Ειδήσεις

0 user comments
RPG
Η Alanah Pearce στο παιχνίδι. [UPDATE]
22 Σεπτεμβρίου, 22:00
0 user comments
Η οποία ζητάει να προσλάβει άτομα.
22 Σεπτεμβρίου, 21:50
0 user comments
FPS
Η Infinity Ward παρουσίασε το τρέιλερ.
22 Σεπτεμβρίου, 21:27
0 user comments
Παίξτε το για 5 ημέρες. [UPDATE]
22 Σεπτεμβρίου, 20:45
0 user comments
Ο developer των Wolfenstein 3D, Doom και Quake έδειξε...διαθέσιμος.
22 Σεπτεμβρίου, 19:21
0 user comments
Χοροί, διαλογισμοί, selfies και άλλα.
22 Σεπτεμβρίου, 18:16
2 user comments
Σε λίγες ώρες. Δείτε το τρέιλερ του Fortnite cross-over event. [UPDATE]
22 Σεπτεμβρίου, 17:45
0 user comments
Παίξτε το από σήμερα. [UPDATE]
22 Σεπτεμβρίου, 17:20
1 user comments
FPS
Story trailer λίγο πριν την κυκλοφορία. [UPDATE]
22 Σεπτεμβρίου, 17:00
0
Περσινά ξινά σταφύλια.
22 Σεπτεμβρίου, 16:10
0 user comments
Θα πρέπει να το ξεκινήσετε από την αρχή.
22 Σεπτεμβρίου, 15:25

Diablo 4

Friday, 26 Jun 2020  | in RPG | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (13 σχόλια)
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
Hot
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/2c/28/c1/diablo204-87-1582799785.jpg
 

Diablo 4

Νέες λεπτομέρειες για τα Camps, το multiplayer και το storytelling. [UPDATE]

[Aρχική δημοσίευση: 1/11/19] Στα πλαίσια της BlizzCon 2019, η Blizzard ανακοίνωσε και επίσημα το Diablo 4 και μάλιστα συνόδευσε την ανακοίνωσή της με δύο βίντεο.

Ο game director του παιχνιδιού, Luis Barriga, χαρακτήρισε το Diablo 4 με τρεις λέξεις: darkness (σκοτάδι), world (κόσμος) και legacy (κληρονομιά). Δείτε το αρχικό τρέιλερ της ανακοίνωσης.

Επίσης, το στέλεχος της Blizzard αναφέρθηκε στο ότι "το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσουμε στη σειρά όταν δούμε την νέα έκδοση είναι οι σκοτεινές ρίζες της, δηλαδή αίμα και βία. Δηλαδή απόκρυφα σύμβολα και τελετουργίες και ότι οι νίκες δεν είναι ούτε ξεκάθαρες ούτε εγγυημένες. Επίσης ο κόσμος του Diablo IV θα δείχνει περισσότερο αίμα και ανατριχιαστικούς δαίμονες και περιβάλλον. Το Sanctuary θα είναι κάτι παραπάνω από σκηνικό στο Diablo IV".

Στο Diablo IV θα έχουμε το Sanctuary, όπου θα βρίσκουμε εχθρικά caps, φιλικές πόλεις και άλλους παίκτες, ενώ θα μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε μαζί τους, να κάνουμε trade και να διαμορφώσουμε groups. Θα μπορούμε επίσης ακόμα και να σφαχτούμε σε PvP ζώνες.

Όσον αφορά στο gameplay του Diablo IV, θυμίζει αρκετά το Diablo II με ισομετρική κάμερα και πιο ρεαλιστικό art style από το Diablo III. Ανακοινώθηκαν τρεις classes, οι Sorceress, Barbarian και Druid.

Το Diablo IV βρίσκεται σε ανάπτυξη για PC, PS4 και Xbox One.

 

[UPDATE 1: 20/11/19 - Θα περιέχει το Elective Mode] Σε νέα ανάρτηση στο site του Diablo 3, η Blizzard δείχνει μια αλλαγή στο σχεδιασμό του Diablo 4. Ο στόχος του post είναι η συλλογή πληροφοριών από το community με σκοπό η ομάδα ανάπτυξης να ενημερωθεί για τις ανάγκες και τα θέλω των παικτών. Στο post αναφέρονται διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως η επιστροφή του Elective Mode που δίνει την δυνατότητα στους παίκτες να διαμορφώσουν τα controls τους όπως το επιθυμούν.

Αναφέρεται επίσης “Υπάρχει μια παρανόηση, ότι στο Diablo 4 τα skills θα κλειδώνουν σε συγκεκριμένα slots λόγω της παρουσίασης του user interface του demo. Όπως πολλά άλλα στοιχεία του demo, το user interface δεν είναι το τελικό και επίσης θα υπάρχει το Elective Mode. Η επιλογή των skills και η διαμόρφωση του χειρισμού θα είναι πάντα ορθάνοιχτα για τους παίκτες.”

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Diablo 4.

[UPDATE 2: 29/11/19 - Πρόκειται για το πρώτο κεφάλαιο μιας μεγάλης ιστορίας] Η Blizzard προσφάτως ανακοίνωσε την κυκλοφορία που όλοι ξέραμε ότι έπεται, το Diablo 4. Έτσι με την επιβεβαίωση από την εταιρεία, η ομάδα ανάπτυξης ανοίγεται περαιτέρω και μιλάει για το τι να περιμένουμε.

Ο επικεφαλής του Diablo 4 Luis Barriga συνοδευόμενος από ακόμη ένα στέλεχος της ομάδας, τον John Mueller, έδωσαν μερικές πληροφορίες στους fans.

Συγκεκριμένα o Luis Barriga είπε :

“Όταν είδαμε το σχέδιο που μας ενέπνευσε (την Lilith) καταλάβαμε ότι ήταν ένας χαρακτήρας που θα μπορούσαμε να χτίσουμε ολόκληρη ιστορία γύρο της. Αυτό που μας αρέσει όσον αφορά το Sanctuary είναι ότι έχουμε φυτέψει ήδη τους σπόρους. Υπάρχει πλούσια ιστορία ως υπόβαθρο που βρήκαμε σε νουβέλες και βιβλία, οπότε αποφασίσαμε να ρίξουμε μια πιο κοντινή ματιά στην δημιουργία του μύθου.”

Παρά το ότι δεν γνωρίζουμε για την ανάπτυξη άλλων Diablo projects αυτή τη περίοδο φαίνεται ότι το Diablo 4 θα ανοίξει τον δρόμο για ακόμα περισσότερες προσθήκες στο franchise.

Ο John Mueller αναφέρει: “Το Diablo IV είναι σαν το πρώτο κεφάλαιο ενός βιβλίου. Θέλουμε να πούμε μια μεγάλη ιστορία και θέλουμε να την εξιστορούμε σε μεγάλο βάθος χρόνου. Είναι ωραία αίσθηση να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πέραν της Lilith και όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες που μπορεί να επιστρέψουν κάποια στιγμή αλλά και νέοι χαρακτήρες που δεν έχουμε δει ακόμα.”

Το συμπέρασμα από τα λεγόμενα των δύο είναι ότι το Diablo 4 θα μπορούσε να αποτελεί την έναρξη ενός συνόλου από νέους τίτλους της σειράς.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Diablo 4 είναι ακόμη άγνωστη, όμως αφού ξέρουμε ότι αναπτύσσεται για PS4 και Xbox One, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα κυκλοφορήσει πριν από τις κονσόλες νέας γενιάς.

[UPDATE 3: 4/12/19 - Ο Lead Systems Designer ανάρτησε στο Diablo blog] Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε στο επίσημο Diablo blog o Lead Systems Designer του παιχνιδιού, David Kim, τα νέα στοιχεία και συστήματα που θα προστεθούν θα μας ενθουσιάσουν.

Συγκεκριμένα ο Lead Systems Designer δήλωσε πως οι νέες δυνατότητες είναι εύκολες στο να τις μάθετε αλλά δύσκολες να τις ελέγξετε, ενώ τα αντικείμενα θα είναι λεπτομερή και "ψαγμένα". Μεταξύ άλλων είπε:

"Θέλουν το Diablo 4 να περιέχει τα καλύτερα στοιχεία από τα Diablo 2 και 3. Παράλληλα όμως πρέπει να εφαρμόζει και τα δικά του νέα συστήματα ώστε να το αισθάνεστε ξεχωριστό. Εν τέλει, έχουμε αρκετές αλλαγές στο παιχνίδι, αλλά προς το παρόν όλα αυτά βρίσκονται ακόμα σε συζητήσεις."

Όσον αφορά τους χαρακτήρες και τα αντικείμενα που θα φερουν συμπλήρωσε: " Ο εξοπλισμός του χαρακτήρα θα παίζει ρόλο στις δυνάμεις του. Αυξήσαμε τις προσθήκες των αντικειμένων συμπεριλαμβανομένων και των Magic, Rare και Legendary. Επίσης προσθέσαμε νέα στατιστικά στοιχεία όπως τα Angelic Power που αυξάνει την διάρκεια των benefit effects, το Demonic Power που αυξάνει την διάρκεια των negative effects και το Ancestral Power που αυξάνει την πιθανότητα εφαρμογής ενός effect με ένα και μόνο χτύπημα. Σκοπός μας είναι να αυξήσουμε την φαντασία των παικτών όσον αφορά το που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα αντικείμενο".

Ο Lead Systems Designer ξεκαθάρισε ότι επιλογή των αντικειμένων με βάση την ανθεκτικότητα και την δύναμη τους δεν θα είναι σωστή καθώς κάθε όπλο και εξοπλισμός θα έχουν και διαφορετικές δυνατότητες που βοηθούν σε άλλους τομείς. Τέλος ανέφερε ότι τα Ancient Legendaries αντικαταστάθηκαν με νέα αντικείμενα, για τα οποία δεν ανέφερε κάποιο επιπλέον σχόλιο.

[UPDATE 4: 17/12/19 - MountsΚατά τη διάρκεια της BlizzCon 2019, η Blizzard ανακοίνωσε μερικές πληροφορίες για το Diablo 4. Ένα από τα στοιχεία που ανακοίνωσε ήταν η προσθήκη των mounts.

Τα mounts χρησιμοποιούνται για την ταχύτερη μεταφορά σας από το ένα σημείο στο άλλο και ήταν ένα στοιχείο που έλλειπε από το RPG. Θα μπορείτε να αλλάξετε την εμφάνιση του mount σας και αλλάζοντας την εμφάνιση του, βελτιώνεται και η ικανότητα του, όπως π.χ. να μπορεί να φορέσει πανοπλία που ρίχνει το damage που δέχεστε όταν είστε επάνω του.

Η Blizzard έχει σκοπό την εισαγωγή διάφορων mounts, από δαιμονισμένα άλογα σε απρόσωπα mounts και γενικότερα ποικιλία. Για να τους δώσει μια παραπάνω χάρη, προστίθενται και τα Dismount abilities όπου κάθε class έχει το δικό της. Για παράδειγμα η Sorceress φέρνει παγοθύελλα που παγώνει τα πάντα στην ευθεία ενώ ο Barbarian έχει AOE χτύπημα στο έδαφος. Επίσης τα Dismount abilities θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για combo με άλλους παίκτες.

[UPDATE 5: 26/2/20 - Θα μπορείτε να αλλάξετε την λειτουργία των mouse clicks] Η Blizzard ανακοίνωσε ότι στο Diablo IV θα μπορείτε να αλλάξετε την λειτουργία των mouse clicks. 

Στα προηγούμενα Diablo games, το αριστερό κλικ ήταν τόσο για την κίνηση, όσο και για το primary attack. Στο Diablo 4 θα μπορείτε να αλλάξετε την λειτουργία των δύο κουμπιών και να βάλετε για παράδειγμα κίνηση και βασική επίθεση στο δεξί και άλλες επιθέσεις ή ενέργειες στο αριστερό. Γενικά θα μπορείτε να παραμετροποιήσετε πλήρως τα controls.

Παράλληλα, στην έκδοση για PC, θα υποστηρίζεται και gamepad.

 

[UPDATE 6: 27/2/20 - Στο νέο βίντεο που κυκλοφόρησε παρουσιάζονται οι Cannibals] Το Diablo IV διαχειρίζεται τους εχθρούς λίγο διαφορετικά από ότι τα προηγούμενα χρόνια, χωρίζοντας τους σε ομάδες τις οποίες η εταιρεία τις ονομάζει families. Οι ομάδες αυτές χωρίζονται ανάλογα με την εμφάνιση, τη αίσθηση και το στυλ μάχης τους. Τα families είναι η προσθήκη της εταιρείας στην προσπάθεια της να κάνει το open world στοιχείο να έχει μεγαλύτερη αίσθηση συνοχής. Αυτά όλα επεξηγήθηκαν από την Blizzard στην τελευταία της ενημέρωση, όπου και δόθηκαν μερικές λεπτομέρειες για το family που απαρτίζεται από κανίβαλους.

Οι Cannibals, αποτελούνται από τέσσερα μέλη, εκ των οποίων και τα τέσσερα αρέσκονται στο να τρέφονται με ανθρώπινη σάρκα. Αν δείτε στον δρόμο σας δαγκωμένα πτώματα τότε το πιθανότερο είναι λογικά κάπου κοντά. Η σειρά επιστρέφει στο σκοτεινό της ύφος όπως παλαιότερα. Κάθε μέλος έχει ξεχωριστό όπλο, σιλουέτα και στάση έτσι ώστε να μπορείτε να τους ξεχωρίσετε ευκολότερα.

Οι δύο εξ αυτών μάχονται από κοντά. Υπάρχει ένα tank που θα έχει και stun και θα υπάρχουν και οι μικρότεροι αλλά γρηγορότεροι Cannibals. Το family των κανίβαλων δεν έχει μαχητές εξ αποστάσεως όμως θα μπορούν να περάσουν πάνω από εμπόδια και αυτό συμπεριλαμβάνει άλλους εχθρούς.

[UPDATE 7: 26/6/20 - Νέες λεπτομέρειες για τα Camps, το storytelling και το multiplayer] Αν και το Diablo 4 δεν έχει ακόμα ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας, η Blizzard συνεχίζει να σας κρατάει ενήμερους για την πρόοδό του.

3691215 d4 q2 2020 autopsy

Το τελευταίο update για την ανάπτυξη του Action RPG σας δίνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πώς το Dungeon crawler θα διαχειριστεί τα στοιχεία του storytelling, του open-world και του αδιάκοπου multiplayer χωρίς βέβαια να κάνει συμβιβασμούς που θα επηρεάσουν την αίσθηση του Diablo 4.

3691222 d4 q2 2020 igc1

Η Blizzard μίλησε για τις αλλαγές που θα κάνει στους μηχανισμούς του storytelling. Ενώ λοιπόν το Diablo 3 χρησιμοποιούσε τα πορτρέτα των χαρακτήρων κατά τη διάρκεια των διαλόγων, η εταιρεία ανάπτυξης προσπαθεί τώρα να φέρνει την κάμερα πιο κοντά στους χαρακτήρες έτσι ώστε να βλέπετε τις συζητήσει από πρώτο χέρι. Κάποιες από αυτές θα βασίζονται σε μία γενική βιβλιοθήκη από animations, ενώ μερικές άλλες πιο σύνθετες θα έχουν χειροποίητα.

3691219 d4 q2 2020 campgate

Για τις πιο σημαντικές στιγμές της ιστορίας, η Blizzard σκοπεύει να χρησιμοποιήσει real-time cutscenes. Αυτό θα επιτρέπει στις γωνίες να είναι πιο κινηματογραφικές, ενώ ταυτόχρονα ο χαρακτήρας σας θα εμφανίζεται κανονικά μαζί με οποιοδήποτε οπτικό στοιχείο του έχετε προσθέσει όπως είναι το armor σας.

3691223 d4 q2 2020 igc2

Η εταιρεία ανάπτυξης τόνισε ακόμη την προσθήκη των Camps. Πρόκειται για ιδιαίτερες τοποθεσίες που έχουν καταληφθεί από ορδές δαιμόνων, αλλά μόλις τις καθαρίσετε θα μετατρέπονται σε φιλικά φυλάκια με NPCs που θα χρησιμεύουν ως ενδιάμεσοι σταθμοί. Το στούντιο λέει πως το storytelling στα Camps είναι κυρίως visual, αλλά θα μπορείτε να ενώσετε τα κομμάτια των πληροφοριών που θα σας δίνει ο περίγυρός σας για να δείτε τι ακριβώς συνέβη σε αυτές τις τοποθεσίες. Για παράδειγμα, ένα από αυτά τα Camps ήταν μία πόλη που είχε προσβληθεί από μία κατάρα που μετέτρεπε τους χωρικούς σε στήλες από αλάτι. Ένα άλλο ήταν μία κρύπτη στοιχειωμένη από ένα πνεύμα σκελετού.

3691231 d4 q2 2020 worldboss

Τα Camps θα σας βοηθούν να αποκτήσετε ένα πάτημα σε μία περιοχή εκτός του Sanctuary και σχεδιάστηκαν με σκοπό να ενθαρρύνουν την εξερεύνηση στον ανοιχτό κόσμο. Η Blizzard σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια των playtests, εκείνοι που εστίασαν μόνο στα story quests τελείωσαν σε πολύ λιγότερο από το μισό χρόνο εκείνων που ασχολήθηκαν και με το επιπλέον περιεχόμενο.

3691229 d4 q2 2020 town

To multiplayer φαίνεται να ενσωματώνει περισσότερο απρόσκοπτα άλλους παίκτες μέσα στο παιχνίδι, αλλά σε έναν περιορισμένο βαθμό. Για παράδειγμα, όταν θα ολοκληρώσετε το story οι πόλεις σας θα μετατραπούν σε social hubs, αλλά θα έχετε μόνο μερικούς διαφορετικούς παίκτες μέσα στην πόλη σας κάθε φορά. Επίσης, μπορεί να πετύχετε κάποιον περίεργο παίκτη καθώς περιφέρεστε στους δρόμους. Η μεγαλύτερη συλλογή παικτών θα γίνεται σε μεγάλα world events, όπως όταν θα προσπαθείτε να υπερασπιστείτε ένα σημείο ή να επιτεθείτε ένα μεγάλο boss. Εάν πάλι βρεθείτε μέσα σε ένα party μπορείτε απλά να ολοκληρώσετε το event, να συλλέξετε το reward και να συνεχίσετε την πορεία σας.

3691228 d4 q2 2020 temple

H Blizzard δήλωσε ότι δεν ήθελε να κάνει τις αναμετρήσεις στο multiplayer πολύ μεγάλες για να μην θυμίζει το παιχνίδι MMO. Συγκεκριμένα είπε ότι είναι "μία φιλοσοφία και όχι ένας τεχνολογικός περιορισμός", επειδή αν βλέπετε άλλος παίκτες πιο συχνά, το παιχνίδι θα σταματήσει "να έχει την αίσθηση του Diablo".

3691230 d4 q2 2020 withart

Διαβάστε το review του Diablo 3. Συζητήστε για το νέο Diablo σε αυτό το forum topic.

Photos

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 tonyler (Level 23) 11/08/2015 15:18
Party time!!!!Θελω να δω ποσο βελτιωμενο θα ειναι το diablo 4(η διαφορα του 3 με του 2 παντως ηταν τεραστια).
#2 Myrmidon (Level 21) 11/08/2015 15:57
Άργησες γατάκι. Λιώστε τώρα στην αναμονή fans :D

Πάντως το συνηθίζει Blizzard να μη δίνει λεπτομέρειες για οποιοδήποτε project, ιδίως σε τόσο πρώιμο στάδιο.
#3 redman40 (Level 12) 12/08/2015 07:22
Ελπίζω μέχρι να βγει το επόμενο Diablo να έχω τερματίσει το 3.
#4 ashbringer (Level 25) 12/08/2015 07:49
Το Diablo trilogy τα σπάει.Μακάρι το επόμενο είτε είναι expansion είτε είναι νέο game να είναι ποιοτικότερο και να μας προσφέρει περισσότερα.
#5 Papanastasiou (Level 7) 03/07/2016 23:35
τετοια να ακουμε :lol: μακαρι να μην αργησει πολυ 8)
#6 finixbfg2000 (Level 6) 17/10/2016 12:51
I hope to be better than 3 that was disapointing...
#7 codydel (Level 5) 17/10/2016 14:16
Για να δουμε, ας ελπιζουμε αν οντως ισχυει κατι τετοιο να μας δωσουν μια μικρη γευση!!!
#8 geololj (Level 28) 18/06/2017 18:15
Δεν με νοιάζει το Diablo αυτή την στιγμή. Θέλω σαν τρελός remake του Warcraft 3 ή ένα Warcraft 4! :cry:
#9 ashbringer (Level 25) 19/06/2017 08:09
Ένα νέο warcraft και ένα νέο Diablo θα ήταν ότι καλύτερο.Δεν με χαλάει πάντως να δώ remake του Diablo 2 και Warcraft 3 αρκεί σε σύντομο χρονικό διάστημα να μας δώσουν και κάτι καινούργιο.
#10 Professor_Severus_Snape (Level 26) 21/06/2017 21:28
Το Warcraft 3 είναι ένα game που ακόμα δεν έχω παίξει, κι όλο το αναβάλω. Σήμερα στα καταστήματα το βρίσκεις με 15-17 ευρώ μαζί με το expansion. Ένα hd remake πάντως θα του δώσει άλλον αέρα, παρά τη νοσταλγία του παρελθόντος.
#11 Efane (Level 24) 07/06/2018 14:44
θέλουμε Diablo 4 !!!
#12 CoCodemosh (Level 4) 02/11/2019 03:39
Σαν μεγάλος fan του Diablo 3 έχω να πω πως το περιμένω σαν τρελός. Αν και δεν φαίνεται τουλάχιστον με μια πρώτη μάτια μεγάλη διαφορά στο 4 από τον προηγούμενο τίτλο.
#13 Revelation (Level 17) 02/11/2019 09:31
Μετά την περυσινή ανακοίνωση του Diablo Immortal νομίζω η Blizzard το χρώσταγε. Αναμένεται να δούμε αν το story θα είναι ενδιαφέρον, αν θα βελτιωθεί το gameplay (To vid με το gameplay ήταν O.K.) και πώς θα λειτουργήσουν τα νέα classes.

Top-game-of-the-month 

 

 

 

 

Notification