Μόνιμες Στήλες Press Start Press Start: Που πιστεύετε ότι οφείλεται η αποτυχία της Ubisoft στους τελευταίους τις τίτλους;

Press Start: Που πιστεύετε ότι οφείλεται η αποτυχία της Ubisoft στους τελευταίους τις τίτλους;

Monday, 28 Oct 2019  | in Press Start  | Γράφτηκε από τον Σταύρος Αντωνόπουλος   | (1 σχόλιο)
https://gameworld.gr/media/reviews/photos/original/68/6f/8c/press-start-ubisoft-failed-gameworld-45-1572250511.jpg
 

Press Start: Που πιστεύετε ότι οφείλεται η αποτυχία της Ubisoft στους τελευταίους τις τίτλους;

Γιατί μας το κάνεις αυτό;

Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με τις κινήσεις μερικών εταιριών αναπτυξης και με το σκεπτικό πάνω στο οποίο χτίζουν το μάρκετινγκ της εταιρίας.

Η εταιρία αναπτυξης Ubisoft είναι υπεύθυνη για την κυκλοφορία παιχνιδιών που έχουν αφήσει ιστορία στην βιομηχανία, όπως η σειρά Assassins Creed, Far Cry, Tom Clancy’s και πολλές ακόμα κυκλοφορίες. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια η εταιρία φαίνεται να γνωρίζει μια ασταμάτητη και απρόσμενη πτωτική πορεία σε πωλήσεις και κατ’ επέκταση σε χρηματιστηριακή αξία. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι με τις κυκλοφορίες των τελευταίων τις τίτλων που αφορούσαν κυρίως την σειρά παιχνιδιών Tom Clancy’s, η Ubisoft έχασε μεγάλο μέρος από την εκτίμηση του κόσμου.

Η τελευταία αναφορά της εταιρίας στην πορεία της ανάγκασε τον διευθύνων σύμβουλο της να παραχωρήσει δηλώσεις, εκφράζοντας την απογοήτευση του για την απότομη πτωτική πορεία της εταιρίας. Ανέφερε συγκεκριμένα τα Ghost Recon και Divison 2, λέγοντας πως δεν περίμεναν τόσο απογοητευτική πορεία σε αυτές τους τις προσπάθειες, συμπληρώνοντας πως και οι ίδιοι δεν έδωσαν ότι καλύτερο μπορούσαν σε κανένα από τα δυο παιχνίδια. Η αναφορά στέκεται περισσότερο στο Ghost Recon Breakpoint καθώς ήταν ένας πολυδιαφημισμένος και υποσχόμενος τίτλος της εταιρίας αφού συμμετείχαν αρκετοί ηθοποιοί μεταξύ των οποίων ο κορυφαίος Jon Bernthal. Αλλά ας μην γελιόμαστε όμως, εάν ένα παιχνίδι στηρίζει όλες του τις προσδοκίες στις μικροσυναλλαγές, η ιστορία έχει δείξει ότι θα αποτύχει. Έχοντας παίξει το Ghost Recon Breakpoint μπορώ να πω ότι κατά την διάρκεια της ιστορίας δεν υπάρχει καμία επιρροή στο παιχνίδι από τις μιρκοσυναλλαγές και τα cosmetics. Ωστόσο αυτό που κατάλαβα μετά από επαναλαμβανόμενα και τραγελαφικά bugs, είναι ότι η Ubisoft παρόλο που είχε ένα πολύ καλό cast και μια ενδιαφέρουσα ιστορία θέλησε να δώσει περισσότερη βάση στις μικροσυναλλαγές εντός παιχνιδιού. Παίζοντας θα καταλάβετε ότι το παιχνίδι είναι παρατημένο και προχειροφτιαγμένο ώστε ίσα ίσα να κυκλοφορήσει στην αγορά. Το ίδιο έγινε και στο Division 2 το οποιο όμως την γλίτωσε γιατί δεν είχε ανεβάσει πολύ τις προσδοκίες του κοινού.

Εσείς ποια πιστεύετε ότι είναι τα λάθη που οδήγησαν την Ubisoft σε μια τόσο πτωτική πορεία; Πείτε μας την άποψη σας και απαντήστε μας εντός τους άρθρου.

 

Διαβάστε τα προηγούμενα άρθρα της στήλης Press Start. Μπορείτε να προτείνετε τα επόμενα θέματα που θα θέλατε να είχε η στήλη στο αντίστοιχο forum topic.

Μόνιμες στήλες της τελευταίας εβδομάδας
Press Start : eFootball PES20 vs. FIFA20eFootball PES20 vs. FIFA20

Τελευταίο User Blog
Η μαγεία της single-player εμπειρίας

Τελευταίο User Review

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

 

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 DimutriKs (Level 16) 28/10/2019 14:23
Η έπαρση πότε δεν είναι καλό πράγμα
Η ubisoft πίστευε πως αρκεί να δίνει το ίδιο παιχνίδι με διαφορετικά σκινς και λίγη προώθηση και να το φέρτε μας λεφτά
Από το division 2 δεν έχω εικόνα όμως είχα παίξει την Α και beta του breakpoint και εκεί είδα ένα παιχνίδι με σημαντικά θέματα στο optimazation τόσο σε pc όσο και σε ps4 που ειδικά στο ps4 για εμένα ήταν unplayble. Έναν ανοιχτό αχανές ανεκμετάλευτο κόσμο που υπήρχε για να υπάρχει και πολλά mechanics τα οποία δεν είχαν πότε δοθεί σε σωστές βάσεις. Με λίγα λόγια είχαμε ένα παιχνίδι που ήθελε να γίνει gas αλλά ήταν τουλάχιστον στο 30-40% και προφανώς αυτό δεν πρόλαβε να αλλάξει στην τελική έκδοση. Το αστείο είναι πως αυτή την στιγμή η ubisoft έχει γίνει μακράν χειρότερη και της ΕΑ η οποία τον Νοέμβριο κυκλοφορεί ένα single player star wars χωρίς online και μικροσυναλλαγές και το NFS ακούγοντας όλα όσα ήθελαν οι φανς σε μεγάλο βαθμό (οδήγηση νύχτα-μέρα, επιθετικό αι αστυνομικών, ελεύθερο customazation στα αυτοκίνητα χωρίς κάρτες). Ίσως μερικό κράξιμο και αποτυχίες για την νούμερο 2 καρκίνο εταιρεία (η bethesda είναι στην κορυφή με το fallout 1st) να τους κάνει να καταλάβουν πως κάποια στιγμή πρέπει να σεβαστούν τον κόσμο...
Notification