Destiny 2

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Στην ίδια μοίρα.

Στην ίδια μοίρα.

Στην ίδια μοίρα.

Το Halo έβαλε για τα καλά την Bungie στη συνείδηση των gamers από το 2001 μέχρι σήμερα και αποτέλεσε την αποκλειστική της ασχολία...μέχρι που ήρθε το Destiny, το οποίο ασφαλώς δεν σημείωσε ανάλογη επιτυχία. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι όπως κάθε έκδοση του Halo διαφέρει από την προηγούμενη, έτσι αντίστοιχα κάθε έκδοση του Destiny είναι λογικό να παρουσιάζει διαφορές. Σε κάθε project συμμετέχουν άλλοι συντελεστές, συνεπώς δημιουργούν ένα διαφορετικό κάθε φορά μείγμα. Για να είμαι ειλικρινής ποτέ δεν ήμουν fan του Halo, ούτε των σεναρίων του Joseph Staten, ο οποίος άφησε το στίγμα του στα Halo 1-3 και στο πρώτο Destiny. Ούτως ή άλλως, ο Staten δεν συμμετέχει στο Destiny 2 άρα θα κρίνουμε το παιχνίδι κάπως διαφορετικά από σεναριακής άποψης, χωρίς βέβαια να δώσουμε ελαφρυντικά, μιας και η εμπειρία της εταιρείας ανάπτυξης της Ουάσινγκτον είναι πλέον μεγαλύτερη.

Το σενάριο δεν αναφέρθηκε τυχαία στην πρώτη παράγραφο, διότι ήταν μία αχίλλειος πτέρνα του πρώτου Destiny και δεν ήταν η μόνη. Οι απαιτήσεις μας από την Bungie είναι υψηλές διότι μας έχει συνηθίσει σε games με AAA production values. Τελικά το πρώτο Destiny δεν δικαίωσε το όνομά του έχοντας κάποια θέματα στο gameplay και έντονο το στοιχείο της επανάληψης. Από εκεί κι έπειτα η Bungie επιχείρησε να μαζέψει τα ασυμμάζευτα με τα expansions και τα κατάφερε…εν μέρει. Πλέον ήρθε η σειρά του sequel και όπως γνωρίζουμε καλά, τα sequels κρύβουν εκπλήξεις. Μπορεί οι developers να βελτιώσουν ένα παιχνίδι, μπορεί να παρουσιάσουν ομοιότητες και να κάνουν τα πράγματα χειρότερα. Η αλήθεια για το Destiny 2 κρύβεται κάπου στη μέση.

Εξωγήινη εισβολή και κλεφτοπόλεμος
Το κλασικό σενάριο που έχουμε εμπεδώσει στο έπακρο δίνει το παρόν και το Destiny 2. Η εξωγήινη φυλή Cabal μας την πέφτει, μας εκτοπίζει από την βάση μας, καλούμαστε να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις μας αλλού και να αντεπιτεθούμε. Εκτός των Cabal θα έχουμε μπροστά μας και τις φυλές των Fallen και Vex που αναμειγνύονται με κάπως ασαφή και ξαφνικό τρόπο. Φυσικά ο ήρωας της υπόθεσης είμαστε εμείς και οι υπόλοιποι…γατάκια. Για κάποιον που βρισκόταν σε σπηλιά για δεκαετίες και παίζει τώρα πρώτη φορά games σίγουρα η πλοκή θα ήταν συναρπαστική. Για όλους τους υπόλοιπους προφανώς όχι. Ευτυχώς η Bungie δεν τσιγκουνεύεται να βάλει cutscenes και να βελτιώσει (κάπως) την παρουσίαση, σε αντίθεση με το πρώτο Destiny, όπου ανά διαστήματα ξεχνούσαμε ότι υπήρχαν cutscenes (βασικά ξεχνούσαμε ότι υπήρχε σενάριο).

Στο Destiny 2 έχουμε τέσσερις αρχηγούς οι οποίοι προσπαθούν να σας καθοδηγήσουν και συγκεκριμένα τους Guardians Cayde, Ikora και Zavala και την Hawthorne, που ανήκει στην πολιτοφυλακή που επέζησε από την αρχική επίθεση των Cabal που είδατε στην beta. Το λογικό θα ήταν μετά από την ισοπέδωση ενός πολιτισμού να υπάρχουν πλάνα καταστροφής και οι αρχηγοί να επιστρέφουν στις θέσεις τους με έναν κάπως πιο ευπαρουσίαστο τρόπο. Αντ’ αυτού όλα αυτά περνούν “στο ντούκου” και απλά το μόνο που αχνοφαίνεται στο βάθος είναι μόνο ο τελικός σας στόχος, ενώ το ταξίδι περνάει στα ψιλά γράμματα. Οι σεναριογράφοι Jason Harris και Christine Thompson παραδίδουν απλά ένα “στεγνό” σενάριο, το οποίο από ένα σημείο κι έπειτα είναι τόσο κλισέ, ώστε ξέρουμε -στο περίπου- τι θα βρούμε μπροστά μας. Σκηνοθετικά ο πρώην δημοσιογράφος Luke Smith, που πλέον έχει αποκλειστικό ρόλο director, ναι μεν τα καταφέρνει καλύτερα από αυτό που είδαμε στο Destiny 1, αλλά για κάποιο περίεργο λόγο, επιμένει ξανά σε αρκετά πλάνα σε κλειστούς χώρους, τα οποία σας περιορίζουν και δεν σας βάζουν στη δράση.

Ταξίδια στο διάστημα
Οι classes του Destiny 2 είναι ακριβώς οι ίδιες. Καλείστε να επιλέξετε ανάμεσα σε Titan, Hunter και Warlock, ενώ στην αρχή φτιάχνετε τον χαρακτήρα σας μέσα από ελάχιστα customizations. Ο Titan είναι περισσότερο “tankιό” καθώς μπορεί και σηκώνει ασπίδες και αποδίδει καλύτερα melee, όπως επίσης αντέχει χτυπήματα. Ο Hunter είναι ακριβώς αυτό που θέλετε σε ένα FPS/RPG, δηλαδή ο καλύτερος σκοπευτής. Ο Warlock αξιοποιεί την χρήση των abilities καλύτερα, καθώς μπορεί να ανακτά το health του πιο αποτελεσματικά ή να βγάζει διάφορες ακτίνες που χτυπούν τον εχθρό.

Στο Destiny 2 μπορείτε στην πορεία να επιλέξετε ανάμεσα σε τρία subclasses για την κάθε class σας. Για παράδειγμα μπορεί να θέλετε να γίνετε πιο healer ή πιο tanky, άρα ανάλογα με το πώς παίζετε έχετε και την αντίστοιχη subclass. Οι subclasses ξεκλειδώνονται με ειδικές αποστολές που φαίνονται στο χάρτη. Τα περισσότερα abilities είναι passive, καθώς οι βασικές κινήσεις όλων των classes είναι η χρήση πρώτου και δεύτερου όπλου, ενός super όπλου και των χειροβομβίδων. Υπάρχει επίσης slide/dodge (δύο φορές το δεξί face button) και το Super Charge που ενεργοποιείται με L1+R1. Παραδόξως οι τρεις classes έχουν όλες από ένα subclass με melee Super charge, όπου για λίγα δεύτερα γίνεστε πανίσχυρος και σφυροκοπάτε melee τον αντίπαλό σας. Από εκεί και πέρα στα άλλα δύο subclasses της κάθε class οι ικανότητες διαφέρουν και αφορούν όπλα (Hunter), εκρηκτικά (Warlock) κ.ο.κ. Τα abilities χωρίζονται σε διακλαδώσεις και σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέξετε συγκεκριμένο tree από abilities, ακόμα και στο ίδιο το subclass.

Όσοι είχατε παίξει το πρώτο Destiny μπορείτε να προβλέψετε από τώρα τι θα ακολουθήσει. Ξεκινάτε ταξίδια από τον έναν πλανήτη στον άλλο, με στόχο να ανασυντάξετε τις δυνάμεις σας και να βρείτε τους Cabal. Κάθε πλανήτης έχει ελάχιστες υποχρεωτικές αποστολές, οι οποίες συνοδεύονται με cutscenes, αλλά άφθονες προαιρετικές. Δυστυχώς στα τελευταία στάδια του παιχνιδιού θα τις χρειαστείτε, τόσο για να φτάσετε στο level 11, όσο κυρίως στο level 15. Απ’ τη μία οι βασικές αποστολές παρουσιάζουν ενδιαφέρον, με τα boss fights τους, τα cutscenes τους και τα rewards από τους NPCs, απ’ την άλλη οι προαιρετικές αποστολές είναι μια άκρως βαρετή διαδικασία, την οποία θα αναλύσουμε παρακάτω.

Εμβαθύνοντας στο θέμα gameplay
Δυστυχώς το Destiny 2 πάσχει σοβαρά από “ανίατες” ασθένειες που το κρατούσαν πίσω, αρχής γενομένης από την πρώτη έκδοση. Ένα βασικό πρόβλημα είναι η επανάληψη των εχθρών. Σε κάθε πλανήτη υπάρχουν μόλις 3-4 είδη εχθρών και μάλιστα σε ορισμένους πλανήτες εμφανίζονται κάτι σαν παραλλαγές ίδιων φιγούρων με διαφορετικά χρώματα. Αυτό μπορεί να έγινε ανεκτό στην πρώτη έκδοση, αλλά για ένα video game των 60 ευρώ, ελάχιστοι θα δεχτούν στη δεύτερη έκδοση, όχι απλά το να σκοτώνουν ελάχιστα είδη εχθρών, αλλά ορισμένα εξ αυτών να υπάρχουν και στην πρώτη έκδοση! Κοινώς, η Bungie έσφαλε και εφόσον σκόπευε να συμπεριλάβει στο παιχνίδι της εχθρούς από το πρώτο μέρος, τουλάχιστον ας προσέθετε κατά πολύ περισσότερους.

Το δυνατό σημείο του Destiny 2 είναι ο οπλισμός του και γενικότερα το σύστημα μάχης του. Τα είδη όπλων και armor είναι ατελείωτα. Υπάρχουν rifles κάθε είδους, πιστόλια, hand cannons, sub-machine guns, sniper rifles, shotguns, grenade launchers κ.ο.κ. Κάθε όπλο έχει διαφορετικά στατιστικά σε Impact, Range, Stability, Handling, Reload speed και σφαίρες, ενώ πράγματι θα δείτε τα στατιστικά αυτά να αντικατοπτρίζονται στο πεδίο της μάχης. Αν ένα όπλο δεν είναι σταθερό τότε μπορεί να επιλέξετε για παράδειγμα κάποιο που προκαλεί μικρότερο damage, αλλά έχει σταθερότητα. Η στόχευση με τα sniper rifles είναι απολαυστική, με όσους πετυχαίνουν κεφαλάκια να επιβραβεύονται.

"Good work both of you" λέει στο τέλος κάποιων αποστολών, που εσύ έχεις κάνει όλη την βρωμοδουλειά, έχεις σατακευτεί επειδή δεν γινόταν reload στο όπλο ή έπεσες στο κενό που υπάρχει άπλετο γύρω σου. Όλα αυτά ενώ η αγαπητή μας NPC πιλοτάριζε αεροσκάφος στο χαλαρό, προσγειώθηκε και σου είπε "Θες βοήθεια;"

Η όλη εμπειρία του gameplay αμαυρώνεται σημαντικά από δύο σημεία στα οποία θα πρέπει να σταθούμε. Καταρχήν όταν τρέχετε, αν θέλετε να κάνετε reload ή zoom, τότε θα συμβεί κάποιες φορές το γνωστό bug του πρώτου Destiny, όπου ενώ η κίνηση του reload ξεκινάει από τον χαρακτήρα σας, κάποιες φορές δεν ολοκληρώνεται. Αντίστοιχη κίνηση ισχύει και για το zoom την ώρα του τρεξίματος το οποίο ακυρώνεται. Οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν εξ αρχής αν θέλουν ή όχι τις δύο συγκεκριμένες κινήσεις εν ώρα τρεξίματος αφαιρώντας το συγκεκριμένο glitch, διότι η διακοπή της κίνησης ουσιαστικά εμποδίζει την ομαλή κίνηση του χαρακτήρα και αποσταθεροποιεί τον χρήστη. Αμφότερα τα δύο στοιχεία είναι σημαντικά και ειδικά το reload, καθώς αν ξεμείνετε από σφαίρες και δεν πυροβολήσετε έγκαιρα έναν εχθρό για να τον απωθήσετε τότε μπορείτε να πεθάνετε, πόσο μάλλον να επιστρέψετε στην αρχή του checkpoint (κάτι που “πονάει” αν είναι restricted). 

Το A.I. των εχθρών απλά κάνει την δουλειά του χωρίς να παρουσιάζει κάτι το εξαιρετικό. Γενικά οι κινήσεις των εχθρών είναι προβλέψιμες, καθώς πυροβολούν και πετούν χειροβομβίδες στο ίδιο σημείο, κοινώς πλάγια του σημείου κάλυψής σας. Αξίζει να σημειωθεί ότι αν ξεφύγετε από την εμβέλεια κάποιου εχθρού τότε αυτός θα μείνει σταθερός στη θέση του, είτε ακίνητος, είτε κάνοντας βόλτες, μέχρι να τον πυροβολήσετε! Το glitchάρισμα αυτό μου συνέβη τόσο σε απλούς εχθρούς, όσο ακόμα και σε bosses. Επίσης, παρατήρησα ότι αν δεχτείτε επίθεση σε σημείο κάλυψης όπου προβλέπεται ότι θα σταθείτε και μετά φύγετε από αυτό, τότε ο εχθρός δύσκολα θα σας ακολουθήσει, αλλά θα προτιμήσει να σταθεί εκεί που βρίσκεται και να "τις φάει" από απόσταση. Αυτό με υποσημείωση την εξαίρεση των boss fights, εκεί όπου θα κυνηγηθείτε σε όλα τα όρια του εκάστοτε πεδίου της μάχης.

Για όσους δεν έχουν παίξει το πρώτο Destiny, θυμίζουμε ότι στο πλάι σας βρίσκεται πάντα ένας ψηφιακός σύμμαχος, ο Ghost, ο οποίος σας βοηθάει σε κάθε σας βήμα, δίνοντάς σας συμβουλές. Συναντάμε ακόμη και τα sparrows, οχήματα τα οποία καβαλάτε (σαν τα μηχανάκια) και μετακινείστε πιο γρήγορα απ' τη μία άκρη του κόσμου στην άλλη. Αξίζει ακόμη να αναφέρουμε ότι τα boss fights είναι άφθονα, τόσο στο campaign, όσο και στις επιπλέον αποστολές, προσφέροντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο πρόκλησης. Αν δεν θέλετε να "μοχθήσετε" και να ζήσετε την πρόκληση, τότε για τον σκοπό αυτό υπάρχουν οι μικροσυναλλαγές, με τις οποίες αγοράζετε mods για όπλα και armor ή cosmetics. Τα mods σας δίνουν πλεονέκτημα και στα multiplayer modes, αν και τα αντικείμενα αυτά μπορούν να βρεθούν μετά από αρκετό farming. Δυστυχώς σε θέμα customization του χαρακτήρα σας, η Bungie επέλεξε να κάνει τα shaders consumable αντικείμενα κι έτσι δεν μπορείτε να αλλάξετε ενδυμασία όσο συχνά θέλετε, κίνηση που δείχνει να ωθεί τους παίκτες προς τις μικροσυναλλαγές.

Το campaign του Destiny 2 διατηρείται always online, όπως άλλωστε και το πρώτο μέρος. Γνωρίζουμε ότι το respawn επιτρέπεται πολύ κοντά στο σημείο που πεθάνατε. Σε κάποια σημεία όμως υπάρχει περιορισμός και θα χρειαστεί να βγάλετε ολόκληρη αλληλουχία μαχών χωρίς να πεθάνετε. Συνολικά το campaign διαρκεί γύρω στις 15 ώρες, ενώ αν προσθέσουμε και τις προαιρετικές αποστολές, τότε η διάρκεια μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 25 ώρες. Αποτελεί μια ευχάριστη εμπειρία, αν και στα objectives δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία ως προς το τι πρέπει να κάνετε. Απλά πηγαίνετε απ’ το σημείο Α στο σημείο Β (το οποίο κάποιες φορές το βρίσκετε και δύσκολα λόγω του ραντάρ) και σκοτώνετε ότι βλέπετε. Σε ορισμένα σημεία του campaign μπαίνετε σε οχήματα και ευχαριστιέστε κανονιές αλλά μέχρι εκεί. Δεν υπάρχουν για παράδειγμα κάποιοι υποτυπώδεις μηχανισμοί, έστω τύπου Mass Effect: Andromeda για να πεις ότι θα ασχοληθούμε με το κάτι παραπάνω.

Σημειώστε ωστόσο ότι στις προαιρετικές αποστολές ασχολείστε κατά κύριο λόγο με την εύρεση μηχανισμών. Εκεί θα διαπιστώσετε πόσο κακό είναι το level design, καθώς θα spamάρετε διαρκώς το double jump και το triple jump για να φτάσετε σε δυσπρόσιτα σημεία που έχουν τοποθετήσει οι world builders του Destiny 2 τους διάφορους μηχανισμούς του. Συν τις άλλοις για έναν περίεργο λόγο τα μισά levels πρέπει να αιωρούνται στο κενό. Να μην μπορείς να πολεμίσεις σαν άνθρωπος, αλλά στο παραμικρό παραπάτημα να χάνεις. Το αποτέλεσμα είναι άφθονα trial and error και ψυχικά αποθέματα μέχρι να τα καταφέρετε! Υπάρχουν μέχρι και αποστολές στις οποίες θα πρέπει να απενεργοποιήσετε ασπίδες, μετά να στοχεύσετε έναν εχθρό για 15 δευτερόλεπτα (αν βρείτε που βρίσκετε), ύστερα να απενεργοποιήσετε ξανά ασπίδες κ.ο.κ. μέχρι να του κατεβάσετε την ενέργεια, κάτι που επίσης μπορεί να σας πάρει 15-20 λεπτά μόνο για το συγκεκριμένο σημείο. Γενικά τα πάντα λειτουργούν υπέρ του grinding.

Πέρα από τις προαιρετικές αποστολές, υπάρχουν τα Public Events και τα Heroic Public Events, στα οποία συμμετέχετε μαζί με άλλους παίκτες. Δίνουν και αυτά αρκετό xp, αλλά και loot boxes, που περιέχουν ένα σωρό άκρως χρήσιμα όπλα και armor που βελτιώνουν διαρκώς τον εξοπλισμό σας. Σχετικά με τα Player events, αυτό που σας ζητείται είναι για παράδειγμα να πάτε από το σημείο Α στο σημείο Β και να εξολοθρεύσετε ομάδες εχθρών ή να μείνετε σταθεροί σε ένα σημείο για να ενεργοποιήσετε έναν μηχανισμό. Διαρκούν ελάχιστα λεπτά και είναι ένας έξυπνος τρόπος να πάρετε γρήγορα loot και xp. Σχετικά με τις αποστολές, τόσο του campaign, όσο και τις προαιρετικές, θα πρέπει με βάση τους πόντους damage και defense που έχετε, να βάλετε ως στόχο να ξεπεράσετε την αναγραφόμενη ένδειξη προτεινόμενων πόντων κάθε αποστολής, αν και τις περισσότερες φορές με λίγη προσπάθεια κατάφερα να βγάλω αποστολές μέχρι και 25 πόντους πάνω απ' τον μέσο όρο μου.

Multiplayer

Μετά την ολοκλήρωση του campaign και εφόσον φτάσετε στο level 20 μπορείτε να ξεκινήσετε να ασχολείστε με το multiplayer. Για να φτάσετε στο level 20 φυσικά θα χρειαστείτε –τι άλλο- grinding. Κοινώς, πέρα από το campaign θα πρέπει να ολοκληρώσετε προαιρετικές αποστολές και Public events. Για να παίξετε online matches με άλλους παίκτες απλά πηγαίνετε στον NPC που βρίσκεται στο The Farm και από εκεί ξεκλειδώνετε το Crucible.

Στο multiplayer συναντάμε τα εξής modes. Καταρχήν το Countdown είναι ένα νέο mode που θυμίζει Counter-Strike, καθώς η μία ομάδα πρέπει να βάλει βόμβα και η άλλη να την απενεργοποιήσει. Υπάρχουν επίσης το Clash (Team Deathmatch), το Supremacy (παραλλαγή του Clash καθώς κάθε παίκτης αφήνει ένα Crest και οι άλλοι πρέπει να το συλλέξουν), το Control όπου θα πρέπει να καταλάβετε περιοχές, το Survival όπου κάθε μέλος έχει 8 ζωές και τα Trials, που είναι PvP challenges περιορισμένου χρόνου. Υπάρχουν επίσης 8 maps, τα οποία ομολογώ ότι έχουν πολύ απλό και ευχάριστο σχεδιασμό. Γενικά το multiplayer τα καταφέρνει οριακά ικανοποιητικά στο να σας κρατήσει για λίγο παραπάνω χρονικό διάστημα, ενώ προσφέρει και την δυνατότητα δημιουργίας μιας Clan. Αυτό το αναφέρουμε διότι με μόνο γνώμονα το grinding για την απόκτηση νέου εξοπλισμού, το endgame “μπάζει” από παντού. Δεν υπάρχει καν ένα πλήρες σύστημα crafting, παρά μόνο τα mods που προσδίδουν χρώματα ή ιδιότητες σε όπλα και armor, όπως αντοχή στα χτυπήματα, καλύτερη χρήση των abilities κτλ. 

Ακριβό cast που δεν αποδίδει όσο θα έπρεπε

Ο οπτικός τομέας του Destiny 2 δεν θυμίζει ιδιαίτερα κονσόλα όγδοης γενιάς. Παίξαμε το παιχνίδι στο PS4 Pro και δυστυχώς δεν είδαμε τις επιδόσεις που περιμέναμε. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί 2160p ανάλυση και checkerboarding ώστε να φτάσει στην ουσία σε 4K ανάλυση ενώ τρέχει στα 30fps. Η ανάλυση, τα frames και η απεικόνιση των textures θα είναι σαφώς ανώτερα στοιχεία στην έκδοση για PC, εκεί όπου το 4K στα 60 fps θα είναι ότι καλύτερο, αν έχετε το κατάλληλο μηχάνημα.

Στην έκδοση του PS4 Pro, το blurring στα textures και το μέτριο anti-aliasing είναι έντονα. Ξεχωρίζει ο όμορφος σχεδιασμός του κόσμου, τα πανέμορφα οπτικά εφέ, η ποικιλομορφία στο σχεδιασμό κάθε map και η ωραία εναλλαγή καιρικών συνθηκών. Τα particle effects αφήνουν επίσης πολύ καλές εντυπώσεις. Το soundtrack εμφανίζεται κάπως υποτονικό, με ελάχιστες εκλάμψεις κατά την διάρκεια κάποιων boss fights. Τα ηχητικά εφέ των όπλων είναι καλοδουλεμένα στην τελική έκδοση, όπως και γενικά ο σχεδιασμός του.

Οι ηθοποιοί που συμμετέχουν στο Destiny 2 έχουν ερμηνείες που θα μας αφήσουν ως επί το πλείστον αδιάφορους, ίσως με εξαίρεση τον Cayde, τον οποίο υποδύεται ο Nathan Fillion (Castle, Serenity). Ο Cayde δίνει κάποιες πινελιές χιούμορ ανά διαστήματα κι αυτό είναι ίσως το μόνο ενθαρρυντικό στοιχείο. Ο Lance Reddick (Fringe, John Rick) ως Zambala ναι μεν έχει την κατάλληλη φωνή για αρχηγός, αλλά οι ερμηνείες του είναι εκτός κλίματος. Ακόμα και ο Nolan North ως Ghost περνάει στα ψιλά γράμματα, κυρίως διότι βρίσκεται σε ρόλο “έξω από τα νερά του”. Όλοι οι χαρακτήρες δεν υποβοηθούνται και μένουν “ξεκρέμαστοι” από το σενάριο, το οποίο και αναλύσαμε στην εισαγωγή του review. Ακόμη, θα προτιμούσα όλα τα boss fights να είναι εξίσου επικά και να έχουν…όλα τους χαρακτηριστικές ατάκες, τόσο ώστε να μας μένει και κάτι από κάθε μάχη ή έστω από κάθε πλανήτη. Γενικά το όλο project φαίνεται εξ αρχής ότι ήθελε ακόμη αρκετή δουλειά.

Στα χαρακώματα των πλανητών
Αν έχετε φάει το πρώτο Destiny με το κουτάλι και σας άφησε πικρή γεύση τότε καλά θα κάνετε να αποφύγετε το Destiny 2, διότι θα σας θυμίζει περισσότερο expansion. Απ’ την άλλη, αν συμπαθήσατε το πρώτο μέρος, είστε fans της Bungie, θέλετε να εξερευνήσετε πλανήτες και στη συνέχεια να δείξετε τις ικανότητές σας στο online multiplayer τότε δοκιμάστε το. Μην περιμένετε να εντυπωσιαστείτε από πλευράς gameplay ή σεναρίου. Το Destiny 2 υπάρχει εδώ για να σας βυθίσει σε ένα μαγικό κόσμο, με τις όποιες παραξενιές του...και σε όποιον αρέσουν. Το τελικό συμπέρασμα ωστόσο είναι ίδιο με την πρώτη έκδοση. Πραγματικά κρίμα που μια μεγάλη εταιρεία ανάπτυξης όπως η Bungie δεν φρόντισε ώστε να αναβαθμίσει το προϊόν της όπως όφειλε και να διορθώσει τα κακώς κείμενα. Χωρίς την προσθήκη νέου class, με παρόμοιο user interface, με μόλις ένα νέο multiplayer mode και ορισμένους εχθρούς απ' το πρώτο μέρος που διατηρήθηκαν, το Destiny 2 μπορεί να θεωρηθεί κάλλιστα από ορισμένους μια μεγάλη αναβάθμιση του πρώτου μέρους, μέσω ενός τεράστιου campaign και όχι ένα project που έχει όλα τα φόντα για να μπορεί να χαρακτηριστεί ως άξιο sequel.

Θετικά:
- Μεγάλη ποικιλία όπλων
- Καλοδουλεμένα ηχητικά εφέ
- Στιβαρό gunfight
- Σωστό balancing στα classes
- Προσφέρει ικανοποιητικά multiplayer modes
- Βελτιωμένη παρουσίαση

Αρνητικά:
- Το ατελείωτο grinding
- Επανάληψη των εχθρών για άλλη μια φορά
- Τo bug του reload και του zoom κατά το τρέξιμο
- Το A.I. έχει συγκεκριμένη εμβέλεια και πανομοιότυπο μοτίβο
- Δεν υπάρχει νέα class και μεγάλες αλλαγές στο gameplay

Βαθμολογία
Γραφικά: 7.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 7.5
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.5

Ικανοποιητική εμπειρία που δεν εξελίσσεται στο βαθμό που όφειλε.

Μάνος Γρυπάρης

NEWS   VIEW ALL

To Destiny 2 στο Steam

[Αρχική δημοσίευση: 16/8/17] H Bungie ανακοίνωσε μέσω Twitter ότι το Destiny 2 δεν θα κυκλοφορήσει μέσω Steam στα PC, αλλά μόνο μέσω Battle.net. Παραδόξως το Silver, ένα μέσο μικροσυναλλαγής του De...
Posted (12 Jul 2019)

Destiny 2

[Αρχική δημοσίευση: 12/2/16 - Destiny το 2017] Σύμφωνα με την Bungie το νέο Destiny θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2017. Εντός του 2016, αναμένεται ένα μεγάλο update με νέο εξοπλισμό και κάποια PvE ...
Posted (17 Oct 2017)

Destiny 2 open beta και απαιτήσεις στα PC

[Αρχική δημοσίευση: 21/6/17] Η Bungie αποκάλυψε τα περιεχόμενα της επικείμενης beta του Destiny 2, καθώς και την ημερομηνία διεξαγωγής της. Η beta θα ξεκινήσει στις 21 Ιουλίου για τα PS4 και Xbox One...
Posted (29 Aug 2017)

Destiny 2 gameplay videos

[Αρχική δημοσίευση: 18/5/17] Η Bungie παρουσίασε το πρώτο gameplay video του Destiny 2. Κατά την διάρκεια των πρώτων βίντεο είδαμε έναν νέο, σκοτεινό κόσμο και την επίθεση των Cabals. Ενδιαφέρ...
Posted (26 Aug 2017)

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 landogar (Level 13) 07/09/2017 20:26
Το περίμενα καλύτερο από το πρώτο αλλά μάλλον η Bungie δεν μαθαίνει από τα λάθη της.Σκόπευα να το πάρω κάποια στιγμή και θα προτιμήσω την έκδοση για PC που θα εχει τουλαχιστον αξιοπρεπη γραφικά και χειρισμό.Πολύ ωραίο κομπλε και αναλυτικό review Μάνο. :-)
#2 -1 wavee (Level 15) 07/09/2017 20:42
Μανο πολυ λαθος το review σε ενα σημειο. "Ενώ τρέχετε δεν μπορείτε να στοχεύσετε ή να κάνετε reload". Πως γινεται να τρεχεις και να σημαδευεις ταυτοχρονα αλλα και να αλλαζεις σφαιρες? Δεν γινεται αυτο και το ξερεις καλα. Οι περισσοτεροι εχουν παει στρατο και ξερουν οτι δεν γινεται.

Παρολο που δεν παιζω multiplayer Και γενικως τετοια sci fi παιχνιδια, ειδα το review και ηθελα να το σχολιασω αυτο καθως ειναι πολυ μεγαλο λαθος να το βαζεις στα αρνητικα. Γενικως ξερεις τι παρατηρω , τα τελευταια χρονια πολλα review (οχι μονο αυτο), τον ρεαλισμο τον εχουν ξεχασει. Πολλες φορες διαβαζω, "μικρη ποικοιλια εχθρων(σε παιχνιδια με σοβαρο σεναριο που δεν κολλαει), λιγα οπλα(το γραφατε στο Far cry Primal το οποιο παλι δεν κολλαει αφου αναφερομαστε στο 10,000 πχ) κλπ. Γενικως βλεπω οτι πολλοι reviewers απο θεμα συνηθειας προφανως εχουν ξεχασει τι παει να ρεαλισμος.
#3 Lyricaldemon (Level 22) 07/09/2017 20:54
Η αλήθεια είναι οτι το περίμενα πολύ καλύτερο,επίσης να μην έχει συνέχεια ίδιους εχθρούς,άλλα παρόλα αυτά θα το ήθελα πάρα πολύ να το παίξω με παρέα!
#4 Manos (Level 39) 07/09/2017 21:15
Quoting wavee:
Μανο πολυ λαθος το review σε ενα σημειο. "Ενώ τρέχετε δεν μπορείτε να στοχεύσετε ή να κάνετε reload". Πως γινεται να τρεχεις και να σημαδευεις ταυτοχρονα αλλα και να αλλαζεις σφαιρες? Δεν γινεται αυτο και το ξερεις καλα. Οι περισσοτεροι εχουν παει στρατο και ξερουν οτι δεν γινεται.

Παρολο που δεν παιζω multiplayer Και γενικως τετοια sci fi παιχνιδια, ειδα το review και ηθελα να το σχολιασω αυτο καθως ειναι πολυ μεγαλο λαθος να το βαζεις στα αρνητικα. Γενικως ξερεις τι παρατηρω , τα τελευταια χρονια πολλα review (οχι μονο αυτο), τον ρεαλισμο τον εχουν ξεχασει. Πολλες φορες διαβαζω, "μικρη ποικοιλια εχθρων(σε παιχνιδια με σοβαρο σεναριο που δεν κολλαει), λιγα οπλα(το γραφατε στο Far cry Primal το οποιο παλι δεν κολλαει αφου αναφερομαστε στο 10,000 πχ) κλπ. Γενικως βλεπω οτι πολλοι reviewers απο θεμα συνηθειας προφανως εχουν ξεχασει τι παει να ρεαλισμος.

1)Wavee επειδή έχω πάει στρατό μια χαρά τρέχεις και κάνεις reload το όπλο κι αυτό γίνεται στα περισσότερα FPS της αγοράς. Επίσης στο στρατό δεν έχεις jetpacks και δεν κάνεις respawn αν πεθάνεις. Γιατί συγκρίνεις τα video games με τον στρατό δεν καταλαβαίνω. Μιλάμε για First-Person Shooter. Έπρεπε να μπορείς και να κάνεις τόσο zoom, όσο και reload.

2)Στο έχουμε ήδη απαντήσει και σε άλλα reviews για το θέμα "μικρή ποικιλία εχθρών" και "μικρή ποικιλία όπλων στο Far Cry: Primal". Γιατί επιμένεις να ρωτάς κάθε φορά και να σου απαντάμε το ίδιο; Πολύ απλά είναι θέμα ποικιλί ας gameplay. Στην προϊστορία υπήρχαν αρκετά ακόμη όπλα, ακόμα και για την εποχή τους (ή έστω παραλλαγές των ίδιων). Αν δεν ισχύει ότι λέμε περί ποικιλίας τότε ας έβγαιναν games με 3 εχθρούς και 3 όπλα να δεις τι βαθμολογίες θα έπαιρναν. Δεν είναι θέμα "πολλών reviewers". Δεν κάνουμε όλοι ξαφνικά λάθος και δεν πάει στραβά ο γιαλός. Ίσιωσε την βάρκα σου γιατί τα βλέπεις λάθος. Έχουμε παίξει κάτι χιλιάδες games για να κάνουμε αυτή τη δουλειά και όταν βλέπουμε τις ίδιες φάτσες εχθρών και τα ίδια όπλα η επανάληψη χτυπάει κόκκινο, σε αντίθεση με άλλα games. Για το τι γράφουμε κάθε φορά στα reviews πες την άποψή σου στο forum γιατί είσαι off-topic. Εδώ μόνο ότι αφορά το Destiny 2.
#5 wavee (Level 15) 07/09/2017 21:54
Quoting Manos:
1)Wavee επειδή έχω πάει στρατό μια χαρά τρέχεις και κάνεις reload το όπλο κι αυτό γίνεται στα περισσότερα FPS της αγοράς. Επίσης στο στρατό δεν έχεις jetpacks και δεν κάνεις respawn αν πεθάνεις. Γιατί συγκρίνεις τα video games με τον στρατό δεν καταλαβαίνω. Μιλάμε για First-Person Shooter. Έπρεπε να μπορείς και να κάνεις τόσο zoom, όσο και reload.

2)Στο έχουμε ήδη απαντήσει και σε άλλα reviews για το θέμα "μικρή ποικιλία εχθρών" και "μικρή ποικιλία όπλων στο Far Cry: Primal". Γιατί επιμένεις να ρωτάς κάθε φορά και να σου απαντάμε το ίδιο; Πολύ απλά είναι θέμα ποικιλίας gameplay. Στην προϊστορία υπήρχαν αρκετά ακόμη όπλα, ακόμα και για την εποχή τους (ή έστω παραλλαγές των ίδιων). Αν δεν ισχύει ότι λέμε περί ποικιλίας τότε ας έβγαιναν games με 3 εχθρούς και 3 όπλα να δεις τι βαθμολογίες θα έπαιρναν. Δεν είναι θέμα "πολλών reviewers". Δεν κάνουμε όλοι ξαφνικά λάθος και δεν πάει στραβά ο γιαλός. Ίσιωσε την βάρκα σου γιατί τα βλέπεις λάθος. Έχουμε παίξει κάτι χιλιάδες games για να κάνουμε αυτή τη δουλειά και όταν βλέπουμε τις ίδιες φάτσες εχθρών και τα ίδια όπλα η επανάληψη χτυπάει κόκκινο, σε αντίθεση με άλλα games. Για το τι γράφουμε κάθε φορά στα reviews πες την άποψή σου στο forum γιατί είσαι off-topic. Εδώ μόνο ότι αφορά το Destiny 2.


Οταν περπατας μπορεις να αλλαζεις σφαιρες, οχι οταν τρεχεις. Και αυτο δεν γινεται στα περισσοτερα fps στην αγορα. Στα περισσοτερα fps στην αγορα κανεις reload μονο οταν ειναι σταματημενος ή οταν περπατας κανονικα. Και ουτως η αλλως δεν γινεται. Για να μην αναφερω που κουβαλας στα παιχνιδια 500 οπλα που ξερουμε πως ειναι πολυ βαρια. ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ. Κανονικα μονο 1 οπλο επρεπε (κι αλλο 1 μικρο) αλλα τελοσπαντων. Καλα για την στοχευση δεν το συζητω. Δεν γινεται με τιποτα να στοχευεις οταν τρεχεις. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ. Απλα θελω πως ειναι τα αληθινα οπλα, στον αληθινο κοσμο και ποσο λαθος κανουν πολλοι.

Δεν θυμαμαι να μου εχετε απαντησει κατι για τα οπλα. Αλλα για να το λες μαλλον δικιο θα εχεις. Απλα ηθελα να το πω. Εγω διαφωνω παντως σε αυτο το θεμα με τα οπλα.

Επισης οσον αφορα την ποικιλια των εχθρων και στο Destiny και σε καποια παιχνιδια οπως πχ το Quantum Break γραφετε οτι εχει μικρη ποικιλια εχθρων. Συγκριμενα γραφετε στο Quantum Break "Ελάχιστες κατηγορίες εχθρών και όπλων". Μπορεις να μου πεις τι αλλο θα μπορουσαν να βαλουν? Αν εννοειτε οπως γραφεις και πιο πανω για τα προσωπα οκ. Σε αυτο εχεις δικιο. Αλλα αν εννοειται για το "τυπο" των εχθρων(να κανουν διαφορετικα πραγματα κλπ) ειστε πολυ λαθος. Δεν παιζουμε super mario. Δεν γινεται να βαλουν πολλα ειδη εχθρων εφοσον το παιχνιδι κυμαινετε σε ρεαλιστικα πλαισια. Στο Destiny που γραφεις το ιδιο για τους εχθρους δεν ξερω κατα ποσο σοβαρο ειναι το παιχνιδι. Ισως πρεπει να παιξω multiplayer για να καταλαβω οτι ειναι αλλου ειδους παιχνιδιου
#6 geololj (Level 28) 07/09/2017 22:01
Φαίνεται ότι η Bungie φοβήθηκε να ρισκάρει και παρουσιάζει την ίδια συνταγή με μικρές βελτιώσεις. Το στοίχημα είναι να έχει βάθος και να σε κρατάει κοντα του ακόμα και μετά από 5-6 μήνες ή και περισσότερο μιας και ουσιαστικά μιλάμε για ένα online FPS που έχει και στοιχεία από MMO.
#7 Manos (Level 39) 07/09/2017 22:35
Quoting wavee:
Οταν περπατας μπορεις να αλλαζεις σφαιρες, οχι οταν τρεχεις. Και αυτο δεν γινεται στα περισσοτερα fps στην αγορα. Στα περισσοτερα fps στην αγορα κανεις reload μονο οταν ειναι σταματημενος ή οταν περπατας κανονικα. Και ουτως η αλλως δεν γινεται. Για να μην αναφερω που κουβαλας στα παιχνιδια 500 οπλα που ξερουμε πως ειναι πολυ βαρια. ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ. Κανονικα μονο 1 οπλο επρεπε (κι αλλο 1 μικρο) αλλα τελοσπαντων. Καλα για την στοχευση δεν το συζητω. Δεν γινεται με τιποτα να στοχευεις οταν τρεχεις. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ. Απλα θελω πως ειναι τα αληθινα οπλα, στον αληθινο κοσμο και ποσο λαθος κανουν πολλοι.


Δεν έγινα κατανοητός οπότε το ξαναγράφω, τόσο εδώ, όσο και στο review:
Η όλη εμπειρία του gameplay αμαυρώνεται σημαντικά από δύο σημεία στα οποία θα πρέπει να σταθούμε. Καταρχήν όταν τρέχετε, αν θέλετε να κάνετε reload ή zoom, τότε θα συμβεί κάποιες φορές το γνωστό bug του πρώτου Destiny, όπου ενώ η κίνηση του reload ξεκινάει από τον χαρακτήρα σας, κάποιες φορές δεν ολοκληρώνεται. Αντίστοιχη κίνηση ισχύει και για το zoom την ώρα του τρεξίματος το οποίο ακυρώνεται. Οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν εξ αρχής αν θέλουν ή όχι τις δύο συγκεκριμένες κινήσεις εν ώρα τρεξίματος αφαιρώντας το συγκεκριμένο glitch, διότι η διακοπή της κίνησης ουσιαστικά εμποδίζει την ομαλή κίνηση του χαρακτήρα και αποσταθεροποιεί τον χρήστη.

Μιλάμε για κίνηση που ξεκινάει και που διακόπτεται. Είναι bug αυτό, υπήρχε και στο πρώτο Destiny.

Quoting wavee:
Επισης οσον αφορα την ποικιλια των εχθρων και στο Destiny και σε καποια παιχνιδια οπως πχ το Quantum Break γραφετε οτι εχει μικρη ποικιλια εχθρων. Συγκριμενα γραφετε στο Quantum Break "Ελάχιστες κατηγορίες εχθρών και όπλων". Μπορεις να μου πεις τι αλλο θα μπορουσαν να βαλουν? Αν εννοειτε οπως γραφεις και πιο πανω για τα προσωπα οκ. Σε αυτο εχεις δικιο. Αλλα αν εννοειται για το "τυπο" των εχθρων(να κανουν διαφορετικα πραγματα κλπ) ειστε πολυ λαθος. Δεν παιζουμε super mario. Δεν γινεται να βαλουν πολλα ειδη εχθρων εφοσον το παιχνιδι κυμαινετε σε ρεαλιστικα πλαισιο. Στην κανονικη ζωη υπαρχουν πολλα ειδη? Στο Destiny που γραφεις το ιδιο για τους εχθρους δεν ξερω κατα ποσο σοβαρο ειναι το παιχνιδι. Ισως πρεπει να παιξω multiplayer για να καταλαβω οτι ειναι αλλου ειδους παιχνιδιου

Στην κανονική ζωή υπάρχουν 8 δισεκατομμύρια πρόσωπα άρα οι συνδυασμοί είναι άπειροι, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκεις πάλι την πραγματική ζωή. Απλά άνοιξε ένα Mass Effect που είναι Shooter/RPG και δες τους εκατοντάδες NPC και εχθρούς που έχει, τόσο ώστε να μην βαριέται ποτέ το μάτι σου. Πάντα με βάση τα κριτήρια άλλων games κρίνουμε κάτι, όχι με βάση την πραγματικότητα.
#8 wavee (Level 15) 07/09/2017 23:12
Quoting Manos:
Quoting wavee:
Οταν περπατας μπορεις να αλλαζεις σφαιρες, οχι οταν τρεχεις. Και αυτο δεν γινεται στα περισσοτερα fps στην αγορα. Στα περισσοτερα fps στην αγορα κανεις reload μονο οταν ειναι σταματημενος ή οταν περπατας κανονικα. Και ουτως η αλλως δεν γινεται. Για να μην αναφερω που κουβαλας στα παιχνιδια 500 οπλα που ξερουμε πως ειναι πολυ βαρια. ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ. Κανονικα μονο 1 οπλο επρεπε (κι αλλο 1 μικρο) αλλα τελοσπαντων. Καλα για την στοχευση δεν το συζητω. Δεν γινεται με τιποτα να στοχευεις οταν τρεχεις. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ. Απλα θελω πως ειναι τα αληθινα οπλα, στον αληθινο κοσμο και ποσο λαθος κανουν πολλοι.


Δεν έγινα κατανοητός οπότε το ξαναγράφω, τόσο εδώ, όσο και στο review:
Η όλη εμπειρία του gameplay αμαυρώνεται σημαντικά από δύο σημεία στα οποία θα πρέπει να σταθούμε. Καταρχήν όταν τρέχετε, αν θέλετε να κάνετε reload ή zoom, τότε θα συμβεί κάποιες φορές το γνωστό bug του πρώτου Destiny, όπου ενώ η κίνηση του reload ξεκινάει από τον χαρακτήρα σας, κάποιες φορές δεν ολοκληρώνεται. Αντίστοιχη κίνηση ισχύει και για το zoom την ώρα του τρεξίματος το οποίο ακυρώνεται. Οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν εξ αρχής αν θέλουν ή όχι τις δύο συγκεκριμένες κινήσεις εν ώρα τρεξίματος αφαιρώντας το συγκεκριμένο glitch, διότι η διακοπή της κίνησης ουσιαστικά εμποδίζει την ομαλή κίνηση του χαρακτήρα και αποσταθεροποιεί τον χρήστη.

Μιλάμε για κίνηση που ξεκινάει και που διακόπτεται. Είναι bug αυτό, υπήρχε και στο πρώτο Destiny.

Quoting wavee:
Επισης οσον αφορα την ποικιλια των εχθρων και στο Destiny και σε καποια παιχνιδια οπως πχ το Quantum Break γραφετε οτι εχει μικρη ποικιλια εχθρων. Συγκριμενα γραφετε στο Quantum Break "Ελάχιστες κατηγορίες εχθρών και όπλων". Μπορεις να μου πεις τι αλλο θα μπορουσαν να βαλουν? Αν εννοειτε οπως γραφεις και πιο πανω για τα προσωπα οκ. Σε αυτο εχεις δικιο. Αλλα αν εννοειται για το "τυπο" των εχθρων(να κανουν διαφορετικα πραγματα κλπ) ειστε πολυ λαθος. Δεν παιζουμε super mario. Δεν γινεται να βαλουν πολλα ειδη εχθρων εφοσον το παιχνιδι κυμαινετε σε ρεαλιστικα πλαισιο. Στην κανονικη ζωη υπαρχουν πολλα ειδη? Στο Destiny που γραφεις το ιδιο για τους εχθρους δεν ξερω κατα ποσο σοβαρο ειναι το παιχνιδι. Ισως πρεπει να παιξω multiplayer για να καταλαβω οτι ειναι αλλου ειδους παιχνιδιου

Στην κανονική ζωή υπάρχουν 8 δισεκατομμύρια πρόσωπα άρα οι συνδυασμοί είναι άπειροι, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκεις πάλι την πραγματική ζωή. Απλά άνοιξε ένα Mass Effect που είναι Shooter/RPG και δες τους εκατοντάδες NPC και εχθρούς που έχει, τόσο ώστε να μην βαριέται ποτέ το μάτι σου. Πάντα με βάση τα κριτήρια άλλων games κρίνουμε κάτι, όχι με βάση την πραγματικότητα.


Α ενταξει αν το εννοεις για bug οκ. "Οι developers θα πρέπει να αποφασίσουν εξ αρχής αν θέλουν ή όχι τις δύο συγκεκριμένες κινήσεις εν ώρα τρεξίματος" Παντως εγω πιστευω οτι το σωστο ειναι να το αφαιρουσαν εντελως καθως δεν ειναι ρεαλιστικο τοσο στην στοχευση οσο και στο γεμισμα των οπλων(την ωρα που τρεχεις)

Για τα προσωπα που λες το καταλαβα. Εγω νομιζα οτι λετε για τυπους εχθρων και οχι για προσωπα. Για προσωπα εχεις δικιο. Αλλα για τυπους εχθρων οπως εγραφε στο Quantum Break δεν συμφωνω. Δηλαδη δεν γινεται να απαιτεις(γενικα μιλαω) απο ενα παιχνιδι που βασιζεται στους κανονικους ανθρωπους με σοβαρο σεναριο για ενηλικες να θες να εχεις πολλα ειδη εχθρων. πχ ο ενας αορατος, ο αλλος να πεταει και ο αλλοςκ κι εγω δεν ξερω τι. Αλλα οσον αφορα τα χαρακτηριστικα των προσωπων θα συμφωνησω μαζι σου. Εξαρταται πως το εννοεις κανεις. Ας πουμε στο Max Payne πουηταν ολοι κανονικοι ανθρωποι χωρις διαφορες μεταξυ τους(παικτικα) μου αρεσε. Αλλωστε βασιζεται στον ρεαλισμο. Δεν μου αρεσε ομως που σχεδον ολοι ειχαν τα ιδια χαρακτηριστικα( στο προσωπο,ντυσιμο κλπ). Εφοσον εννοεις κατι τετοιο συμφωνω

Τωρα που θυμηθηκα κατι ασχετο, σου ειχα στειλει στο review του Age of empires 1 γιατι θελω να σε ρωτησω κατι οσον αφορα το παιχνιδι. Δεν μου εχεις απαντησει. Και σε prive προσπαθησα να σου στειλω αλλα δεν γινεται. Μπορεις να πας να σε ρωτησω?
#9 Manos (Level 39) 08/09/2017 00:16
Συζήτηση για το reload και το γεγονός ότι ενοχλεί.
1o link | 2o link | 3o link

Επίσης, όσον αφορά στο grinding να διευκρινίσω ότι χρειάζεται σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις, με την πιο έντονη από το level 11 έως το level 15, όπου έπρεπε να παίξω 4 προαιρετικές αποστολές και 2 Public events (μόλις που είχα πάρει το level 11 όταν εμφανίστηκε η ένδειξη ότι χρειάζομαι level 15). Το ότι το θεωρώ grinding είναι διότι μιλάμε για προαιρετικές αποστολές εκτός του campaign, άνευ ουσίας και νοήματος. Τα υπόλοιπα περί της βαθμολογίας τα ανέλυσα πλήρως. Στην έκδοση για PC να ξέρετε ότι τα γραφικά θα είναι πολύ καλύτερα, σε τέτοιο επίπεδο που η βαθμολογία μπορεί να φτάσει και κοντά στο 8.

Για το Age of Empires ρώτησε στο forum topic.
#10 Divine Raiden (Level 26) 08/09/2017 02:46
Έπαιξα την beta και δεν μπορώ να πω ότι μου άφησε θετικές εντυπώσεις.Αντι θετα είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το ακουμπήσω το παιχνίδι.Το Pvp του φάνηκε τελείως βασισμένο σε high impact όπλα με explosive shots και το Pve dungeon που είχε ήταν πραγματικά βαρετό και ανούσιο με πολύ απλές τακτικές του τύπου "ανέβα στην πλατφόρμα για να μην φας το aoe" και "μην πας / στη μάπα του boss".Το bug που λες το παρατήρησα και εγώ και ήταν το λιγότερο, σπαστικό.Επισης θα συμφωνήσω με την μικρή ποικιλία των εχθρών τόσο οπτικά αλλά και από άποψη ικανοτήτων.Τα γραφικά στο PC ήταν όντως εντυπωσιακά και καλοδουλεμένα (τουλάχιστον για την beta).Πολύ ωραίο και αναλυτικό το review σου Μάνο.
Φίλε wavee από ότι καταλαβαίνω από τα σχόλια σου προτιμάς σίγουρα πιο ρεαλιστικά παιχνίδια και τείνεις όλα να τα βάζεις στο ίδιο κουτί επειδή μπαίνουν στη γενικότερη κατηγορία των FPS.Δεν κρίνονται όμως έτσι τα παιχνίδια. Υπάρχουν τα τύπου simulation άμα ψάχνεις για κάτι ρεαλιστικό και αρκετά ακόμα όπως το BF1 τα οποία πλησιάζουν αρκετά την πραγματικότητα. Δεν βρίσκω τον λόγο να συγκρινεις κάτι "ψεύτικο" όπως το Destiny με την πραγματικότητα. Ναι μπορεί εσύ να τα γουστάρεις έτσι αλλά είναι σαν να μου λες το Star Wars είναι άθλιο επειδή έχει φωτόσπαθα που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. .. Για αυτό λέγεται ταινία επιστημονικής φαντασίας και για αυτό λέγονται βιντεοπαιχνίδια . Όπως είπε και ο Μάνος πάρα πολλά όπλα/ιστορίες/κ όσμοι έχουν δημιουργηθεί βασισμένα σε υπαρκτα γεγονότα/όπλα/π λανήτες. Δικαίωμα σου να μην σου αρέσουν να φωτόσπαθα,τα laser και τα διαφορετικά είδη εξωγήινων όπου ο καθένας έχει διαφορετική συμπεριφορά και κινήσεις αλλά δεν χρειάζεται να την "λες" και στα παιδιά που κάθονται και γράφουν την άποψή τους για κάποιο παιχνίδι έχοντας σπαταλησει πιθανώς πόσες ώρες (γιατί προφανώς δεν τους αρέσουν όλα τα παιχνίδια που κάνουν review) και προσπαθούν να μας μεταφέρουν μια αντικειμενικη άποψη (όσο γίνεται) μεβάση την κατάσταση της αγοράς και την δικιά τους εμπειρία συν ότι όλο αυτό μας το προσφέρουν τσάμπα. Και φυσικά δεν το λέω τώρα μόνο για τα παιδιά του site, το λέω γενικά για τον κάθε τύπο που γράφει reviews και αφιερώνει χρόνο και κόπο για να καθόμαστε εμείς στο σπιτάκι μας να τα διαβάζουμε. Στο λέω όλο αυτό τελείως φιλικά για να μην έχουμε παρεξηγησεις.
#11 +1 Shikabane_Hime7 (Level 29) 08/09/2017 10:05
Για το θέμα reload-shooting ενώ τρέχει ο χαρακτήρας: Υπάρχουν ένα σωρό παιχνίδια FPS που γίνεται αυτό, Left 4 Dead, Counter Strike, Unreal Tournament κλπ κλπ Σε κάποια άλλα έχει τύχει να δούμε τον χαρακτήρα να περπατάει αναγκαστικά ενώ γεμίζει το όπλο. Σε κάθε παιχνίδι το κάνουν διαφορετικά, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με την πραγματικότητα.
#12 wavee (Level 15) 08/09/2017 12:39
Quoting Divine Raiden:
Έπαιξα την beta και δεν μπορώ να πω ότι μου άφησε θετικές εντυπώσεις.Αντιθετα είπα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το ακουμπήσω το παιχνίδι.Το Pvp του φάνηκε τελείως βασισμένο σε high impact όπλα με explosive shots και το Pve dungeon που είχε ήταν πραγματικά βαρετό και ανούσιο με πολύ απλές τακτικές του τύπου "ανέβα στην πλατφόρμα για να μην φας το aoe" και "μην πας / στη μάπα του boss".Το bug που λες το παρατήρησα και εγώ και ήταν το λιγότερο, σπαστικό.Επισης θα συμφωνήσω με την μικρή ποικιλία των εχθρών τόσο οπτικά αλλά και από άποψη ικανοτήτων.Τα γραφικά στο PC ήταν όντως εντυπωσιακά και καλοδουλεμένα (τουλάχιστον για την beta).Πολύ ωραίο και αναλυτικό το review σου Μάνο.
Φίλε wavee από ότι καταλαβαίνω από τα σχόλια σου προτιμάς σίγουρα πιο ρεαλιστικά παιχνίδια και τείνεις όλα να τα βάζεις στο ίδιο κουτί επειδή μπαίνουν στη γενικότερη κατηγορία των FPS.Δεν κρίνονται όμως έτσι τα παιχνίδια. Υπάρχουν τα τύπου simulation άμα ψάχνεις για κάτι ρεαλιστικό και αρκετά ακόμα όπως το BF1 τα οποία πλησιάζουν αρκετά την πραγματικότητα. Δεν βρίσκω τον λόγο να συγκρινεις κάτι "ψεύτικο" όπως το Destiny με την πραγματικότητα. Ναι μπορεί εσύ να τα γουστάρεις έτσι αλλά είναι σαν να μου λες το Star Wars είναι άθλιο επειδή έχει φωτόσπαθα που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα... Για αυτό λέγεται ταινία επιστημονικής φαντασίας και για αυτό λέγονται βιντεοπαιχνίδια. Όπως είπε και ο Μάνος πάρα πολλά όπλα/ιστορίες/κόσμοι έχουν δημιουργηθεί βασισμένα σε υπαρκτα γεγονότα/όπλα/πλανήτες. Δικαίωμα σου να μην σου αρέσουν να φωτόσπαθα,τα laser και τα διαφορετικά είδη εξωγήινων όπου ο καθένας έχει διαφορετική συμπεριφορά και κινήσεις αλλά δεν χρειάζεται να την "λες" και στα παιδιά που κάθονται και γράφουν την άποψή τους για κάποιο παιχνίδι έχοντας σπαταλησει πιθανώς πόσες ώρες (γιατί προφανώς δεν τους αρέσουν όλα τα παιχνίδια που κάνουν review) και προσπαθούν να μας μεταφέρουν μια αντικειμενικη άποψη (όσο γίνεται) μεβάση την κατάσταση της αγοράς και την δικιά τους εμπειρία συν ότι όλο αυτό μας το προσφέρουν τσάμπα. Και φυσικά δεν το λέω τώρα μόνο για τα παιδιά του site, το λέω γενικά για τον κάθε τύπο που γράφει reviews και αφιερώνει χρόνο και κόπο για να καθόμαστε εμείς στο σπιτάκι μας να τα διαβάζουμε. Στο λέω όλο αυτό τελείως φιλικά για να μην έχουμε παρεξηγησεις.


Καταρχην ρε συ δεν την ειπα σε κανεναν. Απλα ηθελα να κανουμε αυτη tην κουβεντα για να μας προβληματισει λιγο . Διαφωνω σε αυτα που λες. Πιστευω ακομα και παιχνιδι επιστημονικης φαντασιας που εχει να κανει με ανθρωπους θα επρεπε να υπαρχουν καποια ορια. Δυστυχως πολλα παιχνιδιαα ριχνουν το βαρος του gameplay στην διασκεδαση και οχι στον ρεαλισμο. Και οταν καποια παιχνιδια βασιζονται περισσοτερο στον ρεαλισμο το βαζουμε στα αρνητικα επειδη δεν προσφερουν διασκεδση. Πχ , "επαναλαμβομενε ς μαχες, λιγα οπλα, δεν υπαρχουν skills κλπ.

Εχει τυχει να δω review που γραφει οτι ο πρωταγωνιστης κουβαλαει μεχρι 2 οπλα και αυτο το ειχε στα αρνητικα. Αν πας στρατο ή αν μπορει να εχεις παει δεν ξερω, θα διαπιστωσεις οτι ειναι απιστευτα δυσκολο να παρεις ακομα και δυο οπλα. Ασε που πας πιο αργα και δεν μπορεις να τρεξεις με τιποτα (αν εχεις δυο). Ειναι πολυ βαρια. To ιδιο ισχυει για την στοχευση ενω τρεχεις. Δεν γινεται με τιποτα. Ενταξει ειναι καποια πραγματα που πρεπει να βασιζονται στην λογικη ακομα και με παιχνιδια τοπυ star wars ή Destiny. Παρολα αυτα βλεπα αρκετα παιχνιδια που βασιζονται στον ρεαλισμο. Οταν βλεπω ομως αυτα να τα κρινουν αρνητικα επειδη εχουν αυτα τα στοιχεια ε, δεν μου πολυ αρεσει :)

Εγω πλεον διαβαζω μεν review αλλα κρινω απο youtube και κρινω οταν το παιξω εγω. Καταλαβαινω αυτο που λετε αλλα απ οτι φαινεται πολλοι reviewrs δεν μπορουν να κρινουν σωστα. Δεν μιλαω για το συγκεκριμενο. Ο Μανος μια χαρα νομιζω κρινει. Αλλα θυμαμαι σε αλλα site πχ που κρινανε το Ryse son of rome και λεγανε οτι δεν εχεις πολλα οπλα και ετσι οι μαχες ηταν επαναλαμβανομεν ες, ξεχνωντας οτι ο αυτοκρατορας πολεμουσε μονο με το συγκεκριμενο σπαθι απο τον πατερα του. Και στο τονιζε το παιχνιδι στην αρχη 2-3 φορες (στα cutscenes)
#13 Divine Raiden (Level 26) 08/09/2017 17:23
Quoting wavee:
Καταρχην ρε συ δεν την ειπα σε κανεναν. Απλα ηθελα να κανουμε αυτη tην κουβεντα για να μας προβληματισει λιγο . Διαφωνω σε αυτα που λες. Πιστευω ακομα και παιχνιδι επιστημονικης φαντασιας που εχει να κανει με ανθρωπους θα επρεπε να υπαρχουν καποια ορια. Δυστυχως πολλα παιχνιδιαα ριχνουν το βαρος του gameplay στην διασκεδαση και οχι στον ρεαλισμο. Και οταν καποια παιχνιδια βασιζονται περισσοτερο στον ρεαλισμο το βαζουμε στα αρνητικα επειδη δεν προσφερουν διασκεδση. Πχ , "επαναλαμβομενες μαχες, λιγα οπλα, δεν υπαρχουν skills κλπ.

Εχει τυχει να δω review που γραφει οτι ο πρωταγωνιστης κουβαλαει μεχρι 2 οπλα και αυτο το ειχε στα αρνητικα. Αν πας στρατο ή αν μπορει να εχεις παει δεν ξερω, θα διαπιστωσεις οτι ειναι απιστευτα δυσκολο να παρεις ακομα και δυο οπλα. Ασε που πας πιο αργα και δεν μπορεις να τρεξεις με τιποτα (αν εχεις δυο). Ειναι πολυ βαρια. To ιδιο ισχυει για την στοχευση ενω τρεχεις. Δεν γινεται με τιποτα. Ενταξει ειναι καποια πραγματα που πρεπει να βασιζονται στην λογικη ακομα και με παιχνιδια τοπυ star wars ή Destiny. Παρολα αυτα βλεπα αρκετα παιχνιδια που βασιζονται στον ρεαλισμο. Οταν βλεπω ομως αυτα να τα κρινουν αρνητικα επειδη εχουν αυτα τα στοιχεια ε, δεν μου πολυ αρεσει :)

Εγω πλεον διαβαζω μεν review αλλα κρινω απο youtube και κρινω οταν το παιξω εγω. Καταλαβαινω αυτο που λετε αλλα απ οτι φαινεται πολλοι reviewrs δεν μπορουν να κρινουν σωστα. Δεν μιλαω για το συγκεκριμενο. Ο Μανος μια χαρα νομιζω κρινει. Αλλα θυμαμαι σε αλλα site πχ που κρινανε το Ryse son of rome και λεγανε οτι δεν εχεις πολλα οπλα και ετσι οι μαχες ηταν επαναλαμβανομενες, ξεχνωντας οτι ο αυτοκρατορας πολεμουσε μονο με το συγκεκριμενο σπαθι απο τον πατερα του. Και στο τονιζε το παιχνιδι στην αρχη 2-3 φορες (στα cutscenes)


Μα ρε συ αυτο προσπαθούμε να σου εξηγήσουμε.Όταν ένα παιχνίδι μπαίνει σε κάποια κατηγορία εκτός του simulation, όχι απο εμάς αλλά απο την ίδια εταιρεία ανάπτυξης του, θα το κρίνουμε αναλόγως.Αν μου πεις simulation του 2ου παγκοσμίου πολέμου και δω laser ε ναι προφανώς εκεί θα το κατακρίνω.Αλλά απο την στιγμή που λες επιστημονική φαντασία και FPS δεν χωράει λογική.Συν οτι συνήθως δεν έχουμε να κάνουμε με απλούς ανθρώπους αλλά με "ενισχυμένους" είτε απο κάποια εξωτερική δύναμη είτε απο μηχανικά μέλη κτλπ.Και συγγνώμη αλλά γίνεται βαρετό αν έχεις 20 ώρες Story να παίζεις ξύλο με τους ίδιους εθχρούς επί 20 ώρες...Επίσης τα παιχνίδια φτιάχονται και για να ξεφεύγουν απο τον ρεαλισμό..
#14 wavee (Level 15) 08/09/2017 18:44
Quoting Divine Raiden:
Μα ρε συ αυτο προσπαθούμε να σου εξηγήσουμε.Όταν ένα παιχνίδι μπαίνει σε κάποια κατηγορία εκτός του simulation, όχι απο εμάς αλλά απο την ίδια εταιρεία ανάπτυξης του, θα το κρίνουμε αναλόγως.Αν μου πεις simulation του 2ου παγκοσμίου πολέμου και δω laser ε ναι προφανώς εκεί θα το κατακρίνω.Αλλά απο την στιγμή που λες επιστημονική φαντασία και FPS δεν χωράει λογική.Συν οτι συνήθως δεν έχουμε να κάνουμε με απλούς ανθρώπους αλλά με "ενισχυμένους" είτε απο κάποια εξωτερική δύναμη είτε απο μηχανικά μέλη κτλπ.Και συγγνώμη αλλά γίνεται βαρετό αν έχεις 20 ώρες Story να παίζεις ξύλο με τους ίδιους εθχρούς επί 20 ώρες...Επίσης τα παιχνίδια φτιάχονται και για να ξεφεύγουν απο τον ρεαλισμό..


A καταλαβα τι λες. Εφοσον δηλαδη εχουν ενισχυμενη στολη, μπορουν να κρατανε περισσοτερα οπλα κλπ. Οκ ετσι μπορει να δικαιολογηθει καπως αυτο. Σε αυτο το δεχομαι. Αλλα σε παιχνιδια β παγκοσμιου πολεμου και γενικως ρεαλιστικα παιχνιδια δεν μπορω να δεχτω οτι πρεπει να εχουμε πολλες απαιτησεις για να κανουν το παιχνιδι διασκεδαστικα εις βαρος του ρεαλισμου. Ισα ισα που μετα κατανταει ανωριμο.

Στην τελευταια προταση που λες εχει να κανει με το τι ζηταει ο καθενας. Εγω που μεγαλωσα πλεον, μου αρεσουν παιχνιδια με αληθινουν πρωταγωνιστες και γενικως οχι υπερηρωες. Δηλαδη μου αρεσου παιχνιδια οπως το Alan Wake(παρολο που κρατοσυες 2 οπλα το πολυ), Quantum Break(που ηταν απλος καθημερινος ανθρωπος), FEAR 1, Far Cry 1, Max Payne 1(Και μονο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα :) )

Αλλα θα ηθελα να σε ρωτησω κατι. Οταν λες δεν μπορεις να παιζεις 2 ωρες παιχνιδι με ιδιους εχθρους εννοεις παιχνιδια με μη ρεαλισμο ή παιχνιδια με ρεαλισμο? Επισης εννοεις για τις ικανοτητες των εχθρων ή για τα προσωπα και τα χαρακτηριστικα του προσωπου του? Αν εννοεις οτι βαριεισαι τους ιδιους εχθρους οσον αφορα τις ικανοτητες σε ρεαλιστικα παιχνιδια εκει ειναι που διαφωνω και αυτο θελω να πω. Ειναι απλα πολυ παιδικο ας πουμε στο Max Payne να ειχε πολλα ειδη εχθρων με διαφορετικες ικανοτητες. Αν το παιξεις θα καταλαβεις τι εννοω. Το ιδιο και στο Medal of honor Allied Assault.
#15 +1 MOKER (Level 13) 10/09/2017 11:28
Μόλις εχθές τερμάτισα το story σε όλα οσα γράφει ο μανός με τα "Ενώ τρέχετε δεν μπορείτε να στοχεύσετε ή να κάνετε reload". μου συνέβη κι έμενα ή όποτε πάταγα σκανδάλη για να βαρέσω ενώ βρισκόμουν σε κίνηση "κολλούσε" σε βαθμό εκνευριστικό... κατα τα άλλα το ευχαριστήθηκα ένεκα που δεν είχα ασχοληθεί με το πρώτο destiny
Score 7.5
7.63 User Score
(15 votes )
User Reviews 0
Genre: FPS, RPG
Developer: Bungie
Publisher: Activision
Διάθεση: IGE (210-2419600)
Players: 1 ή 2-4 σε Online Co-op ή 8 σε ανταγωνιστικό multiplayer
Requirements: 6GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core i3-3150 στα 3.5Ghz ή AMD FX-4350 Κάρτα γραφικών 2GB (Nvidia GeForce GTX660 ή Radeon HD 7850), Χώρος στο σκληρό δίσκο 40GB
Official Website: Κλικ εδώ
Release Date: PS4, Xbox One: 6/9/17, PC: 24/10/17
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL)
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν. (VIEW ALL)
thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL)
thumb
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS

Top reviews (τρέχον έτος)

Top Reviews (by user score)

Latest User Reviews

2.
Diablo IV   (8.5)
3.
Final Fantasy XVI   (8.5)
6.
7.
Hogwarts Legacy   (0.5)
8.
eFootball 2023   (5.0)
9.
Notification