33 minutes ago
Η CD Projekt Red μιλάει για την διαφορετικότητα στο Cyberpunk 2077 34 minutes ago

Το επερχόμενο RPG θα σας επιτρέπει να εκφράσετε τον εαυτό σας μέσω του χαρακτήρα σας.

Η εταιρεία ανάπτυξης του Cyberpunk 2077 σχολίασε το θέμα της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης όσον αφορά τη σημασία του για το στούντιο αλλά και για το επερχόμενο RPG.

Σε μία συνέντευξη, ένα στέλεχος της CD Projekt Red ο Adam Kicinski δήλωσε τα εξής: "Η ομάδα μας συμβιβάζεται με όλα τα είδη των ανθρώπων, γέρνοντας δεξιά ή αριστερά σε νομικά, οικονομικά και κοσμοθεωρίας θέματα -για να μην αναφέρω τις δεκάδες εθνικότητες, τις πολλαπλές εθνικές ομάδες και τα πολλά LGBT άτομα. Είμαστε περήφανοι για τη διαφορετικότητά μας, αλλά επίσης αντιλαμβανόμαστε ότι η αποτελεσματική λειτουργία απαιτεί μέτρα για την προώθηση του αμοιβαίου σεβασμού και της ανοχής."

Ένα άλλο στέλεχος της εταιρείας ανάπτυξης ο Adam Badowski δήλωσε ότι είναι σημαντικό για μία εταιρεία να ασπάζεται και να υποστηρίζει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, καθώς φέρνουν ως αποτέλεσμα καλύτερα προϊόντα. Συγκεκριμένα είπε τα εξής: "Σε ένα περιβάλλον όπου μπορείς να είστε απλά ο εαυτός σας γίνεται πιο εύκολο να έχετε ειλικρινείς συζητήσεις, να μοιράζεστε ιδέες και να εκφράζετε γνώμες και αυτό παρέχει ένα εναρκτήριο σημείο για πολλές ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Όταν συμβαίνει μία επανάσταση στα RPG είναι επειδή μία ομάδα θαρραλέων γυναικών και ανδρών είχαν την τόλμη να εκφράσουν τις ιδέες τους."

Ο Badowski συνέχισε λέγοντας ότι το Cyberpunk 2077 θα σας παρέχει την ελευθερία να εκφράσετε τον εαυτό σας μέσω του χαρακτήρα σας. Το στέλεχος ανέφερε τα εξής: "Το παιχνίδι μας είναι αρκετά φιλελεύθερο όσον αφορά την τροποποίηση του φύλου. Το όλο θέμα θεωρείται σχετικά μικρό σε σύγκριση με την ανάγκη να εκφράσει κάποιος το προσωπικό του style και παρέχει μία πολύ μεγαλύτερη ρευστότητα. Ελπίζω πραγματικά ότι όπως και τα games The Witcher έτσι και το Cyberpunk 2077 θα εκπλήξει τους πάντες με το πόσο τολμηρές, ωμές και έξυπνες αφηγήσεις μπορούν να μεταφερθούν μέσα σε ένα βιντεοπαιχνίδι. Θα το συζητούσα ευχαρίστως αυτό το θέμα μετά την κυκλοφορία του Νοεμβρίου όταν θα έχω μεγαλύτερη ελευθερία στο να μοιραστώ περισσότερες λεπτομέρειες μαζί σας."

Επιπλέον ο Kicinski μίλησε ανοιχτά για τα προβλήματα που παρουσιάζει ακόμη η βιομηχανία του gaming, όπως είναι η σεξουαλική απεικόνιση των γυναικείων χαρακτήρων. Παρόλα αυτά τονίζει ότι αυτά τα θέματα αναφέρονται πλέον ανοιχτά προκειμένου να προκύψει κάποια αλλαγή.

Το Cyberpunk 2077 θα κυκλοφορήσει στις 19 Νοεμβρίου για PC, PS4 και Xbox One, ενώ για τις κονσόλες της επόμενης γενιάς θα προσφέρει δωρεάν upgrade σε όσους το έχουν ήδη αγοράσει.

Διαβάστε περισσότερα για το Cyberpunk 2077 και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Βάσια Κούκια replied to the topic 'E3 2021' in the forum. 1 hour 22 minutes ago

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί αλλά θα είναι μάλλον διαφορετική
Η Ε3 θα επιστρέψει στο μέλλον σύμφωνα με τα λεγόμενα της Entertainment Software Association. Μάλιστα στο επίσημο Twitter της E3 δημοσιεύθηκε ένα βίντεο, το οποίο συνοδεύεται από την φράση: "ξέρουμε ότι θα επιστρέψουμε".

H ESA έχει ήδη ανακοινώσει ότι η E3 2021 θα πραγματοποιηθεί, αν και μπορεί να μην μοιάζει με τις εκδοχές της των προηγούμενων ετών. Εξάλλου, η PlayStation είχε ήδη δηλώσει ότι δεν θα παρευρεθεί στην έκθεση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πριν από την ακύρωσή της λόγω της πανδημίας. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τα διάφορα events που η κάθε εταιρεία διοργανώνει πλέον μέσω livestreams, όπως η Microsoft, υποδηλώνει ότι ίσως στο μέλλον να μην δείτε τους κλασικούς εκθέτες στην E3 ή το κλασικό πρόγραμμα της.

Σίγουρα οι εταιρείες ανάπτυξης θα παραμείνουν στη λογική των livestreams κυρίως επειδή είναι πιο οικονομική πιστεύω. Κρίμα πάντως γιατί η Ε3 ήταν από τα πρώτα events που περίμενα με ανυπομονησία κάθε χρόνο. Δεν θα είναι το ίδιο χωρίς τα μεγάλα ονόματα.

Read More...

Βάσια Κούκια replied to the topic 'Call of Duty: Warzone' in the forum. 1 hour 55 minutes ago

Το mode των 200 παικτών αφαιρέθηκε από το Call of Duty: Warzone
To mode των 200 παικτών αφαιρέθηκε από το Call of Duty: Warzone μετά το τελευταίο update της playlist.
Τη θέση του πήραν τα Battle Royale Quads και το Stimulus Trios στο μενού της playlist. Το Battle Royale 200 είχε προστεθεί στο Warzone στις 30 Ιουνίου στο update Reload της Season 4 και έτσι έμεινε στο παιχνίδι για 10 ημέρες. Είναι πολύ πιθανό ότι μπορεί να επιστρέψει, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα προς το παρόν.
Μαζί με το update της playlist η Infinity Ward πρόσθεσε νέα bundles στο online store των Modern Warfare και Warzone και μάλιστα ένα από αυτά κάνει το όπλο σας να μοιάζει με καρχαρία.

Θεωρώ ότι τα συχνά updates της playlist κάνουν το Battle Royale πιο ενδιαφέρον. Εσείς τι πιστεύετε;

Read More...

Βάσια Κούκια replied to the topic 'Βιβλία: Γενική συζήτηση' in the forum. 2 hours 23 minutes ago

Ready Player Two

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter το sequel μυθιστόρημα του Ready Player One έρχεται στις 24 Νοεμβρίου στα ράφια της Βόρειας Αμερικής και θα ονομάζεται Ready Player Two.

Το Ready Player One του Ernest Cline εκδόθηκε τον 2011 και η πλοκή του μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη του σινεμά από τον Stephen Spielberg το 2018. Η ιστορία του αφορά ένα αγόρι που ονομάζεται Wade Watts και ζει σε ένα καταθλιπτικό μέλλον, στο οποίο όλοι εξαρτώνται από ένα τεράστιο παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας το The Oasis. Όντας ο εκλεκτός ο Watts έπρεπε να λύσει κάποιους γρίφους που ήταν κρυμμένοι μέσα στο παιχνίδι προκειμένου να γίνει ο μοναδικός κληρονόμος της εταιρείας ανάπτυξης του The Oasis.

Δεν είναι ακόμα γνωστή η πλοκή του Ready Player Two και οι λεπτομέρειες παραμένουν ακόμα ένα μυστήριο. Ο συγγραφέας Ernest Cline είχε ξεκινήσει να συζητάει για το sequel κατά τη διάρκεια της περιοδείας για την ταινία το 2018, εξηγώντας ότι είχε ξεκινήσει να το δουλεύει πριν από την πρεμιέρα της ταινίας προκειμένου να αποφύγει τον επηρεασμό από τα σχόλια.

Σε μία συνέντευξή του το 2018 με το CinemaBlend είχε δηλώσει τα εξής: "Ήμουν πολύ ανήσυχος γιατί ήθελα να γράψω ένα sequel για το μυθιστόρημά μου που θα εξυπηρετούσε τους fans του βιβλίου αλλά θα μπορούσε επίσης να παρέχει τη βάση για μία διασκεδαστική ταινία." Επιπλέον ανέφερε ότι το επόμενο βιβλίο δεν θα αφορά πάλι μία διαμάχη για τον έλεγχο του Oasis, αλλά θα παρουσιάζει τους ίδιους χαρακτήρες σε μία παρόμοια κατάσταση.

Ελπίζω ο συγγραφέας να μην επηρεάστηκε όντως από απόψεις και σχόλια μετά την πρεμιέρα της ταινίας, έτσι ώστε να έχουμε ένα γνήσιο αποτέλεσμα. Για να δούμε...

Read More...

2 hours 32 minutes ago
Ready Player Two 2 hours 32 minutes ago

To sequel του μυθιστορήματος επιστημονικής φαντασίας θα κυκλοφορήσει σε λίγους μήνες.

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter το sequel μυθιστόρημα του Ready Player One έρχεται στις 24 Νοεμβρίου στα ράφια της Βόρειας Αμερικής και θα ονομάζεται Ready Player Two.

Το Ready Player One του Ernest Cline εκδόθηκε τον 2011 και η πλοκή του μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη του σινεμά από τον Stephen Spielberg το 2018. Η ιστορία του αφορά ένα αγόρι που ονομάζεται Wade Watts και ζει σε ένα καταθλιπτικό μέλλον, στο οποίο όλοι εξαρτώνται από ένα τεράστιο παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας το The Oasis. Όντας ο εκλεκτός ο Watts έπρεπε να λύσει κάποιους γρίφους που ήταν κρυμμένοι μέσα στο παιχνίδι προκειμένου να γίνει ο μοναδικός κληρονόμος της εταιρείας ανάπτυξης του The Oasis.

Δεν είναι ακόμα γνωστή η πλοκή του Ready Player Two και οι λεπτομέρειες παραμένουν ακόμα ένα μυστήριο. Ο συγγραφέας Ernest Cline είχε ξεκινήσει να συζητάει για το sequel κατά τη διάρκεια της περιοδείας για την ταινία το 2018, εξηγώντας ότι είχε ξεκινήσει να το δουλεύει πριν από την πρεμιέρα της ταινίας προκειμένου να αποφύγει τον επηρεασμό από τα σχόλια.

Σε μία συνέντευξή του το 2018 με το CinemaBlend είχε δηλώσει τα εξής: "Ήμουν πολύ ανήσυχος γιατί ήθελα να γράψω ένα sequel για το μυθιστόρημά μου που θα εξυπηρετούσε τους fans του βιβλίου αλλά θα μπορούσε επίσης να παρέχει τη βάση για μία διασκεδαστική ταινία." Επιπλέον ανέφερε ότι το επόμενο βιβλίο δεν θα αφορά πάλι μία διαμάχη για τον έλεγχο του Oasis, αλλά θα παρουσιάζει τους ίδιους χαρακτήρες σε μία παρόμοια κατάσταση.

To Ready Player Two θα κυκλοφορήσει στις 24 Νοεμβρίου στη Βόρεια Αμερική.

Διαβάστε το review για την ταινία Ready Player One και συζητήστε για το μυθιστόρημα στο αντίστοιχο forum topic.

3 hours 7 minutes ago
Εταιρεία επενδυτών της EA αποκαλύπτει τους υψηλούς μισθούς διοικητικών στελεχών 3 hours 8 minutes ago

Η Αμερικάνικη εταιρεία μοίραζε χρηματικά έπαθλα πολλών εκατομμυρίων μαζί με τους ετήσιους μισθούς.

Ένας από τους επενδυτές της ΕΑ μίλησε ανοιχτά για τα επικερδή πακέτα μισθών, τα οποία η Αμερικάνικη εταιρεία δίνει σε κάποια από τα υψηλόβαθμα διοικητικά της στελέχη.

Ο Dieter Waizenegger, ο διευθυντής της CtW Investment Group, δήλωσε σε μία ανακοίνωσή του ότι η EA έχει "ξεπεράσει τα όρια όσον αφορά τους μισθούς των διοικητικών στελεχών" και καλεί τους μετόχους να ψηφίσουν κατά της πρότασης “Say-On-Pay” στην επερχόμενη συνάντηση μετόχων της EA στις 6 Αυγούστου. Πιο συγκεκριμένα, ο Waizenegger λέει πως ο οικονομικός διευθυντής Blake Jorgensen και ο προϊστάμενος τεχνολογίας Kenneth Moss πληρώνονται πάρα πολλά, ενώ ταυτόχρονα η Αμερικάνικη εταιρεία έχει απολύσει το 4% του συνολικού εργατικού δυναμικού της μέσα στο 2019.

Ο Waizenegger τόνισε ακόμη ότι οι επενδυτές πρέπει να γνωρίζουν ότι η ΕΑ έχει ένα "σφοδρό" πρόβλημα όσον αφορά τις επιχορηγήσεις μετοχικού κεφαλαίου και άλλων μορφών αποζημιώσεων για τα κορυφαία διοικητικά στελέχη της. Εν συντομία, η Αμερικανική εταιρεία έχει πολλαπλά προγράμματα για χρηματικά μπόνους, τα οποία μπορούν να επικαλύπτονται μεταξύ τους και αυτό είναι που ενόχλησε περισσότερο τον διευθυντή της εταιρείας των επενδυτών.

Ο Waizenegger είπε ότι: "Τον Ιουνίου του 2017 (εντάσσεται στο οικονομικό έτος 2018 για την ΕΑ) τα διοικητικά στελέχη Blake Jorgensen και Kenneth Moss καθώς και μερικά άλλα έλαβαν σημαντικά μπόνους μετοχικών κεφαλαίων μαζί με τις ήδη μεγάλες αποζημιώσεις τους για εκείνο τον χρόνο. Συγκεκριμένα ο Jorgensen έλαβε επιπλέον 10 εκατομμύρια δολάρια με τη μορφή ειδικής επιχορήγησης κεφαλαίου μαζί με το ετήσιο κεφάλαιό του που ανέρχεται στα 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Αντίστοιχα, ο Kenneth Moss έλαβε 7 εκατομμύρια δολάρια επιπλέον μαζί με το ετήσιο κεφάλαιο του που είναι 5,5 εκατομμύρια δολάρια."

Επιπρόσθετα, το Νοέμβριο του 2019 (εντάσσεται στο οικονομικό έτος 2020 για την ΕΑ), η Αμερικάνικη εταιρεία έδωσε πάλι ένα επιπλέον χρηματικό βραβείο στον Jorgensen των 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων μαζί με τον ετήσιο μισθό του των 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ από τον άλλη ο Moss δέχτηκε 5,5 εκατομμύρια δολάρια μαζί με τα 5,5 εκατομμύρια δολάρια που λαμβάνει ετησίως.

Ο Waizenegger πρόσθεσε τα εξής: "Είναι υπερβολικά σπάνιο μία εταιρεία να δίνει ένα ξεχωριστό χρηματικό έπαθλο όσον αφορά την επίδοση ενώ ταυτόχρονα τρέχει η περίοδος για ένα ακόμη ειδικό χρηματικό έπαθλο για την επίδοση. Αυτά τα δύο διοικητικά στελέχη έχουν τώρα δύο ειδικά χρηματικά έπαθλα σε συνδυασμό με τα ετήσια μερίδια από το μετοχικό κεφάλαιο. Οι μέτοχοι έχουν αρχίσει να εκφράζουν έντονα τη δυσαρέσκειά τους όσον αφορά τα μεγάλα χρηματικά έπαθλα που μοιράζονται μαζί το κανονικό πρόγραμμα πληρωμής των διοικητικών στελεχών της εταιρείας."

Η εταιρεία επενδυτών κατανοεί ότι η προσέλκυση και η διατήρηση των διοικητικών στελεχών είναι σημαντικό κομμάτι σε κάθε επιχείρηση, αλλά η ΕΑ έχει ξεπεράσει τα όρια σε αυτή την περίπτωση προσφέροντας μπόνους πολύ πάνω από τις παραδοσιακές οδηγίες. Επιπλέον, τα συγκεκριμένα χρηματικά έπαθλα ήταν πραγματικά αχρείαστα, καθώς η αξία μετοχής της ΕΑ είχε ανέβει σχεδόν 70% πάνω μέχρι τον Δεκέμβριο του 2018 και έτσι τα διοικητικά στελέχη θα έπαιρναν ούτως ή άλλως μεγάλους μισθούς με βάση το πρόγραμμα.

Διαβάστε για τον διευθύνων σύμβουλος της Activision Blizzard που θέλει να βγάζει πάνω από 30 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος και συζητήστε για την ΕΑ στο αντίστοιχο forum topic.

Βάσια Κούκια replied to the topic 'Rocket League' in the forum. 5 days ago

Το Rocket League θα δώσει 4,5 εκατομμύρια δολάρια σε eSports αγώνες
Η Psyonix ανακοίνωσε μία νέα, αναδιαμορφωμένη esports season για το Rocket League. Το RLCS X φέρνει τις πιο αξιοπρόσεκτες αλλαγές στο πρωτάθλημα από τότε που ο κόσμος ξεκίνησε να χτυπάει τεράστιες μπάλες με τα αυτοκίνητά τους πολλά χρόνια πριν.
Η παλιά τεχνική με τις διπλές season κάθε έτος εγκαταλείπεται και αντικαθίσταται από ένα κύκλωμα τύπου ανοιχτού event όπου οι ομάδες θα αγωνίζονται για μία θέση στο Rocket League World Championship. Η Psyonix δήλωσε τα εξής: "Πιστεύουμε ότι αυτή η μορφή επιτυγχάνει μία υγιής ισορροπία μεταξύ ανοιχτού διαγωνισμού και συνεπούς, υψηλού επιπέδου απόδοση που επιβραβεύει. Μας δίνει επίσης την ευελιξία να συνεχίσουμε να επιβραβεύουμε με πόντους για τον τίτλο του World Championship εάν τα ζωντανά διεθνή events δεν είναι δυνατά κατά τη διάρκεια της season λόγω των ανησυχιών για την παγκόσμια υγεία."
Τα ζωντανά esports events είναι ακόμα αδύνατα προς το παρόν και αν και κάποια μέρα άρουν τα μέτρα περί προστασίας από τον κορωνοϊό, φαίνεται ότι θα περάσει αρκετός καιρός ακόμα μέχρι να μπορέσουν να γίνουν ξανά πραγατικότητα. Όλα τα ανταγωνιστικά games έπρεπε να βρουν άλλες προσωρινές λύσεις, αλλά στην περίπτωση του Rocket League η αλλαγή θα είναι μόνιμη.
Το RLCS X θα είναι χωρισμένο σε τρεις εποχές, στο Φθινόπωρο, στον Χειμώνα και στην Άνοιξη και θα διαθέτει τρία events τόσο για την Βόρεια Αμερική όσο και για την Ευρώπη, ανεβάζοντας τον αριθμό των events για κάθε season στο 18. Θα υπάρχει ένας ανοιχτός προκριματικός αγώνας για να πάρετε μέρος στα events, ενώ στο τέλος από την κάθε εποχή οι τελικές ομάδες θα παλέψουν σε ένα Major event.
To World Championship θα επεκταθεί στις 16 ομάδες, τέσσερις εκ των οποίων θα προέρχονται από την Νότια Αμερική και από την Ωκεανία. Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, αλλά η Psyonix δουλεύει με τους διοργανωτές του τουρνουά για να τις δημιουργήσει. Το χρηματικό ποσό για τα έπαθλα είναι επίσης μεγάλα. Τα τοπικά events θα διανέμουν 100.000 δολάρια, ενώ στα Majors το ποσό θα ανέρχεται στα 250.000 δολάρια. Ωστόσο το μεγαλύτερο έπαθλο το συναντάμε στο World Championship, όπου θα μοιραστούν 1.000.000 δολάρια. Στο τέλος της season to Rocket League θα έχει δώσει 4,5 εκατομμύρια δολάρια σε esports αγώνες.
Πέρα από τα Championship Series οι παίκτες θα μπορούν να συμμετέχουν στο Grid. Πρόκειται για ένα νέο κύκλωμα εβδομαδιαίου τουρνουά που θα επιτρέπει στους παίκτες να κερδίζουν ένα ποσό από το έπαθλο των 10.000 δολαρίων και να συλλέξουν Grid Points που θα μπορούσαν να τους εξασφαλίσουν μία θέση σε ένα Major.

Read More...

Βάσια Κούκια replied to the topic 'Call of Duty: Warzone' in the forum. 5 days ago

To Call of Duty: Warzone απέκτησε το νέο mode Juggernaut Trios
Το δεύτερο update της playlist στο Call of Duty: Warzone αυτή την εβδομάδα έφερε το νέο mode Juggernaut Trios. Όπως αναφέρει και το όνομα, πρόκειται για το κλασικό mode Trio απλά προστίθεται και μία στολή Juggernaut στην εξίσωση.
Προκειμένου να μετατραπείτε σε Juggernaut πρέπει να αποκτήσετε ένα airdropped care package. Δεν υπάρχει περιορισμός χρόνου όσον αφορά τη στολή, οπότε μπορείτε να περιφέρεστε σε όλο το παιχνίδι φορώντας τη αν θέλετε. Προφανώς και θα είστε πολύ αργοί, όμως θα έχετε άπειρο health και θα μπορείτε να κάνετε αρκετό damage με το minigun.
Εάν πεθάνετε ως Juggernaut χάνετε την πρόσβασή σας στη στολή και έρχεται ένα νέο airdrop που δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον άλλον να τη χρησιμοποιήσει. Το Juggernaut Royale είναι διαθέσιμο μόνο μέχρι την Τρίτη, καθώς θα αφαιρεθεί από το νέο update της playlist.

Read More...

Βάσια Κούκια replied to the topic 'Minecraft' in the forum. 5 days ago

H Kellogg’s θα κυκλοφορήσει δημητριακά Minecraft


H Kellogg’s θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο μία νέα σειρά δημητριακών σε συνεργασία με το Minecraft, τα λεγόμενα "Creeper Crunch".
Τα δημητριακά θα έχουν γεύση κανέλας και θα γεμίσουν αποκλειστικά και μόνο τα ράφια των μαγαζιών της Αμερικής. Η συσκευασία θα περιέχει μικρά κομμάτια δημητριακών που θα έχουν το σχήμα τετραγώνου με μία τρύπα στη μέση, καθώς και μικρούς πράσινους κύβους από marshmallow που αντιπροσωπεύουν τα creepers του Minecraft.
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο μεγέθη, τη συσκευασία των 225 γραμμαρίων που κοστίζει 4 δολάρια ή αλλιώς 3,5 ευρώ περίπου και τη συσκευασία των 350 γραμμαρίων που κοστίζει 6 δολάρια ή αλλιώς 5,30 ευρώ περίπου. Κάθε κουτί Creeper Crunch θα περιέχει στο εσωτερικό του και έναν κωδικό για items ρουχισμού μέσα στο παιχνίδι όπως είναι οι μανδύες ή οι ζακέτες.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Kellogg’s δημιουργεί δημητριακά εμπνευσμένα από games. Το 2018 είχε συνεργαστεί με την Blizzard για να δημιουργήσει τα "Lucio-Ohs" που ήταν βασισμένα στον χαρακτήρα Lucio του Overwatch.

Read More...

Βάσια Κούκια replied to the topic 'Far Cry 6' in the forum. 5 days ago

Ο ηθοποιός των Better Call Saul και Breaking Bad Giancarlo Esposito θα παίξει μάλλον στο νέο FPS


Σύμφωνα με φήμη από το Gamereactor ο ηθοποιός Giancarlo Esposito, γνωστός από τους ρόλους του στο Breaking Bad και Better Call Saul θα παίξει κάποιο ρόλο στο Far Cry 6.
To Far Cry 6 ωστόσο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, όμως σύμφωνα πάλι με φήμες η αποκάλυψή του θα γίνει κατά τη διάρκεια της παρουσίασης Ubisoft Forward αυτό το μήνα. Βέβαια ο Esposito άφησε να διαρρεύσει ότι δουλεύει αυτή τη στιγμή σε ένα νέο παιχνίδι κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του με το Collider.
Ο ηθοποιός δήλωσε ότι αυτή η δουλειά τον έβαλε σε "νέο στυλ υποκριτικής". Επίσης είπε τα εξής: "Αυτό το βιντεοπαιχνίδι που έκανα, το οποίο θα είναι τεράστιο. Δεν μπορώ να πω περισσότερα."
Υπάρχει μία πολύ καλή πιθανότητα ο Esposito να είναι ο μεγάλος κακός στην νέα υποτιθέμενη κυκλοφορία. Αν αυτό ισχύει, θα είναι ο δεύτερος ηθοποιός των Breaking Bad και Better Call Saul που θα έχει πρωταγωνιστήσει ως κακός στη σειρά Far Cry. Ο πρώτος ήταν ο Michael Mando που ενσάρκωσε τον Vass στο Far Cry 3.

Αν η φήμη αληθεύει πιστεύω θα έχουμε πάλι μία εξαιρετική ερμηνεία. Για μένα ο Vass είναι ο καλύτερος χαρακτήρας από όλα τα Far Cry, οπότε περιμένω από έναν καλύτερο ηθοποιό μία απίστευη ενσάρκωση χαρακτήρα, αρκεί να είναι καλογραμμένος.

Read More...

Βάσια Κούκια replied to the topic 'The Medium' in the forum. 5 days ago

Το Horror θα τρέχει στα 60fps και θα έχει ανάλυση 4Κ
Ο Jacek Zieba, ένας από τους παραγωγούς στη Bloober Team δήλωσε σε μία συνέντευξη με το Xbox ότι με το να προσπεράσουν την τωρινή γενιά κονσόλων είναι για το συμφέρον του The Medium.

Ο ίδιος δήλωσε: "Δεν έχουμε σχέδια για τις κονσόλες αυτής της γενιάς, έτσι το Xbox Series X θα προσφέρει την εμπειρία που πάντα θέλαμε για το παιχνίδι." O Zieba τόνισε επίσης ότι η εταιρεία ανάπτυξης θα μπορούσε να κυκλοφορήσει το Horror και για το Xbox One, αλλά θα έπρεπε να αλλάξει τελείως τα βασικά χαρακτηριστικά του.

Επιπλέον, ο παραγωγός επιβεβαίωσε ότι το The Medium θα τρέχει στα 60fps και θα έχει 4Κ ανάλυση, κάτι το οποίο είναι δυνατό μόνο στο Xbox Series X. Ακόμη, η δύναμη της νέας κονσόλας θα ενισχύσει τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ αληθινού και πνευματικού κόσμου.

Read More...

Notification