Η publisher Devolver Digital και η εταιρεία ανάπτυξης Flying Wild Hog δημοσίευσαν δύο νέα gameplayer trailers, διάρκειας δύο λεπτών το καθένα, για το Shadow Warrior 3.

Τα τρέιλερ ήρθαν λίγο μετά την ανακοίνωση πως η κυκλοφορία του Shadow Warrior 3 θα γίνει για PC, PS4 και Xbox One. Το πρώτο τρέιλερ παρουσιάζει το mission “That Damn Dam”, το οποίο λαμβάνει χώρα στην κορυφή ενός φράγματος. Στο τρέιλερ βλέπουμε τον Lo Wang να πολεμάει τον ιπτάμενο Seeking Shokera με την βοήθεια του καινούριου Gore Weapon με το όνομα “Seeking Eye”.

Το “The Damn Dam” πραγματοποιείται γύρω από το “Wrecking Ball”, έναν πύργος σε διαστάσεις ουρανοξύστη με τον οποίο μπορείτε να εξολοθρεύσετε ορδές εχθρών αν έχετε καλό συγχρονισμό και προσανατολισμό. Το δεύτερο trailer παρουσιάζει το "Doomsday Device" mission και περιέχει ένα καινούριο Gore Weapon με το όνομα "Double Trouble". Το Shadow Warrior 3 ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο και έχει ήδη δικιά του σελίδα στο Steam. Όσοι από εσάς επιθυμείτε μπορείτε να την επισκεφθείτε για να το προσθέσετε στο wishlist σας.

Read More...

Η Housemarque, εταιρεία ανάπτυξης του Returnal, ξέχασε από λάθος να αφαιρέσει στην τελική έκδοση τα cheat codes που ήταν διαθέσιμα για τους developers κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Το λάθος της εταιρείας το παρατήρησε ο YouTuber TheRandomizer νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα. Ο TheRandomizer ανακάλυψε διάφορα cheat codes που του επέτρεπαν να αποκτήσει οποιοδήποτε από τα όπλα του Returnal, να επιστρέψει στο crash site διατηρώντας οτιδήποτε απέκτησε στην διαδρομή και πολλά άλλα. Η εισαγωγή των cheat codes γινόταν μέσω πληκτρολογίου συνδεδεμένου στο PS5.

Μετά από αυτήν την ανακάλυψη, ένας χρήστης του Reddit έφτιαξε έναν οδηγό για το πως να χρησιμοποιεί κάποιος τα cheat codes με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η Housemarque συνειδητοποίησε το λάθος της και το επιδιόρθωσε πριν μερικές ημέρες. Σε περίπτωση όμως που δεν έχετε κάνει τα updates των τελευταίων ημερών και παίζετε offline μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τους κωδικούς, οι οποίοι είναι οι εξής:
  • Κρατήστε πατημένο το Shift, το Control και το Alt και πατήστε ένα νούμερο από 0 έως 9 για να πάρετε όπλα του τωρινού proficiency level σας
  • Κρατήστε πατημένο το Shift, το Control και το 8 για να επιστρέψετε τελευταίο σημείο σας του πρώτου κύκλου.
  • Κρατήστε πατημένο το Shift, το Control και το 4 για να επιστρέψετε στο crash site στην αρχή του παιχνιδιού, με τα τωρινά σας stats και εξοπλισμό.
Το τρίτο cheat code δεν πρέπει να το χρησιμοποιήσετε αν βρίσκεστε στο τέταρτο biome, καθώς δεν θα μπορείτε να γυρίσετε πίσω και να ολοκληρώσετε το παιχνίδι. Επιπλέον, αν έχετε πατημένα τα Shift και Control και πατήσετε το 3 ή το 7 το παιχνίδι crashάρει.

Read More...

Το Uncharted 4: A Thief's End της Naughty Dog κυκλοφόρησε στις 10 Μαΐου του 2016, συμπληρώνοντας σήμερα τα πέντε χρόνια από την κυκλοφορία του.

Η Naughty Dog για να γιορτάσει αυτήν την επέτειο δημοσίευσε στατιστικά στοιχεία και δηλώσεις από developers που εργάστηκαν στο παιχνίδι. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το Uncharted 4: A Thief's End έφτασε τους 37 εκατομμύρια παίκτες. Αυτό το νούμερο δεν ταυτίζεται με τον αριθμό πωλήσεων, καθώς το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο δωρεάν στο PlayStation Plus για μία χρονική περίοδο, όμως παραμένει μία πολύ μεγάλη επιτυχία.

Από αυτούς τους 37 εκατομμύρια οι 13,3 έχουν δοκιμάσει έστω μία φορά το multiplayer mode, ενώ 9,5 εκατομμύρια χρησιμοποίησαν έστω μία από τις δυνατότητες προσβασιμότητας. 12 εκατομμύρια χτύπησαν όλους τους στόχους με το ψεύτικο πιστόλι σε ένα από τα πρώτα missions του Uncharted 4: A Thief's End, ενώ 2 εκατομμύρια έβγαλαν φωτογραφία τον Sully χρησιμοποιώντας το Photo Mode.

O Kurt Marngenau, co-game director του Uncharted 4: A Thief's End, μοιράστηκε επίσης τις σκέψεις του σχετικά με την επέτειο των πέντε χρόνων: “Πέντε χρόνια πριν κυκλοφορήσαμε το Uncharted 4. Ακόμα είμαι τόσο περήφανος για αυτό το παιχνίδι. Το κυνήγι, το σκοινί, το τζιπ, η συντριβή, το τέλος... τόσες στιγμές που δεν μπορούσα να περιμένω να δω τον κόσμο να τις βιώνει”.

Ο Troy Baker, voice actor του αδελφού του Nathan Drake Sam, ανέβασε στο Twitter την εξής δήλωση: “Αυτό το παιχνίδι σημαίνει τόσα πολλά για εμένα. Όχι μόνο ως ηθοποιός, αλλά και ως fan. Αυτό το franchise ταυτόχρονα με διασκέδαζε και μου έδειχνε ένα αστέρι στον ορίζοντα το οποίο μπορούσα να δείχνω και να λέω ‘Εκεί. Εκεί θέλω να πάω.’”. Το Uncharted 4 ήταν το πρώτο video game της Naughty Dog φτιαγμένο εξ’ αρχής αποκλειστικά για το PS4 και το πρώτο video game της εταιρείας που χρησιμοποίησε facial capture στα πλαίσια του motion capture.

Η Marianne Hayden, cinematics animator του Uncharted 4: A Thief's End, έκανε μία δήλωση στο blog της Naughty Dog σχετικά με αυτό: “Ήταν το πρώτο project στο οποίο χρησιμοποιήσαμε facial capture, οπότε ήταν μία αλλαγή για την ομάδα μας επειδή είχαμε συνηθίσει να το κάνουμε με το χέρι. Τώρα είχαμε όχι μόνο δεδομένα για ολόκληρο το σώμα που έπρεπε να μάθουμε πως να χρησιμοποιούμε στο νέο σύστημα, αλλά έπρεπε να βρούμε και πως να το κάνουμε να φαίνεται πολύ καλό”.

Η Naughty Dog έχει αναφέρει πως δεν θα δουλέψει σε καινούριο παιχνίδι της σειράς Uncharted και έχει επικεντρωθεί σε ένα “καινούριο δικό της παιχνίδι”. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Naughty Dog Neil Druckmann, αυτό θα μπορούσε να είναι το The Last of Us Part III, ένα καινούριο franchise, ή κάτι τελείως άλλο. Η ιστορία του Nathan Drake έχει ολοκληρωθεί. Η Naughty Dog όμως ανέφερε πως η σειρά θα μπορούσε ίσως να συνεχιστεί από μία νέα εταιρεία ανάπτυξης με έναν νέο πρωταγωνιστή.

Read More...

Η Electronic Arts έκανε σήμερα μία ανάρτηση στο Twitter , στην οποία φαίνεται να τοποθετεί την αποκάλυψη του Battlefield 6 για μέσα στον Ιούνιο.

Η Electronic Arts δεν αποκάλυψε το πότε ακριβώς μέσα στον Ιούνιο ή με ποιον τρόπο θα γίνει η αποκάλυψη του Battlefield 6 και δεν είναι γνωστό αν θα κυκλοφορήσουν βίντεο σχετικά με το παιχνίδι πριν από αυτή. Ο Ιούνιος είναι ο μήνας στον οποίο η Electronic Arts διοργανώνει το event EA Play Live οπότε ίσως αποκαλυφθεί εκεί, αφού η εταιρεία δεν θα συμμετέχει στην φετινή E3. Η Electronic Arts είχε πει πως το νέο Battlefield θα ανακοινωθεί την άνοιξη και θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος. Η ανάπτυξή του γίνεται από κοινού από τέσσερις διαφορετικές ομάδες.

Ο Oskar Gabrielson, γενικός διευθυντής της εταιρείας ανάπτυξης EA DICE που δουλεύει στο project, ανέφερε: “Μπορώ να σας πω πως είναι ένα γενναίο βήμα. Έχει τα πάντα που αγαπάμε σχετικά με το Battlefield και τα πηγαίνει όλα στο επόμενο επίπεδο. Μεγάλη κλίμακα. Πλήρη στρατιωτική πολεμική εμπειρία. Τρελές, απρόβλεπτες στιγμές. Καταστροφή που αλλάζει το παιχνίδι. Μεγάλες μάχες, με περισσότερους παίκτες και χάος από ποτέ άλλοτε. Όλα έρχονται στην ζωή με την δύναμη της τελευταίας γενιάς κονσολών και PCs”.

Read More...

Η Capcom χρησιμοποίησε ένα ψηλό ραβδί με ένα αφρολέξ στην κορυφή για να βοηθήσει την ηθοποιό Maggie Robertson, η οποία έκανε το motion capture της Lady Dimitrescu από του Resident Evil Village.

Η Lady Dimitrescu έχει ύψος 2,9 μέτρα, οπότε για να γνωρίζει η ηθοποιός το πραγματικό μέγεθος του χαρακτήρα και την θέση των ματιών της ήταν αναγκαία η χρήση αυτής της μεθόδου. Η Robertson επικοινωνεί συχνά με τους fans του Resident Evil Village μέσω του Twitter και μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού ήταν σε θέση να μοιραστεί υλικό από τα παρασκήνια. Η Robertson δημοσίευσε μία φωτογραφία της δίπλα στο ραβδί της Lady Dimitrescu.

Αυτό που προκάλεσε γέλιο είναι πως το αφρολέξ που έβαλαν στην κορυφή του ραβδιού για να απεικονίσουν την θέση του προσώπου της έχει πάνω ένα sad face emoticon! Η Robertson μοιράστηκε επίσης ένα βίντεο που περιέχει τον εαυτό της και τους motion capture artists για τους Chris Redfield και Ethan Winters. Το βίντεο περιλαμβάνει το motion capture για πολλές σκηνές του παιχνιδιού, όπως το σημείο που η Lady Dimitrescu γλύφει αίμα από το χέρι του Ethan.

Το Resident Evil Village ξεπέρασε τους 100.000 ταυτόχρονα ενεργούς χρήστες στο Steam, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για όλα τα games της σειράς. Στο Twitch άγγιξε τους 620.000 θεατές για μία χρονική στιγμή.

Read More...

Η Activision δημοσίευσε στο Twitter ένα πρώτο βίντεο με τον Rambo στο Call of Duty: Warzone.

Το βίντεο έχει λεζάντα την φράση “become war”, η οποία αποτελεί τμήμα της διάσημης ατάκας “to survive a war, you gotta become a war“ από το Rambo II. Το βίντεο είναι μικρό σε διάρκεια, μόλις εννέα δευτερόλεπτα, όμως περιέχει την ημερομηνία κυκλοφορίας η οποία είναι 20 Μαΐου.

Στο βίντεο βλέπουμε έναν άντρα που μοιάζει με τον Rambo να σημαδεύει με ένα τόξο με εκρηκτικά βέλη έναν στρατιώτη που τρέχει. Η Activision ανακοίνωσε πρώτη φορά την άφιξη του Rambo στο Call of Duty την περασμένη εβδομάδα και πολλοί πιστεύουν πως ο χαρακτήρας θα είναι ένας νέος Operator στα Call of Duty: Warzone και Black Ops Cold War.

Read More...

Ο χρήστης του Reddit και παίκτης του Call of Duty: Warzone WentzWagon420 μοιράστηκε ένα κλιπ στο οποίο ένα από τα ziplines του παιχνιδιού των σώζει από βέβαιο θάνατο.

Τα ziplines είναι ένας καλός τρόπος μετακίνησης στο Call of Duty: Warzone καθώς σας επιτρέπουν να ανεβείτε σε στέγες κτηρίων γρήγορα, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για το sniping. Στο κλιπ του ο WentzWagon420 προλαβαίνει να ανεβεί μέσω ενός zipline στην οροφή ενός κτηρίου πριν ολοκληρωθεί το finishing move που του έκανε ένας αντίπαλός του, κάτι που του σώζει την ζωή. Το finishing move είναι ένα mechanic που σας επιτρέπει μέσω του melee button να εκτελέσετε ένα εντυπωσιακό animation όταν κάνετε ένα kill, το οποίο παρακολουθείτε από third-person οπτική.

Ο WentzWagon420 στο κλιπ του ξεκινάει να ανεβαίνει στο zipline την ίδια στιγμή που ο αντίπαλός του ξεκινάει το finishing move, με αποτέλεσμα η απόπειρα για kill να ακυρώνεται και ο WentzWagon420 να καταλήγει στην οροφή του κτηρίου σώος και αβλαβής. Για να γίνει αυτό χρειάστηκε εξαιρετικά καλός συγχρονισμός και έτσι το κλιπ εντυπωσίασε την κοινότητα του Call of Duty: Warzone.

Read More...

Γιώργος Τσάκωνας replied to the topic 'Titanfall 2' in the forum. 3 days ago

Ο speedrunner του Titanfall 2 “Mayo” κατάφερε να ξαναποκτήσει το ρεκόρ στην κατηγορία Gauntlet, καθώς το προηγούμενο ρεκόρ του είχε καταρριφθεί την περασμένη εβδομάδα.

Ο Mayo κατάφερε να ολοκληρώσει πρώτο mission του Titanfall 2 με όνομα “The Pilot's Gauntlet” σε 11,1 δευτερόλεπτα, σημειώνοντας το νέο παγκόσμιο ρεκόρ σε αυτή την κατηγορία. Η κατηγορία Gauntlet είναι τόσο δημοφιλής που η εταιρεία ανάπτυξης Respawn Entertainment την συμπεριέλαβε στο σενάριο του χαρακτήρα Octane από το Apex Legends. Πριν τον Mayo το ρεκόρ το είχε ο Whatevershoe με ένα run διάρκειας 11,2 δευτερολέπτων το οποίο ήταν κατά 0,5 δευτερόλεπτα μικρότερο του προηγούμενου ρεκόρ του Mayo. Ο Ryan K. Rigney, communications director της Respawn, μοιράστηκε το νέο ρεκόρ στο Twitter .

Το ρεκόρ ήρθε σε καλό χρόνο καθώς το Titanfall 2 ήταν δωρεάν για ένα Σαββατοκύριακο, μετά από μία εντυπωσιακή άνοδο σε αριθμό παικτών χάρη στην νέα σεζόν τον Apex Legends. Η κοινότητα του Titanfall 2 αναρωτιέται αν το νέο ρεκόρ του Mayo θα κρατήσει περισσότερο από το προηγούμενό του, το οποίο είχε αντέξει για δύο εβδομάδες. Το να πέσει το ρεκόρ σε χρόνο κάτω των 11 δευτερολέπτων θα ήταν πολύ σημαντικό για τους speedrunners του Titanfall 2, καθώς θα αποτελούσε ένα εξαιρετικά δύσκολο επίτευγμα.

Read More...

Γιώργος Τσάκωνας replied to the topic 'Lost Judgment' in the forum. 3 days ago

Ο δημιουργός της σειράς Yakuza Toshihiro Nagoshi και ο producer Kazuki Hosokawa δήλωσαν πως η σειρά θα αποτελείται από Combat Turn-Based RPGs από εδώ και στο εξής.

Αυτό σημαίνει πως η σειρά θα εγκαταλείψει τις Action Brawler ρίζες της. Η δήλωση αυτή ήρθε μετά την ανακοίνωση του spin-off της σειράς Lost Judgment. Η κύρια σειρά θα αλλάξει κατεύθυνση και θα υιοθετήσει το στυλ gameplay που είδαμε στο περσινό Yakuza: Like a Dragon. Οι Nagoshi και Hosokawa δήλωσαν: “Η σειρά Yakuza έχει μεταμορφωθεί σε Turn-Based RPG. Από την άλλη, κατά την διάρκεια του έτους, η Ryu Ga Gotoku Studio έχει συλλέξει πόρους και γνώσεις για το πως να δημιουργεί εντυπωσιακά και χαρούμενα Action games που μπορεί κάποιος να παίξει χωρίς κόπο. Αποφασίσαμε πως πρέπει να αφήσουμε του γνωστό μας Action gameplay να παραμείνει στην ζωή μέσω του Lost Judgment”.

Συνεπώς, το Third-Person Brawling των Yakuza θα συνεχίσει να υπάρχει μέσω της σειράς Judgment. Αυτά τα νέα έχουν διχάσει τους fans των Yakuza. Ορισμένοι θεωρούν πως αν η σειρά συνεχίσει με πρωταγωνιστή των Ichiban Kasuga του Yakuza: Like a Dragon τότε έχει νόημα να κρατήσουν το party-based combat, ενώ άλλοι βρήκαν στον πιο αργό ρυθμό του παιχνιδιού βαρετό και δεν θέλουν να ξαναδούν κάτι παρόμοιο στο μέλλον. Το Judgment και το sequel του Lost Judgment δεν είναι διαθέσιμα για PC, οπότε δεν είναι γνωστό αν θα υπάρξει ξανά μία εμπειρία παρόμοια με τα παλιά Yakuza για τους PC gamers στο μέλλον.

Read More...

Notification