Ειδήσεις

0 user comments
Επιβεβαιώθηκε από τη Sony. [UPDATE]
28 Μαΐου, 20:14
0 user comments
Θα υπάρχει δυνατότητα για cross-play με το Xbox One.
28 Μαΐου, 19:49
0 user comments
Επιβεβαιώθηκε και επίσημα στους developers. [UPDATE]
28 Μαΐου, 19:47
0 user comments
Η Capcom σχεδιάζει και τρία νέα stages.
28 Μαΐου, 19:10
0 user comments
Τα games θα είναι διαθέσιμα για αυτή την εβδομάδα.
28 Μαΐου, 18:39
0 user comments
RPG
Σύμφωνα με το επίσημο site της Nintendo.
28 Μαΐου, 18:34
0 user comments
FPS
Ένα first person-open world στο οποίο καλείστε να γεμίσετε την πόλη με tags.
28 Μαΐου, 17:53
5 user comments
Νέα φωτογραφία από drone δείχνει το πάρκο ολοκληρωμένο. [UPDATE]
28 Μαΐου, 16:23
0 user comments
FPS
Οι παίκτες που το βρίσκουν μοιράζονται τα kills τους.
28 Μαΐου, 16:01
0 user comments
Το Dark έρχεται για την τρίτη και τελευταία σεζόν του.
28 Μαΐου, 15:51
0 user comments
Αποκτήστε το για μόλις 1 ευρώ.
28 Μαΐου, 15:18
0 user comments
O Ιάπωνας παίκτης συνεργαζόταν με αντίπαλο.
28 Μαΐου, 14:44
Reviews RimWorld
Comments (0)

RimWorld Hot

Ουρανοκατέβατοι στον πλανήτη του μυστηρίου.

https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/ac/ea/61/rimworld-box-56-1585702872.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Ουρανοκατέβατοι στον πλανήτη του μυστηρίου.

Ακούμε ή βλέπουμε κάπου γραμμένο το όνομα Tynan Sylvester και μια σειρά από λέξεις ξεπηδά αθέλητα στο μυαλό μας. Bioshock Infinite (δούλεψε σε αυτό επί τετραετία), Designing Games (βιβλίο που αναλύει πτυχές του game design), Ludeon Studios (indie εταιρεία ανάπτυξης). Στα παραπάνω προστέθηκε και η λέξη RimWorld, το πρώτο δημιούργημα της Ludeon Studios που αποκτήσαμε αμέσως μόλις ψυχανεμιστήκαμε την υψηλή αξία του. Αξία που δεν ανταποκρίνεται στην τιμή και στον πλούτο της παραγωγής αλλά στο φανταστικό gameplay, αντάξιο ενός διανοούμενου στον χώρο μας για τον οποίο τρέφουμε πλέον μεγάλη εκτίμηση. Ακολουθεί η περιγραφή της απίστευτης περιπέτειάς μας στην άκρη του γνωστού σύμπαντος.

Εκεί έξω είναι δύσκολα τα πράγματα
Αργά ή γρήγορα η τεχνολογία θα προσφέρει τα απαιτούμενα “φτερά” στην ανθρωπότητα για να πετάξει στα βάθη του σύμπαντος. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι τα γαλαξιακά μας ταξίδια δεν θα έχουν όλα ευτυχή κατάληξη. Το RimWorld μας συστήνει μια δυσάρεστη πιθανότητα, το ενδεχόμενο ενός ατυχήματος στα σύνορα του διαστήματος και τις βαριές συνέπειές του. Τρεις άνθρωποι πέφτουν με τις κάψουλες διαφυγής τους σε έναν άγνωστο πλανήτη. Τι να κάνουν οι καψεροί, αναγκάζονται να αξιοποιήσουν τις κατακτημένες γνώσεις της προηγούμενης ζωής τους για να χτίσουν ένα περιβάλλον φιλικό προς τον άνθρωπο και εχθρικό προς ότι τον απειλεί. Η μοναδική ελπίδα σωτηρίας των ναυαγών μας είναι να αποδράσουν από την διαστημική φυλακή τους κατασκευάζοντας ένα λειτουργικό διαστημόπλοιο. Θα το πετύχουν μόνο αν οι εντολές υμών των διαχειριστών τους είναι σωστές, η αφοσίωσή μας στον στόχο τους απόλυτη και το δισδιάστατο top-down ντεκόρ είναι του γούστου μας.

rimworld 1

Ο πλανήτης στον οποίο ναυαγούμε πάει το μυαλό μας στους πιονιέρους του Star Trek. Θα το παίξουμε Captain Kirk και θα στείλουμε τους αποίκους μας σε μια πλανητική μάζα που θα επιλέξει τυχαία ο υπολογιστής; Μήπως είναι προτιμότερο να μελετήσουμε την διαμόρφωση του πλανήτη και να επιλέξουμε το κατάλληλο έδαφος και κλίμα για τις δραστηριότητές μας; Σίγουρα ένας τυχαία διαμορφωμένος πλανήτης είναι μια ανεξερεύνητη περιοχή που παρακαλά να την κατακτήσουμε. Θα είναι δύσκολο να το πράξουμε όμως αν πέσουμε σε άγονο πλανήτη, με κάκιστες καιρικές συνθήκες και τερέν γεμάτο φυσικά εμπόδια.

Το μέγεθος των πλανητών είναι τεράστιο, ασχέτως αν εμείς βλέπουμε αρχικά μόνο το έδαφος στο οποίο προσγειωθήκαμε. Οι δυνατότητες περιπλάνησης και εξερεύνησης είναι ασύλληπτες και ερεθίζουν την φαντασία μας. Έχουμε την πολυτέλεια να επιλέξουμε εξαρχής την φύση του πλανήτη που θα μας υποδεχτεί όπως και την φύση των αποίκων που θα εκτελέσουν τις εντολές μας. Και στις δύο περιπτώσεις, η προσεκτική ανάγνωση κειμένου και στατιστικών είναι υποχρεωτική. Αν δεν αναλογιστούμε τις πιθανές ανάγκες μιας αποικίας και δεν σχεδιάσουμε εξαρχής τα πάντα, το πρώτο μας πέρασμα θα είναι σύντομο και οδυνηρό.

Το user interface του RimWorld απαιτεί μπόλικη μελέτη έως ότου μάθουμε μια και καλή ποιες εντολές κάνουν τι. Οι καρτέλες που καλύπτουν το κατώτατο τμήμα της οθόνης είναι αρκετά επεξηγηματικές. Την περισσότερη ώρα την περνούμε στο Architect μενού, προγραμματίζοντας τις εργασίες που θα δώσουν πνοή στην αποικία μας. Κτίρια, έπιπλα, μέσα παραγωγής, μηχανήματα, ειδικές ζώνες για αποθήκευση και ξεφόρτωμα αντικειμένων μας περιμένουν να τα επιλέξουμε. Η καρτέλα Orders είναι πολύ σημαντική ως ο μοναδικός τρόπος για να διατάξουμε απευθείας τα πιόνια μας προς την εκτέλεση κάποιας εργασίας και δεν καλύπτει τα πάντα. Τα εικονίδια όλων των κατασκευών έχουν αναλυτική επεξήγηση της χρησιμότητας και των υλικών που χρειαζόμαστε για να τα δημιουργήσουμε.

Στο μενού Work νιώθουμε σαν ηχολήπτες πάνω από πανάκριβη κονσόλα ήχου. Οι δείκτες που χειριζόμαστε καθορίζουν τις προτεραιότητες των ζωών του κάθε αποίκου ξεχωριστά. Ενεργοποιούμε και απενεργοποιούμε αδιάκοπα τις εργασίες τους, σπρώχνοντας τον καθένα στην δουλειά που μας ενδιαφέρει. Ανάλογη εργασία επιτελούν και τα μενού Assign και Restrict. Εδώ δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα RTS για να ομαδοποιήσουμε τα πιόνια μας με αριστερό κλικ του mouse και να τα στείλουμε απευθείας εκεί που θέλουμε. Οι άποικοι ζουν τις ζωές τους με βάση τον χαρακτήρα και τα πάθη τους. Ο ρόλος μας είναι να τους σπρώξουμε έμμεσα στην κατεύθυνση που θέλουμε, δηλαδή στην δόμηση μιας λειτουργικής αποικίας.

rimworld 2

Τα δύο συστατικά του interface που μας βοηθούν πολύ στην αποστολή μας είναι το learning helper και οι ασταμάτητες ειδοποιήσεις. Αμφότερα βρίσκονται στα δεξιά της οθόνης. Το πρώτο μας προλαμβάνει από την άμεση καταφυγή στο metagame και την ανάγνωση-θέαση τεράστιου αριθμού από guides και walkthroughs. Η πρόληψη επιτυγχάνεται εξηγώντας μας τα game mechanics με αρκετά αναλυτικό τρόπο. Οι ειδοποιήσεις είναι ο μπούσουλας που χρειαζόμαστε για να γνωρίζουμε αν τρέχει κάτι σημαντικό εντός και εκτός της βάσης μας. Επιδρομές, επιτακτικές ανάγκες, έως και λογιστικά-δομικά προβλήματα καταγράφονται εκεί ώστε να τα επιλύσουμε το συντομότερο δυνατό. Για απορίες που δεν καταγράφονται στα εν λόγω μέρη του interface, καταφεύγουμε στο manual του παιχνιδιού.

Υφαίνοντας την προσωπική μας ιστορία δίχως τέλος
Το RimWorld κρύβει δύο σπουδαίους άσσους στο μανίκι του. Αμφότεροι οι “άσσοι” εκμεταλλεύονται την ανεξάντλητη πείνα του εγκεφάλου μας για γνώριμα μοτίβα, την τάση του να οργανώνει το χάος σε κάποια αναγνωρίσιμη μορφή τάξης. Ο πρώτος “άσσος” είναι η ικανότητα των πιονιών μας να σχηματίζουν δραματικές ιστορίες με τις δραστηριότητες και την συμπεριφορά τους. Ο game designer έχει προικίσει τους αποίκους μας με ένα σωρό από ψυχολογικές και σωματικές ιδιαιτερότητες, τους έχει εμφυσήσει χαρακτήρα ούτως ώστε να τους αντιμετωπίζουμε περισσότερο σαν ζωντανά όντα και λιγότερο σαν ρομπότ, drones που εκτελούν τυφλά τις εντολές μας. Τα traits, το πάθος που δείχνουν για τα skills και η ψυχολογική καμπύλη τους που αλλάζει αδιάκοπα από τις εξωτερικές πιέσεις, μας σπρώχνουν στο να μελετούμε το εικονίδιο του health τους αλλά και το log που καταγράφει τις κοινωνικές τους συναναστροφές.

rimworld 3

Τα traits και τα πάθη σπρώχνουν τους λιλλιπούτειους ανθρώπους μας σε ένα σωρό ρεαλιστικές καταστάσεις, οι οποίες στρέφουν αυτόματα το μυαλό στην δική μας πραγματικότητα. Φλερτ επιτυγχάνουν και αποτυγχάνουν, φιλικές σχέσεις και γάμοι συνάπτονται και διαλύονται, αριστουργηματικά έργα τέχνης δημιουργούνται, κακοτεχνίες και καταστροφές συμβαίνουν. Ο τεράστιος υπολογιστής που έχουμε εντός του κρανίου μας αρχίζει να καταχωρεί τα γεγονότα στο προσωπικό του τεφτέρι, καταγράφοντας τα πάντα υπό μορφή ιστορίας. Ο τάδε τα βρήκε με την τάδε και έκαναν οικογένεια. Ο δείνα ενοχλεί την τάδε, νεύρα αναπτύχθηκαν και η ενόχληση εξελίχθηκε σε άγριο καυγά με αιματηρές συνέπειες. Η κοινωνικοποίηση των πιονιών μας, η οποία επηρεάζεται αποκλειστικά από τα traits τους, παράγει δραματικές ιστορίες με απροσδόκητη εξέλιξη. Παράλληλα, οι εξωτερικοί παράγοντες, ο πιεστικός περίγυρος που αποτελείται από αποικίες και άγρια θηρία του πλανήτη, βάζει το χεράκι του στο τεράστιο υφαντό από ιστορίες που πλέκεται σιγά σιγά.

Με τις διαπροσωπικές μας σχέσεις να έχουν καλυφθεί από πάγο λόγω κορονοϊού, το RimWorld έχει τα φόντα να κάνει πιο ευχάριστη την διαμονή μας στο σπίτι.

Ζώα αφηνιάζουν και μας επιτίθενται, εχθροί έρχονται για επιδρομή και τους περιποιούμαστε κατάλληλα στήνοντας φανταστικές οχυρώσεις. Εμπορικές σχέσεις συνάπτονται, στέλνουμε καραβάνια σε άλλες περιοχές, βγαίνοντας από την ζώνη προστασίας μας στα γύρω εδάφη, φυσικές καταστροφές και ακραία καιρικά φαινόμενα μας απειλούν. Κάθε άνοιγμα των αποίκων μας προς τον κόσμο αλλά και μεταξύ τους καταγράφεται σαν αφήγηση. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Όση ώρα και αν διαρκέσει ένα πέρασμά μας (και θα υπάρξουν πολλά γιατί είναι απίθανο να επιβιώσουμε για πολλές ώρες προτού μάθουμε τα πάντα) θα αφήσει σαν παρακαταθήκη του ένα σωρό ιστορίες τις οποίες θα μοιραστούμε με φίλους και άλλους users. Αντιλαμβανόμαστε έτσι το πόσο έξυπνα έχει δομήσει τα game mechanics του ο designer ώστε να δημιουργήσει τέτοια δυναμική στην αφήγηση. Έτσι ικανοποιεί δύο από τις βασικές μας ανάγκες, την ανάγκη για ενδιαφέρουσες ιστορίες και την ανάγκη για κοινωνικοποίηση, αφού οι ιστορίες γίνονται τροφή για κουβέντα με γνωστούς και αγνώστους.

rimworld 4

Η παρακολούθηση του δράματος επιτυγχάνεται με το προσωπικό ημερολόγιο (log) των αποίκων που αποτυπώνει την αλληλεπίδραση τους και μας βοηθά να κατανοήσουμε συμπεριφορές που ενδέχεται να φανούν παράλογες. Για παράδειγμα, γιατί ο ένας άποικος άρχισε να βαράει τον άλλο μέχρι να ματώσει; Η παραγωγή ιστοριών δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των πιονιών μας. Προτού ξεχυθούμε στην κατάκτηση του νέου κόσμου θα επιλέξουμε έναν από τους τρεις διαθέσιμους A.I. αφηγητές. Οι παραμυθάδες της τεχνητής νοημοσύνης οργανώνουν ένα σωρό events, δηλαδή δοκιμασίες που θα τεστάρουν την αντοχή της αποικίας. Τα στρες τεστ παρουσιάζουν αξιοσημείωτη ποικιλία ανανεώνοντας το gameplay. Κτίσματα αρπάζουν φωτιά. Τοξικά αέρια σκεπάζουν τον τόπο με ένα σύννεφο θανάτου. Οι ρόλοι κυνηγού-θηράματος αλλάζουν όταν αγέλες από ανθρωποφάγα ζώα βγαίνουν για κυνήγι. Άποικοι απάγονται από εχθρούς. Έντομα επιτίθενται από τα έγκατα της γης. Εξωγήινοι μας βάζουν στο μάτι. Τα περιστατικά είναι πολλά και συναρπαστικά.

Ο δεύτερος “άσσος” του RimWorld είναι η σωστή απόσταση ρουτινιάρικων εργασιών και καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης καθ’ όλη την διάρκεια ενασχόλησής μας με το game. Η καθημερινότητα πέφτει βαριά στον τράχηλο των πιονιών μας όπως και στον δικό μας όταν εκτελούμε βαρετές αλλά απαραίτητες εργασίες που σχετίζονται με την επιβίωση και το ευ ζην. Ευτυχώς στο RimWorld έχουμε και τα εικονίδια που διαχειρίζονται την ταχύτητα με την οποία κυλάει ο χρόνος, συνεπώς η επιτάχυνση του αποτελεί σταθερή πρακτική. Όταν οι άποικοι μας πρέπει να μετακινηθούν σε μακρινές αποστάσεις, να χτίσουν περίπλοκες κατασκευές, να εκμεταλλευτούν τον φυσικό πλούτο, να ερευνήσουν τεχνολογίες ή ακόμα και να κοιμηθούν, τριπλασιάζουμε την ταχύτητα του χρόνου.

rimworld 5

Η επιτυχία του RimWorld είναι ότι δεν επιταχύνουμε πάντοτε τον χρόνο στην διάρκεια της ρουτίνας αφού η προσοχή μας είναι δεσμευμένη σε πολλές κατευθύνσεις. Το μυαλό μας λειτουργεί σαν πολυάσχολη υπολογιστική μηχανή, υπολογίζοντας τους πόρους που χρειαζόμαστε, τις μεθόδους για να τους αποκτήσουμε, την προτεραιότητα στις κατασκευές, την ψυχοσωματική κατάσταση των αποίκων μας. Σχηματίζοντας διαρκώς πλάνα στο μυαλό και εκτελώντας τα γιατί θέλουμε να δούμε αν εφαρμόζονται, η προσοχή μας είναι αδιάσπαστη. Η διάρκεια που παίρνει στα πιόνια μας για να ολοκληρώσουν τις εργασίες και η τάση τους για ρέμβασμα και ξεκούραση είναι τα διαλείμματα που χρειάζεται ο εγκέφαλος για να μην βαρεθεί. Την ίδια λειτουργία έχουν και οι επιδρομές, τα ξεσπάσματα της βίας στον σκληρό κόσμο που παλεύουμε να δαμάσουμε. Μια επίθεση μας βάζει σε πολεμικό mode, με ανακατανομή των πόρων μας και στρατηγική τοποθέτησή τους ώστε να αντιμετωπιστεί η απειλή. Κρύο-ζέστη, ζέστη-κρύο και οι ώρες κυλούν δίχως να το πάρουμε είδηση.

Όποιος πατά στην αποικία μας είναι καταδικασμένος σε θάνατο
Η μάχη στο RimWorld είναι μια διανοητική πρόκληση, ένας γρίφος που οφείλουμε να λύσουμε προτού τον βρούμε μπροστά μας. Για να σφάξουμε τους θρασύτατους επιδρομείς και να αναπτυχθούμε στην ζούγκλα του RimWorld, σχεδιάζουμε την αποικία μας σαν ένα φρούριο και διαμορφώνουμε ένα τμήμα του για την υποδοχή των εχθρών. Σκεφτόμαστε σαν να παίζουμε Tower Defense και οργανώνουμε ένα χώρο με πολλά turrets και σημεία κάλυψης για τους στρατιώτες μας, όσο το δυνατόν πιο απομακρυσμένα γίνεται από τα σημαντικότερα κτίρια της αποικίας.

Τα “υπο-ψόφια” θύματα έρχονται για να λεηλατήσουν τα πλούτη μας και τους υποδέχεται ένας καταιγισμός πυρών που τους εξολοθρεύει αλύπητα προτού προλάβουν να βλάψουν τους γενναίους αποίκους. Τα game mechanics που κυριαρχούν στην μάχη είναι η κάλυψη, η υπερφαλάγγιση των εχθρών και η κατευθυντικότητα των πυρών. Καλύπτουμε τους στρατιώτες μας ώστε να ελαχιστοποιήσουμε το damage, υπερφαλαγγίζουμε τους εχθρούς και προσέχουμε την πορεία των βλημάτων για να πετύχουμε την μέγιστη ζημιά. Καλό θα είναι οι άποικοι μας να είναι εξοπλισμένοι με τα όπλα που αντιστοιχούν στα traits τους για να μην ρίχνουν στον γάμο του καραγκιόζη.

Είναι προφανές ότι ο σχεδιασμός της αποικίας είναι απολαυστικότατος. Είναι η ευκαιρία να εκφραστούμε, μορφοποιώντας το περιβάλλον κατά τα γούστα μας. Είναι επίσης η μεγαλύτερη πρόκληση από όλες. Το που και πότε θα κατασκευαστούν τα κτίρια, τα έπιπλα και τα μηχανήματα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το αν η αποικία θα επιβιώσει στο πέρασμα του χρόνου ή όχι. Η λογική είναι να μάθουμε τι κάνει το κάθε σχεδιάγραμμα ξεχωριστά και πως συνεργάζονται για να πετύχουν τους στόχους μας. Ευτυχώς ο κέρσορας είναι ένα μαγικό σκεπάρνι που ξεθάβει πληροφορίες από όπου και αν περνά. Τα σχεδιαγράμματα συνοδεύονται από επεξηγηματικά κείμενα και προϋποθέσεις για να υλοποιηθούν. Το crafting τρώει πολύ χρόνο από την καθημερινότητα των αποίκων μας και η πληθώρα αντικειμένων και υλικών το καθιστά σχεδόν ανεξάντλητο. Το Research παίζει κεφαλαιώδη ρόλο στην εξέλιξη της αποικίας γιατί δίνει πρόσβαση σε εξελιγμένες τεχνολογίες και μεθόδους άντλησης πολύτιμων πόρων. Πολύ έξυπνη η απόφαση του game designer να μας πληροφορεί μόνιμα για την εξέλιξη της τελευταίας ερευνάς μας, με την ταμπέλα του Research μενού να γεμίζει σταδιακά.

Η κοινωνική διάσταση του RimWorld δεν εξαντλείται στην δυναμική των σχέσεων μεταξύ των αποίκων μας και των πιονιών του A.I. Μια ματιά στην σελίδα του στο Steam θα μας οδηγήσει στον μεγαλύτερο παρασκευαστή πρόσθετου περιεχομένου, την κοινότητα των users που το αγαπούν. Δεν υπάρχει λόγος να περιοριστούμε στους τυπικούς ναυαγούς του διαστήματος, απλούς ανθρώπους σε ζόρικες καταστάσεις. Προτιμότερο είναι να γεμίσουμε την βάση μας με βαμπίρ, πιστολέρο, highlanders. Να προσθέσουμε νέα εφέ, έπιπλα, αντικείμενα, τα πάντα στο βασικό παιχνίδι και να το κάνουμε αγνώριστο.

rimworld 6

Μα την σκιά του Πλούτωνα, μετά από αρκετές προσπάθειες modding, το RimWorld στην original μορφή του μοιάζει με μακρινή και δυσάρεστη ανάμνηση. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό; Διότι όλο το βάρος του game πέφτει στο gameplay και τις αυτοσχέδιες ιστορίες μας αδιαφορώντας για τον τομέα της καλαισθησίας. Γραφικά και animations μόνο ως μίζερα μπορούν να χαρακτηριστούν αν τα συγκρίνουμε με AAA παραγωγές αλλά η απογοήτευση που θα εισπράξουμε από αυτά, εξανεμίζεται σε δευτερόλεπτα από το εθιστικό gameplay. Το soundtrack περιέχει μια μεγάλη λίστα από απαλούς ήχους οι οποίοι λειτουργούν καταπραϋντικά στις αισθήσεις μας και, παράλληλα, δημιουργούν ένα ονειρικό κλίμα που ταιριάζει απόλυτα στον άγνωστο κόσμο στον οποίο αγωνιζόμαστε.

Θα ξεμπερδέψουμε ποτέ με αυτό το μυστήριο;
Εστιάζουμε όλες μας τις ενέργειες στην απόσπαση των ναυαγών μας από τον πλανήτη και βλέπουμε το ρολόι να μετρά τουλάχιστον 35 ώρες ανελέητης προσκόλλησης στο RimWorld. Φυσικά, δεχόμενοι ένα σωρό απροσδόκητες εμπειρίες εντός αυτών των ωρών αντιλαμβανόμαστε ότι η αντοχή του game στον χρόνο είναι τουλάχιστον δεκαπλάσια από την διάρκειά του. Ίσως να μην διαθέτουμε πολύ ελεύθερο χρόνο, ίσως να μην γουστάρουμε να κολλήσουμε σε έναν μόνο τίτλο όταν τόσοι άλλοι στοιβάζονται στην διαδικτυακή βιβλιοθήκη μας. Το πλουσιότατο gameplay του RimWorld και οι μοναδικές καταστάσεις που βιώνουμε μας ψυχαναγκάζουν να το εξερευνούμε σε μόνιμη βάση, έως ότου αντλήσουμε όλη την ευχαρίστηση που μπορεί να προσφέρει για τα 30 ευρώ του κόστους.

Θετικά:
- Εθιστικό και ανεξάντλητο gameplay
- Ασταμάτητη μηχανή παραγωγής συναρπαστικών ιστοριών
- Πιόνια με χαρακτήρα
- Πλούσιο user interface
- Αυξημένη αντοχή στον χρόνο

Αρνητικά:
- Αποκρουστικά γραφικά στην προ-mod μορφή του
- Τεράστια καμπύλη εκμάθησης

Βαθμολογία
Γραφικά: 5
Ήχος: 7
Gameplay: 8.5
Σενάριο: 8
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.2

Μια φανταστική indie προσπάθεια που φωτίζει τον δρόμο στους επίδοξους game designers.

Γιάννης Μοσχονάς

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Top-game-of-the-month 

 

 

 

Notification