Ειδήσεις Sports EA Sports: "Το Fifa 19 δεν χρησιμοποιεί scripting για να αλλάξει την δυσκολία"

EA Sports: "Το Fifa 19 δεν χρησιμοποιεί scripting για να αλλάξει την δυσκολία"

Tuesday, 18 Jun 2019  | in Sports | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Το 1988 σε ηλικία 5 ετών ο πατέρας του έφερε σπίτι έναν Amstrad 6128. Το 1990 ακολούθησε η Amiga 500, ένα Atari 2600 και λίγα χρόνια μετά κατά σειρά η Amiga 1200, το NES και το πρώτο PC. Από εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι σήμερα έχει στην κατοχή του πάνω από 35 κονσόλες προερχόμενες από σχεδόν όλες τις κατασκευάστριες εταιρείες και αρκετές εκ των οποίων ιδιαίτερα σπάνιες. Παίζει κυρίως Sports, RPG/MMORPG, Strategy, Fighting και Racing games, ενώ δεν λέει ποτέ όχι στα Platform (ειδικά αν είναι Super Mario) και σε σενάρια με συμπαθητικούς χαρακτήρες, στο στυλ των Nathan Drake, Lara Croft και John Shepard.
Hot
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/3a/ab/1b/fifa-19-scripting-20-1560883532.jpg
 

EA Sports: "Το Fifa 19 δεν χρησιμοποιεί scripting για να αλλάξει την δυσκολία"

Κατά τα άλλα "το scripting υπάρχει για παν ενδεχόμενο!"

Η EA Sports δήλωσε ότι τα FIFA games δεν χρησιμοποιούν πατέντες από πλευράς CPU για να αλλάζουν την δυσκολία στο gameplay.

Το λεγόμενο "scripting" είναι ένα θέμα που έχουμε συζητήσει πολλές φορές μέχρι τώρα σε livestreams και που γίνεται αντικείμενο συζήτησης στο Reddit και τα διεθνή μέσα. Το αν η σειρά Fifa έχει δυσκολία που αλλάζει δυναμικά είναι αντικείμενο αντιπαράθεσης χρηστών. Η EA Sports έχει αρνηθεί την ύπαρξή του σε συνεντεύξεις και πλέον η Electronic Arts αναγκάστηκε να κάνει δήλωση μέσω του forum, την οποία κοινοποίησε στο Twitter ο Community Manager, Corey Andress.

To Dynamic Difficulty Adjustment (DDA), είναι σύμφωνα με τις θεωρίες πολλών χρηστών μια τεχνική που "αλλάζει το gameplay και το κάνει πιο εύκολο ή δύσκολο. Σύμφωνα με το γράφημα, η πρακτική αυτή έχει ως στόχο να κάνει για παράδειγμα το παιχνίδι πιο εύκολο αν ο παίκτης βαριέται και είναι πίσω στο σκορ ή πιο δύσκολο αν ο παίκτης τα καταφέρνει πολύ καλά απέναντι στη CPU" ώστε να κρατάει το ενδιαφέρον του. Η θεωρία αυτή ισχύει και σε ματς μεταξύ παικτών και αυτό είναι που έχει προκαλέσει ακόμη περισσότερο σάλο για το online multiplayer.

fifa dda

Ο Andress απάντησε μέσω των Forums λέγοντας ότι "Έχουμε ακούσει τις ανησυχίες σας για το Dynamic Difficulty και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η πατέντα αυτή δεν χρησιμοποιείται στο FIFA. Είμαστε 100% βέβαιοι ότι μια τέτοια πατέντα δεν υπάρχει στο παιχνίδι, πουθενά στο gameplay και σε κανένα mode. Δεν θα το χρησιμοποιούσαμε ποτέ για να εκμεταλλευτούμε κάποια ομάδα παικτών έναντι άλλων. Η τεχνολογία σχεδιάστηκε για να διερευνήσει πως θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε παίκτες που έχουν δυσκολία σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού και να τους δώσουμε μια ευκαιρία να βελτιωθούν".

Το τελευταίο σχόλιο είναι τουλάχιστον διφορούμενο, αφού ο Andress παραδέχεται δημόσια ότι η πατέντα Dynamic Difficulty Adjustment (DDA) "όντως υπάρχει αλλά δεν χρησιμοποιείται". Όλα αυτά την στιγμή που κάποιος θα περίμενε από μια εταιρεία να δηλώσει ότι δεν χρησιμοποιεί πατέντες. Συνεπώς όπου υπάρχει καπνός...ίσως υπάρχει και φωτιά. Απ' την άλλη κανείς δεν βρίσκεται μέσα στον κώδικα πέρα από τους developers για να είναι σίγουρος.

Τέλος, η EA Sports καταλήγει στο σχετικό forum topic ότι "τυχον συζητήσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα θα διαγράφονται σύμφωνα με τους κανόνες" και πως "το ζήτημα έχει λήξει οριστικά".

Εσείς τι πιστεύετε; Υπάρχει scripting; Διαβάστε το review του FIFA 19 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic

Διαβάστε τις πληροφορίες για το νέο Fifa 20 και συζητήστε για αυτές στο σχετικό forum topic

Ελάτε να παίξουμε Fifa 19 online. Γράψτε το ID σας κάνοντας κλικ εδώ

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification