Ειδήσεις FPS Call of Duty World War 2: Προβλήματα στο multiplayer

Call of Duty World War 2: Προβλήματα στο multiplayer

Monday, 06 Nov 2017  | in FPS | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (1 σχόλιο)
http://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/86/d6/f5/call-of-duty-world-war-2-multiplayer-22-1509976379.jpg
 

Call of Duty World War 2: Προβλήματα στο multiplayer

Θέματα με τους online servers.

Το Call of Duty: World War II κυκλοφόρησε από την Παρασκευή και παρότι βρισκόμαστε ήδη στην τρίτη ημέρα, οι servers του παιχνιδιού έχουν αρκετά προβλήματα, λόγω της αυξημένης ζήτησης που υπάρχει.

Την ανακοίνωση αυτή έκανε η ίδια η Sledgehammer Games σήμερα σε σχετικό blog post, για να δικαιολογήσει τα προβλήματα που υπάρχουν στους multiplayer servers σε όλα τα format. Η συνδεσιμότητα των χρηστών παρουσιάζει θέματα κι αυτό ανάγκασε την Sledgehammer να αυξήσει τους servers με στόχο να βελτιώσει την ποιότητα σύνδεσης.

Προς το παρόν το Headquarters social space έχει απενεργοποιηθεί ώστε να βρίσκεστε μόνο εσείς συνδεδεμένοι. Μπορείτε πάντως μέσω του HQ να προσκαλέσετε φίλους σας σε online αγώνες. Τα leaderboards έχουν επίσης ενεργοποιηθεί προκειμένου η κατάσταση να εξομαλυνθεί. Επίσης, υπήρχαν σοβαρά bugs, βάση των οποίων χάνατε όλη την online πρόοδό σας. Τα bugs αυτά φέρεται να έχουν λυθεί, αν και κάποιοι χάσατε 1-5 levels άνευ λόγου. Η Activision δηλώνει ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω Twitter, σε περίπτωση που έχετε χάσει κάποια levels (παρότι το Twitter είναι ομολογουμένως...εντελώς ασυνήθιστη πρακτική για customer support).

Η Sledgehammer σας ευχαρίστησε για τις αγορές σας και υποσχέθηκε ότι θα λύσει τα προβλήματα στο μέλλον.

Διαβάστε όλες τις μέχρι τώρα πληροφορίες για το Call of Duty: World War 2 και δείτε την σκηνή που απαγορεύτηκε στην Αυστραλία. Συζητήστε για το Call of Duty: World War 2 στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 ashbringer (Level 25) 07/11/2017 10:26
Έπρεπε να είναι όλα έτοιμα πριν την κυκλοφορία για να μην συμβαίνουν αυτά.Κλασικά όμως κάθε χρονιά θέματα.