Ειδήσεις Internet Twitch, YouTube Gaming και Facebook Gaming είχαν μεγάλη αύξηση επισκεψιμότητας

Twitch, YouTube Gaming και Facebook Gaming είχαν μεγάλη αύξηση επισκεψιμότητας

Friday, 03 Apr 2020  | in Internet | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/8a/0a/1c/drdisrespect-7-1585935892.jpg
 

Twitch, YouTube Gaming και Facebook Gaming είχαν μεγάλη αύξηση επισκεψιμότητας

Η Riot Games ήταν πρώτη σε προβολές.

Σύμφωνα με έρευνα του Streamlabs, οι streaming πλατφόρμες YouTube Gaming, Twitch και Facebook είχαν τεράστια αύξηση επισκεψιμότητας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020.

Συγκεκριμένα, το Twitch πέρασε τις 3 δισεκατομμύρια ώρες προβολής για πρώτη φορά, σημειώνοντας αύξηση ξεχωριστών επισκεπτών κατά 23%. Το YouTube Gaming Live είχε αύξηση 10,7% και το Facebook Gaming 3,8%. Το Mixer μπορεί να έχει μικρότερα νούμερα, ωστόσο ανέβηκε κατά 14,9%.

Όσο για το σύνολο ωρών livestream σε όλα τα κανάλια, το Twitch είχε αύξηση 17% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2019 και έχει το 65% της αγοράς. Τα κανάλια του Twitch που κάνουν livestream αυξήθηκαν κατά 1/3 (συγκεκριμένα στο 33,3%) και η μέση τηλεθέαση κατά 19,5%.

livestream top publishers

Το YouTube Gaming κατέχει το 22% της αγοράς και είχε 14% αύξηση στις ώρες προβολής.

Το Facebook Gaming είδε μια αύξηση στις ώρες προβολής κατά 20,4% (έχει 11% της αγοράς), ενώ οι ώρες προβολής αυξήθηκαν επίσης κατά 11%. Το παράδοξο είναι ότι τα κανάλια και εδώ αυξήθηκαν κατά 1/3 (33%), όπως και στο Twitch.

Το Mixer της Microsoft είχε λιγότερες ώρες θέασης (κατά 7,3%), αλλά οι συνολικές ώρες streaming αυξήθηκαν κατά 1,2% και τα κανάλια κατά 4,1%. Η μέση τηλεθέαση μειώθηκε κατά 5,3%.

livestream twitch facebook youtube

Η θέση των εταιρειών στα livestreams
Όσο για την μάχη των εταιρειών, η Riot Games είχε τις περισσότερες προβολές (426,7 εκατομμύρια), με 8% αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο. Η Valve ανέβηκε στη δεύτερη θέση, ρίχνοντας την Epic Games του Fortnite στην τρίτη.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα.

Ενημερωθείτε επίσης για τα νέα moderator tools του Twitch.

Διαβάστε περισσότερα νέα από το Twitch και συζητήστε για την πλατφόρμα στο αντίστοιχο forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification