Ειδήσεις

0 user comments
FPS
Το πρώτο τρέιλερ και περίοδος κυκλοφορίας. [UPDATE]
22 Νοεμβρίου, 00:15
0 user comments
Το τουρνουά θα ονομάζεται Fishing Frenzy.
22 Νοεμβρίου, 00:12
0 user comments
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία. [UPDATE]
21 Νοεμβρίου, 23:15
0 user comments
Αν σας αρέσει μπορείτε να το αγοράσετε με 75% έκπτωση. [UPDATE]
21 Νοεμβρίου, 21:30
0 user comments
Σύμφωνα με τον λογαριασμό Final Fantasy UK Fans στο Twitter.
21 Νοεμβρίου, 21:19
0 user comments
Χρήστες αναφέρουν προβλήματα στο PS4.
21 Νοεμβρίου, 20:46
0 user comments
Την επόμενη εβδομάδα δωρεάν το Rayman Legends.
21 Νοεμβρίου, 19:58
0 user comments
Θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.
21 Νοεμβρίου, 19:31
0
Ειρωνεία και χιούμορ σε ένα δυστοπικό μέλλον.
21 Νοεμβρίου, 18:50
2 user comments
FPS
Το Rundown system θα κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού. [UPDATE]
21 Νοεμβρίου, 18:10
0 user comments
FPS
Το Update 5.2 είναι διαθέσιμο. [UPDATE]
21 Νοεμβρίου, 17:20
0 user comments
FPS
To campaign θα έχει διαφορετικά σενάρια ανάλογα με τον ήρωα που επιλέγετε. [UPDATE]
21 Νοεμβρίου, 15:15
0 user comments
  Έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ στις 23-24/11 στην Αθήνα.  
21 Νοεμβρίου, 15:11
0 user comments
Θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2020. [UPDATE]
21 Νοεμβρίου, 14:15
Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Πιστεύετε ότι είναι καλό να ανακοινώνεται ένα παιχνίδι πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του;

Press Start: Πιστεύετε ότι είναι καλό να ανακοινώνεται ένα παιχνίδι πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του;

Monday, 04 Nov 2019  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Σταύρος Αντωνόπουλος  
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/18/fb/85/press-start-death-stranding-gameworld-63-1572857142.jpg
 

Press Start: Πιστεύετε ότι είναι καλό να ανακοινώνεται ένα παιχνίδι πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του;

Το hype κάνει την ζημιά.

Πολλές φορές θα έχετε παρατηρήσει ότι παιχνίδια που ανακοινωθεί και περιμένουμε καιρό για την κυκλοφορία τους, αποδεικνύονται συνήθως κατώτερα των περιστάσεων.

Το συγκεκριμένο φαινόμενο παρατηρείται και σε ανακοινώσεις για κυκλοφορίες ενός παιχνιδιού σε άλλες μορφές ή κονσόλες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ανεβασμένο hype που είχε δημιουργήσει η Blizzard για μια επερχόμενη ανακοίνωση όσον αφορά το Diablo. H εταιρία είχε ανακοινώσει ότι κάτι μεγάλο ετοιμαζόταν για το Blizzcon 2018 και έτσι οι fans του παιχνιδιού περίμεναν με αρκετή ανυπομονησία. Έτσι όταν έφτασε η ώρα της ανακοινώσεις οι εκπρόσωποι της εταιρίας ανακοίνωσαν στο κοινό την κυκλοφορία του Diablo Immortals για κινητά τηλέφωνα. Προφανώς και ότι είχε στο μυαλό της η Blizzard απέτυχε αφού το κοινό όχι μόνο δεν ενθουσιάστηκε αλλά σχεδόν γιούχαρε τους directors. Μια παρόμοιε ιστορία συνέβη και το Layers of Fear 2 αλλά και το Ghost Recon Breakpoint. Είχαμε δει ηθοποιούς να ανακοινώνουν την συμμέτοχη τους άλλους να κάνουν πολύ κολακευτικές δηλώσεις για τα παιχνίδια, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις το κοινό περιμένει ένα νέο game ανάλογο με το prequel. Όπως όλα δείχνουν η μεγάλη αναμονή και το συνεχόμενο ανέβασμα του παιχνιδιού δεν βοηθούν παρά καταστρέφουν μια προσπάθεια. Πολλές εταιρίας βιάζονται να κυκλοφορήσουν ένα παιχνίδι και έτσι πετούν πάρα πολλές πληροφορίες στο κοινό ώστε να το κρατήσουν ζεστό. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Να περιμένουμε ένα τρομερό και ανεπανάληπτο παιχνίδι και να φτάνει στα χέρια μας μια μισοτελειωμένη και προχειροφτιαγμένη δουλεία με bugs και glitches που εξοργίζουν.

Βεβαια η περίπτωση του Death Stranding ήταν κάπως διαφορετική. Οι κριτικές είναι αμφιλεγόμενες και τα σχόλια ανάμικτα. Η σίγουρο ότι η αναμονή για την νέα προσπάθεια του Hideo Kojima ήταν μεγάλη. Ίσως και αυτό να κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον στο κοινό, καθώς το παιχνίδι αυτό είναι η πρώτη δουλεία του ιδιοφυούς developer μετά από την προδοσία της KONAMI προς το πρόσωπο του. Το αν αξίζει ή δεν αξίζει θα το δείξει ο χρόνος. Κριτικές που καταπιάνονται από τους μηχανισμούς του παιχνιδιού που δεν βολεύουν κάποιους δεν είναι και τόσο τρομερές. Εάν από πού κυκλοφορεί έχει ελάχιστα λάθη, τρομερό σενάριο και σχεδιασμό τότε καλό θα είναι να κάνουμε υπομονή. Παρ΄όλα αυτά το ανεβασμένο στα ύψη hype του κοινού αλλά και των δημοσιογράφων για το Death Stranding φαίνεται για αρχή να του έκανε κακό, καθώς μερικοί βρίσκουν και την αφορμή να κράξουν κάτι που πάντα τους ήταν αδιάφορο.

Τελικά είναι καλό μια εταιρία να ανακοινώνει την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού πολύ ή λίγο πριν την κυκλοφορία του; Απαντήστε μας εντός του άρθρου και πείτε μας την άποψη σας.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start : eFootball PES20 vs. FIFA20eFootball PES20 vs. FIFA20

Press Start:Τι πιστεύετε για τις αλλαγές του Steam το 2019;Τι πιστεύετε για τις αλλαγές του Steam το 2019;

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Top-game-of-the-month 

 

Notification