Το κόστος του marketing για το free-to-play Monopoly Go ήταν 500 εκατομμύρια δολάρια
Έβγαλε 2 δισεκατομμύρια σε 10 μήνες
Η εταιρεία ανάπτυξης του free-to-play Monopoly Go, Scopely ότι μέσα σε 10 μήνες είχε 2 δισεκατομμύρια δολάρια έσοδα, ενώ γα το marking ξόδεψε 500 εκατομμύρια.
Ο αντιπρόεδρος του publishing τμήματος της Scopely, Eric Wood, ανακοίνωσε τα νούμερα σε συνέντευξή του. Ο CEO Javier Ferreira μίλησε αναλυτικότερα για το που ξοδεύτηκαν αυτά τα χρήματα: "Η ομάδα του marketing μας ήταν υπέρ μίας "υπερλογικής" προσέγγισης. Έτσι αρκετές από τις επενδύσεις μας στο marketing μας πήγαν στην μετάφραση σε κάθε γλώσσα όπου το παιχνίδι είναι διαθέσιμο."
Σύμφωνα με τον Ferreira, αυτή η προσέγγιση βοήθησε στο να καλυφτούν τα έσοδα μέσα σε μέρες ή εβδομάδες, κάτι που συνήθως παίρνει μήνες ή και χρόνια για παρόμοιους τίτλους: "Δεν θέλαμε να κάνουμε μία τεράστια καμπάνια, αλλά όσο το παιχνίδι μεγάλωνε, τόσο μεγάλωναν και οι προσπάθειές μας στο marketing. Για τους πρώτους έξι μήνες βγάζαμε τα έξοδά μας μέσα σε βδομάδες, κάτι που δεν γίνεται συχνά στα games πλέον." Συγκριτικά με τα 500 εκατομμύρια για το marketing του Monopoly Go, το The Last of Us: Part II κόστισε στην Sony 220 εκατομμύρια δολάρια και το Horizon Forbidden West 212 εκατομμύρια.