Ο Casey Hudson μιλάει για το Mass Effect 3

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 ()
Ο επικεφαλής του Mass Effect μιλάει στο GW για το πολυαναμενόμενο τρίτο μέρος της σειράς. Αναμένεται multiplayer mode, εντυπωσιακοί εχθροί και upgrades στα όπλα.

Η σειρά Mass Effect είναι ένα από τα κορυφαία video games παγκοσμίως, έχοντας ήδη καταγράψει εκατομμύρια πωλήσεις. Κατάφερε να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο στοιχεία Action RPG και Shooter σε ένα μοναδικό πακέτο. Ο John Shepard είναι πλέον ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες του χώρου κι οι fans του είδους ανυπομονούν για το τρίτο μέρος της σειράς που θα έρθει στις 6 Μαρτίου 2012 για PC, PS3 και Xbox 360 (μάλιστα στην κονσόλα της Microsoft θα υποστηρίζει και το Kinect, μέσω του οποίου θα δίνετε φωνητικές εντολές). Πέρα απ' το παιχνίδι, μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα μάθουμε λεπτομέρειες και για την πολυαναμενόμενη ταινία Mass Effect.

Όπως και στο Μass Effect 2, έτσι και φέτος, ο Casey Hudson δέχτηκε να μας παραχωρήσει συνέντευξη για τα σχέδια της BioWare στο νέο Mass Effect 3. Παραδέχτηκε λοιπόν ότι στην εταιρεία του δουλεύουν πάνω στο multiplayer mode, μίλησε για τα νέα όπλα και τους νέους εχθρούς του παιχνιδιού, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε το παιχνίδι και σε άλλες πλατφόρμες, πέρα από τις τρεις στις οποίες έχει ήδη ανακοινωθεί. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά όλα όσα μας είπε.

Συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω στο multiplayer mode, αλλά δεν μπορούμε να υποσχεθούμε ότι η εμπειρία που θα έχετε θα είναι ανάλογη με το Single-player.


GW: Ποιο ήταν το feedback που λάβατε από τους παίκτες του Mass Effect 2; Ήθελαν περισσότερα πράγματα στο sequel ή ήταν σε γενικές γραμμές ευχαριστημένοι;
CH: Το Mass Effect 2 πήρε τις υψηλότερες βαθμολογίες στην ιστορία της BioWare και της Electronic Arts. Δεν περιμέναμε ο αρχικός σχεδιασμός να είναι τόσο επιτυχημένος με τους οπαδούς μας και τις κριτικές. Οπότε, βλέποντας προς το Mass Effect 3, έπρεπε να λάβουμε υπόψη μας αυτή την ανταπόκριση και να αντιληφθούμε ότι είχαμε έναν σωστό σχεδιασμό, με απήχηση σε εκατομμύρια παίκτες. Επομένως, εφαρμόσαμε την βασική δομή του Mass Effect 2 ως εναρκτήρια βάση στο σχεδιασμό του Mass Effect 3. Ακούσαμε το feedback από τους παίκτες μας και τα αιτήματά τους για αλλαγές και βελτιώσεις. Ένα σημαντικό πράγμα που ξέραμε ότι ήθελαν οι παίκτες ήταν περισσότερο "βάθος" σε στοιχεία RPG, πιο έξυπνες επιλογές αποφάσεων στο customization του χαρακτήρα και γενικά καλύτερο σύστημα εμπορίου στο παιχνίδι. Ακριβώς όλα αυτά τα έχουμε εισάγει στο Mass Effect 3.


GW: Σε ποιο στάδιο είναι αυτή τη στιγμή η ανάπτυξη του Mass Effect 3;

CH: Είμαστε σε φουλ ρυθμούς παραγωγής και όλοι οι τομείς του παιχνιδιού αναπτύσσονται παράλληλα. Τα levels του παιχνιδιού είναι σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης, το μεγαλύτερο μέρος σχεδιασμού των χαρακτήρων και των animations έχει ολοκληρωθεί, πολλοί από τους νέους εχθρούς έχουν εισαχθεί και λειτουργούν πλήρως κτλ. Αλλά ακόμη έχουμε αρκετή δουλειά μπροστά μας. Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος του καλοκαιριού, θα πρέπει να τα έχουμε ολοκληρώσει όλα και να αρχίσουμε να μπαίνουμε σε προ-παραγωγική φάση, όπου και θα κάνουμε τις τελικές επεξεργασίες και θα τελειοποιήσουμε το παιχνίδι.

GW: Πέρα από μια ολοκαίνουργια μηχανή γραφικών και το loading των παλιών saves, ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά για τα οποία θα ξεχωρίσει το Mass Effect 3, σε σχέση με το Mass Effect 2;

CH: Δουλέψαμε πολύ στο να δημιουργήσουμε εχθρούς που θα έχουν μία εκπληκτική και περίπλοκη συμπεριφορά. Θα κάνουν μεγαλύτερο damage, θα έχουν φιλοσοφημένες κινήσεις μάχεις, ειδικές επιθέσεις κτλ. Το να πολεμάτε με αυτούς τους εχθρούς μόνοι σας θα είναι μια πραγματικά όμορφη εμπειρία. Για παράδειγμα, ένας από αυτούς τους νέους εχθρούς, θα είναι ένα γιγάντιο mech (σ.σ. ρομπότ) που θα ονομάζεται "Atlas". Σκεφτείτε λοιπόν ότι αν σκοτώσετε τον πιλότο του ρομπότ πριν καταστρέψετε το όχημα, θα μπορείτε να μπείτε μέσα στο πιλοτήριο και να ελέγξετε το θηρίο αυτό στο πεδίο της μάχης, ποδοπατώντας και καταστρέφοντας τους αντίπαλους στρατιώτες.

GW: Τι θα δούμε φέτος στο multiplayer mode; Ξέρουμε ότι το campaign με τον John Shepard είναι ο λόγος που αγοράζει κάποιος το παιχνίδι. Αλλά δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αν προσθέσετε ένα Co-op mode ή ένα Online mode με περισσότερους παίκτες;
CH: Έχουμε ενδιαφερθεί κατά το παρελθόν στο να δημιουργήσουμε ένα multiplayer mode στο Mass Effect. Πειραματιστήκαμε με αυτό ακόμα και στην πρώτη έκδοση του παιχνιδιού. Όπως λες βέβαια, δεν μπορούμε να υποσχεθούμε ότι η εμπειρία που θα έχετε με το Single-player mode θα υπάρχει και στο multiplayer. Είναι κάτι όμως που σκεφτόμαστε ότι θα είναι εκπληκτικό. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό, αλλά ακόμα δεν έχουμε κάτι να ανακοινώσουμε. Προς το παρόν τώρα στόχος μας είναι το Mass Effect 3 να έχει την καλύτερη δυνατή Single-player εμπειρία και μία θεαματική και οριστική κατάληξη της ιστορίας.

GW: Σκοπεύετε να προσθέσετε νέα όπλα και οχήματα στο Mass Effect 3;
CH: Ναι, το Mass Effect 3 θα έχει νέα όπλα και οχήματα, αλλά πέρα από αυτό, το σημαντικότερο πράγμα είναι ότι θα υπάρξει ένα νέο σύστημα αναβάθμισης των όπλων. Όχι μόνο θα αγοράζετε νέα όπλα από καταστήματα, αλλά μέρος του εμπορίου θα είναι και το να βρίσκετε modifications, τα οποία θα εισάγετε μέσα στα όπλα και θα βελτιώνετε την απόδοσή τους, ανάλογα με τον τρόπο που επιθυμείτε να παίξετε. Επιπλέον, θα προσθέσουμε νέα αντικείμενα, όπως οι χειροβομβίδες και τα σταθερά turrets.

GW: Δεν ξέρω τι σου άρεσε περισσότερο στο Mass Effect 2, αλλά προσωπικά περίμενα το σύστημα levelling που είχε το Mass Effect 1, όπως επίσης και το περιβάλλον του, που το βρήκα πιο λιτό. Για το Mass Effect 3 που είναι η σκέψη σου;
CH: To Mass Effect 3 θα χτιστεί πάνω στα δυνατά σημεία των προηγούμενων τίτλων και θα προχωρίσει μπροστά στο θέμα σχεδιασμού περιβάλλοντος. Θα έχει δηλαδή έναν νέο και πιο ξεκάθαρο σχεδιασμό. Πιστεύουμε ότι θα είναι το καλύτερο παιχνίδι της σειράς, ενώ το gameplay του να περιμένεις ότι θα είναι προσιτό, τόσο σε παλιούς όσο και σε νέους παίκτες, προσφέροντας μάλιστα μεγαλύτερο "βάθος" απ' ότι οι προκάτοχοί του.

GW: Μέχρι την τελική έκδοση, σκοπεύετε να αναπτύξετε ακόμη περισσότερο τα γραφικά, σε σχέση με αυτά που είχαμε δει στο Mass Effect 2 του Playstation 3 τον Ιανουάριο; Ρωτάω διότι εκείνη η έκδοση χρησιμοποιούσε την engine του Mass Effect 3.
CH: Ναι, μπορώ να σου πω ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε εκεί ήταν κατά μία έννοια κάτι σαν Mass Effect 2.5. Δείξαμε απλά κάποιες βελτιώσεις που πραγματοποιήσαμε εν όψει του Mass Effect 3, αλλά σίγουρα δεν τα δείξαμε όλα. Έχουμε πραγματοποιήσει πολλές αναβαθμίσεις στην απόδοση των γραφικών, που θα επιτρέψουν μάλιστα στο Mass Effect 3 να είναι εμφανισιακά καλύτερο αλλά και να τρέχει γρηγορότερα (σ.σ. στο θέμα των frames) απ' ότι τα προηγούμενα games της σειράς.

Στο Mass Effect 3 θα έχουμε ένα νέο σύστημα αναβάθμισης των όπλων. Θα αγοράζετε νέα όπλα από καταστήματα, ενώ θα βρίσκετε modifications, τα οποία θα εισάγετε μέσα στα όπλα και θα βελτιώνετε την απόδοσή τους.

GW: Μπορείς να μας πεις λίγα λόγια για το σενάριο; Ξέρουμε ότι λαμβάνει χώρα στη γη. Να περιμένουμε να δούμε πολλές από τις γνωστές πόλεις του παιχνιδιού;
CH: Η ανακάλυψη της ιστορίας από τους παίκτες είναι ένα από τα μυστικά που κρατάμε επτασφράγιστο αυτή τη στιγμή κι έτσι δεν θα προχωρήσουμε μακριά την κουβέντα σε αυτό το θέμα. Αλλά μπορώ να σου πω ότι ξεκινάει με εσάς, τον Commander Shepard, να βρίσκεται στη γη, όπου κρατείται για ακρόαση, ώστε να απολογηθεί για τις εχθρικές πράξεις του ενάντια στην εξωγήινη φυλή των Reapers (σ.σ. οι οποίες βάση της ιστορίας ήταν δικαιολογημένες). Όμως η απολογία του δεν προλαβαίνει να ολοκληρωθεί και οι Reapers καταφθάνουν στη γη, όπως άλλωστε ο ίδιος ο John Shepard είχε προειδοποιήσει ότι θα συνέβαινε. Αφού καταφέρνει λοιπόν να αποδράσει παρά τρίχα από την εισβολή των Reapers στη γη, ο Shepard θα πρέπει να ενώσει τους πολιτισμούς του Γαλαξία, σε μία κοινή μάχη με στόχο την εξόντωση της φυλής των Reapers. Θα έχουμε δηλαδή μια ιστορία ενός μεγάλου γαλαξιακού πολέμου και μία μάχη για επιβίωση απέναντι στην απειλή του ολοκληρωτικού αφανισμού.

GW: Ποια θα είναι η διάρκεια του Mass Effect 3; Μπορείς να κάνεις από τώρα μια εκτίμηση, για το αν θα είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη από το Mass Effect 2;
CH: Εκτιμούμε ότι η διάρκεια ζωής του παιχνιδιού θα είναι ίδια με το Mass Effect 2 (σ.σ. το Mass Effect 2 διαρκούσε 20-30 ώρες, ανάλογα με το αν εκτελούσατε ή όχι τις προαιρετικές αποστολές).

GW: Τέλος, υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε το Mass Effect 3 και σε άλλα format πέρα από PC, PS3 και Xbox 360;
CH: Είναι σίγουρα πιθανό, αν και δεν έχουμε ανακοινώσει ακόμη τα σχέδιά μας.


To Mass Effect 3 θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου 2012 για PC, PS3 και Xbox 360. Πριν την τελική έκδοση, η BioWare σκοπεύει να κυκλοφορήσει κι ένα demo.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification