Press Start: Οι εταιρείες ανάπτυξης πρέπει να είναι αυστηρότερες με τους cheaters;

Hot
Press Start: Οι εταιρείες ανάπτυξης πρέπει να είναι αυστηρότερες με τους cheaters;

Press Start: Οι εταιρείες ανάπτυξης πρέπει να είναι αυστηρότερες με τους cheaters;

Το μόνιμο θέμα των FPS.

Τα cheats στις πρώτες δεκαετίες του gaming και συγκεκριμένα στα single player games δεν θεωρούνταν απαραίτητα κάτι το αρνητικό ή επιζήμιο, αντιθέτως η χρήση τους είχε διασκεδαστικό χαρακτήρα καθώς μπορούσατε να έχετε πλεονεκτήματα τα οποία προηγούμενος δεν ήταν διαθέσιμα. Για παράδειγμα η χρήση των cheats σε games όπως το GTA San Andreas μπορούσαν να σας δώσουν την δυνατότητα να έχετε αστείρευτους πόρους και πρόσβαση σε όπλα, οχήματα, χρήματα και δυνάμεις με την χρήση των οποίων μπορούσατε είτε να κάνετε την ζωή σας ευκολότερη στην πρόοδο της ιστορίας είτε να παίξετε το video game από μία διαφορετική σκοπιά.

Στην σημερινή εποχή βέβαια το cheating είναι δαιμονοποιημένο και αυτό είναι λογικό καθώς είναι συνυφασμένο με το online gaming. Όταν ένας παίκτης έχει πλεονεκτήματα εις βάρος κάποιου αντίπαλου παίκτη αναιρείται χάνεται η έννοια της ικανότητας, χαλάει η ισορροπία του competitive multiplayer και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα θύματα των cheaters να χάνουν την ευχαρίστηση και συνεπώς την όρεξη για να παίξουν. Κανένας δεν θέλει να παίξει ένα Shooter όταν ο αντίπαλος του γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή την ακριβή του τοποθεσία, όπως κανένας δεν θέλει να παίξει ένα ποδοσφαιράκι όταν ο διαιτητής σφυρίζει φάουλ μόνο για την μία ομάδα για παράδειγμα. Το τελευταίο διάστημα οι μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης προσπαθούν με διάφορους τρόπους να απαλλαγούν από τους επιτήδειους cheaters όμως παρά το ότι έχουν γίνει σημαντικά βήματα βελτίωσης, πολλά online video games συνεχίζουν να καταστρέφονται από το εν λόγω φαινόμενο.

Το πρώτο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το Counter-Strike: Global Offensive το οποίο φημίζεται εδώ και πολύ καιρό για τους πολυάριθμους cheaters οι οποίοι κατασκηνώνουν στους servers καταστρέφοντας την διασκέδαση για αμέτρητους χρήστες με την χρήση των wall hack, aimbots και ούτω καθεξής. Προσωπικά θα ήθελα οι μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης να πάρουν πιο σοβαρά την αντιμετώπιση των cheaters, πόσο μάλλον όταν υπάρχουν competitive modes στα εκάστοτε games. Εσείς πιστεύετε ότι οι εταιρίες ανάπτυξης θα έπρεπε να είναι αυστηρότερες με τους cheaters; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω για να συζητήσουμε. Καλή εβδομάδα σε όλους.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

 

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start: Ποιο video game έχετε βαρεθεί σε σημείο να μην θέλετε να το ξαναδείτε;

To πιο πρόσφατo user Blog
Ένα σκοτεινό, υπέροχο παραμύθι από τον Professor_Severus_Snape

Το πιο πρόσφατο user Review
Diablo II: Resurrected από τον Μητσακούλης Απόστολος

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification