Γιάννης Σιδηρόπουλος

Γιάννης Σιδηρόπουλος (JaGuAr)
Experience: 12885 (3479 points to next level)

 
600
39 minutes ago
Patch του Sea of Thieves απαιτεί την εγκατάσταση του παιχνιδιού από την αρχή 39 minutes ago

Θα εφαρμοστεί στα PC αλλά και στο Xbox One.

Η εφαρμογή του επόμενου patch του Sea of Thieves θα απαιτεί να εγκαταστήσετε από την αρχή το παιχνίδι.

Η Rare ανακοίνωσε πως το Sea of Thieves θα υποστεί ένα νέο update εντός του Φεβρουαρίου, το οποίο σχεδιάστηκε τόσο για να μειωθεί ο χώρος που καταλαμβάνει στον σκληρό σας δίσκο όσο για να εφαρμόζονται ευκολότερα τα μελλοντικά patches. Το twist στην όλη υπόθεση είναι πως για να πραγματοποιηθούν όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να διαγράψετε και να επανεγκαταστήσετε από την αρχή το παιχνίδι. Η παραπάνω ανακοίνωση αναφέρθηκε μέσω ενός blog post και μεταξύ άλλων αναφέρονται το μέγεθος κάθε μελλοντικής εγκατάστασης.

Η έκδοση για PC θα μειωθεί από τα 47GB στα 27, ενώ στο Xbox One θα μειωθεί από τα 35GB στα 10. Τέλος, στο Xbox One X, θα καταλαμβάνει 25 GB, ενώ στην αρχή απαιτούσε 47GB. Ο Joe Nate, executive producer της Rare, ανέφερε πως το patch θα βελτιώσει κατά πολύ το μέλλον του Sea of Thieves. Επιπλέον δήλωσε: “Το συνολικό μέγεθος της εγκατάστασης δεν θα αυξάνεται ιδιαίτερα πια, όπως στο παρελθόν, οπότε θα είναι πιο εύκολο και γρήγορο να εγκαταστήσετε ξανά το παιχνίδι. Το update θα εφαρμοστεί στις 6 Φεβρουαρίου”.

Διαβάστε το review του Sea of Thieves και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

55 minutes ago
Απολογία της Ubisoft για αναγκαστική ετεροφυλοφιλική σχέση στο Assassin's Creed Odyssey 56 minutes ago

Ένα quest σας αναγκάζει να είστε straight.

Η εταιρεία ανάπτυξης του Assassin’s Creed Odyssey απολογήθηκε για τις αναγκαστικές straight προτιμήσεις στο DLC του παιχνιδιού.

Ένα από τα δωρεάν DLC του Assassin’s Creed Odyssey και συγκεκριμένα το Shadow Heritage, αναγκάζει τους παίκτες να πραγματοποιήσουν μία σχέση με άλλον χαρακτήρα, αλλά μόνο ετεροφυλικών διαστάσεων. Αυτό οδήγησε τον Jonathan Dumont, creative director του παιχνιδιού, στο να ζητήσει συγγνώμη καθότι ο ίδιος είχε τονίσει πως οφείλουν να δώσουν στον παίκτη την επιλογή να κάνει ό,τι θέλει είτε επιλέξει την Κασσάνδρα είτε τον Αλέξιο. Στο τέλος του σχετικού DLC (ακολουθούν spoilers), μπορείτε να αποκτήσετε παιδί, πράγμα που επιτυγχάνεται μόνο μέσω ετεροφυλικής σχέσης, εξού και η μη δυνατότητα επιλογής σας. Παρόλα αυτά σύμφωνα με τον Dumont η Ubisoft “έχασε τον στόχο της”.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Θέλουμε να απολογηθούμε προς τους παίκτες που απογοητεύτηκαν με την σχέση στην οποία συμμετέχει ο χαρακτήρας σας. Ο Αλέξιος ή και η Κασσάνδρα έχουν την δική τους ηθική και η θυσία που έκανε ο Λεωνίδας και οι στρατιώτες του για να τα διατηρήσουν την κληρονομιά τους ζωντανή, τους έκανε να νιώσουν το καθήκον να διατηρήσουν την γενιά τους. Στόχος μας ήταν να επιτρέψουμε στους παίκτες να διαλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα σιγούρευαν την συνέχεια των γενεών τους, μέσω μίας ρομαντικής σχέσης. Προσπαθήσαμε να ξεχωρίσουμε την εμπειρία για τους δυο τους, αλλά θα μπορούσαμε να το είχαμε κάνει πιο προσεκτικά, καθώς βαδίζαμε σε λεπτό νήμα ανάμεσα στις role-playing επιλογές και την ιστορία, με αποτέλεσμα να μην εκτελέσουμε όπως επιθυμούσαμε το πλάνο μας”.

Οι παίκτες δεν χρειάζεται να συνεχίσουν να ασχολούνται με αυτή την σχέση και μετά την λήξη του DLC, ενώ η όλη κατάσταση αποτέλεσε “μάθημα” για την Ubisoft σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου. Αυτοί που δυσαρεστήθηκαν περισσότερο ήταν όσοι ικανοποιήθηκαν από τις υποσχέσεις τις Ubisoft περί απόλυτης ελευθερίας στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του εκάστοτε πρωταγωνιστή.

Διαβάστε το review του Assassin’s Creed Odyssey και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

1 hour 19 minutes ago
God of War: "Κόψαμε πολλά boss fights από την τελική έκδοση" 1 hour 19 minutes ago

Χρειαζόντουσαν μήνες ανάπτυξης για το καθένα.

Ο Cory Barlog αποκάλυψε πως το God of War δεν περιείχε όλα τα boss fights που σχεδίαζαν.

Όταν ο director του God of War μίλησε στο Noclip, τέθηκε και το θέμα περί ποικιλίας των boss fights του παιχνιδιού. Το παραπάνω στοιχείο ίσως να αποτελεί και ένα από τα απειροελάχιστα πταίσματα του δημοφιλούς Action-Adventure, αφού υπήρξαν fans που με το δίκιο τους διαμαρτυρήθηκαν ότι πολλά εξ αυτών ήταν ίδια. Σύμφωνα με τον Cory Barlog, αυτά που είδαμε στο God of War δεν ήταν όλα όσα είχαν σχεδιάσει να προσθέσουν στην τελική έκδοση, ενώ δικαιολόγησε την Sony Santa Monica για την απόφασή της να αφήσει μερικά εκτός.

Συγκεκριμένα δήλωσε: “Κόψαμε πολλά bosses. Πολλά. Είχαμε πολλά περισσότερα. Ήταν ένα πολύ πιο φιλόδοξο, πιο τρελό παιχνίδι. Και όσο προχωρούσαμε στην ανάπτυξή του ανακαλύψαμε πως παραήταν μεγάλο και δεν μπορούσαμε να το πραγματοποιήσουμε”. Αξιοσημείωτο κομμάτι των δηλώσεων του ήταν το σημείο στο οποίο ανέφερε πως ένα boss fight χρειαζόταν περίπου 18 μήνες (1.5 χρόνο) για να αναπτυχθεί πλήρως και πάνω από 30 άτομα να είναι αφοσιωμένα σε αυτό. Συνεπώς, έπρεπε να περιορίσουν τον αριθμό των boss fights ώστε να μην χρειαστούν 7-8 χρόνια για το όλο development.

http://www.youtube.com/watch?v=FQQh8L1Rf7g

Για την ακρίβεια συμπλήρωσε: “Ένα boss απαιτεί 30 developers και ενάμισι χρόνο. Είναι μία τεράστια κλίμακα αν το καλοσκεφτείτε και αν το συγκρίνετε με άλλα games στα οποία χρειαστήκαμε ανάλογο διάστημα για να παράγουμε ολόκληρο video game”. Η ομάδα που ήταν υπεύθυνη για τα boss fights είχε πολλές ακόμη δουλειές να ολοκληρώσει, επομένως ήταν αναπόφευκτο το να μειώσουν το περιεχόμενο στα πρότυπα και τα πλάνα που μπορούσαν να φέρουν εις πέρας έγκαιρα. Το αποτέλεσμα, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικό, αλλά ποιος ξέρει πως μπορεί να ήταν το God of War αν διέθετε όλα αυτά που κόπηκαν.

Διαβάστε το review του God of War και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

1 hour 37 minutes ago
Days Gone Collector's Edition 1 hour 37 minutes ago

Αποκαλύφθηκε μαζί με νέο τρέιλερ.

To approve a single suggestion, mouse over it and click "✔"
Click the bubble to approve all of its suggestions.

Αποκαλύφθηκαν οι ειδικές εκδόσεις του Days Gone.

Από το πουθενά, η Sony Bend βγήκε και παρουσίασε νέα τρέιλερ για το Days Gone, ενώ παράλληλα μας έδειξε και τις συλλεκτικές εκδόσεις του παιχνιδιού αλλά και τα pre-order bonuses. Αρχικά στο πρώτο τρέιλερ βλέπουμε τον κόσμο του παιχνιδιού, με όλη την αγριότητά του και διάφορες τοποθεσίες για να επισκεφθείτε, αλλά και να κινδυνεύσετε. Άλλες είναι γεμάτες ανθρώπους, άλλες με freakers, σε κάθε περίπτωση όμως ο Deacon St. John οφείλει να έχει τα μάτια του 14. Οι σκηνές στις οποίες θα οδηγείτε την μηχανή του δείχνουν εντυπωσιακές.

http://www.youtube.com/watch?v=Wk6HmMBquV0

Ύστερα είδαμε ένα πολύ πιο σύντομο τρέιλερ που μας δείχνει τι θα λάβουν όσοι πραγματοποιήσουν κάποιο pre-order για μία από τις εκδόσεις του Days Gone. Πρόκειται για τρεις αναβαθμίσεις της μηχανής του και ένα crossbow, όλα εκ των οποίων σίγουρα θα σας φανούν χρήσιμα.

http://www.youtube.com/watch?v=btou-GmJ3mg

Τέλος, είδαμε όλο το περιεχόμενο της Special αλλά και της Collector’s Edition του παιχνιδιού, με την απόλυτη συλλεκτική έκδοση να περιλαμβάνει τα εξής:
- Το πλήρες παιχνίδι Days Gone
- Αγαλματίδιο με τον πρωταγωνιστή και την μηχανή του
- Συλλεκτικό Steelbook
- 6 καρφίτσες
- Artbook σε physical και digital μορφή
- Soundtrack σε physical και digital μορφή
- 4 αυτοκόλλητα
- Ένα patch που γράφει Days Gone
- Ψηφιακό περιεχόμενο: skins για την μηχανή, ένα skill και dynamic theme

Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για την τιμή των εκδόσεων.

Το Days Gone θα κυκλοφορήσει στις 26 Απριλίου αποκλειστικά για το PS4.

Διαβάστε περισσότερα για το Days Gone και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

To approve a single suggestion, mouse over it and click "✔"
Click the bubble to approve all of its suggestions.

15 hours 38 minutes ago
Ashen 15 hours 38 minutes ago

Όταν δεν έχεις λεφτά για το Dark Souls.

To approve a single suggestion, mouse over it and click "✔"
Click the bubble to approve all of its suggestions.

Το 2018 δεν ήταν και η πιο ισχυρή χρονιά για την Microsoft αφού, καλώς ή κακώς, ήταν ένας ακόμη χρόνος που κύλησε με την παρουσία πολύ λίγων exclusives για το Xbox One. Το περασμένο έτος μάλιστα παρουσιάστηκε ακόμα πιο ανίσχυρο από άλλα για την αμερικανική εταιρεία, αφού απουσίασαν μεγάλα ονόματα, όπως τα Halo και Gears of War (ευτυχώς ανακοινώθηκαν sequels στην E3), ώστε να ταράξουν λίγο το community των “πράσινων” του gaming. Προς το τέλος όμως αυτού του γεμάτου χρόνου, από άποψη κυκλοφοριών, είδαμε και έναν τίτλο που απασχόλησε αρκετό κόσμο, ιδίως όσους τυχαίνει να έχουν στην κατοχή τους το Xbox One ή αυτούς που ήδη ψωνίζουν μέσω του Epic Games Store. Πρόκειται για το Ashen, το πρωτότοκο παιδί της νέο-ζηλανδέζικης εταιρείας A44, που είχε ανακοινωθεί προ τριών ετών από την τότε Aurora44, προτού αλλάξουν την ονομασία τους για να είναι πιο swag.

ashen 1
Να φανταστείτε, νομίζαμε πως στη Νέα Ζηλανδία μόνο…rugby παίζουν. Η A44 βέβαια έλαβε την υποστήριξη της Annapurna Interactive με στόχο να μας διαψεύσει και να μας αποδείξει πως μπορεί να δημιουργήσει κάτι πρωτότυπο. Η Microsoft μπορεί να μην ανέλαβε εξ ολοκλήρου το publishing του παιχνιδιού, παρόλα αυτά κέρδισε την αποκλειστικότητά τους στις πλατφόρμες της. Η Annapurna Interactive μπορεί να ξεκίνησε μόλις το 2017 την δουλειά της ως εκδότρια εταιρεία, παρόλα αυτά η είσοδός της στην βιομηχανία έγινε με εμφατικό τρόπο, αφού το πρώτο video game που εξέδωσε ήταν το What Remains of Edith Finch, που όλοι γνωρίζουν το πόσο αναγνωρίστηκε και εκτιμήθηκε από τους fans. Άλλα projects που υποστήριξε ήταν τα Gorogoa, Donut County και Florence, με το μέλλον της να δείχνει προς τα Outer Wilds, Journey για PC και άλλα. Η διαφορά των περισσοτέρων που αναφέρθηκαν με το Ashen είναι πως ήταν αρκετά φιλόδοξο και υποσχόμενο video game, αλλά ήρθε επιτέλους η ώρα να κριθεί εξονυχιστικά.

Χάθηκε το φως, χάθηκε η ελπίδα
Το κλισεδάκι ενός κόσμου όπου χάθηκε το φως και έκτοτε βυθίστηκε στο σκοτάδι έχει χιλιοπαιχτεί σε games και ταινίες, πάραυτα πάντα υπάρχει η ελπίδα πως θα δούμε κάτι το διαφορετικό. Στον κόσμο του Ashen, υπεύθυνο για την διατήρηση του φωτός είναι ένα ομώνυμο, γιγαντιαίο πτηνό, του οποίου η υπέρμετρη δύναμη και η λάμψη του φωτίζουν όλο το περιβάλλον στο οποίο ζείτε. Αυτός όμως που δεν βαφτίστηκε ποτέ, συνεπώς δεν έχει όνομα, είναι ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας, αφού τα μόνα στοιχεία που μπορείτε να του προσδώσετε/επηρεάσετε είναι ορισμένα χαρακτηριστικά της εμφάνισης του, παρότι απουσιάζουν τα όργανα του προσώπου. Η αναγέννηση λοιπόν του Ashen έφερε και πάλι το φως στα πεδία τα οποία βαδίζετε και εσείς οφείλετε να ρισκάρετε την ζωή σας και όλων των συνεργατών σας για να το προφυλάξετε από το απόλυτο σκοτάδι, που ακόμα παραμονεύει σε ορισμένες απλησίαστες γωνιές. Όσοι βλέπετε ταινίες τρόμου, γνωρίζετε πως ο εκάστοτε πρωταγωνιστής “τρώγεται” να επισκεφτεί τα επικίνδυνα σημεία και μέρη, μόνο που στο Ashen οι επιδρομές σας, στα γεμάτα απειλές τοπία, είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Όταν εισέρχονται οι παράγοντες δαίμονες, μάγοι και κατάρες, η κατάσταση σοβαρεύει.

http://www.youtube.com/watch?v=vJetee8G1m4

Το παιχνίδι εστιάζει σε βάθος στις σχέσεις που αναπτύσσετε με τους λοιπούς NPCs, καθώς η συνάντηση πολλών διαφορετικών ατόμων, η συνεργασία μαζί τους και ο διάλογος, βοηθούν στο σταδιακό ξεδίπλωμα των μυστικών που κρύβονται πίσω από τον τρομακτικό κόσμο του σκοταδιού και των δαιμόνων. Υπάρχουν προσωπικότητες και υπάρξεις που έχουν γίνει ένα με το σκοτάδι και δεν έχουν καμία διάθεση να σας επιτρέψουν να έχετε ένα ήσυχο ταξίδι, στον δρόμο σας για την εξασφάλιση της επιβίωσης όλων. Προτού περάσουμε στους επόμενους τομείς που οφείλουμε να αναλύσουμε, οι συγκρίσεις με την σειρά Dark Souls ξεκινούν ήδη από την εξέλιξη της πλοκής, αφού παρά την απουσία της όλης μαυρίλας που χαρακτηρίζει την σειρά της FromSoftware, όσο προχωράτε στο παιχνίδι θα διαπιστώσετε πως τα πράγματα που συμβαίνουν και η σύνδεση των γεγονότων είναι πολύ πιο τρομακτική απ’ όσο θα εντοπίσατε με την είσοδό σας στο παιχνίδι. Μην νομίζετε πως πρόκειται για κανένα ψαγμένο σενάριο, ίσα-ίσα που η υπόθεση του Ashen κατατάσσεται στα αδύναμα κομμάτια του παιχνιδιού, αφού δεν εξηγείται επαρκώς και μόνο αν δώσετε μεγάλη έμφαση και ψαχτείτε θα αντιληφθείτε στο τέλος τι είδατε και βιώσατε. Εσείς, για καλό και για κακό, να είστε έτοιμοι να ζήσετε μία περιπέτεια που είναι πολύ πιο αρρωστημένη και φρικιαστική απ’ όσο φάνταζε αρχικά.

Θέλω και εγώ να γίνω δύσκολο
Άπαντες έχουν φαγωθεί να συγκρίνουν το Ashen με την σειρά Dark Souls. Με το δίκιο τους, αφού πέραν των σαφέστατων ομοιοτήτων ανάμεσα σε αυτά τα games, η ίδια η A44 αναφέρει στα προφίλ του παιχνιδιού πως το αξιομνημόνευτο αυτό RPG αποτέλεσε βασική πηγή έμπνευσης για τους ίδιους. Ακόμα κι αν αποφάσιζαν όμως να κρυφτούν πίσω από τα δάχτυλά τους θα ήταν ανέφικτο, αφού το gameplay του Ashen προδίδεται χωρίς πολλά πολλά. Αρχικά, επικρατεί η Dark Souls νοοτροπία του hit and dodge, της χρήσης stamina για κάθε κίνηση, είτε πρόκειται για αποφυγή είτε για επίθεση και των αντικειμένων που βοηθούν τον χαρακτήρα σας στην μάχη. Ευπρόσδεκτο, δεν μπορούμε να πούμε, αφού η καλοδουλεμένη συνταγή του Dark Souls αποτελεί πλέον Αγία Γραφή για κάθε νέο RPG που προσπαθεί να κλέψει λίγη δόξα. Βέβαια, πακέτο με όλα τα παραπάνω και σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο του A.I. εμφανίζεται και η αυξημένη δυσκολία. Αυτή μπορεί να μην φτάνει τους νευρικούς κλονισμούς, τα σπασμένα χειριστήρια, τα ψυχολογικά προβλήματα και τις καρδιακές παθήσεις που μπορεί εύκολα να δημιουργήσει ένας τίτλος του Dark Souls franchise, παρόλα αυτά το Ashen είναι σίγουρα πιο απαιτητικό από την πλειονότητα των video games, δίνοντας λίγο πιο πικάντικη υφή στον παράγοντα “πρόκληση”.

ashen 2
Δεν είναι ότι γεννήθηκε να είναι δύσκολο. Στην ουσία, αυτό που έχετε να κάνετε αν θέλετε να σημειώσετε στοιχειώδη πρόοδο στο παιχνίδι είναι να γίνετε ένα με το gameplay, να εναρμονιστείτε με τις δυσκολίες, τις παραξενιές και τις παγίδες που σας επιφυλάσσει. Άπαξ και κατακτήσετε τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να αντιμετωπίζετε τους εχθρούς σας και φυσικά γίνετε masters στην διαχείριση της αντοχής σας (εντός και εκτός παιχνιδιού), ο δρόμος σας θα περιέχει πολύ λιγότερα αγκάθια απ’ ότι θα περιείχε κάθε φορά που θα μπαίνατε χύμα και χωρίς στρατηγική στο πεδίο της μάχης. Οφείλετε να δείχνετε υπομονή σε κάθε σας κίνηση, αφού δεν είναι όλοι οι εχθροί ικανοί να πέσουν με δύο hits. Άλλοι θα γουστάρουν, άλλοι θα ξενερώσουν από το δύσκολο μονοπάτι προς την ολοκλήρωση του Ashen. Στα μάτια μας, πρόκειται για μία πιο soft εμπειρία από αυτή των Dark Souls (ναι θα το ακούσετε πολλές φορές ακόμα), επομένως απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό. Αυτά που επιθυμούσαμε να δούμε πάντως σε έναν τίτλο που ακολουθεί τα χνάρια ενός τόσο ξεχωριστού genre, είναι η χρήση light και heavy attacks, του συστήματος άμυνας μέσω ασπίδων και blocks και πολλοί ακόμη μηχανισμοί όπως evades και ειδικά items, για να μοιράσετε απλόχερα θάνατο σε όποιον τολμήσει να σας αντισταθεί.

Βρε μανία με αυτό το “δύσκολο” gameplay και εδώ. Αν σας αρέσει να τρώτε ξύλο, υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος που σας φωνάζουμε και δεν είναι “σκληροί”...

Θα έρθετε αντιμέτωποι με πληθώρα υποψήφιων πτωμάτων, υπό την μορφή πολεμιστών, μάγων, που χτυπούν με melee και ranged επιθέσεις αντίστοιχα, αλλά και αηδιαστικότατων αραχνοειδών. Αυτές οι αράχνες μπορούν να γίνουν πραγματικός εφιάλτης, ιδιαίτερα για αυτούς που δεν τα πάνε καλά με τα έντομα, οπότε οπλιστείτε με πίστη και θάρρος, για να τις βάλετε να φάνε ένα-ένα τα σιχαμένα πόδια τους. Ένα από τα ικανοποιητικά κομμάτια, για το οποίο αξίζει το Ashen, είναι η σημαντική διαφορά στην αντιμετώπιση κάθε τύπου εχθρού. Δεν αρκεί ένα playstyle για να ολοκληρώσετε το παιχνίδι, αφού ένα άκρως καλοστημένο πλάνο για τα πρότυπα ενός Α εχθρού μπορεί να μην έχει την παραμικρή ελπίδα στην περίπτωση του Β. Κοινώς, το Ashen σας προκαλεί για ακόμα μία φορά να ενεργοποιήσετε κάθε σημείο του εγκεφάλου σας και να δημιουργήσετε ένα τέλειο σχέδιο για την εξόντωση κάθε απειλής και τα καταφέρνει στο έπακρο. Παρά την τσαντίλα που θα προκληθεί στον ψυχικό σας κόσμο κάθε φορά που σας δολοφονούν και παρά την δυσαρέσκεια που θα σας ξυπνήσουν τα δυστυχώς αραιά checkpoints, το gameplay του Ashen και κυρίως το σύστημα μάχης, σας κάνει να θέλετε να προσπαθήσετε ξανά και ξανά, έως ότου κατατροπώσετε εν τέλει το minion ή το μεγαλοπρεπές boss, με την γιγάντια μπάρα ζωής, που τόσο πολύ σας δυσκόλεψαν. Προκαλεί έναν εθισμό, ένα πάθος να συνεχίσετε που πιθανότατα θα σας βοηθήσει να παίξετε για πολλές ώρες.

ashen 3
Η πρώτη μεγάλη απογοήτευση κατέφθασε στην χρήση των items, του inventory και στην δυνατότητα crafting. Δεν νοείται RPG χωρίς τα παραπάνω στοιχεία, όμως στην περίπτωση του Ashen είναι, αν μη τι άλλο, υποβαθμισμένα. Από την στιγμή που κάθε όπλο μπορεί να αναβαθμιστεί επαρκώς, μπορείτε να τα βγάλετε πέρα με ένα εργαλείο σχεδόν σε όλο το playthrough που θα πραγματοποιήσετε, αφού είναι μόλις 1-2 τα όπλα που είναι υπερβολικά over-powered για να τα αγνοήσετε. Όλο αυτό καθιστά την ύπαρξη των υπόλοιπων όπλων ολίγον διακοσμητική, αφού ενδεχομένως να μην χρειαστεί να αλλάξετε καθόλου όπλο αν ξοδεύετε τους πόρους που συλλέγετε στο αγαπημένο σας εξ αυτών. Όσα talismans, relics και μπιχλιμπίδια και να χωρέσετε, άμα η μάχη δεν επηρεάζεται ουσιαστικά από το φονικό σας όπλο, χάνεται η αξία της επένδυσης και της αναζήτησης για νέα αντικείμενα. Πραγματικά είναι προτιμότερο να ξοδεύετε τα Scoria σας για να αγοράζετε healing items, παρά για να ασχολείστε με όπλα, traders και τα συναφή. Υπάρχουν τα upgrades, υπάρχει το crafting, αλλά έχει χαθεί η αξία τους στην περίπτωση όπου ανακαλύψετε πως έχετε πολύ σημαντικότερα πράγματα να σας απασχολήσουν από το τι θα κρατάτε στα χέρια σας. Αν στα Dark Souls καθετί που χρησιμοποιείτε μπορεί να αποβεί μοιραίο, εδώ μπορούμε να πούμε πως σημασία έχουν μόνο τα σωστά hits και τα jukes.

Μαζί σε έναν μυστηριώδη κόσμο
Στην περίπτωση όπου δεν είχαμε βασικές και προαιρετικές αποστολές δεν θα μπορούσαμε να μιλάμε για open world παιχνίδι. Στο Ashen, τα Main Journeys και τα Side Journeys ξεχωρίζουν, αλλά μόνο στο όνομα, αφού το περιεχόμενό τους είναι κατά βάση κοινό και μονότονο. Όλα τα objectives ακολουθούν ένα βαρετό μοτίβο, όπου αν δεν υπήρχε η μάχη ενδιάμεσα, θα μιλούσαμε για απόλυτη ξενέρα. Σε κάθε quest του παιχνιδιού, σχεδόν από την αρχή μέχρι και το τέλος, μιλάτε σε έναν χαρακτήρα, αυτός σας στέλνει να του βρείτε κάτι, κόβετε κεφάλια, βρίσκετε το πράμα, το επιστρέφετε και όλα καλά. Το δεχτήκαμε μία, δύο, τρεις, μετά τις 10 φορές όμως κατάντησε κουραστικό. Ακόμα και αν μπορείτε να πάτε όπου σας την βαρέσει ανά πάσα στιγμή, ξέρετε πως όταν αναλάβετε κάποιο Journey θα έχετε κάτι συγκεκριμένο να ανακτήσετε, μέσω βίας. Όταν τα καταφέρετε, θα εντοπίσετε και τα Ritual Stones τα οποία μας βοήθησαν να ανασάνουμε, τόσο λόγω της αποθήκευσης της προόδου μας την οποία επιτυγχάνουν, όσο και της χρήσης fast travel στις διαθέσιμες τοποθεσίες, από ένα σημείο και ύστερα.

ashen 4
Κάντε τους καλούς στους πάντες ώστε να κάνουν join στην πόλη σας και να σας βοηθήσουν στο ξεδιάλυμα του μυστηρίου που βασανίζει τους πρωταγωνιστές. Διαφορετική όψη αποκτά το παιχνίδι μόνο στην περίπτωση όπου παιχτεί co-op. Η online δυνατότητα που προστέθηκε από την A44 σας επιτρέπει να καλέσετε ένα φίλο σας να φάει και αυτός στην μάπα το δύσβατο ταξίδι. Αν πάλι δεν έχετε φίλους, νιώστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσετε το διαθέσιμο A.I. companion, εφόσον σε μερικά σημεία είναι αναπόφευκτο. Ο υποστηρικτής σας είναι ένα feature που μετρά νίκη σε σύγκριση με τα RPGs της FromSoftware, αφού μπορεί να σας κάνει έστω μία φορά revive και όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό μπορεί να αποβεί αυτό σε τόσο δύσκολα games. Τέλος, αν είστε τόσο hardcore και ατρόμητοι, μπορείτε να έχετε απενεργοποιημένο το A.I. companion και να τα κάνετε όλα μόνοι σας, ωστόσο αν έχετε ιδέα το πώς μάχονται οι εχθροί σας θα ξέρετε πως δια αυτού ανεβάζετε ένα σκαλί παραπάνω την πρόκληση του Ashen.

Σταδιακή νύχτα
Υπάρχουν πολλά πταίσματα στον οπτικό τομέα του Ashen αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε πως ο κόσμος του παρουσιάζει μία αισθητική ξεχωριστής ομορφιάς. Ο χάρτης χωρίζεται σε διάφορες περιοχές, καθεμία από τις οποίες έχει την μαγεία της στο σχετικό design. Το σκοτάδι που απλώνεται σταδιακά στα δυσάρεστα γεγονότα του παιχνιδιού παρουσιάζεται επαρκώς και στον κόσμο του, αφού βλέπουμε τα τοπία να μαυρίζουν, τις περιοχές να δείχνουν όλο και πιο απειλητικές, ενώ όπου υπάρχει φως, τα μέρη είναι φανταστικά. Η διαφορά στις προστατευμένες πλέον τοποθεσίες σε αντίθεση με αυτές που δεν έχετε επισκεφτεί ακόμα είναι συγκινητική και καθιστά το Ashen ιδιαίτερα μυστηριώδες ως προς την εξερεύνησή του. Εκεί που δεν βλέπουμε πραγματικά τίποτα είναι σε μερικά μπουντρούμια, όπου υπάρχει άπλετο σκοτάδι και οι χιουμορίστες developers σας δίνουν να κρατάτε ένα φαναράκι μπας και δείτε τίποτα, αλλά που τέτοια τύχη; Στα dungeons πραγματικά μπορείτε να χαθείτε στο σκοτάδι και την μαυρίλα.

ashen 5
Και αφού ξεκινήσαμε με τα σφάλματα του οπτικού τομέα, να τονίσουμε πως τα bugs και οι αστοχίες δεν είναι λίγα, αφού είναι πολλά τα σημεία στα οποία θα στέκεστε φαινομενικά, ενώ στην πραγματικότητα φαίνεται ολοκάθαρα πως βρίσκεστε στον αέρα. Επίσης, τι το θέλατε το character customization αν μπορείτε να επιλέξετε μόνο φύλο, μαλλιά και μούσια, την στιγμή που οι χαρακτήρες δεν έχουν καν μούρη; Φτωχό και αχρείαστο. Η κάμερα από την άλλη, είναι ικανή να σας δυσκολέψει σε διάφορα σημεία και γωνίες, είναι όμως κάτι που μπορείτε να συνηθίσετε και να αποφύγετε όσο εξοικειώνεστε με τον χειρισμό. Τον τεχνικό τομέα σώζει ελαφρώς ο ήχος, αφού η αλληλουχία των ηχητικών εφέ και της μουσικής επένδυσης καλύπτει ευχάριστα τις τουλάχιστον 17-18 ώρες που θα χρειαστείτε για να ολοκληρώσετε το Ashen. Κάθε διάλογος έχει υποστεί το απαιτούμενο voice acting και οι ηθοποιοί μιλούν αργά και καθαρά για να μπορέσετε να συμβαδίσετε με τα λεγόμενά τους. Όσοι δεν τα καταφέρουν, ας ασχοληθούν καλύτερα με την γαλήνια μελωδία που σκεπάζει τις ήσυχες περιοχές και τους γεμάτους τρόμο τόνους που καλύπτουν τα φρικιαστικά μέρη.

Καλό ζέσταμα για τα πιο δύσκολα
Είναι σαφές πως το Ashen στηρίζει επάξια κάθε ισχυρισμό πως αντιγράφει το gameplay και την νοοτροπία της σειράς Dark Souls. Ευτυχώς το κάνει με τον δικό του, πρωτότυπο τρόπο και μας παρουσιάζει ένα playstyle που, στην προτεινόμενη μορφή του, είναι πιο προσγειωμένο από την, κατά πολλούς, δυσκολότερη RPG σειρά. Διαθέτει έντονη πρόκληση και είναι πολλά τα σημεία στα οποία θα απορήσετε αν είναι καλύτερο να το αφήσετε στην άκρη και να συνεχίσετε χωρίς στρες την ζωή σας ή αν οφείλετε να αποδείξετε στον εαυτό σας πως είστε ικανοί να το κατακτήσετε. Υπάρχει πληθώρα αποστολών που μπορείτε να φέρετε εις πέρας, άσχετα με το γεγονός το ότι, από άποψη περιεχομένου, σφαιρικά θα κάνετε τα ίδια στο σύνολο των Journeys.

ashen 6
Το Ashen παρουσιάζει διάφορα τεχνικά προβλήματα, που σίγουρα θα μπορούσαν να διορθωθούν ή έστω βελτιωθούν, αποδεικνύοντας πως είναι ένας πολύ φτωχός τίτλος μπροστά στο franchise με το οποίο προσπαθεί να συγκριθεί από γεννησιμιού του. Παρόλα αυτά, μπορούμε εύκολα να προτείνουμε σε κάποιον να δοκιμάσει το Ashen, ιδίως σε όσους θέλουν να μπουν με αργές κινήσεις στον κόσμο των σειρών Souls ή του Bloodborne. Όσοι ολοκληρώσουν το Action-RPG της A44, θα έχουν μία άκρως ικανοποιητική εικόνα του τι θα συναντήσουν στα παραπάνω triple A games, ενώ συνολικά αποτελεί μία πλήρη περιπέτεια που κάθε fan αυτού του είδους αξίζει να επισκεφτεί, έστω για το γαμώτο.

Θετικά:
- Ποικιλία τοποθεσιών προς εξερεύνηση
- Όμορφη απεικόνιση του περιβάλλοντος
- Εθιστικό σύστημα μάχης
- Ικανοποιητική διάρκεια
- Ευχάριστο multiplayer
- Δανείζεται τα θετικότερα στοιχεία της σειράς Dark Souls 

Αρνητικά:
- Προβλήματα με την κάμερα
- Μονότονο περιεχόμενο στις αποστολές
- Αυξημένο επίπεδο δυσκολίας
- Αραιά checkpoints
- Υποβάθμιση του crafting και των upgrades
- Αχρείαστο character customization 

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.7

Ένας μακρινός ξάδερφος της σειράς Dark Souls, που μπορεί κάλλιστα να εντάξει τους gamers σε αυτή την νοοτροπία και το σύστημα μάχης. 

Γιάννης Σιδηρόπουλος

5 days ago
Το Fight of Gods στο Switch 5 days ago

Το αμφιλεγόμενο Fighting έρχεται στην κονσόλα της Nintendo.

Το Fight of Gods θα κυκλοφορήσει και για το Nintendo Switch.

Το αμφιλεγόμενο 2D Fighting της Digital Crafter τα πήγε αρκετά καλά όσον αφορά τις πωλήσεις του στο Steam Early Access και έτσι οι δημιουργοί του αποφάσισαν να το φέρουν και στη νεότερη κονσόλα της Nintendo. Το παιχνίδι θα διατεθεί μέσω του Nintendo eShop από τις 18 Ιανουαρίου. Για όσους δεν το γνωρίζουν πρόκειται για ένα Fighting στο οποίο οι 13 διαθέσιμοι χαρακτήρες είναι θεοί και πρόσωπα διαφόρων θρησκειών.

http://www.youtube.com/watch?v=tf0VwskJsj8

Έτσι σας δίνεται η δυνατότητα να ελέγξετε χαρακτήρες όπως οι Ιησούς, Βούδας, Όντιν και Δίας σε τρομερές αναμετρήσεις, ενώ το πεδίο της μάχης είναι πάντα ένα περιβάλλον το οποίο αρμόζει μόνο σε θεϊκά πρόσωπα, όπως για παράδειγμα ο Όλυμπος. Όλοι οι fans του Switch που ζήλεψαν αυτή την κυκλοφορία για τα PC, θα μπορούν από τις 18 Ιανουαρίου να το αποκτήσουν.

Διαβάστε το preview του Fight of Gods και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
AOC AG273QCG και AG273QCX 5 days ago

Νέες κυρτές οθόνες για gaming.

Η εξειδικευμένη εταιρία οθονών AOC ανακοινώνει με μεγάλη υπερηφάνεια την άφιξη των κυρτών οθονών AG273QCG (Nvidia G-SYNC) και AG273QCX (AMD FreeSync 2 HDR) από την τρίτη γενιά AGON. Η αναβαθμισμένη και επανασχεδιασμένη premium σειρά οθονών της AOC είναι διαθέσιμη από τον Ιανουάριο του 2019. Σχεδιασμένη για hardcore gamers, τα μοντέλα AGON 3 συνεχίζουν να διαθέτουν τα χαρακτηριστικά από τις προηγούμενες οθόνες AGON, όπως ρυθμό ανανέωσης έως 165 Hz, υψηλή απόκριση 1 ms, και τώρα περιλαμβάνουν τις τελευταίες τεχνολογίες, όπως το AMD FreeSync 2 HDR και ένα ανανεωμένο κομψό σχεδιασμό που στην περίπτωση της οθόνης AG273QCG συνέβαλλε στην απόκτηση του βραβείου “Red Dot Design Award 2018”. Χάρη στον πολύ υψηλό ρυθμό ανανέωσης στα 165 Hz (AG273QCG) και 144 Hz (AG273QCX), τον πολύ γρήγορο χρόνο απόκρισης και τις μεταβλητές τεχνολογίες ρυθμού ανανέωσης, οι δύο οθόνες είναι κατάλληλες για γρήγορα παιχνίδια.

Ανταγωνιστικές οθόνες για ανταγωνιστικούς gamers
Η AOC λάνσαρε το 2016 την premium gaming σειρά οθονών AGON (με έμπνευση από την αρχαία ελληνική λέξη «αγών» που συμβολίζει τον αγώνα, τη ρήξη και τον ανταγωνισμό). Η πρώτη γενιά οθονών AGON, όπως η AG271QX βραβεύθηκαν αμέσως ενώ η 240 Hz AG251FZ θεμελιώθηκε ως αναπόσπαστο στοιχείο esports ομάδων και πρωταθλημάτων. Η δεύτερη γενιά οθονών AGON επέκτεινε τη σειρά με τις υπερβολικά ultra-wide και κυρτές οθόνες σε διάφορα μεγέθη (27”- 35”) όπως η AG352UCG. Τώρα, η οθόνες τρίτης γενιάς - AGON 3 – είναι εδώ με εντυπωσιακές προδιαγραφές ελκυστικό σχεδιασμό και ακόμα πιο πολλά gaming χαρακτηριστικά από ποτέ!

Οι προδιαγραφές
Η 27” (68,6 εκ) AG273QCG είναι εξοπλισμένη με ένα κυρτό (1800R) TN panel σε QHD ανάλυση (2560x1440), υποστηρίζει το Nvidia G-SYNC και έναν υψηλότερο ρυθμό ανανέωσης στα επιβλητικά 165 Hz, καθώς και 1 ms χρόνο απόκρισης. Οι χρήστες των υποστηριζόμενων Nvidia GPUs θα μπορούσαν να ενεργοποιήσουν το G-SYNC, ώστε να εξαλείψει το σκίσιμο και τραύλισμα και να ταιριάζει το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με το ρυθμό πλαισίου του GPU τους. Η υψηλή φωτεινότητα των 400 nits διασφαλίζει, ότι η οθόνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και σε φωτεινούς χώρους. Δύο ενσωματωμένα ηχεία 2 W με DTS ολοκληρώνουν ολόκληρο το οπτικοακουστικό πακέτο.

Η 27” (68.6 εκ) HDR (High Dynamic Range) οθόνη AG273QCX από την άλλη πλευρά είναι εξοπλισμένη με παρόμοιο κυρτό (1800R) VA panel σε QHD ανάλυση με ρυθμό ανανέωσης 144 Hz. Χάρη στην υψηλή φωτεινότητα των 400 nits, η οθόνη υποστηρίζει το HDR πρότυπο VESA DisplayHDR 400. Για να συνοδεύσει το HDR, διαθέτει επίσης το AMD FreeSync 2 HDR για να μετριάσει την καθυστέρηση εισόδου που προκαλείται από τη χαρτογράφηση τόνων του HDR, και για να επιβάλλει το Low Framerate Compensation (LFC) καθώς και να απαλλαγεί από το σκίσιμο και το τραύλισμα. Ο στατικός λόγος αντίθεσης 3000:1 του VA panel και η κάλυψη 90% της DCI-P3 γκάμας ζωντανεύουν τα γραφικά με βαθιά μαύρα και ζωηρά χρώματα, προσφέροντας ευρείες γωνίες θέασης 178°/178°. Η υψηλή ανταπόκριση εξασφαλίζεται με 1 ms χρόνο απόκρισης, το οποίο επιτυγχάνεται με μία τεχνική strobe. Τα δύο Χ 5W ηχεία της οθόνης AG273QCX είναι επίσης συμβατά με DTS.

Ο σχεδιασμός
Και οι δύο οθόνες είναι τώρα εξοπλισμένες με panel 3 όψεων χωρίς πλαίσιο, επιτρέποντας το απρόσκοπτο στήσιμο πολλαπλών οθονών. Είναι επίσης, αρκετά εργονομικές, προσφέροντας ρύθμιση ύψους 110 χιλ. εκτός από τις επιλογές περιστροφής και κλίσης. Πίσω από το panel, τα AGON Game Lights, εξαιρετικά προσαρμόσιμα με πάνω από 100.000 χρώματα, φέρνουν την πρόσφατη τρέλα των RGB στις οθόνες AGON! Τα AGON Game Lights μπορούν επίσης να προσαρμοστούν για να αλλάζουν σύμφωνα με το παιχνίδι. Η κόκκινη, κομψή, γωνιώδης βάση της AG273QCG και η ασημένια βάση της AG273QCX στέκονται σταθερά στο γραφείο χωρίς να καταλαμβάνουν πολύ χώρο. Η καμπυλότητα των 1800R και στις δύο οθόνες αυξάνει τη βύθιση στο παιχνίδι και δημιουργεί μια άνετη οπτική απόλαυση στην προβολή περιεχομένου από την μία μεριά έως την άλλη. Η γνωστή ανασυρόμενη βάση ακουστικών από τις παλαιότερες οθόνες AGON, έχει επανασχεδιαστεί και διπλασιαστεί, παρέχοντας στήριγμα σε κάθε πλευρά. Για εύκολο στήσιμο και αποσυναρμολόγηση (τουρνουά, LAN parties κτλ.) η βάση μπορεί να συναρμολογηθεί με μηχανισμό ενός κλικ χωρίς βίδες, και η λαβή μεταφοράς επιτρέπει την εύκολη μεταφορά. Το επανασχεδιασμένο, κομψό ενσύρματο τηλεχειριστήριο της οθόνης AG273QCX, AOC Game Pad επιτρέπει επίσης εύκολη ρύθμιση ποικίλων OSD ρυθμίσεων.

Πρόσθετες λειτουργίες
Εκτός από τα πολλά χαρακτηριστικά που αναφέρονται παραπάνω και οι δύο οθόνες διαθέτουν
- AOC Game Color, όπου οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν τον κορεσμό χρωμάτων για καλύτερα επίπεδα γκρίζου και λεπτομέρειες εικόνας
- AOC Game Modes, με συγκεκριμένες βελτιώσεις που στοχεύουν σε διαφορετικά είδη παιχνιδιών και 3 προσαρμόσιμα προφίλ χρήστη
- AOC Shadow Control, για να προσαρμόσετε τα επίπεδα σκίασης για καλύτερη εικόνα στις σκοτεινές περιοχές χωρίς να επηρεάζεται η υπόλοιπη οθόνη
- AOC Dial Point, ένα δείκτης στόχευσης στο κέντρο της οθόνης που βοηθά τους χρήστες να στοχεύουν με μεγαλύτερη ακρίβεια σε παιχνίδια βολής
- FPS Frame Counter, μία επικάλυψη που δείχνει τα τρέχοντα καρέ ανά δευτερόλεπτο
- Flicker Free Technology, για μείωση της κόπωσης των ματιών σε πολύωρα παιχνίδια.
- Και ένα νέο, ενημερωμένο OSD με μια νέα, μοντέρνα εμφάνιση και ένα συνοδευτικό OSD (G-Menu) με βάση το λογισμικό για ακόμη μεγαλύτερη προσαρμογή.

Οι δύο αυτές οθόνες AGON 3 ανακοινώθηκαν, δοκιμάστηκαν και εκτιμήθηκαν ιδιαιτέρως από τον Τύπο στην έκθεση gamescom 2018 και τώρα θα είναι διαθέσιμες στα ράφια των ηλεκτρονικών και φυσικών καταστημάτων για να τις απολαύσουν οι gamers.

Οι οθόνες AG273QCX και AG273QCG της AOC αναμένονται να είναι διαθέσιμες μέσα στον Ιανουάριο του 2019 με ενδεικτική τιμή λιανικής 699€ και 799€, αντίστοιχα.

Δείτε άλλα προϊόντα της AOC και συζητήστε για αυτά στο σχετικό forum topic.

Notification