Electronic Arts: "Στο EA Originals θα έχουμε περισσότερα games μεγαλύτερου μπάτζετ παρά μικρά indie games"
Παρότι ξεκίνησε με μικρά games.
Η Electronic Arts δημιούργησε το EA Originals, μετά την επιτυχία του Unravel το 2016. Είδαμε indie games με την υποστήριξη της EA όπως το Fe (άλλο ένα Platform), το A Way Out (εξαιρετικό Co-op game του Josef Fares, πριν το It Takes Two), το Sea of Solitude και το Lost in Random. Το ίδιο έγινε και με online games, όπως το Rocket Arena και το Knockout City, από το οποίο όμως αποσύρθηκε. Θα ακολουθήσει το Wild Hearts της Omega Force, μιας πιο γνωστής εταιρείας.
Τώρα η EA θα αλλάξει την στρατηγική της, καθώς ο Jeff Gamon, γενικός διευθυντής της EA Partners,
είπε
για το EA Originals: «Ανακαλύψαμε την επιθυμία μας για μεγαλύτερους, καλύτερους και πιο καινοτόμους τίτλους που συμπληρώνουν την λίστα των games της EA. Επομένως, από εκεί που ξεκινήσαμε με μικρότερα, indie παιχνίδια, τώρα συνεχίζουμε με indie games κάθε μπάτζετ και μεγέθους, εύρους ανάπτυξης και μπάτζετ. Μεταφερόμαστε από το niche σε πιο μεγάλα games».
Ο Gamon τόνισε ότι το EA Originals θα συνέχιζε να κάνει publish games μικρού μπάτζετ, απλά άφησε να εννοηθεί ότι θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα: «Αναπτύσουμε games μεγαλύτερης κλίμακας αλλά επίσης συνεργαζόμαστε -και έχουμε ένα ή δύο μικρότερα games στα σκαριά. Αυτές οι θεμελιώδεις αξίες εξακολουθούν να ισχύουν. Η δομή οποιασδήποτε συμφωνίας είναι εντελώς κατά παραγγελία».