Η προσπάθεια των fans να αναπτύξουν το Metroid Prime ως side-scroller. Read More

Πριν από ένα χρόνο, η Remedy ανακοίνωσε την υπογραφή μιας συμφωνίας έκδοσης με την Epic Games για να αναπτύξει δύο games για PC και κονσόλες.

Σύμφωνα με τον Jeff Grubb του VentureBeat, ένα από αυτά είναι το Alan Wake 2. Ο Grubb το αποκάλυψε αυτό στο σόου του στο Twitch, εξηγώντας ότι η Remedy έψαχνε έναν εκδότη για να τη βοηθήσει να χρηματοδοτήσει το Alan Wake 2 και η Epic προσέφερε την καλύτερη προσφορά. Ο δημοσιογράφος δεν αποκάλυψε άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το παιχνίδι, απλώς ότι ήταν κάτι που ήθελε να κάνει η Remedy.

Όταν η συμφωνία ανακοινώθηκε το 2020, η Remedy είπε ότι το άλλο project θα τεθεί στο ίδιο σύμπαν, αλλά πρόκειται να είναι μικρότερο σε κλίμακα. Το Alan Wake 2 υποτίθεται ότι ήταν στα σκαριά εκείνη την εποχή.

Η Epic υπέγραψε επίσης το επόμενο project από την Gen Design και την Playdead στο πλαίσιο της ίδιας ανακοίνωσης, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει exclusives για την πλατφόρμα της και όχι να βασιστεί μόνο πάνω στην αγορά χρονομεριστικών δικαιωμάτων αποκλειστικότητας όπως έχει κάνει μέχρι τώρα.

Read More...

Το περασμένο βράδυ, μια πρώτη ματιά του live action spot για το νέο χάρτη Call of Duty: Warzone διέρρευσε στο διαδίκτυο. Το βίντεο είχε τους ηθοποιούς να κάνουν τα ακροβατικά του Warzone μπροστά σε πράσινες οθόνες και έλειπαν τα περισσότερα οπτικά και ηχητικά εφέ.

Το βίντεο, το οποίο κατέβασε γρήγορα η Activision, τελείωσε με ένα σύντομο πλάνο του νέου map. Η πιο εκπληκτική αποκάλυψη είναι ότι το επόμενο BR map του Warzone δεν θα είναι μια μίξη των maps του Fireteam του Black Ops Cold War, όπως πίστευαν ορισμένοι, και αντί αυτού θα μας πάει πίσω στο χρόνο, στο Verdansk τη δεκαετία του 1980. Ένα χρήστης του Reddit κατάφερε να κρατήσει τα τελευταία δευτερόλεπτα του βίντεο πριν κατέβει.

Όπως μπορείτε να δείτε, ορισμένα από τα μεγαλύτερα σημεία ενδιαφέροντος του Verdansk έχουν αλλάξει ή αντικατασταθεί. Το γήπεδο, για παράδειγμα, φαίνεται να είναι ακόμη υπό κατασκευή, ενώ το φράγμα δεν φαίνεται πουθενά και αντικαθίσταται με υδραγωγεία. Υπάρχει επίσης μια τεράστια συστοιχία ραντάρ και μια είσοδος σε ένα υπόγειο ορυχείο, αν και δεν είναι σαφές πού βρίσκονται ακόμη. Πέρα από αυτό, τα οχήματα έχουν μετατραπεί σε οχήματα της δεκαετίας του 80 και φαίνονται πολύ πιο κατάλληλα για την εποχή.

Περιμένουμε το νέο map του Verdansk να κυκλοφορήσει στις 22 Απριλίου, με την έναρξη της Season 3.

Read More...

Τα πιο disliked βίντεο του YouTube όλων των εποχών περιλαμβάνουν κάποια κλασικά όπως το Baby του Justin Bieber, το Friday της Rebecca Black και το Call of Duty: Infinite Warfare reveal trailer. Μια νέα ενημέρωση μπορεί να αφαιρέσει την ικανότητα των θεατών να δουν σε πόσους χρήστες δεν άρεσε κάποιο συγκεκριμένο βίντεο. Το YouTube λέει ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζει την αλλαγή, η οποία δεν θα αφαιρέσει το κουμπί του dislike, αλλά θα κάνει τη μέτρηση ορατή μόνο στους δημιουργούς.

Μόνο επιλεγμένοι χρήστες είναι μέρος του πειράματος, με το YouTube να μοιράζεται ένα στιγμιότυπο οθόνης για το πώς θα φαίνεται το νέο interface. Ο αριθμός των likes θα εξακολουθεί να εμφανίζονται κάτω από το αντίστοιχο κουμπί, ενώ το dislike δεν έχει πλέον συνημμένο αριθμό.


Οι gamers του YouTube δεν είναι ξένοι με τα στοχευμένα dislike campaigns που περιγράφονται στο tweet, με το τρέιλερ του Infinite Warfare ως παράδειγμα. Σε μια άλλη περίπτωση, οι gamers οργανώθηκαν για να κάνουν μαζικά dislike ένα βίντεο του Jimmy Kimmel στο οποίο είπε ότι το να παρακολουθείς κάποιον να παίζει games δεν έχει νόημα.

Η ανακοίνωση του YouTube για το πείραμα γενικά δεν άρεσε στη κοινότητα του, με πολλές απαντήσεις και retweet στο Twitter να επικρίνουν την κίνηση. Ακόμη και οι υψηλού προφίλ YouTubers όπως ο Jacksepticeye και ο RubberNinja έχουν εκφράσει αμφιβολίες σχετικά με την αλλαγή, ενώ άλλοι χρήστες έχουν επισημάνει πόσο εύκολα οι αφοσιωμένοι dislikers θα ξεπεράσουν τους περιορισμούς.

Read More...

Η διώρυγα του Σουέζ μπλοκαρίστηκε για σχεδόν μια εβδομάδα από το φορτηγό πλοίο Ever Given, και έχουμε και ένα video game για να το θυμόμαστε. Ο designer Eric Wilder κυκλοφόρησε πρόσφατα το παιχνίδι Suez Canal Bulldozer στο itch.io και σας βάζει πίσω από το τιμόνι μιας μπουλντόζας καθώς προσπαθείτε να ξεσφίξετε το τεράστιο πλοίο για να σώσετε το παγκόσμιο εμπόριο.
Δυστυχώς, όπως και στην πραγματική ζωή, δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά. Ανεξάρτητα από το τι κάνετε, εμφανίζεται ένα μήνυμα που λέει, "είναι πολύ κολλημένο". Η αισθητική και ο ήχος του παιχνιδιού είναι σκόπιμα παρόμοια με τα πρώτα παιχνίδια Pokemon. Ο Wilder είπε στο Kotaku ότι τα πανταχού παρόντα memes για το παγκόσμιο γεγονός τον ενέπνευσαν να φτιάξει το παιχνίδι. Τα εν λόγω memes συγκρίνουν τους αγώνες της ζωής στις τρέχουσες πανδημικές μας συνθήκες με τις αναποτελεσματικές λύσεις που προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε για να λύσουμε αυτά τα προβλήματα. O Wilder είπε: "Βρίσκω την αναποτελεσματικότητα που προβάλουν αυτά τα memes απίστευτα αστεία, έπρεπε να τα μετατρέψω σε ένα video game.".

Read More...

Η Intel παρουσίασε το λογισμικό που έχει σχεδιάσει για να φιλτράρει τις κακές εκφράσεις στα voice chats όταν παίζετε. Το λογισμικό Bleep χρησιμοποιεί επεξεργασία AI για να αφαιρέσει προσβολές και μισητή γλώσσα προτού χτυπήσουν το ακουστικό σας. Παρόλο που δεν υπάρχει κάποιο demo, φαίνεται ότι το λογισμικό θα καταγράφει την ομιλία ως κείμενο, φιλτράροντας οποιαδήποτε καταχρηστική γλώσσα και παρακολουθώντας την "ένταση" της συνομιλίας.

Τα είδη προσβλητικής γλώσσας κατηγοριοποιούνται επίσης, όπως η μισογυνία και η φυλετική ρητορική μίσους. Αυτά μπορούν να ενεργοποιηθούν και να απενεργοποιηθούν, καθώς και ένα ρυθμιστικό slider για την κλιμάκωση του επιπέδου τοξικότητας που θα αποκλείεται από τη φωνητική συνομιλία, με την Intel να θέλει να επιτρέψει στους παίκτες να "ελέγχουν τη συνομιλία τους".

Πολλά games, ακόμη και μερικές πλατφόρμες όπως το Steam, χρησιμοποιούν ήδη κάποια μορφή φίλτρου βωμολοχίας που μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ή ακόμη και να αλλάζει το μήνυμά σας με ενοχλητικές εναλλακτικές λέξεις. Ωστόσο, αυτά συχνά απαντώνται μόνο σε συνομιλία μέσω κειμένου, κάνοντας τα voice chats ναρκοπέδιo. Η Intel είπε ότι σύμφωνα με το The Anti-Defamation League, περίπου το 22% των παικτών θα εγκαταλείψουν ένα παιχνίδι λόγω παρενόχλησης.

Το Bleep ανακοινώθηκε αρχικά στο GDC 2019, όταν ήταν σε πολύ πρώιμο στάδιο. Η Intel ανακοίνωσε στο πιο πρόσφατο GDC ότι σχεδιάζει να φέρει το Bleep σε beta κάποια στιγμή φέτος. "Αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία δεν είναι η πλήρης απάντηση", δήλωσε ο Roger Chandler της Intel. "Πιστεύουμε όμως ότι μπορεί να συμβάλει στην μείωση του προβλήματος ενώ αναζητούμε βαθύτερες λύσεις".

 

Read More...

Notification