Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Επηρεάζονται οι πωλήσεις από το πόσο γνωστό είναι ένα game;

Press Start: Επηρεάζονται οι πωλήσεις από το πόσο γνωστό είναι ένα game;

Monday, 16 Apr 2018  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Γιώργος Λόλας   | (2 σχόλια)
Γιώργος Λόλας

Γιώργος Λόλας  

Press Start: Η στήλη των αναγνωστών μαζί σας κάθε Δευτέρα. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν τα video games.
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/ce/21/5c/press-start-titles-hype-12-1523867683.jpg
 

Press Start: Επηρεάζονται οι πωλήσεις από το πόσο γνωστό είναι ένα game;

Πώς το εκμεταλλεύονται αυτό οι εταιρείες ανάπτυξης;

Χωρίς αμφιβολία, το να δημιουργήσεις “όνομα” στην βιομηχανία του gaming είναι ένας από τους βασικούς στόχους κάθε εταιρείας ανάπτυξης. Αυτό διότι τα blockbusterικά games από μια γνωστή εταιρεία ανάπτυξης είναι πιο εύκολο να κάνουν μεγάλες πωλήσεις σε σχέση με ένα game που αναπτύσσεται από έναν indie developer.

Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, καταλαβαίνουμε ότι μια ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης θα έχει πολύ δυσκολότερο έργο να “παίξει” ενάντια στα… μεγαθήρια του gaming όπως οι Microsoft, Sony, Nintendo, Ubisoft και Electronic Arts, καθώς θα χρειαστεί να καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια στην προώθηση του game της σε σχέση με τις παραπάνω εταιρείες, τα games των οποίων μπορεί να πουλήσουν μόνο και μόνο επειδή έχουν γίνει ήδη γνωστά. Ας πάρουμε για παράδειγμα τα FIFA, Assassin’s Creed, Need for Speed και Call of Duty. Είναι γνωστό ότι μια μεγάλη μερίδα από gamers αγοράζουν τα νεότερα games από τις συγκεκριμένες σειρές δίχως να ψαχτούν για το εάν προσφέρουν αυτά που ζητάνε.

Αρκετά από τα sequels των παραπάνω σειρών δεν τα πήγαν και τόσο καλά στα reviews, παρόλα αυτά συνέχισαν να πουλάνε σαν… τρελά, διότι δεν είναι λίγοι αυτοί που τα αγοράζουν με κλειστά μάτια λόγω του ονόματός τους ή της επιτυχημένης πορείας της εκάστοτε εταιρείας ανάπτυξης. Εδώ γεννάται λοιπόν το ερώτημα για το εάν το όνομα ενός video game είναι ικανό να πουλήσει, παρόλο που το εκάστοτε game δεν πληρεί τα ποιοτικά στάνταρ που θα θέλαμε. Η αλήθεια είναι ότι αυτό λειτουργεί αρνητικά για την σκηνή των indie games, τα οποία πολλές φορές χάνονται, ανεξάρτητα από το εάν προσφέρουν καλύτερες εμπειρίες.

Εσείς πιστεύετε ότι επηρεάζονται οι πωλήσεις από το πόσο γνωστό είναι ένα video game; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο τέλος του άρθρου.

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να έχει η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 Lyricaldemon (Level 22) 16/04/2018 14:48
Κάποιες φορές μια καλή διαφήμηση είναι ότι πρέπει για ένα παιχνίδι,ανεξαρ τήτως ονόματος.Παρόλα αυτά έχοντας ένα μεγάλο όνομα σίγουρα βοηθάει!
#2 +1 the_prophet1987 (Level 22) 17/04/2018 10:26
Ενοείται πως παίζει ρόλο όχι μόνο στις πωλήσεις videogames αλλά και κονσολών.Οι μεγάλες εταιρίες που ανέφερες Γιώργο το εκμεταλεύονται σε μεγάλο βαθμό.Και δυστυχώς βλέπουμε φαινόμενα που ο κόσμος αγοράζει με κλειστά μάτια γιατί το παιχνίδι είναι της τάδε εταιρίας.Και μην έχοντας δική του κρίση αν τον ρωτήσεις γιατί αγόρασε το συγκεκριμένο παιχνίδι,θα σου πει απλά επειδή όλοι το αγοράζουν γιατί να μη το κάνω κι εγώ.
Notification