Ειδήσεις Strategy Star Citizen

Star Citizen

Tuesday, 01 Aug 2017  | in Strategy | Γράφτηκε από τον Χριστιάνα Θάνου   | (10 σχόλια)
Χριστιάνα Θάνου

Χριστιάνα Θάνου  

Απλά αγαπάω The Witcher 3!
Hot
http://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/2d/d8/7d/star-citizen-mark-hamill-80-1494221016.jpg
 

Star Citizen

Καθυστέρηση στην ημερομηνία κυκλοφορίας του Alpha 3.0 update. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 11/10/12] Ο Chris Roberts, δημιουργός της λατρεμένης σειράς Wing Commander, επιστρέφει με ένα παιχνίδι που θα σας κάνει να λιώσετε στο gaming.

Ύστερα από μια δεκαετία απουσίας από τα φώτα της δημοσιότητας, ο δημοφιλής δημιουργός αποφάσισε να ιδρύσει τον Απρίλιο του 2011 την προγραμματιστική εταιρία Cloud Imperium Games Corporation. Παράλληλα έχει και μια μικρή ομάδα η οποία εργάζεται στην δημιουργία του καλλιτεχνικού μέρους και του σεναρίου, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί και την πρώιμη έκδοση του Star Citizen, ενός Space Combat Simulator με στοιχεία trading που θα κυκλοφορήσει το 2014. Το Star Citizen θα έχει δυναμικό σύστημα οικονομίας που καθορίζεται από εσάς, καθώς και έναν μεγάλο, ανοιχτό προς εξερεύνηση κόσμο. Ο Roberts το χαρακτηρίζει ως μια μείξη από τα games Wing Commander, Freelancer και Privateer. Το single-player mode μπορεί να παιχτεί offline ή σε μορφή co-op με φίλους, κάτι το οποίο θα επηρεάσει την εμπειρία σας με τον ίδιο τρόπο που γινόταν και στα games όπως το Demon's Souls.

In a galaxy far far away...
Το κύριο σενάριο περιστρέφεται γύρω από ένα πολιτικό δράμα, εμπνευσμένο από την παρακμή και την πτώση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Στο παιχνίδι όμως θα ασχοληθείτε περισσότερο με την Squadron 42, μια γαλλική διαστημική λεγεώνα η οποία φημολογείται ότι τα καταφέρνει ακόμα και στις δυσκολότερες αποστολές. Στόχος σας αρχικά θα είναι να γίνετε αποδεκτός στο στράτευμα. Επειδή όμως το Star Citizen είναι online, ο Chris Roberts δήλωσε ότι θα προσθέτει διαρκώς μικρά updates τα οποία θα είναι για παράδειγμα ένα νέο σύστημα με rankings, νέες αποστολές κ.ο.κ. Επιπλέον, όσοι κατακτήσετε ένα σύστημα αστέρων πρώτοι, θα μπορείτε να το ονομάσετε με το όνομα της αρεσκείας σας (!) κι αργότερα να το πουλήσετε σε εταιρείες εντός του παιχνιδιού για να λάβετε χρήματα.

Αν και το Star Ciziten είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, σε ένα demo είδαμε την δυνατότητα εναλλαγής από third-person κάμερα σε θέα από το πιλοτήριο. Τα διαστημόπλοια λειτουργούν κάτω από ένα ανεπτυγμένο σύστημα φυσικής όπου οι προωθητήρες δημιουργούν δυνάμεις ικανές να κουνήσουν ρεαλιστικά το σκάφος. Επίσης το παιχνίδι θα υποστηρίζει στερεοσκοπικό 3D και γυαλιά Oculus Rift που -όπως πιστεύει ο Roberts- θα κάνουν τις αερομαχίες σας ακόμα πιο συναρπαστικές. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο σε αυτό το στάδιο ανάπτυξης είναι η ποιότητα των οπτικών εφέ με την CryEngine, σκόπιμο τέχνασμα από τον Roberts για να «κάψει τους σκληροπυρηνικούς gamers».

chrisrobertsinterview

Τι είπε ο δημιουργός
«Είμαι gamer», δηλώνει ο Chris Roberts στο Eurogamer. «Δεν έχω δημιουργήσει κανένα παιχνίδι στην ζωή μου απλά για να πουλήσω ένα ή δύο ή τρία εκατομμύρια αντίτυπα και να βγάλω χρήματα. Ο λόγος που έφτιαξα το Wing Commander είναι ότι έβλεπα το Star Wars ως παιδί και πάντα ήθελα να είμαι ένας πολεμιστής για να σώσω τον γαλαξία, όχι μόνο να το βλέπω αλλά και να το κάνω». «Αυτό που φτιάχνω τώρα είναι κάτι που μου λείπει. Πάντα είχα υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας και PC games και console games. Ειλικρινά τις περισσότερες φορές παίζω τα παιχνίδια στις κονσόλες γιατί ξέρω ότι φτιάχτηκαν κυρίως για τις κονσόλες. Πιστεύω ότι υπάρχει πολύς κόσμος που έχει υπολογιστές και κάνει αυτό που κάνω και εγώ. Δεν θα παίξω το Call of Duty στον υπολογιστή, θα το παίξω στην κονσόλα γιατί για αυτήν φτιάχτηκε». «Υπάρχουν 40 εκατομμύρια χρήστες στο Steam και κανείς δεν νοιάζεται για τους PC gamers. Είναι μια ανοιχτή πλατφόρμα που αλλάζει συνεχώς. Είναι πάντα ενδιαφέρουσα και εξελίσσεται ακατάπαυστα, κάτι που δεν συμβαίνει με τις κονσόλες».

Ο Roberts θα δημιουργήσει το Star Citizen χωρίς εκδότρια εταιρεία. Έχει ιδιωτικές επενδύσεις αλλά χρειάζεται να ζητήση χρηματοδότηση από τους fans του με ένα ποσό που κυμαίνεται ανάμεσα σε 2-4 εκατομμύρια δολάρια, ώστε να επιβεβαιωθεί η αποτίμηση των προσωπικών επενδύσεών του. Το ίδιο το παιχνίδι θα κοστίσει περίπου 12-14 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργηθεί. Όπως τονίζει ο Chris Roberts: "Μπορώ να φτιάξω το παιχνίδι με αυτό το ποσό γιατί δεν το φτιάχνω με τις συνήθεις μεθόδους που λειτουργεί η βιομηχανία. Εάν συνέβαινε αυτό τότε θα μου κόστιζε πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια". Ο developer επέλεξε ωστόσο να μην χρησιμοποιήσει ακόμη το Kickstarter για να μαζέψει χρήματα γιατί όπως είπε «αυτό είναι ένα επιπλέον βήμα μεταξύ του δημιουργού και την κοινότητας». Αντιθέτως, το Star Citizen θα βρίσκεται στο site Robertsspaceindustries.com όπου και θα ξεκινήσει. Υπάρχει ένα ειδικό plug-in για δωρεές, το οποίο θα λειτουργήσει από σήμερα για να καταθέσετε -αν θέλετε- την δωρεά σας.

Προνόμια για τα pre-orders
Όσοι υποστηρίξετε το Star Citizen από νωρίς, θα μπορέσετε να το παίξετε πριν την τελική ημερομηνία κυκλοφορίας του. Ο Chris Roberts εύχεται ότι σε έναν χρόνο από τώρα, μία αρχική έκδοση θα είναι διαθέσιμη και θα διαθέτει από την αρχή multiplayer mode. Δεν θα λάβει χώρα στο σύμπαν του παιχνιδιού, αλλά θα λειτουργήσει με τρόπο ανάλογο με τις μάχες στο World of Tanks. 10 μήνες μετά από την συγκεκριμένη beta, θα έχουμε την επίσημη alpha beta έκδοση με την εισαγωγή του ανοιχτού κόσμου.

Επίσημα το Star Ciziten θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια για να δημιουργηθεί. Το αναμένουμε για PC μέσα στο 2014. Διαβάστε το review του World of Tanks από το GameWorld.

[UPDATE 2: 26/6/13] Το Star Citizen κατάφερε να μαζέψει από χορηγίες και δωρεές το ποσό των 10,7 εκατομυρίων δολλαρίων (8 εκ. ευρώ περίπου) και έτσι πέρασε στην πρώτη θέση των projects με το μεγαλύτερο crowdfunding όλων των εποχών ξεπερνώντας την εφαρμογή Pebble Watch η οποία συγκέντρωσε 10,2 εκατομύρια δολλάρια (περίπου 7,8 εκ. ευρώ).

Το κύριο σενάριο του Star Citizen περιστρέφεται γύρω από ένα πολιτικό δράμα, εμπνευσμένο από την παρακμή και την πτώση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Στο παιχνίδι όμως θα ασχοληθείτε περισσότερο με την Squadron 42, μια γαλλική διαστημική λεγεώνα η οποία φημολογείται ότι τα καταφέρνει ακόμα και στις δυσκολότερες αποστολές. Στόχος σας αρχικά θα είναι να γίνετε αποδεκτός στο στράτευμα.

Το Star Citizen αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC μέσα στο 2014.

[UPDATE 3: 8/7/2013] Ο Chris Roberts, δημιουργός του Star Citizen εξηγεί σε ένα βίντεο διάρκειας περίπου τριών λεπτών την φιλοσοφία της οικονομίας στον διαστημικό κόσμο του ομώνυμου τίτλου. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του το οικονομικό σύστημα δεν είναι περίπλοκο αλλά πολύ σημαντικό για την επιβίωσή σας. Η παραγωγή των εργοστασίων σας θα εξαρτάται άμεσα από τις πρώτες ύλες που θα διαθέτετε ακόμα και σε στοιχεία που φαίνονται αυτονόητα σε άλλα strategy όπως τα πυρομαχικά. Δείτε το βίντεο παρακάτω:

Η μεταφορά των πολύτιμων προμηθειών στα εργοστάσιά σας θα γίνεται από αντίστοιχα σκάφη πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι ευάλωτα σε αντίπαλες επιθέσεις. Έτσι θα πρέπει να συνοδεύονται από άλλα μαχητικά σκάφη για την ασφάλειά τους. Από αυτά μπορείτε να διαπιστώσετε ότι η ίδια η διαδικασία της παραγωγής προκαλεί μια σειρά άλλως αντιδράσεων καθιστώντας το όλο οικονομικό σύστημα του Star Citizen αρκετά ενδιαφέρον.

[UPDATE 4: 12/10/15 - Ο Gary Oldman θα πρωταγωνιστεί στο story mode] Κατά την διάρκεια ενός live-stream που έγινε στο πλαίσιο της CitizenCon, η εταιρεία ανάπτυξης του Star Citizen έδωσε στην δημοσιότητα τα ονόματα των ηθοποιών που θα περιλαμβάνονται στο story mode του παιχνιδιού.

Το campaign θα έχει το όνομα Squadron 42 και σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Gary Oldman (Dark Night trilogy, Leon: The professional) θα υποδυθεί τον Admiral Ernest Bishop, ενώ στο cast των ηθοποιών περιέχονται οι Gillian Anderson (The X-Files, The Fall), Mark Strong (Kingsman: The Secret Service, Sherlock Holmes), Mark Hamil (Star Wars), John Rhys-Davies (Raiders of the Lost Ark) και Andy Serkis (The Lord of the Rings, Rise of the Planet of the Apes). Δείτε το βίντεο με την ομιλία του Admiral Ernest.

[UPDATE 5: 21/11/16 - O εσωτερικός προγραμματισμός θα δίνεται στο κοινό] Ο designer Chris Robert ανακοίνωσε πως σκοπεύει να διαθέσει δημόσια το πρόγραμμα της εταιρείας.

Μέσω μία μακροσκελούς ανακοίνωσης, ο βασικός developer του Star Citizen, Chris Robert, υποσχέθηκε πως τα σχέδια για τo alpha update 2.6 θα δοθούν δημόσια στο κοινό στο πλαίσιο της διαφάνειας. Ο λόγος που γίνεται αυτό, σύμφωνα με τον developer είναι καθαρά για να είναι ευχαριστημένοι οι fans, και για να μην υπάρχουν παράπονα, καθώς το project είναι πολύ μεγάλο σε μέγεθος και όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν και αρκετές καθυστερήσεις. O developer επίσης αναφέρει πως εμπιστεύεται το community που του έχει προσφέρει τόση υποστήριξη και πως η διάθεση του εσωτερικού προγραμματισμού για την Alpha update 2.6 είναι ένα πείραμα. Αν πάει καλά, τότε στο μέλλον θα δούμε και τα σχέδια/πρόγραμμα για την Alpha 3.0 και αργότερα ίσως και την ημερομηνία κυκλοφορίας.

[UPDATE 6: 15/4/17 - Ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες για την Alpha 3.0] Ο δημιουργός του Star Citizen, Chris Roberts, αποκάλυψε σήμερα έναν χάρτη παραγωγής για το παιχνίδι, στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και η κυκλοφορία της έκδοσης Alpha 3.0 και μπορείτε να τον δείτε εδώ. Σύμφωνα με τον ίδιο, "θα είναι ένα "τεράστιο άλμα για τις δυνατότητες του gameplay". Επιπλέον, ο Roberts πιστεύει πως το Star Citizen είναι το πιο φιλόδοξο παιχνίδι που φτιάχτηκε ποτέ. 

Το Alpha Update 3.0 αντιπροσωπεύει ένα “σημαντικό ορόσημο” για το Star Citizen, δήλωσε ο Roberts. Ένας λόγος είναι πως ο κόσμος θα μπορέσει για πρώτη φορά να δοκιμάσει την πλανητική τεχνολογία του παιχνιδιού. Η πλανητική τεχνολογία πρόκειται να ανοίξει ένα τεράστιο πεδίο για περιπέτειες. Με τον ίδιο τρόπο που τα Large World και Physics Grids δημιούργησαν νέες δυνατότητες στο gameplay, επιτρέποντας στους παίκτες να περπατούν σε ένα διαστημικό σταθμό μέχρι να επιβιβαστούν σε ένα σκάφος, να το πετάξουν για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, να αφήσουν τη θέση του πιλότου, να βρουν έναν αεροστεγή θάλαμο, να τον ανοίξουν και να βγουν στο διάστημα μέχρι να βρουν άλλο σταθμό, όλα αυτά από την ίδια οπτική γωνία, έτσι και η πλανητική τεχνολογία θα τα πάει όλα ένα τεράστιο άλμα παραπέρα”, είπε ο Roberts. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως μπορείτε να προσεδαφιστείτε σε όποιο πλανήτη ή φεγγάρι βρείτε και να το εξερευνήσετε με ένα όχημα ή με τα πόδια.

Ο Roberts συνέχισε λέγοντας: “Όλα θα γίνονται εύκολα, χάρη στην απίστευτη λεπτομέρεια πρώτου προσώπου, για την οποία είναι γνωστό το Star Citizen. Με αυτό, παραδίδουμε κάτι που είναι πολύ ανώτερο των αρχικών υποσχέσεων και ιδεών που είχαμε για το Star Citizen. Θα προσομοιώσουμε ένα σύμπαν από οπτική γωνία πρώτου προσώπου με σχεδόν χωρίς όρια. Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα πως με την υποστήριξη μιας κοινότητας όπως του Star Citizen, όλα είναι δυνατά”. Το Update 3.0 για το Star Citizen θα κυκλοφορήσει στα τέλη του Ιουνίου. Με την κυκλοφορία του, θα μπορέσετε να εξερευνήσετε τρία φεγγάρια: τα Cellin, Yela και Dayman. Αργότερα, θα προστεθούν όλες οι βασικές ζώνες προσεδάφισης για το Stanton, λίγο πιο αργά από το αναμενόμενο.

"Αρχικά, ελπίζαμε να παραδώσουμε τις περισσότερες από τις ζώνες προσεδάφισης του Stanton με την πρώτη κυκλοφορία της πλανητικής τεχνολογίας, αλλά αυτό αποδείχτηκε πως ήταν πολύ αισιόδοξο, καθώς η ταλαντούχα ομάδα στη Behaviour, η οποία δημιούργησε τις ArcCorp, Levski, Grim HEX, και είχαν ξεκινήσει να δουλεύουν στις υπόλοιπες ζώνες του Stanton, έφυγε από το Star Citizen και μετακινήθηκε σε μια άλλη δουλειά της Behaviour τον Δεκέμβριο", είπε ο Roberts.

Εκτός από την πλανητική τεχνολογία, έρχονται και άλλα συστήματα στο Star Citizen με το update 3.0. Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα, είναι η λειτουργία αλληλεπίδρασης παικτών, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία πράξεων και gameplay. Τέλος, ο Roberts περηφανεύτηκε για το Star Citizen και το επίπεδο φιλοδοξίας του, καθώς και την μέθοδο χρηματοδότησής του, που γίνεται μέσω της κοινότητας. Είπε πως δεν μπορεί να φανταστεί κάποια εκδότρια εταιρία να υπογράφει για αυτό. "Κανείς δεν προσπάθησε ποτέ να δημιουργήσει ένα παιχνίδι τόσο φιλόδοξο όσο το Star Citizen και αμφιβάλλω πως κάποια εκδότρια εταιρία θα είχε την υπομονή και αντοχή που χρειάζεται για να φτιαχτεί κάτι που θα σπάσει το καλούπι με αυτό τον τρόπο. Το 3.0 με την πλανητική τεχνολογία είναι μια επιβεβαίωση για την δύναμη της χρηματοδότησης μέσω της κοινότητας" κατέληξε.

Το Star Citizen έχει συγκεντρώσει πάνω από 146,5 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα και είναι το πιο επιτυχημένο video game σε επίπεδο χρηματοδότησης.

[UPDATE 7: 8/5/17 – Νέο βίντεο με εμφάνιση Mark Hamill] H εταιρεία ανάπτυξης Imperium Games, θέλοντας να γιορτάσει την ημέρα Star Wars, δημοσίευσε ένα νέο βίντεο που περιλαμβάνει όσα στοιχεία προστέθηκαν, όπως η ζημιά που δέχονται τα διαστημόπλοια, τα νέα animations και πολλά ακόμα. Αυτό που εξέπληξε τους πάντες όμως, ήταν η εμφάνιση του Mark Hamill.

Στο 23:44 ο "Luke Skywalker" κάνει την εμφάνισή του υποδυόμενος τον Commander Steve "Old Man" Colton, τον βασικό πρωταγωνιστή του Squadron 42 Campaign.

Μπορείτε να απολαύσετε το βίντεο παρακάτω.

[UPDATE 8: 12/5/17 –Νέο βίντεο με τα υπέροχα γραφικά, τα εφέ, τα διαστημόπλοια και το σύστημα αλληλεπιδράσεων] Στο νέο βίντεο του Star Citizen μπορείτε να απολαύσετε τα καταπληκτικά γραφικά και τη συνολική πρόοδο που έχει γίνει μέχρι τώρα.

Η δουλειά που έχει γίνει στο φωτισμό, στα διαστημόπλοια, στα animations των χαρακτήρων και στα εφέ του περιβάλλοντος (και στα συντρίμμια) είναι καταπληκτική και προδίδει πολύ εργασία. Στο δεύτερο μέρος του βίντεο μπορείτε να δείτε το σύστημα αλληλεπιδράσεων, που σας δίνει τη δυνατότητα να κινήσετε οποιοδήποτε αντικείμενο στο σύμπαν.  

[UPDATE 9: 19/5/17 - Νέο βίντεο για τα γραφικά και teaser για το σκάφος] Η Cloud Imperium Games του Chris Roberts κυκλοφόρησε ένα νέο βίντεο που δίνει μια εκτεταμένη ματιά στο Star Citizen. Στην αρχή του βίντεο, μπορείτε να δείτε την πρόσφατη δουλειά που έγινε στο διαστημόπλοιο, την προσαρμογή χαρακτήρων, τον εξοπλισμό, τα φυλάκια και πολλά άλλα.Το δεύτερο μισό παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς θα δείτε το νέο φωτισμό και τη δυναμική τεχνολογία ομίχλης, τα οποία φαίνονται εξαιρετικά, εμπλουτίζοντας την εμφάνιση και την αισθητική των περιβάλλοντων του Star Citizen.

Επιπλέον, η Cloud Imperium Games δημοσίευσε ένα teaser που απεικονίζει ένα διαστημόπλοιο σε κάτι που φαίνεται να είναι μια μυστική μονάδα UEE.Το διαστημόπλοιο είναι το AEGIS Eclipse, από το οποίο έχουν κυκλοφορήσει αρκετές εικόνες τις τελευταίες εβδομάδες. Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για αυτό, ενώ φημολογείται πως θα είναι κάποιου είδους stealth βομβαρδιστικό ή μαχητικό.

[UPDATE 10: 1/8/17 - Καθυστερεί η Alpha 3.0] Το πολυαναμενόμενο Alpha 3.0 update του Star Citizen δεν θα κυκλοφορήσει έγκαιρα, καθώς η εταιρεία ανάπτυξης Cloud Imperium Games ανακάλυψε μερικά προβλήματα με την σταθερότητα του πρόσφατου build, οπότε χρειάζεται χρόνο για να τα διορθώσει πριν συνεχίσει με το update.

Η εταιρεία δήλωσε: "Αυτή την εβδομάδα ξεκινήσαμε το optimisation, τις διορθώσεις bugs και την προσθήκη τελευταίων λεπτομερειών για το 3.0 update. Αφού προσθέσαμε τόσα πολλά νέα στοιχεία και περιεχόμενο, εντοπίσαμε προβλήματα με τη σταθερότητα τα οποία θέλουμε να διορθώσουμε πριν επεκτείνουμε το κοινό που θα δοκιμάσει το game. Η δουλειά μας στο νέο σύστημα Patcher, το οποίο θα σας γλυτώνει από το να κατεβάζετε κάθε build από την αρχή και μερικά νέα bugs στο CopyBuild3, την εσωτερική μας έκδοση για τον patcher, μας έχουν καθυστερήσει. Γι αυτό αλλάζουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας του update για να έχουμε τον απαιτούμενο χρόνο για να ετοιμάσουμε το Star Citizen 3.0".

Το Alpha 3.0 update θα κυκλοφορούσε τέλη Αυγούστου και τώρα αναμένεται να είναι διαθέσιμο αρχές Σεπτεμβρίου, οπότε η καθυστέρηση δεν είναι μεγάλη. Ο σκηνοθέτης του Star Citizen για τις σχέσεις μεταξύ των παικτών, Will "Soulcrusher" Leverett δήλωσε πως το 3.0 update πρόσθεσε μεταβλητές και προκλήσεις που η εταιρεία ανάπτυξης δεν περίμενε να αντιμετωπίσει, προκαλώντας αλλαγή στην ημερομηνία κυκλοφορίας.

Ο Leverett δήλώσε: "Δεν υπάρχει κάποιος κακός σκοπός πίσω από όλο αυτό και όποιος ισχυριστεί κάτι τέτοιο εκφέρει μια μη πληροφορημένη γνώμη. Ρωτήστε όποιον project manager ή developer που δούλεψε με ένα δύσκολο software θέλετε, θα σας πουν πόσο δύσκολο είναι να υπολογιστεί σωστά μια ημερομηνία κυκλοφορίας".

Η εταιρεία ανάπτυξης δήλωσε πως εργάζεται σύσσωμη για να τελειώσει το Alpha 3.0 update προσθέτοντας πως θα είναι κάτι μεγαλύτερο, συνταρακτικό και εξαιρετικό. Στόχος είναι η προσθήκη ενός ηλιακού συστήματος το οποίο θα μπορείτε να εξερευνήσετε πλήρως, καθώς και η προσθήκη των πρώτων εργαλείων και συστημάτων για να χτίσετε κατοικίες και κοινότητες.

Δείτε εδώ την πλήρη λίστα του νέου περιεχόμενου.

Δείτε το Developer diary του δημιουργού του Star Citizen και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Φωτογραφίες

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 ashbringer (Level 25) 12/10/2015 12:19
To wing commander ήταν το αγαπημένο μου και είχα λιώσει ατελείωτα μαζί του.Τώρα μου δίνεται ξανά η ευκαιρία να ξαναλιώσω με το star citizen το οποίο δείχνει πολλά υποσχόμενο και στο οποίο εμπλέκονται πολλά μεγάλα ονόματα.
#2 Dimchryss (Level 12) 12/10/2015 12:50
Είναι ένας τίτλος που χωρίς αμφιβολία θα προσθέσει ένα ακόμη σημείο αναφοράς στo timeline της ιστορίας των games.
#3 An arrow in the knee (Level 22) 12/10/2015 13:12
Σπουδαιο cast.Φενεται πολυ αξιολογο παιχνιδι.Τουλαχ ιστον για ατομα σαν εμενα,που λατρευω το sci-fi setting στα παιχνιδια/ταινι ες,σιγουρα θα δημιουργησει hype.
#4 Professor_Severus_Snape (Level 26) 12/10/2015 13:59
Δεν ξέρω τι θα λέει το παιχνίδι, αλλά το cast των ηθοποιών είναι άπαιχτο. Ποιον να πιάσεις και ποιον να αφήσεις.
#5 Myrmidon (Level 21) 12/10/2015 18:24
Ο διαδραστικός χάρτης του παιχνιδιού σε ιστοσελίδα.

https://robertsspaceindustries.com/starmap
#6 ashbringer (Level 25) 22/11/2016 18:59
Πολύ μεγάλη κίνηση πιστεύω το να δώσεις τα σχέδια για το alpha update στο κοινό.Μπράβο τους.
#7 ashbringer (Level 25) 16/04/2017 08:24
Μακάρι να είναι επικό.Περιμένου με πολύ καιρό ήδη.
#8 Divine Raiden (Level 24) 08/05/2017 12:19
Πλέον περιμένουμε ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια που φτιάχτηκαν ποτέ!Ελπίζω να μην απογοητευτούμε. ...
#9 ashbringer (Level 25) 14/05/2017 10:11
Θα δούμε ένα διαστημικό έπος όπως κανένα άλλο η θα μας απογοητεύσει.Ελ πίζω πως θα το χαρούμε όπως τίποτα άλλο, διότι έχουν πέσει αρκετά χρήματα για την παραγωγή του και αναπτύσσεται εδώ και αρκετά χρόνια.
#10 +1 Divine Raiden (Level 24) 19/05/2017 15:41
Βάζουν τόσα πράγματα τα οποία είναι τεράστια (battleships,πλ ανήτες,μετεωρίτ ες κτλπ) και προσέχουν τόσο πολύ τον οπτικό τομέα που φοβάμαι οτι το παιχνίδι θα ζητάει τα κέρατα του για να παιχτεί σε αξιοπρεπή ανάλυση και ποιότητα γραφικών.