Θα δοθεί επίσης βάση σε υψηλά fps.
Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox, υποσχέθηκε ότι στο εξής "η Microsoft θα αναπτύσσει περισσότερα single-player games για τις κονσόλες της". Αυτό φαίνεται άλλωστε από τις άφθονες εξαγορές εταιρειών ανάπτυξης που έχουν γίνει τον τελευταίο χρόνο.
Στην εταιρεία ανάπτυξης The Initiative προσλήφθηκαν επίσης οι level designers Ian Miller, Kai Zheng, Chris O’Neill και Ray Yeomans, οι οποίοι εργάστηκαν στη Sony Santa Monica για το God of War. Επιπλέον, η The Initiative προσέλαβε και τον Robert Ryan, Senior Designer της Naughty Dog, αλλά και τον σκηνοθέτη της σειράς Tomb Raider, Daniel Neuburger, όπως επίσης και τον Brian Westergaard, Managing Producer του God of War. Η The Initiative κρατάει ακόμη κλειστά τα χαρτιά της για το τι ετοιμάζει. Πιθανόν να δούμε ένα Action-Adventure τρίτου προσώπου.
Yes, I can confirm. With the additions to XGS we have a lot of teams that have built strong SP focused games and we want that to continue.
— Phil Spencer (@XboxP3) August 7, 2019
Συν τις άλλοις, ο Phil Spencer δήλωσε ότι η Microsoft δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στα frames κάθε παιχνιδιού σε σχέση με τα γραφικά του.
Όλα αυτά εν αναμονή της press conference της Microsoft στην Gamescom 2019, η οποία θα διεξαχθεί αυτή την Δευτέρα.
Comments