Reviews Forza Motorsport 2
Xbox 360  
Comments (0)

Forza Motorsport 2

Το sequel του μεγάλου racing της Microsoft ήρθε στο Xbox 360!

http://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/8c/09/a5/a5c1b7a6ee02f8d71ddf3407a4bdfcc2_Generic.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Το sequel του μεγάλου racing της Microsoft ήρθε στο Xbox 360!


H κατηγορία των racing έχει μερικές ιδιαιτερότητες. Σε κάθε σύστημα υπάρχουν κάποιοι τίτλοι που ουσιαστικά έχουν το μονοπώλιο. Στα PC λίγο πολύ τα Need for Speed έχουν κερδίσει τη μάχη με τον ανταγωνισμό και αν μη τι άλλο είναι η ίσως πιο αναγνωρίσιμη σειρά. Στο Playstation, το βαρύ όνομα του Gran Tourismo δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για αμφισβήτηση. Στο Xbox όμως τι γίνεται; Μία από τις τελευταίες κυκλοφορίες του παλιού Xbox (ελάχιστα πριν την έλευση του 360) ήταν το Forza Motorsport που είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις με τα γραφικά του (απίστευτα σε σχέση με τις περιορισμένες δυνατότητες του παλιού Xbox) αλλά και με τοn ρεαλισμό του. Ωστόσο, στην 360 εποχή κυριαρχεί το PGR 3 (με πολύ καλά γραφικά αλλά από ρεαλισμό κλάφτα) ενώ τίτλοι όπως το Test Drive Unlimited, αν και ελπιδοφόροι, είναι τελικά μετριότατοι. Και κάπου εκεί -με τον καύσωνα να καίει τα πάντα- έρχεται το Forza Motorsport 2 για να βάλετε κι εσείς με τη σειρά σας φωτιές στις πίστες των αγώνων.

Gameplay
Το Forza Motorsport 2 κινείται σε τρεις βασικούς άξoνες. Ρεαλισμός, αγώνες σε πίστα και όχι σε δρόμο (με νταλίκες και ανυποψίαστους οδηγούς τριγύρω) και πολλές επιλογές σε αυτοκίνητα. Όλα αυτά θα τα ζήσετε σε τρία διαφορετικά games modes: arcade, career και multiplayer. Αν τα πάρετε με τη σειρά θα ανακαλύψετε σιγά-σιγά και τις δυνατότητες του Forza Motorsport 2. Το Arcade είναι η απλούστερη μορφή παιχνιδιού. Περιλαμβάνει το Exhibition όπου σε 15 διαδρομές πρέπει να κερδίσετε τους αντιπάλους σας επιλέγοντας από 10 κλάσεις αυτοκινήτων ένα από τα 300 διαθέσιμα οχήματα (6 κανονικές και 4 race κλάσεις. Φυσικά αρκετά αυτοκίνητα είναι κλειδωμένα για αρχή). Όπως είναι λογικό, ανάλογα την κλάση του αυτοκινήτου σας, αντίστοιχης κλάσης είναι και οι αντίπαλοι. Στα Time trials οι πίστες είναι 25 και εδώ με ένα συγκεκριμένο όχημα θα πρέπει να πετύχετε χρόνο ίσο ή καλύτερο με αυτόν που σας λέει για κάθε πίστα. Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο χρόνος σας μετά το τέλος συγκρίνεται με τον χρόνο άλλων χρηστών μέσω του Xbox Live οπότε δεν είναι καθόλου απίθανο να βρείτε τον εαυτό σας να παλεύει να πετύχει τον καλύτερο χρόνο. Μέσα και από τα δύο αυτά είδη θα έχετε την ευκαιρία να ξεκλειδώσετε γύρω στα 100 αυτοκίνητα κυρίως από τις δυνατότερες κλάσεις. Τέλος, το Free Run είναι αυτό που λέει το όνομά του. Επιλέγετε αυτοκίνητο και μία από τις 47 διαδρομές και κάνετε γύρους μέχρι να βαρεθείτε. Σημαντικό στοιχείο εδώ είναι ότι μπορεί να υπάρχουν 47 επιλογές αλλά στην ουσία αποτελούν διαφορετικές χαράξεις και ανάποδες διαδρομές από συνολικά 13 πίστες. Ανάμεσα σ’ αυτές είναι το Silverstone, το Mugello, η Suzuka και η Laguna Seca αν και πίστες όπως το Hokenhein, η Monza και το Albert Park έπρεπε να υπάρχουν.

Το πιο hot δώρο για τους fans των racing: Τιμόνι και Forza Motorsport 2



Με το που επιλέξετε να ξεκινήσετε έναν από τους τρεις αυτούς τύπους αγώνων θα έρθετε σε επαφή με τον τρίτο άξονα του παιχνιδιού. Όχι σε όλη του την έκταση αλλά σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Αμέσως μετά την επιλογή αυτοκινήτου βγαίνει μια οθόνη με τα βοηθήματα που θα είναι ενεργά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Τα γνωστότερα είναι το ABS (χωρίς αυτό οι κλάσεις Β μέχρι U καθώς και οι race κλάσσεις δεν οδηγιούνται), το πασίγνωστο από τη Formula 1 traction control (ή αλλιώς TCS) που επιτυγχάνει τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση καθώς και το stability control (ή STM) που ουσιαστικά συμμαζεύει τα ασυμμάζευτα όταν το παρακάνετε και το αμάξι κινδυνεύει να φέρει σβούρες. Πέρα από αυτά όμως, υπάρχει ο τρόπος αλλαγής ταχυτήτων με επιλογή σε αυτόματο και χειροκίνητο (αν έχετε τιμόνι δεν υπάρχει καν λόγος να σκεφτείτε το αυτόματο) αλλά και η ιδανική γραμμή. Βλέπετε, όλα γίνονται σε πίστες οπότε τα σωστά πατήματα και η κατάλληλη χρήση του φρένου και του γκαζιού μπορούν να κάνουν θαύματα. Έτσι, θα δείτε μια γραμμή στο οδόστρωμα να σας καθοδηγεί και να σας λέει που να φρενάρετε και που να γκαζώσετε. Βέβαια με όλα αυτά θα χάσετε την αίσθηση του παιχνιδιού οπότε όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.

Μέσα στον αγώνα βλέπουμε μερικά ακόμα στοιχεία ρεαλισμού. Καταρχήν μπορείτε να ρυθμίσετε το αυτοκίνητό σας ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε διαδρομής. Το ερώτημα “Σε ποιο βαθμό μπορεί να γίνει αυτό” εξαρτάται από το πόσα custom μέρη έχει πάνω φορτωμένα (π.χ. στην D class που υπάρχουν αυτοκίνητα παραγωγής ρυθμίζετε μόνο την πίεση των ελαστικών). Αν έχει πέσει τρελό πείραγμα τότε θα κληθείτε να ελέγξετε από την κάθετη δύναμη των αεροτομών μέχρι το που θα γίνονται οι αλλαγές ταχυτήτων. Και όπως είναι φυσικό όλα αυτά έχουν επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου σας. Γενικότερα, το μοντέλο της κίνησης είναι πολύ σωστά φτιαγμένο και πέρα από την κλασική επίδραση του, αν το αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο, εμπροσθοκίνητο ή τετρακίνητο θα διαπιστώσετε ότι λεπτομέρειες όπως η πίεση των ελαστικών ή ακόμα και η θέση της μηχανής επηρεάζουν την ικανότητά του να στρίβει. Μοναδικές παραφωνίες είναι πρώτον το μοντέλο των συγκρούσεων με τις προστατευτικές μπαριέρες (όπου ανεξάρτητα του πως θα πέσετε πάνω τους, το όχημα έχει μια φυσική τάση να γυρίζει ανάποδα από την ορθή φορά οπότε όσοι διορθώνετε με τον τοίχο απλά ξεχάστε το) και δεύτερον η επιβράδυνση στο χώρο γύρω από την κανονική διαδρομή. Για παράδειγμα στην πίστα Sebring στο προτελευταίο “S”, ενώ γύρω-γύρω είναι στρωμένο όπως και μέσα στην πίστα, εντούτοις, αν ξεφύγετε λίγο ξαφνικά το αμάξι σας θα κόψει λες και έπεσε σε τοίχο. Αν μη τι άλλο και τα δύο αυτά στοιχεία είναι εκνευριστικά μέχρι να τα συνηθίσετε και πλέον να τα αγνοείτε. 

Το δεύτερο game mode είναι αυτό που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αλλά και αποκαλύπτει όλες τις πτυχές του παιχνιδιού. Δεν είναι άλλο από το career όπου ξεκινάτε με ένα μέτριο ή και κακό αυτοκίνητο και προσπαθείτε να κερδίσετε μία αρκετά μεγάλη σειρά από αγώνες. Από την αρχή θα παρατηρήσετε δύο σημαντικά στοιχεία. Πρώτον μπαίνει στο παιχνίδι η έννοια των ζημιών. Επιλέγοντας δυσκολία θα δείτε μερικά διαθέσιμα πακέτα με λίγα ή και καθόλου ηλεκτρονικά βοηθήματα καθώς και από ανύπαρκτη έως ρεαλιστική φθορά του αυτοκινήτου και των ελαστικών. Το δεύτερο είναι το A.I. ή αλλιώς η εξυπνάδα των αντιπάλων. Καλό θα ήταν να επιλέξετε κάτι από μέτριο και πάνω γιατί αλλιώς δεν παρουσιάζουν απολύτως κανένα ενδιαφέρον και δεν αποτελούν πρόκληση. Στα προτεινόμενα επίπεδα λοιπόν υπάρχουν μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες όπως το ότι μπορεί να σας κλείσουν για να μην προσπεράσετε ή να βρεθούν από πίσω σας για να εκμεταλλευτούν το drag. Ωστόσο έχουν μια γενική τάση να ακολουθούν την ιδανική γραμμή, γεγονός που κάνει σχετικά εύκολο το μαρκάρισμα ενώ σε πολλές περιπτώσεις θα πέσουν πάνω σας τελείως ηλιθιωδώς (αν π.χ. στην έξοδο μια αργής στροφής κάνετε κάποιο λάθος και βρεθείτε σταματημένοι μέσα στην ιδανική γραμμή).

Η αλήθεια όμως είναι ότι στο Hard level, η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη. Προχωρώντας πιο μέσα στην καριέρα θα πρέπει αρχικά να επιλέξετε την περιοχή που ξεκινάτε. Επιλέγοντας ανάμεσα σε Αμερική, Ευρώπη και Ασία θα έχετε περισσότερα διαθέσιμα μοντέλα από κατασκευαστές της συγκεκριμένης περιοχής αλλά και εκπτώσεις όσο θα προχωράτε, γι’ αυτό σκεφτείτε καλά πριν επιλέξετε. Ξεκινάτε λοιπόν αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο που να αντέχει η φτωχή σας τσέπη και βουτάτε στα βαθιά. Συνολικά υπάρχουν 9 κατηγορίες αγώνων με 90 διοργανώσεις (10 σε κάθε κατηγορία) και 314 ξεχωριστούς αγώνες για να βγάλετε τα προς το ζην. Καταλαμβάνοντας μία από τις τρεις πρώτες θέσεις σε κάθε αγώνα μαζεύετε credits ώστε να αγοράσετε νέα οχήματα αλλά και να βελτιώσετε όσα έχετε ήδη με επίσημα βελτιωτικά προϊόντα. Ωστόσο υπάρχουν και τα bonuses. Όσο πιο μεγάλο είναι το επίπεδο δυσκολίας παίρνετε μέχρι και το 50% της αρχικής αμοιβής σαν bonus ενώ κερδίζετε έξτρα λεφτά όσο πιο σπάνιο είναι το όχημά σας και όσο περισσότερο το έχετε βελτιώσει (πολλά βάζεις, πολλά παίρνεις).


Βέβαια επειδή είπαμε ότι υπάρχουν και οι ζημιές στο παιχνίδι, εκτός από τα προβλήματα και την πτώση στην απόδοση που σας προκαλούν μέσα στον αγώνα, σας κόβουν και από τα κέρδη γιατί προφανώς πρέπει να επιδιορθωθούν. Έτσι, στο τέλος βγαίνει ένα γενικό σύνολο και τσεπώνετε τα λεφτά που σας αντιστοιχούν. Αυτά εκτός από τις βελτιώσεις και τις αγορές έχουν και άλλο σκοπό. Αυξάνουν το level τόσο το δικό σας όσο και του εκάστοτε αυτοκινήτου σας με αποτέλεσμα να κερδίζετε εκπτώσεις στην αγορά αυτοκινήτων και ανταλλακτικών καθώς και να ξεκλειδώνετε οχήματα ενώ αποκτάτε και πρόσβαση σε άλλες διοργανώσεις και κατηγορίες αγώνων. Στο τέλος κάθε διοργάνωσης αν έχετε πάρει το χρυσό σε κάθε αγώνα, εκτός από το έξτρα χρηματικό έπαθλο υπάρχει πάντα και ένα αυτοκίνητο δώρο. Μην το πουλήσετε, δεν αξίζει. Αντίθετα, μπορεί να το χρειαστείτε αφού σχεδόν όλες οι διοργανώσεις έχουν περιορισμούς και δε γίνεται να ολοκληρώσετε την καριέρα μόνο με ένα αμάξι. Για να επιστρέψουμε όμως λίγο στο μοντάρισμα που μπορείτε να κάνετε, υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες. Η πρώτη έχει να κάνει με τη μηχανή όπου υπάρχουν από φίλτρα αέρος μέχρι turbo και κομπρέσσορες, ενώ σε κάποια μοντέλα μπορείτε να τα αλλάξετε από εμπροσθοκίνητα σε πισωκίνητα (βολεύει όταν η ιπποδύναμη έχει πάει πολύ ψηλά). Η άλλη κατηγορία είναι όλα όσα είναι σχετικά με το κράτημα και τη μετάδοση. Φρένα, συμπλέκτες, άξονες μετάδοσης είναι όλα εδώ, μαζί και με τα πακέτα για τη δίαιτα του οχήματός σας. Προχωρώντας έχουμε τις ρόδες, στις οποίες μπορείτε να αλλάξετε το υλικό των ελαστικών σας καθώς και τη διάστασή τους, ενώ και οι ζάντες αλλάζουν ύφος και διάσταση βελτιώνοντας σε κάποιες περιπτώσεις το κράτημα και το βάρος αλλά με κάποιες συνέπειες που θα δούμε παρακάτω. Τέλος, υπάρχει και η κατηγορία της μούρης με προφυλακτήρες αεροτομές και καπό μηχανής να κάνουν παρέλαση (δεν είναι τα πάντα διαθέσιμα σε όλα τα αυτοκίνητα). Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι όλα αυτά δεν είναι μόνο για φιγούρα. Υπάρχουν προσαρμοζόμενες αεροτομές και προφυλακτήρες που μπορείτε να ελέγξετε ώστε να έχετε περισσότερη κάθετη δύναμη κερδίζοντας σε κράτημα και φρενάρισμα αλλά χάνοντας σε τελική ταχύτητα.

Θα πρέπει ωστόσο να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή, μιας και οι βελτιώσεις είναι καλές και χρήσιμες (αφού άλλωστε το πιο γρήγορο αυτοκίνητο ξεκινάει πρώτο, αν και θα έπρεπε να είναι ανάποδα) αλλά μπορείτε παράλληλα να αλλάξετε κατηγορία και να βρεθείτε με ένα ταπεινό Mazda MX-5 απέναντι σε θηρία όπως η BMW M3 και να μη μπορείτε να τα παλέψετε. Ακόμη, με όλα τα βελτιωτικά ξεκλειδώνουν και οι επιλογές στο tuning οπότε κι εκεί θέλει μεγάλη προσοχή ώστε το αμάξι σας να είναι σωστά σεταρισμένο για τον εκάστοτε αγώνα.

Είπαμε για όλα όσα μπορούν να κάνουν τα λεφτά, αλλά τα λεφτά δε, φέρνουν πάντα την ευτυχία. Και είναι μεγάλη ευτυχία να μπορείτε να βάψετε το αμάξι σας όπως εσείς θέλετε. Ξεχάστε λοιπόν όσα ξέρατε μέχρι τώρα, κυρίως από τα NFS, όπου και ένα απλό αυτοκολλητάκι κόστιζε. Εδώ όλα είναι τζάμπα. Η ποικιλία βέβαια είναι σχετικά περιορισμένη αλλά από τη στιγμή που όλα προσαρμόζονται, με λίγη φαντασία μπορείτε να κάνετε θαύματα. Τα αποτελέσματα του βαψίματος είναι εντυπωσιακά αν και θα χρειαστείτε αρκετή ώρα και πολλές φορές χαρτί και μολύβι (για να σημειώσετε που βρίσκεται τι) μέχρι να πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλετε. Ακόμα κι έτσι όμως, η όλη διαδικασία είναι η χαρά του παιδιού και δε θα σας κουράσει, αντίθετα θα το ευχαριστηθείτε.

 


Πριν κλείσουμε το κεφάλαιο καριέρα πρέπει να γίνει αναφορά στην τελευταία κατά σειρά κατηγορία αγώνων, το endurance. Πρόκειται για διοργανώσεις με ένα και μόνο αγώνα που όμως θα πρέπει να συμπληρώσετε στην καλύτερη περίπτωση 30 γύρους. Είναι πραγματική δοκιμασία για το μυαλό αλλά και το σώμα αφού μετά από κάποιο σημείο τα χέρια αρχίζουν να πιάνονται. Το πραγματικό ενδιαφέρον ωστόσο δεν είναι εκεί. Αν προσέξετε, από την αρχή υπάρχει μια επιλογή σχετικά με την κατανάλωση βενζίνης και τη φθορά των ελαστικών. Αν λοιπόν έχετε επιλέξει το simulation, μετά από κάποιους γύρους θα αναγκαστείτε να κάνετε pit stop αφού όταν τα λάστιχα φτάσουν στα όριά τους, το αμάξι δε μαζεύεται ενώ αν τελειώσει η βενζίνη τελειώνει και ο αγώνας, άδοξα. Και εδώ ένα άλλο στοιχείο είναι ότι αν έχετε και ζημιές στη μηχανή ή στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι μηχανικοί σας θα τα διορθώσουν αλλά θα μείνετε περισσότερη ώρα στα pits χάνοντας έδαφος από τους αντιπάλους (οι οποίοι πρέπει επίσης να κάνουν pit stop) αν και θα έπρεπε μεγάλες βλάβες στη μηχανή ή στο κιβώτιο ή στα λάστιχα να είναι αιτίες εγκατάλειψης. Μπορεί να μην είναι 100% ρεαλιστικό σε αυτό τον τομέα αλλά εισάγει το στοιχείο της στρατηγικής στο παιχνίδι όπου και η τελευταία λεπτομέρεια μετράει. Βέβαια, για να ξέρετε σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητό σας, υπάρχει και ένα σύστημα live τηλεμετρίας με όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε όπως η φθορά ορισμένων μερών, η θερμοκρασία, η πίεση και η κατάσταση των ελαστικών (ναι, όταν ζεσταθούν λειτουργούν καλύτερα), αλλά και εφετζίδικες λεπτομέρειες όπως οι δυνάμεις “G” που ασκούνται και η φόρτιση των αναρτήσεων. Λαμβάνοντας λοιπόν όλα αυτά υπόψη, θα πρέπει να στήσετε κατάλληλα το αμάξι σας πριν τον αγώνα για να μην έχετε περιττές φθορές ενώ και ο κατάλληλος τύπος ελαστικού παίζει σημαντικό ρόλο αφού τα slicks δίνουν καλύτερο κράτημα αλλά υστερούν σε αντοχή. Τέλος, είναι αυτονόητο ότι τα αυτοκίνητα που έχετε στην καριέρα σας είναι διαθέσιμα σε όλο το παιχνίδι.


Το τελευταίο είδος παιχνιδιού δεν είναι άλλο από το multiplayer. Μέσω του Xbox Live, είτε με σύνδεση δύο κονσολών είτε και με το κλασικό split screen, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τους φίλους σας ή και αγνώστους, σε όλα τα είδη αγώνων που υπάρχουν στο παιχνίδι, ακόμα και σε αυτά της καριέρας με αποτέλεσμα να γίνονται αν μη τι άλλο συναρπαστικές αναμετρήσεις σε ένα παιχνίδι που τελικά δύσκολα το βαριέται κανείς.

Γραφικά
Ας το πιάσουμε το θέμα με τη σειρά. Εν αρχή ειν τα αυτοκίνητα. Ότι και να πει κανείς είναι λίγο. Ο σχεδιασμός των μοντέλων είναι κάτι παραπάνω από πιστός. Θα έχετε την ευκαιρία να χαζέψετε από κοντά μερικά από τα κορυφαία αυτοκίνητα στον κόσμο αλλά και πιο γήινα μοντέλα. Πραγματικά θα εκπλαγείτε όταν για παράδειγμα δείτε στο δρόμο ένα Volvo S60 και αμέσως μετά το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο εμφανιστεί σαν φωτογραφία μπροστά σας μέσα στο παιχνίδι. 

Εν συνεχεία έχουμε τις πίστες. Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα ζήτημα και διαφορετικές απόψεις. Οι μεν λένε ότι η σχεδίαση είναι εξαιρετική μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, οι δε λένε ότι το περιβάλλον είναι βαρετό και περίμεναν περισσότερα. Η αλήθεια ως συνήθως είναι στη μέση. Οι διαδρομές είναι όντως φοβερές. Μιας και μιλάμε για αυτοκινητοδρόμια θα δείτε σχεδιασμένα τα γνωστά κερμπς ενώ και η χάραξη είναι ακριβής με εμφανείς λεπτομέρειες όπως τις ιδανικές γραμμές όπου θα δείτε το λάστιχο που έχουν στρώσει τα αγωνιστικά πριν από σας, κάτι που κάνει τον παίκτη να αισθανθεί κάτι από τη μαγεία των αγώνων σε μια πίστα όπως π.χ. το Silverstone. Ωστόσο υπάρχουν και τα μειονεκτήματα. Με εξαίρεση τον αγώνα στην Time square της Νεας Υόρκης, στις υπόλοιπες διαδρομές το περιβάλλον είναι αρκετά στατικό. Στατικό σε σημείο που να περνάτε πάνω από το γρασίδι ή χώμα γύρω από το δρόμο και να μην αλλάζει κάτι σε αυτά, ενώ δέντρα, σύννεφα και ότι άλλο περιβάλλει την πίστα μοιάζει καρφιτσωμένο και χωρίς ζωή. Μοναδική φωτεινή εξαίρεση είναι τα πλήθη που σας αποθεώνουν και τα οποία είναι τρισδιάστατα μοντέλα που κινούνται με επαναλαμβανόμενες κινήσεις. 

Το τελευταίο κομμάτι είναι φυσικά τα οπτικά εφέ. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω λείπουν τα εφέ της παραμόρφωσης του περιβάλλοντος όπως του γρασιδιού ή των προστατευτικών ελαστικών (πάλι καλά που σηκώνεται και σκόνη). Κάτι εξίσου σημαντικό είναι ότι σε ένα σύνολο εφέ καταστροφής όπως σπασμένα τζάμια, φανάρια, προφυλακτήρες, αεροτομές κ.τ.λ. απουσιάζουν τα σκασμένα λάστιχα ενώ και η ζημιά της μηχανής περιορίζεται σε ένα γκρι καπνό. Για να είμαστε όμως δίκαιοι, σε άλλους τομείς όπως οι αντανακλάσεις της πίστας στο αυτοκίνητο ή το γεγονός πως σπασμένες αεροτομές και προφυλακτήρες μένουν στην πίστα ως κανονικά κομμάτια (τα οποία μπορείτε να ξαναχτυπήσετε) και όχι σαν ζωγραφιές ή κομμάτια που μετά από λίγο εξαφανίζονται, είναι στοιχεία που δείχνουν προσεγμένη δουλειά, αν εξαιρέσουμε τις όποιες μικρολεπτομέρειες που ξέφυγαν στους προγραμματιστές. 

 

Ήχος
Το παιχνίδι είναι ουσιαστικά μια απόλαυση της οδήγησης. Εξυψώνει τις θείες μελωδίες των κινητήρων και τα ουρλιαχτά των ελαστικών. Κατά συνέπεια δεν είναι δυνατόν μέσα σε αυτή την πανδαισία να μπει μουσική. Απλά δε χωράει. Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα ακούσετε μόνο τους φυσικούς ήχους των αυτοκινήτων και του πλήθους. Οι ήχοι των μοτέρ έχουν πλαισιωθεί και από μια σειρά από εφέ ούτως ώστε να μπορείτε να καταλάβετε π.χ. την διαφορά ανάμεσα στο ατμοσφαιρικό Civic Type-R και στο πειραγμένο δικό σας με τον κομπρέσορα. Βέβαια αν κοπανήσετε κάπου και χτυπήσετε μηχανή, εκτός από τον καπνό θα την ακούσετε και να ρετάρει (ένα διόλου ευχάριστο άκουσμα). Ωστόσο τα μενού δε θα μπορούσαν να είναι στη μούγκα οπότε ένα σεβαστό πλήθος γνωστών κομματιών με dance ύφος είναι έτοιμα να σας ψυχαγωγήσουν όσο δε θα βρίσκεστε μέσα στην πίστα. Επειδή όμως πάντα θα υπάρχουν κι εκείνοι που θέλουν μουσική όταν οδηγούν, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το music player του Xbox 360 σας, ώστε να παίζει τα αγαπημένα σας κομμάτια τα οποία θα συνοδεύονται μόνο από τα εφέ, είτε στα μενού είτε στις πίστες. Ναι ναι, όταν τρέχετε μπορείτε να ακούτε ταυτόχρονα και σκυλάδικα αν πιστεύετε ότι με αυτά θα αποδώσετε καλύτερα. 


Συνοψίζοντας
Το Forza Motorsport 2 σε γενικές γραμμές ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με τα φοβερά γραφικά του, τον εξαιρετικό ήχο, την ποικιλία και τον ρεαλισμό που κυριαρχεί, σίγουρα θα κλέψει πολλές καρδιές αλλά και ώρες. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες που ξεφεύγουν είναι αυτές που το κρατούν στο επίπεδο του εξαιρετικού, αντί σε αυτό του all-time classic masterpiece που είχε όλα τα φόντα να φτάσει. Ας ελπίσουμε η συνέχεια του να μπορέσει να φτάσει και ως εκεί.

Θετικά:
- Πάρα πολύ καλά γραφικά
- Άριστος ήχος
- Ρεαλιστικό σχεδόν σε όλους τους τομείς

Αρνητικά:
- Το περιβάλλον δεν είναι ζωντανό
- Έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον άλλες τρεις από τις διάσημες πίστες της Formula 1

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 9.5
Gameplay: 9
Αντοχή: 10
Γενικά: 9.1

Όσοι θέλουν ένα πραγματικό racing και είναι κάτοχοι του Xbox 360, θα πρέπει να αγοράσουν το Forza Motorsport 2 χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αντώνης Κατρής

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Score 9.1
User Score ( 8 votes ) 9.25
User Reviews 0
Genre: Racing
Developer: Turn 10
Publisher: Microsoft
Διάθεση: Microsoft Hellas
Players:
Requirements:
Official Website: Κλικ εδώ
Demo: Download
Full Game: Download
Release Date: 29/5/2007
Χρήστες που το θέλουν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL )
thumb
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS