Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Ubisoft: Γενική συζήτηση

10 Jun 2021 13:23 - 10 Jun 2021 13:25 #252242 by Γιώργος Σκένδρος
Η Ubisoft έχει στόχο να αυξήσει το ποσοστό των γυναικών εργαζομένων της από 22% σε 24% 


Η Ubisoft έχει περιγράψει μια νέα λίστα bonus για τον διευθύνοντα σύμβουλο Yves Guillemot, και οι αλλαγές περιλαμβάνουν την αντικατάσταση μιας πρωτοβουλίας για την ποικιλομορφία των φύλων με μια πρωτοβουλία που επικεντρώνεται στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Σύμφωνα με το site Axios , η νέα σειρά bonus της Ubisoft δεν περιλαμβάνει τον ίδιο στόχο για την ποικιλομορφία των φύλων όπως η πέρυσι, αν και ο τριετής αυτός στόχος εξακολουθεί να ισχύει για τον Yves Guillemot. Ο μακροπρόθεσμος στόχος της Ubisoft ήταν να αυξήσει το ποσοστό των γυναικών στην εταιρεία από 22% στο τέλος Μαρτίου 2020 σε 24% στο τέλος Μαρτίου 2023.

Ο στόχος παραμένει ως τριετές δυνητικό bonus για τον Yves Guillemot, αλλά αντικαταστάθηκε από έναν στόχο που αφορά την πυκνότητα των εκπομπών του άνθρακα. Η Ubisoft ανέφερε ότι οι γυναίκες αποτελούν το 23,5% του εργατικού της δυναμικού στα τέλη Μαρτίου του τρέχοντος έτους, γεγονός που ενδεχομένως την φέρνει σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου που είχε θέσει.Ο νέος τριετής στόχος για την πυκνότητα του άνθρακα έχει τρεις κύριους στόχους. Πρώτον, η εταιρεία πρέπει να φτάσει το 100% των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας καθώς βρίσκεται στο 73,5% από το 2020. Η εταιρία στοχεύει επίσης να μειώσει τον αριθμό των επαγγελματικών ταξιδιών που πραγματοποιεί η εταιρεία κατά 20%, εκτός από την αύξηση του ποσοστού των games που πωλούνται ψηφιακά έως και 68%. Ενδεικτικά, το 48% των πωλήσεων games της Ubisoft ήταν ψηφιακά το 2019. Για το οικονομικό έτος 2022, το κριτήριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εστιάζει στην προστασία του περιβάλλοντος, ώστε να αντικατοπτρίζει έναν επιπλέον βασικό μετασχηματισμό που αναμένεται από έναν οργανισμό όπως η Ubisoft. 

 Αυτό έρχεται ένα χρόνο αφότου η Ubisoft αντιμετώπισε ένα κύμα καταγγελιών για κακοποίηση και τοξική εργασιακή κουλτούρα από ορισμένα ανώτερα στελέχη της εταιρείας. Πρόσφατα ένα γαλλικό δημοσίευμα δημοσίευσε μια έκθεση που κατηγορεί την εταιρεία ότι δεν έκανε ουσιαστικές αλλαγές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων. Μετά τις περσινές καταγγελίες, η Ubisoft πρόσθεσε τον στόχο μπόνους για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υπαλλήλων της, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας να λαμβάνει ένα bonus περίπου 200.000 δολαρίων αν επιτευχθεί ο στόχος. Οι απαιτήσεις για αυτόν τον στόχο περιλαμβάνουν: "ακρόαση των ομάδων, εκπαίδευση των διευθυντών και των εργαζομένων στον "σεβασμό στην εργασία" και αξιολόγηση των μελών της ομάδας ως προς τον υποδειγματικό χαρακτήρα της συμπεριφοράς τους".

Οι στόχοι μεταβλητών αποδοχών χρησιμοποιούνται από τις εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες για να υποδείξουν στα στελέχη την κατεύθυνση προς την οποία το διοικητικό συμβούλιο μιας εταιρείας μπορεί να θέλει να κινηθεί η επιχείρηση. Αυτά τα οικονομικά κίνητρα αποσκοπούν στο να φέρουν το εισόδημα ενός διευθύνοντος συμβούλου πιο κοντά σε αυτό άλλων εταιρειών, εάν επιτευχθούν οι στόχοι. Οι στόχοι προσφέρουν πρόσθετη αμοιβή είτε με τη μορφή δικαιωμάτων προαίρεσης αγοράς μετοχών είτε σε μετρητά. Ο Stephen Totilo του ειδησεογραφικού site Axios σημείωσε στο Twitter ότι ο Guillemot έχασε περίπου 600.000 δολάρια σε μπόνους πέρυσι λόγω των οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας.

 
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Jun 2021 21:28 - 13 Jun 2021 21:28 #252475 by Giorgos Tsolaridis
E3 2021: Ubisoft Forward

Νέα  Avatar  και Mario + Rabbids. Η αποκάλυψη του Far Cry 6.


Μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ  για να δείτε αναλυτικά όλη την συνέντευξη τύπου της Ubisoft.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

18 Jun 2021 21:52 #252719 by Θανάσης Σδράμπας
 
Μόλις λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του νέου Avatar.Η περίοδος αυτή μόνο χαλαρή δε μπορεί να χαρακτηριστεί για τη Ubisoft Massive, γνωστή και ως Massive Entertainment.

Πιο συγκεκριμένα, αναπτύσσει αυτήν την περίοδο το πρώτο Avatar παιχνίδι (Avatar: Frontiers of Pandora) καθώς και το νέο,  open world  Star Wars παιχνίδι, ενώ την ίδια στιγμή διαχειρίζεται και το The Division 2. Δεδομένων όλων αυτών, δημιουργείται ένα πιθανότατα κρίσιμο ζήτημα με την παραίτηση του επί 17 χρόνια γενικού διευθυντή της, David Polfeldt, από την πρώτη Ιουλίου.

Ο David Polfeldt δήλωσε όταν ανακοίνωσε την αποχώρησή του: “Πριν 17χρόνια έγινα μέλος ενός μικρού indie-game studio με έδρα το Μάλμε, με έναν ρόλο που ο ιδρυτής του ονόμασε «Mr.FixIt». Δεν είχα ιδέα για το τι περιπέτεια θα ακολουθούσε μετά απ’ αυτό! Όταν υπογράψαμε το Star Wars και ολοκληρώσαμε το πανέμορφο κτήριό μας, το Eden, το 2020, ένοιωσα μια ακατανίκητη αίσθηση ολοκλήρωσης, ότι δηλαδή είχα καταφέρει όλα όσα ονειρευόμουν” .

Όμως, ο Polfeldt δεν αποχωρεί εντελώς από την εταιρεία,  σύμφωνα με τον Andy Shank του PC Gamer.  Αντιθέτως, σε διάστημα έξι μηνών θα επιστρέψει σε «νέο, στρατηγικό ρόλο».  Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Stephen Totilo του Axios , ο αντικαταστάτης του έχει ήδη βρεθεί, ωστόσο δεν ανακοινώθηκε ακόμη λόγω συμφωνίας με τον ισχύον εργοδότη του/της.

Είναι αξιοσημείωτο πάντως, ότι η παραίτηση αυτή λαμβάνει χώρα σε ένα κρίσιμο, για την εταιρεία, χρονικό σημείο. Όπως προαναφέραμε, υπάρχουν τρία μεγάλα projects τα οποία βρίσκονται σε κρίσιμο στάδιο ανάπτυξης: το Avatar: Frontiers of Pandora, που ανακοινώθηκε πριν τέσσερα χρόνια και αποκαλύφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, το Star Wars που θα αποτελέσει το πρώτο project που αναλαμβάνει εταιρεία εκτός της EA, μετά και τη λήξη της συμφωνίας περί αποκλειστικότητας δικαιωμάτων με τη Disney, καθώς και το The Division 2. Ο Polfeldt, πάντως, δήλωσε πως το studio «βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, καθώς πατάει καλά στα στιβαρά θεμέλια του The Division, του Avatar, του Snowdrop και του Ubisoft Connect».

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως η παραίτησή του δεν σχετίζεται με τις κατηγορίες περί παρενοχλήσεων στον εργασιακό χώρο, που οδήγησαν σε πολλές παραιτήσεις στελεχών της Ubisoft,  μεταξύ των οποίων ήταν και ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Maxime Beland.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Jun 2021 17:19 - 15 Jul 2021 00:08 #252932 by Giorgos Tsolaridis
Οι παίκτες του Might & Magic X – Legacy δεν μπορούν να το ολοκληρώσουν Η Ubisoft σταμάτησε την λειτουργία του authentication  server , παρόλο που ο τίτλος συνεχίζει να πωλείται.Η Ubisoft σταμάτησε τη λειτουργία του authentication server του Might & Magic X – Legacy, που σημαίνει ότι οι παίκτες δεν μπορούν να το ολοκληρώσουν, όμως παρόλα αυτά το παιχνίδι  πωλείται κανονικά στο Steam .

Οι παίκτες αντέδρασαν αρνητικά λέγοντας ότι πληρώνουν 25 ευρώ για ένα παιχνίδι το οποίο δεν μπορούν να τερματίσουν. Το Might & Magic X – Legacy κυκλοφόρησε το 2014 και έλαβε μέτριες κριτικές. Η Ubisoft δεν έχει κάνει κάποια επίσημη δήλωση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.   Διαβάστε επίσης για το fan-made project που διέγραψε η Ubisoft  κ

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 Jul 2021 16:23 #253866 by Κώστας Δαλακλίδης
Σεξουαλικές παρενοχλήσεις και τοξικότητα στη Ubisoft Σιγκαπούρης

Τον Νοέμβριο του 2020, ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft Singapore, Hugues Ricour, έχασε τη θέση του μετά από έλεγχο ηγεσίας που πυροδοτήθηκε από μια έκθεση της Gamasutra για κακοποίηση και κακή συμπεριφορά σε ολόκληρη την Ubisoft. Ο Ricour είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική παρενόχληση από πολλές πηγές, σύμφωνα με την έκθεση, και όποιος παραπονέθηκε βρέθηκε αντιμέτωπος με επιπτώσεις στο χώρο εργασίας που αγνοήθηκαν από το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της Ubisoft.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Kotaku, οι συνθήκες εργασίας στην εταιρία ανάπτυξης είχαν πολλά προβλήματα, τόσο κάτω από την ηγεσία του Ricour, όσο και μετά. Κάποια από αυτά αφορούσαν αποτυχίες αντιμετώπισης καταγγελιών σεξουαλικής παρενόχλησης, διαφορές αμοιβών μεταξύ ξένων υπαλλήλων και υπαλλήλων από την Γαλλία, κάτι που δυσκολεύει την πρόοδο των εργαζομένων από άλλες χώρες.

Ενώ τα προβλήματα στο στούντιο είναι πλέον διαδεδομένα, και ο ίδιος ο Ricour παρουσιάζεται ιδιαίτερα ενοχλητικός. Η ανύψωσή στην κεφαλή της εταιρίας, αντικαθιστώντας τον Olivier de Rotalier, περιγράφεται από έναν υπάλληλο ως “σαν να αντικαθιστά κανείς ένα βελούδινο γάντι με έναν εκτελεστή”. Η κατάσταση ήταν ιδιαίτερα άσχημη για τα μέλη της ομάδας του Skull and Bones, σύμφωνα με την έκθεση. Ένας προγραμματιστής είπε ότι είχαν προειδοποιηθεί να μην μπουν στην “μαύρη λίστα” του Ricour επειδή "είναι πολύ εκδικητικός", ενώ ένας άλλος ισχυρίστηκε ότι όποιος κάνει αυτό το λάθος θα "εξαφανιστεί".

Η έρευνα της Gamasutra για τον Ricour και την Ubisoft Singapore πραγματοποιήθηκε εν μέσω μιας σειράς καταγγελιών για κακοποίηση και κακή συμπεριφορά που αφορούσαν άλλα στελέχη σε ολόκληρη την εταιρεία, με αποτέλεσμα την παραίτηση του διευθυντή περιεχομένου, Serge Hascoët, του διευθυντή της Ubisoft Canada, Yannis Mallat και του παγκόσμιου επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού Cécile Cornet, μεταξύ άλλων. Ωστόσο, ο Ricour δεν υπέστη παρόμοιες συνέπειες. Τρεις πηγές δήλωσαν ότι ο Ricour πήγε σε άδεια αμέσως μετά τη δημοσίευση της έκθεσης Gamasutra, αλλά η Ubisoft αρνήθηκε να πραγματοποιήσει έρευνες, εκτός εάν αυτές υποβληθούν με επίσημες αξιώσεις μέσω του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού ή μέσω ενός εσωτερικού ανώνυμου εργαλείου αναφοράς. Ο Ricour επέστρεψε στη δουλειά λίγο μετά, σύμφωνα με την έκθεση, και ζήτησε συγγνώμη σε όποιον ένιωθε άβολα λόγω των ενεργειών του.

Μια ανεξάρτητη εταιρεία Ανθρώπινου Δυναμικού που ανέλαβε να διερευνήσει το ζήτημα, διαπίστωσε τον Οκτώβριο του 2020 ότι δεν υπήρχαν αρκετές πληροφορίες για να δικαιολογήσουν κάποια δράση εναντίον του Ricour, αλλά το Νοέμβριο η Διευθύντρια Λειτουργίας της Ubisoft, Virginie Haas, η οποία διορίστηκε στη θέση τον Αύγουστο του 2020, ανακοίνωσε εντός της εταιρίας, ότι ο Ricour απομακρύνθηκε από την θέση του επικεφαλής της Ubisoft Singapore. Τελικά δεν απολύθηκε. Αντίθετα, μεταφέρθηκε στα κεντρικά γραφεία της Ubisoft στο Παρίσι. Ο λογαριασμός του στο LinkedIn τον αναφέρει τώρα πως ο ίδιος είναι Διευθυντής Παραγωγής Πληροφοριών της Ubisoft.

Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ubisoft, Yves Guillemot, ζήτησε συγγνώμη από όσους πληγώθηκαν από κακοποιήσεις στο χώρο εργασίας, αν και αρνήθηκε κατηγορηματικά να αναλάβει κάποια ευθύνη για αυτό. Από τότε, λίγα έχουν αλλάξει. Την περασμένη εβδομάδα, η ένωση Solidaires Informatique υπέβαλε νέα καταγγελία εναντίον της Ubisoft στη Γαλλία, ισχυριζόμενη ότι στελέχη, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Guillemot, ενθάρρυναν μια κουλτούρα “θεσμικής σεξουαλικής παρενόχλησης” στην εταιρεία, κάτι που φαίνεται να ισχύει έως και σήμερα.

Η έρευνα του Kotaku για αυτήν την κουλτούρα στο χώρο εργασίας στο Ubisoft Singapore έρχεται λίγο μετά από μια ξεχωριστή έκθεση για την προβληματική ανάπτυξη του Skull and Bones. Οι developers δήλωσαν ότι έχει υποστεί πολλές αλλαγές στην κατεύθυνση αλλά και κάποια μεγάλα reboots με την πάροδο των ετών. Ένας πρώην υπάλληλος κατηγόρησε την “τοξική κουλτούρα που υπάρχει στο παράρτημα της Σιγκαπούρης” ως υπεύθυνη σε μεγάλο βαθμό για τα θέματα παραγωγής. Παρά τα μακροχρόνια προβλήματα, η Ubisoft παραμένει προσηλωμένη στο να κυκλοφορήσει το Skull and Bones κάποια στιγμή το 2022-23.

Πώς σχολιάζετε τα γεγονότα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

29 Jul 2021 16:40 #254015 by Κώστας Δαλακλίδης
Υπάλληλοι της Ubisoft επικρίνουν την εταιρία για τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις της

Σχεδόν 500 υπάλληλοι της Ubisoft υπέγραψαν μια ανοιχτή επιστολή ως μια μορφής αλληλεγγύης προς τους υπαλλήλους της Activision Blizzard, επικρίνοντας την αποτυχία της γαλλικής εταιρίας να πραγματοποιήσει ουσιαστική αλλαγή μετά από τις καταγγελίες του περασμένου έτους.

Καθώς οι υπόθεση που αφορά την Activision Blizzard συνεχίζεται, οι υπάλληλοι της Ubisoft υπέγραψαν μια δική τους ανοιχτή επιστολή που δείχνει υποστήριξη στους εργαζόμενους που έφυγαν από τα γραφεία της Activision Blizzard σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την απάντηση της διοίκησής τους σε ισχυρισμούς που έκαναν εναντίον της εταιρείας. Απευθυνόμενη στο προσωπικό της Activision Blizzard, η ανοιχτή επιστολή του προσωπικού της Ubisoft δηλώνει: “Σας ακούμε και θέλουμε να διακηρύξουμε δυνατά την αλληλεγγύη μας. Την περασμένη εβδομάδα, η βιομηχανία των games συγκλονίστηκε για άλλη μια φορά από αποκαλύψεις που ήταν γνωστές, καιρό τώρα, από πάρα πολλούς από εμάς. Αποκαλύψεις που πριν από ένα χρόνο πολλοί άκουγαν για και την Ubisoft. Είναι σαφές, από τη συχνότητα αυτών των αναφορών ότι υπάρχει μια διαδεδομένη και βαθιά ριζωμένη νοοτροπία καταχρηστικών συμπεριφορών στη βιομηχανία. Δεν πρέπει πλέον να αποτελεί έκπληξη για κανέναν. Ούτε για εργαζόμενους, ούτε για στελέχη, ούτε για δημοσιογράφους, ούτε για τους fans. Aυτές οι αποτρόπαιες πράξεις συνεχίζονται. Ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να σοκαριζόμαστε. Πρέπει να απαιτήσουμε τη λήψη πραγματικών μέτρων για την αποτροπή τους. Οι υπεύθυνοι πρέπει να λογοδοτούν για τις πράξεις τους".

Το 2020 ήταν γεμάτο από αναφορές που περιέγραφαν την Ubisoft ως ένα αφιλόξενο και μερικές φορές επικίνδυνο μέρος για εργασία. Ξεκίνησε με μια σειρά από καταγγελίες για σεξουαλική και ανάρμοστη συμπεριφορά, που ξεκίνησε με τον διευθυντή του Assassin’s Creed Valhalla, Ashraf Ismail, και εξελίχθηκε σε ένα κίνημα που κατηγόρησε αρκετά στελέχη και διευθυντές για συστηματικές διακρίσεις, κακοποίηση και ανάρμοστης σεξουαλικής συμπεριφοράς. Αν και η Ubisoft απάντησε απομακρύνοντας τους αντιπροέδρους Tommy Francois και Maxime Beland και δημιουργώντας μια διαδικτυακή πύλη για τους υπαλλήλους να αναφέρουν ανώνυμα κάθε παράπονο, οι υπάλληλοι σημειώνουν τώρα ότι αισθάνονται πως δεν έχουν γίνει αρκετά για την αντιμετώπιση της τοξικής κουλτούρας στο χώρο εργασίας. Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε τους εργαζόμενους να λένε ότι τα στελέχη και η διοίκηση δεν κάνουν αρκετά.

Η επιστολή συνεχίζει λέγοντας: “Εμείς, οι υπογράφοντες, έχουμε δει αρκετά. Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που εμφανίστηκαν οι πρώτες αποκαλύψεις διακρίσεων, παρενόχλησης και εκφοβισμού εντός της Ubisoft. Εκείνη τη στιγμή, δηλώσατε έκπληκτοι όταν ακούσατε ότι αυτές οι ενέργειες συμβαίνουν στη δική σας εταιρεία. Ωστόσο, δεν έχουμε δει τίποτα περισσότερο από ένα έτος ευγενικών λέξεων, ανεκπλήρωτων υποσχέσεων και αδυναμίας ή απροθυμίας να απομακρυνθούν γνωστοί παραβάτες. Δεν εμπιστευόμαστε πλέον τη δέσμευσή σας να αντιμετωπίσετε αυτά τα ζητήματα στον πυρήνα τους. Πρέπει να κάνεις περισσότερα”. Στη συνέχεια, το προσωπικό απαιτεί “πραγματικές, θεμελιώδεις αλλαγές εντός της Ubisoft, εντός της Activision Blizzard και σε ολόκληρη τη βιομηχανία” και καλεί “άλλους κορυφαίους publishers και developers της βιομηχανίας” να θεσπίσουν ένα “σύνολο κανόνων και διαδικασιών για τον χειρισμό των αναφορών αυτών των αδικημάτων”.

Η Ubisoft δημοσίευσε μια δήλωση ως απάντηση στην ανοιχτή επιστολή που λέει τα εξής: “θέλουμε να είμαστε πολύ σαφείς ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά αυτήν την επιστολή και τα θέματα που θέτει. Κατά το προηγούμενο έτος, δεσμευτήκαμε να συνεργαστούμε με τους υπαλλήλους μας για μια θεμελιώδη αλλαγή. Πολλές από αυτές τις αλλαγές προήλθαν από εσωτερικά σχόλια και γνώσεις που μοιράστηκαν οι ομάδες μας και είμαστε ευγνώμονες για αυτή τη συνεχή επικοινωνία. Στηρίζουμε απόλυτα τις προσπάθειες και τον θετικό αντίκτυπο που είχαν στην κουλτούρα της εταιρείας μας, αναγνωρίζοντας επίσης ότι πρέπει να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τους υπαλλήλους μας για να διασφαλίσουμε ότι δημιουργούμε έναν χώρο εργασίας στον οποίο αισθάνονται ότι εκτιμούνται, υποστηρίζονται και το πιο σημαντικό, ότι είναι ασφαλείς”.

Ποια είναι η άποψή σας για το θέμα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Aug 2021 22:43 #254329 by Ερμής Δερβίσης
Οι εργαζόμενοι της Ubisoft δεν έμειναν ευχαριστημένοι με την απάντηση του διευθύνοντα συμβούλου καθώς δήλωσαν: "Τα περισσότερα αιτήματά μας προσπεράστηκαν και αναφέρθηκαν ελάχιστα από τα θέματα".

Η ομάδα που έγραψε την επιστολή έκανε μία ακόμα, στο GamesIndustry και δήλωσε: "Γνωρίζουμε ότι η εταιρεία έχει κάνει κάποιες βελτιώσεις και χαιρόμαστε που ο Yves και η ηγετική ομάδα δεν τις θεωρούν αρκετές. Παρόλα αυτά η Ubisoft συνεχίζει να προστατεύει τους κατηγορούμενους και τους δικούς τους. Συνεχίζουμε να βλέπουμε ότι η διαχείριση αποφεύγει το συγκεκριμένο θέμα".

Η συγκεκριμένη ομάδα επίσης δεν χάρηκε που ο Guillemot ζήτησε από τους υπαλλήλους να απευθυνθούν στους προϊσταμένους τους: "Επίσης να ξεκαθαρίσουμε ότι η πρόσκληση του να απευθυνθούμε στη διαχείριση προσωπικά δεν είναι το ίδιο με το να έχουμε μία θέση στο τραπέζι. Με το να είναι η πρώτη που ξεκίνησε αυτή τη συνεργασία, η Ubisoft έχει την ευκαιρία να βρίσκεται στα ηνία της δημιουργίας ενός καλύτερου μέλλοντος για την βιομηχανία του gaming. Απαιτούμε αυτή η δουλειά να γίνει σε συνεργασία με τους υπαλλήλους, σε όλους τους τομείς. Θέλουμε αληθινή, ριζική αλλαγή μέσα στη Ubisoft και σε όλη τη βιομηχανία, για το καλό των μελών μας. Και πάλι περιμένουμε μία απάντηση που αναφέρεται τα θέματά μας και αναγνωρίζει τα αιτήματά μας".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Sep 2021 00:30 #255377 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Ubisoft προσέλαβε νέο διευθυντή για να αντιμετωπίσει την τοξικότητα



Η ένωση εργαζομένων διαμαρτύρεται για έλλειψη diversity.

Σε συνέχεια των παραπόνων εργαζομένων της Ubisoft για την τοξικότητα και τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις μεταξύ στελεχών (το 25% των εργαζομένων αντιμετώπισε κακή συμπεριφορά), οι κατηγορίες συνεχίζουν, όπως για παράδειγμα στη Ubisoft Σιγκαπούρης, όπου υπάρχουν και εκεί σεξουαλικές παρενοχλήσεις.

Η Ubisoft έδωσε προαγωγή σε ένα παλιό στέλεχός της για να αντιμετωπίσει τα θέματα τοξικότητας. Ο Igor Manceau, Creative Director της εταιρείας για δύο δεκαετίες, θα είναι ο νέος Chief Creative Officer , ο οποίος θα αναφέρεται απευθείας στον διευθύνοντα σύμβουλο, Yves Guillemot και θα λαμβάνει μέρος και στα ΔΣ του συλλόγου. Θα αντικαταστήσει τον Serge Hascoet, ο οποίος απολύθηκε λόγω τοξικότητας.

Ο Manceau ήταν Creative Director στο Riders Republic και σκοπεύει να εγκαθιδρύσει ένα diversive περιβάλλον στο χώρο εργασίας και να ενισχύσει το δημιουργό πνεύμα μεταξύ εργαζομένων. Επιλέχθηκε διότι έχει προσφέρει Creative Direction σε diversive games, τα οποία έχουν απήχηση σε διάφορα είδη κοινού, άρα θεωρούν ότι μπορεί να καταφέρει κάτι ανάλογο και στην εταιρεία.

Από την άλλη, το σωματείο εργαζομένων "ABetterUbisoft", δήλωσε ότι ελπίζει η νέα αυτή αλλαγή και προαγωγή του Igor Manceau να έγινε κάτω από λεπτομερή έλεγχο και να "επιδιορθωθεί" η ζημιά που έγινε από τον προκάτοχό του. Επιπλέον, η δήλωση συνεχίζει αναφέροντας ότι "υπάρχει ακόμη έλλειψη diversity στην εταιρεία ανάμεσα στους αντιπροέδρους της Ubisoft. Θα έπρεπε να προσληφθούν δύο ακόμη αντιπρόεδροι, ενώ η δημιουργική ομάδα της Ubisoft αποτελείται από άτομα ομοιόμορφου background (εννοώντας προφανώς ότι είναι λευκοί και δεν προέρχονται από διάφορες φυλές και σεξουαλικούς προσανατολισμούς). Αυτό μας αφήνει με μία έλλειψη εμπιστοσύνης".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Oct 2021 17:42 #256065 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Ubisoft θα ανακοινώσει νέο Ghost Recon απόψε

Ένα νέο project Ghost Recon θα ανακοινωθεί απόψε, δήλωσε η Ubisoft, στο πλαίσιο του επετειακού livestream για τα 20 χρόνια του franchise.

Το franchise περιλαμβάνει περισσότερα από δώδεκα games, επικεντρωνόμενα αλλού κάθε φορά. Το δημοφιλές Wildlands, που κυκλοφόρησε το 2017, έκανε την σειρά open world. To Breakpoint 2019 δεν άρεσε το ίδιο στους fans.
Τα leaks που δημοσιεύτηκαν στο Reddit τις τελευταίες 24 ώρες δείχνουν ότι αυτό το επόμενο project ονομάζεται Ghost Recon Frontline, με μια στροφή πίσω στα χαρακτηριστικά γραμμικά επίπεδα. Η Ubisoft Paris για άλλη μια φορά φαίνεται να έχει αναλάβει το παιχνίδι.

Το livestream θα ξεκινήσει σήμερα στις 20:00 και μπορείτε να το παρακολουθήσετε παρακάτω:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Oct 2021 23:25 #256101 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Ubisoft ανακοίνωσε ένα free-to-play Battle Royale

Η Ubisoft ανακοίνωσε το Ghost Recon Frontline, το νέο Ghost Recon που χαράζει μια διαφορετική αλλά γνώριμη διαδρομή.
Το Ghost Recon Frontline αναπτύσσεται από την Ubisoft Bucharest και είναι ένα large-scale PvP Shooter με κάμερα πρώτου προσώπου. Το στάνταρ mode του Frontline είναι το Expedition, στο οποίο θα παίζεται με 100 παίκτες, οι οποίοι θα είναι οργανωμένοι σε ομάδες των τριών. Η αποστολή σας θα είναι να βρείτε σημαντικές πληροφορίες και να τις αποσπάσετε, όμως θα πρέπει να ανταγωνιστείτε τις άλλες ομάδες για αυτό. Το Expedition θα λαμβάνει χώρα στο νησί του Drakemoor, το οποίο είναι ένα 4x4 χιλιόμετρα και περιέχει 20 διαφορετικές τοποθεσίες.

Σύμφωνα με την Ubisoft, το κλειδί για την νίκη είναι η δημιουργία της ομάδας σας με τους σωστούς Contractors, έτσι ονομάζονται οι στρατιώτες στο Frontline. Θα ξεκινάτε με δύο Contractors, όμως την συνέχεια θα μπορείτε να προσλάβετε καινούργιους, να τους εξατομικεύσετε και να εξελίξετε τις ικανότητές τους. Οι Contractors χωρίζονται σε classes και μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιωθεί τρία classes. Τα classes είναι πολύ εξειδικευμένα και με αυτή της την κίνηση, η Ubisoft προσπαθεί να επαναφέρει το “tactical” χαρακτηριστικό στην σειρά Ghost Recon. Το assault class εξειδικεύεται στην μάχη σώμα με σώμα και μπορεί να πιέζει τους αντιπάλους σε γωνίες. Το scout class εξειδικεύεται στην μάχη από απόσταση και σκοτώνει κυρίως ανυποψίαστους εχθρούς, ενώ παράλληλα βοηθάει στα οικονομικά της ομάδας. Τέλος, το support class βοηθάει στην οχύρωση περιοχών.





Η Ubisoft πιστεύει ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει το Ghost Recon Frontline από τα υπόλοιπα Battle Royale είναι η ικανότητα του πεδίου μάχης να αλλάζει. Θα μπορείτε να κερδίζετε και να κάνετε deploy εξοπλισμό, όπλα και gadgets . Όμως, συγκεκριμένα αντικείμενα όπως turrets, cover και sniper towers θα πέφτουν στον χάρτη. Το Frontline θα έχει και άλλα modes τα οποία θα μοιάζουν περισσότερα με τα κλασικά Battle Royale. Ακόμα, η Ubisoft σκοπεύει να κυκλοφορήσει διάφορα modes για περιορισμένο χρόνο. Το Ghost Recon Frontlines μοιάζει να διαφέρει αρκετά από αυτό που περίμεναν να δουν οι fans της σειράς Ghost Recon και αυτό φαίνεται και από τα dislikes στο τρέιλερ ανακοίνωσής του. Σύμφωνα με την Ubisoft, η αλλαγή σε κάμερα πρώτου προσώπου έγινε για να είναι πιο immersive.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification