Ειδήσεις Racing Forza Horizon 3: Patch με υποστήριξη 4Κ

Forza Horizon 3: Patch με υποστήριξη 4Κ

Tuesday, 16 Jan 2018  | in Racing | Γράφτηκε από τον Γιώργος Τζίτζιφας   | (1 σχόλιο)
Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας  

My mom says I'm special.
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/70/b8/4c/forza-horizon-3-4k-patch-43-1516127962.jpg
 

Forza Horizon 3: Patch με υποστήριξη 4Κ

Δεν θα φτάνει τα 60fps.

To Forza Horizon 3 θα λάβει ένα πλούσιο patch για το Xbox One X αυτή την εβδομάδα το οποίο θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και υποστήριξη 4Κ.

To Forza Horizon 3 στο Xbox One X θα είναι μια πραγματική 3840x2160 απεικόνιση χωρίς dynamic scaling ή checkboarding. Για την μετατροπή της 1080p ανάλυσης του Xbox One σε 4Κ τετραπλασιάστηκαν τα rendered pixels, κάτι το οποίο είναι ένας άθλος από μόνο του, παρόμοιος με την δουλειά που έκανε η ομάδα της Turn 10 στο Forza Motorsport 7. Παραδόξως, απομένει επιπλέον ισχύς στην κάρτα γραφικών για την διατήρηση του απαιτητικού 4x multi-sample anti-aliasing (MSAA) που είχε στο Xbox One, τρέχοντας παράλληλα με την 4Κ ανάλυση.

Το τελικό αποτέλεσμα της ποιότητας εικόνας σε συνδυασμό με το motion blur είναι καταπληκτικό, αν και διακρίνονται κάποιες διαφορές σε σχέση με την έκδοση για PC όταν εκείνη τρέχει σε 4Κ ανάλυση με max settings. Στο PC μπορείτε να έχετε ενεργοποιημένο FXAA μαζί με το 4x MSAA, κάτι το οποίο τελειοποιεί τα γραφικά ακόμα περισσότερο σε σχέση με το Xbox One X με μικρή όμως διαφορά, μιας και η εικόνα είναι σχεδόν ίδια ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες. Το γεγονός ότι το Forza Horizon 3 είναι το μόνο game για κονσόλες το οποίο χρησιμοποιεί 4x MSAA σε τόσο μεγάλη ανάλυση αποδεικνύει το μέγεθος της δουλειάς που έχει γίνει.

Δυστυχώς δεν υπάρχει η επιλογή για 60fps, αλλά η απεικόνιση είναι πολύ σταθερή στα 30fps. Σε σύγκριση με το Forza Motorsport 7, το οποίο φτάνει μέχρι 60Hz σε 4Κ και είναι ένα καθαρόαιμο racing, το Forza Horizon 3 χαρακτηρίζεται από μεγάλη ποικιλία σε περιβάλλοντα τα οποία περιλαμβάνουν από δάση μέχρι μεγάλες πόλεις, όλα σχεδιασμένα με έναν πιο open-ended τρόπο και απαιτείται μεγαλύτερη προσοχή στην λειτουργία του επεξεργαστή, καθιστώντας ακόμα πιο δύσκολη την δυνατότητα για 60fps. Αν και τα 30fps του Xbox One X μπορεί να φαίνονται σαν μια χαμένη ευκαιρία, η απόδοση είναι σταθερή χωρίς να πέφτει. Προς το παρόν, το PC παραμένει η μόνη πλατφόρμα με την δυνατότητα υψηλότερου refresh rate.

Tο patch επίσης θα εφαρμόσει το μέγιστο 16x anisoropic filtering σε όλες τις επιφάνειες, φέρνοντάς το στα επίπεδα του PC και θα είναι ορατό στην σκόνη ή στα σημάδια από τα λάστιχα όπως θα φαίνονται από κλειστές γωνίες, αλλά θα το απολαύσετε πλήρως στα cut-scenes. Επιπλέον, θα ενισχυθεί και το motion blur σε σχέση με εκείνο του Xbox One. Η ποιότητα των samples αυξήθηκε με αποτέλεσμα μια μεγαλύτερη ομαλότητα μεταξύ κινούμενων frames. Λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων όμως, η απόδοση είναι μειωμένη σε σχέση με την αντίστοιχη των Ultra settings του PC. Η έκδοση για Xbox One X χρησιμοποιεί λιγότερα samples από αυτή του PC, το οποίο σημαίνει πως θα διακρίνονται περισσότερο οι διαβαθμίσεις των κινούμενων εφέ καθώς τα αντικείμενα περνάνε από μπροστά σας. Είναι μια σημαντική διαφορά, αλλά φαίνεται να είναι αναγκαία για την ομαλή λειτουργία στην κονσόλα.

Διαβάστε επίσης το review του Forza Horizon 3, καθώς και το review του Forz Motorsport 7. Συζητήστε για το Forza Horizon 3 σε αυτό το forum topic.

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 efane (Level 22) 17/01/2018 14:40
Είναι πανέμορφο στο απλό Xbox one που έχω, δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αντιδράσουν όσοι έχουν το Χ μετά το patch.
Notification