Ειδήσεις Internet Καμπάνια Women in Gaming στο Facebook

Καμπάνια Women in Gaming στο Facebook

Thursday, 01 Mar 2018  | in Internet | Γράφτηκε από τον Θάνος Καψάλης   | (3 σχόλια)
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/c5/4b/cb/facebook-woman-in-gaming-campaing-10-1519912283.jpg
 

Καμπάνια Women in Gaming στο Facebook

Προσπάθεια για ισορροπία ανάμεσα σε γυναίκες και άντρες gamers.

Το Facebook ξεκίνησε μία καμπάνια, με σκοπό την προώθηση της διαφορετικότητας στην βιομηχανία των games και να ενθαρρύνει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με τον συγκεκριμένο τομέα. Η καμπάνια με τίτλο "Women In Gaming Stories", περιλαμβάνει ένα site που περιέχει βίντεο από γυναίκες σε διάφορους τομείς της βιομηχανίας των games, όπως game design, marketing, HR και πωλήσεις. Το κεντρικό βίντεο του site αφορά την COO του Facebook την Sheryl Sandberg. Σύμφωνα με την Sandberg "Το gaming αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα όσον αφορά ανθρώπους που τους συνδέουν τα ενδιαφέροντα τους και οι γυναίκες έχουν να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτή την βιομηχανία". Το στέλεχος ανέφερε στατιστικές σχετικά με το ότι οι γυναίκες αποτελούν περίπου το 50% των gamers παγκοσμίως, και συνέχισε πως μερικοί από τους πιο γνωστούς χαρακτήρες των games είναι γυναίκες, όπως η Tracer από το Overwatch, η Aloy από το Horizon Zero Dawn και η Chloe με την Nadine από το uncharted: The Lost Legacy.

Η Sandberg πρόσθεσε ότι "η βιομηχανία των games πρέπει να κάνει αρκετά περισσότερα ώστε να ενθαρρύνει όλο και περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν" και συνέχισε, “ μόνο το 23% του εργατικού δυναμικού είναι γυναίκες και οι γυναίκες κάποιου χρώματος είναι ακόμα λιγότερες. Σε αυτή τη βιομηχανία οι γυναίκες αντιμετωπίζουν στερεότυπα και προκαταλήψεις που τις δημιουργούν προβλήματα, κάτι που συμβαίνει και σε άλλες βιομηχανίες. Και όταν γίνονται στόχος online απειλών, είναι ακόμα πιο δύσκολο να πείσεις νέες γυναίκες ότι αυτή η βιομηχανία είναι γεμάτη ευκαιρίες και ότι όχι μόνο εκτιμά το έργο τους αλλά το χρειάζεται". Η καμπάνια Woman in Gaming είναι μία προσπάθεια να δημιουργηθεί μία παγκόσμια κοινότητα για τις γυναίκες τις βιομηχανίας των games με σκοπό να μοιράζονται ιστορίες από τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν αλλά και τις εμπειρίες τους. Η Sandberg ανέφερε ότι το Facebook θα οργανώσει συναντήσεις, έτσι ώστε οι γυναίκες να μπορούν να ενωθούν για υποστήριξη και ενδυνάμωση. Επίσης στο site μπορείτε να βρείτε links από συζητήσεις κορυφαίων γυναικών game developers όπως η Brenda Romero και links από έρευνες σχετικά με τις γυναίκες στην βιομηχανία των video games.

Στο Facebook μπορείτε να βρείτε πάνω από 12 βίντεο στα οποία γυναίκες της βιομηχανίας των gameς όπως η Kati Levorant CEO της Rovio και η brand manager της King Natalie Mellin, συζητάνε για τις εμπειρίες τους. Σύμφωνα με έναν αντιπρόσωπο του Facebook, η εταιρεία κολοσσός, θέλει μέχρι το τέλος του 2018 να έχει πάνω από 100 βίντεο τέτοιου είδους, ώστε να μπορεί να παρέχει καλύτερες πληροφορίες σχετικά με τους ρόλους που υπάρχουν σε όλους τους κλάδους των games.

Διαβάστε επίσης για το dislike button του Facebook και συζητήστε για το δημοφιλέστερο social network στο παρακάτω topic forum.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Shikabane_Hime7 (Level 29) 01/03/2018 17:18
Περισσότερες γυναίκες στο gaming σημαίνει περισσότεροι gamers, άρα περισσότερο κοινό για να συνεχίσουν οι εταιρίες να βγάζουν (ελπίζουμε καλύτερους) τίτλους. Στηρίζουμε λοιπόν!
#2 DimutriKs (Level 16) 01/03/2018 17:38
Quoting Shikabane_Hime7:
Περισσότερες γυναίκες στο gaming σημαίνει περισσότεροι gamers, άρα περισσότερο κοινό για να συνεχίσουν οι εταιρίες να βγάζουν (ελπίζουμε καλύτερους) τίτλους. Στηρίζουμε λοιπόν!

Περισσότερο κοινό = περισσότερα χρήματα. Ο λόγος που εμείς στηρίζουμε μια τέτοια κίνηση είναι για να εξαλειφθούν κοινωνικά στερεότυπα και αντιλήψεις για τις γυναίκες gamer αλλά και για το gaming γενικότερα.
#3 +1 the_prophet1987 (Level 22) 02/03/2018 12:46
Η τοξική συμπεριφορά δεν κάνει διακρίσεις.Οι τοξικοί gamers συμπεριφέρονται άσχημα τόσο σε άντρες όσο και σε γυναίκες gamers.Πολλές γυναίκες του χώρου που έχουν κακές εμπειρίες πιστεύουν οτι για τους άντρες συναδέλφους τους είναι όλα ρόδινα?Επειδή κανένας δε μιλάει για τις εμπειρίες του?

Δε γουστάρω κινήσεις που διαχωρίζουν τα 2 φύλα με οποιδήποτε τρόπο.Όπως έχουμε ίσα δικαιώματα πρέπει να έχουμε και ίση αντιμετώπιση.Γι αυτό είμαι επιφυλακτικός όταν βλέπω τέτοιες κινήσεις. "Η καμπάνια Woman in Gaming είναι μία προσπάθεια να δημιουργηθεί μία παγκόσμια κοινότητα για τις γυναίκες τις βιομηχανίας των games με σκοπό να μοιράζονται ιστορίες από τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν αλλά και τις εμπειρίες τους." Αυτό θα βάλει τις γυναίκες gamers σε ένα στρατόπεδο και τους άντρες σε άλλο.Μπορεί και να κάνω λάθος!Αλλά για σκεφτείτε το λίγο...
Notification