Η εταιρεία θεωρεί τα microtransactions "αναγκαίο κακό" για το σύγχρονο gaming. [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 03/09/18] Το Βέλγιο και η Ολλανδία είναι εδώ και ένα μήνα επίσημα οι δύο πρώτες χώρες που έχουν απαγορεύσει τα loot boxes επί πληρωμή. Μέχρι στιγμής η Blizzard, η 2K Games και η Valve έχουν αφαιρέσει τα loot boxes επί πληρωμή από όσα online games τους κυκλοφορούσαν στις δύο αυτές χώρες. Τα έχουν κάνει διαθέσιμα με in-game νόμισμα.
Με μια ανακοίνωσή της, η 2K Games δείχνει δυσαρεστημένη από το γεγονός αυτό και παρακινεί τους χρήστες να διαμαρτυρηθούν προς τις χώρες τους για να επανέλθουν τα loot boxes! Το οξύμωρο είναι ενώ στο NBA 2K18 έγινε μετατροπή ώστε τα loot boxes να αποκτώνται με in-game νόμισμα και να μην αγοράζονται με πραγματικά χρήματα, η 2K Games προσπαθεί να παρακινήσει τους χρήστες να διαμαρτυρηθούν προς τις κυβερνήσεις τους ώστε να τα πληρώνουν με τον μισθό τους!
Η ανακοίνωση αναφέρει χαρακτηριστικά:
"Η Βέλγικη Επιτροπή Παιχνιδιών (BGC - Belgium Gaming Commission) ανακοίνωσε ότι τα games που περιέχουν μηχανισμούς loot box παραβιάζουν τους νόμους του Βελγίου. Ενώ διαφωνούμε με αυτή την θέση δουλεύουμε ώστε να συμμορφωθούμε με την τρέχουσα ερμηνεία των νόμων αυτών. Ως εκ τούτου έχουμε κάνει κάποιες αλλαγές στο MyTeam mode και συγκεκριμένα απενεργοποιήσαμε την δυνατότητα να αγοράζετε πακέτα με premium currency. Θα μπορείτε να τα αγοράζετε με MyTeam points. Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας με την επιτροπή για να εξηγήσουμε την άποψή μας σχετικά με το NBA 2K και τα MyTeam packs τα οποία ήδη ακολουθούν τους τοπικούς νόμους. Αν συμφωνείτε προτείνουμε να επικοινωνήσετε με τον τοπικό εκπρόσωπο της κυβέρνησής σας και να πείτε την γνώμη σας. Θα σας ενημερώνουμε για οτιδήποτε αφορά το development. Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση."
Προφανώς υπάρχει μια διαφωνία της 2K Games με την κυβέρνηση του Βελγίου σχετικά με την χρήση του VC (που είναι premium currency) στο NBA 2K. Αυτό είναι ένα κομμάτι του παζλ. Κατά τα άλλα, από την στιγμή που η 2K Games απενεργοποίησε τις αγορές με ευρώ στο NBA 2K18, προφανώς και αυτό της στοίχισε οικονομικά και η ίδια προσπαθεί να βάλει ένα "φρένο" στις απαγορεύσεις των πληρωμών με χρήματα στα loot boxes, τα οποία υπάρχουν ακόμα στα games της. Το ότι θα αγοράζονται μόνο με "MyTeam points και το Βέλγιο δεν επιθυμεί την αγορά με VC (Virtual Currency) είναι προφανώς μια τακτική της χώρας για να διασφαλίσει ότι δεν θα πωλείται ή θα ανταλάσσεται VC με κάποιο κρυφό τρόπο.
Κατά τα άλλα υπάρχουν και δύο ερωτήματα που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας. Γιατί θα πρέπει να γίνεται θέμα η αγορά loot boxes και δεν βάζουν όλες οι εταιρείες διαθέσιμα συγκεκριμένα αντικείμενα με συγκεκριμένη τιμή για το καθένα; Και δεύτερον από πότε οι εταιρείες προσπαθούν να παρακινήσουν τους gamers εναντίον των κυβερνήσεών τους για να βγάλουν περισσότερα χρήματα; Δηλαδή η Αμερικάνικη εταιρεία επιθυμεί το να πηγαίνει ο κάθε gamer στο αρμόδιο δικαστήριο ή στον αρμόδιο εισαγγελέα της πόλης του που έχουν σοβαρές υποθέσεις εγκλημάτων και θα διαμαρτύρεται για τα loot boxes της 2K Games;
[UPDATE: 4/09/18 - Tα microtransactions "είναι αναγκαίο κακό"] Ο παραγωγός της 2K Games Rob Jones εδήλωσε στο Trusted Reviews ότι τα ψηφιακά νομίσματα στα games είναι “μια δυσάρρεστη πραγματικότητα του σημερινού gaming”.
Παρά τον όλο αναβρασμό γύρω από το θέμα των loot boxes και των microtransactions, o Jones δήλωσε ότι “κάθε video game, κάποια στιγμή, με κάποιον τρόπο έχει το δικό του νόμισμα και προσπαθεί να αποκομίσει επιπλέον εισόδημα από κάθε παίκτη που το παίζει”. O Jones υποστηρίζει πως έχει μεγάλη σημασία η διαφορά μεταξύ των υπηρεσιών που αποσκοπούν κατευθείαν στο κέρδος και των υπηρεσιών που εμπλουτίζουν και ανεβάζουν την αξία ενός προϊόντος. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, οι αλλαγές που έχουν γίνει στο NBA 2K19 σε σχέση με τους προκατόχους του αποσκοπούν στο να ανταμοίβονται οι παίκτες που ξοδεύουν Virtual Currency συχνότερα, καθώς και να είναι καλύτερα αναγνωρίσιμο το τι είναι άξιο δαπάνης για τον καθένα.
Ο Jones αναφέρει ότι η επιλογή μεταξύ αγοράς items και grinding για την απόκτησή τους “είναι επιλογή, όχι υποχρέωση”, προσθέτωντας ότι “σήμερα, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν την υπομονή να αφιερώσουν χρόνο για να φτάσουν στην κορυφή, θέλουν να πάνε εκεί όσο πιο γρήγορα γίνεται και εμείς το βλέπουμε σαν να δίνουμε την ευκαιρία να παρακαμφθεί ο κόπος, αλλά αν το grinding διαρκεί πολύ, όπως πίστευαν αρκετοί πέρσι, απλά θα μείνουν εκεί και θα πουν ότι ήταν γνωστό εξ’αρχής ότι το grinding θα διαρκέσει πολύ.”
Διαβάστε ακόμη για το νέο video game από τον designer του BioShock Infinite. Συζητήστε περισσότερα για την 2K Games στο παρακάτω forum topic.