Μιχάλης Τσακίρογλου replied to the topic 'Eresys' in the forum. 3 days ago

Διαβάστε το review του Eresys

Eresys-review.jpg

Πέρασα πολύ καλα παίζοντας  το Eresys με τους φίλους μου και αυτές τις μέρες βγάλανε update το οποίο βελτίωσε και εμπλούτισε και αλλο το Gameplay. Πέρα από το γεγονός ότι είναι ελληνικό είναι πάρα πολύ τίμιο για την τιμή του και τη διασκέδασή την οποία αποδίδει. Είναι ένα πολύ κάλο παρεΐστικο
game. Επίσης, θα το εκτιμήσει κάθε θαυμαστής Cthulhu.

Διαβάστε περισσότερα για το Eresys στο review.
 

Read More...

Διαβάστε το Sherlock Holmes: The Awakened (remake)
sherlock-holmes-the-awakened-remake-review.jpg
O Sherlock Holmes και Dr. Watson ξεκινάνε για μία από τις πιο παράξενες τις περιπέτειες τους. Το story ήταν φανταστικό και ήταν μία πάρα πολύ καλή ιδέα να δούμε πως αντικρούονται αυτοί οι δύο τελείως διαφορετικοί συγγραφείς. Το πρόβλημα ήταν κάποιες φορές το gameplay το οποίο είναι το κύριο κομμάτι ενός βιντεοπαιχνιδιού δεν ήταν τόσο καλό όσο η ιστορία προσπαθούσαν να πουλήσουν. 

Διαβάστε περισσότερα για την πιο περίεργη υπόθεση του Sherlock στο review

Read More...

Διαβάστε το Cult of the Lamb review
Cult-of-the-Lamb-review.jpg
Το Cult of the Lamb αποτελεί σίγουρα ένα από αγαπημένα μου indie games όλων των εποχών. Έπαιξα πολύ παραπάνω από ότι χρειάζεται για τερματισμό, μιας και ήθελα η αίρεση μου να είναι τέλεια. Πριν από μία μέρα βγάλανε δωρεάν dlc το οποίο προσθέτει έξτρα content μετά τον τερματισμό οπότε δεν έχω σταματήσει ακόμα να το παίζω. Αξίζει πάρα πολύ και τώρα το έχουνε βάλει και έκπτωση 15 ευρω.

Διαβάστε περισσότερα για το αρνί στο review μου

Read More...

Διαβάστε το Lego Builder's Journey review
lego-builders-journey-review.jpg
Ένα απόγευμα έφυγε αέρας. Μικρό παιχνιδάκι άλλα διασκεδαστικό. Για εμάς τους θαυμαστές της lego είναι ακριβώς αυτό που πρέπει. Ακολουθεί πιστά τους κανονες του Lego System και έχει και μια πολύ ωραία και ligth hearted ιστοριούλα.

Διαβάστε το review για περισσότερες λεπτομέρειες. 

Read More...

 Ανέλαβα για review το Lego Builder's Journey. Είναι ένα πολύ χαλαρωτικό  και γρήγορο παιχνιδάκι. Πολύ σύντομα θα ανεβάσω το review μου.

 

Read More...

Έχω αναλάβει για review το Cult of the Lamb. Το κατάλληλο πασχαλινό game, μετρώντας αντίστροφα τις μέρες για το αρνί την Κυριακή του Πάσχα παίζω αυτό το game. Εννοείτε η αίρεση μου έχει αντίστοιχο όνομα. Το έχω αναλάβει για switch. Είναι ένα πολύ ενιστικό game, και πολύ γρήγορα αναπτύσσεται σε έναν  από τους αγαπημένους μου indie τίτλους σίγουρα αυτής της χρονιάς αν όχι γενικά. Έχει απίστευτο artstyle και πολύ γρήγορο και ωραίο gameplay. 
 



Read More...

Διαβάστε το Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (PC) review

Marvels-Spider-Man-Miles-Morales-PC-review.jpg

Μια πολύ καλή προσθήκη στην Ιστορία που προσπαθεί να θέσει η Insomniac Games. Πολύ καλή χρήση των ήδη υπαρχόντων mechanics και καλή προσθήκη νέων. Αλλά η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη. Κοστίζει σχεδόν όσο ο original τίτλος με πολύ λιγότερο content. Παραμένει βέβαια ένα από τα video games που προσφέρουν τόση αγνή διασκέδαση!

Btw fun fact: Ο ηθοποιός που παίζει τον Spiderman στα παιχνίδια της  Insomniac λέγετε Yuri. Μέσα στα παιχνίδια η υπεύθυνος της αστυνομίας της Νέας Υόρκης είναι η Yuri Watanabe που παίζετε από την Tara Platt. Αυτοί οι δύο είναι παντρεμένοι. Ο Yuri και η Yuri είναι παντρεμένοι.  

Διαβάστε αναλυτικά το review.

Read More...

Διαβάστε το review του  Choo-Choo Charles εδώ!



Το Choo-Choo Charles είναι ένα horror, open world game. Απέκτησε πολύ γρήγορα πολλή φήμη λόγω του γεγονότος ότι έγινε μόδα. Είναι ένα πολύ μέτριο προϊόν το οποίο έχει πολλές ατέλειες σε πολλά κομμάτια του. Αυτό το καθιστά ένα κακό σχετικά game αλλά μία πολύ καλή προσπάθεια για έναν μόνο άνθρωπο.

Read More...

Μιχάλης Τσακίρογλου replied to the topic 'Scorn' in the forum. 3 months ago

Διαβάστε το review του Scorn εδώ!

 



Το Scorn αποτελεί ένα Survival Horror που ωστόσο καταφέρνει να ξεχωρίσει σημαντικά από το είδος του. Ο λόγος δεν είναι μόνο η ανατριχιαστική Horror ατμόσφαιρά του, αλλά και το γεγονός ότι συγκεντρώνει πολλά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα Puzzle games. Ταυτόχρονα, έχει ένα Story το οποίο δίνει απόλυτη  ελευθερία σε έναν παίκτη με γερό στομάχι.

 

Read More...

Μιχάλης Τσακίρογλου replied to the topic 'Scorn' in the forum. 3 months ago

Έχω αναλάβει για review το Scorn, γενικά είναι ένα game το οποίο είναι πολύ μυστήριο και επικοινωνεί πολύ λίγο με τον παίκτη, προσπαθώ ακόμα να καταλάβω τη συμβολική του ιστορία και να τη μεταφράσω με το δικό μου τρόπο. Γενικά έχει πολύ satisfying puzzles και ιδιαίτερo combat, αλλά και πολλά frame drops, μέχρι στιγμής.



Read More...

Το prequel του Road 96, με adventure και rhythm elements έρχεται τον Απριλίο.

Το Road 96: Mile 0 ακολουθεί τη Zoe, έναν από τους κύριους χαρακτήρες του πρώτου παιχνιδιού, και έναν χαρακτήρα ονόματι Kaito από το πρώτο παιχνίδι της DigixArt, Lost in Harmany, ο οποίος προέρχεται από την υποβαθμισμένη πόλη Colton City. Η ίδια η Zoe προέρχεται από πλούσια οικογένεια, καθώς ο πατέρας της εργάζεται ως Υπουργός Πετρελαίου. Οι δύο χαρακτήρες συνάπτουν φιλία και το παιχνίδι θα εξερευνήσει τα γεγονότα που οδήγησαν στην ιστορία του Road 96.
 



Το παιχνίδι είναι narrative adventure με μουσικά στοιχεία. Οι παίκτες θα βιώσουν ψυχεδελικές μουσικές βόλτες, ένα μείγμα διαφορετικών ρυθμικών παιχνιδιών και αφηγηματικές επιλογές που θα διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο θα εξελιχθεί η ιστορία. "Στο Road 96: Mile 0, θέλαμε να δείξουμε από πού έρχεται η Zoe και γιατί άφησε την άνετη ζωή της", δήλωσε ο Yoan Fanise CEO της DigixArt σε δελτίο τύπου. "Αλλά δεν δημιουργήσαμε το Mile 0 με συμβατικό τρόπο. Πήραμε τον παράδοξο δρόμο, χρησιμοποιώντας μεταφορικές μουσικές σκηνές όπου ταξιδεύετε μαζί με τις πεποιθήσεις και τις αμφιβολίες της Zoe και του Kaito. Το ενδιαφέρον είναι ότι εσείς επιλέγεις πώς θέλεις να εξελιχθούν".

Tο Road 96: Mile 0 θα κυκλοφορήσει στις 4 Απριλίου για PC, PS4, PS5, Switch, Xbox One και Xbox Series X|S.

Read More...

Remember, the Aperture Science “Bring Your Daughter to Work Day” is the perfect time to have her tested.

 Καλώς ήρθατε στο πεδίο της μάχης στον κήπο σας. Για το καλό όλων μας, ας ελπίσουμε ότι τα μυρμήγκια δεν διαχειρίζονται έτσι τις αποικίες τους, αλλιώς υποψιάζομαι ότι όλοι θα είχαμε μεγάλο πρόβλημα. Καλώς ήρθατε στο πεδίο της μάχης στον κήπο σας. Για το καλό όλων μας, ας ελπίσουμε ότι τα μυρμήγκια δεν διαχειρίζονται έτσι τις αποικίες τους, αλλιώς υποψιάζομαι ότι όλοι θα είχαμε μεγάλο πρόβλημα. Στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο απώτερος στόχος εδώ - όχι μόνο να χρησιμοποιήσετε το στρατό των μαύρων μυρμηγκιών σας για να εξαλείψετε ο,τι κακό, πιθανώς κομμουνιστικά κόκκινα μυρμήγκια, αλλά και να αδειάσετε το σπίτι από τους ενοχλητικούς ανθρώπους με επιδρομές. 

 Το SimAnt είναι εύκολα το πιο περίεργο από τα παιχνίδια προσομοίωσης της Maxis, αλλά είναι το πιο αξιομνημόνευτο από τα περισσότερα από αυτά που δεν έπαιξε ο κόσμος. Τα SimLife και SimEarth ήταν πολύ φιλικά, ενώ το SimHealth δεν είναι τόσο παιχνίδι όσο το αργό βασανιστήριο όλων των διασκεδαστικών πραγμάτων. Αλλά το SimAnt? Αυτό είναι απλά φοβερό. Το μεγάλο ερώτημα είναι αν πρόκειται για simulation ή για strategy game, αλλά αυτό είναι απλά μια διαφωνία με το SimAntics. Σίγουρα δεν είναι μια ακριβής αναπαράσταση της ύπαρξης ενός πραγματικού μυρμηγκιού, με interface που δεν φαίνεται ποτέ απολύτως σίγουρο για το αν είναι ζωηρό, διασκεδαστικό ή αν είναι συνέντευξη για μια θέση επεξεργασίας στη NASA. Ως δοκιμή, έβαλα ένα πραγματικό μυρμήγκι μπροστά του για να δω τι θα συμβεί. Σύρθηκε κάτω από το πλήκτρο S και πέθανε γενναία την επόμενη φορά που πληκτρολόγησα τη λέξη "σουβλάκι". Μέχρι τότε, δεν κατάφερε τίποτα. Απολύτως τίποτα. Προς υπεράσπισή του όμως, δεν του έδειξα το εγχειρίδιο χρήσης. Ίσως αυτό να βοήθησε.Το SimAnt είναι πραγματικά η πιο περίεργη προσομοίωση. Για αρχή, παίζετε κυριολεκτικά ως μυρμήγκι. Ένα μυρμήγκι. Ένα μόνο, μοναχικό μυρμήγκι. Μόνο που δεν είναι! Είστε πραγματικά περισσότερο σαν ο Θεός των μυρμηγκιών, με δυνάμεις που θα ήταν εκπληκτικές και θα άλλαζαν τον κόσμο και θα ήταν απίστευτες, αν δεν υπήρχε το ατυχές γεγονός ότι, είστε απλά ένα μυρμήγκι. Μπορείς να πεθάνεις και να ξαναγεννηθείς, για παράδειγμα, όπως ο Ιησούς των μυρμηγκιών, μόνο που είσαι σε στάδιο προνύμφης. Έχεις ουσιαστική παντογνωσία, με την ικανότητα να βλέπεις τον κόσμο και να καταλαβαίνεις τους ανθρώπινους κατοίκους που κατοικούν σε αυτόν. Η χαρισματική σου δύναμη σου επιτρέπει να προσελκύεις στρατιές από συναδέλφους σου μυρμήγκια και να τους οδηγείς στη μάχη εναντίον των βρωμερών ανθρώπων, των αραχνών και άλλων πραγμάτων που καταδιώκουν την πίσω αυλή. Κρίμα που το όλο θέμα "να είσαι μυρμήγκι" σημαίνει ότι συνήθως τα παραπάνω δεν πάνε τόσο καλά. Μακάρι να είχες κάποια κατάλληλα όπλα.Ο Ισους μυρμήγκι αρχίζει κάθε παιχνίδι σε μια ωραία και ασφαλή τρύπα στο έδαφος, απαλλαγμένος από όλες τις ανησυχίες εκτός από την πείνα και την εισβολή των κακών κόκκινων μυρμηγκιών που θέλουν να σκοτώσουν τη βασίλισσά σας. Αρχικά, όπως σε όλες τις μάχες στην ιστορία, τα προβλήματά σας είναι να σκάψετε μια τρύπα στο έδαφος, να βρείτε τροφή για να την φέρετε σπίτι με τις γνάθους σας και να αποφύγετε τη γιγαντιαία αράχνη που έχει όρεξη για τη σάρκα σας. Επίσης, υπάρχουν τερμίτες μέσα σε τρύπες. Δεν θέλετε να πολεμήσετε έναν τερμίτη. Αυτή η μάχη δεν θα σας βγει σε καλό. Το πρώιμο παιχνίδι είναι ουσιαστικά μια προσπάθεια να βρείτε τροφή από άλλα σημεία του χάρτη πριν η άλλη φωλιά (των κόκκινων μερμηγκιών) προλάβει να σας ξεπεράσει, αν και υπάρχουν επιλογές. Η δολοφονία της βασίλισσάς τους είναι μια απολύτως έγκυρη τακτική, και μπορείτε να συγκεντρώσετε έναν στρατό, να τρέξετε προς τα απέναντι και να κατακτήσετε τη νίκη αρκετά νωρίς. Ως επί το πλείστον, όμως, ισχύουν οι κανονικοί κανόνες στρατηγικής, απλώς σε πολύ, πολύ, πολύ μικρότερη κλίμακα. Μπορείτε να τοποθετήσετε μονοπάτια σε όλο το χάρτη που λειτουργούν ως συναγερμοί, να δώσετε εντολές, να μαζέψετε ογκόλιθους και να τοποθετήσετε άμυνες. Μπορείτε επίσης να πεθάνετε από την πείνα. Αυτή δεν είναι και μεγάλη ικανότητα, αλλά τα μυρμήγκια δεν είναι και τα πιο ικανά πλάσματα. Αν και είναι αστείο γεγονός, είναι που δυνατά. Για την ακρίβεια, έχουν την ανάλογη δύναμη ενός μυρμηγκιού.Μαζί με τη δική σας επιβίωση πρέπει επίσης να ελέγξετε την αποικία στο σύνολό της, αντιμετωπίζοντας όχι μόνο ένα μεγάλο επιτελείο χαρακτήρων, περίπου όσο 5 σήματα ενός επιτελείου σε μέγεθος. Είναι δική σας απόφαση πόσο χρόνο περνούν τα μαύρα μυρμήγκια σας για αναζήτηση τροφής, θηλασμό και σκάψιμο, καθώς και αν η σκληρά εργαζόμενη βασίλισσα γεννάει αναπαραγωγείς, εργάτριες, στρατιώτες ή υπολειτουργούντες ονειροπόλους. Μπορείτε επίσης να μεταπηδήσετε μεταξύ των πεδίων του κήπου για να φτάσετε όλο και πιο κοντά στην τελική νίκη: να μολύνετε το σπίτι και να το ανακηρύξετε ελεύθερη πολιτεία για το είδος των μυρμηγκιών. Στη συνέχεια, τα μυρμήγκια σας θα έχουν σταθεί ο ένας στους ώμους του άλλου, θα έχουν φορέσει καμπαρντίνα και καπέλο και θα προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα σε μια κοινωνία που κανένας δεν θα τα καταλαβαίνει, ούτε θα καταλαβαίνει γιατί ξαφνικά αισθάνεται πολύ φαγούρα μετά τη χειραψία.Αυτό δεν θα ήταν πιο ανόητο από κάποια πράγματα που υπάρχουν στο παιχνίδι. Σε αντίθεση με το SimCity, δεν υπάρχει μενού Disasters, αφού η ζωή ενός μυρμηγκιού είναι λίγο πολύ ένα σύντομο disaster που καταλήγει στον αναπόφευκτο θάνατο και στη συνέχεια σε κάποιον που ρίχνει μπετόν στο σπίτι σας επειδή κάνει ένα γλυπτό. Υπάρχει ωστόσο ένα μενού "Silly", το οποίο κάνει τα πάντα να αρχίσουν να μιλούν. Τα πάντα. Η αράχνη που βασανίζει τα μυρμήγκια σας τώρα τακτικά σταματάει για να αναλογιστεί την ίδια της τη δροσιά, οι βασίλισσες αναστενάζουν κατά την ωοτοκία και σε μια στιγμή που φαίνεται ακόμα πιο αξιοσημείωτη μετά από όσα συνέβησαν στο SimCopter, δηλώνουν ότι έχουν υπαρξιακά πρόβλημα. Η αράχνη μπορεί επίσης να ρίχνει λέιζερ. Και χάρη σε ένα easter egg, είναι δυνατό για τον Ιησού των μυρμηγκιών να θυσιάσει τη ζωή του για να ζήσουν οι άλλοι... και στη συνέχεια να δολοφονήσει όλα τα εχθρικά μυρμήγκια σε σύντομο χρονικό διάστημα.Η μεγαλύτερη έκπληξη του SimAnt για τους περισσότερους ανθρώπους που το παίζουν δεν είναι ότι είναι ανόητο, αλλά ότι είναι ανόητα πράγματα γραμμένα από μια ομάδα έξυπνων ανθρώπων που ήξεραν πώς να εξισορροπήσουν αυτή την πλευρά των πραγμάτων με την επιστημονική γνώση για να τα κάνουν να φαίνονται αληθοφανή. Αν εξαιρέσουμε τον Ιησού των μυρμηγκιών, το οποίο πιθανότατα έγινε, το SimAnt παίρνει τα βασικά στα σοβαρά. Καθίστε αναπαυτικά και μπορείτε να παρακολουθήσετε την αποικία να διαχειρίζεται σε μεγάλο βαθμό τον εαυτό της σε στυλ εικονικής φάρμας μυρμηγκιών. Τα προβλήματα μιας αποικίας μυρμηγκιών είναι υπερβολικά και εξάγονται σε γραφήματα και στρατηγικούς χάρτες, αλλά ο πυρήνας αυτού που κάνετε είναι να εκπληρώνετε τα μεγάλα προβλήματά τους - τροφή, χώρος, αρπακτικά, πνιγμός στη βροχή - χρησιμοποιώντας τα πραγματικά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους.Δύναμη στους αριθμούς. Όπως ειπώθηκε, ο Ιησούς των μυρμηγκιών είναι θήραμα για σχεδόν τα πάντα. Όμως αυτός και οι φίλοι του είναι μια καταστροφική δύναμη, όπως την έχει δει ο κόσμος πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά εξακολουθεί να τσακίζει μια αράχνη, να τρώει τερμίτες και μυρμηγκάκια στις τρύπες τους και τελικά να ξεφορτώνεται τον άνθρωπο πιο γρήγορα από ότι μπορείτε να πείτε " Μόλυνση". Κατά κάποιο τρόπο, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι θα έπαιρνε την ίδια ικανοποίηση με την οικοδόμηση μιας πόλης από την απλή κατασκευή μιας φωλιάς. Δεν έχουν καν αρκολογίες για να φιλοδοξούν, παρά μόνο ζαχαρόνερο και αναπόφευκτο θάνατο. Κρίμα για τα καημένα τα μυρμήγκια. Εκτός βέβαια αν προσπαθούν να μπουν στα πράγματά σας, γιατί τώρα πια ξέρουμε με σχεδόν βεβαιότητα ότι δεν είναι απλά φύση, είναι πόλεμος. Και νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι το είδος των μυρμηγκιών δεν υπέγραψε ποτέ τη Σύμβαση της Γενεύης, αν και αν δούλευαν όλα μαζί, θα μπορούσαν ίσως να κλέψουν το στυλό. Και μετά το Γιβραλτάρ.

Τι πιστεύετε τα μυρμήγκια είναι τόσο απίστευτα όπως και στο παιχνίδι ή το ant-man;

Read More...

Μπορείτε ήδη να εγγραφείτε στην κλειστή beta που θα σας κρατήσει σε εγρήγορση μέχρι την πλήρη κυκλοφορία του τον Απρίλιο. Θυμάστε το Lemmings; Τα αλλόκοτα πλάσματα με τα πράσινα μαλλιά και τα μπλε νυχτικά που περπατούσαν ρυθμικά στην οθόνη CRT σας και κατευθύνονταν κατευθείαν στους κινδύνους που βρίσκονταν μπροστά σας, είναι συνώνυμα με τα old-school PC παιχνίδια. Έκτοτε, λίγα παιχνίδια έχουν προσπαθήσει να εκσυγχρονίσουν αυτή τη μοναδική φόρμουλα παζλ, όπου έπρεπε να απομακρύνετε εμπόδια, να χτίσετε γέφυρες και να στήσετε διαδρομές για να εξασφαλίσετε την ασφάλεια των άβουλων υπηκόων σας. 

 Από τα μαγικά μυαλά της Rogue Sun, ένα στούντιο που αποτελείται από αρκετούς πρώην προγραμματιστές της Lionhead Studios (του γνωστού Fable), και στο πνεύμα του παλιού Lemmings, το Tin Hearts είναι ένα αφηγηματικό παιχνίδι παζλ όπου οδηγείτε ένα τάγμα από μικρά μηχανικά στρατιωτάκια γύρω από 50 συναρπαστικά αλλά επικίνδυνα επίπεδα, κουζίνες όπου γιγάντιοι άνθρωποι τεμαχίζουν το φαγητό, υπνοδωμάτια γεμάτα με κανόνια παιχνιδιών και υπόγεια γεμάτα με σωλήνες που κροταλίζουν και άλλους κινδύνους που εκτοξεύουν ατμούς - κάθε οικιακός χώρος μετατρέπεται σε ένα ευφάνταστο στάδιο για να οδηγήσετε με ασφάλεια τα στρατιωτάκια σας. Όπως λέει και το ρητό, "Κανένα μηχανικό κουρδιστό παιχνίδι δεν θα μείνει πίσω", και αυτό το πετυχαίνετε με το να χαράζετε προσεκτικά το μονοπάτι μπροστά τους. Βλέπετε, αυτά τα στρατιωτάκια δεν έχουν πολλές πρωτοβουλίες, οπότε είναι στο χέρι σας να κατευθύνετε την πορεία τους μακριά από τον κίνδυνο. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο το να τοποθετήσετε ένα γωνιακό τουβλάκι για να αλλάξετε την πορεία τους μακριά από θανατηφόρους κινδύνους, ή στήνοντας τραμπολίνα, κανόνια και φουσκωτά μπαλόνια για να τους ανεβάσετε σε ψηλότερα σημεία. Το Tin Hearts δεν διαδραματίζεται επίσης σε ένα οποιοδήποτε παλιό σπίτι, αλλά στο σπίτι του ιδιοφυούς εφευρέτη Albert J. Butterworth σε ένα βικτοριανό σπίτι εμπνευσμένο από την εναλλακτική ιστορία και το steampunk. Αυτό σημαίνει ότι παράξενα μηχανικά πράγματα κυκλοφορούν, και το σπίτι είναι γεμάτο με ρομποτικές αράχνες, μικρούς ρομποτικούς φρουρούς και τρομακτικά jack-in-the-box που πηδούν από τα κουτιά στα οποία κρύβονται για να καταβροχθίσουν τους στρατιώτες σας. Αλλά υπάρχει μια ανατροπή εδώ. Βλέπετε, μερικές φορές για να ξεπεράσετε ένα εμπόδιο, χρειάζεστε έναν γενναίο τενεκεδένιο στρατιώτη να σπάσει τις γραμμές. Για το σκοπό αυτό, θα μπορείτε να παίρνετε τον έλεγχο μεμονωμένων στρατιωτών, ελευθερώνοντάς τους από τη γραμμή, ώστε να μπορούν να τρέξουν και να αλλάξουν τα πράγματα στη σκηνή. Ξαφνικά, το παιχνίδι παίρνει μια έκταση 3D platformer, καθώς αυτός ο στρατιώτης θα αντιμετωπίσει τις δικές του προκλήσεις καθώς θα τρέχει ενάντια στη προκαθορισμένη πορεία των συντρόφων του για να καθαρίσει το δρόμο μπροστά τους. Άλλες φορές, το παιχνίδι μοιάζει σχεδόν με το Dungeon Keeper, καθώς το φασματικό σας χέρι χειρίζεται και βελτιστοποιεί τα στοιχεία της σκηνής για τα ανθρωπάκια που παρελαύνουν σε αυτήν. Το Tin Hearts είναι επίσης πολύ όμορφο. Ο κόσμος έχει την αίσθηση ενός όμορφου κουτιού παιχνιδιών στο οποίο έχει μπει μέσα ένα dev team με έφεση στα παραμύθια, και τα στρατιωτάκια, που κινούνται από τα μικρά χάλκινα κλειδιά που γυρίζουν στην πλάτη τους, είναι πλούσια λεπτομερή και κινούμενα. Αρκεί να πούμε ότι όταν αναπόφευκτα κάτι πάει στραβά και ένας από τους άντρες σας, συντρίβεται σε δεκάδες κομματάκια από γρανάζια, αυτό θα σας χτυπήσει κατευθείαν στην καρδιά. Το Tim Hearts έρχεται  20 Απριλίου για PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox series X και S, και για Meta Rift, Rift S

Θα προσπαθούσατε να κρατήσετε όσο των δυνατόν περισσότερα στρατιωτάκια ζωντανά;

Read More...

Notification