Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

03 Feb 2023 19:12 #269484 by Nikos Georgopoulos
Το FIFA 23 έσωσε τα οικονομικά της Electronic Arts




Ήταν και το τελευταίο της σειράς με το συγκεκριμένο όνομα.

Σε μία σεζόν που η Electronic Arts θα ήθελε να ξεχάσει, τα οικονομικά της για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 (και τρίτο για το οικονομικό της έτος) έδειξαν ότι στηρίχθηκε για άλλη μια χρονιά στο FIFA 23. Αυτή τη φορά μάλιστα...σχεδόν εξ ολοκλήρου.

Από την μία δεν είχαμε κάποιο νέο Battlefield και από την άλλη το Need for Speed: Unbound δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Έτσι, το FIFA 23 σήκωσε το μεγαλύτερο βάρος, τόσο σε πωλήσεις του αντιτύπου, όσο και στις μικροσυναλλαγές , καθώς αρκετοί παίκτες στο Ultimate Team ξοδεύουν πραγματικά χρήματα για να αγοράσουν καλούς παίκτες για την ομάδα τους. 



Τα έσοδα από τα live services αυξήθηκαν κατά 4% και πλέον οι online υπηρεσίες της EA έχουν 650 εκατομμύρια παίκτες. To The Sims έγινε δωρεάν και προσέγγισε 10 εκατομμύρια νέους παίκτες, ενώ το FIFA 23 έγινε ο Νο.1 τίτλος σε πωλήσεις στην ιστορία της σειράς. Στις ΗΠΑ πούλησε κατά 50% περισσότερο, με συνολική αύξηση 4%. Την πρώτη εβδομάδα με την δωρεάν διάθεσή του στο EA Play, το FIFA 23 είχε 10,3 εκατομμύρια παίκτες, έναντι 9,1 εκατομμυρίων στο FIFA 22.

Μένει να δούμε πλέον πως θα πουλήσει η επόμενη έκδοση, η οποία θα ονομαστεί EA Sports FC. Εκτός κι αν η EA...τα βρει με την FIFA.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Feb 2023 04:28 #269692 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Στο EA Originals θα έχουμε περισσότερα games μεγαλύτερου μπάτζετ παρά μικρά indie games"




Παρότι ξεκίνησε με μικρά games.

Η Electronic Arts δημιούργησε το EA Originals, μετά την επιτυχία του Unravel το 2016. Είδαμε indie games με την υποστήριξη της EA όπως το Fe (άλλο ένα Platform), το A Way Out (εξαιρετικό Co-op game του Josef Fares, πριν το It Takes Two), το Sea of Solitude και το Lost in Random. Το ίδιο έγινε και με online games, όπως το Rocket Arena και το Knockout City, από το οποίο όμως αποσύρθηκε. Θα ακολουθήσει το Wild Hearts της Omega Force, μιας πιο γνωστής εταιρείας.

Τώρα η EA θα αλλάξει την στρατηγική της, καθώς ο Jeff Gamon, γενικός διευθυντής της EA Partners, είπε για το EA Originals: «Ανακαλύψαμε την επιθυμία μας για μεγαλύτερους, καλύτερους και πιο καινοτόμους τίτλους που συμπληρώνουν την λίστα των games της EA. Επομένως, από εκεί που ξεκινήσαμε με μικρότερα, indie παιχνίδια, τώρα συνεχίζουμε με indie games κάθε μπάτζετ και μεγέθους, εύρους ανάπτυξης και μπάτζετ. Μεταφερόμαστε από το niche σε πιο μεγάλα games».

Ο Gamon τόνισε ότι το EA Originals θα συνέχιζε να κάνει publish games μικρού μπάτζετ, απλά άφησε να εννοηθεί ότι θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα: «Αναπτύσουμε games μεγαλύτερης κλίμακας αλλά επίσης συνεργαζόμαστε -και έχουμε ένα ή δύο μικρότερα games στα σκαριά. Αυτές οι θεμελιώδεις αξίες εξακολουθούν να ισχύουν. Η δομή οποιασδήποτε συμφωνίας είναι εντελώς κατά παραγγελία».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification