Ειδήσεις Platform H Valve εξηγεί γιατί το Portal δεν θα βγει σε VR

H Valve εξηγεί γιατί το Portal δεν θα βγει σε VR

Friday, 22 Nov 2019  | in Platform | Γράφτηκε από τον Βασίλης Κτενίδης  
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/56/da/98/atlas-Portal-2-97-1574450385.jpg
 

H Valve εξηγεί γιατί το Portal δεν θα βγει σε VR

"Το Half-Life: Alyx δεν ήταν εσκεμμένο αλλά αποτέλεσμα πειραματισμών."

Με τα τελευταία νέα της Valve και το VR project της με όνομα Half-Life: Alyx, πολλά ακούγονται για την εταιρία και τις τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας γενικότερα. Το prequel του Half-Life είναι αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας και πειραματισμών. Ο προγραμματιστής της Valve, Robin Walker αναφέρει ότι η εταιρία δεν είχε σκοπό την δημιουργία του Half-Life: Alyx αλλά ότι ήταν αποτέλεσμα μιας διαδικασίας πειραματισμών με παλαιότερα games σε VR περιβάλλον. Επίσης επιβεβαίωσε ότι έγιναν προσπάθειες και πειραματισμοί χρησιμοποιώντας mechanics και στοιχεία και από το Portal.

Δυστυχώς ο ίδιος αναφέρει ότι αποφασίστηκε ομόφωνα ότι η τεχνολογία στο σήμερα δεν είναι αρκετή για την δημιουργία ενός VR game της σειράς Portal, τουλάχιστον όχι μιας έκδοσης που θα προσφέρει διασκέδαση με το παραπάνω. Συγκεκριμένα λέει “Όπως πολλές εταιρίες ανάπτυξης, έτσι και εμείς χρησιμοποιούμε προηγούμενα games για να πειραματιστούμε με νέες ιδέες σχεδιασμού. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ξεκινήσαμε να εξερευνούμε την τεχνολογία του VR χρησιμοποιώντας στοιχεία και κώδικα από το Portal και το Half-Life.”

Συνέχισε λέγοντας ότι οι μηχανισμοί κίνησης στο Portal δεν μπορούν να μεταφερθούν καλά στις τωρινές τεχνολογίες VR.

Διαβάστε περισσότερα για το Half-Life: Alyx και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification