Γιώργος Χατζηϊωαννίδης

Γιώργος Χατζηϊωαννίδης (DragonSlayer)
Experience: 34 (10 points to next level)

 
0

 



Μόλις ολοκλήρωσα 1 ώρα gameplay στο Grime. Το  metroidvania της Akupara games κυκλοφόρησε στις 21 Αυγούστου του 2021 σε PS4, PS5, Switch, Steam, Xbox One και Xbox Series X/S, ενώ οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι αρκετά ανάμεικτες. Μέχρι στιγμής δεν έχω ιδέα ούτε για το που βρίσκομαι, ούτε για το ποιος (ή μάλλον καλύτερα) για το τι είμαι, ούτε ακριβώς ποιος είναι ο σκοπός μου. Προσπαθώ να ακολουθώ τον χάρτη, να βρίσκω και κάποια checkpoints για να κάνω update τα stats μου, και μόλις ολοκλήρωσα και το πρώτο boss fight. Όσες φορές και να έχασα δεν έπαψε ούτε στιγμή να είναι διασκεδαστικό. Ώρες ώρες σε κάτι τέτοια παιχνίδια θα ήθελα πραγματικά να βρίσκομαι στο μυαλό των developers, ώστε να καταλάβω την λογική τους. Voice acting της προκοπής δεν υπάρχει ιδιαίτερα καθώς δεν φαίνεται να μιλάνε κάποια συγκεκριμένη γλώσσα, αλλά απλά να αναπαράγουν ήχους. Γενικότερα όλο το σκηνικό θα σας κάνει να νιώσετε λίγο άβολα καθώς τόσο η μουσική, όσο και το σκοτάδι που επικρατεί γενικότερα, συμβάλλουν σε μια dark ambient ατμόσφαιρα. Όσο περισσότερο θα προοδεύω, τόσο περισσότερο έχω την εντύπωση ότι θα μου αρέσει. 

Περισσότερα αναμένατε στο review που έχω αναλάβει, σε μια εβδομάδα

Read More...



Το The Rogue - Prince Of Persia είναι ένα roguelite-platform της Ubisoft. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Evil Empire, ενώ από τις 27 Μαΐου κυκλοφορεί ήδη σε PC. Έχοντας ολοκληρώσει 1 ώρα gameplay μπορώ να πω πως οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι λίγο μπερδεμένες. Υπάρχουν, βέβαια, κάποιο μικρά τεχνικά ζητήματα, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι ξεκάθαρο. Για την ώρα προσπαθώ να προοδεύσω από την μια περιοχή στην άλλη, προσπαθώντας να συνηθίσω τα controls. Έχω χάσει αρκετές φορές μπορώ να πω, αλλά το καλό είναι πως έφτασα σχετικά γρήγορα στο σημείο που ήμουν πριν. Έχει αρκετά στοιχεία και αρκετές αναφορές από τα πρώτα Prince Of Perisa, τα οποία και νοσταλγώ πραγματικά. Έχει αρκετά όμορφα γραφικά και χρώματα, με όμορφες νότες ανατολής στην μουσική. Περισσότερα θα είμαι σε θέση να σας πω κάπου στην μια βδομάδα από τώρα, όπου και θα έχω ολοκληρώσει το review. 

Read More...

Διαβάστε το review
Convergence-A-League-Of-Legends-Story-Review.jpg
Έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο μου metroidvania παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ, μπορώ να πω πως πραγματικά μου άρεσε η συνολική εμπειρία. Υπήρξαν αρκετές στιγμές, που δυσκολεύτηκα είναι η αλήθεια χωρίς όμως να γνωρίζω αν ήταν επειδή ήμουν πρωτάρης ή αν απλά έτσι είναι το συγκεκριμένο είδος. Γοητεύτηκα πραγματικά από την ιστορία του Ekko, έναν από τους τομείς που δεν απογοητεύει η Riot Forge. Ήταν κάτι αρκετά διαφορετικό από αυτά που έχω συνηθίσει να παίζω, διευρύνοντας και άλλο την gaming παλέτα μου. Ωστόσο, η τιμή είναι από τα πιο σημαντικά red flags του και ίσως απωθήσει αρκετό κόσμο από την αγορά του. Όσοι, ωστόσο, πιστέψετε σε αυτή σας την επένδυση δεν θα απογοητευτείτε, καθώς αυτό το 7ωρο gameplay είναι αρκετά ξεκούραστο και ομαλό, με το ίδιο το metroidvania της Riot Forge να σας καθοδηγεί με τα διάφορα main missions. Κλείνοντας, το Convergence: A League Of Legends Story προσφέρεται και για όσους είναι completionists και trophy hunters, απαιτώντας μόλις 3 ώρες επιπλέον ενασχόλησης.

Read More...



Μόλις ολοκλήρωσα 1 ώρα gameplay. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι αρκετά θετικές. Η μόνη παρατήρηση/σημείωση, είναι για τα controllers, καθώς τα defult δεν είναι καθόλου εργονομικά. Φανταστείτε πως κινείστε δεξιά και αριστερά μόνο με τα A και D, για jump χρησιμοποιείτε το space, ενώ για attack το αριστερό κλικ. Ως εδώ σχετικά καλά, βέβαια είναι και καθαρά θέμα προσωπικό και το πως βολεύεται ο καθένας. Το "πρόβλημα" έρχεται όταν θα πρέπει να κάνετε acrobatics για να συνεχίσετε στην πίστα, καθώς καλείστε να χρησιμοποιήσετε τους συνδυασμούς ctrl και jump (και εάν το επόμενο σημείο που πρέπει να πιαστείτε είναι λίγο πιο δεξιά ή αριστερά, τότε πάλι τα πλήκτρα A και D). Να μην σας τα πολυλογώ πιάστηκαν τα χέρια μου και απλά σύνδεσα το dualsense και ησύχασα. Εάν εξαιρέσουμε αυτό το μικρό ελαττωματικό (για μένα) σημείο, τα υπόλοιπα ρέουν μια χαρά. Όμορφα ζωηρά χρώματα, κομμένα και ραμμένα γύρω από τον Ekko (αν δεν σας είχε γίνει ξεκάθαρο και από το εξώφυλλο). 

Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένετε στο review το οποίο και έχω αναλάβει προσεχώς.

 

Read More...



Διαβάστε το review του Ruined King: A League Of Legends Story

Πριν καν καλά καλά πιάσω το συγκεκριμένο rpg της Riot Forge, είχα τεράστιους ενδοιασμούς για το αν θα υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον ή αν απλά θα ήταν μια σειρά από μάχες δίχως τέλος και σκοπό. Από τις πρώτες μέρες που ακόμα υπήρχαν φήμες για τον συγκεκριμένο τίτλο ξεκίνησα να το παρακολουθώ γεμάτος περιέργεια για το κατά πόσο η Riot Games μπορεί να προσφέρει το οτιδήποτε πέραν του δημοφιλούς mmo rpg League Of Legends. Ευτυχώς διαψεύστηκα κατά πολύ. Ήδη από το κιόλας λεπτό που μπορούσα να ελέγξω την Miss Fortune, ενθουσιάστηκα. Ξέρετε είναι διαφορετικό, να διαβάζετε για το lore κάποιου champion και αντίστοιχα να παίρνετε μια μικρή ιδέα μέσω των splash arts για το πως πιθανώς να  μοιάζουν οι περιοχές καταγωγής τους, και διαφορετικό να τις περπατάτε και να τις ζείτε. Ναι, έχει αρκετό περπάτημα, μέχρι να συναντήσετε το πρώτο teleport, ωστόσο ακόμη και αυτό έχει την ομορφιά του.

Η λογική της εξερεύνησης είναι απλή. Σκοτώνουμε οτιδήποτε σκοτώνετε και κάνουμε loot οτιδήποτε μπορούμε. Εννοείται στην αρχή θα μας φανεί αρκετά ανούσιο, αλλά όσο μεγαλώνει η ομάδα και προοδεύουμε στην ιστορία, τόσο περισσότερο προοδεύουν και δυσκολεύουν οι μάχες. Δεν ξέρετε πραγματικά πόσες φορές είχα ευχηθεί να είχα ακόμη ένα potion, μια ακόμη ευκαιρία να τελειώσω την μάχη. Αν ήμουν τυχερός και είχα κάνει save πριν την μάχη, κανένα θέμα. Το πιο πιθανό ήταν να είχα κοντά κάποιο shrine, όπου θα μπορούσα να ξεκουράσω τους χαρακτήρες μου και να δοκιμάσω διάφορες τεχνικές. Αν από την άλλη, δεν είχα κάνει save , με πήγαινε στο τελευταίο checkpoint. Δυνατή εμπειρία δεν μπορώ να πω, αρκετή ώρα gameplay και θέλοντας και μη ξεκλείδωσα  αρκετά trophies, καθώς έπρεπε να κάνω τόσο loot και farm για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις του επιπέδου. 
 
Έχω τις εξής 2 ερωτήσεις να σας κάνω και θα ήθελα και την δική σας γνώμη:
1)  Εφόσον τα side quests ήταν απαραίτητα για να μπορέσετε να σταθείτε αξιοπρεπώς σε μια μάχη, τότε ποιο το νόημα τους; Υποτίθεται εξ'ορισμού είναι αποστολές τις οποίες κάνετε προαιρετικά.
2) Θα αγοράζατε το συγκεκριμένο παιχνίδι;
 

Read More...



Διαβάστε το review του Thief II: The Metal Age

Το Thief II: The Metal Age, είναι ένας αρκετά όμορφος stealth τίτλος, δεδομένου πάντα την ημερομηνίας κυκλοφορίας του. Έχοντας παίξει ελάχιστα τον προκάτοχό του, The Dark Project, παρατήρησα αρκετά improvements στους τομείς του immersion και του gameplay. Παίζοντας τον 24 πλέον χρονών stealth τίτλο της Looking Glass Studios, ήταν αρκετά απαιτητικό καθώς έπρεπε να τα συγκρίνω τόσο μεταξύ παρόμοιων τίτλων εκείνης της εποχής, αλλά και του κατά πόσο ένα τέτοιο παιχνίδι μπορεί να επιδείξει ενδιαφέρον, μετά από τόσα χρόνια. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Πράγματι για την εποχή του, ήταν ένα αρκετά τολμηρό παιχνίδι, ώστε να εισάγει AI στους εχθρούς, και για αυτό άλλωστε υπήρξαν και κάποια τεχνικά ζητήματα. Ωστόσο, εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον και του πιο απαιτητικού παίχτη, είναι οι δυνατότητες που του προσφέρονται για εξερεύνηση, καθώς και η αρκετά καλή δουλεία που έχει γίνει στην δημιουργία μιας αρκετά dark ambient ατμόσφαιρας.

Read More...



Μόλις ολοκλήρωσα 1 ώρα gameplay. Για να είμαι και απολύτως ειλικρινής το turn based rpg της Riot Games, με μια πρώτη ματιά στα screenshots και στο trailer δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Ωστόσο, όντας αρκετά μεγάλος fan τόσο του League Of Legends όσο και της mobile εκδοχής του Wild Rift, δεν γινόταν να μην του δώσω μια ευκαιρία. Ένα αρκετά όμορφο rpg μέχρι στιγμής, όμορφα χρώματα και σκηνικά βγαλμένα από το lore του κάθε champion. Αρκετά battle mechanics κάνουν τις μάχες πιο δημιουργικές, ενώ εκείνοι που θα δώσουν λίγη παραπάνω σημασία στα surroundings, μπορεί να βρεθούν και με ένα αρκετά μεγάλο πλεονέκτημα από την αρχή κιόλας της μάχης. Όμορφοι και ταιριαστοί ήχοι που συνοδεύουν τόσο τα διαφορετικά σκηνικά όσο και το background του κάθε champion. Είναι μια καλή ευκαιρία και για εσάς που σας αρέσουν τέτοιοι τίτλοι, αλλά και projects της Riot Games, να δείτε τους αγαπημένους σας champions από μια διαφορετική οπτική.

Read More...

Notification