Ειδήσεις Άλλες Ειδήσεις UK Interactive Entertainment: "Να σταματήσουμε να λέμε τα games εθιστικά"

UK Interactive Entertainment: "Να σταματήσουμε να λέμε τα games εθιστικά"

Friday, 19 Jul 2019  | in Άλλες Ειδήσεις | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/dc/8f/f6/jo-twist-ukie-2-100-1563559976.jpg
 

UK Interactive Entertainment: "Να σταματήσουμε να λέμε τα games εθιστικά"

"Έτσι θέλουμε να διασκεδάζουμε. Σαν να βλέπουμε Netflix".

 

H Jo Twist, επικεφαλής της Οργάνωσης UK Interactive Entertainment, δήλωσε στο συνέδριο Develop: Brighton της Μ. Βρετανίας την περασμένη εβδομάδα, ότι "είναι καιρός να βρούμε έναν καλύτερο τρόπο να περιγράψουμε τα games τα οποία παίζουμε και τα οποία κάποιοι αποκαλούν εθιστικά".

Κάποτε όταν λέγαμε ένα παιχνίδι "εθιστικό" θεωρούνταν κοπλιμέντο. Στις μέρες μας, όταν δεχόμαστε βομβαρδισμό κατά των games από τα ΜΜΕ, τα οποία χάνουν έδαφος, όταν υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια gamers στον πλανήτη και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας βαφτίζει τα games "εθιστικά" στην ίδια μοίρα με το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και τον τζόγο, τότε οι ορολογίες ίσως πρέπει να αλλάζουν. Η Jo Twist της UKIE δήλωσε χαρακτηριστικά: "Επειδή προσέχω τις εκφράσεις του λόγου, ενοχλούμαι όταν διαβάζω σε gaming reviews ότι ένα παιχνίδι είναι "εθιστικό" την στιγμή που ο συντάκτης εννοεί "έχει σχεδιαστεί σωστά, είναι ένα καλό παιχνίδι και πρέπει να το παίξετε". Δεν είναι εθιστικό. Πρέπει να προσέχουμε την γλώσσα μας όταν μιλάμε κι αυτό γίνεται δημόσια, όταν πολιτικοί, ΜΜΕ, άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν τα games, το ακούνε και πιστεύουν άλλα, ενώ θα μπορούσαμε να τους πούμε ότι είναι καλό παιχνίδι και σωστά σχεδιασμένο".

jo twist ukie

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού ψυχαγωγίας της Μ. Βρετανίας πιστεύει ότι η λέξη εθισμός έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, ειδικά από την στιγμή που στις αρχές του 2019 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει αναγνωρίσει μια "Gaming Διαταραχή" ως "κυριολεκτικό εθισμό" . Παράλληλα, κάποιες κυβερνήσεις ανά τον κόσμο έχουν αρχίσει να γίνονται πιο επιθετικές για τους κανονισμούς των games και οι ανησυχίες ξεκινούν από τον φόβο του τζόγου σε νεαρές ηλικίες (σ.σ. που ξεκινούν από τα loot boxes), ενώ υπάρχουν σαφείς συνδέσεις με την εθιστική συμπεριφορά. Μία έρευνα του 2018 για τα loot boxes από την Επιτροπή τζόγου της Ολλανδίας για παράδειγμα, παρατήρησε "μεσαίο έως υψηλό ρίσκο εθισμού στον τζόγο όταν οι νέοι εκτίθενται στα loot boxes", ενώ ο Γερουσιαστής της Αμερικής Josh Hawley, ο οποίος δεν επιθυμεί τις πρακτικές του pay-to-win και των loot boxes σε games για παιδιά, δήλωσε φέτος ότι "Τα social media και τα games βασίζονται στον εθισμό των χρηστών".

Η Jo Twist κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι τα games πάσχουν από "προκατάληψη σχετικά με την κουλτούρα τους επειδή είναι νέα σε σχέση με άλλες τέχνες, ενώ οι όροι gamer και gaming -οι οποίοι δεν της αρέσουν- συνδέονται σε mainstream επίπεδο με τα games του τζόγου και όχι με τα video games, άρα ότι θα πρέπει "να μην απαντάμε απλά σε διάφορα αφηγήματα κατά της βιομηχανίας αλλά να τα διαμορφώνουμε όπως πρέπει. Να λέμε στον κόσμο ότι έχει κουλτούρα προκατάληψης. Αυτό δεν έχει να κάνει απαραίτητα με την γενιά μας, αλλά ίσως εξελιχθεί. Κάποιοι άνθρωποι θα πρέπει να καταλάβουν ότι έτσι δουλεύει ο κόσμος. Έχει να κάνει με το πως οι άνθρωποι θέλουν να διασκεδάζουν, όπως το να βλέπουν αντίστοιχα Netflix στην τηλεόρασή τους. Είναι απλά ένα μέρος της τωρινής κουλτούρας μας".

Δείτε τις δηλώσεις του Ninja που κατηγορεί ότι οι γονείς ευθύνονται για τον εθισμό των παιδιών τους στο Fortnite και συζητήστε περισσότερα για τις θεωρίες περί εθισμού στο παρακάτω forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification