Featured
Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου (Glamorous)
Experience: 6178 (202 points to next level)

 
600
5 days ago
PS4 Software Update 5.50 5 days ago

Η Sony ζητάει testers.

Φαίνεται πως είμαστε πολύ κοντά στο επόμενο System Update καθώς η Sony ζητάει beta testers ήδη για να δοκιμάσουν πριν την κυκλοφορία. Βέβαια μέχρι στιγμής οι testers που ζητάει η Sony είναι μόνο για Ιαπωνία αλλά σύντομα θα...έρθουν από εδώ. Μέχρι τώρα δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι θα περιλαμβάνει το συγκεκριμένο update αλλά μείνετε συντονισμένοι για το ανάλογο update.

Αυτή τη στιγμή το τελευταίο software είναι το Nobunaga 5.00 που πρόσθεσε την Ελληνική γλώσσα στις ρυθμίσεις και διάφορες νέες επιλογές για όσους κάνετε streaming.

 Διαβάστε ακόμα για την πιστωτική κάρτα Playstation. Συζητήστε για το Playstation 4 σε αυτό το forum topic.

5 days ago
BlazBlue: Cross Tag Battle 5 days ago

Έρχεται τον Ιούνιο

Η Arc System Works αναπτύσσει το BlazBlue: Cross Tag Battle, το οποίο θα περιλαμβάνει χαρακτήρες από τα BlazBlue και τα Persona 4 Arena, Under Night In-Birth και RWBY. Σήμερα ανακοινώθηκε πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει στο Steam στις 20 Ιουνίου. Δείτε περισσότερα στο παρακάτω τρέιλερ:

http://www.youtube.com/watch?v=PHly_8M1YBY

Το αρχικό ρόστερ του BlazBlue: Cross Tag Battle θα περιλαμβάνει 20 χαρακτήρες. Στην συνέχεια όμως θα έχουμε τα καθιερωμένα DLC που προσθέτουν περισσότερους χαρακτήρες για να διαλέξετε. Πρώτος χαρακτήρας του DLC θα είναι η Blake Belladonna.

To BlazBlue: Cross Tag Battle θα κυκλοφορήσει στις 5 Ιουνίου για PC, PS4 και Nintendo Switch.

Διαβάστε το review του BlazBlue: Central Fiction και συζητήστε για το BlazBlue Alternative: Dark War στο σχετικό forum topic.

1 week ago
The Elder Scrolls V: Skyrim VR 1 week ago

Ο κόσμος του Skyrim ζωντανεύει και είμαστε ενεργό κομμάτι του.

H σειρά The Elder Scrolls έχει μεγαλώσει αρκετούς gamers και έχει πωρώσει ακόμα περισσότερους. Εάν δεν ζείτε κάτω από κάποιον βράχο ή στην σκοτεινή πλευρά της Σελήνης, τότε σίγουρα έχετε ακούσει για την σειρά και ακόμα πιο πολύ για το τελευταίο κεφάλαιο, το Skyrim. Επίσης αν ασχολείστε έστω και λίγο, θα γνωρίζετε ότι έχουν κυκλοφορήσει remastered εκδόσεις σε διάφορες κονσόλες. Κάτι τέτοιο φυσικά βγαζει νόημα καθως το The Elder Scrolls V: Skyrim κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2011, πριν καν μπούμε στην τελευταία γενιά κονσολών και τα επόμενα χρόνια ακολούθησαν διάφορες εκδόσεις για να προσφέρουν το κάτι παραπάνω στους gamers που μεταπήδησαν στην όγδοη γενιά.

Ακολουθώντας τα trends για άλλη μια φορά, η Bethesda Game Studios μας προσφέρει το πιο πρόσφατο κεφάλαιο της σειράς σε VR. Συγκεκριμένα στην Ε3 2017 ανακοινώθηκε πως το PlayStation VR θα καλωσορίσει στο ρόστερ με τους τίτλους του και το Skyrim! Φυσικά οι φανς της σειράς, της δράσης αλλά και γενικά του PSVR χάρηκαν που θα έχουν την δυνατότητα να παίξουν έναν τόσο ωραίο τίτλο, μαζί με αυτούς και εγώ. Εμείς παίξαμε το Skyrim σε PSVR για πρώτη φορά στην φετινή Gamescom αλλά δεν καταφέραμε να δούμε πολλά από αυτό, έτσι περιμέναμε την κυκλοφορία του και με το δισκάκι πλέον στα χέρια μας μπορούμε να κρίνουμε σωστά.

Μεσότιτλος σεναρίου
Ξεκινώντας από το αρχικό μενού μέχρι και το character creation, όλα στην VR έκδοση του The Elder Scrolls V: Skyrim είναι ίδια. Γενικά δεν υπάρχουν αλλαγές στο gameplay και όλα είναι όπως τα θυμάστε σε περίπτωση που έχετε ασχοληθεί ξανά με τον τίτλο. Αυτό που αλλάζει (προφανώς) είναι ο χειρισμός ο οποίος γίνεται είτε μέσω των δυο PS Move χειριστηρίων είτε μέσω του DualShock 4. Αφού είχα την επιθυμία να ξεκινήσω το Skyrim VR με τα Move χειριστήρια για να έχω την απόλυτη VR εμπειρία, καλώς τα δέχτηκα τα προβλήματα. Για αρχή ξεκινάμε με το character creation το οποίο όσο και να προσπάθησα να το κάνω να δουλέψει με τα Move, ήταν αδύνατον οπότε για να ολοκληρώσω την δημιουργία μου, συνέχισα με το DualShock 4. Αμέσως μετά, στο σημείο που πρέπει να τρέξουμε να ξεφύγουμε από τον δράκο μέχρι και εκεί που μας λύνουν τα χέρια, καταλαβαίνουμε ότι κάτι δεν πάει εντελώς καλά ούτε με τον τρόπο που κινούμαστε αλλά ούτε με τις στροφές της κάμερας.

Χρησιμοποιώντας τα Move, πρέπει να στοχεύσουμε το μέρος στο οποίο θέλουμε να κάνουμε mini teleport και να βρεθούμε στιγμιαία εκεί...θα μπορούσε να το πει κανείς και point and click. VIDEO Πέρα από αυτό το θέμα με το περπάτημα, ο χαρακτήρας μας γυρίζει την κάμερα σε συγκεκριμένες γωνίες. Καταλαβαίνετε ότι αν τα συνδυάσετε μαζί τον συγκεκριμένο τρόπο μεταφοράς και στροφής μέσα σε μάχη, όχι μόνο δεν θα έχετε χρόνο για να δείτε από που σας κάνουν επίθεση αλλά πολύ πιθανό να υπάρχουν προβλήματα moton sickness. Προσωπικά είμαι αρκετά ανθεκτική στο motion sickness, για αυτό και γράφω όλα τα VR reviews του site αλλά σε αυτό το σημείο άρχισα να μην νιώθω και τόσο καλά. Πάντως να σας ενημερώσω ότι με το DualShock 4 μπορούσα να περπατήσω κανονικά όπως στους άλλους τίτλους. Επίσης βρήκα ότι μπορώ να αλλάξω το σύστημα που γυρνάει η κάμερα και να το κάνω πιο smooth, όπως στα μη-VR games.

 

Mε το VR headset οι δράκοι φαίνονται πολύ πιο επικίνδυνοι, οι φλόγες πιο αληθινές και τα quests πιο...σημαντικά.

 

Συνδετικός μεσότιτλος
To θέμα του χειρισμού ο καθένας μπορεί να το λύσει όπως θέλει. Όσοι από εσάς έχετε την υπομονή να μάθετε τα commands των PS Moves και να παίξετε έτσι παρά το σχετικά μη βολικό tracking, επιλογή σας. Όσοι θέλετε κάτι πιο σταθερό για αρχή, μπορείτε να διαλέξετε το DualShock 4 και δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα στον τομέα του χειρισμού. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα όμως να κάνω τα παράπονά μου και να πω πως έπρεπε να γίνε περισσότερη δουλειά στον συγκεκριμένο τομέα καθώς το immersion που προσφέρουν τα Move controllers δεν συγκρίνεται με αυτό του κλασικού χειριστηρίου. Από το να βγάλουμε το αριστερό μας χέρι μπροστά για να πετάξουμε φωτιά και Sparks, μέχρι το να κινήσουμε το δεξί για να χτυπήσουμε με το σπαθί μας ή να χρησιμοποιήσουμε και τα δύο μαζί για να ρίξουμε με το τόξο, το επίπεδο του epicness αυξάνεται κατακόρυφα. Όλα αυτά όμως δεν έχουμε τι να τα κάνουμε από την στιγμή που δεν είναι 100% λειτουργικά και κινδυνεύουμε με θάνατο.

Πέρα από τον χειρισμό, το δεύτερο χαρακτηριστικό του Skyrim VR αποτελεί απλά και μόνο το γεγονός πως έχουμε μια “μάσκα” στο κεφάλι μας και βλέπουμε τον (γνωστό) κόσμο μπροστά μας και τώρα είναι πιο αληθινός από ποτέ. Βλέποντας τα πάντα από πρώτο πρόσωπο, η εξερεύνηση παίρνει διαφορετικό νόημα και άλλες διαστάσεις. Ένα απλό παράδειγμα είναι τα ποτάμια. Ποτέ και για κανέναν λόγο δεν έχω μπει σε ποτάμι (από μόνη μου) στο Skyrim και αυτό γιατί δεν έβρισκα κάποιον λόγο. Στόχος μου ήταν να ολοκληρώσω τα quests, να σκοτώσω το τρολ, να κάνω grinding κ.α. Φορώντας το PSVR, μου ήρθε στο μυαλό να πάω στον ποταμό ο οποίος ευχάριστα με κατέβασε μέσω του μίνι καταρράχτη πιο κάτω και έτσι συνέχισα ευχάριστα την διαδρομή μου. Επίσης όταν μπήκα σε μια σπηλιά, είχα την απορία να εξερευνήσω κάθε γωνία ή δωματιάκι που έβρισκα μπροστά μου, πράγματα που στο κανονικό παιχνίδι δεν είχα την όρεξη να κάνω ποτέ.

Μεσότιτλος του Gameplay
Ο οπτικός τομέας του The Elder Scrolls V: Skyrim VR απογοητεύει αρκετά. Φαίνεται ότι το VR port έχει θέματα από την αρχή λόγω των χαμηλής ποιότητας textures, της γενικής θολούρας που επικρατεί και του έντονου clipping. Δεν είναι λίγες οι φορές που το σπαθί μας κατά λάθος πέρασε μέσα από το κεφάλι του companion μας χωρίς να υπάρχει θέμα ή άλλες φορές που φτάνοντας σε μια πόλη, ακόμα δεν είχε φορτώσει κάθε κομμάτι της. Όσο και να θέλαμε να πάμε σε ένα ψηλό σημείο και να δούμε την θέα με το VR headset μας, τα textures μας θύμιζαν πως παίζουμε έναν παλιό τίτλο που δεν έχει γίνει σωστά optimize ούτε έχει δημιουργηθεί από την αρχή για το PS VR αλλά ένα απλό port.

Φυσικά σε όλα αυτά μπορεί να παίζει ρόλο το ότι τρέχουμε το The Elder Scrolls V: Skyrim VR σε απλό PS4 και όχι στο Pro. Όσο και να παραμένουν τα θέματα με τα γραφικά, υπάρχουν σημεία που αποδεικνύουν γιατί το VR αποτελεί μια τεχνολογία που μας φέρνει πιο κοντά στον κόσμο του κάθε τίτλου. Ένα απλό σημείο που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι όταν σήκωσα το κεφάλι μου προς τα πάνω και είδα έναν τεράστιο δράκο να βγάζει φωτιές και να προκαλεί έναν μίνι σεισμό. Ελπίζω στην συνέχεια να κυκλοφορήσει κάποιο patch που θα λύσει τα όποια θέματα υπάρχουν.

Μεσότιτλους επιλόγου
Η Bethesda Game Studios μας έχει προσφέρει το 2011 τον καταπληκτικό τίτλο The Elder Scrolls V: Skyrim. Παρόλα αυτά, η μεταφορά του αγαπητού Action Adventure στο PlayStation VR δεν ήταν αυτή που περιμέναμε καθώς υπάρχουν ορισμένα θέματα που μας εμποδίζουν από το να έχουμε την απόλυτη εμπειρία. Ο προβληματικός χειρισμός με τα PS Moves είναι ένα από τα βασικά θέματα καθώς αφαιρεί την μισή εμπειρία το γεγονός ότι δεν μπορούμε να κινήσουμε τα χέρια μιας με ευκολία και να συμβιβαστούμε με το DualShock 4. Δεύτερο μεγάλο θέμα είναι τα θολά textures και γενικότερα τα προβλήματα με τα γραφικά. Αν μπορείτε να ξεπεράσετε αυτά τα θέματα, τότε σίγουρα θα περάσετε αρκετές ώρες παίζοντας το Skyrim VR, να ανακαλύψετε περισσότερα μυστικά και να νιώσετε κομμάτι του κόσμου του.

Θετικά:
- Μεγάλη αντοχή
- VR τεχνολογία

Αρνητικά:
- Πρόβλημα χειρισμού με τα PS Moves
- Θέματα στα γραφικά

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 9.5
Gameplay: 7
Αντοχή: 8
Γενικά: 7

Ο κόσμος του Skyrim πιο κοντά μας από ποτέ αλλά όχι χωρίς τα θέματά του.

Χριστιάνα Θάνου

2 weeks ago
Humble Bundle: Civilization VI bundle 2 weeks ago

Άφθονες ώρες με αντίτιμο 12 ευρώ.

Το νέο HumbleBundle είναι αφιερωμένο για άλλη μια φορά στη σειρά Civilization και συγκεκριμένα στο Civilization VI.

Συγκεκριμένα για τον μήνα Φεβρουάριο, το Humble Bundle μας προσφέρει το νέο Civilization VI μαζί με δύο expansions την τιμή των 12 ευρώ. Πληρώνοντας μόλις 12 ευρώ θα έχετε το αρχικό παιχνίδι και τα Australia Civilization and Scenario Pack και the Vikings Scenario Pack τα οποία είναι και τα δύο expansions που προσθέτουν το ανάλογο content.

Για να το αποκτήσετε κάντε κλικ εδώ.

Δείτε ακόμη το HumbleBundle της Telltale Games και συζητήστε για νέες προσφορές σε αυτό το forum topic

2 weeks ago
UK Charts Top 10: 01/01-06/01/2018 2 weeks ago

Το Fifa 18 στην πρώτη θέση.

Το Fifa 18 έριξε το Call of Duty: WWII από την πρώτη θέση για την εβδομάδα του νέου χρόνου. Αξίζει να σημειωθεί πως το Call of Duty: WWII κυριάρχησε στα charts και συγκεκριμένα στην πρώτη θέση επί οκτώ εβδομάδες. Εντός του Top 5 βρίσκουμε κλασικά GTA V, AC: Origins και Star Wars Battlefront II.

Δείτε αναλυτικά το Top 10:

1) FIFA 18
2) Call of Duty: WWII
3) Grand Theft Auto V
4) Assassin's Creed Origins
5) Star Wars Battlefront II
6) The Sims 4
7) PlayerUnknown's Battlegrounds
8) Super Mario Odyssey
9) The Legend of Zelda: Breath of the Wild
10) Forza Motorsport 7

Δείτε επίσης τις πωλήσεις κονσολών και games, αλλά και τα ελληνικά Top 10. Συζητήστε για τις πωλήσεις στο αντίστοιχο forum topic.

2 weeks ago
Dishonored: Death of the Outsider 2 weeks ago

Ο ρόλος της Billie αλλάζει και το Void βρίσκεται σε κίνδυνο.

To Dishonored 2 αποτελεί έναν τίτλο που στo GameWorld βαθμολογήσαμε αρκετά υψηλά. Μπορείτε να δείτε το review του Dishonored 2 εδώ και του πρώτου Dishonored εδώ για να συγκρίνετε βαθμολογίες και χαρακτηριστικά. Προσωπικά είχα ασχληθεί με την κριτική του πρώτου τίτλου και παίζοντας το sequel αλλά και αυτό το τρομερό DLC, πιστεύω ότι για εμένα η ιστορία ολοκληρώθηκε ή ακόμα καλύτερα καλύφθηκε από διάφορα κενά που υπήρχαν. Για να μην μπερδεύτείτε, το Dishonored: Death of the Outsider, μπορεί να μην έχει τον αριθμό “2” στο όνομά του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ανήκει στον πρώτο τίτλο ως DLC.

Πρόκειται για DLC του Dishonored 2 αλλά πωλείται ως standalone τίτλος και στην ουσία πλαισιώνει την ιστορία από την πλευρά της Billie Lurk. Σίγουρα η διάρκεια του Death of the Outsider δεν είναι αρκετά μεγάλη για να θεωρηθεί ως τρίτος τίτλος αφού κυμαίνεται γύρω στις έξι ώρες το campaign και δεν θα καταλάβετε τι συμβαίνει ούτε τι σχέση έχουν οι χαρακτήρες μεταξύ τους έαν δεν έχετε παίξει τα προηγούμενα.

Ψάχνοντας τον Outsider
Η Billie Lurk αποτελεί χαρακτήρα που έχουμε ξαναδεί στην σειρά Dishonored αλλά στο συγκεκριμένο DLC γίνεται πρωταγωνίστρια. Στο Death of the Outsider, η Billie ψάχνει τον Daud με σκοπό να σκοτώσουν τον Outsider. Όσοι έχετε παίξει τους προηγούμενους τίτλους θα γνωρίζετε πως ο Outsider είναι αυτός που δίνει τις δυνάμεις που μπορούν να χρησιμοποιούν οι πρωταγωνιστές.

Σύμφωνα με το σενάριο όμως, ο Outsider πρέπει να πεθάνει προκειμένου να επανέλθει η ηρεμία στο σύμπαν του Dishonored. Η Billie διαθέτει ιδιαίτερες δυνάμεις στην μάχη και καταφέρνει να τα βάλει με τους απαραίτητους εχθρούς χάρις στο σπαθί, το όπλο της και τις γνώσεις της. Θα λέγαμε πως ο Daud είναι ο μέντοράς της και τον αντιγράφει όπως η Emilie τον Corvo. Δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι παίζουμε Dishonored όμως έαν δεν είχαμε και υπερ-δυνάμεις. Έτσι η Billie αποκτάει τρία μόλις abilities και τραβάει ενέργεια από το Void για να τα χρησιμοποιήσει.

http://www.youtube.com/watch?v=wE7m7u9Zo4U

H Billie μπορεί να χρησιμοποιεί τις δυνατότητές της σε συνδυασμό για να καταφέρει στο έπακρο το να τερματίσει χωρίς να σκοτώσει κανέναν.

Νέες δυνατότητες, καινούριες ευκαιρίες
Το πρώτο ability είναι το Displace που λειτουργεί σαν Blink. Με αυτό μπορούσαμε να μεταθέσουμε τον εαυτό μας σε μια άλλη περιοχή και να αφήσουμε πίσω ένα marker στο οποίο μπορούμε να επιστρέψουμε. Όπως με κάθε ability, έτσι και εδώ το Displace στην αρχή βρίσκεται σε αρκετά πρώιμη μορφή. Με τα κατάλληλα Bone Charms όμως μπορούμε να αναβαθμίσουμε και να βελτιώσουμε το Displace όπως για παράδειγμα να τοποθετήσουμε δύο markers ή να μπορούμε να κάνουμε άμεσα teleport στην αρχική μας θέση χωρίς να περιμένουμε.

Το δεύτερο ability είναι το Semblance όπου βολεύει κυρίως για εσάς που θέλετε να τερματίσετε το Death of the Outsider χωρίς να σκοτώσετε κανέναν. Διαλέγετε έναν χαρακτήρα, χρησιμοποιείτε το Semblance πάνω του και παίρνετε την μορφή του. Ωραία θα ήταν να δούλευε αυτό και στην πραγματική ζωή...anyway. Εδώ βλέπουμε και την κατά πολύ βελτιωμένη Α.Ι στο Death of the Outsider. Δοκιμάσαμε να πάρουμε την μορφή ενός εχθρού και να μην κρύψουμε το πτώμα του με αποτέλεσμα όταν τον βρει κάποιος άλλος να καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά και να μας επιτεθεί. Επίσης είναι τρομερά κακή ιδέα να κλέψετε κάτι ενώ λειτουργεί το Semblance καθώς χαλάει αμέσως η μεταμφίεση! Δοκιμάσαμε να χρησιμοποιήσουμε το Semblance πάνω σε ένα ποντίκι και να περάσουμε όλο το παιχνίδι με αυτή τη μορφή αλλά δυστυχώς δεν δουλεύει παρά μόνο σε ανθρώπους.

Τέλος θα μιλήσουμε για το τρίτο και τελευταίο ability, το Foresight. Εδώ η Billie έχει την δυνατότητα να σταματήσει τον χρόνο και να μετακινηθεί σαν φάντασμα στον χώρο για να δει τυχόν εχθρούς ή bone charms που μπορεί να μαζέψει στον κάθε χώρο. Έαν θέλετε να κάνετε stealth play, είναι απαραίτητο να δείτε τους εχθρούς σας πρώτα και μετά να επιτεθείτε. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Foresight σε συνδυασμό με το Displace για να αποφύγετε διάφορες περιοχές.

Η καταστροφή του Void
Το Dishonored: Death of the Outsider μας άφησε καλές εντυπώσεις ως προς τον σχεδιασμό του και την βελτίωση στην A.I. Παρατηρήσαμε ότι είναι το ίδιο διασκεδαστικό gameplay ακόμα και αν παίζουμε με μόλις τρία abilities και δεν χρειαζόμαστε μια ντουζίνα από αυτά για να χειριστουμε καταστάσεις. Η Billie ήταν μια ευχάριστη πρωταγωνίστρια και μια αλλαγή χρειαζόταν. Το campaign διαρκεί έξι ώρες, κάτι που για DLC είναι υπέρ-αρκετό. Έπειτα από τις εξηγήσεις που δίνονται μέσα από την ιστορία του Death of the Outsider, πιστεύουμε ότι η ιστορία του Corvo και της Emilie έχει καλυφθεί από όλες τις πλευρές.

Οπότε αυτό ίσως να σημαίνει πως δεν θα ξαναδούμε sequel με τους συγκεκριμένους χαρακτήρες, κάτι που από μία πλευρά μας κάνει να νιώθουμε άσχημα αλλά από την άλλη χαιρόμαστε που απαντήθηκαν διάφορα ερωτήματα. Θα σας πρότεινα να δοκιμασετε το Death of the Outsider μόνο έαν έχετε παίξει έστω το Dishonored 2 και όχι έαν είναι η πρώτη σας επαφή με την σειρά.

Θετικά:
- Νέα πρωταγωνίστρια
- Βελτιωμένη A.I.
- H ελευθερία προσέγγισης των αποστολών

Αρνητικά:
- Λίγα abilities
- Ως standalone δεν προσφέρει πληροφορίες για τους προηγούμενους τίτλους

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 9
Gameplay: 8
Αντοχή: 6.5
Γενικά: 7.9

Το DLC που δίνει τέλος στην ιστορία της σειράς Dishonored.

Χριστιάνα Θάνου

3 weeks ago
Statik 3 weeks ago

Εσείς πόσο θα αντέξετε στο δωμάτιο;

Η Tarsier Studios αποτελεί μια εταιρεία που έχει συνεργαστεί και δημιουργήσει τίτλους γνωστούς στους περισσότερους που παρακολουθούν την επικαιρότητα. Το πιο πρόσφατο εγχείρημά τους, Little Nightmares, κατάφερε να αποσπάσει αρκετά καλές κριτικές και να αγαπηθεί από τον κόσμο. Η Σουηδική εταιρεία όμως έχει συνεργαστεί και με άλλες για την δημιουργία ορισμένων τίτλων της σειράς Little Big Planet και το Tearaway Unfolded.

Με το PlayStation VR να μετράει ήδη καλούς τίτλους, η αλήθεια είναι πως λείπουν σωστά puzzle games. Έχουν γίνει προσπάθειες από άλλες εταιρείες και κάποιες από αυτές μας έκαναν τρομερά καλή εντύπωση όπως το I Expect You To Die. Η Tarsier Studios όμως ξέρει να φτιάχνει γρίφους όπως ελάχιστοι developers και το αποδεικνύει με το Statik. Θα σας πούμε από την αρχή ότι η εμπειρία του Statik κράτησε μόλις δύο ώρες αλλά άξιζαν. Το γιατί θα το μάθετε στην συνέχεια του review.

Συνδετικός μεσότιτλος
To Statik αποτελεί PS VR game το οποίο μας βάζει σε μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση από την αρχή. Ανοίγουμε τα μάτια μας και βρισκόμαστε σε μια καρέκλα, δεμένοι, σε ένα άγνωστο και πλήρες “κρύο” εργαστήριο ή ιατρείο. Δίπλα μας βρίσκεται ο Dr Ingen ο οποίος μιλάει ελάχιστα στην αρχή του κάθε επιπέδου και το πρόσωπό του είναι θολό.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, κοιτάζοντας τα χέρια μας, βλέπουμε ότι βρίσκονται μέσα σε ένα περίεργο κουτί με κουμπιά. Για να σας προλάβω, όχι δεν μπορούμε να τραβήξουμε τα χέρια μας από μέσα, ούτε να σηκωθούμε από την καρέκλα. Οι κινήσεις μας περιορίζονται στην κίνηση του κεφαλιού όσο μας επιτρέπει το VR headset και στο να πατάμε τα διάφορα κουμπιά.

video

Μεσότιτλος του Gameplay
Το PlayStation VR είναι ορισμένες φορές συνδεδεμένο με τα PS Move χειριστήρια. Κάθε τίτλο που δοκιμάζω σε VR, προσπαθώ να τον βλέπω με τα ειδικά χειριστήρια καθώς πιστεύω ότι μπορούν να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το όπλο από το Farpoint, το οποίο κάνει την εμπειρία του shooting πολύ πιο αληθινή από ότι αν το έπαιζα με το DualShock 4.

Στην περίπτωση του Statik όμως, το DualShock 4 αποτελεί το μόνο και πιο πολύτιμο εργαλείο μας. Το κουτί που έχουμε μπροστά μας κάθε φορά, έχει όλα τα κουμπιά του συνδεδεμένα με αυτά του χειριστηρίου, οπότε το να χρησιμοποιήσουμε οτιδήποτε άλλο για τον χειρισμό, θα ήταν άτοπο. Εδώ είναι και μια καλή περίπτωση να τεστάρετε τον εαυτό σας για το πόσο καλά γνωρίζετε με κλειστά μάτια το DualShock 4 καθώς σε ορισμένες αποστολές θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λεπτομερείς συνδυασμούς.

Οι απαντήσεις βρίσκονται συνήθως μπροστά μας απλώς εμείς τις αγνοούμε. Ένα χαρτάκι στην καρέκλα μας, ένα γράμμα στον απέναντι τοίχο, όλα είναι εκεί.

Μεσότιτλος του Multiplayer
Το Statik ξεκινάει με το πρώτο επίπεδο το οποίο δεν μας πήρε παραπάνω από 10 λεπτά να το περάσουμε και εδώ υπολογίζεται και ο χρόνος σκέψης. Ο Dr Ingen μουρμουράει, κάνει θόρυβο πίνοντας τον καφέ του και γενικότερα συμπεριφέρεται σαν ένας άνθρωπος που προσπαθεί να αποσπάσει την προσοχή σας αλλά ταυτόχρονα και να μην σας δίνει σημασία. Πρόκειται για μια πολύ μυστηριώδη φυσιογνωμία η οποία δεν βοηθάει σε καμία περίπτωση με την επίλυση των γρίφων, παρά μόνο αναφέρει πως η απάντηση που ψάχνουμε βρίσκεται κάτω από την μύτη μας.

Το κάθε επίπεδο έχει και ένα διαφορετικό κουτί στο οποίο είμαστε εγκλωβισμένοι. Την μία θα πρέπει να βάλουμε σύμβολα στην σειρά και να τα ταιρίαξουμε μέσω projector, την άλλη θα πρέπει να κάνουμε το μυαλό μας πυξίδα και να γυρίσουμε 270 μοίρες ανατολικά. Υπάρχουν επίπεδα που πρέπει να κάνουμε μια κασέτα να δουλέψει και άλλα που πρέπει να ταιριάξουμε χρώματα και σχήματα, λύσεις των οποίων υπάρχουν στον απέναντι τοίχο! Γενικότερα οι γρίφοι ήταν μέτριας δυσκολίας, σε μερικούς σταμάτησα να σκεφτώ περισσότερο από ότι σε άλλους βέβαια.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως με το L3 μπορούσα να εκφράσω την δυσαρέσκεια και με το R3 την χαρά μου αντίστοιχα. Έτσι, μπορεί και να πάρετε κάποια φράση από το στόμα του Dr Ingen αλλά και πάλι δεν θα είναι κάτι το ιδιαίτερο. Τα L3 και R3 χρησιμοποιούνται περισσότερο στα διάφορα τεστ που σας κάνουν ανά διάφορα επίπεδα στα οποία πρέπει να απαντήσετε αν σας αρέσουν οι ήχοι και οι εικόνες που βλέπετε ή όχι. Ξέρω, είναι λεπτομέρεια αλλά συμβάλει σίγουρα στο να δημιουργηθεί το ελαφρώς horror κλίμα και να μας κάνει να νιώσουμε σαν πραγματικά πειραματόζωα.

Μεσότιτλος γραφικών
Το Statik αποτελεί έναν τίτλο που έχει να προσφέρει στο Puzzle genre και να “γεμίσει” την βιβλιοθήκη των VR games. Γενικότερα θεωρούμε πως πρόκειται για έναν αρκετά αξιόλογο τίτλο που αξίζει να κοιτάξετε. Παρόλα αυτά, το Statik υστερεί σε δύο τομείς, στο θέμα της διάρκειας και στο οπτικοακουστικό. Ξεκινώντας από την διάρκεια, θα πω ότι μπορεί να σας κρατήσει δύο με τρεις ώρες. Σε περίπτωση που δεν έχετε ξαναπαίξει Puzzle games, μπορεί να σας πάρει και τέσσερις ώρες να λύσετε τους 10 γρίφους. Εάν όμως τους λύσετε, δεν έχετε κάτι άλλο να κάνετε. Το replayability είναι μηδαμινό, δεν υπάρχει κάτι να ξαναδείτε και αυτό είναι κάτι που ίσως να σας κάνει να έχετε δεύτερες σκέψεις για την αγορά τους.

Όσον αφορά τα γραφικά, ενώ είμαι καθαρά με αυστηρά χρώματα ιατρείου, θα θέλαμε το κάτι παραπάνω. Δεν έχουμε εικόνα για το πως είναι καθαρά οτιδήποτε άλλο πέρα από το κουτί που βρίσκεται μπροστά μας κάθε φορά. Δεν μπορούμε να σηκωθούμε και να ψάξουμε, ή να μιλήσουμε. Προσωπικά περιμένω το Statik να έχει κάποιο sequel με περισσότερες επιλογές, μεγαλύτερη ελευθερία ή κάποια βελτίωση.

Θετικά:
- Ωραίοι γρίφοι
- Πρακτικός χειρισμός με το DualShock 4
- Αρκετά ατμοσφαιρικό
Αρνητικά:
- Μικρή διάρκεια
- Μηδαμινό replayability

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 7
Gameplay: 8
Αντοχή: 5
Γενικά: 7.5

Το Statik αποτελεί τίτλο για όσους έχουν στην κατοχή τους PS VR και τους αρέσει να λύνουν γρίφους.

Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Statik' στο φόρουμ. 3 weeks ago

Το Statik αποτελεί Puzzle game από την Tarsier Studios αποκλειστικά για το PS VR. Παίζοντας το Statik ανακάλυψα ότι οι γρίφοι του είναι αρκετά λογικοί παρόλο που στην αρχή μου φαινόντουσαν βουνό. Έχοντας τα χέρια μου κλειδωμένα σε ένα κουτί, έπρεπε να συνδέσω τα διάσπαρτα σχήματα για να βρω την λύση. Όσοι έχετε PS VR, αξίζει να το δείτε μιας και σε άντιθεση με τα περισσότερα VR games, αυτό δεν προκαλεί motion sickness και έχει ωραίους γρίφους.

Διαβάστε περισσότερα...