Ειδήσεις Strategy Command & Conquer Remastered από την EA

Command & Conquer Remastered από την EA

Thursday, 21 May 2020  | in Strategy | Γράφτηκε από τον Γιάννης Σιδηρόπουλος   | (2 σχόλια)
Γιάννης Σιδηρόπουλος
Hot
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/4c/6c/dd/command-and-conquer-remastered-14-1555606271.jpg
 

Command & Conquer Remastered από την EA

Η ομάδα της EA θα κυκλόφορήσει και τον πηγαίο κώδικα της σειράς RTS. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 12/10/18] Η δημοφιλής real-time Strategy σειρά Command & Conquer θα συμπληρώσει σε δύο χρόνια τα 25 χρόνια ύπαρξης και η Electronic Arts σκέφτεται να γιορτάσει αυτό το γεγονός επανεκδίδοντας τα πρώτα games του franchise που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από τους PC gamers από το 1995 και ύστερα. 

Οι αναφορές προέκυψαν από δηλώσεις του Jim Vessella, παραγωγού της EA που έχει εργαστεί στο παρελθόν πάνω στην ανάπτυξη των Command & Conquer 3 και Red Alert 3.

Το post του ίδιου αναφέρει: “Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, πρόσφατα ανακοινώσαμε το Command & Conquer: Rivals, ένα mobile game, τα γεγονότα του οποίου διαδραματίζονται στο σύμπαν του Command & Conquer. Ύστερα από την ανακοίνωση του Rivals, ακούσαμε από εσάς πως το community επιθυμεί την επιστροφή του franchise στα PC”. Η εταιρεία δεν είναι σίγουρη για την απήχηση του Rivals, καθότι το τρέιλερ ανακοίνωσής του δεν έχει πολλά views, ενώ έχει και πολλά dislikes, παρόλα αυτά η αναβίωση των κλασικών τίτλων θα είναι σαφέστατα καλοδεχούμενη.

Στην συνέχεια ο Vessella ειδίκευσε τα λεγόμενά του, κάνοντας λόγο για remasters: “Αυτή την στιγμή εξετάζουμε το ενδεχόμενο κάποιου remaster για τα κλασικά PC games, ενόψει του εορτασμού των 25 χρόνων για την σειρά”. Η EA επομένως έχει βάλει για τα καλά τα Command & Conquer στο στόχαστρό της και πιθανότατα θα προβέι σε κάποια πιθανή επανέκδοση αν όλα αυτά αντιμετωπιστούν με ενδιαφέρον από τους fans.

[UPDATE: 14/10/18 - Δεν θα έχει μικροσυναλλαγές] Η Electronic Arts είναι διατεθειμένη να προχωρήσει στο remaster του Command & Conquer, το οποίο και σχεδιάζει, γι' αυτό άλλωστε άνοιξε το σχετικό δημοσίευμα στο Reddit.

Το ενδιαφέρον είναι τεράστιο για μια αγαπημένη RTS σειρά που έχει εγκαταλειφθεί, καθώς μέσα σε δύο ημέρες ο Jim Vessella έχει 3.400 upvotes. Σε σχετικό ερώτημα για το αν το remaster θα έχει μικροσυναλλαγές, ο ίδιος απάντησε αρνητικά.

[UPDATE 2: 15/11/18 - Επίσημη ανακοίνωση] Η EA ανακοίνωσε μέσω του επίσημου site της ότι θα κυκλοφορήσει remastered έκδοση των Command & Conquer και Red Alert.

H ΕΑ ανακοίνωσε συνεργασία με την Petroglyph Games, η οποία έχει τους αρχικούς δημιουργούς των πρώτων Command & Conquer που συμμετείχαν στη Westwood, η οποία μετέπειτα έκλεισε από την EA. Μιλάμε για τους Joe Bostic, συνδημιουργό του Command & Conquer και Lead Programmer στα Tiberian Dawn και Red Alert, τον Steve Tall (Lead Programmer στο Red Alert) και τον Mike Legg (υπεύθυνος ήχου στα games της Westwood, στην οποία εργαζόταν από το 1986. Επίσης, συνθέτης και Audio Director θα είναι ο Frank Klepacki, τον οποίο και ζήτησε το community.

Η Electronic Arts θα συνεργαστεί και με την Lemon Sky Studios, η οποία θα φροντίσει να δημιουργήσει σύγχρονα 4K γραφικά για τις remastered εκδόσεις. Επίσης, η remastered έκδοση δεν θα έχει μικροσυναλλαγές.

[UPDATE 3: 18/4/19 - Το πρώτο artwork] Ο Creative Director της Electronic Arts, Jim Vessella, δημοσίευσε στο Reddit το πρώτο artwork από το Command & Conquer Remastered.

Η εικόνα μας δείχνει μια Construction Yard, το πιο γνωστό κτίριο του δημοφιλούς Strategy. Η EA δήλωσε μέσω του Vessella ότι είναι ανοιχτή σε προτάσεις βελτίωσης.

command and conquer remastered

[UPDATE 4: 7/6/19 - Το user interface] Το παιχνίδι έφυγε από το στάδιο προ-παραγωγής και έχει μπει πλέον σε ανάπτυξη, σύμφωνα με την EA. Δείτε το screenshot που ετοίμασαν οι εταιρείες ανάπτυξης Petroglyph και Lemon Sky. Το multiplayer mode του παιχνιδιού είναι αυτή τη στιγμή playable και οι artists πραγματοποιούν την 4K αναβάθμιση, ενώ παράλληλα παρουσίασαν και το user interface.

Ο παραγωγός του C&C Remastered, Jim Vessella, δήλωσε ότι οι developers θέλουν να έχουν ένα οπτικό αποτέλεσμα παρόμοιο με αυτό του Tiberian Dawn. Η προσέγγιση στο gameplay θα είναι αντίστοιχη του Red Alert. Επίσης, η πλαϊνή μπάρα θα έχει λιγότερο scrolling. Όλα τα κτίρια θα βρίσκονται σε ένα tab, ενώ η sidebar θα έχει 18 μενού χτισίματος.

command and conquered remastered user interface

[UPDATE 5: 24/10/19 - Κυκλοφόρησε το πρώτο gameplay trailer του παιχνιδιού] Μετά από την ανακοίνωση της remastered έκδοσης του παιχνιδιού, ήρθε η ώρα να ρίξετε μια πρώτη ματιά και στο πρώτο gameplay trailer που κυκλοφόρησε.

Το βίντεο παρουσιάζει μια αναδρομή στο παρελθόν δείχνοντας πλάνα από το παλιό Command & Conquer και στην συνεχεία γίνεται η εναλλαγή στο σήμερα και την νέα πιο λεπτομερή 2D έκδοση του παιχνιδιού. Η εταιρία ανάπτυξης στα πλαίσια της κυκλοφορίας του πρώτου trailer έγραψε τα εξής:

"Όσοι θυμάστε, από τα πρώτα μας post αναφέραμε ότι θέλουμε να κάνουμε ένα remaster και όχι remake του παιχνιδιού. Έτσι η κατευθυντήριος γραμμή μας ήταν να μείνουμε πιστοί στα αυθεντικά και original πλάνα που είχε σχεδιαστεί το πρώτο παιχνίδι και έτσι προσπαθήσαμε πολύ για να επιτύχουμε αυτό τον στόχο". Παρακάτω μπορείτε να δείτε το σχετικό gameplay trailer:

Τέλος η εταιρία ανέβασε και μερικά slide animation ώστε να δείτε τις διάφορες με την παλιά και την νέα έκδοση που θα κυκλοφορήσει.

[UPDATE 6: 6/3/20 - Αναβαθμίζονται τα original FMV cutscenesΗ EA δημοσίευσε μια ενημέρωση σχετικά με την ανάπτυξη του Command & Conquer Remastered. Το θέμα αυτή τη φορά περιστρέφεται εξ ολοκλήρου γύρω από σκηνές live-action (FMV) του πρωτότυπου παιχνιδιού.

Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η ποιότητα, η ανάλυση και η συμπίεση των αυθεντικών βίντεο παρουσιάζονται στο remaster. Σε αντίθεση με τα στοιχεία του παιχνιδιού, οι προγραμματιστές δεν μπόρεσαν να επανεμφανίσουν νέα βίντεο. Ο παραγωγός Jim Vessella αποφάσισε να εντοπίσει τις αρχικές ταινίες, για να δει αν μπορούσαν να τις χρησιμοποιήσουν.

Δυστυχώς, η EA δεν μπορούσε να εντοπίσει αυτές τις παλιές ταινίες των 20 ετών και άνω, αρχικά πίστευε ότι έχουν καταστραφεί. Όμως, ένας admin τα έστειλε να αποθηκευτούν σε διαφορετική θέση απο εκεί που έψαχνε η ΕΑ. Εν τέλη, οι κασέτες κατέληξαν στα γραφεία της EA.

Παρά την προσπάθεια να ανακτήσουν τις ταινίες, καθώς και να τις ψηφιοποιήσουν για να δουλέψουν με σύγχρονους υπολογιστές, ο Vessella και οι συνεργάτες του διαπίστωσαν ότι στην πραγματικότητα δεν περιλαμβάνουν ακατέργαστα βίντεο, απλά ένα διαφορετικό αντίγραφο που ήδη υπάρχει στα παιχνίδια.

Αντιμετωπίζοντας ένα αδιέξοδο, ο Vessella και η ομάδα (με τη βοήθεια κάποιων απο την κοινότητα) αποφάσισαν να χτίσουν αντ 'αυτού έναν αλγόριθμο AI που αναβαθμίζει την ανάλυση του footage και αυξάνει το frame rate στα 30fps. Ο θρυλικός συνθέτης Frank Klepacki βελτιώσε τον ήχο που είχε σαν αποτέλεσμα να βελτιώσει τη συνολική ποιότητα της παρουσίασης. Αυτό θα είναι και το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στο remastered.

Στο παραπάνω βίντεο, ο Vessella λέει την πλήρη ιστορία και δείχνει κάποια βίντεο πριν και μετά από τις αλλαγές. Ακόμα και αν όλα είναι συναρπαστικά, το έργο αυτό μπορεί να μην έχει τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό στον κόσμο.

[UPDATE 7: 9/3/20 - Έρχεται το reveal trailer] Αύριο 10 Μαρτίου στις 16:00 θα αποκαλυφθεί το πρώτο επίσημο τρέιλερ. Δείτε το στο παρακάτω βίντεο:

Η συλλογή θα περιλαμβάνει το Command & Conquer, το Red Alert και τα expansions τους και όλα αυτά με remastered γραφικά και ήχο, αλλά και υποστήριξη 4K. Επίσης, το multiplayer θα υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις με dedicated servers που θα αποτρέπουν το cheating, custom αγώνες, 1v1 Quickmatch και Lobby chat.

[UPDATE 7: 21/5/20 - Η ομάδα της EA θα κυκλόφορήσει και τον πηγαίο κώδικα της σειράς RTS] Η ομάδα πίσω από το επερχόμενο Command and Conquer Remastered Collection είχε μιλήσει και στο παρελθόν για τη συνεργασία της με modders του community όσον αφορά την αναβάθμιση του κλασικού RTS, όμως μία νέα ανακοίνωση δίνει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς σχεδιάζει να ανταποδώσει τη συνεργασία αυτή πίσω στο κοινό. Έτσι λοιπόν, η EA πέρα από το νέο Map Editor που έχει προσθέσει στο RTS, θα κυκλοφορήσει και τον πηγαίο κώδικα του παιχνιδιού μέσω άδειας GPL έκδοση 3.0.

Σύμφωνα με ένα καινούριο δημοσίευμα σχετικά με το project η ομάδα ανάπτυξης δηλώνει τα εξής: "Πιστεύουμε ότι αυτό θα είναι μία από τις πρώτες μεγάλες σειρές RTS που θα δίνουν πρόσβαση στον πηγαίο της κώδικα μέσω GPL. Η πρωτοβουλία αυτή είναι το άμεσο αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ μερικών μελών από το συμβούλιο του community και της ομάδας μας στην ΕΑ. Αφού συζητήσαμε με τα μέλη του συμβουλίου, πήραμε την απόφαση να προχωρήσουμε με την άδεια GPL προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη συμβατότητα με projects όπως το CnCNet και Open RA."

Η κυκλοφορία του TiberianDawn.dll και RedAlert.dll θα επιτρέπει στους δεινούς modders να αλλάζουν τα πάντα, από τα art στοιχεία μέχρι τη λογική του RTS για να μπορούν να φτιάχνουν custom units και maps. Για εσάς που δεν θέλετε να εμπλακείτε με τον πηγαίο κώδικα, θα υπάρχει επίσης το εργαλείο Map Editor και υποστήριξη για το Steam Workshop που θα επιτρέπει στους modders να κοινοποιούν τα custom maps και mods τους.

 To Command & Conquer Remastered Collection θα είναι διαθέσιμο σε Steam και Origin στις 5 Ιουνίου 2020.

Διαβάστε για το Command and Conquer: Rivals και συζητήστε για το Command & Conquer Remaster στο σχετικό forum topic.

Photos

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Efane (Level 24) 13/10/2018 09:12
Παιχνιδαρα!
Συνήθως όταν γιορτάζουμε... κερνάμε αγαπητή ΕΑ, και όχι το ζητάνε τα "κοροιδα" , ευκαιρία να τους στύψουμε πάλι!
#2 akiszax (Level 21) 13/10/2018 17:23
Command and Conquer Παιχνιδιάρα! Απο τα πρώτα game που ασχολήθηκα στο PC, μακάρι να το κάνουν remake, αξιζει.
Notification