Μέσα στο 2018 ξοδεύτηκαν 387 εκατομμύρια δολάρια για Cloud Gaming

Μέσα στο 2018 ξοδεύτηκαν 387 εκατομμύρια δολάρια για Cloud Gaming

Μέσα στο 2018 ξοδεύτηκαν 387 εκατομμύρια δολάρια για Cloud Gaming

Το νούμερο θα αυξηθεί εκθετικά τα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη αναφορά του IHS Markit, ο αριθμός των χρημάτων που σπαταληθήκαν από τους καταναλωτές μέσα στο 2018 στο cloud gaming άγγιξε τα 387 εκατομμύρια δολάρια, περίπου 348 εκατομμύρια ευρώ.

Το πόσο αναμένεται να ξεπεράσει τα 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023. Η αναφορά διαχωρίστηκε δυο διαφορετικά τμήματα του cloud gaming. Η μια κατηγορία αφορά τις υπηρεσίες cloud gaming όπως το PlayStation Now, στο οποιο πληρώνεται ένα μηνιαίο ποσό για πρόσβαση σε υπηρεσίες και games, ενώ η άλλη κατηγορία προσέγγιζε τις περιπτώσεις μίσθωσης σε υπηρεσίες όπως το Parsec για PC game streaming, στο οποιο γίνετε εγκατάσταση στο σύστημα του υπολογιστή σας και η πρόσβαση στα games γίνεται από απόσταση.

Είναι δεδομένο ότι οι αριθμοί θα αυξηθούν καθώς οι διαθέσιμες υπηρεσίες cloud gaming δεν ήταν τόσο διαδεδομένες, αλλά από τις αρχές του 2019 τα δεδομένα άλλαξαν δραματικά. Κολοσσοί όπως η Google ανακοίνωσαν τις could gaming υπηρεσίες τους και αιφνιδίασε υπηρεσίες που ήταν πιο σημαντικές στον κλάδο του gaming. Ήδη φαίνεται να έχουν πραγματοποιήσει δραστικές κινήσεις εταιρίες όπως η Sony και η Microsoft, οι οποίες διαπραγματεύονται μια ενδεχόμενη συνεργασία για την δημιουργία ενός καλύτερου συστήματος cloud gaming και AI τεχνολογίας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις, από τις 16 ενεργές υπηρεσίες cloud gaming σε κονσόλες αλλά και σε PC, το PlayStaion Now της Sony είναι το πιο δημοφιλές καταλαμβάνοντας ποσοστό 36% από τα κέρδη όλων των αντίστοιχων υπηρεσιών. Ακολούθως, στην δεύτερη θεση ήρθε η υπηρεσία του Nintendo Switch, ενώ στην τρίτη θεση τερμάτισε η Ιαπωνική υπηρεσία cloud Gaming, Yahoo! σε συνεργασία με την Ubitus. Ωστόσο από την παγκόσμια αγορά η Ιαπωνία δαπάνησε 178 εκατομμύρια δολάρια στο cloud gaming, ενώ ακολούθησαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στην δεύτερη θεση με το PlayStaion Now και κάποιες μικρότερες υπηρεσίες και η Γαλλία στην τρίτη θεση με τις νεοσύστατες εταιρίες gaming όπως η Blade.

Ωστόσο η ερευνά προβλέπει ότι οι cloud gaming υπηρεσίες δεν θα επηρεάσουν ούτε θα αποτελέσουν μεγάλο ποσοστό των gaming υπηρεσιών μέχρι το 2023, προσβλέποντας ότι θα καλύπτουν μόλις το 2% της αγοράς.

Διαβάστε επίσης για την συνεργασία Cloud Gaming της Sony με την Microsoft.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification