Σταμάτης Καράμπογας

Σταμάτης Καράμπογας (Smoses)
Experience: 593 (27 points to next level)

 
350
yesterday
Mega Man 11 yesterday

Ο βασιλιάς του Platform επιστρέφει ανανεωμένος.

Όλοι κάποια στιγμή στην ζωή μας θα έχουμε ακούσει για τον “μπλε βομβιστή”, είτε αυτό ήταν από ενθουσιασμένους φίλους στην πλατεία του χωριού, είτε από διάφορα μέσα την σύγχρονη εποχή. Οι περισσότεροι από εμάς σίγουρα πήγαιναν με φίλους στο ένα και μοναδικό arcade του χωριού και άδειαζαν κουβάδες με πενηντάλεπτα (ή δραχμές οι πιο παλιοί) για να παίξουν το Mega Man Power Battle ή αργότερα “καίγονταν” στα σπίτια κολλητών παίζοντας την σειρά Mega Man X. Όλοι έχουμε αναμνήσεις από το Mega Man, άλλοι πιο έντονες και άλλοι πιο αχνές, αυτό γιατί η εν λόγω σειρά της Capcom έχει αφήσει ιστορία ή καλύτερα έχει γράψει ιστορία.

Η ιστορία αυτή ξεκινάει με το Mega Man να κυκλοφορεί για το NES το 1987 και την συνέχεια την ξέρετε…. Μέχρι σήμερα η σειρά της Capcom αριθμεί πάνω από 50 τίτλους σε διάφορες πλατφόρμες, ενώ έχει γνωρίσει τεράστια εμπορική επιτυχία με έξι παιδικά, εμφανίσεις σε άλλα δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια όπως το Super Smash Bros και πρόσφατα με την ανακοίνωση ότι θα μεταφερθεί στην μεγάλη οθόνη. Ο Mega Man είναι η μασκότ της Capcom δεν υπάρχει αντίρρηση σε αυτό. Τελευταία όμως φαινόταν η εταιρία ανάπτυξης να μην του δείχνει αρκετή αγάπη, βέβαια με την κυκλοφορία των X Legacy Collection, και διαφόρων Collection γενικά, κατάφερε και θόλωσε τα νερά για λίγο. Έπειτα από σχεδόν 10 χρόνια όμως κυκλοφόρησε την συνέχεια στην original σειρά του Mega Man, το Mega Man 11 (τα X θεωρούνται spin-offs).

Mega Man 11 Block Man

Παλιές αντιπαλότητες
Κλασικά, όπως και στους περισσότερους τίτλους της βασικής σειράς, έχουμε την αντιπαλότητα μεταξύ Dr.Light και Dr.Wily, και ως αποτέλεσμα αυτής της αντιπαλότητας την δημιουργία του Mega Man. Εδώ όμως ξεκινάει λίγο διαφορετικά, αφού μας δίνει λίγο backstory για την αντιπαλότητα των Dr.Light και Dr.Wily. Βλέπουμε ότι οι δύο αυτοί επιστήμονες δεν ήταν ανέκαθεν εχθροί, αντιθέτως ήταν φίλοι και συμφοιτητές στην ακαδημία ρομποτικής. Βέβαια οι δυο τους είχαν εντελώς διαφορετικές απόψεις για τα ρομπότ, ο Dr.Light πρότεινε να τους δώσει ελεύθερη βούληση, ενώ ο Dr.Wily είχε δημιουργήσει μια συσκευή ονόματι Double Gear, που θα πίεζε τα ρομπότ στα όριά τους, αυξάνοντας τους την δύναμη και την ταχύτητα εκθετικά.

Όμως ο Dr.Light κατάφερε να πείσει το συμβούλιο να απορρίψει την ιδέα του Wily γιατί θα στρέσαρε πολύ τα ρομπότ, τι καλός. Βέβαια ο Wily του το κράτησε μανιάτικο, αφού μετά από κάμποσα χρόνια ξυπνάει στον ύπνο του και λέει ποτέ δεν είναι αργά. Έτσι αγουροξυπνημένος μπουκάρει στο εργαστήριο του Dr.Light και του κλέβει όλα τα ρομπότ ώστε να τους εγκαταστήσει το Double Gear και να τα στρέψει εναντίων σας. Τότε, χωρίς άλλη επιλογή, ο Dr.Light εγκαθιστά το Double Gear στον Mega Man και το αδύναμο αυτό ρομποτάκι γίνεται ο ήρωας που ξέρουμε και αγαπήσαμε… και μετά κυνηγάει τον Wily να του ρίξει κάνα δυο φάπες και να σώσει τους φίλους του.

http://www.youtube.com/watch?v=1VfWlJmSgk4

Charge your buster
Ξεκινώντας το ταξίδι σας έχετε στην κατοχή σας μόνο το πιστό σας buster gun, τον Rush (το σκυλο-ρομπότ σας) και το νέο Double Gear. Το Double Gear σας δίνει δυο δυνατότητες, μπορείτε να κάνετε power up τις κινήσεις σας για να σκάτε περισσότερο damage, είτε να επιβραδύνετε τον χρόνο, με ότι συνέπειες έχει αυτό στον χωροχρόνο. Στην συνέχεια όταν αποκτήσετε και έξτρα όπλα από τα κουφάρια των bosses που θα νικάτε, θα μπορείτε να κάνετε power up με τα όπλα αυτά και να κάνετε άπειρους συνδυασμούς και combo. Γενικά εκτός του Double Gear το Mega Man παραμένει πιστό στην κλασική του συνταγή ως προς το gameplay - πηδάτε, κάνετε slide, καλείτε τον σκύλο σας ως jump-pad ή jet, φορτίζετε το όπλο σας και κάνετε τις μάνες των Mawaru να κλαίνε, classic Mega Man...

Συνολικά θα πρέπει να αντιμετωπίσετε οχτώ κύρια bosses και πριν από αυτούς ένα mini-boss σε κάθε πίστα, όπως και σε κάθε τίτλο. Για να φτάσετε όμως στο δωμάτιο του κάθε boss πρέπει να αντιμετωπίσετε όλα τα υπόλοιπα άμυαλα τσιράκια. Σε αυτό δεν έχουμε παράπονο, αφού μέχρι να φτάσουμε στο boss έχουμε δει τουλάχιστον τέσσερα με πέντε διαφορετικά είδη εχθρών. Με τα χίλια ζόρια φτάνετε στο δωμάτιο, έχει ένα κόκκινο φωτάκι απέξω θα το δείτε, σκοτώνετε το boss και του παίρνετε το όπλο. Τα όπλα που αποκτάτε σε συνδυασμό με τα μπόλικα upgrades στο μαγαζάκι του Light, θα σας κάνουν να χάσετε τον μπούσουλα. Βέβαια τα όπλα από κάθε boss κάνουν διαφορετικό damage σε διαφορετικούς εχθρούς, ανάλογα με τις αδυναμίες τους, και γενικά δίνουν μια πικάντικη γεύση στο όλο gameplay. Μην περιμένετε όμως να δείτε Proto-Man και Bass γιατί θα απογοητευτείτε, για τέτοιες εκπλήξεις πηγαίντε στην σειρά X καλύτερα.

Θα πεθάνετε με το καλημέρα


Σε σχέση με προηγούμενους τίτλους, το Mega Man 11 είναι εμφανέστατα πιο προκλητικό, αφού στην συνηθισμένη δυσκολία που παίζω χρόνια τίτλους της σειράς, πέθανα περισσότερες φορές από ότι και στο Dark Souls. Είναι ένα παιχνίδι που δεν συγχωρεί, δεν αφήνει περιθώρια λάθους. Φαίνεται πως ο συγκεκριμένος τίτλος της σειράς δεν απευθύνεται και τόσο σε “αρχάριους”, οπότε αν είναι η πρώτη σας επαφή με την σειρά, βάλτε την πιο χαμηλή δυσκολία και εξοπλιστείτε με αρκετή υπομονή. Συνολικά το παιχνίδι διαθέτει τέσσερα επίπεδα δυσκολίας καθώς και ένα μενού με 9 στο σύνολο challenges. Έχει τα κλασικά Time Attack, Score Attack και διάφορα παρόμοια, όμως αυτά που ξεχωρίζουν είναι τα Playground Challenges και Dr.Light’s Trial.

Mega Man 11 Fire

Στο Playground Challenges θα σας ζητηθεί να κάνετε διάφορα περίεργα πραγματάκια όπως το να κρατήσετε το Boyorn στον αέρα με επιθέσεις, να σπρώξετε ένα τανκ όσο πιο μακριά μπορείτε και να τεστάρετε τα αντανακλαστικά σας βρίσκοντας το κατάλληλο όπλο που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να εξοντώσετε παγωμένους εχθρούς. Ενώ στο Dr.Light’s Trial θα πρέπει να περάσετε 30 παν-δύσκολες πίστες για να φτάσετε στην κορυφή. Αυτό βέβαια ίσως θεωρηθεί και μαζοχισμός, όμως τα challenges αυτά δίνουν μια άλλη πνοή στο παιχνίδι και το κάνουν διπλάσια διασκεδαστικό.

Ο μπλε βομβιστής όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί ποτέ
Ξεχάστε όσα ξέρατε μέχρι στιγμής για τον 16-bit-o Mega Man, αυτή την φορά ήρθε στο 2019 και ήρθε πλήρως ανανεωμένος. Έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν τρισδιάστατο μοντέλο του Mega Man, στην σειρά Mega Man X συγκεκριμένα, όμως ποτέ στην βασική σειρά. Τα λεπτομερέστατα γραφικά, τόσο των μοντέλων, όσο και των background, του δίνουν το “βάθος” που τόσο καιρό απεγνωσμένα ζητούσε. Τα ζωντανά χρώματα σε συνδυασμό με τα έντονα περιγράμματα δημιουργούν ένα καρτουνιστικό λούκ στον ήρωά μας, και στο συγκεκριμένο δεν θα ταίριαζε τίποτε άλλο καλύτερα. Έτσι με την σειρά τους έρχονται και τα ομαλά animation που σε συνδυασμό με τα λεπτομερή οπτικά εφέ απογειώνουν την όλη εμπειρία. Ειδικά με τα power up των όπλων που αποκτάτε η οθόνη σας πλημμυρίζει με χρωματικές εκρήξεις που θα σας κάνουν να νιώσετε ότι είστε μέσα στο παιχνίδι. Ο χειρισμός του Mega Man δεν έχει υπάρξει ποτέ τόσο “άμεσος”, δεν νιώθεις πλέον αυτό το “lag” που ένιωθες όταν έπαιζες παλαιότερους τίτλους της σειράς, ότι κάνεις αυτό παίρνεις, και αυτό είναι που ζητούσαμε τόσο καιρό.

Mega Man 11 Upgrade

Δεν ακούω καλά είμαι φρεσκολουσμένος
Ίσως ο πιο αδύναμος τομέας του νέου τίτλου είναι ο ηχητικός. Δυστυχώς τα soundtrack αν και διαφορετικά σε κάθε πίστα, δεν καταφέρνουν να γαντζωθούν στην μνήμη σου, δεν έχουν το κάτι ιδιαίτερο που θα τα κάνει αξιομνημόνευτα. Ακόμα θυμόμαστε εκείνα τα 8-bit soundtrack που έπαιζαν σε κάθε boss ή στην αρχή του παιχνιδιού, τώρα όμως δεν μένει τίποτα. Επίσης αν ψάχνετε για δυναμικές ερμηνείες κοιτάξτε αλλού, όχι ότι οι voice actors έχουν κάνει κακή δουλειά, αλλά οι διάλογοι είναι τόσο μικροί που πρέπει να είσαι η Πέγκυ Καρά γνωστή ηθοποιός για να εκφράσεις το παραμικρό συναίσθημα σε τέτοιο χρονικό περιθώριο. Γενικά οι χαρακτήρες λένε πολύ βασικά πράγματα στους διαλόγους τους με αποτέλεσμα το voice acting να μην είναι τίποτα ιδιαίτερο.

Ανοίγοντας τον δρόμο για το Mega Man 12
Η Capcom συνεχίζει να κάνει αυτό που ξέρει καλά, κρατώντας την ίδια συνταγή αναλλοίωτη, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα σύγχρονο Mega Man που αξίζει να βρίσκεται στην κορυφή. Όμως πρέπει να αναλογιστούμε και τι αλλαγές έχει κάνει συγκριτικά με προηγούμενους τίτλους. Η αλήθεια είναι ότι πέραν του οπτικού τομέα, λίγα πράγματα έχουν αλλάξει στο παιχνίδι, και αυτό είναι που του αφαιρεί αρκετούς πόντους. Είδαμε πράγματα που έχουμε ξαναδεί άπειρες φορές σε παιχνίδια της σειράς και αυτό μετά από κάποιο σημείο και μετά κουράζει. Τα καλά νέα είναι πως το Mega Man 11 θέτει γερά θεμέλια για τους επόμενους τίτλους και ελπίζουμε η Capcom να πειραματιστεί λίγο περισσότερο στο μέλλον και να μας δώσει μια ολοκαίνουργια εμπειρία Mega Man, μια που αξίζουμε τόσο εμείς όσο και ο αγαπημένος μας ήρωας.

Mega Man 11 Ice

Μέχρι τότε το Mega Man 11 σίγουρα δεν θα σας κρατήσει παρέα, αφού για να το τερματίσετε θα χρειαστείτε γύρω στις 5-7 ώρες, εκτός άμα δεν έχετε καθόλου εμπειρία στα Platform. Σε συνδυασμό με τα challenges αλλά και τα τέσσερα επίπεδα δυσκολίας το Mega Man 11 έχει καλύτερο replayability συγκριτικά με προηγούμενους τίτλους της σειράς και θα σας προσφέρει αρκετές ώρες διασκέδασης, νεύρων και ιδρωμένης καρέκλας.

Θετικά:

- Ομαλά animation
- Όμορφα εφέ
- Διασκεδαστικό gameplay
- Μπόλικα όπλα + upgrades
- Καθηλωτική δράση
- Πληθώρα αντιπάλων
- Καλό replayability

 

Αρνητικά:

- Αυξημένη δυσκολία
- Δεν εξελίσσει την σειρά – παραμένει στάσιμο

Βαθμολογία

Γραφικά: 8.5

Ήχος: 7.5

Gameplay: 8.5

Σενάριο: 7

Αντοχή: 8

Γενικά: 7.9

Ο βασιλιάς επιστρέφει για να δείξει ποιος κάνει κουμάντο. Όμως θα χρειαστεί να προσπαθήσει περισσότερο στο μέλλον και να μην φοβάται τον πειραματισμό, προκειμένου να παραμείνει στην κορυφή.


Σταμάτης Καράμπογας

2 days ago
Το Black Desert Online έρχεται στο PS4 2 days ago

Με τα pre-orders ξεκινάνε απο τις 2 Ιουλίου.

Το Black Desert Online έρχεται στα PS4 μέσα στο 2019.

Παρόλο που δεν υπάρχει ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας, θα μπορείτε να κάνετε pre-order από τις 2 Ιουλίου. Κάνοντας pre-order αποκτάτε κάποια bonus items, καθώς και early access το παιχνίδι πριν κυκλοφορήσει. “Η ομάδα δούλευε επιμελώς ώστε να κάνει το Black Desert το καλύτερο που μπορεί να γίνει, και είμαστε επιτέλους έτοιμοι να ανταμείψουμε το υπομονετικό player base του παιχνιδιού”, δήλωσε ο Kwangsam Kim, Lead Producer του Black Desert Online.

“Αν ψάχνετε για ένα open-world MMORPG για το PS4 με πολλές επιλογές στη δημιουργία χαρακτήρα ώστε να ταιριάζει στο δικό σας play style, σας ενθαρρύνουμε να το κάνετε pre-order”.

Δείτε επίσημο teaser παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=eP-698M70cU

Δείτε ακόμη την πρόταση γάμου στο Black Desert σε Game Master.

Διαβάστε το review του Black Desert Online και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

Θέλετε παρέα; Ελάτε να παίξουμε μαζί.

2 days ago
Phil Spencer: "Η Ε3 δεινοπαθεί χωρίς την Sony και την Activision" 2 days ago

Ο πρόεδρος του Xbox εξηγεί πως η απουσία των "τιτάνων" επηρεάζει την δημοσιότητα της Ε3. 

Η Sony δεν θα παρουσιάσει στην Ε3 2019 αυτή την εβδομάδα, όπως και η Activision.

Ο πρόεδρος του Xbox, Phil Spencer, λέει πως η Ε3 δεν είναι το ίδιο χωρίς την Sony και την Activision, και τις θέλει πίσω. Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Spencer ανέφερε πως η εικόνα της E3 “πλήγεται” από την απουσία της Sony και της Activision. “Εύχομαι η Sony να ήταν εδώ. Η Ε3 δεν είναι τόσο καλή όταν δεν βρίσκονται εδώ”. Η Ε3 παραμένει συναφής στον κόσμο του gaming, ανέφερε ο Spencer.

Είναι μια περίοδος του χρόνου όπου όλος ο κόσμος παρακολουθεί το gaming, και είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας όπου η βιομηχανία δέχεται τόσο έντονη κριτική. Μια πρόσφατη απειλή, όπως ανέφερε ο Spencer, ήταν ο προσδιορισμός της gaming διαταραχής ως ασθένεια. Ανέφερε πως η Ε3 είναι σημαντική περίοδος για να δείξουμε στον κόσμο ότι το gaming δεν είναι μόνο παιδιά σε ένα υπόγειο. Όμως χωρίς τιτάνες όπως η Sony και η Activision, η δημοσιότητα της Ε3 “πλήγεται”, δήλωσε ο Spencer.

Διαβάστε αναλυτικά όλες τις ανακοινώσεις της Microsoft από την Ε3 2019 και συζητήστε για αυτές στο σχετικό forum topic.

2 days ago
Ο Keanu Reeves είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό cameo 2 days ago

Μόλις ανακάμψαμε απο την μεγαλειώδη του είσοδο στην Ε3 μαθαίνουμε ότι έχει καθοριστικό ρόλο στο παιχνίδι.

Ο ρόλος του Keanu Reeves στο Cyberpunk 2077 είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό cameo.

Ο Keanu Reeves υποδύεται τον Johnny Silverhand στο Cyberpunk 2077. Ο ρόλος του Reeves ως Silverhand στο παιχνίδι είναι καθοριστικός. Θα συνοδεύει τον παίκτη σχεδόν σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού, όμως δεν θα είναι απλά ένας companion NPC, θα είναι περισσότερο σαν φάντασμα στο κεφάλι του πρωταγωνιστή V.

Λόγω αυτού, ο Keanu Reeves ηχογράφησε μπόλικο διάλογο. Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της CD Project RED Marcin Iwinski, είναι ο χαρακτήρας με τον δεύτερο μεγαλύτερο σε όγκο κείμενο, στην πρώτη θέση φυσικά βρίσκεται ο πρωταγωνιστής. Χρειάστηκε 15 μέρες ώστε ο Reeves και η υπόλοιπη ομάδα να ηχογραφήσουν ολόκληρο σενάριο.

Μπορείτε να δείτε την πλήρη συνέντευξη με τον Marcin Iwinski παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=eiN9WibHcS8

Το Cyberpunk 2077 θα κυκλοφορήσει για PC, PS4, Xbox One στις 16 Απριλίου 2020.

Διαβάστε για την Cyberpunk 2077 Collector's Edition.  και συζητήστε εκτενώς για αυτό στο σχετικό forum topic.

2 days ago
Το Watch Dogs Legion δεν θα έχει σκυλιά γιατί η Ubisoft δεν ήθελε αδέσποτα παντού 2 days ago

Και κάπου ο John Wick κοιμάται ήσυχος.

Πολλοί θα έχετε αναρωτηθεί στα παιχνίδια Watch Dogs που είναι τα σκυλιά.

Όπως υποδεικνύει και το όνομα του νέου παιχνιδιού Watch Dogs Legion, θα περιμένατε να δείτε χιλιάδες σκυλιά, όμως δεν υπάρχει κανένα. Σύμφωνα με τον creative director, Clint Hocking, οι προγραμματιστές της Ubisoft θα έπρεπε να αποφασίσουν τι να κάνουν με τα σκυλιά όταν εσείς σκοτώσετε τους ιδιοκτήτες τους. Όπως αναφέρει ο Hocking “όταν σκοτώνετε ένα σκουπιδιάρη ενώ δουλεύει, κάνουμε την αδερφή του να μην σας συμπαθεί, και τον αδερφό του να μην σας συμπαθεί. Όταν βλέπετε μια γυναίκα να βγάζει βόλτα τον σκύλο της και σκοτώνετε την γυναίκα, έπρεπε να ρωτήσουμε τους εαυτούς μας τι θα κάνουμε με τον σκύλο ?”.

Αυτή η ερώτηση έθεσε το εξής πρόβλημα στους σχεδιαστές του Legion. Όπως ξέρετε, το Watch Dogs Legion προσομοιώνει τους NPCs σε ένα επίπεδο που δεν έχουμε ξαναδεί. Αντί να τους συμπεριφέρεται ως θόρυβος που απλά υπάρχει στο παρασκήνιο, το Legion δημιουργεί πολύπλοκες σχέσεις, backstories, και ατζέντες για τον κάθε NPC ξεχωριστά. Αυτό διότι στο Legion μπορείτε να κάνετε recruit όποιον NPC επιθυμείτε. Όμως αυτό το εκπληκτικό επίπεδο προσομοίωσης πρέπει να σταματήσει κάπου, και στο Watch Dogs Legion σταματάει με τα σκυλιά. Ο Hocking αναφέρει πως αν κάποιος σκότωνε τον ιδιοκτήτη ενός σκυλιού, η Ubisoft θα έπρεπε να αναπτύξει ένα σύστημα που θα αποφάσιζε τι θα συνέβαινε στον σκύλο.

“Γίνεται αδέσποτο ? Το υιοθετεί κάποιος ? Εξαφανίζεται εντελώς από τον κόσμο ? Αυτό δεν φαίνεται και πολύ δίκαιο. Έτσι δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε πως θα αντιμετωπίσουμε τα σκυλιά, άρα δεν θα έχει σκυλιά”.

Διαβάστε τις μέχρι τώρα πληροφορίες για το Watch Dogs Legion και συζητήστε για το νέο Watch Dogs στο παρακάτω forum topic.

2 days ago
Η Square Enix θέλει να κάνει όλα τα κλασικά παιχνίδια της διαθέσιμα online 2 days ago

Πολύ πιθανό το ενδεχόμενο μιας συνδρομητικής υπηρεσίας.

Η Square Enix θέλει να κάνει όλη της την βιβλιοθήκη της από games διαθέσιμη online.

Είδαμε αρκετές ανακοινώσεις για remake και remaster από την Square Enix στην φετινή Ε3, και παρόλο που είναι παράλογο να περιμένουμε κάθε παιχνίδι να έχει την μεταχείριση του Final Fantasy VII ή του Final Fantasy VIII, η εκδότρια εταιρία θέλει να κάνει τα παλαιότερα παιχνίδια πιο προσβάσιμα. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Yosuke Matsude δήλωσε πως η εταιρία δέχεται συνεχώς αιτήματα για τους παλαιότερους τίτλους. Λοιπόν η Square Enix σας ακούει και δουλεύει πάνω σε αυτό.

“Σχετικά με τους “μεγάλους” τίτλους, οι περισσότεροι είναι διαθέσιμοι σε διάφορες εκδόσεις. Οι πιο κλασσικοί τίτλοι, ίσως αυτοί που παίζατε στο NES, προσπαθούμε σκληρά να τους κάνουμε διαθέσιμους”. Ο Matsuda συνέχισε αποκαλύπτοντας πως το studio έχει δεσμεύσει μια ομάδα να δουλεύει αποκλειστικά στο project σχετικά με τα ports και τα remakes. Ακόμα μίλησε για την ιδέα μιας υπηρεσίας που θα σας δίνει πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο των κλασσικών παιχνιδιών της Square Enix.

“Στο μέλλον θα θέλαμε να δούμε αν μπορούμε να δημιουργήσουμε τη δικιά μας συνδρομητική υπηρεσία”. Βέβαια τα remakes και remasters τόσο παλιών παιχνιδιών δεν είναι τόσο εύκολα όσο φαίνονται, γιατί αρκετές φορές απλά δεν έχουν τον πηγαίο κώδικα του παιχνιδιού. “Πολλές φορές μας ρωτάνε γιατί δεν έχουμε κάνει remaster το τάδε παιχνίδι. Και η απάντηση είναι ότι απλά δεν ξέρουμε που είναι”.

Διαβάστε επίσης για το Final Fantasy VIII Remastered και το Final Fantasy VII remake.

Συζητήστε για το Final Fantasy VIΙ Remake στο σχετικό forum topic και το Final Fantasy VIII Remaster αυτό σε αυτό το forum topic.

2 days ago
Dying Light 2 gameplay video 2 days ago

Δημοσιεύθηκε νέο gameplay βίντεο.

 

Παρόλο που αυτή είναι η δεύτερη Ε3 που παρουσιάζεται το Dying Light 2, δεν είδαμε και πολύ gameplay.

Αυτό αλλάζει σήμερα, διότι η Techland είναι έτοιμη να δείξει το Dying Light 2 στο κοινό. Στην Ε3, η εταιρία ανάπτυξης παρουσίασε ένα μικρό demo για να αναδείξει τις αναβαθμισμένες κινήσεις, τις επιλογές στους διαλόγους και άλλα. Αν θυμάστε από την περσινή Ε3 οι αποφάσεις των παικτών ήταν ένα από τα κύρια παρουσιαστικά του παιχνιδιού. Σε μια συνέντευξη ο Chris Avellon, narrative designer, εξηγεί ότι στον καινούργιο τίτλο θα χρειαστεί να πάρετε πολλές μικρότερες αποφάσεις στην διάρκεια του ταξιδιού σας, με τις μεγαλύτερες να επηρεάζουν όλο τον κόσμο.

Στο τέλος του gameplay ο Ciszewski, chief creative officer, αποκάλυψε πως το crafting θα επιστρέψει στο Dying Light 2 και θα μπορείτε να βελτιώσετε τον εξοπλισμό σας, ώστε να κάνετε περισσότερο damage σε συγκεκριμένους εχθρούς. Επίσης οι επιλογές που θα πάρετε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού θα επηρεάσουν την πρόσβασή σας στα διάφορα εργαλεία.

Δείτε το βίντεο παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=SpFA_7fdPQI

Το Dying Light 2 θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One την άνοιξη του 2020.

Διαβάστε περισσότερα για το Dying Light 2 και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

 

Notification