Ειδήσεις

0 user comments
Τα σκαμπό μου και τον Witcher μου!
25 Ιανουαρίου, 01:17
0 user comments
Δείτε το πρώτο teaser trailer. [UPDATE]
25 Ιανουαρίου, 00:55
0 user comments
Στο Fatality προφανώς θα λέει "You 're breathtaking"!
25 Ιανουαρίου, 00:13
0 user comments
Τα Half-Life δωρεάν στο Steam.
24 Ιανουαρίου, 23:07
0 user comments
Τώρα μπορείτε να γίνετε και ελάφι.
24 Ιανουαρίου, 22:48
0 user comments
Game of the Year το The Outer Worlds.
24 Ιανουαρίου, 22:30
1 user comments
RPG
Έγινε αναφορά σε πολλαπλά projects.  
24 Ιανουαρίου, 21:02
0 user comments
RPG
Κυκλοφόρησε story τρέιλερ που δίνει νέες πληροφορίες. [UPDATE]
24 Ιανουαρίου, 20:23
0 user comments
RPG
Το κοινό αντέδρασε θετικά στην ιδέα.
24 Ιανουαρίου, 19:43
0 user comments
Η Epic Games κρατάει κρυφό το νέο περιεχόμενο.
24 Ιανουαρίου, 19:05
0 user comments
Το simulation RPG της ConcernedApe σημειώνει τεράστια επιτυχία.
24 Ιανουαρίου, 17:04
Reviews Fell Seal: Arbiter’s Mark
Comments (0)

Fell Seal: Arbiter’s Mark Hot

Άσε το κακό να βγει για να το “τελειώσουμε”.

https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/original/26/fc/87/fell-seal-arbiters-mark-box-98-1575517557.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Άσε το κακό να βγει για να το “τελειώσουμε”.

Από τις απαρχές της βιομηχανίας των Video Games, η ποιότητα των τίτλων δεν αποτελούσε προνόμιο των πολυπληθών ομάδων ανάπτυξης αλλά κατόρθωμα ενός μικροσκοπικού αριθμού από δημιουργικά άτομα. Διαβάζοντας τα ονόματα των μελών του indie studio 6 Eyes Studio αντιλαμβανόμαστε πόσο μετράει το όραμα και το ταλέντο στην δημιουργία των αγαπημένων μας games. Δύο μόνο άτομα που μοιράζονται το ίδιο επίθετο είναι οι “γονείς” του Fell Seal: Arbiter’s Mark, ενός από τα καλύτερα Tactical RPG που έχουν φιλοξενηθεί στα συστήματά μας.

Η δυάδα των game designers δεν είναι ουρανοκατέβατη στον χώρο, αντίθετα έδωσε τα διαπιστευτήριά της εργαζόμενη στο Black Sigil: Blade of the Exiled για το Nintendo DS. Το Fell Seal δεν μπορεί να κοντράρει τους τίτλους των μεγάλων εταιρειών ανάπτυξης στον τομέα των production values όμως, όπως θα αναλύσουμε ευθύς αμέσως, τους συναγωνίζεται σε επίπεδο gameplay.

fell seal arbiters mark 1
Σώσον Kyrie τον λαό σου
Μόνο ο Κύριος μπορεί να σώσει τον ρημαγμένο κόσμο του Fell Seal από την ολοκληρωτική καταστροφή που τον απειλεί. Φαίνεται ότι ο Κύριος έχει να ασχοληθεί με σοβαρότερα πράγματα οπότε μια κυρία με το περίεργο όνομα Kyrie αναλαμβάνει το δύσκολο αυτό έργο. Η Kyrie ανήκει στην τάξη των Arbiters, των πολεμιστών που προστατεύουν τους αθώους από παρανόμους και τέρατα, επιβάλλοντας τον νόμο δια των όπλων. Οι Arbiters τελούν υπό τις διαταγές των Immortals, ενός συμβουλίου πανίσχυρων μάγων που συγκεντρώνουν την κοσμική εξουσία.

Οι Immortals φυλάκισαν κάποτε έναν πανίσχυρο δαίμονα εν ονόματι Maw που απείλησε να σκεπάσει τα πάντα στο σκοτάδι. Ενώ υποτίθεται ότι η υπερφυσική απειλή έχει εξουδετερωθεί δια παντός, δαιμόνια και τέρατα αρχίζουν να μαστίζουν την ύπαιθρο και τις κατοικημένες περιοχές. Για να ξεφορτωθούμε τους εχθρούς της κοινωνίας μας χρειαζόμαστε την βοήθεια των λαμπρότερων μαχητών της. Ο αδερφός της Kyrie, μια φίλη της και αρκετοί ακόμα χαρακτήρες συρρέουν στον μικρό μας στρατό και η τελική μάχη με τις δυνάμεις του σκότους αρχίζει. Το σενάριο είναι κλισέ και δεν έχει να προσφέρει πολλά πράγματα σε αφηγηματικό επίπεδο. Ξεχωρίζουμε τους χαριτωμένους διαπληκτισμούς μεταξύ των ηρώων, μερικές ενδιαφέρουσες ανατροπές, την εσωτερική διαφθορά που προκαλεί η υπερβολική ισχύς και δραματικά γεγονότα του παρελθόντος που αποκαλύπτονται σε βάθος χρόνου.

Το “ζουμί” της απολαυστικής υπόθεσης που ονομάζεται Fell Seal είναι η μάχη. Εισερχόμαστε σε μια περιοχή, βλέπουμε δύο σπαθιά να συγκρούονται στην οθόνη, απολαμβάνουμε ένα μικρό cutscene και αρχίζουμε το μακελειό. Οι τακτικές μας δυνατότητες είναι τόσες πολλές που μας φέρνουν ζάλη. Η μορφή του τερέν είναι ένα πανίσχυρο όπλο για να διαλύσουμε τους πιο ζόρικους εχθρούς προτού προλάβουν να μας ζημιώσουν σημαντικά. Μόλις δούμε να στέκονται δίπλα από γκρεμό ή να είναι στοιχημένοι βολικότατα δύο και τρεις μαζί, τρίβουμε τα χέρια μας.

Υπάρχουν abilities που σπρώχνουν τον αντίπαλο ένα τετράγωνο πίσω. Πάμε δίπλα τους, τα εξαπολύουμε, τους πετάμε από σκάλες και βράχια στο έδαφος και βλέπουμε το health τους να συρρικνώνεται. Επίσης χτυπάμε με το ίδιο ability τον επικεφαλής μιας σειράς και ο δύσμοιρος κουτουλάει στον από πίσω, χάνοντας μπόλικο health και οι δύο. Τη μεγαλύτερη ικανοποίηση από το τερέν την αντλούμε όποτε υπάρχουν λίμνες με δηλητηριώδη υγρά ή λάβα. Σπρώχνουμε τα θύματά μας σαν βότσαλα σε λίμνη, τα βλέπουμε να προσγειώνονται με ένα μεγαλοπρεπές... πλαφ και να τερματίζουν την ανούσια ύπαρξή τους στο θανατηφόρο υγρό, ανεξάρτητα από το health που διαθέτουν.

fell seal arbiters mark 2

Βάλτε όλοι πλάτη... στον τοίχο
Η έκφραση “με την πλάτη στον τοίχο” έχει συνήθως αρνητική σημασία αλλά στο Fell Seal αναφέρεται στην καλύτερη αμυντική τακτική. Το χτύπημα από τα πλάγια και πισώπλατα αυξάνει ολοταχώς το damage γι’ αυτό και αποτελεί άμεση προτεραιότητα δική μας και των αντιπάλων. Για να το αποφύγουμε κολλάμε σε τοίχους, περιβαλλόμαστε από συμμαχητές και φυσικά εμπόδια που προστατεύουν τα αδύνατα σημεία μας. Είναι αποκαρδιωτικό το πόσο μειώνεται το damage αν δεν λάβουμε υπόψη την αντίσταση των εχθρών στις στοιχειακές επιθέσεις αλλά και τις διάφορες αδυναμίες τους.

Την ίδια στιγμή είναι και ένα δείγμα του πόσο τέλεια έχει σχεδιαστεί το battle system ώστε να πρέπει να λαμβάνουμε τα πάντα υπόψη αντί να ορμάμε με φούρια στην μάχη σαν τον Rambo. Ακόμα και ο υπέργηρος κινηματογραφικός ήρωας τα βρήκε σκούρα όταν επιτέθηκε απρογραμμάτιστα σε πολυάριθμους αντιπάλους στην τελευταία περιπέτειά του, εμείς πως είναι δυνατόν να την γλιτώσουμε; Πάντοτε χτυπάμε τα υποψήφια θύματά μας με holy ability αν είναι δαίμονες, water ability αν τρέμουν το νερό, fire ability αν δεν ξέρουν τι πάει να πει θερμότητα κ.ο.κ. Για τον λόγο αυτό, οι επιθέσεις μας είναι συντριπτικές, γεμίζουμε χαρά βλέποντας τα νούμερα του damage να ανεβαίνουν τρομακτικά.

fell seal arbiters mark 3

Είναι φανερό ότι τα abilities του εκάστοτε class είναι τα ισχυρότερα όπλα σε όλες τις μάχες. Οι απλές επιθέσεις είναι καταστροφικές μόνο όταν γίνονται από την κατάλληλη γωνία. Τα abilities σαρώνουν το υπό – ψόφιο θύμα που έχει... δυσανεξία στο είδος της επίθεσης που χρησιμοποιούμε. Τα abilities δεν υπάρχουν μόνο για να υπηρετούν το blood lust μας στην μάχη, την δίψα για damage αλλά και για να θεραπεύουν – ανασταίνουν τους πεσόντες. Τα area of effect abilities μας πωρώνουν με τα μαζικά αποτελέσματα που έχουν όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μας σκεφτόμαστε πάντα και το friendly fire. Αν τύχει και στα τετράγωνα που θέλουμε να μετατρέψουμε σε παρανάλωμα του πυρός με ένα fire ability βρίσκεται και δικός μας, θα υποστεί την ίδια ζημιά με τους εχθρούς. Για τον λόγο αυτό επιλέγουμε passive abilities όπως το smart casting και οι spellcasters χτυπούν μόνο τους εχθρούς με τις δυνάμεις τους.

Τα buffs και τα debuffs είναι το τελευταίο στρώμα του battle system που μελετούμε καλά και απολαμβάνουμε τις συνέπειές του. Οι εχθροί έχουν αδυναμία στα debuffs και τα μοιράζουν σαν στραγάλια όποτε βρεθούν σε απόσταση βολής. Μας ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι όποτε οι χαρακτήρες μας το ρίχνουν στον ύπνο στην πιο κρίσιμη στιγμή της μάχης, γίνονται berserk και σκοτώνουν τους συμμαχητές τους, φιμώνονται από αόρατες δυνάμεις και χάνουν την ικανότητα να εξαπολύουν τα elemental abilities. Το αντίδοτο στο εχθρικό δηλητήριο είναι το ιερό ability panacea που εξαφανίζει διαμιάς όλα τα debuffs.

fell seal arbiters mark 4

Δεν είναι περίεργο το ότι αρκετά άτομα της ομάδας μας έχουν το mender για πρώτο ή δεύτερο class. Η μάχη γίνεται κλασικά με γύρους (turns) και η σειρά που θα παίξουν οι χαρακτήρες καθορίζει συχνά το αποτέλεσμα. Βλέποντας τα πορτραίτα των πολεμιστών μας σχεδιάζουμε τις κινήσεις τους στο πεδίο, γνωρίζουμε πότε πρέπει να τους θεραπεύσουμε, πότε να ρισκάρουμε την επίθεση, αν προλαβαίνουμε να διαλύσουμε έναν αντίπαλο προτού απαντήσει στα απανωτά μας χτυπήματα. Το battle system είναι ένα σύμπλεγμα διαπλεκόμενων τακτικών και παραγόντων που προσδίδει μοναδικότητα σε όλες τις συγκρούσεις, ακόμα και σε εκείνες που διεξάγονται στην ίδια περιοχή.

Ξαναπέθανες τον αναστημένο
Ο θάνατος έχει προσωρινή επίδραση πάνω μας στο Fell Seal και αυτό είναι ευτύχημα. Θα μας κόβονταν τα πόδια αν χάναμε κάποιον από τους χαρακτήρες που πασχίσαμε τόσο πολύ να εξελίξουμε σε υπέρ – πολεμιστές. Οι μαχητές που πέφτουν ηρωικά στην μάχη τραυματίζονται και μας αναγκάζουν να τους κάτσουμε στον “πάγκο” για την επόμενη σύγκρουση. Επειδή ήμαστε λάτρεις του mender class, έχουμε μόνιμα την δυνατότητα να αναστήσουμε τους πεσόντες εντός της μάχης και να τους χρησιμοποιήσουμε ξανά. Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε την απουσία των αξιόλογων tank μας, των Kyrie και Anadine σε καμία συμπλοκή γιατί το τέλος θα έρθει πολύ γρήγορα για τους επιζώντες της ομάδας μας.

Σπρώχνοντας τέρατα σε... καυτερά υγρά, βγάλαμε τα Βιβλικά μας απωθημένα φωνάζοντας σαν Προφήτες “σε μια πύρινη λίμνη για πάντα, τρισκατάρατοι”. Πως να μην αγαπήσουμε ένα game που... μιλάει έτσι στην ψυχή μας;

Η “ανάσταση” ενέχει τον εξής κίνδυνο. Αν ο “αναστημένος” υποκύψει για δεύτερη, τρίτη ή όσες φορές τον επαναφέρουμε, στα τραύματά του, θα απουσιάσει για ισάριθμες μάχες στην συνέχεια. Φυσικά μπορούμε να βάζουμε και τους τραυματισμένους στις μάχες, αδιαφορώντας επιδεικτικά για την πτώση των στατιστικών δηλαδή της αποτελεσματικότητας τους αλλά ο κίνδυνος να τραυματιστούν ξανά είναι ορατός. Η επίδραση του παραπάνω συστήματος είναι καταλυτική ως προς τις πολεμικές τακτικές αλλά και την δημιουργία εφεδρικών χαρακτήρων που θα σπεύσουν να καλύψουν το κενό των τραυματισμένων. Με το νου μας στις συνέπειες ενός τραυματισμού της βασικής εξάδας - επτάδας, φροντίζουμε να έχουμε τουλάχιστον δύο menders για να θεραπεύουν ασταμάτητα τους χτυπημένους. Επίσης προσέχουμε την θέση των tank σε σχέση με το τερέν ώστε να μην βρίσκονται κοντά σε κενά, να μην γυρίζουν την πλάτη τους στους εχθρούς κ.ο.κ.

Οι εφεδρικοί χαρακτήρες είναι ο καλύτερος τρόπος για να δοκιμάσουμε την τεράστια ποικιλία από classes που ρίχνει στα πόδια μας το Fell Seal. Εισέρχονται στο παιχνίδι στο level που βρίσκεται συνολικά η ομάδα μας ώστε να αποφύγουμε το βαρετό grinding από το πρώτο level. Τους χαρίζουμε ένα class που δεν διαθέτουν οι βασικοί παίκτες και το ανεβάζουμε με εύκολες συμπλοκές έως ότου τεστάρουμε την αποτελεσματικότητά του. Βλέπουμε τις ώρες να κυλούν σαν ποτάμι έως ότου καταλήξουμε στα classes που μας εκφράζουν πραγματικά, τα οποία και θα τοποθετήσουμε στους καλύτερους πολεμιστές μας.

fell seal arbiters mark 5

Πήραμε μια μικρή γεύση από τα κρυφά classes, τα δυσεύρετα, εκείνα που απαιτούν ειδικές συνθήκες για να ξεκλειδώσουν. Κανένα από αυτά δεν μας φάνηκε overpowered αλλά η αποτελεσματικότητά τους είναι πολύ ανώτερη των απλών classes. Αυτό σημαίνει ότι μας περιμένει μπόλικο grinding σε κατακτημένα levels αλλά και στην Arena. Η τελευταία διαθέτει πολλές ομάδες με πανίσχυρα μέλη. Κυριολεκτικά αισθανθήκαμε σαν τον Σπάρτακο και τους μονομάχους των Ρωμαϊκών χρόνων προσπαθώντας να επιβιώσουμε στα ματωμένα χώματα της. Τα αντίπαλα roster είναι τόσο διαλεχτά ώστε αποφεύγουμε να την πλησιάσουμε έως ότου θεωρήσουμε ότι η ομάδα μας είναι καλά εξοπλισμένη και αναβαθμισμένη. Εκτός από τα λεφτά που μας αποδίδουν, οι αγώνες της Arena είναι μια πλούσια πηγή ap που ξοδεύουμε στην απόκτηση των καλύτερων abilities.

Τα “ταπεινά”, τα κοινά classes μπορεί να χωλαίνουν λίγο αλλά μας υπηρέτησαν πιστά μέχρι και την τελική μάχη. Εκτός από το mender, ψοφάμε για όλα τα μαγικά classes, από το wizard έως το warmage γιατί η μαγεία μας εξασφάλισε σε πολλές περιπτώσεις την νίκη. Τα scoundrel και mercenary έχουν την τιμητική τους με τα σπρωξίματα και τα υπέροχα ύπουλα χτυπήματα που πετσοκόβουν τους ταλαίπωρους που μας γυρνούν την πλάτη. Τα κορυφαία classes που κατακτήσαμε και τερματίσαμε φτάνοντας τα στο master είναι αυτά που μας χαρίζει το game αφού ολοκληρώσουμε συγκεκριμένα story missions. Οι Kyrie και Aldine που αποτελούν την μόνιμη εμπροσθοφυλακή μας αποκτούν μαγικές δυνάμεις εξαιρετικής ισχύος τις οποίες αξιοποιήσαμε πάνω στα κεφάλια τεράτων και δαιμόνων.

fell seal arbiters mark 6

Δεν είμαστε αχθοφόροι, είμαστε οπλοφόροι
Πολλά RPG μας έχουν μετατρέψει σε επαγγελματίες ρακοσυλλέκτες, σε κινούμενους αποθηκευτικούς χώρους. Το Fell Seal μας απαλλάσσει από την ανάγκη να μαζέψουμε ένα βουνό αντικείμενα και στην συνέχεια, να περάσουμε δέκα ώρες ξεδιαλέγοντάς τα. Τα λιγοστά αντικείμενα που καταναλώνουμε σε μια μάχη, εξουδετερώνοντας debuffs, ανασταίνοντας τους νεκρούς συντρόφους και αποκαθιστώντας το χαμένο health, ανανεώνονται στην επόμενη.

Το crafting είναι περιορισμένο στα απολύτως απαραίτητα. Λιανίζοντας τέρατα, ανοίγοντας σεντούκια και κάνοντας gathering σε συγκεκριμένα levels, βρίσκουμε αρκετά συστατικά για crafting. Κατόπιν, πάμε στην αντίστοιχη ενότητα του party menu, βλέπουμε ποια αντικείμενα μπορούμε να αποκτήσουμε έχοντας όλα τα συστατικά τους ή ποια μας λείπουν. Είναι χρήσιμο να έχουμε ισχυρότερα potions από εκείνο με το οποίο ξεκινούμε, τα θεωρούμε τα πολυτιμότερα αποκτήματα μας από το crafting. Υπάρχουν και καλά κομμάτια εξοπλισμού για ειδικές περιστάσεις αλλά δεν είναι απαραίτητο να εμβαθύνουμε σε αυτά.

fell seal arbiters mark 7

Το τελευταίο στάδιο της παραμετροποίησης των χαρακτήρων μετά τα classes, τα abilities και τα αντικείμενα είναι ο εξοπλισμός τους. Η αγορά εξοπλισμού από τα κατά τόπους shops αποτελεί το όνειρο του αγοραστή σε οποιοδήποτε RPG. Με την επιλογή Try & Buy ανοίγουμε όλη την γκάμα προϊόντων του καταστήματος και συγκρίνουμε τα όπλα, τις ασπίδες, τις πανοπλίες και τα μπιχλιμπίδια που μας ενδιαφέρουν με όσα έχουμε. Στην ίδια οθόνη μελετούμε όλες τις σχετικές πληροφορίες και αποφασίζουμε τι θα αγοράσουμε με τα διαθέσιμα χρήματα του ταμείου μας. Χάρις στην άμεση και άνετη προσέγγιση του Fell Seal στις εξοπλιστικές μας ανάγκες, είμαστε πάντοτε ντυμένοι στην τρίχα και οι χαρακτήρες μας κραδαίνουν τα καλύτερα όπλα της αγοράς.

Ο χάρτης μπορεί να διαβαστεί από τους πάντες ακόμα και αν έχουμε... αχρωματοψία, τόσο αναλυτικός είναι. Εκτός από το εικονίδιο με το ανθρωπάκι μας που αντιπροσωπεύει την περιπλανώμενη ομάδα, αναγνωρίζουμε τις πόλεις και τα σημεία που έχουμε ξαναπεράσει από το μπλε και πράσινο χρώμα τους. Το κόκκινο, το χρώμα του πάθους και της οργής, στιγματίζει τις περιοχές όπου καιροφυλακτούν εχθροί αποφασισμένοι να μας “καθαρίσουν”.

fell seal arbiters mark 8

Αφήνοντας τον κέρσορα να αναπαυτεί σε κάποια από τις περιοχές που έχουμε περάσει βλέπουμε τα επίπεδα των εχθρών. Γνωρίζοντας την επικινδυνότητα τους επιλέγουμε τις κατάλληλες περιοχές για να farmάρουμε xp και ap με στόχο την ενδυνάμωση των χαρακτήρων. Η τακτική αυτή μας είναι χρήσιμη όταν σκαλώνουμε σε κάποια μάχη και δεν θέλουμε να το ξεφτιλίσουμε ρίχνοντας το επίπεδο δυσκολίας. Επίσης βοηθά όταν επιθυμούμε να ενισχύσουμε το class ενός χαρακτήρα ή να τεστάρουμε τα abilities του.

Αναρωτιόμαστε αν οι σχεδιαστές του Fell Seal είναι παράλληλα και... σαδιστές που πάσχουν από... αγκύλωση. Πως να εξηγήσουμε αλλιώς το ότι η κάμερα δεν περιστρέφεται με τίποτα, παραμένει κλειδωμένη στην ισομετρική της οπτική, κοιτάζοντάς το πεδίο της μάχης αφ’ υψηλού. Νιώθουμε τα νεύρα μας να σπάνε σαν κλαριά μη μπορώντας να δούμε σημεία που κρύβονται πίσω από δέντρα, βράχους και άλλα στοιχεία του ντεκόρ ώστε να υπολογίσουμε αν η συγκεκριμένη θέση είναι καλή για να καθίσουμε ή κρύβει κάποιο κίνδυνο. Είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουμε το free navigation σαρώνοντας την πίστα και διακρίνοντας τα “τυφλά σημεία” δια της αφής, δηλαδή με το τετράγωνο που σχηματίζει ο κέρσορας πάνω στο τεράστιο πλέγμα του level.

Πολύχρωμα sprites εμπρός, μαρς
Η απεικόνιση του κόσμου στον οποίο περιφερόμαστε και ζούμε τις περιπέτειες μας συγγενεύει πολύ με το Disgaea 2 που ισοπεδώσαμε αρκετό καιρό πριν. Playable χαρακτήρες και NPCs είναι χαριτωμένοι, οι μορφές του περιέχουν πολλές λεπτομέρειες που μπορούμε να παρατηρήσουμε και να απολαύσουμε γιατί έχουν κάποια αισθητική αξία. Τα πορτρέτα που εμφανίζονται στα cutscenes, εκτός του όμορφου σκίτσου, έχουν την τάση να αλλάζουν εκφράσεις ανάλογα με την εξέλιξη της κουβέντας, προσδίδοντάς της ζωντάνια. Τα πεδία των μαχών συναγωνίζονται τους χαρακτήρες σε χρώματα και ποικιλομορφία, με την τελευταία να αποτελεί δομικό στοιχείο στην στρατηγική της κάθε μάχης.

Τα οπτικά εφέ που συνοδεύουν τα ισχυρότερα abilities μας εξέπληξαν ευχάριστα με την ποικιλία τους. Τα τυπικά fireballs, lightning bolts και άλλα spells γνωστά μας από πάρα πολλά RPG, αλλάζουν μορφή ανάλογα με την ισχύ τους. Οι μπάλες φωτιάς γίνονται φλεγόμενες παλάμες, οι ακτίνες σκοτεινής ενέργειας μεταμορφώνονται σε δαιμονικά πλάσματα, μέδουσες και τρομερά πλάσματα του βυθού εξαπολύουν την οργή τους στα θύματά μας. Θεωρούμε ότι η αναπαράσταση θα ήταν τέλεια μέσα στα old school πλαίσιά της αν υπήρχε και μεταμόρφωση των χαρακτήρων αντίστοιχη των abilities που χρησιμοποιούν. Όταν αλέθουμε κόκκαλα με abilities λυκανθρώπου περιμένουμε ο χαρακτήρας μας να έχει και την μορφή του τρομερού πλάσματος. Αυτό που εισπράττουμε είναι μια μασέλα με κοφτερά δόντια που υλοποιείται από το πουθενά και μαγκώνει τον εχθρό για ένα δευτερόλεπτο.

Η επική μουσική που μας συντροφεύει σε κάθε μάχη δίνει γρήγορο ρυθμό και μας προτρέπει να εκτελέσουμε με επιτυχία τις μανούβρες μας. Η μεγαλοπρέπεια της μας αναζωογονεί και δεν μας επιτρέπει να κουραστούμε ή να βαρεθούμε την διαδικασία. Η απουσία του voice acting είναι λυπηρή αλλά η φαντασία μας μπαίνει σε λειτουργία για να χαρίσει φωνή στις συμπαθητικές και μη προσωπικότητες που συμπλέκονται για την επιβίωση στο Fell Seal.

fell seal arbiters mark 9
Νικήσαμε το σκοτάδι
Το Fell Seal: Arbiter’s Mark μας αποδεικνύει ότι το λαμπρό μέλλον των Video Games είναι εξασφαλισμένο όσο υπάρχουν δουλευταράδες οραματιστές στην λατρευτή μας κουλτούρα. Με ταπεινά production values αλλά βαθύτατη γνώση όλων των τμημάτων που συνθέτουν το gameplay ενός Tactical RPG, το δίδυμο Leclerc διδάσκει game designing και μας συντροφεύει ευχάριστα για πολλές ώρες.

Θα μας πάρει ένα 35ωρο μέχρι να φτάσουμε στο τέλος του στο normal επίπεδο δυσκολίας αλλά υπάρχει και το Story επίπεδο σε περίπτωση που δεν μας αρέσει να ιδρώνουμε για να νικάμε στις μάχες. Όσοι αγαπούν τα Disgaea, Final Fantasy Tactics και άλλα “διαμάντια” της κατηγορίας τους είναι βέβαιο ότι θα κολλήσουν εύκολα και γρήγορα στο Fell Seal. Ευχόμαστε οι δημιουργοί του να μαζέψουν αρκετά χρήματα από την αξιόλογη προσπάθεια ώστε, αφού πολλαπλασιάσουν την αναπτυξιακή τους ομάδα, να μας χαρίσουν αρτιότερα έργα τέχνης.

Θετικά:
- Αψεγάδιαστο battle system
- Εξαιρετικό σύστημα δημιουργίας χαρακτήρων και ανάπτυξής τους
- Αξιοπρεπής διάρκεια
- Απλοποιημένη αγορά και τοποθέτηση αντικειμένων+εύκολο crafting
- Διαθέτει σύστημα προσωρινού τραυματισμού αντί του βάναυσου permadeath
- Πανεύκολος χειρισμός με gamepad ή με mouse-keyboard
- Ευανάγνωστος χάρτης

Αρνητικά:
- Η στατική κάμερα παρεμποδίζει την κατόπτευση του πεδίου μάχης
- Τα γραφικά και τα ειδικά εφέ είχαν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης
- Το σενάριο είναι μέτριο και ξεχνιέται γρήγορα
- Η απουσία του voice acting

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 6
Gameplay: 8.5
Σενάριο: 6.5
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.7

Μας μεθά με το battle system του και μας ξενερώνει με την ιστορία και τις οπτικές ατέλειες.

Γιάννης Μοσχονάς

 

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Top-game-of-the-month 

 

Notification