Ειδήσεις Συνεντεύξεις Συνέντευξη του Rob Anderson για το Moonstone remake

Συνέντευξη του Rob Anderson για το Moonstone remake

Sunday, 18 Jun 2017  | in Συνεντεύξεις  | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (11 σχόλια)
http://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/f7/f7/d3/rob-anderson-interview-97-1497792416.jpg
 

Συνέντευξη του Rob Anderson για το Moonstone remake

Αποκλειστικό: Το πρώτο Action RPG επιστρέφει!

Το Moonstone: A Hard Days Knight αποτέλεσε το πρώτο ουσιαστικό Action RPG. Κυκλοφόρησε το 1991 σε Amiga και PC και περιείχε προχωρημένα για την εποχή του στοιχεία, από τα οποία εμπνεύστηκαν τα μετέπειτα RPG που δημιουργήθηκαν.

Σήμερα το GameWorld σας παρουσιάζει μια συνέντευξη του δημιουργού του αρχικού Moonstone, ο οποίος ετοιμάζει remake του παιχνιδιού! Ο Rob Anderson μιλάει αποκλειστικά στο GameWorld και αποκαλύπτει για πρώτη φορά στην gaming βιομηχανία ότι η αναβίωση του θρυλικού Action RPG βρίσκεται στα σκαριά. Το λατρέψαμε για την ατμόσφαιρά του, αφιερώσαμε δεκάδες ώρες μαζί του, τρομάξαμε από τις Horror αποχρώσεις του και τα επιβλητικά τέρατά του, ανατριχιάσαμε με τα ηχητικά εφέ και την μουσική του και τώρα ήρθε η ώρα να ξαναζήσουμε αυτές τις επικές στιγμές μαζί με την νεότερη γενιά. Αγαπητοί RPGάδες, το νέο Moonstone έρχεται και σας αποκαλύπτουμε όλες τις λεπτομέρειες καθώς βρίσκεται σε αρχικό στάδιο παραγωγής! Δείτε όσα θα πρέπει να περιμένουμε.

GameWorld: Πότε ξεκινήσατε να αναπτύσσετε το Moonstone remake και πως πήρατε αυτή την απόφαση;
Rob Anderson: Η ανάπτυξη του Moonstone υπήρχε στο μυαλό μου για αρκετά χρόνια, ωστόσο το timing, προσωπικές υποθέσεις και η διακύμανση του ενδιαφέροντος για αυτό με απέτρεπαν από το να αρχίσω όντως να δουλεύω εντατικά. Το ξεκινούσα αρκετές φορές αλλά στο τέλος έμπαινε πάντοτε σε δεύτερη μοίρα καθώς υπήρχαν άλλα projects.

GW: Πως νιώθεις που ως αρχικός δημιουργός μπορείς να αναβιώσεις ένα τόσο θρυλικό παιχνίδι;
RA: Το παιχνίδι αναπτυσσόταν στο Τορόντο του Καναδά με την ομάδα μου (Toss, Kevin και Dennis). Η Mindscape ήταν ο publisher και ορισμένα από τα στελέχη της βοήθησαν στο development (Steve, Richard και David). Κατά βάση το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς έγινε στο Τορόντο.
Η αναβίωση αυτή είναι μια ευκαιρία για να εισάγω στο παιχνίδι πράγματα τα οποία είχα αρχικά οραματιστεί αλλά δεν τα κατάφερα λόγω προτεραιοτήτων στο πρόγραμμα, μπάτζετ και της τότε τεχνολογίας που δεν είχε φτάσει στα σημερινά επίπεδα. Το πιο διασκεδαστικό πράγμα για μένα θα είναι το να εισάγω νέα βρώμικα, άγρια και επικά στοιχεία μέσα στο παιχνίδι.

GW: Γιατί όλα αυτά τα χρόνια οι publishers δεν ενδιαφέρθηκαν να αναβιώσουν το Moonstone; Επίσης το Community έπαιξε ρόλο στην απόφασή σας;
RA: Υποθέτω ότι οι publishers το απέφυγαν κυρίως γιατί δεν κυκλοφόρησε στη Βόρεια Αμερική και ειλικρινά δεν αποτέλεσε επιτυχία από οικονομικής πλευράς με βάση τα τότε δεδομένα (σ.σ. πειρατεία). Όταν είχα ετοιμάσει ένα design document για το sequel του λίγο μετά, ακυρώθηκε λόγω των χαμηλών πωλήσεων της αρχικής έκδοσης, ενώ η αγορά λόγω της τότε τεχνολογίας είχε ήδη προχωρήσει σε θέμα hardware. Το remake γίνεται κυρίως λόγω του feedback του community και της επιθυμίας να δει το παιχνίδι ξανά.

Το νέο moonstone θα έχει νέα τέρατα, νέα πεδία μάχης και διαφοροποίηση τους τέσσερις ιππότες.

Αν είχαμε πωλήσεις από έναν συγκεκριμένο αριθμό και πάνω, τότε θα κυκλοφορούσα τότε και ένα sequel. Αντίθετα, οι πωλήσεις ήταν λίγες, ωστόσο όσοι το έπαιξαν το ακολούθησαν πιστά. Ορισμένοι από το γεγονός και μόνο ότι κατάφεραν και το έπαιξαν το συγκαταλέγουν ως cult status για τον καθέναν τους. Λαμβάνω ακόμα email από πολλούς fans που είχαν παίξει το Moonstone όταν βγήκε και το αναφέρουν διαρκώς σε παλιούς και νέους gamers, επομένως πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός να γίνει το βήμα!

GW: Φτιάχνετε ένα remake, μια σύγχρονη έκδοση του Moonstone. Σκοπεύετε να εισάγετε ένα retro στυλ στο art και το gameplay (π.χ. pixel art γραφικά) ή σχεδιάζετε μια πιο μοντέρνα εκδοχή του παιχνιδιού;
RA: Προχωράμε με το retro μοτίβο και όχι με μια σύγχρονη έκδοση. Το μεγαλύτερο feedback που έλαβα ήταν ότι ο κόσμος θέλει να δει το παιχνίδι με μια retro αισθητική και όχι με 3D γραφικά. Ίσως αυτό συμβαίνει διότι την retro έκδοσή του ο κόσμος την είχε εκλάβει με καλό μάτι. Μπορεί να προχωρήσω και με μια μοντέρνα εκδοχή του παιχνιδιού αλλά θα πρέπει να περιμένουμε για να το δούμε αυτό.

GW: Ποιες νέες αλλαγές θα δούμε στο Moonstone από πλευράς gameplay;
RA: Σκοπεύω να εισάγω κάποια στοιχεία που ήθελα να βάλω στο αρχικό παιχνίδι και ο χρόνος δεν μου το επέτρεψε. Κάποια νέα τέρατα και κάποια νέα πεδία μάχης για παράδειγμα. Αυτά μπορώ να αναφέρω προς το παρόν.

GW: Η διάρκεια του αρχικού Moonstone ήταν μία ώρα (για τους ικανούς παίκτες). Σκοπεύετε να δημιουργήσετε έναν μεγαλύτερο κόσμο με μεγαλύτερη ποικιλομορφία στη διαμόρφωση εδάφους ώστε να αυξήσετε τις ώρες του gameplay ή θα πάτε σε μια πιο low budget παραγωγή;
RA: Το παιχνίδι θα έχει περισσότερες περιοχές τις οποίες πιστεύω ότι αξίζει, τόσο στο χάρτη, όσο και σε ποικιλία περιοχών όπου θα γίνονται μάχες. Ωστόσο, σκοπεύω να κρατήσω την διάρκεια ολοκλήρωσης του βασικού story εκεί που βρίσκεται, προσφέροντας ωστόσο επιλογές προαιρετικών quests για να μπορείτε να παίξετε περισσότερο και ενδεχομένως κάποιες διαφοροποιήσεις ως προς τα στοιχεία που θα έχουν οι τέσσερις ιππότες, από τους οποίους επιλέγετε τον βασικό χαρακτήρα σας.

GW: Πως θα λειτουργεί το character development;
RA: Η εξέλιξη των knights θα είναι παρόμοια με την αρχική έκδοση, με ορισμένες αλλαγές, ανάλογα με τον ιππότη που θα επιλέξετε. Δεν θα ήθελα ακόμη να δώσω περισσότερες πληροφορίες στο συγκεκριμένο κομμάτι καθώς το game design δεν έχει οριστικοποιηθεί απόλυτα στον συγκεκριμένο τομέα.

Βίντεο με το walkthrough του παλιού Moonstone (1991).

 

GW: Το Moonstone είχε κάποια μοναδικά Horror στοιχεία στη μάχη, ειδικά την χρονιά στην οποία κυκλοφόρησε. Σκοπεύετε να εισάγετε αυτά τα Horror στοιχεία και στη νέα έκδοση;
RA: Φυσικά. Τα Horror στοιχεία αποτέλεσαν ορισμένα από τα αγαπημένα μου στοιχεία στο αρχικό παιχνίδι και σκοπεύω να τα εξελίξω ακόμη περισσότερο, χρησιμοποιώντας σύγχρονα δεδομένα σε θέματα γραφικών και ήχου.

GW: Σκοπεύετε να υποστηρίξετε το Co-op, τόσο τοπικά, όσο και online;
RA: Επειδή το game design δουλεύεται ακόμη, δεν έχω εξαιρέσει ακόμη το online κομμάτι. Εξαρτάται από το ανθρώπινο δυναμικό, τους χρόνους που θα έχουμε και το μπάτζετ.

GW: Ποια game engine χρησιμοποιείτε και πως πήρατε αυτή την απόφαση;
RA: Χρησιμοποιούμε την Unity3D engine. Επέλεξα την Unity απλά γιατί μου αρέσει ως software και μου παρείχε ότι χρειαζόμουν για να στήσω το παιχνίδι.

GW: Σκοπεύετε να προσθέσετε voice acting σε cutscenes, τους ήρωες, τους NPC, τα τέρατα κτλ.;
RA: Θα απέχουμε από τα cutscenes, το voice acting κ.ο.κ. Έχουν υψηλό κόστος, απαιτούν πολύ χρόνο και χρειάζεται να έχεις έμπειρη ομάδα για να αποδώσουν σωστά. Επειδή στο ιστορικό μου είμαι animator, το βασικό concept ενός animation είναι ότι μπορεί να σου αφηγηθεί μια ιστορία χωρίς φωνητικά. Αυτή θα είναι και η φιλοσοφία μου όσον αφορά στα cutscenes. Σκοπεύω μόνο να βελτιώσω τον ήχο όσον αφορά τους χαρακτήρες του παιχνιδιού.

Θα υπάρχει retro μοτίβο και όχι με μια σύγχρονη έκδοση. Το μεγαλύτερο feedback που έλαβα ήταν ότι ο κόσμος θέλει να δει το παιχνίδι με μια retro αισθητική και όχι με 3D γραφικά.

GW: Έχετε σκέψεις για καμπάνια στο Kickstarter και πιθανόν για συλλεκτικά αντικείμενα στους στόχους των backers; Επίσης οφείλω να αναφέρω ότι έχω το αρχικό Moonstone της Amiga στη συλλογή μου και νιώθω περήφανος γιατί είναι το ακριβότερο Amiga game αυτή τη στιγμή στο Ebay!
RA: Θα υπάρχει καμπάνια για την ανεύρεση πόρων. Όλα αυτά είναι στις συζητήσεις την δεδομένη στιγμή. Ασφαλώς θα υπάρξουν και συλλεκτικά αντικείμενα για όσους συνεισφέρουν οικονομικά με μεγάλα ποσά.

GW: Δεδομένης της σχέσης σου με την Sony ως Software Engineer, βλέπεις ότι θα συνεργαστείτε και με το Moonstone; Η Sony έχει ήδη στηρίξει τα Shadow of the Beast και Superfrog HD, κλείνοντας το μάτι στους Amiga gamers…ή μήπως οι ενέργειες αυτές ήταν απλά μια σύμπτωση;
RA: Η Sony δεν συμμετέχει στο νέο Moonstone, ωστόσο δεν θα είχα αντίρρηση να συμμετάσχει αν το επιθυμούσε. Υπάρχουν πολλοί Amiga gamers που εργάζονται στη Sony, αλλά τόσο τα Amiga games που έχουν αναπτυχθεί έως τώρα, όσο και η συνεργασία μου με την Sony ήταν απλά μια σύμπτωση.

GW: Τέλος, ποιοι είναι οι στόχοι σου όσον αφορά στις πλατφόρμες που θα ήθελες να κυκλοφορήσει το Moonstone και το έτος κυκλοφορίας του;
RA: Αυτή την στιγμή το αναπτύσσουμε για PC και η ημερομηνία κυκλοφορίας είναι κάτι υπο συζήτηση, επομένως δεν μπορώ να δώσω μια τελική απάντηση. Ελπίζω να μην μου πάρει τόσο διάστημα όσο η αρχική έκδοση! (γέλια).
GW: Και εμείς το ίδιο. Σε ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σου!

 

Διαβάστε το review του αρχικού Moonstone και συζητήστε για όσα περιμένετε από το remake του Moonstone στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Σχόλια  

#1 +4 BoBKiD (Level 14) 18/06/2017 16:42
Mόλις ανακοινώθηκε ο λόγος για τον οποίο θα με χωρίσει η γυναίκα μου!
#2 +3 DoUzOs (Level 27) 18/06/2017 16:56
Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα η αποκλειστική συνέντευξη κι ευχαριστούμε τον Anderson που μας την παραχώρησε! Η αλήθεια είναι πως δεν το γνώριζα το Moonstone, αλλά, ως fan των Action RPG, η ιδέα και μόνο του remake του original Action RPG φαίνεται φανταστική! Ελπίζουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα κι ευχόμαστε καλή επιτυχία στον Rob και την ομάδα του!
#3 +3 BoBKiD (Level 14) 18/06/2017 17:22
Για όσους δεν το έχουν παίξει, το Moonstone αποτελεί το "Dark Souls" των 90's, με τον θάνατο να παραμονεύει παντού. Παρόλα αυτά, ήταν από τα πιο εθιστικά και πρωτότυπα παιχνίδια της εποχής, αφήνοντας το στίγμα του βαθιά, τόσο από άποψη gameplay και γραφικών όσο και λόγω του gore το οποιο ήταν σε πρωτόγνωρα για τότε επίπεδα.

#4 +3 Blood King (Level 23) 18/06/2017 18:33
Η καλύτερη είδηση της χρονιάς για εμένα, το Moonstone κατέχει περίοπτη θέση στα games με τα οποία έχω ασχοληθεί και αναμένω το remake για να το ισοπεδώσω. Ήταν απίστευτα αιματηρό για την εποχή με πολλές μάχες και αυξημένη δυσκολία, highlight της εμπειρίας η σύγκρουση με τον δράκο που σε μετέτρεπε σε ροστμπιφ αν δεν πρόσεχες το breath του.
#5 +1 Golion (Level 7) 18/06/2017 20:07
...το παιχνίδι που με έκανε Gamer...1993 σε ένα Amigaδικο κάτω από στο σπίτι μου....ώρες και ώρες να παίζω αυτό το παιχνίδι..το περιμένω πως και πως!!!!!
#6 +1 Dovahkiin (Level 21) 18/06/2017 21:07
Δυστυχώς δεν το γνώριζα το Moonstone από πριν (ήμουν και αγέννητη όταν κυκλοφόρησε :P ). Φαίνεται ότι αγαπήθηκε από πολλούς οπότε εννοείται περιμένω την επανέκδοσή του και, αν και αργά, να το παίξω. Ενδιαφέρουσα η συνέντευξη.
#7 +2 Stephen King (Level 9) 19/06/2017 01:39
Δεν το πιστεύω!Συγχαρη τήρια για την αποκλειστική συνέντευξη δεν έχω λόγια!Φυσικά και το είχα παίξει όταν βγήκε.Ειχε φτιαξει μεχρι και cutscene στην αρχη ο θεούλης με τελετουργικο.Με τά έμπαινες στις μαχες και τα τερατα εβγαζαν ουρλιαχτά και φοβόσουν ή σε έσφαζαν με ένα hit!Το πρώτο RPG.Ενταξει ηταν τρομακρικο αλλα για αυτο που ειπε ο Bobkid δεν ηταν τοσο δυσκολο οσο το Dark Souls.Το Shadow of the beast ηταν το απολυτο παλουκι θυμαμαι.
Πολύ χαίρομαι που θα επιστρεψει.Αν ανοιξει το Kickstarter ειμαι προθυμος να σπρωξω χρημα ακομα και συλλεκτικο.
#8 +2 ashbringer (Level 24) 19/06/2017 08:21
To moonstone ήταν έπος και το είχα λιώσει απίστευτες ώρες.Επιτέλους θα το ξαναδούμε και θα ξαναζήσουμε παλιές καλές στιγμές.
#9 +1 aims (Level 19) 21/06/2017 12:12
Mπραβο GW..
Πολυ ενδιαφερουσα συνεντευξη!!
Αναμενουμε...
#10 +1 Stergios Mitrakis (Level 7) 21/06/2017 15:19
Μπράβο Μάνο συγχαρητήρια για τη συνέντευξη.Αναμ ένω το παιχνίδι πως και πως.Με hypeαρες πάλι άτιμε :P !!!!!!!!
#11 supermario644ever (Level 20) 11/07/2017 17:08
Συγχαρητήρια για την συνέντευξη και χάρηκα πάρα πολύ με τα νέα αλλά επειδή μου έχει αποτυπωθεί στην καρδιά μου η gameplay εμπειρία του πρωτότυπου ελπίζω να γίνει καλή δουλειά!