Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Star Wars: Battlefront 2

24 Feb 2019 21:27 #223544 by Μιχάλης Ευθυμίου Καλαϊτζής
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου θα λάβει μέτρα για τα loot boxes

Θα συσταθεί επιτροπή μέσα στο έτος.

Η FTC (Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου), με επιστολή του προέδρου Joseph Simons στην γερουσιαστή Maggie Hassan, την ενημερώνει πως η εταιρία θα δημιουργήσει ένα Public Workshop μέσα στο 2019 για να αξιολογήσει τα loot boxes.

Τον Φεβρουάριο του 2018 η γερουσιαστής των Η.Π.Α. Maggie Hassan, είχε δηλώσει στο ESRB πως πρέπει να ληφθούν μέτρα για τα loot boxes που υπάρχουν στα video games και προειδοποίησε πως αν δεν υπάρξει κάποια εξέλιξη, τότε θα επέμβει η κυβέρνηση. Έπειτα από την δήλωση της γερουσιαστή, το Federal Trade Commission ανέφερε πως είναι πρόθυμο να βοηθήσει την κατάσταση.

Ο Joseph Simons στην επιστολή ανέφερε πως συμμερίζεται τις ανησυχίες της γερουσιαστή και σχετικά αναφέρει: ''Σχεδιάζουμε ένα public workshop το οποίο θα ασχολείται με τα loot boxes και θα συσταθεί μέσα στο 2019. Θα περιέχει ένα Forum το οποίο θα είναι για μετόχους που αντιπροσωπεύουν προοπτικές ευρύτερου περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των οργανώσεων υπεράσπισης του καταναλωτή, των γονικών ομάδων και των μελών της βιομηχανίας.''

Επίσης πρόσθεσε πως ''Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου είχε καταθέσει παλιότερα αναφορές σχετικά με τις μεθόδους marketing που ακολουθούνται όταν πρόκειται για προβολή βίαιου περιεχομένου σε παιδιά και παρακολουθούμε προσεκτικά την εξέλιξη της gaming βιομηχανίας για πιθανά ζητήματα που προσβάλλουν την προστασία των καταναλωτών, γι’ αυτό και προσεγγίσαμε το Συμβούλιο Αξιολόγησης Λογισμικού Ψυχαγωγίας.''

Οι πιέσεις από τις κυβερνητικές υπηρεσίες σε χώρες όπως η Αυστραλία, το Βέλγιο και η Ολλανδία έχουν οδηγήσει σε ριζικές αλλαγές στα loot boxes.Υπήρξαν περιπτώσεις που απλά αυξήθηκε η διαφάνεια σχετικά με το κάθε loot box, ενώ κάποια loot boxes αφαιρέθηκαν τελείως.

Η γερουσιαστής Maggie Hassan αποκάλεσε αυτή την εξέλιξη ως ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και ενθάρρυνε το FTC να συνεχίσει τη καλή δουλειά και να αυξήσει τη διαφάνεια και την προστασία του καταναλωτή σχετικά με τα loot boxes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Mar 2019 10:26 #224051 by Ελένη Παρούτογλου
Ακαδημαϊκοί ζητούν από τις εταιρείες να μοιραστούν τα στοιχεία των loot boxes

Προκειμένου να διεξαχθούν με ακρίβεια οι έρευνες πάνω στον τον εθισμό στα video games.

Η συνεδρίαση της επιτροπής Διαδικτύου, Πολιτισμού, Τύπου και Αθλητισμού του Βρετανικού κοινοβουλίου στις 27 Φεβρουαρίου επικεντρώθηκε σε θέματα όπως η εξάρτηση στα video games και τους παράγοντες που προκαλούν εξάρτηση σε αυτά, όπως τα loot boxes.

Στην συνεδρίαση συμμετείχαν ακαδημαϊκοί, οι οποίοι τόνισαν την ανάγκη να διεξαχθούν έρευνες που να βγάζουν τα πορίσματά τους με βάση την διαμόρφωση των συνηθειών με το πέρασμα του χρόνου και όχι απλά μέσω σύγκρισης ποσοστών, μιας και έτσι δεν μπορεί να καταγραφεί η εξέλιξη του φαινομένου και δυσχαιρένεται η προσπάθεια των ερευνητών να εντοπίσουν τα ακριβή του αίτια.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, θα βοηθούσε πολύ τις έρευνες αν οι εταιρείες της βιομηχανίας του gaming μοιράζονταν τα δεδομένα και είχαν την διάθεση να συνεργαστούν, ώστε να ολοκληρωθούν γρήγορα οι έρευνες και να ξεκαθαριστούν τα σημαντικότερα θέματα που αφορούν τα loot boxes. Η Δρ. Daria Kuss του Nottingham Tent University είπε χαρακτηριστικά ότι "Ψάχνουμε στα σκοτεινά ανάβοντας κεριά, ενώ εκείνοι έχουν φακούς. Χρειαζόμαστε αντικειμενικά δεδομένα, με αριθμούς που να μας δίνουν μια ιδέα για το που ακριβώς βρίσκονται τα προβλήματα και τι μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να τα λύσουμε στο μέλλον."

Ο Δρ. David Zendle του York St. John University υποστήριξε ότι ο δισταγμός των εταιρειών να συνεργαστούν στις έρευνες οφείλεται στους διάφορους αναβρασμούς για την βία στα video games που έχουν ωθήσει τις εταιρείες σε μια αμυντική στάση. Στην συνέχεια, ο Δρ. Zendle προέτρεψε οποιονδήποτε από την βιομηχανία του gaming μπορεί να παρακολουθούσε την συνεδρίαση, να μην διστάσει να πλησιάσει τους ερευνητές και να τους μιλήσει, προκειμένου να ξεδιαλύνει το θέμα και να προστατευτούν και τα κέρδη των εταιρειών τους, αλλά και οι καταναλωτές. Ωστόσο, οι ερευνητές επέμειναν στο ότι οι έρευνες δεν πρέπει να χρηματοδοτηθούν από τις εταιρείες και θα πρέπει να είναι ανεξάρτητες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Jul 2019 12:14 - 17 Jul 2019 12:14 #225841 by Πασχάλης Βραμπάκης


Οι μικροσυναλλαγές διχάζουν τον κόσμο των videogames. Με τα «loot boxes» και τα διάφορα τυχαία δώρα τα οποία οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν με πραγματικά λεφτά, εάν δεν υπάρχουν γονικοί έλεγχοι, η όλη κατάσταση μπορεί να ξεφύγει τελείως.

Παρόλο που σε ορισμένες χώρες έχουν αρχίσει να απαγορεύουν τα «Loot Boxes» και παρόλο το γεγονός πως οι περισσότερες εταιρείες επιλέγουν να αποκλείουν την χρήση μικροσυναλλαγών, το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τις μικροσυναλλαγές είναι αυτό των επιστροφών, κάτι το οποίο αντιμετώπισε μια οικογένεια από την Βρετανία.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την είδηση.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 Jul 2019 19:24 #225986 by Σταύρος Αντωνόπουλος
Η Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου παρέμεινε στην στάση που είχε κρατήσει και το 2018, δηλώνοντας μέσω του διευθύνοντα σύμβουλου του οργανισμού, Neil McArthur, ότι ο νόμος καλύπτει πλήρως τα loot boxes.

Σύμφωνα με αναφορά του BBC, o Neil McArthur, επανέλαβε και υποστήριξε για μια ακόμη φορά την θεση του Οργανισμού στο Υπουργείου Πολιτισμού, τα ΜΜΕ και Αθλητισμού. Συγκεκριμένα είπε ότι υπάρχουν κάποιες σημαντικές ανησυχίες για τα loot boxes στα παιχνίδια, ωστόσο η συγκεκριμένη μορφή υπηρεσιών δεν υπάγεται στον τζόγο σύμφωνα με τους νόμους. Επιπλέον δήλωσε: " Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα υπηρεσιών που μοιάζουν αρκετά με τα τυχερά παιχνίδια, τις οποίες όμως η νομοθεσία έχει θέσει εκτός νομοσχεδιου για τον τζογο. Η βασική γραμμή της αποφασης αυτής είναι ότι οι υπηρεσίες αυτές, όπως και τα loot boxes, είναι ελευθερες προς τον κόσμο, καθβς δεν πληρωνουν κάτι για την συμμέτοχη τους και έτσι υπαγονται σε μια υπηρεσία που μοιαζει περισσότερο με την αγορά ενός λαχειου".

Ο βασικοτερος λογος για την απαλλαγη των loot boxes είναι ότι δεν υπάρχουν επίσημα "παραθυράκια", ώστε η υπηρεσίες των loot boxes να ενσωματωθουν στον τομέα του τζόγου, για την δημιουργία εσόδων. Για να θεωρηθεί μια υπηρεσία τζόγος, πρέπει να υπάρχει ένα χρηματικό αντίτιμο ή αντικείμενα μεγάλης αξίας ως κέρδη.

Ωστόσο ο διευθυντής προγράμματος της Επιτροπής Τυχερών Παιχνιδιών, Brad Enright, αναγνώρισε ότι η EA αντιμετωπίζει μια συνεχόμενη διαμάχη ενάντια σε δευτερογενείς αγορές οι οποίες εκμεταλλεύονται τις υπηρεσίες των loot boxes, όμως δεν υπάγονται στον νόμο καθώς οι υπηρεσίες τους δεν αποτελούν επίσημη παροχή των εταιριών τους. Ο Brad Enright, δήλωσε ότι είναι διατεθειμένος να καλέσει τις gaming εταιρίες για να διευθετήσουν το θέμα, αλλά δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τον καθαρισμό ολόκληρης της αγοράς της gaming βιομηχανίας. Τέλος, ένα βασικό παράδειγμα είναι και οι αμέτρητες καταγγελίες για τζόγο που έχει λάβει η Κυβέρνηση των ΗΠΑ, σχετικά με το Counter Strike Global, με τον Enright να σημειώνει ότι περιμένουν περισσότερα απo την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Aug 2019 12:53 #226101 by Μάνος Γρυπάρης
Το 58% των εσόδων της Take-Two προέρχεται από DLC και μικροσυναλλαγές
Η Take-Two, μαμά εταιρεία της Rockstar, δημοσίευσε τους οικονομικούς ισολογισμούς της για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, δηλαδή το Β' τρίμηνο του 2019 (Απρίλιος-Ιούνιος 2019).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα έσοδα ανέρχονται στα 540.5 εκατομμύρια δολάρια με 39% άνοδο σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, το 58% των εσόδων προέρχεται αποκλειστικά από DLC, add-ons και μικροσυναλλαγές, κυρίως στα GTA Online και NBA 2K19. Το ξόδεμα χρημάτων για μικροσυναλλαγές ανέβηκε κατά 31% σε σχέση με το 2018.

Οι ψηφιακές πωλήσεις ανέρχονται στο 79%, δηλαδή μόλις το 21% των εσόδων προέρχονται από retail αντίτυπα. Τέλος, το Grand Theft Auto V έφτασε τις 110 εκατομμύρια πωλήσεις και το Red Dead Redemption 2 έπιασε 25 εκατομμύρια αντίτυπα. Το NBA 2K19 τα πάει επίσης καλά με 12 εκατομμύρια αντίτυπα και το Civilization 6 έχει 5,5 εκατομμύρια που για Strategy είναι μια χαρά.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Aug 2019 17:29 - 09 Aug 2019 17:32 #226158 by Μάνος Γρυπάρης
Sony, Microsoft και Nintendo θα ξεκινήσουν πολιτική η οποία θα απαιτεί από τους developers να διευκρινίσουν τις πιθανότητες επιτυχίας των loot boxes

Η νέα αυτή πολιτική θα ξεκινήσει να ισχύει μέχρι τα τέλη του 2020 και θα αφορά το βασικό παιχνίδι, τα updates που θα βγάζει και τα μελλοντικά DLC. Το Entertainment Software Association (ESA) εξέδωσε δελτίο τύπου και ζητάει από τους συνεργάτες του να περάσουν την πολιτική αυτή νωρίτερα από τα τέλη του 2020. Οι publishers αυτοί είναι οι Activision Blizzard, Bandai Namco, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Microsoft, Nintendo, Sony, Take-Two, Ubisoft, Warner Bros. και Wizards of the Coast.

Η ESA θέλει τις πληροφορίες αυτές από τις εταιρείες καθώς "τάσσεται υπέρ ενός ανοιχτού διαλόγου με το community των gamers" όπως αναφέρει η ανακοίνωση. Επίσης, Federal Trade Commission (FTC - Επιτροπή Εμπορίου Αμερικής) έχει σήμερα ένα workshop ενημέρωσης για τα loot boxes.



Publisher πλήρωσε YouTuber για να ανοίξει ψεύτικα loot boxes

Αυτές τις ώρες διεξάγεται συνέδριο στην Επιτροπή Εμπορίου της Αμερικής (FTC) σχετικά με τα loot boxes, όπου αποκαλύφθηκε μία απάτη από publisher εις βάρος των gamers.

Συγκεκριμένα, όταν η Brittany Frassetto, της Επιτροπής Εμπορίου της Αμερικής, ρώτησε τον Omeed Dariani, διευθύνων σύμβολο της Online Performers Group (OPG), σχετικά με το αν οι εταιρείες πληρώνουν τους YouTubers για να ανοίγουν loot boxes, ο Dariani απάντησε: "Οι εταιρείες πληρώνουν για κάτι τέτοιο. Δεν είναι σύνηθες το να πει μια εταιρεία σε έναν δημιουργό "Άνοιξε μερικά loot boxes" αλλά το έχουμε ξαναδεί. Μάλιστα έχω βρεθεί στο ίδιο δωμάτιο με publisher να λέει σε influencer "Για τις ανάγκες προώθησης μπορούμε να σου αυξήσουμε τις πιθανότητες όταν ανοίγεις loot boxes".

Η Επιτροπή Εμπορίου δεν απαιτεί μέχρι στιγμής οι publishers να προβάλουν δημόσια τις πιθανότητες όποτε οι χρήστες ανοίγουν τα loot boxes. Ωστόσο, η EA Sports έδωσε δημόσια τις πιθανότητες ανοίγματος των loot boxes (packs) του Fifa, ενώ οι Sony, Microsoft και Nintendo συννενοήθηκαν από κοινού όλες οι εταιρείες να στέλνουν τα αναλυτικά ποσοστά πιθανοτήτων των αντικειμένων στα loot boxes, το αργότερο μέχρι το 2020.

Ο Dariani συνέχισε την δήλωσή του λέγοντας: "Οι YouTubers ανοίγουν συχνά loot boxes γιατί αρέσει στο κοινό τους. Είναι συναρπαστικό, έτσι; Δεν ξέρεις τι αντικείμενο θα σου τύχει. Δεν ξέρεις αν θα τους κάτσει κάποιο σπάνιο αντικείμενο. Ειδικά όταν δεν έχεις χιλιάδες δολάρια για να ανοίξεις τα δικά σου loot boxes, μπορείς έστω να δεις κάποιον να ανοίγει live και κατά κάποιο τρόπο να σε αντιπροσωπεύει". Επίσης, ο Dariani δηλώνει έκπληκτος που μεγάλες πλατφόρμες όπως το Twitch, δεν προβάλουν προειδοποίηση όταν το περιεχόμενο ενός βίντεο είναι χορηγούμενο, όπως για παράδειγμα στο άνοιγμα των loot boxes.

Στο συνέδριο συμμετέχουν επίσης ο YouTuber Angry Joe και ο παίκτης του Major League Baseball, Trevor May, ο οποίος είναι επίσης YouTuber.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Sep 2019 20:47 #226922 by Giorgos Tsolaridis
Η υπεράσπιση των loot boxes από την EA πήρε βραβείο Γκίνες
Το περίφημο Reddit post πλησιάζει τις 700.000 αρνητικές ψήφους.



Το 2017 ένας Community Manager της Electronic Arts υπερασπίστηκε τα loot boxes του Star Wars: Battlefront 2, γεγονός που προκάλεσε οργή αντιδράσεων στο Reddit με χιλιάδες σχόλια εναντίον της εταιρείας που εκπροσωπούσε, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την απαγόρευση των loot boxes σε Ολλανδία και Βέλγιο και τις συσκέψεις για απαγορεύσεις σε άλλες χώρες.

Το σχόλιο συγκέντρωσε 667.000 αρνητικές ψήφους και κατά έναν περίεργο τρόπο 109 βραβεία Reddit Gold. Παράλληλα, κέρδισε το βραβείο Γκίνες για το 2020 του σχολίου στο Reddit με τις περισσότερες αρνητικές ψήφους! Επίσης είναι διαχρονικά το δεύτερο όλων των εποχών σε αρνητικές ψήφους.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Sep 2019 21:03 #227060 by Giorgos Tsolaridis
Η Μ. Βρετανία θέλει να καταργήσει τα loot boxes για τους ανήλικους
Αντίδραση από τον ESA που διαφωνεί με την κυβέρνηση.


Ο ESA (Entertainment Software Association), που αποτελεί Ομοσπονδία Ψυχαγωγικού Software της Αμερικής, δήλωσε την διαφωνία του σχετικά με την ανακοίνωση της Αγγλικής κυβέρνησης η οποία ανέφερε ότι τα games με τα loot boxes θα πρέπει να έχουν σήμανση που αφορά τυχερά παιχνίδια.

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: "Διαφωνιύμε με τα ευρύματα της έρευνας της Βρετανικής κυβέρνησης σχετικά με τα games και την απόκτηση εικονικών αντικειμένων στα loot boxes επί πληρωμή, αλλά και τους ισχυρούς γονικούς ελέγχους που θα δίνουν την εξουσία στους γονείς να ελέγχουν τις in-game αγορές. Η gaming βιομηχανία έχει ηγετική θέση στο να συνεργάζεται με τους γονείς και τους παίκτες προκειμένου να δημιουργεί απολαυστικές gaming εμπειρίες. Επιπλέον, πολλά νομοθετικά όργανα στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Αυστραλίας, της Γαλλίας, της Ιρλανδίας, της Γερμανίας και της Μ. Βρετανίας έχουν έρθει σε διαφορετικό συμπέρασμα, λέγοντας ότι τα loot boxes δεν αποτελούν μορφή τζόγου.

Η Ομοσπονδία Ψυχαγωγικού Software (ESA) εκπροσωπεί μεγάλους publishers, όπως είναι οι Activision Blizzard, Bethesda, Electronic Arts, Take-Two και Tencent. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί το μέτωπο στην Αγγλία, αλλά και στη Σουηδία, η οποία ανακοίνωσε ότι θα περιορίσει τα loot boxes εντός του 2019, καθώς ειδικά η πρώτη αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές αγορές στον κόσμο, η οποία ίσως επηρεάσει και άλλες χώρες.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Sep 2019 01:25 #227099 by Σταμάτης Καράμπογας
Το 50% των gamers που ερωτήθηκαν μετάνιωσαν την αγορά loot box
Μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι 50% των gamers μετανιώνουν την απόφασή τους να αγοράσουν loot boxes.

Τα loot boxes είναι ένα αμφιλεγόμενο topic στον χώρο του gaming αυτή την περίοδο, με μερικές χώρες να το έχουν ban-άρει θεωρώντας το ως μορφή τζόγου. Σε μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Casino.ca σε 1.003 gamers, αποκαλύφθηκε ότι οι μισοί από αυτούς παραδέχτηκαν ότι μετάνιωσαν την απόφασή τους αυτή.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα τα ποσοστά εδώ.

Science isn’t about why! It’s about why not!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Sep 2019 20:46 #227137 by Giorgos Tsolaridis
Το 50% των gamers που ερωτήθηκαν μετάνιωσαν την αγορά loot box
Μερικοί δεν ένιωσαν τα surprise mechanics.


Μια πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι 50% των gamers μετανιώνουν την απόφασή τους να αγοράσουν loot boxes.

Τα loot boxes είναι ένα αμφιλεγόμενο topic στον χώρο του gaming αυτή την περίοδο, με μερικές χώρες να το έχουν ban-άρει θεωρώντας το ως μορφή τζόγου. Σε μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από το Casino.ca σε 1.003 gamers, αποκαλύφθηκε ότι οι μισοί από αυτούς παραδέχτηκαν ότι μετάνιωσαν την απόφασή τους αυτή.

Το 61.5% αυτών συμφώνησαν ότι τα loot boxes πρόκειται για μια μορφή τζόγου. Το 70.5% απάντησε ότι έχουν αγοράσει loot box, και από αυτούς, το 42% είπε ότι το έκανε απλά για “πλάκα”, το 35% για να “βελτιώσει την εμπειρία τους”, και το 32% για να πάρουν κάποιο “προβάδισμα” στο game.

Φυσικά αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου και δε γίνεται να βάζουμε όλα τα loot boxes στο ίδιο σακί. Υπάρχει διαφορά π.χ των loot boxes του Dota 2 με αυτών του Fortnite.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification