Γιάννης Παπαργυρίου

Γιάννης Παπαργυρίου (Scavenger)
Experience: 627 (153 points to next level)

 
600
3 days ago
Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two δεν ενθουσιάζεται με το cloud gaming 3 days ago

Το θεωρεί αντίστοιχο του VR που χαρακτήρισε “πεταμένα λεφτά”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, δε μασάει τα λόγια του και σε πρόσφατη συνέντευξή του πετσόκοψε τον όλο ενθουσιασμό με το cloud gaming.

Ο Zelnick έχει κάνει αντίστοιχες δηλώσεις στο παρελθόν, όπως όταν είχε πει ότι Google παραφούσκωσε τις υποσχέσεις της για το cloud gaming. Στην τελευταία του συνέντευξη τοποθετείται ξεκάθαρα απέναντι σε αυτό, θέση που μοιάζει με αυτή που είχε πάρει παλιότερα για θέματα VR. “Κάθε νέο όχημα διανομής που προσφέρει υψηλή ποιότητα, αποτελεσματικότητα και μια λογική τιμή είναι καλό για την επιχείρησή μας γιατί η ευρύτερη διανομή είναι πάντα καλύτερη για την βιομηχανία της διασκέδασης. Ωστόσο, πριν χρόνια γινόταν τόση φασαρία για το VR και δεν είχα ενθουσιαστεί και τόσο. Ευτυχώς δεν πετάξαμε χρήματα σε αυτό” δήλωσε ο επί χρόνια διευθύνων σύμβουλος της Take-Two. Πράγματι, η εταιρεία ανάπτυξης είχε επενδύσει ελάχιστα στον τομέα αυτόν, με μόνες αξιόλογες κυκλοφορίες το Borderlands 2 VR και το NBA 2K VR

http://www.youtube.com/watch?v=_K6y9tUuTBU

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης, ο Zelnick ανέπτυξε τις σκέψεις του σε σχέση με την ιδέα ότι το cloud gaming θα επεκτείνει την ομάδα των χρηστών, φέρνοντας ως αντεπιχείρημα ότι όποιος ενδιαφέρεται αρκετά για τα games έχει ήδη κονσόλα. “Κάποιοι λέγανε ότι υπάρχουν 130 με 140 εκατομμύρια κονσόλες παρούσας γενιάς εκεί έξω. Οπότε αν έβρισκες κάποιο τρόπο ώστε τα games τους να είναι διαθέσιμα χωρίς πρόβλημα σε όποιον έχει PC ή tablet ή τηλέφωνο, τότε το μερίδιο αγοράς σου θα γινόταν εικοσαπλάσιο με μαθηματικό τρόπο. Αυτό φυσικά δεν έχει καμία λογική. Γιατί υπάρχει η υπόθεση ότι κάποιος ενδιαφέρεται πάρα πολύ για τα games, αλλά δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αγοράσει κονσόλα. Θέλω να πω, σίγουρα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, αλλά αν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 60 και 70 ευρώ για έναν νέο τίτλο πρώτης γραμμής, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι είναι απρόθυμοι να ξοδέψουν 250 ευρώ για μια κονσόλα.”

Διαβάστε επίσης τη λογική του Zelnick βάσει της οποίας θα χρεώνει 70 ευρώ για games σε PS5 και Xbox Series X/S και συζητήστε για την Take-Two στο παρακάτω forum topic.

3 days ago
Η Microsoft ψάρεψε ένα datacenter της από τον ωκεανό 3 days ago

Το είχε βυθίσει πριν δύο χρόνια και λειτουργεί ακόμα άψογα.

Η Microsoft λειτουργεί τα τελευταία δύο χρόνια ένα υποβρύχιο datacenter στα 117 πόδια κάτω από την επιφάνεια των νερών γύρω από τα νησιά Orkney της Σκωτίας και φέτος το καλοκαίρι το αλίευσε, το καθάρισε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το πείραμά της.

Φαίνεται ότι τα υποβρύχια datacenter είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα επίγεια, ή τουλαχιστον αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια αυτής της διετούς δοκιμής. Η ιδέα προτάθηκε στην Microsoft το 2014 κατά τη διάρκεια του Think Week, ενός event κατά το οποίο οι εργαζόμενοι συγκεντρώνονται για να μοιραστούν και να προτείνουν νέες ιδέες, όσο τρελές κι αν αυτές ακούγονται. Το 2015, η ομάδα της Microsoft για το Project Natick απέδειξε ότι ένα υποβρύχιο datacenter δεν ήταν καθόλου τρελό αλλά απολύτως εφικτό όταν λειτούργησε ένα για τρεις μήνες στον ωκεανό. Η απόπειρα έδειξε ότι η ιδέα μπορούσε να πετύχει και η Microsoft ξεκίνησε τις προετοιμασίες για μια δοκιμή σε μεγαλύτερη κλίμακα. Χρησιμοποίησε την Naval Group και τη θυγατρική της, Naval Energies, για να φτιάξουν το datacenter που θα βυθιζόταν στον ωκεανό το 2018, το οποίο και ονόμασαν Northern Isles.

Το προφανές πλεονέκτημα ενός datacenter στον ωκεανό είναι η φυσική του ψύξη. Τα datacenters ανεβάζουν θερμοκρασία και το να διατηρηθούν δροσερά είναι δύσκολο και ακριβό. Ο ωκεανός είναι το απόλυτο σύστημα ψύξης, με το datacenter να χρησιμοποιεί σύστημα ανταλλαγής θερμών και κρύων υγρών ανάλογο με αυτό που έχουν υποβρύχια, αλλά αυτό δεν είναι το μόνο πλεονέκτημα. Προτού βυθίσει το datacenter, η Microsoft γέμισε το δοχείο του με ξηρό άζωτο, καθώς η ατμόσφαιρα του αζώτου προκαλεί λιγότερη διάβρωση από εκείνη του οξυγόνου. Η Microsoft υπέθεσε ότι αυτό θα παρείχε πλεονέκτημα έναντι των αντίστοιχων datacenters στη στεριά. Η διατήρηση κάτω από το νερό επίσης εξαλείφει προβλήματα που προκαλούνται από μηχανικούς που μπορεί να σκοντάψουν σε καλώδια ή μέρη του datacenter κατά τη διάρκεια της συντήρησής του. Τα αποτελέσματα δικαίωσαν την Microsoft.

“Η αναλογία αποτυχίας μας στο νερό είναι το ένα όγδοο αυτής που παρατηρούμε στην ξηρά. Έχω ένα οικονομικό μοντέλο που λέει ότι εάν χάσω τόσους σέρβερ ανά μονάδα χρόνου, είμαι τουλάχιστον ισάξιος με την ξηρά. Είμαστε σημαντικά καλύτερα από αυτό” δήλωσε ο Ben Cutler που ηγείται του Project Natick.

Υπάρχουν όμως κι άλλα πλεονεκτήματα. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να παρέχει σε παράκτιους πληθυσμούς μια πολύ ταχύτερη πρόσβαση σε υπηρεσίες cloud, στις οποίες υπάγονται τα βίντεο, το gaming και το πατροπαράδοτο σερφάρισμα του διαδικτύου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, η ενέργεια στα νησιά Orkney προέρχεται αποκλειστικά από αιολικές, ηλιακές και πειραματικές πηγές πράσινης τεχνολογίας.

Τι γίνεται όμως με τις επισκευές σε περίπτωση σφάλματος; Καθώς η συχνότητα των προβλημάτων είναι τόσο χαμηλότερη συγκριτικά με datacenters που βρίσκονται στην ξηρά, η σκέψη της Microsoft είναι απλώς να αλλάζει όλους τους servers κάθε πέντε χρόνια αντί να ασχολείται με τη συντήρησή τους. Στο ενδιάμεσο απλά θα απενεργοποιεί όσους servers τύχει να παρουσιάσουν πρόβλημα.

Η δοκιμή ενός datacenter είναι μια αρχική επιτυχία. Έχοντας αποδείξει ότι η ιδέα της μπορεί να λειτουργήσει, η επόμενη πρόκληση για την Microsoft είναι να επεκτείνει τις δυνατότητες του datacenter. “Οι πρώιμες συζητήσεις για το μέλλον του Project Natlick επικεντρώθηκαν στο πώς θα αναβαθμίσουμε τα υποβρύχια datacenters ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν το πλήρες εύρος των cloud υπηρεσιών Microsoft Azure, κάτι που μπορεί να απαιτήσει τη σύνδεση μιας ντουζίνας ή περισσότερων datacenters στο μέγεθος των Northern Isles” δήλωσε η Microsoft.

Διαβάστε επίσης για την απόπειρα της Microsoft να αγοράσει το TikTok και συζητήστε για αυτό και κάθε άλλο τεχνολογικό νέο στο σχετικό forum topic.

3 days ago
3 days ago
Το Facebook εντάσει τα τμήματα AR και VR του Oculus υπό ενιαία στέγη 3 days ago

Με τον ενιαίο τίτλο Facebook Reality Labs.

Το Facebook παρουσίασε τα Facebook Reality Labs, η ονομασία πλέον κάτω από την οποία υπάγονται τα τμήματα που εργάζονται πάνω σε θέματα AR και VR.

Σε ανακοίνωσή του, το Facebook παρουσίασε τα νέα Facebook Reality Labs, ονομασία που είχε δοθεί το 2018 στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης του πρώτου Oculus. Η ανακοίνωση αρχικά δημιούργησε σύγχυση, καθώς φάνηκε να υπονοεί ότι τα δύο τμήματα ενώθηκαν σε ένα υπό αυτή την ονομασία. Στη συνέχεια ωστόσο διευκρινίστηκε ότι πρόκειται για γενικότερη ονομασία, καθώς τα ξεχωριστά τμήματα που εργάζονται πάνω στο Oculus εξακολουθούν να διατηρούν τα προηγούμενα ονόματά τους ως Oculus AR και Oculus VR αντίστοιχα ενώ υπάγονται αυτοτελώς στα Facebook Reality Labs. “Σε συμφωνία με το πρόσφατο rebranding της εταιρείας, δίνουμε έμφαση στην καθαρότητα, ταυτοποιώντας μας ξεκάθαρα από εμφανισιακής απόψεως ως μέρος του Facebook ενώ κοιτάμε προς το μέλλον της επόμενης computing πλατφόρμας που βάζει τον άνθρωπο στο κέντρο” έγραψε ο Andrew Bosworth, διευθυντικό στέλεχος του Facebook κι επικεφαλής των Facebook Reality Labs.

Η αλλαγή έρχεται λίγο μετά την μετονομασία του Oculus Connect σε Facebook Connect και την αποκάλυψη ότι από τον Οκτώβριο, οι χρήστες του νέου Oculus VR θα χρειαστούν λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσουν τη συσκευή τους. “Όλοι όσοι χρησιμοποιούν συσκευή Oculus για πρώτη φορά θα χρειαστεί να κάνουν log in με τον λογαριασμό τους στο Facebook” ανακοίνωσε στις 18 Αυγούστου η εταιρεία. Όσοι έχουν ήδη Oculus θα έχουν περιθώριο έως το 2023 να ενοποιήσουν το Oculus account τους με τον λογαριασμό τους στο Facebook.

Δείτε τα δύο βίντεο με τα χαρακτηριστικά του Oculus Quest 2 που διέρευσαν πριν την επίσημη παρουσίασή του και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

3 days ago
Το Awesome Games Done Quick 2021 θα διεξαχθεί online 3 days ago

Λόγω ανησυχίας για διασπορά κορωνοϊού.

Το φιλανθρωπικό speedrunning event Awesome Games Done Quick θα διεξαχθεί για άλλη μία χρονιά online το 2021.

Η εκδήλωση έγινε εξ ολοκλήρου ψηφιακά για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι, λόγω της ανησυχίας για τη διασπορά κορωνοϊού. Όσον αφορά το 2021, το event σχεδιάζεται να λάβει χώρα τον Ιανουάριο κι οι διοργανωτές περίμεναν τις εξελίξεις για να αποφασίσουν ως προς τον τρόπο διεξαγωγής του. Σύμφωνα με το παρακάτω Tweet, η ερχόμενη διοργάνωση θα είναι και πάλι ψηφιακή, κάτι που σημαίνει ότι θα αναμεταδοθεί και του χρόνου από στούντιο, με τους συμμετέχοντες να κάνουν speedruns από τα σπίτια τους. Το event θα λάβει χώρα τις ίδιες ημερομηνίες, από τις 3 έως τις 10 Ιανουαρίου, ενώ οι αιτήσεις συμμετοχής ξεκινούν στις 24 Σεπτεμβρίου.

 

Το τελευταίο Games Done Quick, το οποίο ονομάστηκε Summer Games Done Quick 2020, κατάφερε να συγκεντρώσει το εντυπωσιακό ποσό των 2,3 εκατομμυρίων δολαρίων υπέρ των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Με τον τρόπο αυτό απέδειξε ότι η online διοργάνωση λειτουργεί σχεδόν το ίδιο καλά όσο και η αντίστοιχη με φυσική παρουσία κι ότι το πνεύμα της κοινότητας είναι ζωντανό, έστω και μέσω Twitch. Μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 25,7 εκατομμύρια δολάρια στις 25 συνολικά διοργανώσεις Games Done Quick για διάφορες φιλανθρωπίες.

Διαβάστε επίσης για το Summer Games Done Quick 2020 και συζητήστε για το Games Done Quick στο σχετικό forum topic.

3 days ago
Mafia: Definitive Edition: Οι απαιτήσεις στα PC 3 days ago

Θα χρειαστείτε τουλάχιστον 6GB RAM και κάρτα γραφικών Nvidia GTX 660 ή Radeon HD 7870.

Η Hangar 13 ανακοίνωσε τις ελάχιστες και τις προτεινόμενες απαιτήσεις του Mafia: Definitive Edition στα PC.

Σύμφωνα με τη λίστα, θα χρειαστείτε τουλάχιστον επεξεργαστή Intel Core-i5 2550K στα 3.4GHz ή AMD FX-8120 στα 3.1 GHz μαζί με 6GB RAM και κάρτα γραφικών Nvidia GTX 660 ή Radeon HD 7870. Δεν διευκρινίζεται ωστόσο η ανάλυση στην οποία θα λειτουργεί το παιχνίδι με αυτές τις ελάχιστες προδιαγραφές. Από την άλλη, για την υψηλότερη ανάλυση και τα μέγιστα frames ανά δευτερόλεπτο θα χρειαστείτε κάρτα γραφικών GTX 1080 ή RX 5700, επεξεργαστή Intel Core-i7 3770 ή AMD FX-8350 και 16 GB RAM.

Ελάχιστες απαιτήσεις:
CPU: Intel Core-i5 2550K 3.4GHz / AMD FX-8120 3.1GHz
RAM: 6GB
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7870
Storage: 50 GB

Προτεινόμενες απαιτήσεις:
CPU: Intel Core-i7 3770 3.4GHz / AMD FX-8350 4.2GHz
RAM: 16GB
Graphics card: NVIDIA GeForce GTX 1080 / AMD Radeon RX 5700
Storage: 50 GB

Το Mafia: Definitive Edition θα κυκλοφορήσει στις 25 Σεπτεμβρίου για PC, PS4 και Xbox One.

Διαβάστε περισσότερα για το Mafia: Definitive Edition και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

5 days ago
Software-παγίδα τρολάρει τους cheaters στο Counter-Strike: Global Offensive 5 days ago

Παρουσιάζεται ως χρήσιμο αλλά στην πραγματικότητα τους πετσοκόβει.

Ο YouTuber ScriptKid δημιούργησε ένα λογισμικό ονόματι BlueFlame το οποίο επιφυλάσσει αστείες εκπλήξεις στους cheaters που το χρησιμοποιούν.

Οι νεότερες τιμωρίες συμπεριλαμβάνουν αδυναμία ανοίγματος πορτών κι αντικατάσταση με ένα δυνατό ήχο, αντικατάσταση σφαιρών με άσφαιρα, ακόμα και script που υποχρεώνει τους cheaters να ρίξουν το όπλο τους ή και τον εαυτό τους εκτός χάρτη. Εάν κάποιος που χρησιμοποιεί το BlueFlame περάσει από ορισμένες περιοχές-παγίδες, βλέπει για λίγο το λευκό μιας χειροβομβίδας κρότου-λάμψης όσο το όπλο ή ο χαρακτήρας τους κινείται εκτός χάρτη, με αποτέλεσμα όταν επανέρχονται να είναι πολύ μπερδεμένοι.

Προκειμένου να πείσει τους cheaters να κατεβάσουν το λογισμικό του, ο ScriptKid πλήρωσε για διαφήμιση ώστε να εμφανίζεται η σελίδα του σε όσους αναζητούν δωρεάν hacks για το παιχνίδι. Μέχρι σήμερα έχει ξοδέψει περισσότερα από 2.000€. Ο ScriptKid μπορεί και βλέπει κάθε περίπτωση όπου το πρόγραμμά του χρησιμοποιείται, καθώς το έχει ρυθμίσει να του στέλνει βιντεοσκοπημένα ματς όπου αυτό ενεργοποιείται. Δείτε παρακάτω το τελευταίο του βίντεο.

http://www.youtube.com/watch?v=KC6-hllKOo8

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο ScriptKid δημοσιεύει βίντεο όπου τρολάρει τους cheaters, καθώς το πρώτο είχε βάλει στόχο τους αντίστοιχους απατεώνες στο Player Unknown BattleGrounds. Σε προηγούμενο βίντεο για το Counter-Strike: Global Offensive αιφνιδίασε τους επίδοξους cheaters αναγκάζοντάς τους να ρίχνουν χειροβομβίδες στα πόδια τους, να ρίχνουν τα όπλα τους όταν χρησιμοποιούσαν το σπρει ή να τους υποχρεώνει να πηδούν αφού είχε αυξήσει την ευαισθησία στο 100.

http://www.youtube.com/watch?v=eKfZmcvo_2g

Ο ScriptKid έχει επίσης κανάλι στο Twitch όπου αντιδρά σε πραγματικό χρόνο σε όσους την πατάνε με το πρόγραμμά του. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι οι cheaters έχουν συμφωνήσει προκαταβολικά σε όλα αυτά κατά την εγκατάσταση του προγράμματος, καθώς ο ScriptKid τα έχει συμπεριλάβει στους όρους χρήσης, τους οποίους προφανώς δεν διάβασαν.

Δείτε επίσης τον τρόπο που η κοινότητα του Team Fortress 2 αντιμετώπισε τους cheaters.

Διαβάστε επίσης το review του Counter-Strike: Global Offensive και συζητήστε περισσότερα για αυτό στο σχετικό forum topic.

Βρείτε συμπαίκτες για να παίξετε CS GO online. Ανταλλάξτε IDs κάνοντας κλικ εδώ.

5 days ago
Δύο βίντεο για το Oculus Quest 2 διέρρευσαν κατά λάθος 5 days ago

Δύο ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση.

Εν αναμονή του Facebook Connect (πρώην Oculus Connect) την Τετάρτη, διέρρευσε μία από τις μεγαλύτερες αποκαλύψεις της εταιρείας, η νέα έκδοση του δημοφιλούς standalone VR headset Oculus Quest.

Οι λεπτομέρειες σχετικά με το νέο headset που ονομάζεται απλώς Oculus Quest 2 διέρρευσαν στο Facebook Blueprint. Η λίστα περιλαμβάνει τις τεχνικές προδιαγραφές του headset και τις αναβαθμίσεις στον σχεδιασμό του, τα οποία παρουσιάζονται σε δύο βίντεο. Και τα δύο έχουν έκτοτε εξαφανιστεί από τον ιστότοπο, πρόλαβαν όμως να δημοσιευθούν από άλλες πηγές.

http://www.youtube.com/watch?v=r4EPMxJiJRQ

Σύμφωνα με την περιγραφή που διέρρευσε, το Oculus Quest 2 είναι ελαφρύτερο και μικρότερο από τον προκάτοχό του. Η οθόνη του υποστηρίζει βελτιωμένη ανάλυση που αγγίζει τα 2Κ ανά μάτι (αύξηση κατά 50% σε pixels σε σχέση με το πρώτο Oculus Quest) και χρησιμοποιεί την ταχύτερη Qualcomm Snapdragon XR2 CPU. Το αναβαθμισμένο headset θα διαθέτει 6GB RAM και 3D positional audio. Τα χειριστήρια είναι και αυτά βελτιωμένα ώστε να γίνουν πιο άνετα.

Το Oculus Quest 2 θα είναι διαθέσιμο σε configuration 256GB, δεν είναι ωστόσο ξεκάθαρο το μέγεθος του εργοστασιακά διαθέσιμου αποθηκευτικού χώρου του βασικού μοντέλου. Όλα τα υπάρχοντα games του Oculus Quest θα είναι συμβατά με τον διάδοχό του και το νέο headset θα υποστηρίζει επίσης Oculus Link, το οποίο επιτρέπει τη χρήση του ως PC headset. Το νέο μοντέλο επαναφέρει μέχρι και την προαιρετική απαλλαγή από χειριστήρια μέσω του tracking των χεριών του χρήστη.

http://www.youtube.com/watch?v=_b8xf2DpAMk

Η ημερομηνία κυκλοφορίας και η τιμή δεν ήταν δυστυχώς ανάμεσα στις πληροφορίες που διέρρευσαν. Προηγούμενες αναφορές ωστόσο προβλέπουν ότι θα είναι διαθέσιμο για αγορά την ίδια ημέρα με το Facebook Connect.

Διαβάστε επίσης για το πρώτο Oculus Quest και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

Notification