Reviews The Beast Inside
PC  
Comments (1)

The Beast Inside Hot

Διχασμένα κορμιά κολυμπούν στο αίμα.

https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/e3/6e/86/the-beast-inside-box-14-1582856561.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Διχασμένα κορμιά κολυμπούν στο αίμα.

Έχοντας σπουδάσει και λατρέψει για δεκαετίες την υπέροχη Έβδομη Τέχνη, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι την συγγένεια του κινηματογράφου με την gaming κουλτούρα. Η εταιρεία ανάπτυξης Illusion Ray Studio αποτελείται από σαΐνια στον τομέα της τεχνολογίας, την οποία χρησιμοποιούσαν έως πρόσφατα για την δημιουργία τρισδιάστατων και Virtual Reality φιλμ μικρής διάρκειας. Το πάθος τους για το φανταστικό αλλά και οι γνώσεις τους στην υψηλή τεχνική της κινηματογράφησης διακρίνονται στις παραγωγές μικρού μήκους που ολοκλήρωσαν μέσα στα χρόνια.

Τον περασμένο Οκτώβρη αποφάσισαν να εισβάλλουν δυναμικά στην gaming κουλτούρα με ένα ολοκληρωμένο Horror Adventure εν ονόματι The Beast Inside. Οι τεχνικές τους γνώσεις αλλά και η τριβή τους με την φανταστική λογοτεχνία βοήθησαν στο να ξεπροβάλλει το δημιουργικό κτήνος (beast) που κρυβόταν στα σωθικά τους και το οποίο πάσχιζε να εμφανιστεί και να προσφέρει μια αξιόλογη διαδραστική εμπειρία σε εμάς τους gamers.

the beast inside 1

Στοιχειωμένες ψυχές
Στο The Beast Inside ακροβατούμε ανάμεσα σε δύο αιώνες και δύο ανθρώπους των οποίων η μοίρα έχει σφραγιστεί από φρικιαστικά περιστατικά. Ο τόπος της “ακροβασίας” ονομάζεται Blackstone και τον συναντούμε στην ευρύτερη περιοχή της Βοστόνης των ΗΠΑ. Ο χρόνος είναι το 1864 για τον Nicolas Hyde και το 1979 για τον Adam Stevenson. Στο χρονοδιάγραμμα του 35χρονου Adam βρισκόμαστε σε εποχή μεγάλης έξαρσης του Ψυχρού Πολέμου και ο χαρακτήρας μας δείχνει βαθιά επηρεασμένος από το πολιτικό κλίμα. Πως να μην είναι άλλωστε αφού επαγγέλλεται κρυπτοαναλυτής της CIA και έχει αναλάβει την αποκωδικοποίηση ενός Σοβιετικού μυστικού κώδικα.

Με την γυναίκα του να περιμένει το πρώτο τους παιδί, ο Adam θεωρεί ιδανικό το εξοχικό περιβάλλον για να συνδυάσει δουλειά και οικογενειακή φροντίδα όμως “κούνια που τον κούναγε”. Το ημερολόγιο του 27χρονου Nicolas Hyde που πέφτει στα χέρια του, τον οδηγεί σε ένα ταξίδι στο βασίλειο του ψυχολογικού και μεταφυσικού τρόμου. Το βασανισμένο πλάσμα που το έγραψε περιγράφει αποτρόπαιες εμπειρίες οι οποίες διευρύνουν σταδιακά την επιρροή τους στην καθημερινότητα του Adam και της γυναίκας του, με απρόβλεπτα αποτελέσματα.

Η εξιστόρηση των γεγονότων στο The Beast Inside βιώνεται σε πρώτο πρόσωπο από εμάς που ελέγχουμε εναλλάξ τους χαρακτήρες από κεφάλαιο σε κεφάλαιο. Διαθέτει ανατροπές, ασύνδετα επεισόδια, χρονικά άλματα, ζωντανεμένους εφιάλτες και μας κάνει να αμφισβητούμε διαρκώς τα συμπεράσματά μας ως προς το τι και γιατί συμβαίνει. Η ψηφιακή μας πραγματικότητα πέφτει θύμα απρόβλεπτων, χαοτικών καταστάσεων τις οποίες καταβροχθίζουμε με ενδιαφέρον αφού μας φέρνουν κοντά στους πρωταγωνιστές του δράματος. Η νοητική προσπάθειά μας να απαντήσουμε αν το ταξίδι αυτό είναι ένα παιχνίδι μεταφυσικού τρόμου ή το κατρακύλισμα στην τρέλα, διαρκεί μέχρι το τέλος και συντηρεί το ενδιαφέρον μας.

Τα τρία επίπεδα δυσκολίας υπάρχουν για να μας διευκολύνουν την πρόσβαση στο περιεχόμενο. Αν μπήκαμε στο πανηγύρι για το υπέροχο σενάριο, θα επιλέξουμε το Adventure. Αν επιθυμούμε να απολαύσουμε στο έπακρο την εμπειρία με όλα τα σκαμπανεβάσματα της τότε μας περιμένει το Standard. Το Beast μάλλον θα μας σπάσει τα νεύρα οπότε συνίσταται για το δεύτερο πέρασμά μας.

the beast inside 2

Οι γρίφοι που σχετίζονται με την αποκωδικοποίηση μηνυμάτων μας τοποθετούν αβίαστα στην θέση του κρυπτοαναλυτή Adam. Ανακατεύουμε τα γλωσσικά και αριθμητικά σύμβολα με βάση τα hints που δεχόμαστε από το game και εξάγουμε νόημα μέσα από την πληθώρα των γραμμάτων και των αριθμών. Η στρατολόγηση αποκωδικοποιητών όπως η θρυλική μηχανή Enigma και ο δίσκος του Ιουλίου Καίσαρα μας κάνουν να πιστέψουμε στην ικανότητα του avatar μας να αποκωδικοποιεί τα πάντα, μας ταυτίζουν με τον ήρωα. Η επιβράβευση έρχεται υπό μορφή εξέλιξης της πλοκής, ξεκολλήματος δηλαδή από το προσωρινό αδιέξοδο αλλά και με την έκλυση ενός ποταμού ενδορφινών οι οποίες επιβραβεύουν το μυαλό μας για τις επιτυχίες του. Δεν νιώθουμε ποτέ την ανάγκη να καταφύγουμε στο διαδίκτυο για να βρούμε λύσεις, τα hints παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να σπάσουμε τους κώδικες, όσο δύσκολοι και αν φαντάζουν στην αρχή.

Τρέχουμε, πυροβολούμε, κρυβόμαστε, αποφεύγουμε. Με όποιο τρόπο και αν αντιμετωπίσουμε τα τέρατα του game, το διασκεδάζουμε.

Οι υπόλοιποι γρίφοι δεν έχουν το επίπεδο δυσκολίας της αποκρυπτογράφησης και ασχολούνται συνήθως με την ανακάλυψη αντικειμένων και την εφαρμογή των ιδιοτήτων τους σε φυσικά εμπόδια. Ο αγαπημένος μας γρίφος είχε σχέση με τον προσανατολισμό σε ένα αχανές ορυχείο. Οι δόλιες διαδρομές του μας επανέφεραν ξανά και ξανά στο ίδιο σημείο και η απόδραση μας βασίστηκε στην αποκρυπτογράφηση των οπτικών ενδείξεων και στην εξαιρετική αίσθηση προσανατολισμού που μας διακρίνει.

Οι ανοικτές περιοχές που περιβάλλουν τα κεντρικά οικήματα αδυνατούν να μας αποπροσανατολίσουν εξαιτίας της στοχευμένης τοποθέτησης φωτιστικών πηγών που λειτουργούν άψογα σαν οδοδείκτες προς το επόμενο objective. Αντλούμε ιδιαίτερη ευχαρίστηση από την εξερεύνηση της φύσης, την αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα, την περιστροφή τους και την ανακάλυψη των κρυφών μηνυμάτων που περιέχουν. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει μια εξωπραγματική συσκευή που ανιχνεύει τις κινήσεις των ανθρώπων σε παρελθόντα χρόνο. Το game mechanic που εισάγει έχει το γούστο ενός game του Atari 2800, αποτελεί δηλαδή μια retro πινελιά με αυξημένη αφηγηματική αξία η οποία γίνεται κατανοητή στην πορεία.

the beast inside 3

Πίσω μου σε έχω Σατανά
Ο τίτλος του game μιλάει για κτήνη και τηρεί την υπόσχεσή του με πληθώρα περιπτώσεων όπου δαιμονικές φιγούρες, σαπισμένα όντα, επιχειρούν να τελειώσουν άδοξα την πορεία μας γεμίζοντας την οθόνη με το εφιαλτικό μήνυμα “πέθανες”. Η αντιμετώπισή τους ποικίλει καθότι το gameplay διαθέτει ποικιλία από action mechanics για να απαλλαγούμε από τους διώκτες μας. Το πιο συνηθισμένο είναι η τακτική των FPS, δηλαδή το τράβηγμα ενός όπλου και το άδειασμα των πυρομαχικών στον αντίπαλο. Η εμπειρία δεν συγκρίνεται με τα πρωτοκλασάτα FPS και μας φαίνεται κάκιστη. Αναθέτοντάς μας ο game designer τα γνώριμα game mechanics της σκόπευσης, της στόχευσης και της αποφυγής του εχθρού σε περιστατικά τυλιγμένα στις φλόγες και την ομίχλη, μας ταράζει βλέποντας ότι η αποτελεσματικότητα της FPS μεθόδου αποδυναμώνεται από την ισχύ των διωκτών μας.

Τα quick time events εισάγουν βίαια τον χρονικό περιορισμό στις δοκιμασίες μας. Ξεπετάγονται σε προβλέψιμα και απρόβλεπτα σημεία, θέλοντας να κρατήσουν την προσοχή μας πλήρως εστιασμένη στο game. Μην τύχει και... ξύσουμε την μύτη μας την ώρα που ο χαρακτήρας θα πέσει στο κενό επειδή θρυμματίστηκε το σανίδι πάνω στο οποίο περπατούσε γιατί θα τον δούμε να βουτά στην άβυσσο και να μην ξαναβγαίνει πριν το αναπόφευκτο load. Περιορίζοντας τα κουμπιά που πρέπει να πατήσουμε στα QTEs στα δύο mouse buttons, σε ένα “εργαλείο” δηλαδή όπου αναπαύεται μόνιμα το χέρι μας, διευκολύνει την αντιμετώπισή τους.

the beast inside 4

Οι στιγμές της καταδίωξης αποδεικνύονται αβάστακτες. Ανίκητοι διώκτες μας κυνηγούν κατά πόδας και μας αναγκάζουν να τρέχουμε λες και τηλεμεταφερθήκαμε σε Runner τίτλο. Νιώθουμε προσωρινή ανακούφιση όποτε σπρώχνουμε εμπόδια που τους καθυστερούν. Οι Stealth σεκάνς πετυχαίνουν τον σκοπό τους. Προχωρούμε στις μύτες των ποδιών και κρατάμε σχεδόν την αναπνοή μας, θέλοντας να μην δώσουμε στόχο στο τέρας που παραμονεύει λίγα μέτρα παραπέρα. Αντιδρώντας ρεαλιστικά στις εν λόγω σκηνές, μπαίνουμε στο πετσί του χαρακτήρα μας και αντλούμε μπόλικη ευχαρίστηση στην πορεία. Η αυθαίρετη εναλλαγή των Action και Stealth mechanics είναι μια συνειδητή προσπάθεια του game designer να μας εκπλήξει και το κατορθώνει σε όλες τις περιπτώσεις.

Τα zombies, τα ψοφίμια και τα πνεύματα, οι φασματικές οντότητες που αντιμετωπίζουμε δεν μας τρομάζουν τόσο όσο οι κλειστοί χώροι. Το The Beast Within είναι ο απόλυτος εφιάλτης των κλειστοφοβικών. Οι χαρακτήρες μας βρίσκονται συχνά στην ανάγκη να χωθούν σε στενούς χώρους για να αποδράσουν από τον επερχόμενο θάνατο. Σέρνονται σαν σκουλήκια στα σανίδια κάτω από το πάτωμα, στριμώχνονται σε υπερβολικά στενά χωρίσματα μεταξύ των τοίχων, συνθλίβονται σχεδόν ανάμεσα σε βραχώδη μέρη. Το βήμα σημειωτόν, ο ήχος και οι εικόνες που συνοδεύουν την πορεία μας σε στενά μέρη μας γεμίζουν αδρεναλίνη για όσο διαρκούν και ο στεναγμός ανακούφισης που ακολουθεί είναι λυτρωτικός. 

the beast inside 5

Η τέχνη στην υπηρεσία του τρόμου
Η απεικόνιση των πραγμάτων στο The Beast Inside δεν είναι τίποτα λιγότερο από φανταστική. Σκαναρισμένα αντικείμενα από τον πραγματικό κόσμο εισήλθαν στο game δια της τεχνολογικής μεθόδου photogrammetry και μας “παρακαλούν” να τα θαυμάσουμε και να τα αγγίξουμε. Η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον είναι εκτενέστατη και πολύ εύκολη (πάτημα ενός πλήκτρου ή του mouse button) ενώ οπτικές ενδείξεις μας προειδοποιούν για τα αντικείμενα μείζονος σημασίας για την εξέλιξη της πλοκής.

Για να θαυμάσουμε το μεγαλείο της φύσης και να βυθιστούμε στην ατμόσφαιρα των κλειστών χώρων, το game περιέχει περιπάτους που διαρκούν αρκετά λεπτά. Κανείς μας φυσικά δεν πρόκειται να του κολλήσει την στάμπα του Walking Simulator αφού το τοπίο ενισχύει τρομακτικά την ατμόσφαιρα και μας αιχμαλωτίζει στο ζοφερό του κλίμα. Τα αίματα, τα πτώματα και οι φρικιαστικές φιγούρες ωχριούν μπροστά στην καταθλιπτικότητα ενός εγκαταλελειμμένου ορυχείου, ενός μεγάρου που έχει μετατραπεί σε αποκαΐδια, ενός ατσάλινου παρατηρητηρίου που μας ανεβάζει πολλά μέτρα πάνω από το έδαφος και μας προξενεί αυτόματα υψοφοβία. Το κόστος της αδιάκοπης οπτικής απόλαυσης είναι η πτώση των frames σε επιλεγμένα σημεία, χωρίς να επηρεάζει καθόλου την ατμόσφαιρα.

Οι χαρακτήρες μας αποδεικνύονται λαλίστατοι, εκφράζοντας φωναχτά τις σκέψεις και τα συμπεράσματά τους πάνω στα γεγονότα ώστε να απολαμβάνουμε το πετυχημένο voice acting. Τα ηχητικά εφέ δίνουν έμφαση στις απότομες εναλλαγές της έντασης και στις αδέσποτες νότες που κόβουν το αίμα σε συνδυασμό με τα οπτικά ερεθίσματα. Το The Beast Within βρίθει στις σκηνές τρομάρας, τα λεγόμενα boo scares στα αγγλικά. Τρομακτικές οπτασίες μας επιτίθενται αδίστακτα και εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού κυρίως τις στιγμές που βρισκόμαστε σε στενούς χώρους, δίχως μεγάλα περιθώρια αντίδρασης. Με την προϋπόθεση ότι παίζουμε βράδυ με σβησμένα φώτα και νεκρική σιγή στο περιβάλλον μας, τα boo scares μας κόβουν την χολή σαν βούτυρο.

Φρικτές εικόνες πυροβολούν συχνά πυκνά τα μάτια μας όμως, μεταξύ τους, ανακαλύπτουμε ευπρόσδεκτους φόρους τιμής στην Horror κουλτούρα. Το ψάξιμο ενός δωματίου μετατράπηκε σε πηγή χαράς μόλις διακρίναμε τα πορτραίτα των H.P. Lovecraft και Edgar Allan Poe να κρέμονται επιδεικτικά στον τοίχο. Η επαγγελματική κάρτα ενός ψυχίατρου με το όνομα Herbert West κατέκλυσε το μυαλό μας με εικόνες του ομώνυμου χαρακτήρα του Lovecraft να κραδαίνει μια σύριγγα με πράσινο υγρό στις ταινίες Re-Animator. Το βιβλίο της μητέρας του Freddy Krueger, Amanda, που αναφέρεται στην χαρά της εγκυμοσύνης μας ανάγκασε να χειροκροτήσουμε την ευρηματικότητα του game designer. Η παρουσία της Crystal Lake, του λατρεμένου τόπου θυσιών για τον κινηματογραφικό serial killer Jason Voorhees, σε έναν χάρτη, εκτιμήθηκε αφάνταστα από εμάς τους fans του.

Τερματίσαμε το The Beast Inside μετά από 14 συγκλονιστικές ώρες και ανακαλύψαμε ότι οι επιλογές που ακολουθούμε λίγο πριν το τέλος, διακλαδώνονται σε διαφορετικά φινάλε. Είναι αρκετή η υπόσχεση μιας διαφορετικής τελικής οθόνης για να μας επαναφέρει στο ολοκληρωμένο περιεχόμενό του ή θα προτιμήσουμε να την παρακολουθήσουμε σε You Tube βίντεο; Δεν είναι αρκετή υπάρχει όμως ένα άλλο κίνητρο που μας σπρώχνει να επιστρέψουμε στον εφιάλτη.

the beast inside 6

Η διασπορά της ιστορίας σε κείμενα και φωτογραφίες, αλλόκοτα συμβάντα και ο αποπροσανατολισμός που δημιουργούν οι χρονικές μετατοπίσεις, μας εμποδίζουν να διακρίνουμε ολοκληρωμένο το αφηγηματικό παζλ. Κατανοήσαμε την πλοκή, πιάσαμε τις ψυχολογικές δονήσεις των χαρακτήρων, απολαύσαμε την τρομακτική εμπειρία. Όμως, η τοποθέτηση των συμβάντων στην σωστή σειρά και η πλήρης κατανόηση της ιστορίας στην ολότητά της, επιβάλλει σημειώσεις και αποκάλυψη όλου του περιεχομένου, ερευνώντας κάθε μονοπάτι και ανοίγοντας κάθε κλειδωμένο αντικείμενο.

Εξορκίσαμε την σκοτεινή ενέργεια
Το The Beast Inside είναι ένα πολύωρο ψυχογράφημα χαρακτήρων και τοπικών κοινωνιών, μια βουτιά στα άδυτα της ανθρώπινης ψυχής με την βοήθεια ενός πλήθους από game mechanics και συμβάσεις των Adventures. Η διαδραστικότητα του περιβάλλοντος είναι απολαυστική και σε αυτό οφείλεται ο εύκολος χειρισμός και τα αξιόλογα game mechanics. Εκτός από την αισθητική απόλαυση των τοπίων και των χώρων που σφύζουν από ρεαλισμό, μας προσφέρει και γερές δόσεις κάθαρσης διαμέσου της αντιμετώπισης θανάσιμων κινδύνων που απειλούν το avatar αλλά όχι εμάς. Η δυναμική είσοδος της Illusion Ray Studio στον χώρο μας αφήνει υποσχέσεις για αξέχαστες διαδραστικές εμπειρίες στα προσεχή χρόνια.

Θετικά:
- Καλογραμμένο σενάριο που αποκαλύπτεται σταδιακά
- Ενστικτώδης χειρισμός
- Ποικίλα game mechanics
- Γερές δόσεις τρόμου που συναρπάζει τις αισθήσεις μας
- Ατμοσφαιρικό περιβάλλον που υλοποιούν τα καταπληκτικά γραφικά
- Πολλές αναφορές στην Horror κουλτούρα
- Λογικοί γρίφοι

Αρνητικά:
- Πτώση των frames
- Μικρή διάρκεια
- Κακά FPS mechanics

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 7
Gameplay: 7
Σενάριο: 7.5
Αντοχή: 7
Γενικά: 7.3

Μια ευπρόσδεκτη δοκιμασία για τα νεύρα μας που παίζεται καλύτερα με κλειστά φώτα.

Γιάννης Μοσχονάς

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Golion (Level 8) 28/02/2020 11:28
Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον,θα το τσεκάρω!!!!Είμα ι fan των horror games και έχω καιρό να παίξω κάτι που να με ενθουσιάσει..
Score 7.3
User Score ( 9 votes ) 7.33
User Reviews 0
Genre: Horror Adventure
Developer: Illusion Ray Studio
Publisher: PlayWay
Διάθεση: PlayWay
Players: 1
Requirements: 8GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core 2 Quad Q9700 στα 3.16GHz ή AMD Phenom II X4 955, Κάρτα γραφικών Nvidia GeForce GTX 660 ή AMD Radeon HD 7850, Χώρος στο σκληρό δίσκο 40GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/10 64μπιτα
Official Website: Κλικ εδώ
Demo:
Full Game:
Release Date: 17/10/2019
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL )
thumb
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα
Κανένας
RELATED GAMES
Κανένα
VIDEOS
Notification