Featured
Γιάννης Μοσχονάς

Γιάννης Μοσχονάς (Blood King)
Experience: 5216 (1164 points to next level)

 
600
Γιάννης Μοσχονάς replied to the topic 'Broken Lines' in the forum. 7 hours 14 minutes ago

Διαβάστε το Review του Broken Lines

Video games σαν το Broken Lines τα κάνουμε μια χαψιά στην καθισιά μας, τα καταναλώνουμε γρήγορα και αποφασιστικά. Το θέμα είναι αν μας αρέσει η γεύση τους ή όχι. Του Broken Lines μας άρεσε αρκετά. Είμαστε οπαδοί των μυστηριωδών ιστοριών και το υπαινικτικό του σενάριο οδήγησε την φαντασία μας σε υπερλειτουργία. Τα game mechanics συνδυάζονται αρμονικά και παρέχουν χρυσές ευκαιρίες για έξυπνη δράση, μανούβρες και συναρπαστικά kills.

Οι χαρακτήρες έχουν γούστο και προσωπικότητα, τους λείπει όμως η έντονη παραμετροποίηση για να μας πωρώσουν. Η ιστορία είναι πρωτότυπη και θέλουμε να την ακολουθήσουμε έως το τέλος της. Το replayability τέλος, δικαιολογεί εν μέρει την τιμή των 25 ευρώ στο Steam, με την προϋπόθεση να μας ιντριγκάρει τόσο το πρώτο πέρασμα ώστε να οδηγηθούμε στο φινάλε από άλλο δρόμο. Για του λόγου το αληθές απολαύστε το ακόλουθο βίντεο:
[video]

Read More...

Γιάννης Μοσχονάς replied to the topic 'Streets of Rage 4' in the forum. 7 hours 19 minutes ago

Διαβάστε το Review του Streets of Rage 4

Το Streets of Rage 4 είναι ένα δαρβινικό project μόνο που σε αυτό δεν επιβιώνει ο ισχυρότερος αλλά ο δημιουργικότερος. Το ολιγάριθμο team που έχτισε τον κόσμο του είναι φανατικοί λάτρεις των Beat ‘Em Ups και η αγάπη τους ξεχειλίζει από κάθε pixel στην οθόνη. Μελέτησαν καλά την γενεαλογία του είδους και χώρεσαν όσες περισσότερες αναφορές μπορούσαν στο game τους.

Βελτίωσαν δραματικά την υπόσταση των γνώριμων χαρακτήρων και μας συνέστησαν νέους για να τους αγαπήσουμε. Χώρεσαν στο έργο τους και βελτίωσαν όλα τα αρχετυπικά game mechanics του είδους, δίνοντας έμφαση στην χορογραφία της βίας και στο προηγμένο A.I. Κατέστησαν πανεύκολη την συμμετοχή ενός ξένου user στην παρτίδα μας, δόμησαν μια κορυφαία Co-Op εμπειρία επιτρέποντας σε δύο μυαλά να συγχρονιστούν χωρίς την χρήση της γλώσσας. Ως εκ τούτου, το Streets of Rage 4 είναι ο καλύτερος απόγονος που θα μπορούσε να έχει η πασίγνωστη σειρά. Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πωρωθείτε:
[video]

Read More...

Apostolis and 27 others have joined the group Cyberpunk 2077 yesterday
Γιάννης Μοσχονάς created a new topic ' LUNA: The Shadow Dust' in the forum. 4 days ago

20200323135927_1.jpg
Έχουμε δύο λέξεις να πούμε προσωπικά στον Beidi Guo, αποστολή εξετελέσθη. Ο άνθρωπος που συνέλαβε την ιδέα του LUNA, είχε σαν στόχο να ζεστάνει τις καρδιές μας με την ιστορία του, να χαρίσει μια μαγευτική εμπειρία αντάξια ενός παραμυθιού. Το πέτυχε με το παραπάνω, προσθέτοντας στο παραμύθι του και λυπητερές πινελιές οι οποίες όξυναν την συνολική συναισθηματική φόρτιση.

Τα χειροποίητα γραφικά, τα animations και τα cinematics οδήγησαν σε συσσώρευση αισθητικής ευχαρίστησης. Οι γρίφοι που έθεσε ενώπιον μας το LUNA κινητοποίησαν ευχάριστα το μυαλό δίχως να το στρεσάρουν. Το ατμοσφαιρικό soundtrack μας συντρόφεψε όμορφα σε όλη την περιπέτεια. Το ακόλουθο βίντεο συνηγορεί των απόψεων μας:
[video]

Read More...

Γιάννης Μοσχονάς created a new topic ' Arcade Spirits' in the forum. 7 days ago

large.jpg
Βιώσαμε το Arcade Spirits σαν ένα “ιερό χώρο” εντός του οποίου ξαναζήσαμε και θυμηθήκαμε ένδοξες στιγμές της gaming πορείας μας. Το νοσταλγικό σενάριο ταιριάζει γάντι στους εκκεντρικούς χαρακτήρες και οι εναλλαγές του αποτυπώνουν έξοχα την πάλη τους να εξισορροπήσουν καθημερινά προβλήματα με όνειρα.

Το dating συστατικό είναι ένα γαρνίρισμα που επιλέγουμε με δικό μας ρίσκο, μια παράμετρος που δεν βλάπτει την συνολική εικόνα αν αγνοηθεί. Η εισαγωγή χαλαρών game mechanics προσφέρει στο παιχνίδι αρετές όπως η δυνατότητα επηρεασμού της ιστορίας και έναν έξυπνο τρόπο σκοραρίσματος με γνώμονα τις αλληλεπιδράσεις μας, προκλήσεις που απουσιάζουν από πολλές Visual Novels. Παρακολουθήστε ένα τμήμα της δράσης στο παρακάτω βίντεο:
[video]

Read More...

Γιάννης Μοσχονάς created a new topic ' One Finger Death Punch 2' in the forum. 1 week ago

ss_c4809cd6489f6844d58e8d48bb3083b9bebec6c9.1920x1080.jpg
Το One Finger Death Punch 2 είναι η αποθέωση της υπερβολής και αυτός είναι ο βασικός λόγος που το αγαπήσαμε πολύ. Υπερβολική σφαγή, αριθμός εχθρών, χτυπημάτων, όπλων. Skills που ζωντανεύουν το φόντο με μυθικές φιγούρες τεράστιας δύναμης και συντρίβουν το προσκήνιο με εντυπωσιακά εφέ.

Δράση που μας αιχμαλωτίζει από το πρώτο λεπτό και μας εξουθενώνει με την έντασή της κατόπιν ωρών παιξίματος. Ποικιλία από levels και modes προς κατανάλωση, 17 ώρες τουλάχιστον για να το τερματίσουμε. Αντιλαμβανόμαστε το One Finger Death Punch 2 σαν έναν προδρομικό τίτλο που αποδεικνύει την κυριαρχία του gameplay πάνω στον πλούτο της παραγωγής. Για του λόγου το αληθές ορίστε και ένα βίντεο: [video]

Read More...

Γιάννης Μοσχονάς created a new topic ' Sid Meier's Civilization II' in the forum. 2 weeks ago

civilization-ii-6.jpg
Δύο λέξεις ταιριάζουν απόλυτα στο Civilization II, οι λέξεις συναρπαστικό και απαιτητικό. Πρόκειται για ένα μοναδικό συνδυασμό που το καθιστά ολοκληρωτικά εθιστικό, σαν αβλαβές ναρκωτικό, χωρίς παρενέργειες. Εντάξει, ίσως να καταλογίσουμε σαν παρενέργεια του ότι μας κρατά “ομήρους” στην οθόνη του υπολογιστή μας για πολλές ώρες αλλά μέχρι εκεί.

Δεν υπάρχει τίποτα πάνω του που να μην μας αρέσει. Μας αρέσει η προοπτική, τα γραφικά, η μουσική, τα multimedia, οι πολιτισμοί, τα σενάρια, οι μάχες, οι τεχνολογίες. Περισσότερο από όλα γουστάρουμε την κλιμάκωση του gameplay. Λάβετε μια μικρή δόση από το αριστούργημα στο παρακάτω βίντεο:
[video]

Read More...

3 weeks ago
John Wick Hex 3 weeks ago

Δεν χρειαζόμαστε όπλα, είμαστε το απόλυτο όπλο.

Μια φορά και έναν καιρό, υπήρξε ένα παιχνίδι που ονομαζόταν Superhot. Ήταν ένα FPS με μινιμαλιστικά γραφικά και χρωματική παλέτα που κέρδισε την αποδοχή μας με το πρωτοποριακό του gameplay. Αφού το περιποιηθήκαμε δεόντως, αναρωτιόμασταν πότε θα ξανασυναντήσουμε Action με Tactical Strategy χαρακτηριστικά, ανυπομονώντας να επαναλάβουμε το συντομότερο την πωρωτική εμπειρία. Για καλή μας τύχη, ο game designer Mike Bithell, τον οποίο εκτιμήσαμε πολύ παίζοντας το Thomas Was Alone, συναγελαζόμενος με τον Ben Andac της Good Shepherd Entertainment (Transport Fever), επεξεργάζονταν στο μυαλό τους ένα παιχνίδι που θα μετέφερε με επιτυχία τις φοβερές σκηνές δράσης των ταινιών John Wick.

Η Lionsgate Entertainment, δημιουργός εταιρεία των John Wick, ένιωθε από καιρό την ίδια δημιουργική... φαγούρα, αναζητώντας μια καινοτόμο ιδέα για παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον κινηματογραφικό action hero. Οι διαβουλεύσεις μεταξύ των τριών πλευρών οδηγήθηκαν σε συμφωνία και το John Wick Hex εισήλθε στο στάδιο της παραγωγής. Συγχαίρουμε τους παράγοντες της Lionsgate για τον εύστοχο σχολιασμό που έκανε τον Bithell να αλλάξει τα αρχικά του πλάνα για ένα καθαρόαιμο Turn-Based Strategy και να προσθέσει το στοιχείο του, μονίμως κινούμενου, πραγματικού χρόνου. Η επιλογή των σωστών game mechanics είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στην αλληλεπίδρασή μας με το υλικό όμως η φτωχική παραγωγή το εμπόδισε να “απογειωθεί”.

john wick hex 1

Ποιος τολμά να προκαλέσει τον μπαμπούλα;
Η πλοκή της πρώτης περιπέτειας στην οποία έχουμε την χαρά να χειριζόμαστε τον John Wick είναι λιτή και απέριττη. Το χρονικό μας αρχίζει πριν από τα γεγονότα του πρώτου φιλμ, προτού ο ήρωας γνωρίσει την γυναίκα του και απομακρυνθεί γοργά από το εγκληματικό του παρελθόν. Ο Hex, ένας εγκληματικός εγκέφαλος που κρύβεται πίσω από πολλές σκοτεινές πράξεις χωρίς ποτέ να προδίδει την παρουσία του, αποφασίζει να κηρύξει πόλεμο στο High Table, το ισχυρότερο συμβούλιο του εγκλήματος στον κόσμο. Ο Hex απαγάγει τους Winston και Charon, τον ιδιοκτήτη και τον θυρωρό του ξενοδοχείου Continental αντίστοιχα, επιχειρώντας να δείξει την περιφρόνησή του για τους απαράβατους νόμους που έχει θέσει το High Table. Ο John Wick μπαίνει στον χορό υπό τον έλεγχό μας για να απελευθερώσει τους συνεργάτες του και να τιμωρήσει τον θρασύτατο εγκληματία. Ένα βουνό από πτώματα αρχίζει να σχηματίζεται από την δραστηριότητά του η οποία μας αρέσει πάρα πολύ.

Στόχος μας είναι να καθοδηγήσουμε τον John Wick, την δύναμη της φύσης της οποίας μας ανατέθηκε ο έλεγχος, σε μια σειρά από levels, εξοντώνοντας όλα τα εμπόδια που ορθώνονται μεταξύ ημών και της εξόδου. Η πλοήγηση του John Wick εκτελείται ακριβώς όπως και στο Superhot. Κάθε βήμα και ενέργεια έχει ένα χρονικό κόστος το οποίο υπολογίζουμε προκαταβολικά και αποφασίζουμε αν μας “παίρνει” να το ξοδέψουμε, παρατηρώντας και τις κινήσεις των αντιπάλων.

http://www.youtube.com/watch?v=ee9yY7gWBb8

Το fog of war λειτουργεί φανταστικά στην εμπειρία, καλύπτοντας τις κινήσεις των εχθρών αλλά και τις δικές μας από αυτούς. Υπάρχουν οπτικές ενδείξεις για να ξέρουμε που περίπου κινούνται αλλά τίποτα περισσότερο έως ότου εισέλθουν στο οπτικό μας πεδίο. Στα πρώτα stages γινόμαστε αποδέκτες αναλυτικών οδηγιών σε μορφή κειμένου με συνοδευτικές φωτογραφίες, στις οποίες έχουμε αργότερα πρόσβαση πατώντας το touch pad button.

Το user interface μοιάζει με κορυφαίο πρόγραμμα για video editing και σύντομα νιώθουμε σαν να μοντάρουμε την προσωπική μας ταινία δράσης. Η αποτύπωση του χρόνου των ενεργειών μας στο timeline με τις κινούμενες μπάρες και την κάθετη γραμμή που τις κόβει σαν γκιλοτίνα είναι ένας πανεύκολος τρόπος για να υπολογίσουμε τις κινήσεις μας. Το timeline preview είναι το τέλειο εργαλείο για να σχεδιάσουμε τις επιθέσεις μας. Εμφανίζεται όταν στοχεύουμε έναν αντίπαλο και περιλαμβάνει τις πιθανότητες επιτυχίας σε κάθε δράση. Λαμβάνουμε υπόψη τον χρόνο προετοιμασίας μιας κίνησης και το ποσοστό επιτυχίας. Αν οι φάπες ή οι σφαίρες που ετοιμαζόμαστε να μοιράσουμε, εξαπολυθούν γρηγορότερα από τις αντίστοιχες του εχθρού, εκτελούμε άφοβα την επίθεσή μας, γνωρίζοντας ότι τα πλήγματα που καταφέρνουμε θα διακόψουν τις κινήσεις του.

john wick hex 2

Όποιος και αν έρθει, θα τους σκοτώσω όλους
Τα levels είναι μόλις επτά αλλά χωρίζονται σε αρκετά stages με διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Πολεμάμε σε κακόφημους δρόμους, σε λαμπερά nightclubs, σε λαβυρινθώδεις κήπους που μας θυμίζουν το The Shining του Kubrick, σε πολυτελή γραφεία, σε λιμάνια, σε τράπεζες, στην χιονισμένη ύπαιθρο των Άλπεων. Η χωροταξία επηρεάζει σφοδρά την αποτελεσματικότητα μας αλλά και την γενικότερη απόλαυση. Μας ενοχλούν οι χώροι με μπαλκόνια που δίνουν έξοχο στόχο σε επίδοξους εκτελεστές του John Wick.

Μας αρέσουν αντίθετα οι στενοί διάδρομοι ειδικά όταν αντιμετωπίζουμε άοπλους μπράβους. Περιμένουμε τον ένα μπράβο να πλησιάσει από την μια πλευρά, τον αρχίζουμε στις γρήγορες μέχρι να ζαλιστεί, ρίχνουμε μερικές φάπες στον άλλο μπράβο και επαναλαμβάνουμε την ίδια αλυσίδα χτυπημάτων μέχρι να τους ξαπλώσουμε. Κολώνες και γραφεία είναι ότι χρειαζόμαστε για να προστατευτούμε από τα εχθρικά πυρά. Η ροή της μάχης κορυφώνεται στο παιχνίδι γάτας και ποντικού που παίζουμε με τα πολυάριθμα εμπόδια και τους επίδοξους δολοφόνους μας. Στις προχωρημένες αποστολές οι εχθροί εξέρχονται μαζικά από τις, σταμπαρισμένες με κόκκινο χρώμα, πόρτες. Εκεί που περιποιούμαστε την μάπα δύο άοπλων μπράβων, ξεπετάγονται δύο οπλοφόροι και τα πράγματα σκουραίνουν. Σε αυτές τις στιγμές νιώθουμε περισσότερο σαν τον John Wick από ποτέ άλλοτε.

john wick hex 3

Η αυξημένη πρόκληση μας υποχρεώνει να κινηθούμε σαν έμπειροι σκακιστές, μετρώντας βήμα προς βήμα τα πάντα. Η αλληλουχία επιθέσεων, αποφυγών και μετακίνησης λαμβάνει το παρακάτω θαυμάσιο σχήμα. Φάπα στον άοπλο μπράβο για να κοκαλώσει. Μετακίνηση πίσω από τοίχο για να αποφύγουμε τα πυρά του πιστολέρο που βρίσκεται λίγο πιο μακριά. Κάνουμε τον κύκλο του τοίχου και βλέπουμε την πλάτη του πιστολέρο, όπου και φυτεύουμε καυτό μολύβι. Νέος οπλοφόρος πλησιάζει από το fog of war και ο άοπλος πάει να μας επιτεθεί πισώπλατα. Επιστρέφουμε στην κάλυψη του τοίχου, αποτελειώνουμε τον άοπλο, ξεπροβάλλουμε πίσω από την γωνία και πυροβολούμε τον οπλισμένο κ.ο.κ.

Η μεγαλύτερη δοκιμασία είναι όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με πολλούς οπλισμένους εγκληματίες. Εκεί επιτελείται η ολοκληρωτική απορρόφησή μας στο παιχνίδι, η είσοδός μας στην “ζώνη”. Οι μανούβρες και τα χτυπήματα εκτελούνται με την μέγιστη δυνατή ακρίβεια αφού λαμβάνουμε υπόψη μας τις αποστάσεις, την τροχιά των βλημάτων, τον χρόνο που χρειάζονται για να μας χτυπήσουν κ.ο.κ. Αισθανόμαστε ότι εφαρμόζουμε τις αρχές του gun kata από το φιλμ Equilibrium, προσεγγίζουμε τον κόσμο γύρω μας σαν γεωμετρική αναπαράσταση, χαρτογραφούμε τις κινήσεις των εχθρών, κάνουμε προβλέψεις και κινούμαστε αναλόγως. Μεγάλη ευχαρίστηση μας πλημμυρίζει όποτε ανατρέπουμε μια φαινομενικά απελπιστική κατάσταση, ξεπαστρεύουμε ένα κύμα οπλισμένων και άοπλων κακοποιών.

Το παιχνίδι ξεχειλίζει από δράμα. Δραματικά γραφικά, δραματικά animations, δραματικός θάνατος για χιλιάδες αντιπάλους.

Η στιγμή που διαβάζουμε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τα game mechanics και κατανοούμε πλήρως την δυναμική τους είναι αυτή κατά την οποία γινόμαστε νοητικά ο John Wick. Ο βηματισμός και ο τρόπος που κρατά το όπλο του μας εμφυσά την αίσθηση ενός πεπειραμένου άντρα των ειδικών δυνάμεων. Ο αυτοσχεδιασμός μπροστά στον κίνδυνο μας μεταδίδει την ευρηματικότητα ενός πολεμιστή που βασίζεται στα αντανακλαστικά και το μυαλό του και όχι σε υπερφυσικές δυνάμεις. Είμαστε δυνατότεροι από τους εχθρούς, γρηγορότεροι στα χτυπήματα και στις αντιδράσεις, διαθέτουμε αντανακλαστικά αίλουρου, εστιάζουμε εύκολα την προσοχή μας.

Το focus game mechanic φθείρεται από τις melee attacks που εξαπολύουμε και τα rolls στο πάτωμα. Αν ξεμείνουμε από focus, τα κοντινά χτυπήματα γίνονται παρελθόν και οι πιθανότητες να πετύχουμε τους εχθρούς με τα όπλα εξανεμίζονται. Η ανωτερότητά μας βρίσκεται στην δυνατότητα refocus όταν το πεδίο δράσης είναι καθαρό από εχθρούς, γιατί θέλει λίγη ώρα για να το ολοκληρώσει ο χαρακτήρας. Η συνταγή της επιτυχίας ενάντια στους θωρακισμένους κακοποιούς, τα bosses και εκείνους με βαρύ εξοπλισμό και αλεξίσφαιρα είναι η συντριβή του focus τους με melee attacks.

john wick hex 4

Μείναμε κατάπληκτοι όταν, πυροβολώντας εξ’ επαφής ένα boss, είδαμε το health bar του να παραμένει απρόσβλητο. Αφού διαλύσαμε το focus bar με γρήγορα και κοφτά χτυπήματα, το θύμα μας έγινε σουρωτήρι με την πρώτη ριπή που του ρίξαμε. Προφανώς τα εχθρικά κύματα παρουσιάζουν σταδιακά νέες παραλλαγές με την ανθεκτικότερη να είναι τα bosses. Τα αφεντικά του εγκληματικού όχλου ανανεώνουν το focus bar άρα δεν έχουμε μεγάλα περιθώρια για να εξαφανίσουμε το health bar τους. Σε κανονικές συνθήκες μας συμφέρει να λιανίσουμε τους μπράβους τους και να αφήσουμε τελευταίο το boss. Σε συνθήκες που υλοποιούν το worst case σενάριο που βλέπουμε στην αφίσα του John Wick 2, εκατό όπλα να μας σημαδεύουν δηλαδή, συμφέρει να σκοτώσουμε το boss και να λήξουμε έτσι το stage, κερδίζοντας μια χαμένη μάχη.

Όπλα, πολλά όπλα
Αληθεύει ότι είμαστε μια μηχανή που σκοτώνει με γυμνά χέρια όμως τα όπλα είναι αναγκαία στις περισσότερες μονομαχίες. Τα ρημάδια δεν έχουν άπειρα πυρομαχικά δυστυχώς συνεπώς υποχρεούμαστε, αφού τα αδειάσουμε σε εχθρικά κορμιά, να τα αντικαθιστούμε με όσα ρίχνουν οι νεκροί εχθροί. Η συμπεριφορά του κάθε όπλου και η εκμάθησή τους είναι χρησιμότατα δεδομένα που μας επιτρέπουν να θερίσουμε εύκολα τις εχθρικές δυνάμεις χωρίς να ξεμένουμε από πυρομαχικά. Η ρίψη ενός άδειου όπλου στα μούτρα του εχθρού είναι μια πράξη περιφρόνησης που μας τονώνει αυτόματα το ηθικό. Οι καραμπίνες και το default πιστόλι με τον έξτρα γεμιστήρα είναι τα αγαπημένα μας εργαλεία θανάτου. Οι πρώτες καθαρίζουν ένα στόχο με μια μόνο σφαίρα. Το πιστόλι είναι ευθύβολο και διαθέτει αρκετές σφαίρες για να ξεκάνουμε πολλούς.

http://www.youtube.com/watch?v=EjT5nJ6njX8

Η περιπέτειά μας σε ρόλο John Wick κυλάει, κυλάει αλλά το gameplay δεν εξελίσσεται πέρα από την εμφάνιση των θωρακισμένων εχθρών, παραμένει το ίδιο. Δεν μας πειράζει γιατί γουστάρουμε τις εφόδους μας σε levels γεμάτα ζωντανούς που γίνονται νεκροί μόλις μας αντιμετωπίσουν. Τα διαλείμματα μεταξύ των levels, το λεγόμενο planning face, είναι πενιχρό δίχως ιδιαίτερη σημασία. Αποφασίσαμε να μεταφέρουμε μαζί μας σε όλα τα επόμενα levels τα bandages για να θεραπεύουμε τα τραύματά μας και αυξήσαμε το ποσοστό αστοχίας των εχθρών όταν μας ρίχνουν ενώ κινούμαστε. Επτάμισι ώρες μετά την πρώτη πιστολιά, η αυλαία του “έργου” πέφτει και μας δίνεται η δυνατότητα να ξαναπαίξουμε όποιο level επιθυμούμε σβήνοντας το save. Δεν την αξιοποιήσαμε γιατί απολαύσαμε τα καλώς κείμενα του gameplay και αρνούμαστε να υποστούμε από την αρχή τα κακώς κείμενα του παιχνιδιού.

Τα γραφικά είναι μετριότατα και τα animations είναι εντελώς αδέξια. Η μεγέθυνση δεν μας ικανοποιεί καθόλου, θέλουμε να προσεγγίσουμε περισσότερο τον χαρακτήρα μας. Γουστάρουμε την αισθητική του graphic novel που καταβροχθίζουμε με βουλιμία στα cinematics. Χαιρόμαστε για την συμμετοχή του φανταστικού ηθοποιού Ian McShane που αγαπήσαμε σφόδρα στην σειρά Deadwood και του εξαιρετικού ρολίστα Lance Reddick που τον έχουμε συνηθίσει να υποδύεται φιγούρες εξουσίας. Η χαρά μας μετριάστηκε από την απουσία του Keanu Reeves στον ρόλο του John Wick, του “πολλά βαρύ” χαρακτήρα μας που έχει πιει το αμίλητο νερό σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Βολευτήκαμε τελικά με την γνώριμη φωνή του Troy Baker (The Last of Us, Death Stranding, Uncharted 4) στον ρόλο του Hex.

john wick hex 5

Για πολλοστή φορά θα εκφράσουμε τον θαυμασμό μας προς τον μουσικοσυνθέτη Austin Wintory και την εμπιστοσύνη μας στο καλλιτεχνικό του ταλέντο. Δεν είναι εύκολο να επενδύεις μουσικά έναν γαμάτο χαρακτήρα σαν τον John Wick και ο Wintοry μας συναρπάζει με την προσέγγιση του. Η ηλεκτρονική μουσική αλλάζει μορφές σαν χαμαιλέοντας, αρχίζοντας το μουσικό μας ταξίδι με νότες που θυμίζουν κλασικό γουέστερν και συνεχίζοντας σε δυσοίωνο τόνο που ταιριάζει περισσότερο με cyberpunk εφιαλτικές καταστάσεις.

Η ζωή είναι μαρτυρική για τους εχθρούς μας
Το John Wick Hex είναι εμποτισμένο από την μαγεία ενός επιτραπέζιου σε επίπεδο gameplay και από την φθήνια ενός επιτραπέζιου επίσης, παιγμένου πάνω σε φτωχικό χαρτόνι με λιγοστά χρώματα και πιόνια. Η σκακιστική προσέγγιση της δράσης οργανώνει γρήγορα το μυαλό και φουντώνει το πάθος μας για την ολοκλήρωσή του. Η φιγούρα του John Wick μας συνδέει αυτόματα με τον κινηματογραφικό χαρακτήρα και η νίκη μας σε μάχες, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, μας ταυτίζει με τον ήρωα και μας πωρώνει αφάνταστα. Η βαθμολόγηση του παιχνιδιού ενδεχομένως να ήταν τεράστια αν είχαμε να κάνουμε με έναν κλώνο του Max Payne, ένα νέο Matrix με την bullet time αισθητική του. Εντούτοις απολαύσαμε την Superhot προσέγγιση του Bithell και επιβεβαιώσαμε το ταλέντο του στην σύνθεση ασυνήθιστων και εθιστικών εμπειριών.

Θετικά:
- Εθιστικότατο gameplay που αναπαριστά με επιτυχία την μεθοδολογία του John Wick
- Υποδυόμαστε έναν γνώριμο κινηματογραφικό action hero
- Γρήγορη εκμάθηση του χειρισμού και αναλυτικές οδηγίες
- Ομαλή αύξηση του επιπέδου δυσκολίας
- Δυναμικό soundtrack γαρνιρισμένο με all-star voice acting

Αρνητικά:
- Μίζερα γραφικά και animations
- Δεν συμμετέχει ο Keanu Reeves
- Περιττό planning phase
- Περιορισμένη διάρκεια
- Μηδαμινό replayability

Βαθμολογία
Γραφικά: 5
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Σενάριο: 5
Αντοχή: 5
Γενικά: 7

Το video game prequel μιας κινηματογραφικής τριλογίας που μας “άγγιξε” με την δράση του.

Γιάννης Μοσχονάς

3589109-john%20wick%20hex%202019-10-05%2023-25-32-27.jpg
Το John Wick Hex είναι εμποτισμένο από την μαγεία ενός επιτραπέζιου σε επίπεδο gameplay και από την φθήνια ενός επιτραπέζιου επίσης, παιγμένου πάνω σε φτωχικό χαρτόνι με λιγοστά χρώματα και πιόνια. Η σκακιστική προσέγγιση της δράσης οργανώνει γρήγορα το μυαλό και φουντώνει το πάθος μας για την ολοκλήρωσή του.

Η φιγούρα του John Wick μας συνδέει αυτόματα με τον κινηματογραφικό χαρακτήρα και η νίκη μας σε μάχες, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, μας ταυτίζει με τον ήρωα και μας πωρώνει αφάνταστα. Απολαύστε ένα μικρό κομμάτι από την δράση στο παρακάτω βίντεο:
[video]

Read More...

3 weeks ago
One Finger Death Punch 3 weeks ago

Ο αυτοκράτορας του Kung Gu εναντίον του υποκόσμου.

 

Η Silver Dollar Games είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής, υπεύθυνη για την κυκλοφορία δεκάδων τίτλων χαμηλού προϋπολογισμού στο Xbox Live Games Store. Ανεξάρτητα από το ισχνό κόστος παραγωγής τους, τα games της Silver Dollar Games άφησαν το χιουμοριστικό τους αποτύπωμα στην ιστορία του Xbox γιατί προξενούν αβίαστα το γέλιο με την θεματολογία και την δυναμική τους. Το I Want It είναι μια ξεκαρδιστική καταγραφή της επιμονής των μικρών παιδιών προς τους γονείς τους. Χειριζόμαστε ένα παιδί και επιχειρούμε να πρήξουμε την ψηφιακή μας μάνα μέχρι να μας πάρει αυτό που θέλουμε.

Το Try Not to Fart θα έπρεπε να ονομαστεί Try Not to Laugh. Ζούμε την πορεία μιας σχέσης από την στιγμή της γνωριμίας έως την γέννηση του πρώτου μας παιδιού. Μια μόνιμη απειλή κρέμεται πάνω από τα κεφάλια μας, απειλή η οποία μπορεί να τινάξει το ειδύλλιο στον αέρα αν δεν πατήσουμε τα σωστά buttons. Η απειλή ονομάζεται κλάσιμο. Αν δεν συγκρατήσουμε τα αέρια εντός του εντερικού σωλήνα, το κλανίδι πάει σύννεφο, η μπόχα θα τυλίξει τους χαρακτήρες και το έτερο μας ήμισυ θα γίνει καπνός έχοντας χάσει την υπομονή του.

one finger death punch 1

Σας κανονίζω όλους με το ένα δάχτυλο
Το One Finger Death Punch έχει εξίσου εξωφρενικό περιτύλιγμα με τα υπόλοιπα games της εταιρείας, ξεχωρίζει όμως από το εθιστικό gameplay του. Ένα σοβαρό σενάριο είναι πολυτέλεια έτσι, ο πρωταγωνιστής της δράσης, είναι ένας ανώνυμος master των πολεμικών τεχνών που βρίσκεται αντιμέτωπος με εκατομμύρια αντιπάλους, δίχως λόγο και αιτία. Σκοπός του να μακελέψει τους πάντες σε μια σειρά από stages με πολυάριθμους εχθρούς ανά μάχη.

Γουστάρουμε πολύ την θέση μάχης που έχει ο χαρακτήρας μας προτού αρχίσει να μοιράζει πόνο. Μας θυμίζει την κύρια στάση του wing chun, γεγονός που μας κάνει να ταυτιστούμε νοητικά με τον μέγιστο grandmaster της εν λόγω πολεμικής τέχνης, τον Ip Man. Ευτυχώς δεν μένει κλειδωμένος σε αυτή την στάση, επιτρέποντας μας να αλλάζουμε στην φαντασία μας την φύση του και να μεγαλώνουμε την ευχαρίστηση. Όταν χρησιμοποιεί drunken boxing τεχνικές νιώθουμε σαν τον Jackie Chan. Την στιγμή που στέκεται στο ένα πόδι και σηκώνει το γόνατο του άλλου είμαστε o Daniel LaRusso του The Karate Kid, έτοιμοι να εκτελέσουμε την τεχνική του γερανού με θανατηφόρα ακρίβεια.

http://www.youtube.com/watch?v=RDPDlPOBErM

Εχθροί πλακώνουν κατά χιλιάδες και από τις δύο μεριές της οθόνης, πλησιάζοντας τον χαρακτήρα μας με άγριες διαθέσεις. Πολεμική μανία μας τυλίγει και σπρώχνουμε με μανία μοχλούς και πλήκτρα επιχειρώντας να κινηθούμε προς το μέρος τους. Την στιγμή αυτή αντιλαμβανόμαστε την πρωτοτυπία του One Finger Death Punch. Το avatar μας δεν το κουνάει ρούπι σαν να το έχουν καρφώσει στο πάτωμα του stage. Δεν χρειάζεται να κινηθεί γιατί οι ανόητοι αντίπαλοι εισέρχονται στην εμβέλεια των χτυπημάτων μας η οποία αναπαρίσταται εξόφθαλμα με δύο μπάρες διαφορετικού χρώματος ανάλογα με την κατεύθυνση. Εισερχόμενοι στην επικίνδυνη περιοχή, οι εχθροί κόβουν ταχύτητα ανοίγοντας ένα μικροσκοπικό χρονικό παράθυρο για να πατήσουμε το button που θα τους εξαφανίσει. Αν το πετύχουμε, ο ήρωας μας εξαπολύει εντυπωσιακά χτυπήματα που τους μετατρέπουν σε... τοματοπολτό. Αν αποτύχουμε, ο εχθρός μας χώνει ένα χτύπημα μειώνοντας το μήκος του health bar μας κατά ένα τετράγωνο.

Το προϊόν που εξάγουμε ονομάζεται πόνος
Η μέθοδος δράσης του ήρωά μας θυμίζει πολύ τον Chuck Norris αλλά ο σκοπός μας είναι να τον μετατρέψουμε σε Eliot Ness, Untouchable, ανέγγιχτο. Η δράση μας δανείζεται χαρακτηριστικά και από τις δύο θρυλικές μορφές καταπολέμησης του εγκλήματος, πραγματικού και φανταστικού. Η τακτική μας είναι να σπεύδουμε βραδέως, να μην υποκύπτουμε στην γοητεία του button mushing αλλά να ζυγίζουμε το κάθε χτύπημα ώστε να βρίσκει τον στόχο του. Υπολογίζουμε τις αποστάσεις, παρατηρούμε και τις χρωματικές ενδείξεις πάνω στις οποίες πατούν οι εχθροί και δρούμε αστραπιαία.

Μια αυθεντική εμπειρία Chuck Norris για εμάς που μασάμε σίδερα στην καθισιά μας.

Το μακελειό είναι ασύλληπτο, μια ατελείωτη σπλατεριά όπου το αίμα χύνεται με τους κουβάδες από τους κομματιασμένους αντιπάλους. Τους παλουκώνουμε, τους πετάμε προς την οθόνη όπου σκάνε σαν έντομα, αφήνοντας μια κόκκινη μουντζούρα. Τους σπάμε τα κεφάλια, τους πετσοκόβουμε με αιχμηρά όπλα, τους πετάμε μαχαίρια, τους ρίχνουμε βέλη, και τι δεν σκαρφιζόμαστε για να τους αιματοκυλίσουμε. Δύο είναι τα χαρακτηριστικά που μας εθίζουν άγρια στην δράση, η ρυθμικότητα των κινήσεών μας και τα αισθητικά αποτελέσματά τους. Ο χειρισμός ακολουθεί την λογική των Rythym και απαιτεί αυτόματα να εστιάσουμε την προσοχή μας σαν ακτίνα λέιζερ στον περίγυρο. Αφού το πετύχουμε και απορροφηθούμε απόλυτα, αρχίζουμε να απολαμβάνουμε την σφαγή.

one finger death punch 2

Τα αστρονομικά νούμερα των θυμάτων, τα εντυπωσιακά fatalities που τους επιβάλλουμε, το άφθονο σπλάτερ ικανοποιεί τις αισθήσεις μας. Είμαστε ελεύθεροι να εκφράσουμε την οργή μας για οποιοδήποτε ζήτημα πάνω στα άμορφα πλάσματα που μας επιτίθενται άρα οδηγούμαστε και σε συναισθηματική εκτόνωση. Τα σκηνικά bullet time που ξεπετάγονται εδώ και εκεί, μειώνουν τον καταιγιστικό ρυθμό προσφέροντας λίγο περισσότερο χρόνο για να σκεφτούμε. Οπτικά, είναι πωρωτικό το θέαμα του χαρακτήρα μας όταν διαλύει με το πάσο του τους εχθρούς και η κάμερα εστιάζει για να μην χάσουμε τίποτα από την φαντασμαγορία.

Ο ήρωας και οι εχθροί είναι σαν χάρτινα ανθρωπάκια, ο χρωματισμός τους και κάποιες έξυπνες αισθητικές πινελιές όπως τα στέμματα και τα καπέλα... Βιετκόνγκ τα καθιστούν ομορφότερα. Η πραγματική ομορφιά είναι τα animations, οι κουβάδες αίματος που χύνονται και το φόντο με την τεράστια ποικιλία από παραστάσεις εμπνευσμένες από την ασιατική τέχνη και όχι μόνο. Τα cutscenes των χαριστικών βολών που καταφέρνουμε τα προσλαμβάνουμε σαν εκπληκτικά fatalities. Σπάζουμε κόκαλά, ξεριζώνουμε καρδιές, βγάζουμε μάτια και τι δεν κάνουμε με το πανίσχυρο Kung Fu μας. Οι φωνές των εχθρών και οι κραυγές αλά Bruce Lee του χαρακτήρα μας είναι ηχητικές απολαύσεις που δεν τις βαριόμαστε ποτέ. Ακόμα και η φωνή του εκπαιδευτή μας με την γελοία προφορά έχει γούστο, παραπέμποντας υποσυνείδητα σε δευτεροκλασάτη ταινία Kung Fu, αποπνέει έναν ευπρόσδεκτο αέρα cult.

Οι εχθροί μας βλέπουν και αλλάζουν… game
Αισθητική απόλαυση, βελτίωση των αντανακλαστικών μας, τι γίνεται όμως με την πρόκληση που οφείλει να βρίσκεται στην καρδιά κάθε game; Ο αριθμός και η ταχύτητα των εχθρών αυξάνεται από stage σε stage. Ανθρωπάκια που φορούν στέμμα και είναι τα bosses της υπόθεσης, σκάνε μύτη και μας υποχρεώνουν να εναλλάσσουμε σαν μανιακοί τα δύο buttons σε μια χρονοβόρα αλληλουχία κινήσεων έως ότου τα διαλύσουμε.

http://www.youtube.com/watch?v=35VzClXV7ds

Όταν τα skills μας φτάσουν σε σημείο να λιανίζουν τους πάντες με άνεση, πάμε στα μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας για να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας. Το μεγάλο εμπόδιο είναι φυσικά τα Survival modes. Το να ξεπαστρέψουμε εκατομμύρια εχθρούς είναι η μικρότερη ανησυχία μας σε αυτό. Μας απασχολεί περισσότερο η απουσία οπτικών ενδείξεων στους αντιπάλους στο δεύτερο mode και το σπρώξιμο της άτιμης ψιψίνας εν ονόματι Luca στο τρίτο, η οποία θέλει ντε και καλά να καλύψει όλη την οθόνη με το τρίχωμά της!

Τα skills είναι το μεγαλύτερο ατού στα χέρια μας για να ανταπεξέλθουμε στις ατελείωτες επιθέσεις. Η ενεργοποίησή τους απαιτεί ένα σεβαστό αριθμό από εχθρικά kills, τα οποία θα εκτελούσαμε ούτως ή άλλως. Για μερικά skills σαν το deep impact και το freezing point δεν μας πειράζει να κάνουμε σκυλίσια υπομονή προκειμένου να απαλλαγούμε από μεγάλο αριθμό αντιπάλων με την μια. Το heal μας φαίνεται άκυρο αφού ζητά 99 kills τα οποία θα τα δούμε μόνο στο Survival mode. Γενικός μας κανόνας είναι να αναβαθμίζουμε και να χρησιμοποιούμε τα καλύτερα skills ανά stage.

one finger death punch 3

Περνάμε επτά ώρες μέσα σε ένα ανεμοστρόβιλο αίματος και τερματίζουμε το One Finger Death Punch. Αν αποφασίσουμε να ακολουθήσουμε την επιλογή new game+ θα δούμε τον χάρτη να επανέρχεται στην παρθενική του μορφή με όλα τα stages “κλειδωμένα” και έτοιμα να κατακτηθούν από την αρχή. Να τονίσουμε εδώ ότι ο χάρτης είναι φτωχικός και θυμίζει Strategy της δεκαετίας του 1990. Ένα πράγμα έχει αλλάξει όμως στην περιπέτεια. Τα skills που αποκτήσαμε είναι διαθέσιμα για να τα ρίξουμε στην μάχη από το πρώτο stage. Ο σπουδαιότερος λόγος για να επιστρέψουμε στα ίδια πεδία μαχών είναι ο εθισμός στο υπέροχο gameplay. Ένα ασθενέστερο κίνητρο είναι το άνοιγμα περισσότερων θέσεων για τα skills μας εντός των stages.

Μπες στον ρυθμό και ρίξε άφθονο ξύλο
Το One Finger Death Punch είναι ένα φαινόμενο, μια υπέροχη μίξη των Rythym και Beat ‘Em Up. Τα απλά controls και η ασταμάτητη δράση μας παρασύρει πολύ εύκολα στην ροή των stages σε σημείο να μην φρενάρουμε ποτέ οικειοθελώς την πορεία μας. Διαλυμένα κορμιά πιτσιλίζουν την οθόνη με το αίμα τους και οι μεγαλειώδεις κινήσεις του ήρωα υλοποιούν μια μοναδική φαντασίωση δύναμης. Η δυσκολία είναι διαχειρίσιμη και το περιεχόμενο μπόλικο ώστε να μας κρατήσει απασχολημένους για κάμποσες ώρες. Η απορρόφησή μας στο game και τα οπτικά εφέ που μιμούνται τις εξωφρενικότερες ταινίες Kung Fu στον κόσμο μας ανάγκασαν να το αγαπήσουμε. Ειλικρινά, τα δύο ευρώ του κόστους του στο Steam έως τις 13 Μαΐου είναι σαν να το αποκτούμε δωρεάν.

Θετικά:
- Εθιστικό και πρωτοποριακό gameplay
- Kung Fu animations και εικαστικά που ευνοούν την πλήρη απορρόφηση
- Απλός χειρισμός
- Εξευτελιστική τιμή για την ποιότητά του
- Άφθονο σπλάτερ για τους λάτρεις του είδους

Αρνητικά:
- Φτωχικά γραφικά και ήχος
- Μικρή διάρκεια

Βαθμολογία
Γραφικά: 6
Ήχος: 6
Gameplay: 8
Σενάριο: 3
Αντοχή: 6
Γενικά: 6

Το Beat ‘Em Up που μας κάνει να νιώσουμε σαν τον Bruce Lee.

Γιάννης Μοσχονάς

 

Γιάννης Μοσχονάς created a new topic ' One Finger Death Punch' in the forum. 3 weeks ago

one-finger-death-punch-2.jpg
Το One Finger Death Punch είναι ένα φαινόμενο, μια υπέροχη μίξη των Rythym και Beat ‘Em Up. Τα απλά controls και η ασταμάτητη δράση μας παρασύρει πολύ εύκολα στην ροή των stages σε σημείο να μην φρενάρουμε ποτέ οικειοθελώς την πορεία μας. Διαλυμένα κορμιά πιτσιλίζουν την οθόνη με το αίμα τους και οι μεγαλειώδεις κινήσεις του ήρωα υλοποιούν μια μοναδική φαντασίωση δύναμης.

Η δυσκολία είναι διαχειρίσιμη και το περιεχόμενο μπόλικο ώστε να μας κρατήσει απασχολημένους για κάμποσες ώρες. Η απορρόφησή μας στο game και τα οπτικά εφέ που μιμούνται τις εξωφρενικότερες ταινίες Kung Fu στον κόσμο μας ανάγκασαν να το αγαπήσουμε. Βάζουμε στοίχημα πως, απολαμβάνοντας το παρακάτω gameplay video, θα το αγαπήσετε και εσείς: [video]

Read More...

Διαβάστε το Review του Murder By Numbers εδώ

Το Murder By Numbers θα μας μείνει αξέχαστο γιατί μας συνέστησε ένα είδος γρίφου, τα Picross, με το οποίο δεν είχαμε ασχοληθεί ξανά στο παρελθόν. Εκτός από την ανακάλυψη μιας φρέσκιας και απόλυτα ερωτεύσιμης διανοητικής ασχολίας, απολαύσαμε τους διαλόγους και τις ιστορίες του μακροσκελούς καταλόγου χαρακτήρων με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή.

Όλες οι υποθέσεις έχουν έναν αινιγματικό χαρακτήρα που μας κίνησε το ενδιαφέρον και μας τοποθέτησε σε ρόλο ντετέκτιβ, να προσπαθούμε δηλαδή να ανακαλύψουμε τον ένοχο από τα συγκεντρωμένα στοιχεία. Οι αποστάσεις μεταξύ Visual Novel και Puzzle κομματιών έχουν τοποθετηθεί με μεγάλη μαεστρία ώστε να λαμβάνουμε γερές δόσεις από το καθένα, προτού προχωρήσουμε στο επόμενο. Απολαύστε το στο παρακάτω βίντεο:
[video]

Read More...

Notification