Δύο πολεμικοί φωτορεπόρτερ τράβηξαν φωτογραφίες στο Call of Duty: Vanguard για να συγκεντρώσουν χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς.Οι Alex Potter και Sebastiano Piccolomini, οι οποίοι έχουν ενσωματωθεί σε πραγματικές εμπόλεμες ζώνες στο Αφγανιστάν, τη Συρία, το Ιράκ και την Ιορδανία, συνεργάστηκαν με την Activision για να τραβήξουν φωτογραφίες μέσα στο Call Of Duty: Vanguard από τα πεδία μάχης του. Οι Potter και Piccolmini χρησιμοποίησαν μια ειδική εικονική κάμερα για να μπουν μέσα στον κόσμο του Vanguard και να τραβήξουν φωτογραφίες, οι οποίες θα πωληθούν και τα έσοδα θα δοθούν σε φιλανθρωπικό σκοπό.
 www.youtube.com/watch?v=n_-ed085Eo8&feature=emb_title
 Οι φωτογράφοι είχαν να καταγράψουν σπουδαία στοιχεία, καθώς η Vanguard χρησιμοποίησε ένα σύστημα που ονομάζεται "φωτογραμμετρία", το οποίο μπορεί να υπερηφανεύεται για "φωτορεαλιστικές" εικόνες ανθρώπων, τόπων και αντικειμένων. Ο Alex Potter δήλωσε: "Αυτές ήταν καταστάσεις που θα απαθανάτιζα κανονικά" και ο Sebastiano Piccolmini πρόσθεσε: "Εντυπωσιάστηκα με το πόσο κινητικό και καθηλωτικό ήταν όλο αυτό. Ως φωτογράφοι, έτσι μοιάζουν οι συγκρούσεις". Οι φωτογραφίες θα είναι διαθέσιμες προς πώληση από την Bleecker Trading από σήμερα, 21 Οκτωβρίου. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα Call of Duty Endowment της Activision, το οποίο συγκεντρώνει χρήματα για να βοηθήσει στην τοποθέτηση βετεράνων του στρατού σε θέσεις εργασίας.Το Call of Duty: Vanguard θα κυκλοφορήσει για PC, PS5, Xbox Series X/S, PS4 και Xbox One στις 5 Νοεμβρίου.

Read More...

Οι φωτογραφίες πωλούνται στο κοινό, με όλα τα έσοδα να πηγαίνουν για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Read More

Η Ubisoft εκδίδει αίτημα κατάργησης της "κερδοσκοπικής" διαρροής της βάσης δεδομένων της Nvidia που αποκάλυπτε διάφορα project.
 

Μια βάση δεδομένων GeForce Now που διέρρευσε "αποκάλυψε" παιχνίδια όπως το Titanfall 3, ένα remaster του Half-Life 2 και μια έκδοση του God of War για PC. Η Nvidia τα κατέρριψε γρήγορα όλα αυτά, λέγοντας ότι οι εν λόγω τίτλοι ήταν εικασίες, για "εσωτερική παρακολούθηση και δοκιμές". Οι developers δηλαδή χρειάζονταν placeholders για να δοκιμάσουν διάφορες λειτουργίες και αποφάσισαν να διασκεδάσουν λίγο με αυτές.Η Nvidia εξήγησε την κατάσταση, η 343 Industries είπε (ξανά) ότι το Halo 5 δεν θα έρθει στο PC, αλλά τώρα το ενδιαφέρον αναζωπυρώνεται και πάλι χάρη στη Ubisoft, η οποία εξέδωσε ειδοποίηση DMCA takedown στον moderator του SteamDB Pavel Djundik, ο οποίος είχε αντίγραφο της λίστας στο Github. Ο Pavel Djundik αφαίρεσε τη λίστα όπως του ζητήθηκε, αλλά φυσικά πολλαπλά αντίγραφα της λίστας δημοσιεύτηκαν σε άλλα σημεία του ιστότοπου, με τους συνδέσμους να κοινοποιούνται γρήγορα μετά τη διαγραφή του Djundik.Οι περισσότεροι από τους τίτλους της λίστας έχουν κυκλοφορήσει, αλλά μερικοί είναι πιο μυστηριώδεις:
  • Project Meteor
  • Project Q
  • Project Over
  • Project Orlando
Αυτά δεν είναι καθόλου τα μόνα κωδικά ονόματα "Project" στη λίστα - στην πραγματικότητα, εμφανίζεται πάνω από 300 φορές, αν και πολλές από τις καταχωρίσεις είναι διπλές. Η 505 Games έχει κάτι που ονομάζεται Project Pugwash, για παράδειγμα, ενώ η Bohemia Interactive έχει ένα Project PadThai και η Microsoft έχει τα Projects Holland, Typhoon και Woodstock. Η προσπάθεια να καταργηθεί η λίστα έχει πραγματικά ενδιαφέρον, επειδή οδήγησε κάποιους να αναρωτηθούν γιατί η Ubisoft θέλει τόσο πολύ να την εξαφανίσει. Τα Projects Over και Q παραμένουν μυστήρια, αλλά σύμφωνα με δημοσιεύσεις στο  Reddit , το Project Orlando είναι πιθανότατα DLC για το The Crew 2, ενώ το Meteor φαίνεται να είναι το Assassin's Creed Valhalla DLC. Η ειδοποίηση κατάργησης θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι νομιμοποιεί τουλάχιστον ορισμένους από τους τίτλους στη βάση δεδομένων που διέρρευσε. 

Read More...

Ο Mike Ybarra, συν-επικεφαλής της Blizzard, προκάλεσε αναστάτωση στους παίκτες του World of Warcraft το Σαββατοκύριακο, όταν έγραψε στο Twitter για ένα "ηρωικό SoD [Sanctum of Domination] sales run" στο οποίο θα συμμετείχε με τo guild του.H αναφορά στο "sales run" είναι στην πραγματικότητα μια προσφορά για να μεταφέρουν άλλους, μη επαρκώς καταρτισμένους παίκτες μέσα από το high-end raid με αντάλλαγμα χρυσό στο παιχνίδι, μια πρακτική γνωστή ως "raid boosting". Το raid boosting, για να είμαστε σαφείς, δεν είναι ενάντια στους κανόνες του World of Warcraft και στην πραγματικότητα είναι μια σχετικά συνηθισμένη πρακτική. Η ιδέα είναι απλή: Εγώ, ένας νέος (ή απλά κακός) παίκτης του WoW, θέλω το φανταχτερό loot, αλλά δεν έχω καμία ρεαλιστική ελπίδα να το αποκτήσω ποτέ ο ίδιος, και έτσι ρίχνω ένα σωρό χρυσό στο παιχνίδι σε εσάς, τον βετεράνο (και καλό) παίκτη του WoW, για να με καθοδηγήσετε στα πιο δύσκολα raids. Ο χαρακτήρας μπορεί να πεθάνει αλλά είναι σχεδόν βέβαιο θα πάρει το μερίδιό του από την ανταμοιβή όταν τελειώσει.
 www.youtube.com/watch?v=xrXHGjs6Jeo
 Ο χρήστης του Reddit, KiriyamaSTRIX, εξήγησε ότι το raid boosting μπορεί επίσης να είναι ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας για τους παίκτες που θέλουν να μπουν σε high-end raiding. Ο KiriyamaSTRIX αναφέρει: "Για όσους δεν γνωρίζουν, υπάρχει ένα site που ονομάζεται warcraftlogs όπου αναλύεται η απόδοση κάθε παίκτη στα bosses. Αυτή είναι η ΚΥΡΙΑ μετρική που θα χρησιμοποιήσουν οι high-end guilds για να στρατολογήσουν παίκτες. Αυτό που σας δίνει το boosting είναι ότι σας επιτρέπει να παρακάμψετε το gear grind. Αυτό σας δίνει καλύτερη πρόσβαση σε συντεχνίες χαμηλότερου επιπέδου που ενδεχομένως να στρατολογούν οποιονδήποτε με gear. Μόλις μπεις σε αυτή τη συντεχνία, κυνηγάς αυτά τα ωραία pars και επαναλαμβάνεις αυτή τη διαδικασία μέχρι τα pars σου να είναι αρκετά καλά για να μπεις σε μια καλύτερη συντεχνία. Τώρα επαναλάβετε αυτό ξανά και ελπίζω να μπείτε σε μια συντεχνία που ανταποκρίνεται στους στόχους σας".Το Mythic raiding είναι εξαιρετικά ακριβό, και ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε τα χρήματα που απαιτούνται για τη χρηματοδότηση αυτών των εγχειρημάτων είναι η πώληση υπηρεσιών. Πολλοί παίκτες βλέπουν το raid boosting σχεδόν σαν μια μορφή εξαπάτησης, ηθικά αν όχι τεχνικά, επειδή οι παίκτες αποκτούν πρόσβαση σε εξοπλισμό και εμπειρίες για τις οποίες δεν έχουν δουλέψει σωστά και δεν τις έχουν κερδίσει. Η δυσαρέσκεια ενισχύεται στην περίπτωση του Ybarra επειδή στα μάτια των επικριτών του, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι η πρακτική αυτή είναι κακή για το παιχνίδι.Ο ρόλος των συναλλαγών με αληθινά χρήματα στην ενίσχυση των επιδρομών περιπλέκει ακόμη περισσότερο το θέμα. Αυτή η ανάρτηση στο φόρουμ του World of Warcraft από την Denial of Service, τη συντεχνία του Ybarra, αναφέρει τα "full clear" Sanctum of Domination runs στα 300.000 gold. Το gold δεν μπορεί να αγοραστεί άμεσα στο World of Warcraft, αλλά μπορεί να αποκτηθεί έμμεσα με WoW Tokens. Τα Tokens πωλούνται προς 20 δολάρια στο World of Warcraft και μπορούν να εξαργυρωθούν για 30 ημέρες χρόνου παιχνιδιού ή 15 δολάρια Blizzard Balance - ή μπορούν στη συνέχεια να πωληθούν στο Auction House για gold. Οι τιμές κυμαίνονται, αλλά οι διαδικτυακές λίστες δείχνουν ότι ένα token συνήθως πωλείται λίγο πάνω από 200.000 gold.Η καταχώριση της Denial of Service δηλώνει πολύ ξεκάθαρα ότι "δεν πουλάμε για πραγματικά χρήματα" και ότι αν πιάσει παίκτες να παραβιάζουν τους όρους παροχής υπηρεσιών της Blizzard, θα ακυρώσει το run και θα παρέχει πλήρη επιστροφή χρημάτων. H πώληση tokens για gold δεν αποτελεί παραβίαση. H σελίδα υποστήριξης της Blizzard αναφέρει πολύ συγκεκριμένα ότι οι παίκτες "μπορούν να αγοράσουν ένα WoW Token από το Shop με πραγματικά χρήματα και να το πουλήσουν στο Auction House για gold".

Read More...

O τίτλος είναι διαθέσιμος στο Steam. Read More

Γιώργος Σκένδρος created a new topic ' Sands of Aura' in the forum. 4 days ago

Το ARPG Sands of Aura κυκλοφόρησε σε Early Access στο Steam.
 

Tο Sands of Aura διαδραματίζεται στο θαμμένο βασίλειο του Talamhel, μια κάποτε εύπορη χώρα που τώρα υπάρχει στην αιώνια νύχτα, θαμμένη κάτω από μια θάλασσα άμμου.Ο παίκτης λαμβάνει το ρόλο του νεοσύλλεκτου του Order of Remnant Knights, στέλνεται στο Talamhel για να καταπολεμήσει μια διαφθορά που αναδεύεται κάτω από τους αμμόλοφους. Το Sands of Aura της Freedom Games είναι ένα isometric RPG και το Talamhel είναι ένας ανοιχτός κόσμος, διάσπαρτος με νησιά, ανάμεσα στα οποία πλέετε με το σκάφος σας με την άμμο, το Grainwake. Δείκτες χάρτη ή οδηγίες δεν υπάρχουν και χαράζετε το δικό σας μονοπάτι μέσα στον κόσμο, εξερευνώντας τα μυστηριώδη μέρη του.Το Sands of Aura βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη μάχη. Οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να πειραματιστούν με επτά διαφορετικά στυλ μάχης, τα οποία θα βασίζονται στα όπλα που κατασκευάζετε και στα spells που επιλέξαν. Το σύστημα crafting σας επιτρέπει να συνθέσετε διαφορετικές λαβές με διαφορετικές λεπίδες, προσκαλώντας σε πειραματισμούς καθώς βρίσκετε τα όπλα που ταιριάζουν στο στυλ μάχης που σας ταιριάζει.
 www.youtube.com/watch?v=aT5oDzf-qg0
 Tα μεγαλύτερα levels θα σας επιτρέπουν να επιλέγετε perks για να αναβαθμίσετε τις επιθέσεις σας - είτε ρίχνοντας λεπίδες σε κύκλο γύρω σας είτε με μία νέα επίθεση που μοιάζει με μπούμερανγκ και συνοδεύεται από το Dual Wield. Οι εντυπωσιακές πανοπλίες που θα βρείτε στον κόσμο θα σας βοηθήσουν να δείχνετε όπως πρέπει καθώς θα διασχίζετε το δρόμο σας ανάμεσα σε αιρετικούς, εντομοειδή, ιππότες και πολλά άλλα. Το Sands of Aura βασίζεται σε καλά συγχρονισμένα μπλοκ και αποφυγές και πρέπει να μάθετε τα μοτίβα των εχθρών προτού χτυπήσετε κι εσείς. Κάθε χτύπημα έχει σημασία, που υπογραμμίζεται από τους αριθμούς που διαλύονται από εσάς και τους εχθρούς όταν δέχεστε χτυπήματα. Τον ρόλο της φωτιάς του Dark Souls θα εκπληρώνουν τα Bells που λειτουργούν ως checkpoints όταν τα χτυπάτε, ενώ παράλληλα επαναφέρουν όλα τα τέρατα σε ένα συγκεκριμένο νησί. Οι εχθροί ξαναγεννιούνται κάθε φορά που πέφτετε και επιστρέφετε στο τελευταίο καμπανάκι που χτυπήσατε.Οι παίκτες μόλις ολοκληρώσουν μια αποστολή σε ένα νησί, μπορούν να επιστρέψουν στο ιερό του Starspire, το οποίο θα κατοικείται όλο και περισσότερο από εμπόρους και φιλικά πρόσωπα που θα βρείτε στον κόσμο. Το νόμισμα του τίτλου ονομάζεται "Glint" και με αυτό μπορείτε να κατασκευάζετε όπλα και πανοπλίες, εμπορεύεστε αγαθά, αποκτάτε ευλογίες ή ακόμα και προσλαμβάνετε έναν NPC για να σας ακολουθήσει στη μάχη.

Read More...

Ο Marcus Lehto, συνδημιουργός του σύμπαντος του Halo, προσλήφθηκε από την EA για να ηγηθεί ενός από τα δύο νέα στούντιο που ανοίγει στην περιοχή του Σιάτλ, στην Ουάσινγκτον.

 

Ο Lehto ήταν προηγουμένως πρόεδρος και διευθυντής στην V1 Interactive, τους developers του FPS Disintegration. Το στούντιο έκλεισε πέρυσι. Ο Lehto δήλωσε στο Twitter : "Γεια σε όλους, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ανακοινώνω ότι εντάχθηκα στην EA ως Game Director, χτίζοντας ένα νέο στούντιο στην περιοχή του Σιάτλ που εργάζεται πάνω σε παιχνίδια πρώτου προσώπου. Ανυπομονώ να μοιραστώ περισσότερα για το τι δημιουργούμε." Περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με το έργο του στούντιο δεν δόθηκαν.Το όνομα του στούντιο του Σιάτλ στο οποίο θα εργάζεται ο Lehto είναι άγνωστο προς το παρόν, όπως και το όνομα του δεύτερου στούντιο που ανοίγει η EA στην περιοχή. O πρώην επικεφαλής της Monolith, Kevin Stephens, θα διευθύνει το δεύτερο στούντιο και θα επικεντρώνεται σε open world τίτλους. Ο Lehto θα αναφέρεται απευθείας στον ιδρυτή της Respawn, Vince Zampella, ο οποίος και ο ίδιος έχει διευρύνει τον ρόλο του στην EA.

Read More...

Notification