Previews Lawbreakers preview

Lawbreakers preview

Monday, 17 Jul 2017  | in Previews | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
http://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/27/2b/45/lawbreakers-1-86-1500297080.jpg
 

Lawbreakers preview

Όταν ο old-school FPS game designer δοκιμάζει την τύχη του σόλο.

Οι περισσότεροι FPS gamers γνωρίζουν καλά ποιος είναι ο Cliff Bleszinski.

Πρόκειται για τον άνθρωπο που έκανε τα online Shooters μόδα, καθώς δημιούργησε την σειρά Unreal Tournament, ενώ μετέπειτα εντυπωσίασε με το Gears of War.

Ο CliffyB επέλεξε τα τελευταία χρόνια να στραφεί προς το indie game development, κοινώς να φύγει από την σιγουριά της Epic Games και να δημιουργήσει την δικιά του εταιρεία ανάπτυξης. Το φαινόμενο αυτό της στροφής προς το indie development είναι πολύ γνωστό κι έχει γίνει της μόδας τελευταία, αφού πρωτεργάτες του είναι αρκετοί game designers. Κατ’ επέκταση το πρώτο παιχνίδι της Boss Key Productions, εταιρείας που ίδρυσε ο Bleszinski, δεν θα μπορούσε παρά να είναι FPS. Και το όνομα αυτού Lawbreakers.

Παρακολουθώντας το φιλόδοξο αυτό project από την alpha έκδοση, στις αρχές του μήνα παίξαμε την beta και μέχρι τώρα έχουμε συλλέξει πολύ καλές εμπειρίες, συνεπώς ήρθε ο καιρός για το σχετικό preview. Το Lawbreakers λοιπόν απευθύνεται σε όσους αγαπούν τα multiplayer FPS, διατηρεί την συνταγή του Unreal Tournament και εισάγει σε αυτήν σύγχρονα πρότυπα. Στόχος της Boss Key είναι να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες και ταυτόχρονα να τους προσφέρει ένα ολοκληρωμένο προϊόν σε προσιτή τιμή.

lawbreakers 2

Ποικιλία από classes
Το ερώτημα πριν αγοράσετε ένα multiplayer FPS είναι πάντοτε “Πόσο καιρό θα περάσω μαζί του;” Στην περίπτωση του Lawbreakers η αρχική εντύπωση είναι θετική. Υπάρχουν 8 classes για να επιλέξετε και κάθε class έχει από δύο χαρακτήρες τους οποίους διαλέγετε ανάλογα με το πώς θέλετε να μοιάζετε εξωτερικά, μπλοκάροντας ταυτόχρονα τους υπόλοιπους από το να διαλέξουν τρίτο παίκτη στο ίδιο class. Εδώ χάνεται ωστόσο κάπως η ταύτιση του παίκτη με συγκεκριμένο χαρακτήρα και η ποικιλία των ξεχωριστών abilities.

Οι developers ακολούθησαν οκτώ μοτίβα από classes, με τρία abilities για το κάθε class και δύο διαφορετικά όπλα (που αντιστοιχούν στα mouse clicks). Έχουμε δύο βασικά abilities κι ένα τρίτο, την Ultimate επίθεση, με μεγαλύτερο cooldown. Η Assassin class (Hellion και Kitsune) ειδικεύεται σε melee χτυπήματα και μάλιστα αποτελειώνει τον αντίπαλο με 2-3 hits, αλλά είναι πολύ αδύναμη αν βρεθεί σε απόσταση απ’ τον αντίπαλο. Ο Battle Medic (Tokki και Feng) είναι ο healer της παρέας, καθώς τα skills του έχουν να κάνουν με healing τόσο του ίδιου, όσο και των συμπολεμιστών του. Σκεφτείτε ότι το Ultimate skill του ανοίγει ένα μεγάλο barrier που προστατεύει όλη την ομάδα για ορισμένα δευτερόλεπτα, κάτι που μπορεί να κρίνει ακόμη και μάχη όταν θέλετε να κρατήσετε το σημείο όπου βρίσκεστε.

Ο Enforcer (Axel και Kintaro) απευθύνεται σε όσους θέλουν να παίζουν με το κλασικό Assault Rifle. Ο Harrier (Sunshine και Baron) χρησιμοποιεί laser τεχνολογία και διαθέτει επίσης ability που αναπληρώνει health και fuel στους συμπολεμιστές του. Ο Gunslinger είναι πολύ καλός σε μάχες 1v1, ξεφεύγει γρήγορα (έχει μέχρι και double jump) χρησιμοποιεί πιστόλια ακριβείας και προκαλεί πολύ καλό damage. Αν μάλιστα στοχεύσετε σωστά με το laser beam τότε τσακίζετε τους εχθρούς σας, ενώ δυναμώνει τα όπλα του με τα abilities του. Ο Wraith είναι κάτι ενδιάμεσο ανάμεσα σε Gunslinger και Assassin καθώς χρησιμοποιεί επίσης πιστόλια, ενώ διακρίνεται για τα wall jumps του.
Τα “βαριά” classes είναι ο Juggernaut και ο Titan. Ο Juggernaut χρησιμοποιεί Shotgun είναι είναι πολύ καλός για κοντινές αποστάσεις, ενώ με το secondary fire κάνει πανίσχυρη melee επίθεση. Είναι tank καθώς δημιουργεί ασπίδες και ταυτόχρονα μπορεί να τρέχει γρήγορα, ενώ με την ulti του αντέχει άφθονο damage για λίγα δεύτερα. Ο Titan που προτιμώ και επέλεξα στο gameplay χρησιμοποιεί rocket launchers, κάνει stomp στο έδαφος, πετάει νάρκη και στην ulti προκαλεί τόνους ζημιάς στους εχθρούς για λίγα δεύτερα.

Τα modes της beta
Κατά την διάρκεια της beta είδαμε τέσσερα από τα modes του παιχνιδιού. Στο Uplink mode κάθε ομάδα προσπαθεί να μεταφέρει ένα ραντάρ στη βάση της και να το κρατήσει για κάποια δεύτερα. Το Overcharge mode είναι παραλλαγή του, καθώς αντί για ραντάρ μεταφέρετε μπαταρία.
Στα άλλα δύο modes συναντάμε το Turf, που στην ουσία έχει να κάνει με capture points (τρία στο σύνολο) τα οποία οι δύο ομάδες προσπαθούν να κρατήσουν για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τέλος, το Blitzball είναι κάτι σαν Capture the Flag, μιας και κάθε ομάδα προσπαθεί να μεταφέρει την μπάλα στη βάση της. Ο παίκτης που θα πιάσει την μπάλα έχει ένα λεπτό στη διάθεσή του ή διαφορετικά θα πρέπει να πασάρει την μπάλα σε συμπαίκτη.

Καυτή sci-fi δράση
Στο Lawbreakers το περιβάλλον είναι sci-fi και οι σφαίρες πέφτουν βροχή. Θα θυμηθείτε παλιές καλές αγαπημένες στιγμές Unreal Tournament, με τους παίκτες να αιωρούνται και να αλληλοσκοτώνονται μέσα σε δευτερόλεπτα, σε 1v1, 2v1, 2v2 ή ακόμα και σε μπούγιο. Το level design είναι τέτοιο που ευνοεί τους αιφνιδιασμούς. Σαφώς υπάρχουν ανοικτά σημεία σε κάθε επίπεδο, αλλά είναι ελάχιστα και σίγουρα επιτρέπουν στους παίκτες να κρυφτούν όσο μπορούν. 

Η Wraith class χρησιμοποιείται ιδιαίτερα, μιας και όσοι παίζετε Counter-Strike θα την βρείτε ιδιαίτερα γνώριμη. Το μαχαιράκι και τα wall jumps θα γίνουν δεύτερη φύση σας. Στον αντίποδα, το παράδοξο είναι ότι δεν υπάρχει η κλασική sniper class. Ακόμα και στο Unreal εμείς τα καμπέρια είχαμε την δυνατότητα εναλλακτικής. Οι developers εδώ έβαλαν ως στόχο να πάνε σε πολύ γρήγορο gameplay με μικρούς χρόνους respawn που είναι μόλις ελάχιστα δεύτερα, ανεξαρτήτως σε ποιο χρονικό σημείο βρίσκεται το παιχνίδι.

Το επίπεδο των αντιπάλων σας είναι γενικά πάνω από τον μέσο όρο και αποτελείται κατά βάση από έμπειρους gamers που έχουν “λιώσει” στα multiplayer FPS. Όσο για το endgame, όσο κερδίζετε xp από τις μάχες κάνετε level up και ξεκλειδώνετε crates που σας δίνουν skins. Δεν υπάρχει όμως κάποιο πλεονέκτημα όσον αφορά στο gameplay σε σύγκριση με έναν παίκτη μεγαλύτερου level, Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα frames διατηρούνται πάντοτε υψηλά και η σύνδεση είναι ομαλή, χωρίς ιδιαίτερο lag, παρά μόνο μικρά lag spikes σε σημεία όπου όλοι οι παίκτες δίνουν μαζική μάχη.

lawbreakers 3


Θα αξίζει το 30άρι;
Η beta του Lawbreakers μας αφήνει ανάμεικτες εντυπώσει ως προς το endgame κομμάτι του παιχνιδιού. Οι 8 classes δείχνουν αρκετές αλλά δεν θα καλύψουν όσους έχουν καλομάθει από την ευρεία ποικιλία χαρακτήρων του Overwatch. Όσο για τα modes θα πρέπει να τα δούμε όλα μαζί ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα για το αν θα αξίζει ή όχι η επένδυση των χρημάτων σας. 

Κάτι ανάλογο ισχύει και για το endgame. Ένα multiplayer FPS σαν το Lawbreakers βασίζεται αρκετά στο grinding, χωρίς να προσδίδει την ανάλογη ποικιλία. Αφού δείτε όλα τα modes και τα maps, αλλά και τα μόλις 3 abilities ανά class, η εμπειρία σας ίσως σταματήσει πρόωρα. Αυτές είναι ωστόσο μόνο κάποιες σκόρπιες ανησυχίες μου σε ένα κατά τα άλλα άκρως διασκεδαστικό Online First-Person Shooter. Θα είμαι περίεργος να δω την τελική έκδοση, η οποία θα μας έρθει στις 8 Αυγούστου για PC και PS4, με κόστος 30 ευρώ.

Συζητήστε για το Lawbreakers σε αυτό το forum topic. Δείτε ακόμη την Collector's Edition του παιχνιδιού.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.