Η Σουηδία σκοπέυει να απαγορεύσει το mining, σύμφωνα με το site Euronews .
 

Οι διευθυντές της Σουηδικής Αρχής Χρηματοοικονομικής Εποπτείας και της Σουηδικής Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος, Erik Thedéen και Bjorn Risinger, εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με την ικανότητα της χώρας να ανταποκριθεί στις κλιματικές υποχρεώσεις. Tο bitcoin mining εκτινάχθηκε στη Σουηδία κατά αρκετές εκατοντάδες τοις εκατό μεταξύ Απριλίου και Αυγούστου. Αυτό ταιριάζει με αυτό που έχουμε παρατηρήσει στις αγορές καρτών γραφικών στην Ευρώπη, ειδικά στη Γερμανία και την Αυστρία, όπου οι κάρτες πωλούνται σε υπερδιπλάσιες συνιστώμενες τιμές, πιθανότατα κυρίως για το bitcoin mining. Το bitcoin mining στη χώρα χρησιμοποιεί τόση ηλεκτρική ενέργεια όση 200.000 κανονικά νοικοκυριά οπότε καταλαβαίνετε γιατί ανησυχούν για τη μη επίτευξη των στόχων της συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα. Οι διευθυντές των μεγαλύτερων χρηματοπιστωτικών και περιβαλλοντικών ρυθμιστικών αρχών της Σουηδίας επιδιώκουν τον τερματισμό του mining με απόδειξη εργασίας.  Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει εξοικονόμηση ενέργειας αξίας μερικών εκατοντάδων χιλιάδων σπιτιών μόνο στη Σουηδία.Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας στη Σουηδία είναι σχετικά καλές και χάρη στις προσπάθειες για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η χώρα ωστόσο προσελκύει επιχειρήσεις mining. Αυτό πιθανότατα θα αυξηθεί και τώρα, καθώς η Κίνα κήρυξε τα κρυπτονομίσματα παράνομα και πολλοί θα αναζητήσουν νέες τοποθεσίες. Οι διευθυντές ζητούν επίσης από τη Σουηδία να σταματήσει κάθε νέα επιχείρηση mining και να απαγορεύσει σε όλες τις εταιρείες που ασχολούνται με την εμπορία ή την επένδυση σε κρυπτογραφικά περιουσιακά στοιχεία να επικαλούνται περιβαλλοντική βιωσιμότητα, χάρη στις τεράστιες ποσότητες ενέργειας που απαιτούνται. 

Read More...

Οι στόχοι της συμφωνίας του Παρισιού για το περιβάλλον μπορεί να μην επιτευχθούν. Read More

Το Dark Souls βραβεύτηκε ως το απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών.
 Το PC ανακηρύχθηκε χθες το "Ultimate Hardware of All Time" στα Golden Joystick Awards , καθώς τα PCs προϋπήρχαν. Ο Gabe Newell στην ευχαριστήρια ομιλία του για την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: "Οι παίκτες και οι προγραμματιστές έχουν επωφεληθεί πάρα πολύ από την αδιάκοπη καινοτομία στο υλικό παιχνιδιών PC". To απόλυτο παιχνίδι σύμφωνα με τα Golden Joysticks, είναι το Action Rpg Dark Souls της FromSoftware του 2011, το οποίο κέρδισε άλλους υποψήφιους στην κατηγορία που ψηφίστηκε από τους οπαδούς, όπως τα Doom, Half-Life 2, Minecraft, Halo: Combat Evolved, Grand Theft Auto 5, Portal και Space Invaders.O σκηνοθέτης του Dark Souls Hidetaka Miyazaki δήλωσε: "Σας ευχαριστούμε πολύ που λάβατε ένα τόσο υπέροχο βραβείο. Είναι ακόμα απίστευτο ότι οι χρήστες το επέλεξαν από τα άλλα υποψήφια έργα, αλλά νιώθω ότι είναι μεγάλη τιμή. Ήμουν βαθιά συγκινημένος από το βραβείο. Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ενδιαφέροντα και πολύτιμα games. Ελπίζω να περιμένετε με ανυπομονησία. Σας ευχαριστώ!"". Ο Miyazaki απέτισε επίσης φόρο τιμής στους συναδέλφους του στη FromSoftware, λέγοντας ότι οι νεοεισερχόμενοι στο στούντιο όταν άρχισε να εργάζεται πάνω στο Dark Souls είναι τώρα "ο πυρήνας της τελευταίας προσπάθειας, του Elden Ring".
 www.youtube.com/watch?v=cWBwFhUv1-8
 H αρχική έκδοση του Dark Souls στο PC, η έκδοση Prepare to Die, είχε αρκετά προβλήματα. Η FromSoftware την περιέγραψε πριν από την κυκλοφορία ως "αυστηρά μια μεταφορά από την έκδοση της κονσόλας", χωρίς καμία βελτιστοποίηση για PC, και δεν αστειεύονταν. Το Dark Souls ήταν κλειδωμένο σε 720p/30fps κατά την κυκλοφορία, κάτι που ακόμα και το 2013 δεν ήταν σίγουρα καλό. Ο modder Peter "Durante" Thoman κυκλοφόρησε γρήγορα ένα patch που εξάλειψε αυτούς τους γραφικούς περιορισμούς, αλλά το γνωστό Rpg εξακολουθούσε να υποφέρει από τον κακό ήχο και τον πολύ κακό χειρισμό για PC. 

Read More...

Ο σκηνοθέτης Hidetaka Miyazaki δήλωσε "βαθιά συγκινημένος" από την τιμή. Read More

H Microsoft έστειλε κουτιά δώρων σε τυχαία επιλεγμένους παίκτες του Xbox fanfest.

 

Το δώρο, με την ονομασία Keepsake Kit, περιείχε ένα κρύσταλλο 20 Years of Xbox, ένα βαρύ γυάλινο μπλοκ με χαραγμένο το gamertag του παραλήπτη, καθώς και ένα χειριστήριο Halo Infinite Limited Edition και μια ετήσια συνδρομή στο Xbox Gamepass Ultimate.  Ένα σημείωμα συνόδευε το πακέτο και έγραφε: "Ως ευχαριστώ που συμμετείχατε στα 20 χρόνια του Xbox, σας χαρίζουμε αυτό το FanFest 20 Years of Xbox Keepsake Kit. Πρόκειται για ένα κιτ περιορισμένης έκδοσης, που δημιουργήθηκε για τυχαία επιλεγμένους οπαδούς του Xbox FanFest για να τιμήσουμε το ταξίδι μας από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον ως κοινότητα Xbox".Η Microsoft έχει ήδη πραγματοποιήσει αρκετές εκδηλώσεις για να γιορτάσει την κονσόλα της, όπως το livestream του Νοεμβρίου για την 20ή επέτειο του Xbox και ένα διαδραστικό μουσείο Xbox που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης. Η Microsoft, στο επετειακό livestream, η ανακοίνωσε ότι η δωρεάν λειτουργία multiplayer του Halo Infinite θα κυκλοφορήσει πριν από τη λειτουργία single-player και παρουσίασε μια νέα λίστα με πάνω από 70 Xbox games που έχουν προγραμματιστεί για να λειτουργούν σε νεότερες κονσόλες. Η Microsoft θα κυκλοφορήσει στις 13 Δεκεμβρίου ένα ντοκιμαντέρ έξι τμημάτων με τίτλο Power On: The Story of Xbox, διαθέσιμο στο YouTube και σε άλλες πλατφόρμες.

Read More...

H κίνηση έγινε στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου εορτασμού της 20ης επετείου του Xbox. Read More

 Το Battlefield 2042 κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα και τώρα ο επικεφαλής σχεδιασμού της DICE αποχωρεί από την εταιρεία.
 

O Fawzi Mesmar αποχωρεί από το στούντιο, όπως αναφέρει το site VGC , ο καθώς είχε σχέδια να το κάνει μετά την κυκλοφορία του τελευταίου της τίτλου. O Mesmar εντάχθηκε στην DICE το 2019 και εργάστηκε τόσο στο Battlefield όσο και στο Star Wars: Battlefront. O Fawzi Mesmar δήλωσε σε ένα mail προς το προσωπικό: "Ήταν απόλυτη ευχαρίστηση να υπηρετώ στις καλύτερες ομάδες σχεδιασμού στον γαλαξίαΗ απίστευτη σχεδιαστική δουλειά που κάνετε συνεχίζει να με εμπνέει καθημερινά. Σας ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε, ελπίζω να μην σας απογοήτευσα. Ήταν εξαιρετικά σημαντικό για μένα να είμαι εδώ με την ομάδα καθώς πετυχαίνουμε αυτό το ιστορικό ορόσημο".
 www.youtube.com/watch?v=ASzOzrB-a9E
 Ο Mesmar δήλωσε ότι του δόθηκε μια ευκαιρία να εργαστεί σε μια άλλη εταιρεία την οποία δεν μπορούσε να απορρίψει και ότι ο νέος εργοδότης του είχε την καλοσύνη να περιμένει ώστε να μπορέσει να στείλει το Battlefield 2042. Ο Oskar Gabrielson, ο διευθυντής του στούντιο της DICE, συζητούσε με τον Mesmar εδώ και καιρό σχετικά με το ποιος θα αναλάβει το ρόλο του και θα ανακοινωθεί αργότερα. Η εταιρεία θέλησε να καθυστερήσουν αυτή την ανακοίνωση, ώστε η ομάδα να επικεντρωθεί στην αποστολή του Battlefield 2042, καθώς είναι μια σημαντική κυκλοφορία. Ο Mesmar θα παραμείνει επίσης στη Στοκχόλμη για τον επόμενο ρόλο του. Η EA επιβεβαίωσε την αποχώρηση του Mesmar αναφέροντας: "Ο Fawzi Mesmar αποχωρεί από την DICE στο τέλος της εβδομάδας. Του ευχόμαστε τα καλύτερα στις μελλοντικές του προσπάθειες". Η DICE έχει περιγράψει σημαντικές ενημερώσεις και αλλαγές που έρχονται στο Battlefield 2042 το οποίο έχειλάβει μεγάλο αριθμό αρνητικών κριτικών στο Steam. Οι fans κάνουν λόγο για ένα προβληματικό λανσάρισμα και για έλλειψη παλαιών χαρακτηριστικών. 

Read More...

H εταιρεία αγοράστηκε από την Unity για 1,6 δισεκατομμυρίων δολάρια. Read More

Notification