Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Guild Wars 2

18 Apr 2007 04:05 #30236 by Μάνος Γρυπάρης
Ανακοινώθηκε το Guild Wars 2!

Το αναμένουμε στα τέλη του 2008 πλήρως ανανεωμένο κι όχι ένα απλό update όπως είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα από τα Factions & Nightfall.

Καντε κλικ εδώ για να διαβάσετε το review του Guild Wars 2

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Aug 2009 19:27 #58530 by Κωνσταντίνος Κουτσούμπας
Τελικά ποιος θα περίμενε ότι η κυκλοφορία του θα καθυστερούσε για δύο χρόνια (και ΑΝ θα βγει μέσα στο 2010).

Σήμερα στην έκθεση Gamescom της Κολωνίας εμφανίστηκε και το πρώτο τρέιλερ

[youtube:34qenrgl]
[/youtube:34qenrgl]

Σενάριο
Στο τρέιλερ που παρακολουθήσαμε είχαμε την ευκαιρία να δούμε ένα κομμάτι της ιστορίας του νέου αυτού παιχνιδιού, η οποία εκτυλίσσεται 250 χρόνια μετά το τέλος των γεγονότων του Guild Wars: Eye of the North. Η χώρα της Tyria θα έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό καθώς μια αρχαία φυλή πανίσχυρων δράκων θα αναστηθεί, κάνοντας έτσι μια δυναμική και απειλητική εμφάνιση. Ο πρώτος δράκος της φυλής αυτής ήταν ο Primordus (σ.σ. εμφανίστηκε στο Guild Wars: Eye of the North) και περιμέναμε να έχει ρόλο πρωταγωνιστή, αλλά μέσω του τρέιλερ μαθαίνουμε ότι ο μεγάλος δράκος θα ονομάζεται Zaitan. Όπως και να ‘χει, ο βασιλιάς των δράκων θα συνοδεύεται κι από δευτερεύοντες μεγάλους δράκους οι οποίοι θα εδρεύουν σε πολλές από τις περιοχές του παιχνιδιού.

Gameplay
Στο Guild Wars 2, οι χαρακτήρες σας θα μπορούν για πρώτη φορά να πραγματοποιούν άλματα (κάτι τέτοιο σαφώς και έπρεπε να είχε προστεθεί στην πρώτη κυκλοφορία του τίτλου). Επιπλέον, θα έχετε πλήρη ελευθερία κινήσεων εντός του κόσμου στον οποίο βρίσκεστε. Για παράδειγμα, αν μία πόλη βρεθεί υπό την πολιορκία διάφορων τεράτων, εσείς θα μπορείτε είτε να βοηθήσετε την πόλη, είτε να την αφήσετε στο έλεος των τεράτων. Ακόμη, αναμένεται να δούμε και ένα νέο σύστημα PvP στο οποίο θα συμμετέχουν ταυτόχρονα πολύ περισσότεροι παίκτες. Οι μάχες δεν θα είναι μόνο μεταξύ δύο guild αλλά και μεταξύ δύο…«κόσμων», στον καθένα από τους οποίους θα συμμετέχουν πολλαπλές guilds.

To leveling system εικάζεται ότι θα ξεπερνάει το Level 20 ενώ είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι οι δυνατότεροι παίκτες θα μπορούν να μεταβιβάζουν τις δυνάμεις τους σε ασθενέστερους χρήστες που βρίσκονται στην ομάδα τους. Ένα παρόμοιο σύστημα υπήρχε και στο MMORPG City of Heroes.

Κυκλοφορία
Το Guild Wars 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος του 2010 με αρχές 2011 στα PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Nov 2009 00:44 #65184 by Μάνος Γρυπάρης


Το Guild Wars 2 προορίζεται για το 2011
Το Guild Wars, το οποίο είναι κατά πολλούς το μεγαλύτερο μη συνδρομητικό MMORPG, υποτίθεται ότι θα κυκλοφορούσε την δεύτερη έκδοσή του μέσα στο 2011. Απ’ ότι φαίνεται όμως, θα καθυστερήσει κι άλλο, καθώς η NCsoft ανακοίνωσε ότι η beta έκδοση του παιχνιδιού θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2010 κι ότι η κυκλοφορία της τελικής έκδοσης θα γίνει την αμέσως επόμενη χρονιά.

Το Guild Wars 2 ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2007 και η προγραμματιστική εταιρεία ArenaNet έπρεπε ήδη να έχει κάνει το beta testing, ώστε το παιχνίδι να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2009. Ωστόσο, ο εκτελεστικός διευθυντής της NCsoft Jaeho Lee, ανακοίνωσε ότι το Guild Wars 2 είναι πολύ πιθανό να κυκλοφορήσει την beta έκδοσή του το 2010 και η τελική έκδοσή του να κυκλοφορήσει μέσα στο 2011. Κάτι ανάλογο θα ισχύσει και για το άγνωστο (κατά πολλούς) Κορεάτικο MMORPG “Blade & Soul”, το οποίο επίσης θα διανείμει η NCsoft.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Nov 2009 03:09 #65193 by FrozenCompass
Replied by FrozenCompass on topic Guild Wars 2
Όσο μας φτύνουν, τόσο μας πορώνουν.

Millions of songs all these years in my soul
And when we met I just knew they´re for you
Now your voice is singing them all
Your wings at mine we will never fall

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Nov 2009 11:10 #65199 by Stathis Yannacopoulos
Replied by Stathis Yannacopoulos on topic Guild Wars 2
Μάλιστα.. τι να κάνουμε θα περιμένουμε..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 May 2010 22:38 #72376 by Μάνος Γρυπάρης


Η ArenaNet ανακοίνωσε νέες λεπτομέρειες για το τι θα πρέπει να αναμένουμε από το Guild Wars 2.

Το κορυφαίο free MMORPG επιστρέφει και η εκδότρια εταιρεία NCSoft φαίνεται ότι έχει επενδύσει πολλά πάνω σε αυτό. Αυτές τις ημέρες, η προγραμματιστική εταιρεία ArenaNet πραγματοποιεί ανακοινώσεις μέσω του Lead Designer της, Eric Flannum, περιγράφοντας τον μηχανισμό μάχης του Guild Wars 2, ενώ δίνει και παραδείγματα από μάχες, skills, καθώς και μια πρώτη ματιά στο επάγγελμα του Elementalist.

Τα κυριότερα νέα στοιχεία του συστήματος μάχης του Guild Wars 2
- Δυναμικές μάχες: Στο GW2 θα μπορείτε να ελιχθείτε γύρω από έναν αντίπαλο και να τον χτυπήσετε στην πλάτη για μεγαλύτερη ζημιά ή να τον εκσφενδονίσετε με ένα θανάσιμο χτύπημα. Στα magic skills θα υπάρχουν νέες μοναδικές τεχνικές. Θα αποκτάτε γιγαντιαία πέτρινα χέρια για να συνθλίβετε τους εχθρούς σας, θα μετατρέπεστε σε ανεμοστρόβιλο ή θα καλείτε ένα σμήνος αρπακτικών πτηνών ενάντια στους εχθρούς σας.
- Στις επιθέσεις σας θα έχετε την ευχέρεια να συνδυάσετε τεχνικές από διάφορα professions (επαγγέλματα), κάτι που θα σας επιτρέψει να προκαλέσετε μεγαλύτερη ζημιά. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να castάρετε έναν φλεγόμενο τοίχο και ταυτόχρονα να πετάτε βέλη μέσα από αυτόν ή να δημιουργείτε ένα νέφος δηλητηρίου και ταυτόχρονα να δίνετε εντολή στο pet σας να επιτεθεί.
- Όπλα που εκμεταλλεύονται το περιβάλλον: Στα χέρια ενός επιδέξιου Elementalist, μια απλή πέτρα θα μπορεί να μετατραπεί σε μια καταιγίδα μετεωριτών.
- Νέο skill system: Στο Guild Wars 2 θα ξεκινήσετε με ένα ισχυρό βασικό σύνολο δεξιοτήτων, αλλά το παιχνίδι θα επιτρέπει βαθιά παραμετροποίηση κάθε χαρακτήρα και για κάθε skill.

Dynamic Events
Στο Guild Wars 2 θα υπάρχει μια διαφορετική προσέγγιση στο PvE. Τα quests δεν θα είναι στατικά, δηλαδή δεν θα πηγαίνετε απλά σε έναν NPC για να διαβάσετε κάποιο κείμενο που αφορά το quest (και που συνήθως λίγοι το διαβάζουν). Αντιθέτως, ότι περιγράφει το quest θα γίνεται live μπροστά στα μάτια σας. Αν για παράδειγμα ένας δράκος έχει αναστατώσει μια περιοχή και πρέπει να τον εξοντώσετε, τότε θα τον δείτε live να καταστρέφει κτίρια με τις φλόγες του, να κυνηγάει αθώους πολίτες και κάποιοι στρατιώτες να προσπαθούν να τον πολεμήσουν. Θα βρίσκεστε δηλαδή κάθε φορά σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον.

Μεγάλη σημασία έχει δοθεί και στο αποτέλεσμα των πράξεών σας. Ενώ σε άλλα MMORPG μετά από κάποιο quest ο κόσμος παρέμενε ίδιος, στο Guild Wars 2 το επιτυχημένο ή αποτυχημένο αποτέλεσμα ενός quest θα επηρεάζει το παιχνίδι σας άμεσα. Για παράδειγμα, σε κάποιο quest μπορεί ένας στρατός να περπατάει έξω από την βάση του κι εσείς να πρέπει να τον εξοντώσετε. Αν το καταφέρετε θα εισβάλετε στη βάση του για να αντιμετωπίσετε τον διοικητή του στρατού. Αν όχι, τότε ο στρατός αυτός ενδέχεται να καταλάβει μία φιλική προς εσάς βάση, να χτίσει νέα φρούρια και να τα υπερασπίζεται. Εσείς δηλαδή θα πρέπει να προσαρμόζεστε κάθε φορά στις νέες συνθήκες μάχης που θα προκύπτουν.

Elementalist
Ο Elementalist είναι το πρώτο επάγγελμα του Guild Wars 2 που αποκαλύπτεται. Ελέγχοντας τις δυνάμεις της φύσης, ο Elementalist θα αντιπροσωπεύει:
- Ευελιξία: Προσαρμοζόμενος σε κάθε περίπτωση, θα μπορεί να συμβαδίσει με τα στοιχεία της φωτιάς, του νερού, του αέρα, και της γης. Κάθε στοιχείο θα παρέχει ένα ξεχωριστό σύνολο επιλογών για εντυπωσιακές επιθέσεις, όπως τη δυνατότητα να καλέσετε αστραπές για χτυπήματα ακρίβειας, να προκαλέσετε ηφαιστειακές εκρήξεις ή να θεραπεύσετε τους συμμάχους σας.
- Νέος μηχανισμός μάχης: Στοιχεία όπως Glyphs, Signets, Conjurations, και Attunements, θα αντιπροσωπεύουν τον νέο τρόπο που αντιμετωπίζεται η μάχη.

Κυκλοφορία
Το Guild Wars 2 θα κυκλοφορήσει ανάμεσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2010 και το πρώτο τρίμηνο του 2011, αποκλειστικά για PC. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.guildwars2.com .

[youtube:3v0fek7n]
[/youtube:3v0fek7n]

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

07 Sep 2010 03:32 #78003 by Μάνος Γρυπάρης
Guild Wars 2: Παρουσίαση

Το μεγαλύτερο free MMORPG θα συνεχίσει απ' ότι φαίνεται να είναι πρώτο στο είδος του.


Σε μία περίοδο όπου πολλά MMORPG τείνουν να διατίθενται δωρεάν, το Guild Wars έχει σίγουρα την τιμητική του. Μέχρι τώρα είναι το πιο διαδεδομένο δωρεάν MMORPG. Με τον όρο "δωρεάν" εννοούμε ότι το αγοράζετε από τα καταστήματα και δεν πληρώνετε συνδρομή. Το Guild Wars κατάφερε να σημειώσει έξι εκατομμύρια πωλήσεις και η NCSoft έχει κάθε λόγο να είναι απόλυτα ικανοποιημένη. Μάλιστα, με όσα είδαμε από την Gamescom, έχουμε την αίσθηση πως όχι απλά θα συνεχίσει να είναι πρώτο, αλλά θα προσφέρει πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα συνδρομητικά MMORPG της Κορεάτικης εταιρείας, το AION και το Lineage II.

Την παρουσίαση ανέλαβαν τρεις προγραμματιστές από την ArenaNet. Ο επικεφαλής του project Eric Flannum, ο Price Randall και ο Matthew Moore.

Σενάριο
Βρισκόμαστε 250 χρόνια μετά τα γεγονότα του Guild Wars: Eye of the North (expansion). Πέντε μεγάλοι δράκοι έχουν ξυπνήσει, σπέρνοντας τον πανικό στη χώρα της Tyria. Οι humans δέχονται μεγάλο πλήγμα και οι Dwarves τείνουν να εξαφανιστούν. Ως εκ τούτου, από τις αναταραχές αυτές έχουν προκύψει πολλές νέες φυλές και αρκετές περιοχές έχουν γκρεμιστεί και ξαναχτιστεί από νέους βασιλιάδες. Οι περιοχές Cantha και Elona (παρουσιάστηκαν στο expansion) έχουν αποκοπεί απ' την υπόλοιπη χώρα, τόσο για πολιτικούς λόγους, όσο και εξαιτίας των δράκων. Οι αλλαγές στην εποχή του Guild Wars θα είναι τώρα ακόμη πιο εμφανείς, καθώς θα υπάρχουν νέα armor, όπλα και τεχνολογίες.

Gameplay
Στο Guild Wars 2 θα μπορείτε να δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας, επιλέγοντας ανάμεσα στις φυλές: Human, Sylvari, Asura, Charr και Norn. Δεν έχει βέβαια γνωστοποιηθεί αν στην τελική έκδοση θα υπάρξουν περισσότερες φυλές. Οι διαφορές ανάμεσα στους χαρακτήρες αυτούς, πέρα από την εμφάνιση, είναι ότι θα έχουν ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Για την φυλή των Norn για παράδειγμα, έχει ήδη γνωστοποιηθεί ότι οι πολεμιστές της θα μπορούν να μεταμορφωθούν π.χ. σε μισή αρκούδα-μισός human, κάτι που θα τους δίνει καλύτερα χτυπήματα στις melee επιθέσεις και περισσότερο health. Θα υπάρχουν επίσης 8 professions, εκ των οποίων έχουν ανακοινωθεί τα Elementalist, Necromancer, Ranger και Warrior.

Κατά την παρουσίαση των ανθρώπων της ArenaNet, είχαμε την τύχη να δούμε πως θα λειτουργούν τα dynamic events. Γνωρίζαμε ήδη λοιπόν, πως κάθε quest θα εξελίσσεται δυναμικά. Όταν θα πάτε στον τόπο που σας ζητήθηκε, θα δείτε είτε άλλους NPC, είτε άλλους παίκτες, να πολεμούν με mobs. Η έκβαση κάθε quest θα αλλάζει, ανάλογα με το αποτέλεσμα. Δηλαδή αν χάσετε σε ένα quest και ηττηθείτε, τότε θα βρεθείτε σε αμυντική θέση, καθώς τα τέρατα θα έχουν δυναμώσει και θα περνούν πλέον στην αντεπίθεση. Πως όμως θα αλληλεπιδράτε, τόσο με τα τέρατα αυτά, όσο και με τους άλλους παίκτες;

Καταρχήν η δυσκολία όλων των quests θα είναι κλιμακωτή, ανάλογα με τους παίκτες που βρίσκονται εκείνη την στιγμή στην περιοχή. Αν δηλαδή πάτε σε ένα σημείο όπου ένας παίκτης βρίσκεται ήδη εκεί και κάνει farming για να τελειώσει το quest, τότε με την δική σας παρουσία, οι εχθροί που αντιμετωπίζει θα αυξηθούν. Αυτό σημαίνει ότι θα αυξηθεί αντίστοιχα και το loot (άρα δεν θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην μοιρασιά), ενώ στο τέλος του quest θα δοθεί και μεγαλύτερη ανταμοιβή απ' τον NPC.

Γενικά τα quests στο Guild Wars 2 αποκτούν ένα τελείως διαφορετικό νόημα κι είναι γεμάτα μεγάλες μάχες και ένταση. Δεν σας ζητείται για παράδειγμα να σκοτώσετε δέκα λύκους και να φέρετε πίσω το δέρμα τους. Πολεμάτε από την αρχή με δαίμονες και σας δίνονται σημαντικές αποστολές, όπως η εξόντωσή τους ή το να ελευθερώσετε συγκεκριμένο αριθμό ομήρων. Είδαμε επίσης ότι τα quests έχουν αρκετά λόγια από τους NPC, τα οποία προτιμώνται από τα κείμενα. Αυτό σας επιτρέπει να εστιάσετε περισσότερο στη μάχη, παρά στην ανάγνωση.

Το σύστημα μάχης έχει βελτιωθεί σημαντικά, καθώς έχει πλέον περισσότερα real-time στοιχεία. Μία νέα προσθήκη είναι η δυνατότητα που έχει ο χαρακτήρας σας να σκύβει και να αποφεύγει spells. Υπάρχουν όμως και διάφορες ξεχωριστές αντιδράσεις από τα mobs. Στο quest που είδαμε για παράδειγμα, ένας κένταυρος που είχε τον ρόλο ενός mini boss, όταν είδε ότι χάνει πολύ ενέργεια, οπισθοχώρησε και φώναξε την ενίσχυση ενός μεγάλου χεριού που έβγαινε μέσα από την γη και λειτουργούσε στο εν λόγω quest ως μεγάλο boss.

Στα δικά μας μάτια, η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του νέου HUD, το οποίο έχει απλοποιηθεί πάρα πολύ ώστε να είναι κατανοητό από όλους. Καταλαμβάνει μικρό χώρο στο κάτω μέρος της οθόνης, έχει 5 θέσεις για skills, μία μεγάλη σφαίρα (τύπου Diablo) με την ενέργειά σας και μια οριζόντια μπάρα στα δεξιά με το mana. Υπάρχουν επίσης ειδικά κουτιά πάνω δεξιά στην οθόνη που σας ενημερώνουν πόσο έχετε προχωρήσει σε κάθε quest. Μιας και αναφέραμε το θέμα ενέργειας, ρίχνοντας μια ματιά στο health την ώρα της μάχης, διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει regeneration. Αυτό πρακτικά μας δίνει να καταλάβουμε ότι πέρα από τα potions, το regeneration θα το αποκτάτε αργότερα, είτε μέσω κάποιων spells, είτε μέσω ειδικών αντικειμένων.

Γραφικά-Ήχος
Στο θέμα των γραφικών υπάρχει μία σαφής βελτίωση στον σχεδιασμό τόσο των χαρακτήρων, όσο και των mobs. Το περιβάλλον γύρω σας και κυρίως τα τέρατα, έχουν αξιόλογο σχεδιασμό, ενώ οι κινήσεις και οι συμπεριφορές των μεγάλων bosses σίγουρα θα σας εντυπωσιάσουν. Τα εφέ καιρού παίζουν κι αυτά με την σειρά τους σημαντικό ρόλο. Οι κεραυνοί, οι αστραπές και οι βροντές κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους, τόσο στο μάτι, όσο και πάνω στους χαρακτήρες. Έχουν ακόμη πιο ιδιαίτερα στοιχεία δε, όταν αντιμετωπίζετε κάποιο μεγάλο boss.

[youtube:dw65rr64]
[/youtube:dw65rr64]

Όσον αφορά στο ηχητικό μέρος, τα quests έχουν όλα τους αφήγηση από NPC, αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα θετικό, καθώς ορισμένα από τα λόγια τους είναι έτοιμα κείμενα που καταντούν κουραστικά. Πολύ περισσότερο δε, την στιγμή που οι διάλογοι δείχνουν αρκετά στημένοι και το voice acting προχειροσχεδιασμένο.


Eric Flannum Q&A
Ο Lead Designer της ArenaNet, απάντησε στις διευκρινιστικές ερωτήσεις μας σχετικά με το Guild Wars 2.

GW: Το Guild Wars 2 απευθύνεται σε κοινό που επιθυμεί PvE; Η και σε αυτούς που θέλουν PvP;
Θα απευθύνεται και στα δύο είδη παικτών, καθότι οι περισσότεροι παίκτες ενδιαφέρονται και για τα δύο. Το PvE το είδατε εδώ. Παράλληλα δουλεύουμε και στον τομέα του PvP. Να ξέρεις πως ότι κάνουμε το κάνουμε με γνώμονα το PvP.

GW: Πως θα συμμετέχουν οι παίκτες σε PvP;
Καταρχήν θα έχουμε κόσμους για PvP όπου οι παίκτες θα έχουν ένα συγκεκριμένο level. Μετά, θα υπάρχει επίσης το χαρακτηριστικό World vs World, όπου σε έναν server θα ενώνονται τρεις διαφορετικοί server, για μαζικές μάχες χωρίς να υπολογίζονται skills, level παικτών κτλ.

Όσο για το PvE, δουλεύουμε έτσι ώστε φέτος να προωθήσουμε την συνεργασία μεταξύ των παικτών (Co-Op στα quests). Γι' αυτό άλλωστε διαχωρίζουμε το PvE από το PvP. Για να μπορούν οι παίκτες να συνεργάζονται μεταξύ τους ελεύθερα.

GW: Τι σχολές μαγείας θα έχει το παιχνίδι;
Καταρχήν υπάρχει η Fire Magic για τα επιθετικά spells. Θα υπάρχει επίσης η Water Magic που εξειδικεύεται σε healing και support άλλων παικτών, η Air Magic η οποία κάνει μεγάλη ζημιά κυρίως σε έναν αντίπαλο και η Earth Magic, η οποία χρησιμοποιείται για άμυνα.

GW: Θα υπάρχουν περιορισμοί στις σχολές μαγείας που θα επιλέγουν οι παίκτες;
Με τον Elementalist, από ένα σημείο κι έπειτα θα μπορείτε να επιλέξετε όποια σχολή θέλετε, άρα δεν χρειάζεται να εξειδικευτείτε σε κάποια. Γενικά δεν ωθούμε τους παίκτες να εξειδικευτούν σε ένα πράγμα. Οι χαρακτήρες σας θα είναι ευέλικτοι και θα μπορούν να αλλάξουν το στυλ παιχνιδιού τους. Από εκεί δηλαδή που χρησιμοποιείτε ένα τόξο, μπορεί να βρείτε ένα δίκαννο στο δρόμο σας και να θέλετε να το χρησιμοποιήσετε. Δεν θα υπάγεστε λοιπόν σε κανέναν περιορισμό.

GW: Πότε υπολογίζετε ότι θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι στην αγορά;
Υπολογίζουμε μέσα στο 2011, αλλά μην προδικάζουμε τίποτα ακόμα. Θα ολοκληρωθεί όταν θα είμαστε πραγματικά έτοιμοι.

GW: Σκέφτεστε να κυκλοφορήσετε το παιχνίδι και σε άλλες πλατφόρμες;
Τώρα εστιάζουμε στα PC, αλλά γενικά έχουμε στο νου μας και άλλες πλατφόρμες, πέραν των PC.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2010 16:02 #79652 by metronik
Replied by metronik on topic Guild Wars 2
Guildwars 2 FTW!!!
:ninja:
Mesmer και PvP πανικος!!!!
www.guildwars2.com/en/

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2010 16:03 #79653 by metronik
Replied by metronik on topic Guild Wars 2
"Μετά, θα υπάρχει επίσης το χαρακτηριστικό World vs World, όπου σε έναν server θα ενώνονται τρεις διαφορετικοί server, για μαζικές μάχες χωρίς να υπολογίζονται skills, level παικτών κτλ."

8α γινει χαμος!!!!
αχαχχαχα

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Dec 2010 03:40 #85446 by Χρήστος Μπάρδας
Το γερμανικό site buffed.de έβγαλε τη δημοσιότητα ένα 52 λεπτο, μή επεξεργασμένο, video απο live Guild Wars 2 gameplay! Ξεκινάει απο το character creation, δείχνει το Opening cinematic για την επιλογή που έκανε ο παίχτης και μπαίνει κατευθείαν στο quest!!! είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το guild wars 2 από την αρχή του, unedited και τρομερό!!!!!!!
vid.buffed.de/v/mvzjEXAUHA7/Guil ... 0-Folge-7/

www.mmafight.gr
Το Ελληνικό MMA portal

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification