Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Πωλήσεις σε games και κονσόλες

01 Jun 2020 16:32 #235010 by Mixalis Tor
Να ρωτήσω καθώς είμαι λίγο άσχετος στις κονσόλες. Αξίζει για οικονομικους λόγους να πάρεις μεταχερισμένη μια παλιά (και εάν ποια θα είχε καλύτερη απόδοση τιμής), καθώς φαντάζομαι η μικρή μου κόρη δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jun 2020 16:35 - 01 Jun 2020 16:40 #235011 by Blood Prince

kelvin wrote: Να ρωτήσω καθώς είμαι λίγο άσχετος στις κονσόλες. Αξίζει για οικονομικους λόγους να πάρεις μεταχερισμένη μια παλιά (και εάν ποια θα είχε καλύτερη απόδοση τιμής), καθώς φαντάζομαι η μικρή μου κόρη δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις...


Εγώ θα σου έλεγα να περιμένεις μέχρι τον Δεκέμβριο που θα κυκλοφορήσουν οι Next Gen κονσόλες και στην συνέχεια αγόρασε ένα εκ των PS4 και XBOX ONE σε καλή τιμή.

Φυσικά και αξίζει αλλά απλά να ξέρεις πως πολλά παιχνίδια κυρίως AAA είναι κατάλληλα για ενήλικες 18 και πάνω και όχι για παιδιά.

File Attachment:


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

The following user(s) said Thank You: Giorgos Tsolaridis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

02 Jun 2020 11:07 #235032 by Ηλιας

kelvin wrote: Να ρωτήσω καθώς είμαι λίγο άσχετος στις κονσόλες. Αξίζει για οικονομικους λόγους να πάρεις μεταχερισμένη μια παλιά (και εάν ποια θα είχε καλύτερη απόδοση τιμής), καθώς φαντάζομαι η μικρή μου κόρη δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις...


Αν θες για την κορη σου, κοιταξε περισσοτερο προς switch μερια.