Ειδήσεις Συνεντεύξεις O Richard La Ruina μιλάει για το Super Seducer 2

O Richard La Ruina μιλάει για το Super Seducer 2

Sunday, 09 Sep 2018  | in Συνεντεύξεις  | Γράφτηκε από τον Μάνος Γρυπάρης  
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/e4/af/a0/richard-la-ruina-super-seducer-2-47-1536495345.jpg
 

O Richard La Ruina μιλάει για το Super Seducer 2

Ο Βρετανός Pick Up Artist που έφερε το "The Game" στα...video games.

 

Το παιχνίδι του φλερτ είναι παρεξηγημένο σε ορισμένους ανθρώπους και οι Pick Up Artists, οι οποίοι διδάσκουν την συγκεκριμένη τέχνη, γίνονται συχνά αντικείμενο κριτικής. Το Super Seducer έγινε και επίσημα το πρώτο video game για Pick Up Artists που μπήκε στο Steam.

Για κάποιους βέβαια το Super Seducer δεν ήταν ακριβώς "video game" μιας και περιείχε απλά FMVs και πολλαπλές επιλογές υπό την μορφή tutorial. Για κάποιους άλλους αποτελεί έναν έξυπνο οδηγό στρατηγικής φλερτ, τον οποίο μπορεί κάποιος να ακολουθήσει χωρίς να διαβάσει βιβλία, αλλά να διασκεδάσει μέσω του gaming, ελέγχοντας τον La Ruina ο οποίος προσπαθεί να κερδίσει την καρδιά όμορφων θηλυκών.

Το Super Seducer 2 ανακοινώθηκε το καλοκαίρι και πολλοί θα αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν μέσα σε τόσους λίγους μήνες να αναπτύσσεται ένα sequel. Προφανώς το πρώτο σημείωσε αξιόλογη επιτυχία. Είτε θα το λατρέψει κάποιος (τουλάχιστον όποιος εξασκεί το φλερτ του), είτε θα το μισήσει γιατί θα νιώθει ότι δεν έχει να του προσφέρει μια "βαθιά" εμπειρία gaming, όπως τα πατροπαράδοτα games. Όπως και να 'χει, στο GameWorld.gr τιμήσαμε το πρώτο μέρος τερματίζοντάς το και βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Richard La Ruina ώστε να μάθουμε τι θα περιέχει το εν λόγω sequel που κυκλοφορεί στις 12 Σεπτεμβρίου.

GameWorld: Πως αποφάσισες να ξεκινήσεις να αναπτύσσεις το πρώτο Super Seducer;
Richard La Ruina: Μας πλησίασε ένας publisher στην Αμερική με την ιδέα του παιχνιδιού. Είχα καλές διασυνδέσεις με εταιρείες παραγωγής ταινιών, επομένως είχαμε ήδη το ταλέντο να φτιάξουμε το πρώτο παιχνίδι. Μας πήρε δύο χρόνια και κάναμε πολλές αλλαγές στο παιχνίδι. Το πρώτο level που γυρίσαμε ήταν το "Πρώτο ραντεβού με την Kate" και όπως μπορείτε να δείτε το level δεν έχει τόσο ενδιαφέρον για τον περισσότερο κόσμο και έχει λιγότερες κόκκινες (λάθος) επιλογές. 

Η διαδικασία ανάπτυξης του δεύτερου video game ήταν πολύ ταχύτερη. Μας πήρε τέσσερις μήνες για τα γυρίσματα και το development, όπως και το να μεταφράσουμε 88.000 λέξεις σε 7 γλώσσες και να φτιάξουμε το documentary.

Το παιχνίδι είναι κατά 30% μεγαλύτερο ενώ θα υπάρχει και level με φλερτ στο Tinder.

GW: Ποιοι είναι οι λόγοι που πιστεύεις ότι η δουλειά σου ως PickUp Artist έχει πάρει δημοσιότητα;
RLR: Βασικά το peak της δημοφιλίας των Pick Up Artists ήταν το 2008-2009. Τώρα δεν είναι τόσο δημοφιλές και η αγορά έχει μειωθεί σε ποσοστό 80%.

GW: Πως αποφάσισες να γυρίσεις Full Motion Videos αντί για CGI;
RLR: Γιατί δεν έχουμε το skill για τα CGI βίντεο! Δεν μπορώ να προγραμματίσω ή να φτιάξω animations ή κάτι αντίστοιχο. Είδαμε κάποια FMV games και αποφασίσαμε να φτιάξουμε κάτι πιο διασκεδαστικό και πιο εκπαιδευτικό. Αν το Super Seducer είχε CGI γραφικά θα ήταν τραγικό, ακόμα κι αν είχαμε 50 εκατομμύρια δολάρια μπάτζετ.

GW: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του Super Seducer 2;
RLR: Το παιχνίδι έχει μεγαλύτερη διάρκεια από το πρώτο μέρος και μεγαλύτερη ποικιλία. Έχουμε διαφορετικά φινάλε και περισσότερες επιλογές διαλόγων. Συνολικά το Super Seducer 2 είναι κατά 30% μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του και έχει πολλές εναλλακτικές διαδρομές στους διαλόγους. Επίσης, έχουμε μεγαλύτερη ποικιλία στα levels και για παράδειγμα έχουμε την οπτική της γυναίκας, μέχρι και level στο οποίο θα υπάρχει φλερτ στο Tinder.

GW: Ο γυναικείος χαρακτήρας του Super Seducer 2 θα βοηθήσει τους άντρας να καταλάβουν τον τρόπο που σκέφτονται οι γυναίκες ή προστέθηκε απλά για να κερδίσετε γυναικείο κοινό;
RLR: Για να υπάρχει ισορροπία. Η οπτική της γυναίκας είναι πάντοτε ενδιαφέρουσα για τους άντρες. Τους αρέσει να ακούνε τι θα δούλευε για αυτήν στο φλερτ και όχι απλά να παίρνουν συμβουλές από άλλους άντρες. Υπάρχουν γυναίκες που έπαιξαν το πρώτο παιχνίδι και μέχρι στιγμής στο Twitch έχουμε δει πολλές να παίζουν και το Super Seducer 2, ενώ τους αρέσει και η Charlotte (σ.σ. πρωταγωνίστρια).

GW: Στην πρώτη έκδοση ο χρόνος του gameplay ήταν μικρός και τα διαφορετικά σενάρια πολύ περιορισμένα. Σκοπεύετε να αυξήσετε τα φινάλε σε κάθε επεισόδιο στη δεύτερη έκδοση, όπως επίσης να ξεκλειδώσετε ειδικούς διαλόγους που θα συμβαίνουν μόνο όταν ρωτάτε συγκεκριμένα πράγματα;
RLR: Ναι, βέβαια, στο πρώτο level έχουμε επτά διαφορετικά φινάλε, όπως επίσης και διαλόγους που θα συμβούν μόνο αν προηγουμένως κάνετε συγκεκριμένα πράγματα. Αυτό είναι άλλωστε και μια μεγάλη αλλαγή του sequel.

GW: Μπορείτε να μας κάνετε μια εκτίμηση των πωλήσεων της πρώτης έκδοσης στο Steam; Επίσης ήταν αρκετές για να χρηματοδοτηθεί ένα sequel;
RLR: Έχουμε πουλήσει 90.000 αντίτυπα στο Steam. Οπότε η πρώτη έκδοση έβγαλε κέρδος, αλλά ξοδέψαμε πολλά στο sequel, επομένως ευελπιστούμε να πουλήσει καλά και αυτό. Θα θέλαμε να πουλήσει περισσότερο από την πρώτη έκδοση ή έστω το ίδιο, αλλά το να πουλήσει λιγότερο θα ήταν κάτι άσχημο!

GW: Κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι το να φτιάχνεις μια νέα έκδοση μέσα σε ελάχιστους μήνες είναι κάτι το απροσδόκητο και πως δεν θα υπάρχουν σημαντικές διαφορές στη νέα έκδοση; Τι έχεις να πεις για αυτό;
RLR: Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στη νέα έκδοση και μέχρι στιγμής οι αντιδράσεις που έχουμε από όσους παίζουν στο Twitch είναι ότι έχουν βελτιωθεί τα πάντα. Η ομάδα είναι πολύ αποτελεσματική και δουλεύει σκληρά, οπότε δεν έχουμε να κάνουμε με σύγκριση Fifa 19 vs Fifa 18 ή Assassin's Creed. Οι αλλαγές είναι πολύ μεγάλες ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο παιχνίδι

GW: Ποια είναι η γνώμη των Sony, Microsoft και Nintendo για το παιχνίδι σου; Έχουμε καμιά πιθανότητα να το δούμε στις κονσόλες τους;
RLR: Αναμένουμε για την κυκλοφορία στο Steam και μετά θα υποβάλουμε αίτηση ένταξης του παιχνιδιού για το Xbox One και το Nintendo Switch. Η Sony δεν το θέλει. Το Super Seducer 2 δεν προκαλεί τόσο αντικρουόμενες απόψεις, μιας και είναι καλύτερο παιχνίδι, επομένως ευελπιστούμε οι Nintendo και Microsoft να πουν το "Ναι". Θα δούμε.

 

GW: Πιστεύεις ότι η σειρά Super Seducer μπορεί να θεωρηθεί video game ή είναι περισσότερο εκπαιδευτικό παιχνίδι;
RLR: Ο κόσμος το παίζει και διασκεδάζει, οπότε σίγουρα θεωρείται video game. Θέλαμε να υπάρχει μια ισορροπία 50-50 ανάμεσα στην εκπαίδευση και την διασκέδαση και θεωρώ ότι το πετύχαμε.

GW: Ποια είναι τα σχέδιά σας ως ομάδα ανάπτυξης μετά το Super Seducer 2;
RLR: Καταρχήν θα κάνω διακοπές για δύο μήνες με την σύζυγο και μετά θα σκεφτώ ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου. Μπορεί να φτιάξω ένα VR level έτσι δοκιμαστικά, αλλά έχουμε και ιδέα για ένα Super Seducer Online. Αν το Super Seducer 2 είναι επιτυχημένο τότε σκεφτόμαστε να λανσάρουμε το Super Seducer 3 το 2019. Τέλος, έχουμε και μία ιδέα για ένα διαδραστικό Horror game με Full Motion Videos. Α και θα επιχειρήσουμε να κυκλοφορήσουμε το Super Seducer 2 και στο Switch και το Xbox One. Απ' ότι φαίνεται θα έχουμε πολλά να άνουμε, επομένως θα τα σκεφτούμε αφού πρώτα ξεκουραστούμε.


Διαβάστε το review του Super Seducer. Δείτε τις μέχρι τώρα πληροφορίες για το Super Seducer 2 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

 

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification