Γιάννης Παπαργυρίου

Γιάννης Παπαργυρίου (Scavenger)
Experience: 1944 (84 points to next level)

 
600
3 days ago
Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Black Mesa' in the forum. 3 days ago

Διαθέσιμη η πλήρης έκδοση

Πλέον είναι διαθέσιμη μέσω Steam η πλήρης έκδοση του Black Mesa: Definitive Edition, μετά από αυτό που οι δημιουργοί του ονομάζουν “το τελευταίο μεγάλο update.”

Δεκαέξι χρόνια αφότου κυκλοφόρησε αρχικά ως mod και στη συνέχεια αγκαλιάστηκε από την ίδια τη Valve το Black Mesa ολοκλήρωσε το ταξίδι του με την επίσημη κυκλοφορία της Definitive Edition του, η οποία διαθέτει νέα μοντέλα, νέα textures, νέο φωτισμό και ούτω καθεξής. Τα πρώτα σχόλια φαίνονται ανάμεικτα, με θετικά σχόλια όσον αφορά τους ακόμη πιο τρομακτικούς πλέον εσωτερικούς χώρους αλλά αρνητικά για τους εξωτερικούς, όπου τα τρισδιάστατα μοντέλα φαίνονται να μην δένουν πολύ αρμονικά με το τοπίο.

Εκτός από την αναβάθμιση στον οπτικό τομέα, η Definitive Edition αλλάζει και τις τοποθεσίες των αντιπάλων ενώ δοκιμάζει εκ νέου την εξισορρόπηση των προκλήσεων. Τις περισσότερες αντιδράσεις φέρεται να προκάλεσε το γεγονός ότι συμπεριλήφθηκαν supply boxes όπως του Half-Life 2 που προσφέρουν ακριβώς την σωστή ποσότητα health και shield batteries για την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε. Σε κάθε περίπτωση, το Black Mesa ποτέ δεν έδειξε ότι αποσκοπεί στην ακριβή αναπαράσταση του θρυλικού FPS από το 1997. Η όλη πρωτοβουλία ξεκίνησε ως απάντηση στο Source engine port του Half-Life και το Black Mesa εξαρχής είχε κάνει σαφές ότι δεν θα προσπαθήσει οπωσδήποτε να είναι πλήρως πιστό στο υλικό του.

Αν και οι δημιουργοί του Black Mesa μιλούν για “το τελικό μεγάλο update”, η Crowbar Collective έχει ακόμη ορισμένα γνωστά προβλήματα τα οποία σκοπεύει να διορθώσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Η πλήρης λίστα των αλλαγών μπορεί να βρεθεί στα αναλυτικά patch notes .

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'FIFA 21' in the forum. 3 days ago

Η Electronic Arts απάντησε με δελτίο τύπου στα tweet του Zlatan Ibrahimovic, ωστόσο οι μάνατζερ πολλών ποδοσφαιριστών απειλούν να κινηθούν δικαστικά.

Η εταιρεία ανέφερε ότι είχε συνεργαστεί με την FIFPro επί σειρά ετών για να εξασφαλίσει τα δικαιώματα της εμφάνισης των παικτών για τη σειρά FIFA. Επιπλέον, η ΕΑ υπέγραψε τον Ιούλιο μια συμφωνία συνεργασίας και με τις δύο ομάδες του Μιλάνου, η οποία συμπεριλάμβανε τη χρήση της εμφάνισης της AC Milan, των παικτών και του σταδίου της. Πρόκειται για μια συμφωνία που είχε λάβει μεγάλη δημοσιότητα πριν το λανσάρισμα του FIFA 21 και συμπεριλάμβανε και εικόνες του Ibrahimovic.

Παρά τις συμφωνίες, η κόντρα κλιμακώθηκε μετά τις απειλές από μάνατζερ παικτών για αγωγές κατά της ΕΑ. Ο Mino Raiola, ατζέντης του Ibrahimovic, απάντησε στην FIFPro και την AC Milan μέσω Twitter ότι “δεν διαθέτουν τα προσωπικά δικαιώματα των παικτών” και κατηγόρησε την EA Sports ότι το γνώριζε, επιμένοντας ότι το είχε πει ο ίδιος “πολλές φορές” στην εταιρεία.

Σε άλλο του tweet, o Raiola ισχυρίστηκε ότι η EA Sports τον απέφευγε όσον αφορά τα δικαιώματα των παικτών για δέκα χρόνια, κι έπειτα απείλησε να κινηθεί δικαστικά. “Μήπως επιτέλους απαντήσετε τώρα, ή μόνο στο δικαστήριο;” έγραψε.

Η Guardian αναφέρει ότι “ένα πλήθος από πολύ γνωστούς παίκτες έχουν δώσει οδηγίες στους εκπροσώπους τους να ελέγξουν εάν δικαιούνται μέρος των εσόδων που προκύπτουν από την χρήση της εμφάνισής τους στο παιχνίδι, με δεδομένο ότι τα περισσότερα συμβόλαια περιλαμβάνουν ρήτρες όσον αφορά τα δικαιώματα στην εικόνα τους.” Ο Jonathan Barnett, μάνατζερ του Gareth Bale, ανέφερε στην Guardian ότι το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά είναι κάτι το οποίο εξετάζεται. “Αυτή τη στιγμή, οι παίκτες δεν πληρώνονται. Το μεγάλο μας παράπονο είναι ότι η FIFA έχει ένα σκασμό κανόνες και ρυθμίσεις που διαλαλεί, λέγοντας ότι φροντίζει για τα συμφέροντα των παικτών, αλλά προφανώς δεν το κάνει” είπε ο Barnett.

Οι ομάδες της Premier League πουλάνε συλλογικά τα δικαιώματά τους όσον αφορά την χρήση σε games. Οι ομάδες της Serie A ωστόσο δεν κάνουν κάτι τέτοιο, κάτι που αφήνει ανοιχτή τη δυνατότητα ξεχωριστών συμφωνιών με την κάθε ομάδα, όπως στην περίπτωση της AC Milan του Ibrahimovic.

Ως απάντηση σε αυτές τις εξελίξεις, η ΕΑ εξέδωσε νέο δελτίο τύπου με αυστηρή φρασεολογία όπου ισχυρίζεται ότι το FIFA 21 σύρεται σε μία διαμάχη μεταξύ τρίτων μερών κι επιμένει ότι διαθέτει τα δικαιώματα για όλους τους παίκτες εντός του παιχνιδιού. “Γνωρίζουμε για τις συζητήσεις που αφορούν το licensing παικτών στο FIFA . Η παρούσα κατάσταση που εξελίσσεται στα social media είναι μια απόπειρα να συρθεί το FIFA 21 στη μέση μιας διαφωνίας ανάμεσα σε διάφορα τρίτα μέρη κι έχει πολύ λίγο να κάνει με την EA Sports. Για να είμαστε απολύτως ξεκάθαροι, έχουμε τα συμβατικά δικαιώματα να συμπεριλάβουμε την εμφάνιση όλων των παικτών που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο παιχνίδι μας. Όπως έχουμε ήδη δηλώσει, αποκτήσαμε αυτά τα δικαιώματα απευθείας από τις διάφορες ομοσπονδίες, ομάδες και παίκτες. Επιπρόσθετα, συνεργαζόμαστε με την FIFPro για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να συμπεριλάβουμε όσο περισσότερους παίκτες μπορούμε για να δημιουργήσουμε το πιο αληθοφανές παιχνίδι. Σε αυτές τις περιστάσεις, τα δικαιώματά μας ως προς την εμφάνιση των παικτών διατίθενται μέσω της συμφωνίας μας με την ομάδα AC Milan και την μακροχρόνια αποκλειστική μας συνεργασία με την Premier League, η οποία περιλαμβάνει όλους τους παίκτες της Tottenham Hotspur."

Με δεδομένες τις παραπάνω δηλώσεις, η ρίζα της διαφωνίας εικάζεται ότι βρίσκεται στην στήριξη της FIFPro όσον αφορά τις μεταρρυθμίσεις στο κομμάτι των μάνατζερ. Τον Ιανουάριο, η FIFA πρότεινε μια σειρά μεταρρυθμίσεων που αφορούν τους εκπροσώπους των ποδοσφαιριστών “με σκοπό την προστασία της ακεραιότητας του ποδοσφαίρου και την αποτροπή καταχρήσεων.” Κατά το χρόνο αυτό, η FIFA είχε πει τα παρακάτω:

“Ο κεντρικός σκοπός εδώ είναι να βελτιώσουμε τη διαφάνεια, να προστατεύσουμε τους παίκτες, να ενισχύσουμε την ασφάλεια και τη σταθερότητα των συμβάσεων και επίσης να ανεβάσουμε τα επαγγελματικά και ηθικά στάνταρ. Με άλλα λόγια, να σταματήσουμε ή τουλάχιστον να μειώσουμε τις καταχρηστικές και υπερβολικές πρακτικές που δυστυχώς έχουν υπάρξει στο ποδόσφαιρο. Η FIFA, ως διοικητικός οργανισμός του ποδοσφαίρου, έχει την ευθύνη να αντιμετωπίσει και να ρυθμίσει αυτά τα ζητήματα. Αποσκοπούμε σε ένα σύστημα ισορροπημένων και λογικών κανόνων, αντί για το νόμο της ζούγκλας που ισχύει αυτή τη στιγμή, με αποτέλεσμα την σύγκρουση συμφερόντων και τις υπερβολικές παρακρατήσεις (commissions) δεξιά κι αριστερά.”

Η FIFA ανέφερε ότι οι μάνατζερ των ποδοσφαιριστών εισέπραξαν 653,9εκ. δολάρια το 2019, ποσό τετραπλάσιο από εκείνο του 2015. Το πακέτο των μεταρρυθμίσεων θα είχε ως αποτέλεσμα την επιβολή ορίου στις παρακρατήσεις, τον περιορισμό της δυνατότητας εκπροσώπησης πολλαπλών ποδοσφαιριστών, την εισαγωγή ενός υποχρεωτικού συστήματος licensing για τους ατζέντηδες ώστε “να διατίθενται και να δημοσιεύονται όλες οι εργασίες που σχετίζονται με την εργασία των μάνατζερ στις μεταγραφές, να ενισχυθεί η διαφάνεια, να βελτιωθεί η αξιοπιστία του συστήματος μεταγραφών και την υποστήριξη στην εφαρμογή των νέων κανονισμών.”

Οι μάνατζερ των παικτών, μεταξύ των οποίων ο Raiola και ο Barnett, αντιτίθενται σε αυτές τις μεταρρυθμίσεις. “Η FIFA λέει πολλά πράγματα και τα περισσότερα εξ αυτών δεν είναι σωστά. Θέλουμε δικαιοσύνη. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά και εκπροσωπούμε τους ποδοσφαιριστές. Δεν δουλεύουμε για την FIFA και η FIFA θα πρέπει να μας αναγνωρίσει και να μας χειριστεί ανάλογα. Η αλήθεια είναι ότι η FIFA δεν γνωρίζει τι ακριβώς κάνει ένας μάνατζερ. Υποτίθεται ότι είμαι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα παγκοσμίως στον κλάδο μου και ξέρω ότι δεν έχουν βρεθεί ποτέ στο γραφείο μου. Δεν είχαν ποτέ μια συζήτηση μαζί μου. Είναι κάτι που νομίζω ότι θεωρούν πως θα τους δώσει υποστήριξη από το κοινό. Για εμένα είναι αηδίες. Αν ρωτήσετε τους παίκτες τι θέλουν, είναι υπέρ των μάνατζερ και δεν υπάρχουν ποτέ παράπονα από τους ποδοσφαιριστές για τις προμήθειες των ατζέντηδών τους” ανέφερε τότε ο Barnett.

Διαβάστε αναλυτικά το σχετικό άρθρο.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Hitman 3' in the forum. 3 days ago

Η νέα τοποθεσία του Hitman 3 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και πρόκειται για την πόλη Chongqing της Κίνας.

Η εταιρεία ανάπτυξης IO Interactive δημιούργησε μια έκδοση της πόλης λουσμένη στο φως των επιγραφών νέον, επιδεικνύοντας τα γραφικά νέας γενιάς του Hitman 3.

Το βίντεο δείχνει πλάνα από την ανάπτυξη του παιχνιδιού, ενώ οι δημιουργοί του μιλούν για τις λεπτομέρειες των γραφικών του, όπως τον κυματισμό του νερού, την απεικόνιση της βροχής και το πώς τα ρούχα του Agent 47 φαίνονται να βρέχονται όσο περνάει η ώρα. Επίσης αναφέρεται ότι Hitman 3 θα παίζει σε ανάλυση 4Κ στα 60 frames το δευτερόλεπτο με HDR support στο PS5, το Xbox Series X και τα PC που διαθέτουν το κατάλληλο hardware.

Read More...

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'Metal: Hellsinger' in the forum. 3 days ago

Στο νέο gameplay video του Metal: Hellsinger εμφανίζεται ο James Dorton, τραγουδιστής του death metal συγκροτήματος Black Crown Initiate.

Ο Dorton φαίνεται να ηχογραφεί τα φωνητικά του στο στούντιο, με τα πλάνα του να εναλάσσονται με εκείνα του επερχόμενου Rhythm Shooter από την The Outsiders.

Σε αντίθεση με το reveal trailer, τα gameplay πλάνα στο νέο βίντεο δεν διαθέτουν την ένδειξη Pre-Alpha Footage, στοιχείο που φανερώνει την πρόοδο ως προς την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Το Metal: Hellsinger παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με το BPM: Bullets Per Minute που κυκλοφόρησε πρόσφατα, από την κεντρική του ιδέα μέχρι το metal soundtrack και την οπτική του αισθητική, αναμένεται επομένως η κυκλοφορία του για να φανούν και οι διαφορές τους.

Read More...

3 days ago
4 days ago
Κάρτες Magic: The Gathering με τοπία του Bob Ross 4 days ago

Κάπου εδώ μπορεί να κρύβεται λίγο mana.

Ο δημοφιλής ζωγράφος τοπίων Bob Ross έρχεται στο Magic: The Gathering μέσω συμφωνίας της Wizards of the Coast και των κληρονόμων του Ross, το αποτέλεσμα της οποίας θα ονομάζεται Happy Little Gathering.

Το σετ θα διαθέτει δύο τοπία του Ross για κάθε είδος από τα αντίστοιχα lands του Magic: swamp, forest, plain, mountain και island. Τα spells χρησιμοποιούν mana από τα διάφορα lands, οπότε είναι απαραίτητα σε κάθε deck. Πλέον θα μπορείτε να κάνετε τα deck σας ομορφότερα με έναν νέο τρόπο, χάρη στα τοπία του Ross που θα τροφοδοτούν τα spells σας. Οι κάρτες αυτές θα έχουν την ίδια ισχύ όπως και κάθε άλλη κάρτα και θα μπορούν να παιχτούν σε επίσημα ματς. Η κάρτα Evolving Wilds, η οποία μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα land οποιουδήποτε τύπου, θα συμπεριληφθεί επίσης στις αλλαγές και θα διαθέτει ένα από τα χαρακτηριστικά τοπία του Ross και αυτή.

Η εργασία πάνω στα τοπία του Ross αιφνιδίασε τους υπεύθυνους. Ο Senior Creative Director της Wizards of the Coast, Tom Jenkot, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι “νόμιζα ότι οι κάρτες των swamp θα ήταν οι δυσκολότερες, αλλά αποδείχθηκε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν οι κάρτες plains:”. Στη συνέχεια ανέφερε ότι στην περίπτωση των plains έκλεψε λίγο, καθώς έκανε ζουμ στην ζωγραφιά που είχε επιλεγεί.

Για να αποκτήσετε το Happy Little Gathering set, θα χρειαστεί να παρακολουθείτε τη γραμμή προϊόντων Secret Lair του Magic. Πρόκειται για μια σειρά από drops με σπάνιες κάρτες που περιέχουν τρεις με επτά κάρτες σε επανέκδοση με εναλλακτικά σχέδια. Τα σχέδια αυτά συνήθως έχουν γίνει από διάσημους καλλιτέχνες, όπως για παράδειγμα η σειρά Prime Slime με σχέδια του Dakota Kates, συνεπώς η προσθήκη του Bob Ross ακολουθεί αυτή την τάση. Το πιο πρόσφατο Secret Lair drop μάλιστα συμπεριλάμβανε χαρακτήρες από τη σειρά The Walking Dead.

Το Happy Little Gathering θα είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία από τις 30 Νοεμβρίου στην ιστοσελίδα της Wizards of the Coast για το Secret Lair. Οι κάρτες θα αποκαλυφθούν εντός της ημέρας στην παραπάνω ιστοσελίδα, λόγω ωστόσο της διαφοράς ώρας από την Αμερική, η αποκάλυψη μπορεί να γίνει και τα ξημερώματα της 26 Νοεμβρίου ώρα Ελλάδας. Οι προπαραγγελίες θα διαρκέσουν έως τις 14 Δεκεμβρίου.

Διαβάστε επίσης για την σειρά κινουμένων σχεδίων Magic: The Gathering και συζητήστε για τo Magic: The Gathering Arena σε αυτό το forum topic.

6 days ago
Bug κρατάει το Gone Home στην κορυφή του PS5 profile χρηστών 6 days ago

Κανείς δεν φαίνεται να γνωρίζει που οφείλεται ή πώς φτιάχνει.

Συντάκτες του Push Square αναφέρουν ότι το Gone Home παραμένει κολλημένο στην κορυφή των PS5 profile τους χωρίς κάποια προφανή αιτία.

To Adventure του 2016 εμφανίζεται στην πρώτη θέση της λίστας, ακόμη κι αν οι χρήστες δεν το έχουν ξαναπαίξει από το λανσάρισμά του για PS4 ούτε το δοκίμασαν ξανά για PS5 μέσω backwards compatibility. Όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα, το Gone Home βρίσκεται πάνω από games του PS5 όπως το Demon’s Souls και το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales χωρίς οι χρήστες να έχουν την παραμικρή ιδέα γιατί.

ps5 gone home

Το glitch δεν φαίνεται να επηρεάζει αρκετούς χρήστες της νέας κονσόλας της Sony, καθώς οι σχετικές αναζητήσεις στο Google δείχνουν λίγα αποτελέσματα. Μεταξύ αυτών ωστόσο υπάρχουν αναφορές ότι το ίδιο πρόβλημα παρατηρείται και με τo Rebel Galaxy.

Διαβάστε το review του Gone Home και συζητήστε για την νέα κονσόλα της Sony στο παρακάτω forum topic.

6 days ago
Το περιοδικό Time συμπεριέλαβε το PS5 στις 100 κορυφαίες εφευρέσεις του 2020 6 days ago

Στην λίστα και το Xbox Series S αλλά όχι το Xbox Series X.

Το περιοδικό Time συμπεριέλαβε το PS5 ανάμεσα στις 100 κορυφαίες εφευρέσεις του 2020 επαινώντας τις “μικρές προόδους που συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια επαναστατική εμπειρία.”

Το περιοδικό καταρτίζει αυτή τη λίστα κάθε χρόνο, με βάση προϊόντα που θεωρεί ότι “κάνουν τον κόσμο καλύτερο, εξυπνότερο, ακόμη και λίγο πιο διασκεδαστικό”. Η κονσόλα νέας γενιάς της Sony φαίνεται ότι εμπίπτει στην τρίτη αυτή κατηγορία. Το άρθρο αναφέρει: “Τα games φορτώνουν σχεδόν στιγμιαία, χάρη στον σκληρό του δίσκο. Ο επεξεργαστής γραφικών είναι σχεδόν δέκα φορές ταχύτερος από αυτόν του PS4, κάτι που επιτρέπει την απεικόνιση πανέμορφων εικόνων και το νέο χειριστήριο είναι γεμάτο αισθητήρες haptic feedback που προσθέτουν μια νέα διάσταση στο παιχνίδι.”

Το περιοδικό μάλιστα επαινεί ιδιαίτερα το DualSense, λέγοντας ότι “όταν ένας χαρακτήρας περπατάει πάνω σε άμμο, οι παίκτες νιώθουν την ταλαιπωρία στο χειριστήριο. Όταν ο Spider-Man αρπάζει ένα βαγόνι του μετρό, οι παίκτες νιώθουν το τράνταγμα του τραίνου. Αν αθροίσει κανείς όλα αυτά, μπορεί και να πρόκειται για την πιο ισχυρή κονσόλα που έχουμε δει ποτέ.”

Στην λίστα του περιοδικού υπάρχει και το Xbox Series S, αλλά όχι το Xbox Series X. Ειδική αναφορά γίνεται στο χαμηλό κόστος της νέας κονσόλας της Microsoft, το οποίο φαίνεται ότι ήταν κρίσιμο για να συμπεριληφθεί το Xbox Series S ως μια προσβάσιμη πρώτη κονσόλα για νέους gamers.

Δείτε το video review του PS5 και συζητήστε για την νέα κονσόλα της Sony στο παρακάτω forum topic.

Γιάννης Παπαργυρίου replied to the topic 'DotA 2' in the forum. 6 days ago

Υπάλληλος της Valve ζητά συγνώμη που έριξε ban σε παίκτη του Dota 2
Με αφορμή μια διαφωνία τους ως προς θέμα στρατηγικής.

Dota-30-1606153678.jpg
Ο Sean Vanaman, συνδημιουργός του Firewatch, ζήτησε συγνώμη για άδικο manual ban που έριξε σε παίκτη του Dota 2.

Η όλη ιστορία ξεκίνησε όταν ο παίκτης με το ψευδώνυμο minijuanjohndoe ανέφερε στο Reddit ότι είχε σταλεί σε σειρά χαμηλής προτεραιότητας, ουσιαστικά δηλαδή είχε δεχτεί ένα εικοσάλεπτο matchmaking ban, απλά και μόνο επειδή είχε προτείνει μια τακτική που δεν άρεσε στον εργαζόμενο της Valve. “Οπότε οι υπάλληλοι μπορούν απλά να σε ρίξουν σε χαμηλή προτεραιότητα επειδή είπες στην ομάδα να αφήσει το mid tower και αυτός απλά θεωρεί ότι ήταν κακή ιδέα;” αναρωτήθηκε ο minijuanjohndoe, αφότου ανακάλυψε ότι ο συμπαίκτης του με τον οποίο είχε τσακωθεί ως προς την τακτική τους ήταν εργαζόμενος της Valve. Ο minijuanjohndoe παρείχε και μια εικόνα του behaviour score του προκειμένου να αποδείξει την αθωότητά του, ενώ αργότερα έδωσε και το όνομα του παίκτη που του είχε ρίξει την ποινή, αυτό του Vanaman.

Σε απάντηση, ο Vanaman ανέφερε ότι “η ομάδα έλεγξε αυτή την περίπτωση και κατέληξε ότι ο χρήστης ξεκάθαρα δεν άξιζε το ban. Ακόμη ωστόσο κι αν ο χρήστης άξιζε το ban, όλοι μας θεωρούμε ότι το να γίνεται manual ban σε χρήστες δεν είναι καλή ιδέα λόγω του πόσο δύσκολο είναι να παραμείνεις αντικειμενικός στα ματς που παίζεις ο ίδιος. Το λάθος μου σε αυτή την περίπτωση ήταν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ως εργαζόμενοι, δεν θα πρέπει να έχουμε κανένα ειδικό προνόμιο όταν παίζουμε Dota.”

Ο Vanaman συνέχισε λέγοντας ότι μετά από αυτό το περιστατικό, οι υπάλληλοι της Valve δεν θα διαθέτουν πλέον την δυνατότητα να ρίχνουν manual bans. “Αυτή ήταν η ανεπίσημη πολιτική της ομάδας στο παρελθόν, αλλά προφανώς απέτυχε σε αυτή την περίπτωση. Δεν θα παραμείνει ανεπίσημη στο εξής. Τα manual bans όπως αυτό δεν θα επιτρέπονται καθόλου πλέον συνολικά. Και ειλικρινά συγνώμη στον χρήστη u/minijuanjohndoe.”

Υπό κανονικές συνθήκες, όταν ένας παίκτης του Dota 2 θέλει να κάνει report κάποιον άλλον, πρέπει να χρησιμοποιήσει το αυτοματοποιημένο report system, το οποίο μπορεί να ρίξει στους παραβάτες ένα communications ban ή να τους βάλει σε σειρά χαμηλής προτεραιότητας αν συγκεντρώσουν αρκετές αρνητικές αναφορές. Το manual ban του Vanaman επομένως ήταν κατάχρηση της εξουσίας του ως υπαλλήλου της Valve κι απ’ ότι φαίνεται προκάλεσε αλλαγές ώστε αντίστοιχες συμπεριφορές να μην επαναληφθούν στο μέλλον.

Read More...

6 days ago
Υπάλληλος της Valve ζητά συγνώμη που έριξε ban σε παίκτη του Dota 2 6 days ago

Με αφορμή μια διαφωνία τους ως προς θέμα στρατηγικής.

Ο Sean Vanaman, συνδημιουργός του Firewatch, ζήτησε συγνώμη για άδικο manual ban που έριξε σε παίκτη του Dota 2.

Η όλη ιστορία ξεκίνησε όταν ο παίκτης με το ψευδώνυμο minijuanjohndoe ανέφερε στο Reddit ότι είχε σταλεί σε σειρά χαμηλής προτεραιότητας, ουσιαστικά δηλαδή είχε δεχτεί ένα εικοσάλεπτο matchmaking ban, απλά και μόνο επειδή είχε προτείνει μια τακτική που δεν άρεσε στον εργαζόμενο της Valve. “Οπότε οι υπάλληλοι μπορούν απλά να σε ρίξουν σε χαμηλή προτεραιότητα επειδή είπες στην ομάδα να αφήσει το mid tower και αυτός απλά θεωρεί ότι ήταν κακή ιδέα;” αναρωτήθηκε ο minijuanjohndoe, αφότου ανακάλυψε ότι ο συμπαίκτης του με τον οποίο είχε τσακωθεί ως προς την τακτική τους ήταν εργαζόμενος της Valve. Ο minijuanjohndoe παρείχε και μια εικόνα του behaviour score του προκειμένου να αποδείξει την αθωότητά του, ενώ αργότερα έδωσε και το όνομα του παίκτη που του είχε ρίξει την ποινή, αυτό του Vanaman.

Σε απάντηση, ο Vanaman ανέφερε ότι “η ομάδα έλεγξε αυτή την περίπτωση και κατέληξε ότι ο χρήστης ξεκάθαρα δεν άξιζε το ban. Ακόμη ωστόσο κι αν ο χρήστης άξιζε το ban, όλοι μας θεωρούμε ότι το να γίνεται manual ban σε χρήστες δεν είναι καλή ιδέα λόγω του πόσο δύσκολο είναι να παραμείνεις αντικειμενικός στα ματς που παίζεις ο ίδιος. Το λάθος μου σε αυτή την περίπτωση ήταν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Ως εργαζόμενοι, δεν θα πρέπει να έχουμε κανένα ειδικό προνόμιο όταν παίζουμε Dota.”

Ο Vanaman συνέχισε λέγοντας ότι μετά από αυτό το περιστατικό, οι υπάλληλοι της Valve δεν θα διαθέτουν πλέον την δυνατότητα να ρίχνουν manual bans. “Αυτή ήταν η ανεπίσημη πολιτική της ομάδας στο παρελθόν, αλλά προφανώς απέτυχε σε αυτή την περίπτωση. Δεν θα παραμείνει ανεπίσημη στο εξής. Τα manual bans όπως αυτό δεν θα επιτρέπονται καθόλου πλέον συνολικά. Και ειλικρινά συγνώμη στον χρήστη u/minijuanjohndoe.”

Υπό κανονικές συνθήκες, όταν ένας παίκτης του Dota 2 θέλει να κάνει report κάποιον άλλον, πρέπει να χρησιμοποιήσει το αυτοματοποιημένο report system, το οποίο μπορεί να ρίξει στους παραβάτες ένα communications ban ή να τους βάλει σε σειρά χαμηλής προτεραιότητας αν συγκεντρώσουν αρκετές αρνητικές αναφορές. Το manual ban του Vanaman επομένως ήταν κατάχρηση της εξουσίας του ως υπαλλήλου της Valve κι απ’ ότι φαίνεται προκάλεσε αλλαγές ώστε αντίστοιχες συμπεριφορές να μην επαναληφθούν στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης για το πρόστιμο και το προσωρινό ban σε επαγγελματία παίκτη του League of Legends και συζητήστε για το Dota 2 στο αντίστοιχο forum topic.

Βρείτε συμπαίκτες για να παίξετε Dota 2. Κάντε κλικ εδώ για να ανταλλάξετε IDs.

Notification