Νικηφόρος Μητράκος

Νικηφόρος Μητράκος (Phobos)
Experience: 3089 (91 points to next level)

 
600
Ο Blood Prince ευχαρίστησε Νικηφόρος Μητράκος στο θέμα Game of Thrones (TV series) 2 months ago
Eleni Makraki and 164 others have joined the group Fallout 4 months ago
Ηλίας Κυριακίδης and 144 others have joined the group Dragon Age 8 months ago
Ηλίας Κυριακίδης and 31 others have joined the group Deus Ex 8 months ago
Νικηφόρος Μητράκος created a new topic ' Future Unfolding' in the forum. 8 months ago

Πρόκειται για ένα Action-Adventure από την εταιρεία ανάπτυξης Spaces of Play UG. Στόχος σας είναι να περιπλανηθείτε σε ένα μαγεμένο δάσος και να βρείτε κάποια πνεύματα με την μορφή ζώων τα οποία θα σας θέσουν κάποια φιλοσοφικά ερωτήματα σχετικά με την ζωή, τον κόσμο, την φύση και άλλα. Στο ταξίδι σας θα σας βοηθήσουν διάφορα ζώα όπως πρόβατα, κουνέλια και αντιλόπες ενώ θα χρειαστεί να λύσετε γρίφους που θα βρείτε καθώς εξερευνάτε τον κόσμο γύρω σας.

Read More...

Νικηφόρος Μητράκος created a new topic ' Event [0]' in the forum. 8 months ago

Το Event [0] αναπτύχθηκε και κυκλοφόρησε από την εταιρεία ανάπτυξης Ocelot Society τον Σεπτέμβριο του 2016. Τα γεγονότα διαδραματίζονται σε μια διαφορετική εκδοχή του σύγχρονου κόσμου, όπου η ανθρωπότητα κατάφερε να στείλει διαστημικά σκάφη στους πιο απομακρυσμένους πλανήτες από την δεκαετία του 1980. Το έτος είναι 2012 και ο χαρακτήρας σας ταξιδεύει προς τον Δία όταν ένα απρόσμενο ατύχημα τον αφήνει μοναδικό επιζών της αποστολής Europa 11. Προσπαθώντας να επιβιώσετε στο διάστημα, βρίσκετε το εγκαταλελειμμένο πολυτελές διαστημικό σκάφος Nautilus, το οποίο περιέχει μυστικά και κινδύνους για εσάς αλλά και την ίδια την ανθρωπότητα. Είναι στο χέρι σας να ανακαλύψετε τι κρύβει το Nautilus και στο ταξίδι σας θα σας βοηθήσει ο Kaizen-85, μια Α.Ι. από το 1980 που επικοινωνεί μαζί σας μέσω υπολογιστών και είναι απαραίτητη για να αποδράσετε από το ανατριχιαστικό σκάφος.

Read More...

Νικηφόρος Μητράκος created a new topic ' Aquaria' in the forum. 8 months ago

Το Aquaria είναι ένα 2D Action-Adventure με Metroidvania στοιχεία και αναπτύχθηκε από την εταιρεία ανάπτυξης Bit Blot, η οποία αποτελείται από μόλις δύο developers. Ανακοινώθηκε το 2005 και αφού πέρασε δύο χρόνια υπό ανάπτυξη, κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 2007 για PC.

Σκοπός σας είναι να καθοδηγήσετε την πρωταγωνίστρια Naija, η οποία μοιάζει αρκετά με γοργόνα, στο ταξίδι της να ανακαλύψει το παρελθόν της με φόντο τον κόσμο της Aquaria, μια τεράστια υποθαλάσσια έκταση γεμάτη ναυάγια, ερείπια από ξεχασμένες πολιτείες και διάφορα θαλάσσια πλάσματα. Στο ταξίδι σας θα σας βοηθήσουν οι κολυμβητικές ικανότητες της Naija καθώς και το τραγούδι της το οποίο μπορεί να σηκώσει αντικείμενα, να αλλάξει την μορφή της και να επηρεάσει διάφορα πλάσματα που θα συναντήσετε.

Read More...

Νικηφόρος Μητράκος added a new comment on the Xbox One X review 9 months ago
9 months ago
Call of Duty: World War 2: Οι πωλήσεις 9 months ago

Εξαιρετικό ξεκίνημα σε μόλις πέντε μέρες κυκλοφορίας.

Η Activision έβγαλε στην δημοσιότητα τις πωλήσεις που σημείωσε το Call of Duty: WW2 για τις πρώτες 5 μέρες κυκλοφορίας του.

Φαίνεται πως η νέα προσθήκη της σειράς κατάφερε να σημειώσει τις διπλές πωλήσεις από το Call of Duty: Infinite Warfare και πέτυχε μερικά ενδιαφέροντα επιτεύγματα. Αρχικά, ήταν η μεγαλύτερη ψηφιακή κυκλοφορία στο PlayStation 4, αξιοσημείωτο γεγονός αν σκεφτεί κανείς πως οι πωλήσεις των Call of Duty σε ψηφιακή μορφή ήταν πάντα οι λιγότερες. Επιπλέον κατάφερε να εκθρονίσει τα Assassin's Creed Origins, FIFA 18, Super Mario Odyssey και να κατακτήσει την πρώτη θέση στα UK Charts. Πιο συγκεκριμένα, το Call of Duty: WW2 πέτυχε μισο δισεκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις με την Activision να δηλώνει περήφανη πως αυτό οφείλεται στην αφήγηση, το multiplayer και το Nazi zombies mode που τράβηξαν παίκτες από όλο τον κόσμο. Επίσης δήλωσε πως ο συγκεκριμένος τίτλος είχε τους περισσότερους συνολικούς παίκτες από κάθε άλλο Call of Duty σε PC και κονσόλες.

Διαβάστε το review μας για το Call of Duty: WW2 και συζητήστε σχετικά σε αυτό το forum topic.

9 months ago
Νέα εταιρεία ανάπτυξης από πρώην developer του Heavy Rain 9 months ago

Στόχος η ανάπτυξη τίτλων με έμφαση στην αφήγηση.

Η Caroline Marchal, πρώην lead game designer της εταιρείας ανάπτυξης Quantic Dream και γνωστή για τα Heavy Rain, Beyond: Two Souls και το επερχόμενο Detroit: Become Human, ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας εταιρείας ανάπτυξης με όνομα Interior Night.

Η Marchal δημιούργησε την εταιρεία μαζί με μερικούς σημαντικούς developers που έχουν εργαστεί στις Sony και Quantic Dream. Σκοπός της Interior Night είναι να προσεγγίσει την μερίδα των gamers που δίνουν έμφαση στο ποιοτικό storytelling και όχι αποκλειστικά στο gameplay. Με τις ικανότητες που έχουν καλλιεργήσει οι developers της εταιρείας θέλουν να αναπτύξουν τίτλους με καλή και ποιοτική αφήγηση ενώ θα δώσουν την δυνατότητα στους παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες μέσω ρεαλιστικών εμπειριών.

Η νέα Creative Director δήλωσε: "Στην Interior Night στοχεύουμε να προσελκύσουμε ένα ώριμο κοινό το οποίο λατρεύει σειρές όπως τα Breaking Bad και Fargo και δεν ασχολείται απαραίτητα με το gaming, αλλά με διαδραστικές ιστορίες. Πιστεύω πως οι τίτλοι με καλό storytelling είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει κανείς ένα ευρύ κοινό καθώς οι ιστορίες, αν φτιαχτούν σωστά, είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Θέλουμε να ανεβάσουμε ψηλότερα τον πήχη και να δημιουργήσουμε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί, να προσφέρουμε τολμηρές εμπειρίες όπου θα μπορείτε να ξεχάσετε τα mechanics και να επικεντρωθείτε στο συναισθηματικό δέσιμο που θα αναπτύξετε με τους χαρακτήρες και το σενάριο".

Για την ώρα είναι άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο παιχνίδι της Interior Night και σε ποιες πλατφόρμες, αλλά η εταιρεία δήλωσε πως έχει ξεκινήσει ήδη να δουλεύει σε μια διασκεδαστική, γεμάτη αισθήματα εμπειρία.

Θυμηθείτε το review μας για το Beyond: Two Souls. Συζητήστε σχετικά με την Interior Night σε αυτό το forum topic.

Νικηφόρος Μητράκος δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Interior Night: Γενική συζήτηση' στο φόρουμ. 9 months ago

Η Caroline Marchal, πρώην lead game designer της εταιρείας ανάπτυξης Quantic Dream και γνωστή για τα Heavy Rain, Beyond: Two Souls και το επερχόμενο Detroit: Become Human, ανακοίνωσε την ίδρυση μιας νέας εταιρείας ανάπτυξης με όνομα Interior Night.

Η Marchal δημιούργησε την εταιρεία μαζί με μερικούς σημαντικούς developers που έχουν εργαστεί στις Sony και Quantic Dream. Σκοπός της Interior Night είναι να προσεγγίσει την μερίδα των gamers που δίνουν έμφαση στο ποιοτικό storytelling και όχι αποκλειστικά στο gameplay. Με τις ικανότητες που έχουν καλλιεργήσει οι developers της εταιρείας θέλουν να αναπτύξουν τίτλους με καλή και ποιοτική αφήγηση ενώ θα δώσουν την δυνατότητα στους παίκτες να αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες μέσω ρεαλιστικών εμπειριών.

Η νέα Creative Director δήλωσε: "Στην Interior Night στοχεύουμε να προσελκύσουμε ένα ώριμο κοινό το οποίο λατρεύει σειρές όπως τα Breaking Bad και Fargo και δεν ασχολείται απαραίτητα με το gaming, αλλά με διαδραστικές ιστορίες. Πιστεύω πως οι τίτλοι με καλό storytelling είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει κανείς ένα ευρύ κοινό καθώς οι ιστορίες, αν φτιαχτούν σωστά, είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Θέλουμε να ανεβάσουμε ψηλότερα τον πήχη και να δημιουργήσουμε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί, να προσφέρουμε τολμηρές εμπειρίες όπου θα μπορείτε να ξεχάσετε τα mechanics και να επικεντρωθείτε στο συναισθηματικό δέσιμο που θα αναπτύξετε με τους χαρακτήρες και το σενάριο".

Για την ώρα είναι άγνωστο πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο παιχνίδι της Interior Night και σε ποιες πλατφόρμες, αλλά η εταιρεία δήλωσε πως έχει ξεκινήσει ήδη να δουλεύει σε μια διασκεδαστική, γεμάτη αισθήματα εμπειρία.

Διαβάστε περισσότερα...

Notification