Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Η Electronic Arts έκλεισε την Visceral Games

Η Electronic Arts έκλεισε την Visceral Games

Wednesday, 29 Nov 2017  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης   | (6 σχόλια)
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/6b/ef/c6/682146-ears2-41-1508269426.jpg
 

Η Electronic Arts έκλεισε την Visceral Games

"Οι gamers δεν θέλουν τόσο τα linear games". [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 17/10/17] Η Visceral Games έγινε γνωστή στον περισσότερο κόσμο για την σειρά Dead Space. Η Electronic Arts ανακοίνωσε το κλείσιμο της εταιρείας ανάπτυξης, η οποία εργαζόταν πάνω σε ένα νέο Star Wars.

Πλέον το νέο Star Wars θα αναπτυχθεί από μια διαφορετική ομάδα της EA. Ο αντιπρόεδρος της EA Worldwide studios, Patrick Soderlund, δήλωσε ότι το νέο Star Wars θα είναι ένα Adventure με linear ιστορία και ότι μετά από εκτενές gameplay testing αλλά αι συζητήσεις με τους παίκτες, η EA έλαβε feedback για το τι θέλει να παίξει ο κόσμος. Κατά συνέπεια, το project ανατέθηκε στην EA Vancouver, η οποια θα διατηρήσει την μηχανή γραφικών του και θα προσθέσει μεγαλύτερο βάθος, ειδικά στο θέμα εξερεύνησης.

"Θα πρέπει να κλείσουμε την Visceral Games" δήλωσε ο Soderlund. Το προσωπικό που εργαζόταν εκεί θα διαμοιραστεί σε διάφορα games που αναπτύσσει η EA. Και ενώ μέχρι πρότινος το συγκεκριμένο Star Wars γνωρίζαμε ότι θα κυκλοφορούσε από τον Απρίλιο του 2018 μέχρι τον Μάρτιο του 2019, τα δεδομένα αυτά ενδέχεται να αλλάξουν την τελική ημερομηνία κυκλοφορίας.

[UPDATE: 18/10/17 - Το Dead Space 2 κόστισε 60 εκατομμύρια δολάρια] Σε δηλώσεις του στο Twitter, ο Zach Wilson, πρώην γραφίστας του Battlefield: Hardline, δήλωσε ότι η Electronic Arts ξόδεψε 60 εκατομμύρια δολάρια για το Dead Space 2! Με αυτό το ποσό, οι 4 εκατομμύρια πωλήσεις του θεωρούνται χαμηλές για την εταιρεία, σύμφωνα με τον Wilson, ο οποίος πρόσθεσε ότι η EA δεν έπιασε τους στόχους της, αλλά επέμεινε σε ένα Dead Space 3.

Μάλιστα ο Wilson επεσήμανε ότι η EA βγάζει 30€ από κάθε πώληση παιχνιδιού, καθώς υπάρχει προμήθεια για τους retailers και τους κατασκευαστές κονσολών. Στο Origin βγάζει 90%. 

[UPDATE 2: 29/10/17 - "Στυγνή δολοφονία της εταιρείας" λέει πρώην υπάλληλος] Το νέο Star Wars (το οποίο προσωρινά ονομαζόταν Ragtag) αντιμετώπιζε σοβαρά θέματα όλα αυτά τα χρόνια, μέχρι το πρόσφατο κλείσιμο της Visceral Games. Η EA δεν επέτρεψε στην Visceral να προσλάβει νέους εργαζόμενους και κάλεσε την EA Vancouver για να βοηθήσει, αλλά δυστυχώς αυτό οδήγησε σε ασυνεννοησία των δύο εταιρειών.

Ένας πρώην developer του νέου Star Wars δήλωσε στο Kotaku ότι ενώ η Amy Hennig, συγγραφέας και director του παιχνιδιού, παρουσίαζε την ιστορία του Ragtag στην EA με όμορφο τρόπο, η διοίκηση της εταιρείας είχε απόψεις όπως "Το FIFA Ultimate Team φέρνει έσοδα 1 δις δολάρια το χρόνο. Τι έσοδα θα φέρει το νέο Star Wars;" Υπήρχαν πολλές απόψεις για το αν θα πρέπει η Visceral να κλείσει ή όχι, αλλά "πολλοί πρώην υπάλληλοι δεν έβλεπαν πως αλλιώς θα κατέληγαν όλα αυτά. Η EA έκλεισε την εταιρεία ανάπτυξης με μία κατά κάποιο τρόπο "στυγνή δολοφονία"" κατέληξε ο developer.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα ανάπτυξης της Visceral για το Star Wars (Ragtag) είχε 160 άτομα. Αν όλα πήγαιναν βάση προγράμματος τότε το παιχνίδι θα μπορούσε στην καλύτερη περίπτωση να κυκλοφορήσει τον Μάιο του 2018. Η χειρότερη θα ήταν σίγουρα αρκετοί μήνες μετά. Ωστόσο το να κλείσεις μια εταιρεία επτά μήνες πριν την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού ίσως δεν είναι η καλύτερη στρατηγική, μιας και πετάς στον κάδο ανακύκλωσης όσα χρήματα έχεις επενδύσει σε ένα παιχνίδι και που δεν θα έρθουν ποτέ από τις πωλήσεις. Εκτός κι αν η EA κατάφερει να ολοκληρώσει το παιχνίδι εσωτερικά, με τους πόρους που τις έχουν απομείνει.

Δείτε το αναλυτικό άρθρο του Kotaku.

[UPDATE 3: 1/11/17 - "Ήταν μια δύσκολη απόφαση"] Ο Andrew Wilson, διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, έκανε τις πρώτες δηλώσεις εκ μέρους της εταιρείας για το κλείσιμο της Visceral Games και το επερχόμενο Star Wars που βρισκόταν στα σκαριά. Ο Wilson δήλωσε ότι το κλείσιμο της Visceral από την EA ήταν μια "πολύ δύσκολη απόφαση την οποία η εταιρεία έλαβε πολύ σοβαρά υπόψη της", ενώ πρόσθεσε ότι χρειάστηκε αρκετός χρόνος μέχρι τελικά να παρθεί μια τέτοια απόφαση και πως τελικά τέτοια πράγματα συμβαίνουν, ως μέρος της παραγωγικής διαδικασίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Wilson αρνήθηκε πιθανή διαφωνία της EA με την Visceral για πιθανή απαίτηση της πρώτης για μικροσυναλλαγές στο single-player. Η διαφωνία είχε να κάνει με το αν η εμπειρία του gameplay θα ήταν σωστή για τους παίκτες ή όχι. Τέλος, η EA συνεχίζει να πιστεύει στη σειρά Star Wars και είναι ικανοποιημένη από την δουλειά της Visceral Games. Για να δούμε ωστόσο αν θα την ολοκληρώσει.

[UPDATE 4: 29/11/17 - "Οι gamers δεν θέλουν τόσο τα linear games"] Ο Blake Jorgensen, οικονομικός διευθυντής της Electronic Arts, δήλωσε ότι τα linear games δεν είναι τόσο δημοφιλή στην αγορά κι αυτός ήταν ο λόγος που στην EA δεν άρεσε το Star Wars που ετοίμασε η Visceral Games.

"Όσο βλέπαμε την πρόοδο του development, το παιχνίδι συνέχιζε να μοιάζει αρκετά με linear game, ένα είδος που οι gamers δεν παίζουν τόσο σήμερα όσο πριν από 5-10 χρόνια. Είχαμε απλά ένα single-player game και μια εμπειρία που δεν ήταν σωστή για τους παίκτες. Δεν είναι απλά ότι χρειαζόμασταν μια online υπηρεσία" δήλωσε χαρακτηριστικά στο Media & Telecom Conference αυτής της εβδομάδας.

Η Visceral Games είχε 80 developers, ενώ η EA είχε αγοράσει ομάδες ανάπτυξης στο Vancouver και το Montreal για να την βοηθήσει στην ανάπτυξη, μιας και ετοιμαζόταν ένα AAA game. Το κλείσιμο ήταν μια απόφαση οικονομικής φύσης και ο Jorgensen είχε ήδη ερευνήσει πόσα αντίτυπα θα πουλούσε το παιχνίδι, συνεπώς έπρεπε να "κόψει την γέφυρα όταν έγινε αντιληπτό ότι δεν θα βγουν επαρκή χρήματα από το παιχνίδι".

Διαβάστε πληροφορίες για τo νέο Star Wars της Visceral, συζητήστε για αυτό μάθετε περισσότερα για το ξενοδοχείο Star Wars.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 ashbringer (Level 25) 18/10/2017 10:21
Κρίμα που έκλεισε η εταιρεία.Θα ήθελα να δώ ένα νέο Dead Space εννοείται η κάποιο καινούργιο horror game στο διάστημα.
#2 the_prophet1987 (Level 22) 18/10/2017 14:15
Δε θα με χαλούσε ένα νέο Dead Space,αν και ετοιμάζονται αρκετά Space horror games απο άλλες εταιρίες όπως το Routine!
#3 TheReaper (Level 21) 18/10/2017 23:23
Εγώ τη γνώριζα περισσότερο από το Dante's Inferno, αλλά τεσπα. Τώρα για τις πωλήσεις... αυτοί ξέρουν καλύτερα υποθέτω
#4 Shikabane_Hime7 (Level 29) 29/10/2017 22:36
Κρίμα, αδυσώπητη η ΕΑ!
#5 Divine Raiden (Level 26) 01/11/2017 22:25
Ελπίζω να μην της βγεί σε κακό της EA...
#6 ashbringer (Level 25) 30/11/2017 09:25
Αρκετά παιχνίδια είναι linear.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αξιόλογα.
Notification