Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις Amy Hennig: "Το gaming πρέπει να προλάβει το Hollywood στο θέμα του streaming"

Amy Hennig: "Το gaming πρέπει να προλάβει το Hollywood στο θέμα του streaming"

Monday, 15 Apr 2019  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Γιώργος Τζίτζιφας  
Γιώργος Τζίτζιφας

Γιώργος Τζίτζιφας  

My mom says I'm special.
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/1a/f7/eb/amy-hennig-interactive-gaming-64-1555344874.jpg
 

Amy Hennig: "Το gaming πρέπει να προλάβει το Hollywood στο θέμα του streaming"

Η creative director του Uncharted πιστεύει πως το gaming πρέπει να γίνει πιο διαδραστικό και προσβάσιμο.

Σύμφωνα με το vg247, η creative director των Uncharted, Amy Hennig, μίλησε στο Reboot Develop το Σάββατο όπου δήλωσε ότι αν το real-time streaming είναι η επόμενη "επανάσταση" στην βιομηχανία των video games, τότε θα πρέπει να γίνουν προσαρμογές ώστε το gaming να προσελκύσει νέο και ευρύτερο κοινό.

Συγκεκριμένα είπε ότι η βιομηχανία πρέπει να βρει έναν τρόπο να κάνει τα games πιο ευπρόσιτα, να είναι ευκολότερο να ανακαλυφθούν, να έχουν ευκολότερο χειρισμό, να μην εξαρτώνται από ακριβές κονσόλες και να υπάρχει ποικιλία τίτλων που να ταιριάζουν σε πολλά διαφορετικά στιλ παιχνιδιού που ίσως να μην καλύπτονται από το περιορισμένο κοινό του σήμερα. "Από εκεί πιστεύω ότι θα έρθει η επανάσταση, αν συμφωνούμε ότι η ραγδαία εξάπλωση του 5G θα σημαίνει ότι το real-time streaming τηλεόρασης και μουσικής θα είναι αναπόφευκτα", είπε. "Αυτό σημαίνει πως θα αλλάξουν τα επιχειρηματικά μοντέλα, θα αλλάξει το gaming, θα αλλάξει το περιεχόμενο που αναπτύσσεται και θα αλλάξει και το κοινό. Αυτά είναι καλά και άσχημα δεδομένα για τα οποία πρέπει να μεριμνήσουμε", προσέθεσε.

Η Hennig αναφέρθηκε στο Netflix ως το καλύτερο μοντέλο επιχειρηματικότητας όσον αφορά περιεχόμενο μη-σχετικό με το gaming, καθώς το κοινό του εβρίσκεται ήδη σε μια υπηρεσία streaming και δεν χρειάζεται καν να σηκώσει το τηλεχειριστήριο, λέγοντας πόσο επαναστατικό θα ήταν κάτι τέτοιο για άτομα που δεν είναι gamers. "Είναι αμφιλεγόμενο, αλλά αναπόφευκτο", είπε. "Οδεύουμε προς μια μεγάλη αλλαγή, η οποία όμως φέρνει και ανησυχίες, καθώς κάποιοι από εμάς βλέπουν το hobby τους ως gamers σαν κάτι 'για λίγους' αντί ως κάτι που πρέπει να είναι για όλους και αυτό φαίνεται ήδη σε κάποιες αντιπαραθέσεις που αφορούν την προσβασιμότητα και την δυσκολία στα games."

Αναφερόμενη στο θέμα της προσβασιμότητας, η Hennig είπε πως απλά πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι υπάρχουν παίκτες με προβλήματα που δυσκολεύει την δυνατότητά τους να παίξουν video games. Όσον αφορά την δυσκολία, δεν μπόρεσε να δώσει μια ακριβώς σαφή απάντηση, αλλά είπε πως "πρέπει να είμαστε ανοιχτοί στην ιδέα του να μπορούμε να καλωσορίζουμε περισσότερους ανθρώπους στο hobby μας. Το κοινό που μπορούμε να προσελκύσουμε δεν έχει στην διάθεσή του αρκετό διαδραστικό περιεχόμενο. Δεν πιστεύω ότι δεν είναι gamers, απλά πέφτει σε εμάς το να τους πλησιάσουμε για αυτό που είναι ο καθένας τους."

Η Hennig προειδοποίησε ότι το Hollywood και οι εταιρείες τηλεοπτικών παραγωγών ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην διαδραστική ψυχαγωγία και αν οι developers δεν εκμεταλλευτούν τις νέες αυτές ευκαιρίες, μπορεί να χάσουν την πρωτιά στην "κούρσα" αυτής της νέας εποχής, καθώς οι εταιρείες κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών έχουν ήδη ολόκληρα τμήματα αφιερωμένα στην διαδραστικότητα.

Επιπλέον, η Hennig αναφέρθηκε στο Google Stadia, λέγοντας ότι αν και βοηθάει η έλλειψη ακριβού hardware και είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, δεν αρκεί από μόνο του καθώς θα πρέπει και το περιεχόμενο που προσφέρει να ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα που έρχονται.

Διαβάστε περισσότερα για το Google Stadia και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification