Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Quantic Dream: "Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε στρατιώτες στα games"

Quantic Dream: "Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε στρατιώτες στα games"

Friday, 23 Jun 2017  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (1 σχόλιο)
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
Hot
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/66/b0/dc/david-cage-quantic-dream-25-1498219678.jpg
 

Quantic Dream: "Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε στρατιώτες στα games"

"Δεν περνάμε μηνύματα στο Detroit: Become Human" λέει η Γαλλική εταιρεία ανάπτυξης.

Ο David Cage, game designer της Γαλλικής εταιρείας ανάπτυξης Quantic Dream, δήλωσε ότι με το Detroit: Become Human, η εταιρεία του δεν προσπαθεί να περάσει μηνύματα σχετικά με συνύπαρξη και πιθανή επανάσταση των ανδροειδών στο μέλλον.

"Θα πρέπει να σεβαστείτε ότι αποτελεί ένα παιχνίδι και για να είμαστε ειλικρινείς δεν έχει να κάνει με τον πραγματικό κόσμο. Προσπαθούμε να έχουμε πάντα υπόψη μας την συσχέτιση με την πραγματικότητα και να σεβόμαστε πρόσωπα και καταστάσεις. Θεωρούμε ότι και οι άλλοι developers θα πρέπει να επιχειρούν τέτοια σενάρια. Δεν έχει νόημα να γράφετε πως είναι να είσαι νεοσύλλεκτος στρατιώτης στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμο γιατί δεν έχεις ιδέα πως είναι. Μίλα για τον εαυτό σου, τα συναισθήματά σου, τους ανθρώπους γύρω σου, τι σου αρέσει και τι μισείς. Έτσι θα κάνει η βιομηχανία βήματα μπροστά. Έχω βαρεθεί να βλέπω space marines."

Στο Detroit: Become Human, τα ανδροειδή "ανακαλύπτουν ότι έχουν συναισθήματα και θέλουν να μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα. Απλά αυτό. Δεν περνάμε κάποιο μήνυμα στην ανθρωπότητα. Έχει να κάνει με το τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Με την ταυτότητα του ανθρώπου και τα κοινωνικά δικαιώματα."

Δείτε τα gameplay videos του Detroit: Become Human και συζητήστε περισσότερα σε αυτό το forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 ashbringer (Level 25) 24/06/2017 10:53
Δεν έχει και άδικο σε αυτό που λέει.Η Quantic Dreams ξεχωρίζει εδώ και χρόνια για τους τίτλους που παράγει διότι είναι ξεχωριστοί με πολύ ιδιαίτερα σενάρια.Απλά το ότι έχει βαρεθεί να βλέπει space marines αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουν να υπάρχουν.Ο κάθε developer ασχολείται με αυτό που του αρέσει και εκφράζει συναισθήματα και ιδέες αλλά και ένα κομμάτι του εαυτού του μέσα απο αυτό που δημιουργεί.
Notification