Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 11372 (1408 points to next level)

 
600
Γιάννης Σιδηρόπουλος replied to the topic 'OneShot' in the forum. 4 days ago

Διαβάστε το review του OneShot

Το OneShot είναι ένα ακόμα σύντομο video game που ανήκει στην κατηγορία των Adventures, ωστόσο φέρει και αρκετά Puzzle στοιχεία. Πρόκειται για ένα παιχνίδι που είναι ικανό να σας δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά ως προς το storyline αλλά και το gameplay, ωστόσο όσο περισσότερο ασχοληθείτε μαζί του, τόσα περισσότερα θα αντιληφθείτε. Η ουσία είναι πως πρέπει να βοηθήσετε τον γατόμορφο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα να ανακτήσει το φως στον περίεργο κόσμο που έχιε βρεθεί. Εσείς αναλαμβάνετε τον ρόλο του ίδιου του Θεού, αφού έχετε γνώσεις που δεν έχει κανένας χαρακτήρας εντός του παιχνιδιού.

Όλα αυτά, χάρις στο γεγονός το ότι το παιχνίδι σας ζητά να ψάξετε και εκτός του παραθύρου που χρησιμοποιείτε για το παιχνίδι, ώστε να βρείτε λύση στα ερωτήματά σας. Το OneShot διαθέτει μία πολύ πρωτότυπη ιστορία, που σίγουρα θα αγγίξει τις καρδιές πολλών gamers που θα του δώσουν την ευκαιρία. Έχει πολλά θέματα που θα σας δυσκολέψουν, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την καθοδήγηση στον χώρο, παρόλα αυτά, είναι ένα πολύ "ψαγμένο" indie για να δοκιμάσετε.

Read More...

6 days ago
Blizzard: Επιβεβαιώθηκε το cross-play στο Diablo III 6 days ago

Δεν αποκαλύφθηκε η ημερομηνία έναρξής του.

Η Blizzard δείχνει αποφασισμένη να κάνει το επόμενο βήμα.

Πρόκειται για μία εταιρεία που έχει εκφράσει την διάθεσή της στο παρελθόν για να προσφέρει δυνατότητα cross-play στα games που αναπτύσσει. Αυτή την φορά, στο προσκήνιο βρέθηκε ένας αντιπρόσωπος τα Blizzard, ο οποίος απάντησε σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με την δυνατότητα cross-play στο Diablo 3 όταν μίλησε στο Business Insider Australia.

Η απάντησή του ήταν θετική, μάλιστα είπε κατά λέξη: “Το ερώτημα δεν είναι το αν θα γίνει, αλλά το πότε”, επιβεβαιώνοντας πως η δυνατότητα cross-platform είναι στα σχέδια της Blizzard και για το Diablo III, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουν με σιγουριά το πότε θα το εφαρμόσουν και στην πράξη. Θυμίζουμε πως η κυκλοφορία του παιχνιδιού στο Nintendo Switch είναι καθοδόν, ενώ το BlizzCon του Νοεμβρίου ίσως είναι το event στο οποίο θα έχουμε κάποια ανακοίνωση.

Διαβάστε τις φήμες για το Diablo 4 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Διαρροές από 30 indie games γνωστών developers 6 days ago

Αναμένουν την απαραίτητη χρηματοδότηση.

Έρχονται πολλά indie games από γνωστούς developers.

Η ανακοίνωση των EU Education, Audiovisual και EACEA προκάλεσε έντονη εντύπωση, αφού αποκάλυψαν μία λίστα με 30 games τα οποία θα χρηματοδοτήσουν σαν εταιρείες για να αναπτυχθούν. Πρόκειται για games που ναι μεν θα δημιουργηθούν από τους αντίστοιχους indie developers, ωστόσο αφορά τις εταιρείες που βρίσκονται στο “πάνω ράφι”.

Ανάμεσά τους βρίσκουμε τις Tequila Works, Zoink AB και No Code που ετοιμάζουν games που ονομάζονται Lumberjack, Roll Them Bones και Stranded αντίστοιχα. Αυτές οι ονομασίες φυσικά αποτελούν κωδικές ονομασίες των projects και όχι τα ονόματα με τα οποία θα κυκλοφορήσουν στην αγορά. Μάλιστα αναγράφουν τα ποσά που οφείλουν να προσφέρουν στην εκάστοτε εταιρεία για την ανάπτυξη κάθε παιχνιδιού.

Στην λίστα βλέπουμε εταιρείες από διάφορες χώρες, ενώ δεν είναι βέβαιο το πόσα από αυτά θα έχουν αίσιο τέλος κυκλοφορώντας εν τέλει. Άλλα στούντιο που βλέπουμε στην λίστα είναι τα Jujubee, Untold Games, Punch Punk και Isometric Dreams.

Διαβάστε για την υπηρεσία streaming για indie games και συζητήστε για αυτήν στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Senua's Scholarships: Υποτροφίες για σπουδές ψυχικής υγείας 6 days ago

Με πρωτοβουλία της Ninja Theory.

Η ανάπτυξη του Hellblade: Senua’s Sacrifice άνοιξε νέους δρόμους για την εταιρεία.

Το Hellblade: Senua’s Sacrifice ήταν ένα από τα games που συγκλόνισαν τους πάντες με το περιεχόμενό του και τα βαθιά νοήματά του. Το σχετικά μικρό budget που χρειάστηκε για να ανπτυχθεί ως indie από την Ninja Theory δεν στάθηκε εμπόδιο στο να αποτελέσει ένα από τα διαμάντια του 2017. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο εντυπωσιακό όπου η εταιρεία τράβηξε τα βλέμματα πάνω της και εντάχθηκε εν τέλει στο δυναμικό της Microsoft, όπως ανακοινώθηκε από τον Phil Spencer στην περασμένη Ε3.

Η Ninja Theory χρειάστηκε να επικοινωνήσει με αρκετούς ανθρώπους που ειδικεύονται στην νευρολογία και την ψυχική υγεία, ώστε να μπορέσει να παρουσιάσει με ακρίβεια τον εσωτερικό κόσμο της πρωταγωνίστριας. Αυτό βοήθησε αρκετούς από τους εργαζομένους της να ενδιαφερθούν σε βάθος για το θέμα, σε σημείο όπου αποφάσισαν να γιορτάσουν την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας ανακοινώνοντας την δημιουργία ενός οργανισμού που θα προσφέρει υποτροφίες και σπουδές σε αυτό το κομμάτι.

http://www.youtube.com/watch?v=kP1K3HTrB7s

Ο οργανισμός αυτός θα φέρει την ονομασία Senua’s Scholarship και θα δίνει τα απαραίτητα χρήματα σε νέους μαθητές για να σπουδάσουν στο Cambridge Recovery College East πάνω στο κομμάτι της ψυχικής υγείας. Θα τους δώσει επίσης την ευκαιρία να αναζητήσουν νέα ανοίγματα στην καριέρα τους, ή να επιστρέψουν σε παλιές περιπτώσεις, μέσα από την διάγνωση και το λεγόμενο mental health challenge. Παράλληλα, η Ninja Theory δημοσίευσε ένα 25λεπτο βίντεο στο οποίο παρουσιάζει το πώς συνεργάστηκαν με τους αρμόδιους για την δημιουργία του Hellblade.

http://www.youtube.com/watch?v=31PbCTS4Sq4

Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για την υποτροφία του Senua’s Scholarship.

Διαβάστε το review του Hellblade: Senua’s Sacrifice και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Το Forza Horizon 4 συγκέντρωσε 2 εκατομμύρια παίκτες 6 days ago

Την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του.

Δικαιώνει τον χαρακτηρισμό του ως κορυφαίο Racing του έτους.

Το Forza Horizon 4 κυκλοφόρησε στις 2 Οκτωβρίου, αποτελώντας έναν ακόμη εξαιρετικό Racing τίτλο, ο οποίος εντάχθηκε με την σειρά του στο ρόστερ των αποκλειστικών τίτλων της Microsoft. Η κυκλοφορία του τόσο στα PC όσο και στο Xbox One αποδείχθηκε ιδιαίτερα καλοδεχούμενη από τους fans της σειράς της Playground Games, σε σημείο που σημείωσαν νέα ρεκόρ για ολόκληρο το franchise.

Συγκεκριμένα η Microsoft ανακοίνωσε πως το Forza Horizon 4 κατάφερε να συγκεντρώσει 2 εκατομμύρια παίκτες την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του, καθιστώντας το παιχνίδι παράλληλα τον ταχύτερο, σε ρυθμό πωλήσεων, τίτλο της σειράς. Αυτό το νούμερο, δεν αφορά βέβαια αποκλειστικά τις πωλήσεις, αντιθέτως περιλαμβάνει και όσους είχαν το δικαίωμα να παίξουν το παιχνίδι μέσω της συνδρομής τους στο Xbox Game Pass.

Επιπλέον, παρέθεσαν κι άλλα στατιστικά, όπως για παράδειγμα το ότι οι παίκτες οδήγησαν 822 εκατομμύρια μίλια στον κόσμο του παιχνιδιού, ανακάλυψαν 377 εκατομμύρια δρόμους και αγόρασαν 74.4 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Παράλληλα, οι fans παρακολούθησαν περισσότερες από 4.6 εκατομμμύρια ώρες από το gameplay του Forza Horizon 4 στις πλατφόρμες των Twitch, YouTube, Facebook και Mixer.

Διαβάστε το review του Forza Horizon 4 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

6 days ago
Επέκταση εγγύησης στα προϊόντα της Razer 6 days ago

Αυξάνεται στα 2 έτη.

Πολύ σημαντική απόφαση από την εταιρεία παραγωγής περιφερειακών.

Ένα post του Min-Liang Tan, της Razer, ήταν παραπάνω από αρκετό για να ικανοποιήσει τους fans που αρέσκονται στο να αγοράζουν τα κομψά προϊόντα της εταιρείας. Σύμφωνά με την ανακοίνωσή του, η Razer αποφάσισε να επεκτείνει την εγγύηση στων προϊόντων της στα 2 χρόνια. Έτσι, όσοι αγοράζουν ποντίκια, headsets και keyboards της Razer θα έχουν ήσυχο το κεφάλι τους για έναν ακόμη χρόνο από την ημερομηνία αγοράς τους.

Ξεκινώντας από τις αγορές που έγιναν από 1 Οκτώβρη και για όλες τις μελλοντικές αγορές, κάθε πελάτης θα δικαιούται επομένως δύο χρόνια εγγύησης, ακόμα και αν αγοράσει κάποιο προϊόν που ακόμα αναγράφει πως διαθέτει έναν χρόνο, αν και εφόσον έχει στην κατοχή του την απόδειξη αγοράς που αποδεικνύει πως αγοράστηκε από τον Οκτώβρη και ύστερα. Ο Min-Liang Tan υποστήριξε πως έχουν το χαμηλότερο failure rate της αγοράς, παρόλα αυτά θέλησαν να δώσουν ένα ισχυρότερο πνεύμα ασφάλειας για τους καταναλωτές, ενόψει των νέων προϊόντων που ετοιμάζουν.

Μάλιστα επιθυμούν την βελτίωση του customer support τους αλλά και “να συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των gamers” όπως δήλωσε. Κρίμα για όσους αγόρασαν κάποιο προϊόν της Razer εντός του Σεπτέμβρη…

Διαβάστε επίσης για το Razer Phone 2 και συζητήστε για τα προϊόντα της εταιρείας σε αυτό το forum topic.

6 days ago
Βραβείο Guinness για τα περισσότερα platinum trophies 6 days ago

Δόθηκε στον Hakoom για τις 1691 πλατίνες.

 

Ο Hakoom δεν έχει ανταγωνισμό στην πρώτη θέση.

Τα κατορθώματα του Hakam Karim, από το Μπαχρέιν, είναι εδώ και αρκετό καιρό γνωστά στους fans του PlayStation και όχι μόνο. Πρόκειται για τον άνθρωπο που εδώ και χρόνια βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των παικτών με τα περισσότερα platinum trophies, από την οποία ενδεχομένως να μην φύγει ποτέ. Αυτό, διότι είχε στην κατοχή του 1691 platinum trophies, όπως μετρήθηκαν μέχρι και τις 19 Σεπτεμβρίου, ενώ έκτοτε πρόσθεσε άλλα 28 αυξάνοντας το σύνολο στα 1719.


Κάπως έτσι, λοιπόν, του δόθηκε και το χαρακτηριστικό βραβείο για το αντίστοιχο ρεκόρ Guinness. Ο ίδιος δηλώνει πανευτυχής και ικανοποιημένος για αυτή του την κατάκτηση, ενώ σκοπεύσει να αυξήσει το ρεκόρ του όλο και περισσότερο. Ορισμένα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν δείχνουν πως ο Hakoom λαμβάνει ημερησίως περίπου 18 trophies και έχει συμπληρώσει το 91% από τα 2524 games που έχει παίξει. Τον περασμένο Σεπτέμβριο κατάφερε να συλλέξει 1154 trophies.

Το σύνολο του μέχρι πρότινος κυμαινόταν στα 70.198 trophies ανεβάζοντας κατά αυτό τον τρόπο τον λογαριασμό του στο PSN στο level 246. Σύμφωνα με το PSN Profiles, το δυσκολότερο platinum τρόπαιο που έχει λάβει είναι αυτό του Fight Night Round 4 που έχει παρθεί από το 0.1% όσων το έχουν παίξει.

Διαβάστε για το ενδεχόμενο πληρωμής των trophies από την Sony και συζητήστε για όλα τα παραπάνω στο σχετικό forum topic.

 

6 days ago
Notification