Νικηφόρος Μητράκος

Νικηφόρος Μητράκος (Phobos)
Level: 22

Experience: 3074 (106 points to next level)
 
600
Βίκυ Χαβαράνη and 153 others have joined the group Fallout 2 weeks ago
Νικηφόρος Μητράκος added a new comment on the Xbox One X review 4 weeks ago
1 month ago
Call of Duty: World War 2: Οι πωλήσεις 1 month ago

Εξαιρετικό ξεκίνημα σε μόλις πέντε μέρες κυκλοφορίας.

Η Activision έβγαλε στην δημοσιότητα τις πωλήσεις που σημείωσε το Call of Duty: WW2 για τις πρώτες 5 μέρες κυκλοφορίας του.

Φαίνεται πως η νέα προσθήκη της σειράς κατάφερε να σημειώσει τις διπλές πωλήσεις από το Call of Duty: Infinite Warfare και πέτυχε μερικά ενδιαφέροντα επιτεύγματα. Αρχικά, ήταν η μεγαλύτερη ψηφιακή κυκλοφορία στο PlayStation 4, αξιοσημείωτο γεγονός αν σκεφτεί κανείς πως οι πωλήσεις των Call of Duty σε ψηφιακή μορφή ήταν πάντα οι λιγότερες. Επιπλέον κατάφερε να εκθρονίσει τα Assassin's Creed Origins, FIFA 18, Super Mario Odyssey και να κατακτήσει την πρώτη θέση στα UK Charts. Πιο συγκεκριμένα, το Call of Duty: WW2 πέτυχε μισο δισεκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις με την Activision να δηλώνει περήφανη πως αυτό οφείλεται στην αφήγηση, το multiplayer και το Nazi zombies mode που τράβηξαν παίκτες από όλο τον κόσμο. Επίσης δήλωσε πως ο συγκεκριμένος τίτλος είχε τους περισσότερους συνολικούς παίκτες από κάθε άλλο Call of Duty σε PC και κονσόλες.

Διαβάστε το review μας για το Call of Duty: WW2 και συζητήστε σχετικά σε αυτό το forum topic.

1 month ago
Νέα εταιρεία ανάπτυξης από πρώην developer του Heavy Rain 1 month ago

Στόχος η ανάπτυξη τίτλων με έμφαση στην αφήγηση.

Η Caroline Marchal, πρώην lead game designer της εταιρείας ανάπτυξης Quantic Dream και γνωστή για τα Heavy Rain, Beyond: Two Souls και το επερχόμενο Detroit: Become Human, ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας εταιρείας ανάπτυξης με όνομα Interior Night.

Η Marchal δημιούργησε την εταιρεία μαζί με μερικούς σημαντικούς developers που έχουν εργαστεί στις Sony και Quantic Dream. Σκοπός της Interior Night είναι να προσεγγίσει την μερίδα των gamers που δίνουν έμφαση στο ποιοτικό storytelling και όχι αποκλειστικά στο gameplay. Με τις ικανότητες που έχουν καλλιεργήσει οι developers της εταιρείας θέλουν να αναπτύξουν τίτλους με καλή και ποιοτική αφήγηση ενώ θα δώσουν την δυνατότητα στους παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες μέσω ρεαλιστικών εμπειριών.

Η νέα Creative Director δήλωσε: "Στην Interior Night στοχεύουμε να προσελκύσουμε ένα ώριμο κοινό το οποίο λατρεύει σειρές όπως τα Breaking Bad και Fargo και δεν ασχολείται απαραίτητα με το gaming, αλλά με διαδραστικές ιστορίες. Πιστεύω πως οι τίτλοι με καλό storytelling είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει κανείς ένα ευρύ κοινό καθώς οι ιστορίες, αν φτιαχτούν σωστά, είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Θέλουμε να ανεβάσουμε ψηλότερα τον πήχη και να δημιουργήσουμε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί, να προσφέρουμε τολμηρές εμπειρίες όπου θα μπορείτε να ξεχάσετε τα mechanics και να επικεντρωθείτε στο συναισθηματικό δέσιμο που θα αναπτύξετε με τους χαρακτήρες και το σενάριο".

Για την ώρα είναι άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο παιχνίδι της Interior Night και σε ποιες πλατφόρμες, αλλά η εταιρεία δήλωσε πως έχει ξεκινήσει ήδη να δουλεύει σε μια διασκεδαστική, γεμάτη αισθήματα εμπειρία.

Θυμηθείτε το review μας για το Beyond: Two Souls. Συζητήστε σχετικά με την Interior Night σε αυτό το forum topic.

Νικηφόρος Μητράκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Interior Night: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. 1 month ago

Η Caroline Marchal, πρώην lead game designer της εταιρείας ανάπτυξης Quantic Dream και γνωστή για τα Heavy Rain, Beyond: Two Souls και το επερχόμενο Detroit: Become Human, ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας εταιρείας ανάπτυξης με όνομα Interior Night.

Η Marchal δημιούργησε την εταιρεία μαζί με μερικούς σημαντικούς developers που έχουν εργαστεί στις Sony και Quantic Dream. Σκοπός της Interior Night είναι να προσεγγίσει την μερίδα των gamers που δίνουν έμφαση στο ποιοτικό storytelling και όχι αποκλειστικά στο gameplay. Με τις ικανότητες που έχουν καλλιεργήσει οι developers της εταιρείας θέλουν να αναπτύξουν τίτλους με καλή και ποιοτική αφήγηση ενώ θα δώσουν την δυνατότητα στους παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες μέσω ρεαλιστικών εμπειριών.

Η νέα Creative Director δήλωσε: "Στην Interior Night στοχεύουμε να προσελκύσουμε ένα ώριμο κοινό το οποίο λατρεύει σειρές όπως τα Breaking Bad και Fargo και δεν ασχολείται απαραίτητα με το gaming, αλλά με διαδραστικές ιστορίες. Πιστεύω πως οι τίτλοι με καλό storytelling είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει κανείς ένα ευρύ κοινό καθώς οι ιστορίες, αν φτιαχτούν σωστά, είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Θέλουμε να ανεβάσουμε ψηλότερα τον πήχη και να δημιουργήσουμε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί, να προσφέρουμε τολμηρές εμπειρίες όπου θα μπορείτε να ξεχάσετε τα mechanics και να επικεντρωθείτε στο συναισθηματικό δέσιμο που θα αναπτύξετε με τους χαρακτήρες και το σενάριο".

Για την ώρα είναι άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο παιχνίδι της Interior Night και σε ποιες πλατφόρμες, αλλά η εταιρεία δήλωσε πως έχει ξεκινήσει ήδη να δουλεύει σε μια διασκεδαστική, γεμάτη αισθήματα εμπειρία.

Διαβάστε περισσότερα...

1 month ago
Phil Spencer: "Η Microsoft δεν επένδυε με συνέπεια στα exclusives" 1 month ago

"Σε αυτόν τον τομέα είχαμε τα πάνω μας και τα κάτω μας".

Ο Phil Spencer της Microsoft παραδέχτηκε σε πρόσφατες δηλώσεις του πως οι επένδυσεις της Microsoft σε exclusives δεν ήταν συνεπείς τα τελευταία χρόνια.

Μιλώντας στο Bloomberg ο Spencer δήλωσε πως η Microsoft είναι ανοιχτή στην αγορά εταιρειών ανάπτυξης ή στην ίδρυση νέων προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή exclusives τίτλων. Η γνωστή εταιρεία έχει δεχτεί σκληρή κριτική όσον αφορά αυτό το θέμα τον τελευταίο καιρό καθώς έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης Lionhead Studios και ακύρωσε το Fable Legends που ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει σε PC και Xbox One. Επίσης η Microsoft ακύρωσε το Scalebound, έναν πολυαναμενόμενο τίτλο που ήταν υπό ανάπτυξη από την εταιρεία ανάπτυξης Platinum Games γνωστή για την σειρά Bayonetta. Ο Spencer είχε δηλώσει φέτος πως η ακύρωση των δύο games ίσως ήταν κάτι καλό καθώς θα έδινε την ευκαιρία στην εταιρεία να κάνει μερικά νέα και ενδιαφέρονται πράγματα, αλλά για να γίνει αυτό έπρεπε να παρθούν σκληρές αποφάσεις.

Ο Spencer δήλωσε: "Πρέπει να αναπτυχθούμε και ανυπομονώ να συμβεί αυτό. Η ικανότητα μας να δημιουργούμε καλό περιεχόμενο πρέπει να γίνει ένα από τα δυνατά μας σημεία. Δεν κάναμε πάντα επενδύσεις με συνέπεια και σε αυτόν τον τομέα είχαμε τα πάνω μας και τα κάτω μας. Για να μπορέσουμε να κάνουμε νέα πράγματα έπρεπε να σταματήσουμε κάποια άλλα. Αυτή είναι η φύση της επιχείρησης".

Διαβάστε ακόμα τις δηλώσεις του Phil Spencer για το Xbox One X και συζητήστε για την κονσόλα της Microsoft στο σχετικό forum topic.

1 month ago
Take-Two Interactive: "Θα προσθέσουμε microtransactions στα games μας" 1 month ago

Στόχος η μεγαλύτερη ανάπτυξη μέσω τέτοιων μοντέλων.

Η εκδότρια εταιρεία Take-Two Interactive ανακοίνωσε τα σχέδια της να εφαρμόσει μελλοντικά microtransactions στα games της.

Η ανακοίνωση έγινε από τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας Strauss Zelnick με αφορμή την επιτυχία των πωλήσεων του Grand Theft Auto V. Αναφέρθηκε στην επιθυμία της Take-Two Interactive να εφαρμόσει ένα σύστημα με επαναλαμβανόμενες ευκαιρίες για καταναλωτικές δαπάνες ή αλλιώς microtransactions σε κάθε παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει στο μέλλον. Η αφορμή είναι το γεγονός πως οι τακτικοί πελάτες αποτελούν το 42% των online εσόδων της εταιρείας στο τελευταίο τετράμηνο του οικονομικού έτους.

Ο Zelnick δήλωσε: "Κάποτε αυτή η δουλειά ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για να ασχοληθεί κανείς για δεκάδες και εκατοντάδες ώρες. Πλέον έχει γίνει μια διαρκή ασχολία. Μέρα με την μέρα, εβδομάδα με την εβδομάδα ερωτεύεσαι αυτούς τους τίτλους και γίνονται μέρος της καθημερινής σου ζωής. Στοχεύουμε να εφαρμόσουμε ένα μοντέλο με επαναλαμβανόμενες ευκαιρίες για καταναλωτικές δαπάνες. Μπορεί να μην είναι πάντα ένα online μοντέλο ούτε θα είναι πάντα σε κάποιο νόμισμα των παιχνιδιών, αλλά θα παρέχει την δυνατότητα να ασχολούνται οι πάικτες καθημερινά με τα games μας. Ένα από τα πράγματα που μάθαμε είναι πως αν δημιουργήσουμε μια μεγάλη ευκαιρία και έναν πλούσιο κόσμο για τους παίκτες, θα συνεχίσουν να επανέρχονται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης σε αυτόν τον τομέα και αυτό είναι μόνο η αρχή".

Νικηφόρος Μητράκος added a new comment on the Divinity: Original Sin 2 1 month ago
1 month ago