Featured
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης (Manos)
Experience: 102258 (122 points to next level)

 
600
Azriel thanked Μάνος Γρυπάρης in topic Game of the Year 2018 8 hours 34 minutes ago
9 hours 4 minutes ago
Super Seducer 2 9 hours 4 minutes ago

Sugar girls everywhere! 

Με το Super Seducer οι PickUp Artists κατάφεραν να έρθουν στο προσκήνιο στη βιομηχανία των games και ο Richard LaRuina βρήκε πρόσφορο έδαφος στους gamers, ορισμένοι από τους οποίους δεν έχουν ιδιαίτερες επιτυχίες στο φλερτ ή χάνουν από τα αποδυτήρια και μόνο που αναφέρουν τα ενδιαφέροντά τους προς τα υποψήφια target τους. Πούλησε κοντά 100.000 αντίτυπα, έγινε viral, συνεπώς έλαβε χρηματοδότηση και για το δεύτερο μέρος.

Το γεγονός ότι το sequel κυκλοφόρησε μέσα σε λίγους μήνες μας έκανε μεγάλη εντύπωση. Το Super Seducer 2 μπορεί να φαντάζει “αρπαχτή”, καταφέρνει πάντως να διορθώσει τα κακώς κείμενα του πρώτου μέρους, χωρίς να απαλλάσσεται εντελώς τόσο από τις αδυναμίες του, όσο και από την φύση του που είναι αυτή ενός CGI tutorial game με ότι αυτό συνεπάγεται.

Φορτώστε…με κάθε μέσο
Από την αρχή μέχρι το τέλος του το Super Seducer 2 είναι ένα ανελέητο Flirt Simulator το οποίο δεν διστάζει να μας βομβαρδίσει τόσο με χιουμοριστικές σκηνές όσο και με cringe! Ο LaRuina χρησιμοποίησε το feedback των παικτών, είδε ότι τους άρεσαν περισσότερο οι αστείες σκηνές και το cringe του και είπε να τα πολλαπλασιάσει ώστε να μας διασκεδάσει ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν επίσης και ορισμένες διασυνδέσεις με το πρώτο μέρος όσον αφορά κάποια πρόσωπα, χωρίς βασικά αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει να το έχετε παίξει για να απολαύσετε το sequel.

http://www.youtube.com/watch?v=-JAjVRBkOa8

Το παιχνίδι έχει 11 levels στα οποία προσεγγίζετε διάφορους στόχους. Για να περάσετε σε κάποιο level θα πρέπει από αυτή την έκδοση να έχετε ολοκληρώσει το αμέσως προηγούμενο. Στα περισσότερα levels το αν θα είναι ή όχι επιτυχής η κατάληξη εξαρτάται από το τι θα επιλέξετε. Δεν έχουμε δηλαδή πλέον το φαινόμενο του να αποτυγχάνεται και το παιχνίδι να σας μαθαίνει την σωστή επιλογή, άρα να έχετε πάντα επιτυχία. Εδώ στις 2-8 ατάκες που σας δίνονται κάθε φορά για να φλερτάρετε, μία είναι ολόσωστη και μια δεύτερη λιγότερο σωστή (όπως και στην πρώτη έκδοση) αλλά αν δεν πείτε τις κατάλληλες ατάκες τότε κινδυνεύετε να μπείτε σε friendzone ή να φάτε άκυρο, όποια κι αν θα είναι η συμπεριφορά σας στις τελευταίες σας επιλογές. Από ένα σημείο κι έπειτα δηλαδή η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη.

Επιδειξιομανία
Όσοι έχουν ασχοληθεί με τεχνικές PUA γνωρίζουν ότι κάθε PickUp Artist οφείλει να παίζει σωστά τα χαρτιά του με σκοπό να προσελκύσει αυτή που του αρέσει, χωρίς να ενδώσει σε διάφορα γούστα της. Στην πλειοψηφία τους τα levels του Super Seducer 2 το έχουν αυτό και περιλαμβάνουν cocky funny και badboy game, εδώ ωστόσο δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί ο LaRuina έβαλε μέσα και το value game σε βαθμό που να έχουμε να κάνουμε με sugar girls.

Το lifestyle-ίκι και η επίδειξη χρήματος σε ορισμένες ατάκες με έκαναν να απορήσω, αλλά είναι προφανές ότι ο LaRuina ήθελε να προσεγγίσει αυτή τη φορά όλα τα target group, ανεξαρτήτως φύλου, οικονομικού status, φυλής, ηλικίας ή ακόμα και…μέσου για να φλερτάρεις. Ορισμένες επιλογές του ωστόσο για κάποιες ατάκες ή μέρη στα οποία γίνεται το φλερτ πραγματικά μας κάνουν να απορούμε.

Αν στο πρώτο Super Seducer μάθαμε πολλές νέες ατάκες για φλερτ, στο sequel του υπάρχουν ακόμη πιο προηγμένες τεχνικές για να εξελίξετε το παιχνίδι σας. Κάποια πράγματα ωστόσο σαφώς και δεν μπορούν να ειπωθούν παραέξω αλλά ο LaRuina τα κάνει να φαίνονται επιτυχημένα (ίσως σε χιουμοριστικό βαθμό). Οι ρουτίνες είναι παραδόξως λιγότερες από πριν και δίνεται περισσότερο έμφαση στα trends της εποχής, όπως τα video games, τα apps κ.α. προκειμένου το target group να ανοίξει –όπως προαναφέραμε- στον μέγιστο βαθμό.

Ότι σενάριο φαντάζεστε που δεν καλύφθηκε στο πρώτο μέρος υλοποιείται στο δεύτερο.

Female PUAs
Στο Super Seducer 2 από τα μισά του παιχνιδιού και μετά, σε ορισμένα από τα levels θα αναλάβετε για πρώτη φορά και…γυναίκα PickUp Artist. Όσο αστείο κι αν ακούγεται αυτό (γιατί είναι σαν να κλέβεις εκκλησία) κατά βάση το παιχνίδι σας βάζει να ελέγξετε γυναίκα και να αποφασίσετε αλλά και να κρίνετε μέσα από τα μάτια των γυναικών. Υπάρχουν και κάποιες πολύ εύστοχες ατάκες, αφοπλιστικές θα λέγαμε, που ταιριάζουν περισσότερο σε male game, μιας και ας μην ξεχνάμε ότι το σενάριο το έχει φτιάξει ο LaRuina.

Οι διαφοροποιήσεις του “game” (ας το πούμε έτσι) της γυναίκας απέναντι σε αυτό του άντρα, είναι ότι μπορεί να “τραβήξει” τον στόχο της με eye contact για να έρθει προς το μέρος της, αλλά και να απορρίψει κάποιον που της την πέφτει, δύο πράγματα τα οποία θα πρέπει να εφαρμόσετε και μέσα στο παιχνίδι.

Σε θέμα αντοχής, το Super Seducer 2 διαρκεί περισσότερο από το πρώτο μέρος. Έχει υψηλότατο replayability γιατί μπορείτε να ξαναπαίξετε levels για να δείτε τι θα συμβεί αν επιλέξετε μια άλλη γυναίκα ή αν θα καταφέρετε να ρίξετε κάποια λέγοντας τις σωστές ατάκες. Τα δύο αυτά στοιχεία δεν υπήρχαν στο πρώτο μέρος, παρά μόνο το προφανές. Το να επαναλάβετε ένα level για να βάλετε τον LaRuina να κάνει αστεία πράγματα.

http://www.youtube.com/watch?v=ApKTX0ukjz0

Δυνατές παρουσίες
Η ποιότητα των γυναικών στο Super Seducer 2 έχει ανέβει σε πολύ μεγάλο βαθμό, τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε ποικιλία. Όλο το παιχνίδι βασίζεται σε CGI βίντεο με ηθοποιούς. Οι ερμηνείες σε ορισμένα σημεία είναι ξανά χωρίς συγκεκριμένες φράσεις, ώστε να βγουν δήθεν αυθόρμητες, αλλά οι αντιδράσεις του LaRuina και των γυναικών μας κάνουν να καταλάβουμε ότι ο διάσημος PUA προσπαθεί σε κάποιες στιγμές να τις “ταρακουνήσει” ώστε να συμφωνήσουν μαζί του ή να πουν τις κατάλληλες ατάκες.

Από σκηνοθετικής άποψης τα πλάνα έχουν καλύτερη ποιότητα από το πρώτο μέρος, όπως επίσης και ο ήχος είναι προσεγμένος, με εξαίρεση ίσως την μουσική στην οποία δεν έχει δοθεί ιδιαίτερη βάση. Επίσης, στο σενάριο υπάρχουν πολλά κλισέ, ενώ τα πιθανά fail οδηγούν σε επίπονο cringe. Η συνολική εμπειρία ωστόσο θα σας κάνει να γελάσετε.

Εξελίσσει το game σας
Αν και το Super Seducer 2 χρειάστηκε μόλις λίγους μήνες για να αναπτυχθεί καθώς βασίζεται στην έτοιμη φόρμουλα του πρώτου μέρους, εντούτοις αξίζει περισσότερο ως επένδυση από τον προκάτοχό του διότι έχει replayability, μεγαλύτερη διάρκεια και δείχνει τα πράγματα από διάφορες σκοπιές, προσεγγίζοντάς τα με χιούμορ. Στα αρνητικά του είναι ότι οι ώρες που κρατάει παραμένουν λίγες και ότι δεν θα υπήρχε ποτέ περίπτωση να βρεθούμε στη θέση όσων φλερτάρουν σε ορισμένα levels. Κατά τα άλλα αποτελεί μια εμπειρία που αν σας αρέσει το φλερτ τότε αξίζει να την ζήσετε.

Θετικά:
- Υψηλό replayability με πολλές διακλαδώσεις σεναρίου
- Μαθαίνει και στις γυναίκες να φλερτάρουν
- Μεγαλύτερη διάρκεια από το πρώτο μέρος
- Σας μαθαίνει προηγμένες τεχνικές φλερτ
- Διαφορετικοί στόχοι και διαφορετική κατάληξη σε φλερτ μέσα στο ίδιο level

Αρνητικά:
- Προωθεί την λογική των sugar girls
- Άφθονο cringe και αστείου διάλογοι χωρίς ουσιαστικές ρουτίνες
- Παραμένει μικρό σε διάρκεια
- Ορισμένες κακές ερμηνείες

Βαθμολογία
Γραφικά: -
Ήχος: 8
Gameplay: 7
Σενάριο: 6.5
Αντοχή: 5
Γενικά: 6.9

Η τελική βαθμολογία είναι εντελώς τυχαία.

Μάνος Γρυπάρης

gigantas83 thanked Μάνος Γρυπάρης in topic Game of the Year 2018 11 hours 21 minutes ago
Αγγελος thanked Μάνος Γρυπάρης in topic Game of the Year 2018 13 hours 40 minutes ago
yesterday
DayZ yesterday

Δε γαμιέται, θα το κυκλοφορήσουμε όπως είναι. 

Στο πίσω μέρος του μυαλού μας υπάρχουν δεκάδες games τα οποία γνωρίζουμε ότι μπήκαν στο Steam Early Access, απέκτησαν hype τους πρώτους μήνες ένταξής τους και στην πορεία ξεχάστηκαν και ακολούθησαν φθίνουσα πορεία καθώς το ενδιαφέρον του κόσμου μειώθηκε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κρατήσεις το ενδιαφέρον αμείωτο. Όπως το να δείξεις στον κόσμο τα πλάνα σου, να ανακοινώσεις μια ημερομηνία κυκλοφορία και να την τηρήσεις, να “σπρώξεις” χρήμα σε Marketing ώστε να έχεις δημοσιεύσεις, αλλά κυρίως να έχεις διαρκώς νέο περιεχόμενο.

Η περίπτωση του DayZ είναι ιδιάζουσα. Σίγουρα η Bohemia και ο Dean Hall ενέπνευσαν πολλές εταιρείες, όταν ο τελευταίος ανέπτυξε το δημοφιλές DayZ mod (προερχόμενο από το ArmA 2) και το έκανε Survival. Η μετεξέλιξη των Survival games είναι τα Battle Royale games, χωρίς την ανάγκη της επιβίωσης από νερό και τροφή και βέβαια με πολύ πιο σύντομη διάρκεια και καθορισμό νικητή ή νικήτριας ομάδας. Έχουν πάρει τα σκήπτρα από τα Survival games, τα οποία από μια μερίδα των gamers μπορεί να χαρακτηριστούν πλέον “παρωχυμένα”.

Επίσης, η Bohemia δεν έχει το μπάτζετ της Epic Games για να παρουσιάσει ένα άρτιο αποτέλεσμα και να του προσθέτει διαρκώς περιεχόμενο. Αυτό όμως δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την κυκλοφορία ενός Online game που μαστίζεται όλα αυτά τα χρόνια από τα ίδια προβλήματα τα οποία δεν έχουν επιλυθεί. Ο μεγαλύτερος κόσμος του DayZ όμως έχει φύγει και όταν έπρεπε να γίνουν τα μεγάλα βήματα στην ανάπτυξή του για να φτάσει επιτέλους να κυκλοφορήσει, δεν έγιναν. Συνεπώς ήταν αναμενόμενο πλέον, με το activity να έχει πέσει και την κυκλοφορία του να ανακοινώνεται λίγες μέρες πριν, οι gamers να μυριστούν από μακριά ότι η “αρπαχτή” έρχεται.

Μην τον φτιάξεις, πάρτον έτοιμο Στην τελική έκδοση του DayZ, το character customization σας επιτρέπει να επιλέξετε μόνο ανάμεσα σε 20 έτοιμα μοντέλα χαρακτήρων, το φύλο τους και μια μικρή γκάμα ρούχων. Δεν υπάρχει ουσιαστικό character creation για να παραμετροποιήσετε το σώμα ή το πρόσωπο του χαρακτήρα σας. Στη συνέχεια απλά επιλέγετε server σύμφωνα με το Ping και την περιγραφή του (σ.σ. αν είναι λίγο πιο φιλικός προς τους νέους χρήστες ή καθαρά PvP) και τέλος πατάτε “Play”.

http://www.youtube.com/watch?v=TbMtrUT5LRg

Ο κόσμος του DayZ είναι ο Chernarus, μια χώρα που υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε το 1991 μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης και όπου υποτίθεται ότι κατοικούσαν 3.000.000 Chernarussians και 800.000 Ρώσοι. Μετά το ξέσπασμα ενός ιού -που κλασικά μετέτρεψε τους πάντες σε ζόμπι- ο πληθυσμός μειώθηκε σε μόλις 1.000 άτομα καθώς άπαντες μολύνθηκαν ή μετανάστευσαν.

Το αποτέλεσμα είναι να προσπαθείτε να επιβιώσετε ανάμεσα σε ζόμπι ελεγχόμενα από την CPU και αντίστοιχα παίκτες. Θα συναντήσετε κάμερα πρώτου ή τρίτου προσώπου και η μετάβαση γίνεται εύκολα πατώντας το Enter. Όλοι οι παίκτες που συμμετέχουν σε έναν server θα πρέπει να μπουν σε σπίτια και να βρουν όπλα, πυρομαχικά, armor και οχήματα τα οποία προστέθηκαν μετά από χρόνια ανάπτυξης ώστε να διευκολυνθούν οι γρήγορες μετακινήσεις. Υπάρχουν τα τζιπ V3S και Offroad Hatchback, το αυτοκίνητο Civilian Sedan και ένα λεωφορείο που θυμίζει εκείνα τα μπλε-λευκά που είχαμε κάποτε στην Αθήνα και που αποσύρθηκαν γιατί έτριζαν ολόκληρα.

Performance…στον πάτο
Ανάθεμα κι αν η απόδοση των servers του DayZ έχει αλλάξει άρδην από τότε που το πιάσαμε στα χέρια μας. Από την alpha μέχρι και σήμερα (είχα να το ακουμπήσω πάνω από ενάμιση χρόνο) τα ίδια προβλήματα που μαστίζουν τον τίτλο των Τσέχων εξακολουθούν να υπάρχουν. Το κλασικό bug όπου τρέχετε και ο χαρακτήρας σας εξακολουθεί να συνεχίζει να τρέχει προς το ίδιο σημείο σε φάση replay, ζει και βασιλεύει. Το να κολλήσετε στο περιβάλλον ή ξαφνικά να τηλεμεταφερθείτε μέσα ή έξω από ένα σπίτι, είναι επίσης ένα σενάριο. Κυρίως όμως η απόδοση κάθε server είναι για τα πανηγύρια.

Σαφώς και πρέπει να δώσετε βάση στο ping του server όπου συνδέεστε, αλλά ακόμα και με ping μικρότερο του 100, το rendering και η απόδοση του κόσμου του DayZ είναι άθλια. Το πρώτο loading είναι σχετικά μικρό αλλά ο κόσμος είναι τόσο (αχρείαστα) μεγάλος που η απόδοση στη μάχη πέφτει δραματικά. Αμφότεροι οι παίκτες και τα ζόμπι τηλεμεταφέρονται όταν περπατούν σε βαθμό που το παιχνίδι να είναι unplayable και ειδικά στις melee επιθέσεις να στοχεύετε στην τύχη. Σίγουρα τα ζόμπι είναι πανεύκολα αλλά η κύρια ευχαρίστηση έγκειται στο να στοχεύετε και να πυροβολάτε άλλους παίκτες, ειδικά όταν τους αιφνιδιάζετε μέσω stealth. Άντε και η τρομάρα όταν συναντιέστε μέσα σε ένα σπίτι σε μάχες κλειστού χώρου. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

Τις περισσότερες φορές τα αντικείμενα υπάρχουν σκόρπια σε σπίτια και εργοστάσια, δηλαδή βρίσκετε συνήθως αλλού τα όπλα και αλλού τα πυρομαχικά. Το user interface υπέστη αναβάθμιση για την τελική έκδοση αλλά τόσο η ποιότητα των γραφικών του και η γενικότερη εμφάνιση, όσο και η κατανομή του αλλά και η πρακτική χρήση θυμίζουν εποχές Pentium 3. Σχεδόν νομίζεις ότι θα πατήσεις το Tab και θα αρχίσεις να πληκτρολογείς εντολές με Command prompt. Στη μάχη ο χειρισμός είναι επίσης μη πρακτικός, ειδικά στη χρήση των mouse clicks στα melee όπλα.

Παρά τις εξαιρετικές προοπτικές, τα προβλήματα που χαρακτήρισαν το DayZ δεν επιλύθηκαν, η τεχνολογία του δεν εξελίχθηκε και έτσι στο “τελικό προϊόν” έμεινε αρκετά πίσω.

Αδρεναλίνη
Το DayZ παίζεται συνήθως από μοναχικούς καβαλάρηδες. Είναι ένα Sandbox Survival στο οποίο οι παίκτες απομνημονεύουν σταδιακά τον χάρτη στο μυαλό τους, όπως επίσης και τα σημεία με το καλό loot. Πέρα από πυρομαχικά και armor θα πρέπει να προσέξουν και τις στάθμες του νερού και του φαγητού καταναλώνοντας τα ανάλογα αντικείμενα όπως νερό, αναψυκτικά, φρούτα, κονσέρβες ή μαγειρευτά φαγητά τα οποία δημιουργείτε. Μεγάλη προσοχή θέλει επίσης και το infection από τα ζόμπι το οποίο πρέπει να γιατρευτεί πριν σας δημιουργήσει πρόβλημα.

Το crafting στο DayZ παίζει σπουδαίο ρόλο, καθώς πέρα από το μαγείρεμα μπορείτε να κάνετε craft ρούχα ή όπλα ή να βάλετε mods στα όπλα σας. Για παράδειγμα σκοτώνοντας ένα ζώο το κάνετε skin για να πάρετε το κρέας του και να το ψήσετε, ενώ βρίσκοντας ρούχα που δεν χρειάζεστε τα κάνετε rags για το ανάλογο crafting.

Οι μάχες με τους άλλους παίκτες, τους οποίους θα συναντήσετε ανάλογα με την κίνηση στον server σας (σε ορισμένους περνάνε αρκετά λεπτά μέχρι να περάσει κάποιος), είναι γεμάτες ένταση και αδρεναλίνη. Υπάρχουν χρήστες που σας κυνηγούν και άλλοι (η μειοψηφία) που αν σας δουν αρχάριο θα σας βοηθήσουν. Καθότι ωστόσο δεν υπάρχει friendly fire και είστε όλοι εκτεθειμένοι, τις περισσότερες φορές οι πισώπλατες μαχαιρίες είναι φυσικό επακόλουθο. Μπορείτε ακόμη να μπείτε παρέα φίλων σε server και να συναντηθείτε ώστε να παίξετε ομαδικά, κάτι που ναι μεν είναι άδικο πλεονέκτημα αλλά βοηθάει τους αρχάριους.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4LF5U9x5nQ

Παίζοντας την τότε έκδοση και την τωρινή βρήκα το A.I. στα ζόμπι να έχει γίνει nerf και η συμπεριφορά τους εκτός από πανομοιότυπη να είναι πολύ στατική και προβλέψιμη. Δεν είναι τόσο επιθετικά και δεν σας ακολουθούν σε βαθμό που να επιμένουν, όσο παλιά. Το A.I. τους παρουσιάζει μέχρι και bugιες, όπως το να κολλάνε στο περιβάλλον (σε έναν φράχτη) και να μην μπορούν να σας επιτεθούν ή ακόμα και να είναι…αόρατα και να σας χτυπούν (ναι, μου έτυχε και αυτό κι αναρωτιόμουν αν παίζω ενάντια σε Predator). Στους παίκτες βρίσκουμε όλα τα φρούτα. Υπάρχουν οι βαριά οπλισμένοι που σκοτώνουν και δεν ρωτάνε, τα καμπέρια, οι noobs, οι AFK, γενικά έχουμε διάφορα φρούτα, αλλά εκ πρώτης αίσθησης βλέπω ότι οι hardcore και πραγματικά καλοί παίκτες έχουν φύγει από το DayZ και αποτελούν μειοψηφία, μιας και ο κόσμος έχει ξενερώσει από τις επιλογές της Bohemia.

Τεχνικά αδικαιολόγητο
Από τα 2GB RAM και τον Dual Core επεξεργαστή που ζητούσε η alpha έκδοση το 2013 φτάσαμε στα 8GB RAM, τον Intel i5-4430 και την κάρτα γραφικών GeForce GTX 760. Με όλα αυτά περιμέναμε το κάτι παραπάνω, αλλά τελικά εισπράξαμε απλά μια αύξηση της ανάλυσης στα textures, τα οποία διατηρούν την ίδια κακή ποιότητα. Δεν έχει νόημα να δίνετε βάση στα γραφικά, μιας και η βλάστηση και τα σπίτια θυμίζουν τίτλο 6ης-7ης γενιάς και καλό θα ήταν να μειώσετε τα setting στα γραφικά για λίγο καλύτερη απόδοση.

Το lag, το κακό performance και ορισμένα χρόνια bugs και glitches μαστίζουν το DayZ και η κυκλοφορία του (που έπρεπε να γίνει χρόνια πριν) δεν σημαίνει ότι θα λυθούν, ακόμα κι αν το παιχνίδι πουλήσει. Θεωρώ ότι η Bohemia δεν μπορεί να κάνει recruit τα κατάλληλα άτομα στις κατάλληλες θέσεις κι αυτό δύσκολα θα αλλάξει. Μετά από μια alpha πενταετίας (και ήδη αρκετά χρόνια στο DayZ mod) το beta testing κράτησε ελάχιστες εβδομάδες για να οδηγηθούμε στην τελική έκδοση που δείχνει μισοτελειωμένο indie παιχνίδι. Στον ηχητικό τομέα, το DayZ δεν έχει να δώσει κάτι ιδιαίτερο από πλευράς μουσικής, περισσότερο ξεχωρίζουν τα ηχητικά του εφέ, τα οποία ακούγονται εκ πρώτης όψεως ρεαλιστικά (ειδικά στις κραυγές των ζόμπι) αλλά σε βάθος χρόνου καταντούν επαναλαμβανόμενα και με μια ιδιαίτερη προσοχή κακοηχογραφημένα.

Εν κατακλείδι το DayZ δεν δικαιολογεί τα 28 ευρώ που ζητάει η Bohemia, όταν άλλα Survival games είναι πιο φθηνά και μπορούν να προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες. Ίσως ο Dean Hall είχε δίκιο που “πήδηξε από το πλοίο νωρίς” γιατί εδώ τα κραυγαλέα λάθη των developers καθιστούν το παιχνίδι μία μέτρια και όχι και τόσο ευχάριστη εμπειρία. Όταν η Bohemia αντιμετωπιζόταν ως indie εταιρεία ανάπτυξης ίσως να την δικαιολογούσαμε. Πλέον με ένα και μόνο mode αλλά και την αδυναμία διόρθωσης λαθών, το DayZ δύσκολα θα αντέξει σε βάθος χρόνου και όπως όλα δείχνουν δεν θα καταφέρει να εξισορροπήσει την εις βάρος του κατάσταση.

Θετικά:
- Ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό
- Ρεαλιστικό Survival περιβάλλον
- Έντονες μάχες
- Ζόμπι που τρομάζουν

Αρνητικά:
- Τα animations ήθελαν βελτίωση
- Κακή απόδοση στους servers
- Bugs και glitches σε πολλά σημεία
- User interface που απλά δεν βλέπεται
- Φτωχή ποιότητα γραφικών
- Κακό και προβλέψιμο A.I. στα ζόμπι

Βαθμολογία
Γραφικά: 6.5
Ήχος: 7.5
Gameplay: 6.5
Αντοχή: 7
Γενικά: 6.7

Η Bohemia βούλιαξε στην κινούμενη άμμο των λαθών της.

Μάνος Γρυπάρης

Notification