Featured
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης (Manos)
Experience: 92484 (9896 points to next level)

 
600
8 hours 13 minutes ago
16 hours 51 minutes ago
17 hours 35 minutes ago
ESL One Birmingham 2018 17 hours 37 minutes ago

H μεγάλη αντεπίθεση των Fnatic.

To GameWorld.gr βρίσκεται από την Πέμπτη στο Birmingham όπου ο γράφων μαζί με τον Γιώργο Λόλα παρακολουθούμε και σας μεταφέρουμε τις εξελίξεις του τουρνουά ESLOne, χορηγός του οποίου είναι η Vodafone.

Στο Birmingham Arena, ένα στάδιο 15.000 θεατών, το οποίο ήταν σχεδόν κατάμεστο, είδαμε δύο συναρπαστικούς αγώνες που μας άφησαν την καλύτερη πρώτη γεύση για όσα θα ακολουθήσουν. Οι αγώνες της προημιτελικής φάσης είναι Best of three. Στους εσωτερικούς χώρους του γηπέδου υπάρχουν επίσης περίπτερα με PC games, οι οποίοι παίζουν...γρήγορα (#PlayFaster), παρέα με το Vodafone Fiber, Racing εξομοιωτές και indie games τα οποία έχουν φτιαχτεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Οι αγώνες
Στο πρώτο ματς της ημέρας οι paiN Gaming είχαν ένα σχετικά εύκολο απόγευμα, καθώς κέρδισαν 2-0 τους Mineski, φεύγοντας νωρίς με το εισιτήριο του ημιτελικού. Το δεύτερο ματς της Παρασκευής ωστόσο ήταν το μεγάλο ντέρμπι μεταξύ των Fnatic και των OG Gaming. Το ξεκίνημα βρήκε τους OG να προηγούνται με 1-0 κερδίζοντας πολλά κρίσιμα teamfights. Έχοντας αλλάξει coach στην ομάδά μόλις...αυτή την εβδομάδα μετά την αποχώρηση του Adam, οι Fnatic εμφανίστηκαν αρκετά αγχωμένοι. Ο νέος coach Aui_2000 (Kurtis Daniel Ling), κατάφερε να ανασυντάξει τους παίκτες του και να μπορέσει στο δεύτερο ματς να πάρει εύκολα κεφάλι μπροστά, μην αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους OG. Στα teamfights οι Fnatic έστησαν πιο εύκολα παγίδες και είχαν καλή συνεργασία με αποτέλεσμα το σκορ να φτάσει στο σημείο να είναι στα πρώτα λεπτά 10-2, με μεγάλη και άνετη διαφορά στα kills. Έτσι το 1-1 δεν άργησε να έρθει.

http://www.youtube.com/watch?v=5OJKb0qvxOw

Στο τρίτο ματς, τα kills δεν ξέφυγαν ποτέ πάνω από τα 2, καθώς αμφότερες οι δύο ομάδες ήταν προετοιμασμένες για την τελική μάχη. Μέχρι το 14-14 το ματς έδειχνε αμφίρροπο, αλλά από εκεί και έπειτα οι Fnatic πέτυχαν ένα εκπληκτικό αήττητο σερί, παίζοντας πολύ πιο επιθετικά σε σχέση με το πρώτο μισό του αγώνα. Την παράσταση από τον EnVy των OG έκλεψε ο UNiVeRsE (Saahil Arora), παίζοντας με πολλά καθοριστικά kills. Αξίζει να σημειωθεί ότι από τους θεατές που χειροκροτούσαν, οι περισσότεροι εξ αυτών υποστήριζαν τους OG, αλλά στο τέλος η πλειοψηφία έγειρε υπέρ των Fnatic, σε ένα ματς που εντυπωσίασε από πλευράς θεάματος και που θα μπορούσαμε να είχαμε δει και στον τελικό.

Το prize pool του ESL One ανερχεται στο 1.000.000 δολάρια και σε 1500 DCP points. Συνεχίζουμε την κάλυψη του event όλο το σαββατοκύριακο και θα επανέλθουμε με ημερίσια updates από τους ημιτελικούς του Σαββάτου και τους τελικούς της Κυριακής. 

Δείτε περισσότερες ειδήσεις για eSports και συζητήστε περισσότερα για το ESLOne σε αυτό το forum topic.

 

Μάνος Γρυπάρης δημιούργησε ένα νέο θέμα ' ESL One Birmingham 2018' στο φόρουμ. 17 hours 40 minutes ago

To GameWorld.gr βρίσκεται από την Πέμπτη στο Birmingham όπου ο γράφων μαζί με τον Γιώργο Λόλα παρακολουθούμε και σας μεταφέρουμε τις εξελίξεις του τουρνουά ESLOne, χορηγός του οποίου είναι η Vodafone.

Στο Birmingham Arena, ένα στάδιο 15.000 θεατών, το οποίο ήταν σχεδόν κατάμεστο, είδαμε δύο συναρπαστικούς αγώνες που μας άφησαν την καλύτερη πρώτη γεύση για όσα θα ακολουθήσουν. Οι αγώνες της προημιτελικής φάσης είναι Best of three. Στους εσωτερικούς χώρους του γηπέδου υπάρχουν επίσης περίπτερα με PC games, οι οποίοι παίζουν...γρήγορα (#PlayFaster), παρέα με το Vodafone Fiber, Racing εξομοιωτές και indie games τα οποία έχουν φτιαχτεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Την 1η ημέρα οι Pain Gaming προκρίθηκαν με ένα εύκολο 2-0 και οι Fnatic έκαναν την ανατροπή με επικράτηση 2-1 έναντι των OG.

Διαβάστε περισσότερα...

2 days ago
Detroit: Become Human 2 days ago

Τι θα συμβεί όταν τα ανδροειδή νιώσουν συναισθήματα; 

Η ανθρωπότητα στο μέλλον θα ζήσει τεχνολογικά επιτεύγματα που στην εποχή μας μοιάζουν αδιανόητα και που δεν θα δούμε ποτέ από κοντά, τουλάχιστον σε αυτή τη ζωή. Ένα από αυτά είναι και η συνύπαρξη ανθρώπου με ανδροειδή, κοινώς ρομπότ με ανθρώπινα μέλη, τα οποία δρουν και συμπεριφέρονται όπως ο άνθρωπος. Στο παρελθόν ελάχιστα games έχουν προβάλει την συγκεκριμένη συνύπαρξη και ως εκ τούτου το Detroit: Become Human καταφέρνει σίγουρα να ξεχωρίσει από την μάζα.

Η εταιρεία ανάπτυξης Quantic Dream δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Μετά το Fahrenheit, κατάφερε να γίνει mainstream με το Heavy Rain, ένα Cinematic Adventure, το οποίο σας έβαζε να ελέγξετε διαφορετικούς πρωταγωνιστές, να αφηγηθεί τις ιστορίες τους, να τους ενώσει σε κάποια σημεία της πλοκής και ανάλογα με τις πράξεις σας να οδηγήσει σε πολλά διαφορετικά φινάλε τα οποία περιλαμβάνουν ακόμα και θάνατο. Στο Beyond: Two Souls η συνταγή άλλαξε καθώς η Jodie Holmes έγινε η μοναδική ηρωίδα, στο πιο “Cinematic” παιχνίδι που θα φανταζόταν ακόμα και ο πιο απαισιόδοξος gamer. Οι Γάλλοι ωστόσο πήραν το μάθημά τους και στο Detroit: Become Human επέστρεψαν στην ιστορία πολλών ηρώων μαζί. Μια ιστορία που σίγουρα θα σας προβληματίσει για το που μπορεί να οδηγηθεί η ανθρωπότητα στο μέλλον.

Τα ανδροειδή έφτασαν
Στο μέλλον και συγκεκριμένα σε δύο δεκαετίες από τώρα (πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη που σίγουρα απέχει απ’ την πραγματικότητα), η εταιρεία CyberLife δημιουργεί ανδροειδή με ανθρώπινα μέλη και τα βγάζει στην αγορά ζητώντας μάλιστα ένα προσιτό τετραψήφιο ποσό δολαρίων ανά μοντέλο. Τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Detroit, το οποίο διοχετεύεται πρώτο ανδροειδή που βοηθούν στις δουλειές του σπιτιού, όπως επίσης δουλεύουν σε διάφορες εταιρείες, σε υπηρεσίες γραμματείας, security, καθαρισμού ή ακόμα και σε αθλητικές ομάδες ή στην αστυνομία.

Τα αρχικά ανδροειδή απλά άκουγαν εντολές. Δεν χρειαζόντουσαν άλλωστε τροφή και γενικά συντήρηση όπως ένας άνθρωπος. Ωστόσο, όταν ξεκινάει το σενάριο, δηλαδή στο έτος 2038, τα ανδροειδή έχουν εξελιχθεί ως μοντέλα. Όχι απλά έχουν ανθρώπινους ιστούς και πρέπει να κοιμηθούν όπως ο άνθρωπος, αλλά ταυτόχρονα αποκτούν συνείδηση και συναισθήματα. Η πλοκή αφορά τρεις χαρακτήρες-ανδροειδή τους οποίους και ελέγχετε εναλλάξ. Τον Connon, έναν αστυνομικό που είδατε και στο demo να ανακρίνει δολοφόνους, τον Markus, ο οποίος αρχικά προσέχει έναν ηλικιωμένο και την Kara, μία οικιακή βοηθό. 

http://www.youtube.com/watch?v=Ba-haS9VKz0

Μήπως έχουν κόντρα;
Η αντίδραση των ανθρώπων μπροστά στα ανδροειδή δεν αργεί να δημιουργήσει έντονες αντιπαραθέσεις. Στην αρχή ο κόσμος μοιράζεται σε αυτούς που είναι ουδέτεροι και εκείνους που αντιπαθούν τα ανδροειδή γιατί τους έκλεψαν τις δουλειές. Η μειοψηφία είναι εκείνοι που υποστηρίζουν τα ανδροειδή, κοινώς οι πιο εύποροι που έχουν την δυνατότητα να τα αγοράσουν ή όσοι θέλουν να τα βοηθήσουν γιατί τα θεωρούν κι αυτά όντα που θα πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε με σεβασμό.

Ακριβώς όπως και στην περίπτωση του Heavy Rain, έτσι και εδώ, ανάλογα με τις επιλογές σας η ιστορία παίρνει κάθε φορά διαφορετική εξέλιξη. Υπάρχουν εκατοντάδες σεναριακές διακλαδώσεις, περισσότερες από κάθε άλλο video game που έχετε παίξει κι αυτό απογειώνει το replayability. Επίσης, οι χαρακτήρες συναντιούνται μεταξύ τους και αλληλεπιδρούν με άλλους NPC. Ανάλογα με τις πράξεις σας μπορεί είτε να συνεχίσετε να παίζετε, είτε να σκοτώσετε, τόσο τους χαρακτήρες που ελέγχετε, όσο και τους NPCs με τους οποίους αλληλεπιδράτε.

Κάθε πράξη σας έχει αντίκτυπο στην θετική, την ουδέτερη ή την αρνητική στάση του NPC με τον οποίο συναναστρέφεστε. Επίσης, συχνά ορισμένα ανδροειδή που ελέγχετε δεν μπορούν να είναι αρεστά σε όλους. Θα ευχαριστήσουν κάποιους και θα δυσαρεστήσουν κάποιους άλλους. Για παράδειγμα, αν σκοτώσετε έναν NPC που σας επιτεθεί τότε αυτό θα έχει αντίκτυπο και στην κοινή γνώμη. Αν του χαρίσετε την ζωή τότε ναι μεν θα είστε αρεστοί στην κοινή γνώμη αλλά μπορεί να δυσαρεστηθούν οι συνεργάτες σας.

Το σενάριο πραγματικά συγκλονίζει και μας βάζει στη διαδικασία να σκεφτούμε τι θα έκαναν τα ανδροειδή αν άρχιζαν να σκέφτονται όπως οι άνθρωποι. Ότι δηλαδή έχουν κι αυτά δικαιώματα, ότι δεν είναι σκλάβοι κι ότι θέλουν να τα υπερασπιστούν. Εδώ λοιπόν θα επιλέξετε το κατά πόσο θα διεκδικήσετε τα δικαιώματά σας απέναντι στους ανθρώπους και με ποιο τρόπο θα διαμαρτυρηθείτε για να βρείτε το δίκιο σας. Από την άλλη, επειδή τα περισσότερα ανδροειδή του παιχνιδιού δεν μπορείτε να τα ελέγξετε και κάποια εξ αυτών παρουσιάζουν βίαιες συμπεριφορές προς τους ιδιοκτήτες τους, θα πρέπει ως Connor να εξετάσετε τα αίτια των συμπεριφορών αυτών και το κρύβεται από πίσω.

Αντλώντας στοιχεία από το Heavy Rain, το Robocop και το Terminator, η Quantic Dream φτιάχνει ένα Adventure που θα σας καθηλώσει.

Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε ανδροειδές έχει τις δικές του ικανότητες, κάτι που έχει αντίκτυπο και στο gameplay. Ο Markus για παράδειγμα μπορεί να προβλέπει σενάρια για το πώς πρέπει να κινηθεί και ποια θα είναι η τελική έκβασή τους, άρα εκεί καλείστε να ψάξετε και να βρείτε την σωστή διαδρομή για να περάσετε π.χ. κάποιο εμπόδιο ή να εξοντώσετε έναν στόχο. Ο Connor εξετάζει στοιχεία από πτώματα ή από το περιβάλλον για λογαριασμό της αστυνομίας προκειμένου να εξυχνιάσει φόνους. Στα πτώματα αν βρείτε όλα τα στοιχεία με ένα απλό…pixel hunting πάνω στο εκάστοτε σώμα, θα κάνετε αναπαράσταση της σκηνής φόνου συλλέγοντας στοιχεία. Όσο περισσότερα στοιχεία συλλέξετε, τόσο πιο κοντά θα βρείτε προς την εξιχνίαση ενός εγκλήματος.

Τεχνολογικός…οργασμός
Στα του gameplay, πέραν των ειδικών ικανοτήτων των ανδροειδών που προαναφέραμε, υπάρχει οδήγηση οχημάτων, quick-time events σε σκηνές μάχης ή όπου πρέπει να προστατέψετε το ανδροειδές σας. Θα συναντήσετε σχετικά εύκολες stealth προκλήσεις, αλλά και σημεία όπου απλά πατάτε ένα κουμπάκι για να προχωρήσετε, ένα κακό συνήθειο της Quantic Dream από τα μέχρι τώρα PS exclusives της. Το παιχνίδι διαθέτει δύο επίπεδα δυσκολίας. Το δυσκολότερο επίπεδο θα σας ζορίσει μόνο σε συγκεκριμένες σκηνές του παιχνιδιού και μπορεί να αλλαχθεί στην πορεία. Τα quick-time events είναι επίσης εύκολα αν έχετε ξαναπαίξει τίτλο της Γαλλικής εταιρείας. Ακόμα και ένας άσχετος χρήστης των Adventures, ένας εντελώς casual gamer, μπορεί να παίξει το παιχνίδι με μεγάλη ευκολία, καθώς η απάντηση βρίσκεται πάντοτε σχεδόν δίπλα σας.

Μέσα στο Detroit: Become Human θα βρείτε και πολλά easter eggs. Είναι πραγματικά αστείο να διαβάζετε περιοδικά του μέλλοντος και να μαθαίνετε ποιες χώρες βρίσκονται σε πόλεμο, ποιες γίνονται οικονομικές υπερδυνάμεις, αλλά και άρθρα από όσες εταιρείες εμπορεύονται ανδροειδή, τα οποία αρχίζουν το έτος του παιχνιδιού να μπαίνουν σε ομάδες αθλημάτων, ενώ ταυτόχρονα πολλοί τα προτιμούν και…στο σεξ! Το σενάριο περιέχει και αναφορές στις ταινίες Robocop και Terminator, από την πόλη του Detroit που ξαναζεί μεγάλες στιγμές, μέχρι συγκεκριμένες πληροφορίες στην οθόνη, συγκεκριμένες ατάκες και την κόντρα ανθρώπων και μηχανών. Το μόνο που δεν είδαμε είναι έναν αλεξίσφαιρο Connor (του έμεινε το όνομα πάντως). Ευτυχώς το ανδροειδές μπήκε στο ανακριτικό σώμα για να διαφέρει πλήρως από τον προγενέστερο…τεθωρακισμένο αστυνομικό.

Το δυνατότερο σημείο του Detroit: Become Human είναι το σενάριό του. Ειλικρινά θα εκπλαγείτε από την διάσταση απόψεων που υπάρχει σε μία κοινωνία για τις σχέσεις ανθρώπων και ανδροειδών. Υπάρχουν ποικίλες συμπεριφορές, διαφορετικές αστικές τάξεις και διαφορετικά είδη χαρακτήρων. Οι αντιθέσεις ποικίλουν, από την φτώχια και την χλιδή, μέχρι τους λογικούς και τους πιο επαναστατικούς χαρακτήρες ή εκείνους που δεν διστάζουν να σπάσουν το φράγμα και να συμπεριφερθούν σε ένα ανδροειδές ακριβώς όπως θα συμπεριφέρονταν σε έναν άνθρωπο, βλέποντας πέρα απ’ το ότι δεν έχει ψυχή, αλλά λειτουργώντας καθαρά με την συνείδηση. 

http://www.youtube.com/watch?v=CK6mADxOhyA

Στις 12-15 ώρες που διαρκεί το βασικό story, θα πιάσετε τον εαυτό σας να συγκινείται περισσότερες από όλα τα games της Quantic Dream μαζί. Η διάρκεια αυξάνεται αν θέλετε να δείτε όλες τις πιθανές εκδοχές και να ξεκλειδώσετε cutscenes που δεν φανταζόσασταν, αν και προσωπικά περίμενα περισσότερα εναλλακτικά φινάλε στο τέλος. Οι ενδιάμεσες διακλαδώσεις πάντως είναι άφθονες. Πάντως το σενάριο ομολογώ ότι με άγγιξε τόσο, που έγινε λόγος ώστε από σήμερα να προσθέσουμε την συγκεκριμένη παράμετρο στις επιμέρους βαθμολογίες στα reviews του GameWorld.gr, αλλά και αναδρομικά στα Heavy Rain, A Way Out, Beyond: Two Souls και God of War. Πλέον, τα games που βασίζονται κατά κύριο λόγο στο σενάριο και στις αποφάσεις σας, όπως το Detroit: Become Human, ολοένα και αυξάνονται τελευταία.

Ερωτεύσιμα
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία του παιχνιδιού είναι η απεικόνιση των χαρακτήρων και το voice acting στο οποίο έχει γίνει εκπληκτική δουλειά. Καταρχήν τα ανδροειδή είναι αψεγάδιαστα σε εμφάνιση, στα facial expressions και στα animations τους. Μιμούνται άριστα τις κινήσεις των ανθρώπων. Οι δε άνθρωποι έχουν διάφορα ξεχωριστά χαρακτηριστικά προσώπου τα οποία τους κάνουν να ξεχωρίζουν. Αντίθετα, το περιβάλλον έχει φτωχό σχεδιασμό, τόσο κυρίως σε όλα τα κτίρια, όσο και στα οχήματα. Επίσης, για να διατηρείται το frame rate σταθερό, κάθε σκηνή διεξάγεται σε συγκεκριμένα όρια κάθε φορά από τα οποία δεν μπορείτε να παρακλίνετε.

Στο voice acting οι ερμηνείες των ηθοποιών του δίνουν άριστα και μάλιστα χρησιμοποιήθηκε motion capturing για τους ηθοποιούς που τα υποδύονται! Ο Jesse Williams (Holden, Dr. Jackson Avery) ως Markus ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα που υποδύεται και στα συναισθήματά του. Οι πανέμορφες Valorie Curry και Minka Kelly ως Kara και North αντίστοιχα είναι μια ευχάριστη αποκάλυψη, ειδικά στην περίπτωση της Kara. Ο Bryan Dechart ως αστυνόμος Connor βγάζει το λιγότερο δυνατό συναίσθημα. Οι δε έμπειροι Lance Henriksen (Terminator και Aliens) και Clancy Brown (Τελευταία έξοδος: Ρίτα Χέιγουορθ, Thor: Ragnatok και Warcraft), είναι από τα highlights, με πολύ σημαντικές ερμηνείες. Όλοι τους συντελούν σε ένα εξαιρετικό cast, ενώ έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και στην ελληνική μετάφραση του παιχνιδιού, ειδικά στα άφθονα κείμενα των περιοδικών και στις φράσεις που αποδίδονται όπως πρέπει (μαζί με τα μπινελίκια).

Αφήνει το στίγμα του
Ολοκληρώνοντας το Detroit: Become Human θα σας δημιουργηθούν πολλά ερωτήματα και προβληματισμοί για το που οδεύουμε ως ανθρωπότητα και τι θα συμβεί μελλοντικά. Θα καταφέρει άραγε μια εταιρεία σαν την CyberLife να δημιουργήσει ανδροειδή τα οποία θα αγοράζουμε στα σπίτια μας; Μέχρι που θα φτάσει η συνείδησή τους; Θα έχουν άραγε τα δικά μας συναισθήματα; Σίγουρα όλα αυτά δεν θα τα μάθουμε το 2038 αλλά θα τα μάθουν οι απόγονοί μας. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι αν θα έπρεπε να επιλέξουμε μια ταινία για να δούμε όλα τα πιθανά σενάρια συνύπαρξής μας με αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα, τότε σίγουρα θα διαλέγαμε το Detroit: Become Human, το οποίο καθότι παιχνίδι μας βάζει στο ρόλο του πρωταγωνιστή, παρουσιάζοντας μία πραγματικότητα η οποία καλύπτει όλες τις πτυχές και καταφέρνει να κρατήσει τα προσχήματα για τις αντιλήψεις του καθενός και να ικανοποιήσει όσους το αποκτήσουν.

Θετικά:
- Συγκλονιστικό σενάριο που καθηλώνει
- Κορυφαίες ερμηνείες
- Άκρως λεπτομερής απεικόνιση χαρακτήρων
- Εκατοντάδες διακλαδώσεις σεναρίου ανάλογα με τις αποφάσεις σας, με ξεχωριστά κάθε φορά αποτελέσματα
- Προσφέρει άφθονες συγκινήσεις
- Η πιο ουσιώδης απεικόνιση πιθανής μελλοντικής συμπεριφοράς ανδροειδών στο μέλλον, σε βαθμό που θα προβληματιστείτε

Αρνητικά:
- Περιορισμένη αλληλεπίδραση στο gameplay, κλασικά σας ζητούνται ενέργειες για τις πολύ απλές κινήσεις
- Πολλά επαναλαμβανόμενα πρόσωπα
- Υποτυπώδης σχεδιασμός οχημάτων και περιβάλλοντος

Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 10
Gameplay: 7.5
Σενάριο: 10
Αντοχή: 8
Γενικά: 8.5

Ένα από τα πιο “στιβαρά” και έντονα sci-fi σενάρια που έχετε βιώσει.

Μάνος Γρυπάρης

2 days ago
2 days ago
3 days ago
3 days ago
Razer Core X 3 days ago

Εξωτερική κάρτα γραφικών για laptop σε προσιτή τιμή.

Η Razer ανακοίνωσε το Razer Core X, μία κάρτα γραφικών η οποία συνδέεται εξωτερικά σε οποιοδήποτε laptop και απογειώνει την απόδοσή του και πλέον έχει πιο προσιτή τιμή σε σχέση με το Razer Core v2.

Το Razer Core X είναι συμβατό με κάθε laptop, ακόμα και με όσα δεν είναι Razer, αν και η εταιρεία προτείνει Thunderbolt 3 USB drive. Διαθέτει ενσωματωμένο τροφοδοτικό 650W, ενώ η κάρτα γραφικών εσωτερικά έχει δικό της σύστημα ψήξης. Το κόστος του θα ανέρχεται στα 300 δολάρια, πολύ πιο χαμηλό σε σχέση με τα 500 δολάρια του Razer Core c2.

http://www.youtube.com/watch?v=OSAkNJRIxRM

Διαβάστε ακόμη για το Razer Core 15 laptop που ανακοινώθηκε επίσης σήμερα. Συζητήστε για την Razer στο παρακάτω forum topic.

3 days ago
PS4 "Elite" Controller κόστους 200 ευρώ 3 days ago

Κάντο όπως η Microsoft.

Η Scuf Gaming, εταιρεία που κατασκευάζει χειριστήρια, ανακοίνωσε το πρώτο επίσημο "Elite" χειριστήριο του PS4, που έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί το Xbox One Elite controller.

Κατασκευαστικά θα διαθέτει μια offset τοποθέτηση του analog stick, ανάλογη με αυτή των χειριστηρίων Xbox, δυνατότητα αλλαγής των thumbsticks με άλλα διαφορετικής μορφολογίας και δυνατότητα αφαίρεσης δύο rumble packs στις χειρολαβές για μείωση βάρους, αλλά και απενεργοποίηση δόνησης.

Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του χειριστηρίου είναι τα προγραμματιζόμενα κουμπιά του, κάτι που γίνεται με έναν απλό διακόπτη πάνω στο χειριστήριο. Διαθέτει τέσσερα paddles στο πίσω μέρος τα οποία αντιστοιχούν σε όποιο κουμπί θέλετε. Υπάρχουν επίσης δύο προγραμματιζόμενα κουμπιά στο πλάι (τα λεγόμενα sax buttons), κάτι ασυνήθιστο για χειριστήριο, μιας και το συναντάμε κυρίως σε mouse. Ακόμη, με την touchbar θα μπορείτε να αλλάξετε το volume και να αλληλεπιδράσετε με chat, ήχο ή να κάνετε γρήγορο mute στο chat. Υπάρχουν επίσης και εναλλακτικά triggers για να αλλάξετε τα L2 και 2.

Το κόστος του θα ανέρχεται στα 200 δολάρια/ευρώ για την ασύρματη έκδοση (η οποία θα δουλεύει με Bluetooth σύνδεση) και 170 ευρώ για την ενσύρματη. Η ασύρματη έκδοση έχει απόκριση 1ms, αλλά διαθέτει καλώδιο ώστε να δουλεύει και ως ενσύρματη. Η κυκλοφορία του συγκεκριμένου "Elite" PS4 χειριστηρίου αναμένεται μέσα στον Αύγουστο.

Μάνος Γρυπάρης απάντησε στο θέμα 'Yakuza Kiwami' στο φόρουμ. 4 days ago

Η Sega ανακοίνωσε τα Yakuza 3, 4 και 5 στο περιοδικό Famitsu

Θυμίζουμε ότι έχει ήδη κυκλοφορήσει το Yakuza Kiwami, remaster του πρώτου μέρους, ενώ το Yakuza Kiwami 2 έρχεται στην Ευρώπη το καλοκαίρι.

Στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσουν το Yakuza 3 στις 9 Αυγούστου, το Yakuza 4 το φθινόπωρο και το Yakuza 5 την Άνοιξη του 2019. Συνεπώς λίγους μήνες μετά θα πρέπει να τα αναμένουμε και στην Ευρώπη. Οι συγκεκριμένες εκδόσεις θα έχουν καλύτερη ανάλυση και βελτιωμένο frame rate.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification